Baner
23°   dziś 20°   jutro
Niedziela, 05 maja Irena, Waldemar, Iryda, Tamara

"Trafiają do nas coraz młodsi ludzie". Wśród zmarłych pacjenci w wieku ok. 45 i 50 lat

Opublikowano 20.03.2021 19:45:00 Zaktualizowano 22.03.2021 08:55:40 pan
33 20526

Limanowski szpital odnotował znaczące obniżenie średniej wieku pacjentów hospitalizowanych z powodu COVID-19. - Trafiają do nas coraz młodsi ludzie – przyznaje lek. Andrzej Gwiazdowski, zastępca dyrektora ds. lecznictwa. W ostatnim czasie w na oddziale covidowym w Limanowej zmarli pacjenci w wieku około 45 i 50 lat.

W stosunku do drugiej fali pandemii, która miała miejsce jesienią ubiegłego roku, Szpital Powiatowy w Limanowej im. Miłosierdzia Bożego zauważył wyraźne obniżenie średniej wieku przyjmowanych pacjentów, zakażonych koronawirusem SARS-CoV-2. 

- Zaobserwowaliśmy obniżenie wieku hospitalizowanych pacjentów. Trafiają do nas coraz młodsi ludzie - mówi w rozmowie z nami zastępca dyrektora ds. lecznictwa w Szpitalu Powiatowym w Limanowej, lek. Andrzej Gwiazdowski. 

Według wczorajszych danych, najmłodszym pacjentem który był hospitalizowany na oddziale covidowym z powodu objawów ze strony układu oddechowego, był 44-letni mężczyzna. 

Zobacz również:

Dotychczas średnia wieku przyjmowanych pacjentów z COVID-19 wynosiła między 70 a 80 lat, zdarzały się też osoby starsze. Obecnie, według dyrekcji placówki, przesunęła się do przedziału wiekowego 50 – 60. 

Jak się okazuje, także wśród młodszych zdarzają się przypadki ciężkiego przebiegu choroby wywoływanej przez koronawirusa. Lek. Andrzej Gwiazdowski przekazał nam, że w ostatnich dniach doszło do zgonów dwóch pacjentów w wieku około 45 i 50 lat. 

Obecnie Szpital Powiatowy w Limanowej im. Miłosierdzia Bożego dysponuje 83 miejscami dla pacjentów zakażonych SARS-CoV-2. Wszystkie hospitalizowane osoby mają objawy ze strony układu oddechowego i wymagają wspomagania różnymi formami tlenoterapii. Spośród 83 łóżek, 10 to stanowiska intensywnej terapii.

(Fot.: MUW)

Komentarze (33)

twoj_sasiad
2021-03-20 20:24:06
9 25
Jak będzie etap szczepienia 30-latków to ta grupa wiekowa będzie na celowniku. Manipulacja pełną parą, aż wrze!
Odpowiedz
mikos
2021-03-20 21:03:31
6 23
Oj tak dokładnie o to właśnie chodzi żeby straszyć manipulować ludźmi za chwilę będą nam wmawiać że 10-15-20 latki leźą pod respiratorami A chodzi wyłącznie o to żeby wszystkich zastraszyć w każdym wieku i zmusić do szczepienia się tym gówn.m!
Odpowiedz
konto usunięte
2021-03-20 21:04:34
5 28
@twoj_sasiad, manipulacja propagandą statystykami to jedno, ale straszliwsza prawda jest taka, że ludzie umierają, nawet młodzi, bo nie są leczeni i diagnozowani. A wszystko pod pretekstem covid. Zbrodnicze praktyki przybierają na sile. Z poparciem społeczeństwa....niestety :((
Odpowiedz
konto usunięte
2021-03-20 21:59:15
4 16
Niedługo wymyślą łapanki sąsiedzkie w imię dobra publicznego! Ludzie! Kim jesteśmy?!
Odpowiedz
abc58
2021-03-21 05:15:15
14 14
Według niektórych t pewnie klepsydry da też zafałszowane. A pogrzeby młodych ludzi pewnie fikcyjne. Pisanie głupot to jedno , a tragiczna prawda to drugie. Już byli tacy co pisali głupoty i ledwie przeżyli wirusa i przestali pisać.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-03-21 08:09:36
9 13
@ abc58 a ty co ?? Następny do straszenia ludzi??? Przestań powielać kłamstwa TVP i PiSu ,nie ma żadnej pandemi ,jak dotąd umarło więcej osób bo się nie dostalo do lekarzy z innymi chorobami niż na covid więc przestań siać panikę albo wyłącz telewizor bi tylko tam jest ta fikcyjna srandemia
Odpowiedz
bigi18
2021-03-21 08:47:20
4 9
A co w tym dziwnego że coraz młodsi? Starszych dużo już przeszło koronawirusa. Niektórzy umarli, więc statystycznie jest ich już mniej, a niektórzy po prostu nabrali odporności. Covid jest i będzie jak grypa czy ospa. Ale robić z tego takie halo to skrajna głupota. Palenie i picie powoduje raka, a nikt tego nie zabrania. Dlaczego?
Odpowiedz
ogonek
2021-03-21 08:54:53
3 13
Zgadzam się Daniel , tysiące ludzi zmarło ponieważ nie zapewniono im opieki medycznej na czas.
Ludzie otwórzcie oczy, przestańcie słuchać tv, zacznijcie myśleć. Przede wszystkim po pierwsze dlaczego osoby które zmarły na wirusa nie są poddawane sekcji ? Pomyślcie troche...
Wmawia się nam że ta czy inna osoba zmarła na wirusa. Ale na jakiej podstawie? To , że miał problem z oddychaniem? I wymaz testem PCR wskazał pozytywny ? I trzeba go było podpiąć pod respirator? A może zmarł na zapalenie płuc. Inna sprawa to że jest bardzo dużo dowodów , że nie zawsze podłączając ludzi pod respirator to dobry pomysł. Duże środowisko lekarzy o tym mówi. I dlaczego lekarze w obecnej sytuacji nie ponoszą odpowiedzialności karnej?
Zastanówcie się , czy to nie przypadek że zmieniono ustawę pod lekarzy?
Druga sprawa, wspomniecie moje słowa za jakiś czas - osoby które się zaszczepiły będą bardziej narażeni na tego wirusa ,będą umierać bo wirusy mutują. A ta szczypawka ma na celu osłabić układ odpornościowy. Mało tego, osoby zaszczepione zarażają, i tego się najbardziej boje . To stanowi najważniejsze zagrożenie.
Odpowiedzcie sobie dlaczego nie można stosować lekarstw? I szukać leczenia w ten sposób. Przecież jest kilka preparatów które mogłyby z powodzeniem leczyć. Dlaczego nie WOLNO robić sekcji zwłok osobom które zmarły na tzw. kovid? Czy faktycznie ludzie umierają na tego wirusa?
Myślę, że nie.
Odpowiedzcie sobie .
Jak zawsze czas pokaże swoje, i liczę że zaczniecie myśleć bo marny los nas czeka.
Odpowiedz
straznik5
2021-03-21 08:57:05
3 6
Ignorancja i lekceważenie oczywistych zasad, jest przyczyną niepotrzebnego cierpienia a nawet śmierci.
Odpowiedz
pks
2021-03-21 09:07:53
8 9
wedlug większości komentujacych covid nie istnieje bo... nie chorowali lub przeszli bezobjawowo. czy ktos z was zna jakiegos eskimosa osobiscie? nie? tzn ze nie istnieją bo nikt nie zna?! mam 37 lat i przechorowalem bardzo ciężko covid. na grype tez chorowalem i to czego doswiadczylem nie ma nic wspolnego z grypa wg. moich doswiadczen. teraz walczeze skutkami choroby. nie pisze tego zeby kogos straszyc tylko uwazam ze jezeli ktos nie choruje lub lekko przechodzi to niech ze wzgledu na szacunek do drugiej osoby ubierze maskę bo niewiadomo jak ta druga osoba to przejdzie. mnie tez ktos zaraził .... chcialem tez podziekowac wszystkim z limanowskiego oddzialu pulmunologi ktorzy sie mną zajmowali, dziękuję. zycze wszystkim duzo zdrowia zwlaszcza tym ktorzy smieja sie z covida a nie chorowali.
Odpowiedz
pks
2021-03-21 09:11:50
0 6
.... i tez mi przeszkadza ze szpitale sa wyzamykane dla chorych na inne choroby. tak nie powinno byc ze ktos potrzebuje pomocy a szpital zamkniety.....
Odpowiedz
ogonek
2021-03-21 09:20:05
5 8
PKS@
A czy ja lekcewwże wirusa?
Czytaj ze zrozumieniem bo widzę, że masz problem.
Wirus jest ,nie ma co do tego żadnych wadliwości. Został stworzony w laboratorium. Nie doinformowani szukać.
Wytłumacz m iczemu na siłę trzeba szczepić? Jeszcze czym?
Zobacz na stronę ministerstwa zdrowia i doszukaj się . To eksperyment !!!
Proszę ja Ciebie,
Terapia genowa!
Jesteśmy w fazie testowania ludzkości
Chcesz być królikiem doświadczalnym to bądź. Ja chcę lekarstwo .
Tylko pamiętaj , to eksperyment
Odpowiedz
kyniu
2021-03-21 09:20:29
0 8
Moim zdaniem są dwa powody tego stanu rzeczy. Po pierwsze wirus zaczął atakować od najstarszych a jednocześnie najsłabszych. Przetrzebił tą starszą i i słabą populację, więc teraz bierze się za coraz młodszych. I będzie robił to do póty dopóki nie "przejdzie" całą populację. Jakaś część tej populacji umrze, cześć wyzdrowieje i nabierze naturalnej odporności. Jeszcze jakaś inna część populacji nabierze odporności poprzez szczepionki.
I wtedy wirus odpuści, gdyż nie będzie mógł znaleźć dla siebie "gospodarza". Wirus jest pasożytem, który pasożytuje na człowieku. Jak nie będzie miał pogoda zakazić wtedy odpuścić. Co nie znaczy ,że zniknie. Będzie czekał uśpiony.Po drugie, za dużą śmiertelność odpowiada służba zdrowia. Stan służby zdrowia. Po 1989 roku, żaden rząd nie zainteresował się stanem służby zdrowia. Służba zdrowia jest totalnie nie doinwestowana. A wy lekarze i niestety również niektóre pielęgniarki, robicie wszystko, aby ludzie mieli jak najbardziej utrudniony dostęp do leczenia. Szczególnie to widać w tym trudnym czasie pandemii.Przecież wielu ludzi nie stać na prywatne leczenie. Środowisko lekarskie wpisało się
w ten dziwny układ. Wam taki układ ,był nawet na rękę. Co niektórzy, bo nie wszyscy, nie musieli się za bardzo przepracowywać, a zarabiali kokosy. Jakiś przykład? Proszę bardzo. W czasie pandemi zamykaliście się w szpitalach i przychodniach,bo wirus atakuje, ale po godzinach ,prywatnie przyjmowaliście. Wtedy wirus miał wychodne. Nie zakażał. Począwszy od pielęgniarek, przez lekarzy, po ministerstwo -jesteście odpowiedzialni za taki stan rzeczy.
Odpowiedz
blizniaksyjamski
2021-03-21 09:23:19
0 1
Ciemnota nie dziwota
Odpowiedz
ogonek
2021-03-21 09:27:53
2 8
Kyniu@
Obawiam się że odporności po tej szczepionce nie przyjmiemy.
Skutek będzie odwrotny
Osoby zaszczepione będą w pózniejszym czasie umierać. To szczypawka to taka bomba z opóźnionym zapłonem

Tak przynajmniej mówią uczeni
Odpowiedz
pks
2021-03-21 09:49:51
4 2
panie organek czy jak ci tam (mam problem z czytaniem) czy ja cos o szczepionce pisalem? czytaj ze zrozumieniem bo masz widze wiekszy problem
Odpowiedz
kyniu
2021-03-21 09:51:41
2 8
@ogonek- też uważam, że szczepionka to taka bomba z opóźnionym zapłonem. Wystarczyło posłuchać doktora Bodnara i wdrożyć jego metodę leczenia Amantadyną. https://przychodnia-przemysl.pl/mozna-wyleczyc-covid-19-w-48-godzin/
Nie zamykać totalnie gospodarki. Skutki takiego działania będą długofalowe.
Odpowiedz
kyniu
2021-03-21 10:07:29
0 3
Tak wygląda prawda:
https://m.demotywatory.pl/5061793
Odpowiedz
bjd
2021-03-21 10:22:46
2 4
@ogonek, wytłumacz mi coś bo nie rozumiem. Piszesz: oby które się zaszczepiły będą bardziej narażeni na tego wirusa ,będą umierać bo wirusy mutują. A ta szczypawka ma na celu osłabić układ odpornościowy. Mało tego, osoby zaszczepione zarażają, i tego się najbardziej boje . To stanowi najważniejsze zagrożenie.
Czyli osoby nie zaszczepione nie zarażają? Bardzo ciekawa teoria. Wg Ciebie osoby nie zaszczepione są odporniejsze na mutacje wirusa, na jakiej podstawie tak sądzisz? Zakładam, że szczepiłaś się przeciwko WZW B. A wiesz, że ta szczepionka jest skonstruowana na tej samej zasadzie co szczepionka Astry, czyli dostałaś materiał genetyczny wirusa WZW B i też zarażasz tym wirusem? Poza tm chętnie przeczytam artykuł jakiegoś uczonego z dorobkiem, który mówi, że te szczepionki to bomby z opóźnionym zapłonem. Serio, podeślij jakąś publikację. Słowa bez poparcia łatwo rzucać, gorzej jak trzeba znaleźć jakieś pokrycie na nie. A słowa "poszukajcie sobie", to zwykły demagogizm. Konkrety proszę: nazwisko uczonego, tytuł publikacji i wtedy możemy rozmawiać, w przeciwnym wypadku, Twój komentarz, to zwykłe gadanie pod publiczkę.
Odpowiedz
ogonek
2021-03-21 11:19:42
0 5
Bjd@
Jeśli jesteś anglojezyczna to masz tu trochę ciekawostek


Jeden z naszych czytelników (któremu z całego serca dziękujemy) przetłumaczył z języka angielskiego ważny i jednocześnie kontrowersyjny artykuł. Mamy polską wersję, możliwie jak najbardziej wierną oryginałowi. Artykuł jest jednocześnie autotranskrypcją filmu dr. Vernona Colemana. Pod koniec znajdują się odnośniki do materiałów i wystąpień dr. Geerta Vanden Bossche’a (należy do ścisłej elity światowych ekspertów szczepionkowych), cytowanego w artykule dr. Colemana.

“Poniższy tekst dr. Colemana został skomponowany w soczystym brytyjskim stylu publicystycznym, wedle reguły dramaturgicznej Alfreda Hitchcocka. O ile forma i dosadność artykułu dr. Colemana mogą budzić pewne kontrowersje (dr Vernon Coleman jest barwną postacią), o tyle wystąpienia dr. Geerta Vanden Bossche’a to czysta nauka, bez publicystycznej swady.” MS

Być może tekst jest gotowym scenariuszem na film z rodzaju science fiction? Tego nie wiemy. Nie wie tego nawet sam autor. Jednak jeśli przypadkiem znajdziemy w tekście choć jedno ziarenko prawdy – będzie warto przeczytać.

Tekst jest długi, tekst jest trudny, w pewnym momentach nieprawdopodobny, ale daje do myślenia…



“Szczepionki na COVID-19 są bronią masowej zagłady i mogą zmieść ludzkość z powierzchni ziemi”
Dr Vernon Coleman
https://vernoncoleman.org/videos/covid-19-vaccines-are-weapons-mass-destruction-and-could-wipe-out-human-race

http://www.vernoncoleman.com/humanrace.htm

https://brandnewtube.com/watch/covid-19-vaccines-are-weapons-of-mass-destruction-and-could-wipe-out-the-human-race_GcjtJu9dY1RcSNh.html

Jeśli śledzicie państwo moje artykuły, wiecie, że nie zwykłem przesadzać. Wiecie również, że w ciągu ostatniego roku, moje przewidywania, oceny i interpretacje okazały się całkowicie trafne.

Teraz, bardziej niż kiedykolwiek wcześniej, potrzebuję państwa pomocy. Jeżeli nie będziemy działać wspólnie, jesteśmy skazani na zagładę. Potrzebuję państwa pomocy, ponieważ musimy dotrzeć do milionów. Nie jestem w stanie zrobić tego sam, będąc całkowicie ocenzurowanym przez wielkie platformy internetowe i media głównego nurtu.

Jestem przekonany o najwyższej wadze niniejszego tekstu. Musimy się nim podzielić z innymi. Dlatego w najbliższych dniach postarajcie się państwo przesłać ten artykuł wszystkim, którzy mają adres e-mail: znajomym i nieznajomym, a także wszystkim dziennikarzom, których adresy e-mail jesteście w stanie znaleźć. Artykuł [w oryginale angielskim – przyp. tłum.] można łatwo udostępniać ze strony: https://vernoncoleman.org/videos/covid-19-vaccines-are-weapons-mass-destruction-and-could-wipe-out-human-race).

Czy pamiętacie państwo ten filmik, w którym Bill i Melinda Gates siedzą sobie i suszą zęby rozprawiając o tym, jak to następna pandemia sprawi, że ludzie się ockną?

No cóż, sądzę, że wiem, co się wydarzy. Wiemy, że złowroga elita, promotorzy Agendy 21 i Wielkiego Resetu, od początku zamierzali zgładzić 90% – 95% światowej populacji.

Niestety, obawiam się, że jest prawdopodobnie zbyt późno, by uratować wielu z tych, którzy otrzymali szczepionkę. Miliony zostały skazane na zagładę i obawiam się, że wielu umrze po kolejnym kontakcie z koronawirusem. Ale coś poszło bardzo źle z planami elit.

W rezultacie wydaje się, że ci z nas, którzy się nie zaszczepili, również znajdują się w poważnym niebezpieczeństwie.
Powinniśmy utrzymywać nasz system odpornościowy w doskonałym stanie poprzez rozsądne odżywianie i przyjmowanie suplementów witaminy D. I być może, w pewnym momencie, będziemy musieli trzymać się z dala od tych, którzy przyjęli szczepionkę. Obawiam się, że są oni teraz bardzo realnym zagrożeniem dla przetrwania ludzkości.

Już od bardzo dawna ostrzegam przed niebezpieczeństwami szczepionek na COVID-19. Wiem, że w istocie nie powinno się tych preparatów nazywać szczepionkami (by to umożliwić, zmieniono oficjalną definicję szczepionek), ale jeśli określam je “terapią genową”, to ci, do których próbujemy dotrzeć, i którym powiedziano, że są to szczepionki, po prostu nie zorientują się o co mi chodzi.

Prawie dokładnie rok temu ostrzegałem, że jednym z powodów wyolbrzymiania ryzyka związanego z koronawirusem jest ustanowienie obowiązkowego programu szczepień.

Fałszywa pandemia COVID-19 została wykreowana po części dlatego, żeby znaleźć pretekst dla szczepionek – a nie po to, by szczepionka powstała jako rozwiązanie rzekomego zagrożenia stwarzanego przez COVID-19.
Od miesięcy ostrzegam, że eksperymentalne szczepionki są niebezpieczne i wywołują wiele potencjalnie śmiertelnych skutków ubocznych. Mylą się celebryci i wielu lekarzy dodających otuchy. Słusznie wskazywałem, że szczepionki mogą zabić więcej ludzi niż COVID-19.

Ale teraz wydaje się prawdopodobnym, że szczepionki mogą być w przyszłości odpowiedzialne za śmierć setek milionów ludzi, którzy nie zostali zaszczepieni.

Od dłuższego czasu sądziłem, że oszustwo COVID-19 zostało zaplanowane w jednoznacznym celu: dla zabicia jak największej liczby osób starszych i słabych oraz zaprowadzenia obowiązkowych szczepień. Oto co powiedziałem w moim pierwszym filmie w połowie marca 2020 roku. Oczywiście istniał też plan zniszczenia a następnie “odbudowania” gospodarki zgodnie z wymogami Agendy 21 i Wielkiego Resetu.

W kilka dni po opublikowaniu tamtego filmu, zostałem wściekle zaatakowany w internecie. Mój biogram w Wikipedii został radykalnie zmodyfikowany. Usunięto szczegóły dotyczące moich książek, seriali i felietonów. Przedstawiono mnie jako skompromitowanego “teoretyka spisku”. Nagrałem film wyjaśniający, w jaki sposób wpis w Wikipedii zmieniono, aby mnie zdemonizować i zdyskredytować [https://vernoncoleman.org/videos/vernon-colemans-response-demonisation-wikipedia] . Wielu innych, którzy zakwestionowali oficjalną linię dotyczącą COVID-19, poniosło podobne konsekwencje. I, oczywiście, BBC oraz prasa krajowa przyłączyły się, atakując tych, którzy ośmielają się podważać oficjalną narrację poprzez upowszechnianie niewygodnej prawdy.

Ale teraz obawiam się, że ci ludobójczy szaleńcy, jeźdźcy Apokalipsy, którzy zaplanowali to szalbierstwo, doprowadzą nas do Armagedonu. Od dawna sądziłem, że architekci oszustwa spodziewali się, że zginą miliony.

Jednak doszedłem do wniosku, że złowrogie umysły, które opracowały to oszustwo, dramatycznie niedoszacowały niebezpieczeństwa eksperymentalnych szczepionek, które tak gwałtownie promują.

W rezultacie umrzeć mogą miliony ludzi, którzy otrzymali jedną ze szczepionek przeciwko COVID-19. Za chwilę wyjaśnię, jak to możliwe i dlaczego.
Początek szalbierstwu dały szalone prognozy Fergusona z Imperial College [Neil Morris Ferguson, bryt. epidemiolog, prof. biologii matematycznej, specj. w zakr. rozprzestrzeniania się chor. zakaźnych u ludzi i zwierząt. – przyp. tłum.]. Ferguson to autor modeli matematycznych o zatrważającym dorobku. Planujący oszustwo wiedzieli, że prognozy Fergusona były absurdalne. Musieli też zdawać sobie sprawę z tego, że dotychczasowe przewidywania Fergusona okazywały się żenująco nietrafne. Niemniej jednak użyto jego prognoz jako pretekstu dla lockdownów, wprowadzenia “dystansowania społecznego”, masek, zamykania szkół i oddziałów szpitalnych. Był to kompletny obłęd. Logicznym posunięciem byłoby odizolowanie osób z infekcją – podobnie jak chorych na grypę prosi się o pozostanie w domach – i roztoczenie opieki nad najbardziej narażonymi: głównie osobami starszymi z chorobami serca lub klatki piersiowej. Jednak politycy i ich doradcy zrobili wszystko na odwrót; zaś ci, którzy to kwestionowali byli uciszani i demonizowani.

Nie ulega wątpliwości, że kontakty z innymi wzmacniają system odpornościowy ludzi zdrowych. Zdrowe dzieci i ludzie młodzi mają bardzo silny układ odpornościowy. W istocie najbardziej narażone na nowego wirusa mogą być tylko osoby starsze.

A jednak światowi politycy i ich doradcy celowo skierowali nas ku programowi masowych szczepień.

Od początku zapewniano opinię publiczną, że ​​tylko dzięki wielkiemu programowi szczepień będzie można przywrócić część utraconych wolności. I od samego początku był to niebezpieczny nonsens.

Zatwierdzone naprędce eksperymentalne szczepionki nigdy nie miały zapewnić tego, co wmówiono ludziom. Nie zaprojektowano ich by zapobiegać infekcji lub przenoszeniu choroby. Szczepionki nie powstrzymują przed zarażaniem się COVID-19 i nie zabezpieczają przed przenoszeniem choroby dalej.

Szczepionki pomagają zaledwie ograniczyć nasilenie objawów u części zaszczepionych. Tymczasem ogromna większość zaszczepionych wierzy, że zostali ochronieni przed infekcją. To było kolejne oszustwo.

Nie dość, że szczepionki nie zapewniają tego, w co wierzą ludzie, to jeszcze generują one trzy poważne problemy.

Pierwszym oczywistym problemem jest to, że okazało się, że eksperymentalne szczepionki są skrajnie niebezpieczne – już zabiły wielu i spowodowały poważne niepożądane odczyny poszczepienne u wielu kolejnych. Rozmiar tego problemu można ocenić na podstawie faktu, że nawet władze przyznają, że prawdopodobnie zgłoszonych zostanie jedynie 1 na 100 (1%) spośród zgonów i poważnych obrażeń poszczepiennych. Nie można oszacować, ile osób umrze z powodu alergii, chorób serca, udarów, problemów neurologicznych, ani ile oślepnie lub zostanie sparaliżowanych. Na mojej stronie internetowej (http://www.vernoncoleman.com/vaccineskilling9.htm) znajduje się lista osób, o których wiadomo, że odniosły obrażenia lub zmarły w wyniku szczepienia, i jest to zaiste porażająca lektura. Liczba zgonów przeraża, ale większość władz utrzymuje, że są to wszystko “zbiegi okoliczności”. Gdy ktoś umiera w ciągu 60 lub 28 dni od pozytywnego wyniku testu na COVID-19 – nawet jeśli ten był fałszywy – jest automatycznie traktowany jako “zgon na COVID-19″, żeby podbić statystyki. Ale kiedy zdrowi młodzi ludzie umierają w ciągu godzin od zaszczepienia, śmierć traktowana jest jako zwykły zbieg okoliczności. Jakże wiele tragicznych zbiegów okoliczności miało zatem miejsce.

Drugim problemem, dotyczącym układu odpornościowego, jest możliwość wystąpienia tzw. efektu odpowiedzi odpornościowej swoistej [w oryg. ang.: pathogenic priming – przyp. tłum.] – burzy cytokinowej. Dzieje się tak dlatego, że układ odpornościowy osoby zaszczepionej, zostaje przygotowany do szczególnie silnej reakcji, jeśli osoba ta wejdzie w kontakt z wirusem w przyszłości. Rezultat może być katastrofalny i obawiam się, że może się to okazać jesienią i podczas następnej zimy. Osoby, które otrzymały szczepionkę, będą miały poważne kłopoty, gdy następnym razem zetkną się z koronawirusem. Ich układ odpornościowy zareaguje przesadnie mocno i prawdopodobnie nastąpi wtedy wiele zgonów.

Pacjenci nie zostali oficjalnie ostrzeżeni o tym problemie, chociaż dowody zostały opublikowane w czasopiśmie “International Journal of Clinical Practice” w październiku 2020 r. w artykule pt. Informed consent disclosure to vaccine trial subjects of risk of COVID-19 vaccines worsening clinical disease.

Wszakże nie było na to świadomej zgody pacjentów, a podejrzewam, że i większość lekarzy nie zdaje sobie sprawy z zagrożeń.

Szczególnie narażone są osoby starsze i osoby z osłabionym układem odpornościowym.
A co wpływa na osłabienie układu odpornościowego?

Trzy oczywiste przyczyny to:

noszenie maski,
izolacja społeczna
i niewystarczająca ilość światła słonecznego.
A także nadużywanie alkoholu i tytoniu w areszcie domowym.

Dodatkowe zgony wystąpią zapewne jesienią, kiedy to zaszczepione osoby będą najbardziej narażone na działanie wirusa. Jak wiadomo, koronawirus rozprzestrzenia się najszybciej jesienią i zimą.

W wyniku epidemii chorób i zgonów, która nastąpi, rządy zaczną promować kolejną rundę szczepień. Oczywiście będzie się wiele mówiło o mutacjach. Nowe szczepionki, pospiesznie opracowane i wyprodukowane, będą ostro promować celebryci bez jakiejkolwiek wiedzy o medycynie czy szczepionkach. Lekarze, rozumiejący niebezpieczeństwa i mający wątpliwości co do szczepionek, jak zwykle, zostaną uciszeni.

Sądzę, że ludzie stojący za tym oszustwem – o dziwo – wiedzieli o tym, co nastąpi: był to element ich złowieszczego planu.
Wiedzieli, że jesienią i następnej zimy nastąpi wzrost zgonów. Od początku planowali zwalić to na nową wersję COVID-19 – jedną z wielu tysięcy mutacji, które pojawią się jesienią. Od dawna podejrzewałem, że w rezultacie będą promować szczepienia co kilka miesięcy – lub nawet częściej: mniej więcej co miesiąc. Moje pierwotne użycie słowa “mistyfikacja” [w oryginale: hoax; autor najprawdopodobniej nawiązuje do swojego e-booka pt. COVID-19: The Greatest Hoax in History, dostępnego nieodpłatnie tutaj: https://vernoncoleman.org/books/covid-19-greatest-hoax-history – przyp tłum.] miało na celu skrytykowanie reakcji na wirusową infekcję grypopodobną. Reakcja ta była dalece przesadzona.

Podejrzewam, że to dlatego Bill i Melinda Gates suszyli zęby, dając do zrozumienia, że możemy nie brać poważnie pierwszej pandemii – ale, że następną pandemię potraktujemy znacznie poważniej.

Sądzę, że oni i wszyscy inni zaangażowani w to oszustwo założyli sobie, że będą całkowicie bezpieczni, ponieważ w rzeczywistości nie zaszczepią się . Podejrzewam, że wielu spośród elit i co ważniejszym celebrytom podano placebo zamiast jednej z eksperymentalnych szczepionek.

Nigdy nie byli narażeni na ryzyko śmierci lub okaleczenia przez szczepionkę, ani na wystąpienie efektu odpowiedzi odpornościowej swoistej; na końcu zaś na szczególną podatności na zagrożenie przy następnym kontakcie z wirusem.

Myślę, że elita sądziła, że będzie bezpieczna. Myślę, że opracowali plan, który spowodowałby miliony zgonów, ale który nie wyrządziłby im krzywdy.

Uważam jednak, że popełnili ogromny, zasadniczy błąd.

I to sprowadza nas do trzeciego problemu, którego chyba się nie spodziewali.

A został on właśnie nakreślony przez dr. Geerta Vanden Bossche’a, wybitnego specjalistę ds. szczepionek. W istocie, byłem początkowo sceptyczny wobec jego słów, ponieważ dr Bossche wcześniej współpracował z GAVI [oficjalnie: Gavi, the Vaccine Alliance, uprzednio: the GAVI Alliance, a wcześniej: the Global Alliance for Vaccines and Immunization – przyp. tłum.] i Gates Foundation. Jest ostatnim, którego można by określić jako przeciwnika szczepień.

Dr Bossche wskazał na to, że obecnie stosowane szczepionki są niewłaściwą bronią w walce z tą konkretną infekcją wirusową.
Podając milionom ludzi szczepionki, w sposób katastrofalny uczymy wirusa, jak mutować, jak stawać się silniejszym i bardziej śmiercionośnym. Próby opracowania nowych szczepionek na nowe mutacje tylko pogarszają sytuację, ponieważ naukowcy nie są w stanie wyprzedzić zmutowanych wirusów. A ludzie, którzy zostali zaszczepieni, dzielą się teraz zmutowanymi wirusami z osobami z ich otoczenia. Mutacje stają się coraz silniejsze i bardziej zabójcze.

Odwołanie lockdownów będzie idealnie zgrane w czasie, tak aby nowe mutacje wirusa COVID-19 rozprzestrzeniły się na szeroką skalę.

Istnieje też inny problem, który się z tym wiąże.

Zwykle nasze ciała zawierają białe krwinki, które pomagają nam zwalczać infekcje. Komórki, zwane komórkami NK [od ang. Natural Killer – przyp. tłum.], czyli “urodzonymi mordercami”, pomagają zniszczyć “złe komórki”, które atakują organizm. Kiedy komórki NK wykonają już swoją pracę, pojawiają się nasze przeciwciała i sprzątają bałagan.

Dr Bossche wyjaśnia jednak, że szczepionki na COVID-19 wyzwalają produkcję bardzo specyficznych przeciwciał, które konkurują z naturalnymi mechanizmami obronnymi osób, które otrzymały szczepionki.

Naturalne systemy obronne tych, którzy zostali zaszczepieni, są tłumione, ponieważ specyficzne przeciwciała, które zostały wyprodukowane przez szczepionkę, po prostu przejmują kontrolę.
Te specyficzne przeciwciała, wytwarzane przez szczepionki, są trwałe.

Pozostają w ciałach zaszczepionych na zawsze.

Katastrofalnym skutkiem jest to, że naturalne systemy odpornościowe dziesiątek czy setek milionów osób, które otrzymują szczepionki, są skutecznie niszczone.

Ich układ odpornościowy nie będzie zdolny zwalczyć żadnej zmutowanej odmiany wirusa, która może rozwinąć się w ich ciele. A zmutowane wirusy mogą następnie rozprzestrzenić się w społeczeństwie. Uważam, że właśnie dlatego nowe odmiany wirusów pojawiają się na obszarach, gdzie szczepionkę podano wielu ludziom.

Wniosek jest taki, że podanie szczepionek stworzy wirusowi możliwość stawania się nieskończenie bardziej groźnym. Każdy zaszczepiony osobnik uzyskuje potencjał by stać się masowym mordercą, ponieważ jego ciało staje się laboratorium produkującym śmiercionośne wirusy. Co gorsza, niektóre ze szczepionych osób mogą stać się bezobjawowymi nosicielami, rozsiewającymi wokół siebie śmiercionośne wirusy.

Ci, którzy otrzymali szczepionkę, nie będą w stanie zareagować na mutacje, ponieważ ich systemy odpornościowe zostały już przejęte przez sztuczny system obronny, nadany im przez szczepionkę i zaprojektowany do walki z pierwotną formą wirusa COVID-19. Zaszczepieni będą tym bardziej narażeni na ryzyko, gdy nowe mutacje zaczną się rozprzestrzeniać. Ich ciała zostały trwale i wyłącznie przystosowane do obrony przed starą formą wirusa, która szybko staje się nieaktualna.

Podawanie nowych szczepionek w niczym nie pomoże, ponieważ zmutowany wirus nie będzie podatny na ataki. Twórcy szczepionek nie będą w stanie wyprzedzić mutującego wirusa. Należało to przewidzieć. To dlatego szczepionki przeciw grypie często nie działają.

Politycy i ich doradcy będą kłamać i winić niezaszczepionych za rozwój nowych mutacji i wzrost liczby zgonów, który nastąpi.
Ale jeśli dr Bossche ma rację, a ja uważam, że tak, to właśnie zaszczepione jednostki będą zagrożeniem dla ludzkości. Będą poważnym zagrożeniem dla każdego, kto także został zaszczepiony. Ale będą również poważnym zagrożeniem dla nieszczepionych, ponieważ wirusy, które rozsiewają są bardziej niebezpieczne niż te pierwotne.

Stąpamy po grząskim gruncie. Jeśli teraz nie zatrzymamy tego programu szczepień, to bez przesady można stwierdzić, że zagrożona jest sama przyszłość ludzkości. Czy o to chodziło tym, którzy próbowali “opchnąć” nam Wielki Reset? Nie wiem. Może ich celem od początku było zabicie nas wszystkich.

A może ich niecny spisek po prostu wymknął się spod kontroli. W Wielkiej Brytanii Ferguson, Hancock, Whitty i Vallance [Matthew John David Hancock – sekretarz stanu ds. zdrowia i opieki społ. w rządzie bryt.; Christopher John MacRae Whitty – bryt. lekarz i epidemiolog, gł.doradca rządu ds. medycyny; Sir Patrick John Thompson Vallance – bryt. lekarz, naukowiec, farmakolog kliniczny, gł. doradca rządu ds. nauki – przyp. tłum.] zawsze wydawali mi się całkowicie niewłaściwymi ludźmi do kierowania odpowiedzią kraju (na zagrożenie COVID-19). Uważam, że w Stanach Zjednoczonych dr Fauci [Anthony Fauci – amer. lek. immunolog, dyr. Narodowego Instytutu Alergii i Chorób Zakaźnych (NIAID), gł. doradca med. prezydenta USA – przyp. tłum.] był niewłaściwym człowiekiem.

Od początku obawiałem się, że zostali wybrani, ponieważ właśnie są “niewłaściwymi ludźmi”. Wszystko, co uczynili, było złe dla nas, ale dobre dla nich i dla złowrogiej kliki promującej Agendę 21 i Wielki Reset.

Napór na stłumienie wolności debaty przywiódł nas wprost do tej otchłani. Żadnemu z tych ludzi nie powinno się było pozwolić na taką kontrolę nad naszym życiem. Ale to media głównego nurtu i giganci internetowi – poprzez tłumienie, w nieznany dotąd sposób, wszelkich pytań ze strony opozycji i poprzez skrywanie faktów – sprawili, że sytuacja stała się nieskończenie gorsza. Czy myślą, że będą bezpieczni?

Istnieje realne ryzyko, że zamiast po prostu zabić 90% – 95% ludzi, jak to pierwotnie zamierzyła złowroga elita, mogą przez pomyłkę zabić wszystkich; mogą zmieść ludzkość z powierzchni ziemi.

Zostało nam niewiele czasu, by się uratować.

Musimy wzmocnić nasz system odpornościowy i, jak na ironię, możliwe jest, że będziemy musieli trzymać się z dala od ludzi, którzy zostali zaszczepieni.
W najbliższym czasie napiszę artykuł o tym, jak wzmocnić swój układ odpornościowy.

Czy teraz już rozumiecie państwo, dlaczego jest to najważniejszy artykuł na temat COVID-19, który napisałem, i najważniejszy, jaki kiedykolwiek czytaliście?

Nie mogę dotrzeć do mediów głównego nurtu, które po prostu tłumią prawdę i odmawiają jakiejkolwiek debaty czy dyskusji. YouTube, na przykład, nie przyjmuje filmów, które kwestionują cokolwiek promowanego przez złowrogi establishment.

Wyślijcie więc państwo proszę ten artykuł do lekarzy i dziennikarzy, do swoich przyjaciół i krewnych. Dzielcie się, udostępniajcie, wysyłajcie. Może uda nam się przekonać rządzących, że nie są odporni na nadchodzącą katastrofę.

Artykuł [w oryginale angielskim – przyp. tłum.] można łatwo udostępniać ze strony: https://vernoncoleman.org/videos/covid-19-vaccines-are-weapons-mass-destruction-and-could-wipe-out-human-race).

Mam nadzieję, że dr Bossche się myli. Mam nadzieję, że mylę się ja.

Ale wszystkie kwestie poruszone w tym artykule wymagają dogłębnego zbadania. I jeśli te obawy nie zostaną upublicznione i odpowiednio przebadane, wtedy będziemy wiedzieć na pewno, że celem jest zabicie tak wielu z nas, jak to tylko możliwe. Nie może być innego wniosku.

Copyright dr Vernon Coleman, 13 marca 2021 r

tłumaczenie z j. ang. – Msz

(Drogi Czytelniku – bardzo dziękujemy za Twoją pracę pro bono)

Oficjalna strona internetowa dr. Geerta Vanden Bossche’a – bieżąco aktualizowane, wyłączne źródło informacji z pierwszej ręki
https://www.geertvandenbossche.org/

Profil dr. Geerta Vanden Bossche’a na portalu LinkedIn
https://www.linkedin.com/in/geertvandenbossche/
Odpowiedz
konto usunięte
2021-03-21 11:34:00
0 3
@ ogonek uwierz mi co ja tu wklejalem żeby ludzi ostrzec ale jedyne z czym się spotkałem to to że to fałsz i nieprawda bo nie mówią o tym w telewizji, nie warto rzucać perły przed świnie bo je i tak w błocie zadepczą,jest to syzyfowa praca gdzie będziesz od foliarzy nazywany i zwolennika teori spiskowych
Odpowiedz
bho
2021-03-21 13:49:47
1 7
Dzisiaj jest Światowy Dzień Osób z Zespołem Downa. Jak przekorny jest nasz dzisiejszy świat. Wiele osób protestowało by zalegalizować swobodną aborcję, a dziś robią sobie zdjęcia w różnych skarpetkach, wrzucają na portale społecznościowe by wszyscy widzieli.
Na portalach społecznościowych ostatnio pojawił się teledysk w którym to autor tekstu porównuje Polską Policję do zomo. I tu znowu osoby które były związane z aparatem władzy lat 70 / 80 udostępniają ten teledysk. A gdzie oni byli wtedy...?
Teraz jedni z opozycji mówią że nie ma żadnego covida. Drudzy że rząd źle sobie radzi. To znaczy że jedni przeczą drugim. Absurdem już była wypowiedź że covid nie jest groźny a ludzie zarażają się w kościołach. W Lidlu Biedronce tam się pewnie uzdrawiają.
Ludzie co się z wami dzieje.
Odpowiedz
ogonek
2021-03-21 15:13:24
0 0
Odpowiedz
mnimitz
2021-03-21 15:17:58
4 1
dla mnie to najlepszy dowcip jaki słyszałem... "zaszczepione (osoby) będą w późniejszym czasie umierać"
pewno to parafraza stwierdzenia jednego szarlatana (którego nie będą tutaj reklamował) mianowicie...
wszystkie osoby zaszczepione umrą w późniejszym terminie ... za pięć, dziesięć, dwadzieścia pięć lat

moja Teściowa popłakała się ze śmiechu jak to usłyszała
Odpowiedz
mnimitz
2021-03-21 15:28:46
1 2
oczekuję natomiast takiej wypowiedzi antycovidowca...
osoby, które nie zaszczepią się przeciw covid nie umrą w późniejszym terminie...
i to by był jakiś konkret
Odpowiedz
rysio68
2021-03-21 16:06:00
0 2
Koniec demokracji! Jak filtrować prawdę i żyć w 2021 roku? Piotr Schramm [Expert w Bentleyu PLUS]
https://www.youtube.com/watch?v=uUTl5yzcvk4
Odpowiedz
kyniu
2021-03-21 16:55:27
0 1
Odpowiedz
bjd
2021-03-21 17:33:27
1 1
ogonek, filmiki z yt nie są dla mnie żadnym argumentem, a wręcz przeciwnie, śmieszą mnie Ci wszyscy, którzy dorwą się do kamerki smartfona i obalają spisek covidowy:D
Odpowiedz
bjd
2021-03-21 17:46:09
0 2
Odpowiedz
ogonek
2021-03-21 18:34:24
0 0
Masz rację filmiki nic nie mówią, ale lekarze , specjaliści już tak.
Wiesz, że napisać można wszystko , i trzeba wyciągać wnioski. Dla mnie i myślę że nie tylko , ten lekarz mówi jak jest. A mówi prawdę , a takich trzeba obrazować ile się da. Dla przykładu jest dużo lekarzy którzy mówią tak samo.
Pozdrawiam
Odpowiedz
niski
2021-03-21 18:36:09
1 6
hahaha, a ja się zaszczepiłem i się z tego cieszę. I jak czytam te wypociny antyszczepionkowców to przypominają mi się teksty, jak to babcie po wojnie broniły się przed elektryfikacją. która miała pozbawić krów mleka. Jak wprowadzano szczepionkę na ospę to niektórzy prorokowali, że po szczepionce urosną ludziom krowie rogi (szczepionkę wytwarzano w oparciu o patogeny osy krowiej). Lata płyną, a liczba tchórzy nie maleje, jak widać
Odpowiedz
ogonek
2021-03-21 18:56:18
0 1
Niski@
Zdrowia tobie jak i najbliższym życzę.
Odpowiedz
vojteh80
2021-03-22 06:55:48
0 1
daniell, słuchaj chłopie, bezmiar twojej niewiedzy nie zna granic.
Jeśli według ciebie tylko w TVP i polski rząd mówią o wirusie to pogratulować. Nie masz się czego bać.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
""Trafiają do nas coraz młodsi ludzie". Wśród zmarłych pacjenci w wieku ok. 45 i 50 lat"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in