15°   dziś 20°   jutro
Sobota, 27 kwietnia Zyta, Teofil, Felicja, Sergiusz

W piątek rolnicy zablokują rynek w Limanowej

Opublikowano 19.02.2024 11:45:00 Zaktualizowano 20.02.2024 17:00:47 pan
82 22501

Limanowa. W piątek na około dwie godziny - prawdopodobnie między 13:00 a 15:00) strajkujący rolnicy zamierzają zablokować Rynek w Limanowej (DK 28).

Na najbliższy piątek (23 lutego) w Limanowej zaplanowano akcję protestacyjną rolników. Zamierzają oni zablokować przejazd na drodze krajowej nr 28 w Rynku w Limanowej na około dwie godziny, prawdopodobnie pomiędzy 13:00 a 15:00. 

Wydarzenie organizuje NSZZ “Solidarność” Rolników Indywidualnych, a przewodniczącym zgromadzenia będzie Wojciech Włodarczyk z Zarządu Powiatu Limanowskiego, a jednocześnie członek kierownictwa wojewódzkich struktur rolniczej “Solidarności”. 

O godzinie 9:30-10:00 przewidziana jest zbiórka ciągników i samochodów na placu przy ul. Koszarskiej w Limanowej, przy kościele parafialnym w Łososinie Górnej, gdzie przed rozpoczęciem strajku rolnicy będą uczestniczyć we Mszy świętej. Tworzenie kolumny przewidziane jest do godziny 11:20, a następnie pojazdy ruszą ulicami: Łososińską - przez rondo NZSS “Solinarność” (pot. “na Wesołej”), drogą wojewódzką nr 965 (ulice Tarnowska i Witosa), a następnie drogą krajową nr 28 (ulice: Piłsudskiego, Jana Pawła II, Rynek). 

Ciągniki mają przejechać kolejną ulicami: Józefa Marka, Zygmunta Augusta, Kościuszki i powrócić do Rynku. Tam ma nastąpić całkowita blokada ruchu. 

Jak przekazał nam Wojciech Włodarczyk, utrudnień należy spodziewać się od godziny 12:30 - 13:00, a mogą one potrwać nawet dwie godziny (do 14:30 lub 15:00). W tym czasie na Rynku odbywać się będą wystąpienia uczestników wraz z omówieniem postulatów strajkujących rolników. Zaplanowana jest także konferencja prasowa, a po niej rozwiązanie zgromadzenia. 

Wielu rolników z Limanowszczyzny przekazywało nam, że dotychczasowe protesty odbywały się poza terenem powiatu, co wiązało się z długim dojazdem, tymczasem oni także chcą twardo przedstawić swoje stanowisko wobec kryzysu, z którym muszą się zmierzyć - powiedział nam Wojciech Włodarczyk. 

W piątkowej akcji protestacyjnej mają wziąć udział nie tylko mieszkańcy Limanowszczyzny. Uczestnikami mają być bowiem organizacje związkowe poszczególnych sektorów gospodarki rolnej, a także koła łowieckie - także spoza powiatu limanowskiego. 

Oficjalne zgłoszenie tego wydarzenia obejmuje od 200 do 400 ciągników rolniczych oraz 100 samochodów. 

Wolałem podać w zgłoszeniu większą wartość, żeby służby były odpowiednio przygotowane. Na wszystkich dotychczasowych protestach liczba faktycznych uczestników była wyższa od tej zakładanej i zgłaszanej, bo wielu rolników dołącza do akcji spontanicznie, przyjeżdżając w ostatniej chwili, chcąc wspólnie manifestować. Mamy świadomość, że spontan działa. Całe społeczeństwo zresztą przekazuje rolnikom: “jesteśmy z wami, nie poddawajcie się”, dlatego może być również tak, że na protest przyjdą zwykli mieszkańcy, by udzielić wsparcia protestującym rolnikom - mówi działacz rolniczej “Solidarności”.

Lista postulatów rolników protestujących w całej Polsce jest długa, ale za najważniejszy uznaje się regulacje zabezpieczające polski przemysł rolny przed skutkami niekontrolowanego importu z Ukrainy.


Czy popierasz planowany protest rolników w Limanowej?

TAK NIE
Dziękujemy za oddanie głosu !
TAK: 640 NIE: 252

Komentarze (82)

Tusik
2024-02-19 12:00:19
3 25
Popieram, całym SERCEM z Rolnikami.
kxto23
2024-02-19 12:57:41
2 8
Pomyśl wieśniaku ile lat muszą tyrać na takie traktory! I zastanów się dwa razy zanim coś palniesz, dla kogo oni to robią i jaki mają w tym cel !
Tusik
2024-02-19 13:27:25
0 8
użytkowniku @PiS, to są Synowie "Polskiej Ziemi"! - cieszę się, że niektórzy jeżdżą traktorami za miliony - mogą nimi nawet latać - a niech nasze rodzime rolnictwo się rozwija i bogaci, z naszą zdrową żywnością! Bardzo dobrze, że nie są biedni i ZASTRASZENI, bo walczą nie tylko o "swoje\', ale i o nasze - zdrowie oraz polskie interesy - oni na to ciężko harują w swojej Ojczyźnie. Nie ubliżaj im pod prowokacyjnym nickiem. Bo nie dosyć, że wszędzie trują nas z każdej strony, to jeszcze trują w produktach żywnościowych - które strumieniami zalewają nasz kraj m.in. ze wschodu, z podejrzanymi wagonami bez kontroli. (!) król Popiel ma się dobrze - trując swoich. Mogę stać. Mnie ten strajk nie przeszkadza.
azsxdcfv
2024-02-19 14:33:08
0 4
Użytkowniku @ PiS. Twój nick mówi sam za siebie ale ok. Wychodzi z Ciebie typowy zazdrosny Polaczek, który sam nic nie robi a zazdrości innym. Przede wszystkim jeżdżą takim sprzętem bo muszą robić koszty. Jeśli byś cokolwiek wiedział o prowadzeniu własnej działalności to nie szczekałbyś tak głupio jak to robisz w tym momencie.

Poza tym, popieram całym sercem. Dość wpie**alania dziadostawa zza granicy. Jestem za wspieraniem naszych. I my na tym skorzystamy bo będziemy jeść lepiej i cała gospodarka .
Grzes83457
2024-02-20 11:02:53
0 0
Robią baranie dla Ciebie żeby lepiej Ci się żyło. A sam się boisz wyjść na ulicę.
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
NSZ155
2024-02-19 12:01:44
3 20
Rolnicy nie mogą się zgodzić na wdrażanie ideologii klimatycznej czyli Zielonego Ładu, który ma ich praktycznie zniszczyć. I wiele wskazuje na to, że są jedyną grupą społeczną, mogącą zatrzymać te nielogiczne pomysły.
Zielony Ład wielu ludziom kojarzy się przede wszystkim z ekologicznym rolnictwem, mniejszym zużyciem chemii i pestycydów, skróceniem drogi produktów „z pola do stołu”. Czyli „brzmi pięknie” i nie ma mowy o niszczeniu rolnictwa. Dlaczego więc Zielony Ład jest nie do zaakceptowania?
Prosta odpowiedź jest taka, że ma służyć konkretnym celom czyli ograniczeniu produkcji w UE, przejściu na żywność syntetyczną i import. I nie ma przesady w tym, co mówię.
kxto23
2024-02-19 13:00:38
2 4
Odejdź stąd ty POwski trollu! Na pewno będzie czystsze powietrze jak przestaniemy jeść mięso itd. i wcale unijni komisarze latając swoimi prywatnymi odrzutowcami nie będą temu czystemu powietrzu szkodzić! "EKO" to jedna wielka ściema!
PKM
2024-02-19 13:12:28
1 2
@PiS nie ośmieszaj się nawet…
nieufny
2024-02-19 16:09:35
2 1
kxto, a jakiż to rząd doprowadził do takiej sytuacji, że rolnicy na czele z Michałem Kołodziejczakiem już od dwóch lat protestują ? Dlaczego ich nie wspieraliście rok temu? Trochę to dziwne. że dopiero teraz się obudziliście, gdy PiS stracił władzę.
Grzes83457
2024-02-20 11:11:42
0 0
PiS nic nie mógł zrobić bo Tusk i jego koledzy z UE wszystko blokowali.
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
NSZ155
2024-02-19 12:02:25
4 12
Nie trzeba być ekspertem od bezpieczeństwa, by wiedzieć, że ten kto ma wodę, energię i żywność, ten nie musi się obawiać. Ale także ten kto te surowce i produkty strategiczne posiada i dystrybuuje ma niesamowitą władzę nad społeczeństwami i państwami. Europa ma, a właściwie miała, w tym zakresie wielką siłę. Ale teraz poprzez Zielony Ład chce z tego zrezygnować.
Mam wrażenie, że następuje frontalny atak na polskie rolnictwo z wielu powodów. Nie tylko dlatego, że jest nowoczesne, konkurencyjne i eksportowe. Ale także jest odporne na różnego rodzaju naciski. A sami rolnicy podkreślają swoje przywiązanie do tradycji, rodziny i katolicyzmu. Dlatego nie są podatni na ideologiczne pomysły i trendy. Zatem także nie pasują do lewackiego obrazu Europy i neomarksistowskich tez. Rolnicy twardo chodzą po ziemi, nie dadzą się zmanipulować. więc to dodatkowy powód by ich zniszczyć.
saxon
2024-02-19 14:13:36
4 3
@pis - spadaj jełopie
bigi18
2024-02-21 00:12:34
0 0
Nsz155
To wodę nam zabierają. Kto atakuje polskie rolnictwo? A to nie niemieckie rolnictwo atakują? Przecież w niemczech się pierwsze strajki zaczęły. Co ma katolicyzm do ekologiczności czy nowoczesności? Czyli że wszyscy rolnicy w Polsce to katolicy? Bredzisz chłopie. Mieszasz wszystko na kupę, a chodzi Ci tylko o politykę.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
NSZ155
2024-02-19 12:02:40
3 8
Wystarczy podać kilka przykładów – pomysłów z Zielonego Ładu. 10 proc. gruntów rolniczych docelowo ma leżeć odłogiem, czyli rolnicy mają zrezygnować z upraw. Tereny dawniej osuszone i wykorzystywane teraz pod uprawy czy pastwiska będą odbierane rolnikom, by z powrotem zostały zalane. Unia chce zwiększyć do 30 proc. powierzchnię terenów chronionych, gdzie nie będzie rolnictwa.
saxon
2024-02-19 14:14:47
3 2
@pis - spadaj jełopie
Odpowiedz
NSZ155
2024-02-19 12:03:39
3 9
A gdzie teraz Państwo z PSLU jest no gdzie nie broni Rolników!
Spokojny
2024-02-19 12:39:15
1 11
Przecież to PIS i Wojciechowski byli za nowym ładem i wprowadzali go w całej unii. Pooglądaj wywiady z Panem Komisarzem Wojciechowskim.
Odpowiedz
NSZ155
2024-02-19 12:06:21
3 5
Oczywiście ,że będziemy jeść mięso ale nasi władcy z niemiec ,Belgi ,holandi itp inwesują w Amerykę Południową i tam będą wielkie fermy..a europa będzie kupować..sprytnie to sobie wymyślili
Oserwator
2024-02-19 13:03:33
1 2
Każdy, kto ukończył szkołę podstawową, powinien znać podstawy ortografii. Tyle "byków " w jednym zdaniu jeszcze nie widziałem. Czyżby NSZ155 to jakiś działacz partyjny, któremu wszystko wolno?
TSilver
2024-02-19 19:08:40
0 0
@Oserwator
co ma ortografia do treści ?? nic! dla mnie liczy się treść a nie ortografia! pozdrawiam wszystkich spinających cztery litery na temat ortografii.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
niski
2024-02-19 12:09:30
1 11
Janusz Wojciechowski (komisarz UE ds rolnictwa, członek Prawa i Sprawiedliwości) w 2021 r: "W sprawie rolnictwa to nie ja jadę na fali UE, to UE jedzie na mojej fali. 'Zielona' reforma WPR (Wspólnej Polityki Rolnej - red.) powstała w Warszawie i nazywała się najpierw program rolny PiS"
jp1991
2024-02-19 12:26:10
0 3
I to powinno być powtarzane - to Zielony Ład = Program PiS-u (tak przynajmniej mówił ich przedstawiciel), teraz próbują się odcinać od Wojciechowskiego, ale jakoś on nawet nie chce zrezygnować; otwórzcie drodzy zwolennicy PiS-u oczy; kogo wysłała ta partia do Brukseli jako przedstawiciela;
Odpowiedz
luxemburg
2024-02-19 12:24:44
0 4
Komisarz Wojciechowski przyjedzie, żeby zadeklarować czy jest za, czy przeciw zielonemu ładowi? Bardzo by to ułatwiło obserwatorom ustalenie, kto jest winien temu całemu zamieszaniu.
jp1991
2024-02-19 12:35:14
1 4
Tak, teraz będzie przeciw - ale co powiedział i do czego doprowadził to już się stało - to jakby złodziej krzyczał łapać złodzieja, pora to zrozumieć
luxemburg
2024-02-19 12:59:11
0 3
Tak się zastanawiam, skoro organizatorem tego protestu jest kolega Wojciechowskiego z tego samego obozu politycznego, to on jest w tej sytuacji za, czy przeciw? I czemu dopiero teraz?
jp1991
2024-02-19 17:08:39
0 1
Super pytanie, może warto mu zadać i może warto zadać pytanie tym wszystkim co chcą, aby np. Ukraina weszła od UE (a może niech wejdzie, nie mam nic przeciwko) jak wtedy będą apelować o embargo na zboże jak się nie będzie dało (ew. jakiś okres tylko przejściowy) - a zwykle to są te same osoby - hipokryci
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
jacklondon
2024-02-19 12:45:11
0 17
Rolnicy zaprotestowali przeciw wożeniu trucizny z wukrainy, choć media nazywają to żywnością. A ja się pytam, gdzie byłeś urzędniku Inspektoratu Sanitarnego, gdzie byłeś przez 1,5 roku? Jak ci nie wstyd, jedynie co potraficie, to gnębić kowalskiego czy siedział na kwarantannie albo że dzieciaka nie zaszczepił. Jesteście współwinni trucia Polaków.
Jozek123
2024-02-19 13:45:10
0 2
Przyjdz na protest i się pokaz
Odpowiedz
dwapalcewnatalce
2024-02-19 12:53:49
22 1
Gnój kidać, a nie protesty w godzinach szczytu odpier...ć
ciekawy
2024-02-19 18:02:36
0 5
zmień nick na - dwapalcewodbycie
2137
2024-02-19 20:31:48
0 0
w jego przypadku cała pięść
dwapalcewnatalce
2024-02-21 15:56:37
0 0
@ciekawy. Widzę że chciałbyś tam zajrzeć. Czyżby odbyty to twój konik?
@ 2137. Starej o takie rzeczy zapytaj. Ostatnio jak byłem w środku. to środkowy palec udało mi się pokazać. Jest potencjał :)
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
straznik5
2024-02-19 13:07:19
0 15
Zdecydowanie popieram, manifestację rolników tzw. Zielony Ład doprowadzi do tego, że w Polsce i UE będzie mało żywności, trzeba będzie ją sprowadzać z drugiego końca świata. Takie stanowisko jest też opinią rolników z wielu krajów np. Van Keimpema, "Rolnicy w całej Europie zdają sobie sprawę z tego, że pomimo istotnych różnic w poszczególnych krajach, los rolników w całej Unii jest zagrożony z jednego powodu: nadgorliwej +zielonej+ polityki oraz braku zainteresowania, czy wręcz pogardy, dla rolników i zwykłych ludzi żyjących w społecznościach wiejskich"
Odpowiedz
NSZ155
2024-02-19 13:09:19
3 0
i Wojciechowski czy inni to musiało przejść bo tak jest wola globalistów i tyle
nieufny
2024-02-19 15:19:17
1 0
Bzdury!
Odpowiedz
malarz
2024-02-19 13:10:03
1 5
błazna włodarczyka i koła łowieckie przegonić na Kamczatkę
ciekawy
2024-02-19 17:59:43
0 2
myśliwi to kłusownicy
Odpowiedz
Jozek123
2024-02-19 14:14:01
0 2
Panowie powolutku i do przodu
enterek
2024-02-20 09:08:18
1 1
Powolutku UE załatwi nas na dobre. Koalicja 13 grudnia w tym pomoże. Do 2040 r. kotły gazowe mają zostać wycofane, a od 2030 r. nie będą montowane w nowych nieruchomościach.
bigi18
2024-02-21 00:23:00
0 0
To nam dal Pis przecież. To za ich czasów zabronili gazem palić. Dobrze ze koalicja nam pomoże bo PiS by nas sprzedał za miskę ryzu
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
Niespodzianka
2024-02-19 14:15:25
0 7
Limanowa.in proszę mi włączyć funkcję oddawanie głosu na komentarze , bo zarowno nie pozwala dąc mi plusa @Tusikowi jak i minusa komentującemu @PIS.
W co Wy znowu gracie?
Poludnie
2024-02-20 00:02:13
0 0
Mam to samo
bigi18
2024-02-21 00:24:23
0 0
Na smartfonach tak działa. Trzeba odświeżyć stronę co każda ocenę I można dać następna.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
Jozek123
2024-02-19 14:15:45
0 6
Ciagniki posprawdzac gasnica trójkąt swiatła badania tech. aktualne i w droge
bigi18
2024-02-21 00:32:22
1 0
Najlepiej jakby policja strajkującym posprawdzałam, tym strajkującym. Nie liczycie się z życiem prywatnym obywateli. A co jeśli ktoś ma wizyty u lekarzy, studia zaoczne w Krakowie jak ma zdążyć na czas? Co niby UE ma zaszkodzić to że limanowa zablokujecie? Ani jeden sprawca zamieszania nie ucierpi na tym waszym blokowaniu tylko my zwykli ludzie. Jedźcie do Brukseli strajkować albo na granice a nie ludziom pracującym życie utrudniać. Po dotacje na traktory, maszyny to łapy się wyciąga, po dopłaty tak samo I najlepiej by było żeby jeszcze samowolka była i pryskać byle czym i worek zboża po 100 zł znów sprzedawać. Politycy wycierają wami podłogę w swojej gierce, a potem Was wyrzuca jak stara szmate. W jaki sposób UE ma zagrozić, czy zaszkodzic zablokowanie Limanowej?
Odpowiedz
Niespodzianka
2024-02-19 14:16:29
0 0
O teraz już działa. Dziękuję
Odpowiedz
ogonek
2024-02-19 14:31:30
0 6
Popieram, jestem z rolnikami.
Brawo Wy
Odpowiedz
drewniany
2024-02-19 14:32:01
1 6
Komentujący @PIS to zwolenik koalicji 13grudnia ten konglomerat pozbierany, taki to obraz wystawia inteligentnym inaczej wyborcom PO. No Naprawdę elita blahhaa
drewniany
2024-02-19 14:43:59
0 1
@pis dla ciebie rolnik to taki na furmance z batem, nie w ciągniku za miliony, pasuje mi taki furman z przed wielu lat do ciebie, jak się czyta twoje wypociny, może jesteś takim furmanem zatrzymanym w czasie. Naprawdę furmanką też zapraszamy na protest, nawet na środek rynku
Odpowiedz
nieufny
2024-02-19 15:17:26
1 6
Jak nie wiadomo o co chodzi, to chodzi o pieniądze. Drogi użytkowniku o nicku PiS.. Ten zielony ład to tylko pic i fotomontaż i kłamliwa fasada, za którą kryje się ogromny międzynarodowy biznes korporacji rolno - spożywczo- chemicznych usadowionych np..na Ukrainie, gdzie korporacje z udziałem m.in. kapitału amerykańskiego wykupiły/wydzierżawiły 17 mln hektarów ziemi rolnej, czyli połowę obszaru rolnego Ukrainy, a drugą połową zawładnęli ukraińscy oligarchowie i wszyscy oni robią miliardowe biznesy, eksportując towary rolne wątpliwej jakości zdrowotnej do Europy po dumpingowych cenach, czym uziemią europejskie rolnictwo, zdrowe czy niezdrowe, a wtedy zaczną dyktować ceny i produkować jeszcze bardziej niezdrowe. niż te obecne europejskie. W Polsce za tę sytuację odpowiada rząd PiS, bo wpisywał się konsekwentnie w politykę UE niszczenia europejskiego rolnictwa, a nawet ją inicjował.
enterek
2024-02-19 17:23:40
1 1
Nieufny ty widziałeś te amerykańskie dzierżawy i akty kupna? Przykładowe inwestycje w rolnictwo Ukrainy: USA 3%, wielka Brytania 17%, Niemcy 8% Cypr 38%, Polska 4%, inne kraje24%. Źródło inf.
Farmer. Pl. Nieufny nie zmyślaj i nie pisz bzdur.
nieufny
2024-02-19 21:43:05
0 0
enterek, piszę wyraźnie: KORPORACJE z UDZIAŁEM kapitału amerykańskiego. Są tacy, co widzieli te umowy na dzierżawy na Ukrainie, opiewające na 100 lat użytkowania i opisują ten fakt, żeby cwani światowi gracze przestali robić ciemnemu ludowi wodę z mózgu. A ja się pytam, czy rozumiesz to, o czym pisze cytowany przez Ciebie Farmer.PL. Co oznacza sformułowanie " inwestycje w rolnictwo Ukrainy"? Na jakiej zasadzie ci wymienieni " dobroczyńcy" inwestują w to rolnictwo"? I pytam, tak jak Ty mnie: czy widziałeś tych . inwestorów z Cypru (38 %) i tych innych (24 %), kto za nimi stoi? Jakie kwoty kryją się za tymi procentami? Czy inwestują w swoje , czy w cudze majątki na Ukrainie? Czy Farmer. PL wyjaśnił tę kwestię? Czytaj enterku między wierszami, myśl i nie kwestionuj tego, o czym nie masz pojęcia, tylko dlatego, że nie masz pojęcia.
enterek
2024-02-19 22:38:49
0 0
Sam się określasz jako nie nieufny. Proszę podaj źródła informacji. Twoje twierdzenia są podobne do tych, co widzieli Bąbę Jagę.
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
biedny90
2024-02-19 16:14:53
1 1
Będą utrudniać życie zwykłym ludziom ,zamiast jechać na wiejska hehe
ciekawy
2024-02-19 18:04:50
0 2
a co to jest zwykłe ludzie?
Odpowiedz
adamuser
2024-02-19 16:22:05
2 4
Rolnicy! Nie jestem przeciwko wam i rozumiem Wasze oburzenie. Wytłumaczcie mi tylko, gdzie byliście przez ostatnie osiem lat w czasie których zapadały decyzje, które doprowadziły do sytuacji która jest obecnie? Dlaczego wtedy, wcześniej nie protestowaliście? Zapomnieliście kto doprowadził do sytuacji która jest teraz? Podpowiem Wam - na pewno nie jest to ekipa, która obecnie sprawuje władzę.Jeszcze jedno pytanie : czy poprawna odpowiedź przejdzie wam przez gardło?
drewniany
2024-02-19 17:47:32
0 3
Na pewno Kołodziejczak zaradzi, Tusk chyba w woli zemsty nie zważając na losy rolników wystawił go na pośmiewisko
saxon
2024-02-19 18:52:46
0 0
A kto rządził Unią przez ostatnie lata ? POprawna odpowiedź przejdzie ci przez gardło ?
bigi18
2024-02-21 00:35:15
0 0
Mógł Ciebie wystawić. Byłbyś lepszy pewnie?
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
majsterek95
2024-02-19 16:49:56
1 1
No brawo i przez takie właśnie fantastyczne pomysły nie będzie się dało ani wjechać ani wyjechać z Limanowej bo będzie jeden wielki korek... Ponadto co taki strajk da ? znając życie pewnie nic a jedynie utrudni życie i komunikację innym ludziom .....
TSilver
2024-02-19 19:13:07
0 0
nic, nigdy nic strajki nie dają. Obudź się ! jakoś niemiecy obywatele potrafią być za swoimi rolnikami a tu? wielkie g utrudnienia a szczekają! Ja jestem za! Piszę to z perspektywy pracy za kółka.. jak cokolwiek uda się zatrzymać ten chory zielony ład, strajkujcie ile się da!
majsterek95
2024-02-19 19:49:52
1 1
uhmm na pewno się uda najpierw to by trzeba było wybrać odpowiednich ludzi do Parlamentów by nie dopuszczali do takich sytuacji jak obecnie, po za tym wielce teraz się wszyscy obudzili a zielony ład nie powstał w tym roku tylko został zainicjowany w 2019 roku... więc weź tu @TSilver nie opowiadaj bredni bo czasu na zatrzymanie i nie zgodzenie się na to było bardzo dużo ale jak zawsze wszyscy zaspali i teraz normalni ludzie pracujący mają rzucane kłody pod nogi w postaci utrudnień na drogach, nikt nikomu nie broni protestować, ale forma protestu mogła by być inna......
TSilver
2024-02-19 20:35:22
0 0
nie opowiadam podaj gdzie fałsz dałem?, same fakty! to że mamy kiepskie elyty to inna sprawa! każdy ma prawo protestować. A dlaczego innym utrudniają proste. Jak na wszystkich nie wpłyną to, strajk przejdzie bez echa... proste logiczne! patrz jak np górnicy robili... inne formy protestu słabo dają...
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
zajec
2024-02-19 16:50:29
0 1
Człowiek pojedzie sobie do Lwowa na weekend, to w drodze powrotnej na granicy celnicy wybebeszą mu z auta każdą paczkę fajek, czy flaszkę wódki. A tu granice otwarte, piekła nie ma, nikt nie wie, co się wozi i co może być zasypane zbożem w wagonach.
ciekawy
2024-02-19 18:06:26
0 1
Lwów to stolica Małopolski Wschodniej czasowo odciety od Polski.
majsterek95
2024-02-19 19:52:15
0 0
Dokładnie niektórzy nawet granatnikowe- głośniki przewożą i nie ponoszą z tego tytułu żadnych konsekwencji
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
2018limanowa
2024-02-19 17:12:06
0 7
Popieram całym sercem. W czerwcu wybory do europarlamentu, dobrze byłoby zastanowić się na kogo oddać głos. Żeby później znowu nie trzeba było blokować dróg. Pozdrawiam.
Odpowiedz
wang30
2024-02-19 18:54:52
2 4
Rolnicy tak trzymać. Obecny rząd krytykował PiS, a sam się kompromituje i nic z tym nie robi.
bono
2024-02-20 16:53:33
0 0
Wang30 a co rząd PiSu zrobił w tej sprawie przez ostatnie lata , no co , nic nie zrobił
Odpowiedz
TSilver
2024-02-19 19:21:34
1 3
admin, proszę zahamować zapędy nienawiści użytkownika PiS. Jak ma być dobrze skoro on ciągle o jednym.
bigi18
2024-02-21 00:39:03
0 0
A Ty nie o jednym? Pis rządził 8 lat i dlaczego nie blokował zielonego ładu? A koalicja ma w 2 miesiące zablokować? Pisiory rujnowały Polskę a Ty im brawa biłeś!
Odpowiedz
dzinio
2024-02-19 19:53:04
0 1
Ten na zdjęciu w zielonym ciągniku niech nie jedzie bo ma gumy glace i mandat gotowy.
Odpowiedz
zajec
2024-02-20 08:53:40
0 2
Dlaczego to ukraińska pszenica musi zgnić w Polsce, skoro może zgnić na Ukrainie.
Odpowiedz
Grzes83457
2024-02-20 11:00:02
0 1
Brawo rolnicy jesteśmy z wami. Walczycie również za nas. Precz z ekoterorystami i i zielonym ładem Timermansa.
Odpowiedz
Grzes83457
2024-02-20 11:22:50
0 2
Ludzie czy wy jesteście ślepi. Zielony ład UE to nie tylko droższa żywność to też droższa energia paliwa i wszystko. Będziemy wpierdalać robaki i mieszkać w szałas ach ogrzewanych pompą ciepła i elektryk na placu.
bigi18
2024-02-21 00:44:46
0 0
Pomyłkowo ta łapka w górę. A kto nam kazuje jeść robaki I mieszkać w szałasach? Masz rację wróćmy do tego poziomu co Ukraina teraz. Pryskajmy plony byle czym, palmy w piecach śmieci I wtedy żywność będzie tańsza bo koszty spadną i na opale zaoszczędzimy. J.b.ac ekologię! J.b.ac zdrowie! A co jest złego w jeżdżeniu elektrykiem?
Odpowiedz
realista1
2024-02-20 16:20:40
0 3
Super najpierw msza święta a zaraz później dadzą popalić ludzią wracającym lub jadącym do pracy czyli wartości chrześcijańskie w najczystszym wydaniu . Niech blokują parkingi urzędów gdzie wydawane są decyzje w sprawie zielonego ładu nawet całą dobę a nie utrudniać życie ludzią nic nie winnym eko ideologii .
bigi18
2024-02-21 00:47:36
0 1
Dokładnie. Rolnicy nie rozumieją ze niektórzy w piątek muszą normalnie żyć! Mają wizyty u lekarzy, dzieci w szkołach, mają pracę ktora wymaga przemieszczania się. Mają na to wy...bane.
Odpowiedz
lukowicki
2024-02-21 11:52:58
0 0
Też tam będę z nimi. A informacja o proteście już jest od dawna, wiec ten kto jest sprytny i ogarnięty to sobie poradzi.
bigi18
2024-02-21 19:15:08
0 0
Tak tylko nie każdy jest mieszkańcem limanowej żeby znać objazdy i nie każdego puszczają limity wagowe. Oglądnij wydarzenia, traktory nie przepuszczają nawet karetek na sygnale! To jest normalne?! Albo hasła żeby Putin zrobił porządek z ukraina i z Unią? To jest normalne? To w końcu o co ten strajk?! Przecież karetka nie jedzie się przejechać tylko jedzie kogoś ratować! Debile do kwadratu! Zero rozumu.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"W piątek rolnicy zablokują rynek w Limanowej "
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in