15°   dziś 20°   jutro
Sobota, 27 kwietnia Zyta, Teofil, Felicja, Sergiusz

Nie będzie debaty kandydatów na burmistrza

Opublikowano 15.03.2024 18:30:00 Zaktualizowano 16.03.2024 21:14:38 pan
86 13528

Limanowa. Nie dojdzie do przedwyborczej debaty pomiędzy kandydatami na stanowisko burmistrza miasta Limanowa - radna Jolanta Juszkiewicz (KWW O lepsze jutro) nie odpowiedziała na nasze zaproszenie.

Do kandydatów ubiegających się o stanowisko wójta lub burmistrza w niektórych samorządach wystąpiliśmy z zaproszeniami do udziału w debatach, organizowanych przez portal Limanowa.in. W najbliższych dniach będziemy informować o szczegółach planowanych wydarzeń. 

Jednak już teraz wiadomo, że nie uda nam się skonfrontować dwojga kandydatów startujących w wyborczym wyścigu o fotel burmistrza miasta Limanowa. Propozycję przedstawiliśmy telefonicznie urzędującemu burmistrzowi Władysławowi Biedzie (KWW Limanowska Wspólnota Samorządowa)  oraz jego kontrkandydatce, radnej Jolancie Juszkiewicz (KWW O lepsze jutro). 

Władysław Bieda już w pierwszej rozmowie zaakceptował zaproszenie, a także warunki debaty i jej wstępny termin. Z kolei Jolanta Juszkiewicz przekazała nam, że propozycję udziału w debacie chce skonsultować ze swoim komitetem.

Zobacz również:

Kandydatka uznała, że potrzebuje więcej czasu do namysłu i zaproponowała kontakt pod koniec przyszłego tygodnia - w praktyce oznaczało to, że zamierza dać odpowiedź tuż przed planowanym terminem debaty. Ze względów organizacyjnych nie mogliśmy jednak przystać na tak długi czas oczekiwania i zasugerowaliśmy dwa dni do namysłu, prosząc o odpowiedź do końca dnia w minioną środę. 

W środę nie doczekaliśmy się jednak żadnej wiadomości od kandydatki na urząd burmistrza Limanowej, a w czwartek i piątek Jolanta Juszkiewicz nie odbierała naszych telefonów. Do momentu publikacji nie dotarł do nas również żaden sygnał ze strony osób działających w komitecie. 

Czy uważasz, że powinna odbyć się debata kandydatów na burmistrza miasta Limanowa?

TAK NIE
Dziękujemy za oddanie głosu !
TAK: 1151 NIE: 678

Komentarze (86)

ciekawy
2024-03-15 18:33:42
9 9
bo nie ma o czym opowiadać chyba że jak prowadziła sesje i były ciągłe reasumpcje z naruszeniami. Oznacza to że oddała wybory walkowerem.
minor
2024-03-15 20:14:19
1 0
@ciekawy
możesz się więcej już nie wysilać bo wszystko wiadomo !!! Zdrówka
Odpowiedz
konto usunięte
2024-03-15 18:37:54
9 10
ja glosuje na ta pania trzeba dac jej szanse pan burmistrz i jego zastępca z PO niestety trochę poszli ostatnio po bandzie..
czyli ja chce jo musze ...nie bo nie bo jo mom racje a wy mnie w dup.e mozecie pocałować
pajero
2024-03-15 22:55:48
0 1
głosuj na kogo chcesz ale nie przeszkadza ci to że ta pani z burmistrzem i jego zastępca pracowała ponad 10 lat głosowała jak chciał burmistrz
Odpowiedz
Kurczak
2024-03-15 18:44:37
7 11
Pani Jolu
Jesteśmy za !!
Ktoś taki jest potrzebny w Limanowej.
Burmistrzowi dziękujemy i proponujemy emeryturkę , odpoczynek i zabawę z wnukami
vvv
2024-03-15 20:50:41
3 4
Pani o której piszesz też jest emerytka i również można jej tego samego życzyć
xyzz12
2024-03-15 21:37:35
0 0
Obawy przed wystąpieniem publicznym: Niektórzy kandydaci mogą obawiać się wystąpienia publicznego w debacie. Mogą obawiać się popełnienia błędu lub źle wypowiedzieć się na ważne tematy.
vvv
2024-03-15 22:15:17
0 1
Ile razy jeszcze to jeszcze wklejać będziesz , nie stać na coś nowego. Rozumiem trudno to jest obronić, sytuacja mało komfortowa . Taki zonk
xyzz12
2024-03-16 08:09:54
0 0
vvv; tyle razy aż zwymiotujesz
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
Kurczak
2024-03-15 19:15:48
0 10
Pani Jolu
Zastanawiam się po co w Pani szeregach były policjant, który 《chyba》 zbyt dobrej opini nie ma .
pajero
2024-03-15 22:59:20
0 0
a co powiesz o innych z całego sztabu?
Kurczak
2024-03-15 23:19:04
0 0
Najbardziej mnie martwi ten policjant
anny
2024-03-16 09:54:28
0 1
Nas też bardzo to martwi co on tam robi
Kurczak
2024-03-16 12:17:15
0 3
Bardzo dobrą kandydaturą jest Pan Leszek- ratownik medyczny. Starczy inteligentny konkretny. To prawdziwa perełka wśród kandydatów.
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
niski
2024-03-15 19:47:28
3 8
to musi być po prostu strach przed konfrontacją
minor
2024-03-15 20:15:36
0 1
@niski
więcej przebiegłości !!
vvv
2024-03-15 20:52:15
1 0
Minor tej ucieczki od debaty nie da się w żaden sposób obronić
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
Zmianalimanowa
2024-03-15 20:07:19
3 11
Układy, układziki, chyba portal po stronie obecnej władzy? Popieram P.Jolę!
minor
2024-03-15 20:18:00
0 1
@Zmianalimanowa
oczywiście i to w tak można powiedzieć mierny sposób
minor
2024-03-15 20:19:31
0 0
z poparciem masz rację w 100 %
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
pajero
2024-03-15 20:30:26
6 4
kto jest w sztabie wyborczym tej Pani
szkoda ze boi się podyskutować skoro tak wychwala swoje zdolności
jp1991
2024-03-15 21:55:34
0 3
Pełnomocnikiem finansowym jest np. Pan Marek Czeczótka - były Burmistrz
pajero
2024-03-15 22:50:18
0 0
pełnomocnik finansowy to daje kasę czy pobiera?
jp1991
2024-03-16 07:52:37
0 0
Generalnie - rozlicza i pilnuje wydatków i za nie odpowiada później. Jak w rządzie - wiadomo minister finansów ważna postać.
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
konto usunięte
2024-03-15 20:46:52
1 2
czy wreszcie kandydat bedzie z miasta?czy dalej z wioski?
vvv
2024-03-15 20:54:34
4 6
Lepszy sprawdzony z wioski niż taki niepewny z miasta co boi się powiedzieć temu z wioski jak piszesz , w czym będzie lepszy od niego
Odpowiedz
vvv
2024-03-15 20:49:03
8 8
Ktoś kto boi się debaty ma być burmistrzem ? No proszę a pisze ta Pani , że stawia na dialog i okazuje się , że to jest nieprawda. Pierwsze zderzenie z rzeczywistością i porażka.
xyzz12
2024-03-15 21:39:10
1 0
vvv:jaki ty masz problem życiowy?
xyzz12
2024-03-15 21:40:08
0 0
Obawy przed wystąpieniem publicznym: Niektórzy kandydaci mogą obawiać się wystąpienia publicznego w debacie. Mogą obawiać się popełnienia błędu lub źle wypowiedzieć się na ważne tematy.
xyzz12
2024-03-15 21:41:52
0 0
Kandydaci mogą podejmować decyzje strategiczne dotyczące swojej kampanii. Jeśli uważają, że debata nie przyniesie im korzyści lub może zaszkodzić ich pozycji, mogą zdecydować się na jej uniknięcie.
xyzz12
2024-03-15 21:43:51
0 0
Warto podkreślić, że debaty są ważnym elementem demokratycznego procesu wyborczego, ponieważ pozwalają wyborcom na bezpośrednie porównanie stanowisk kandydatów.
xyzz12
2024-03-15 21:46:46
0 0
uważam że Pani Jolanta Juszkiewicz była by lepszym kandydatem na burmistrza bo można jej popatrzeć prosto w oczy
vvv
2024-03-15 22:03:10
0 0
Xyzz12 to żeś błysnął/ błysnęła. Takie to śmieszne a jakie prostackie
xyzz12
2024-03-16 15:46:32
0 0
potrzebujesz pomocy, śmiało pytaj!
xyzz12
2024-03-16 16:57:34
0 0
Od dawna toczy się debata na ten temat. Niektórzy uważają, że majątek nie powinien dyskwalifikować kandydatów do urzędu, o ile zdobyli go uczciwie i zgodnie z prawem. Inni jednak twierdzą, że osoby z dużym majątkiem mogą być odizolowane od problemów zwykłych ludzi i nie zawsze rozumieć ich potrzeby.

Warto pamiętać, że majątek nie jest jedynym kryterium oceny kandydatów. Inne cechy, takie jak kompetencje, moralność, wizja i zdolność do współpracy, również odgrywają istotną rolę w ocenie, czy dana osoba nadaje się na urząd.
maniel67
2024-03-16 23:17:46
0 0
vvv zoniu jeden po co ma brać udział w waszej ustawce, ogarnij się.....
Pokaż wiecej (8)
Odpowiedz
dzinio
2024-03-15 20:52:12
9 9
Bieda nie taki zły myślę że wygra bo zmienił miasto i widać to gołym okiem.
Odpowiedz
bono
2024-03-15 21:03:57
4 7
Myślę, że strach przed tym , że burmistrz obnażył by wiele braków z podstawowej wiedzy z zarządzania miastem i pozyskiwaniem środków zewnętrznych. Tak świetnie jest prowadzić krytykę i być przeciw trudniej jest się wykazać znajomością w danym temacie. Wcale jakiś nie jestem zaskoczony.
todi
2024-03-16 18:40:20
0 0
Bono a Ty myślisz, że Burmistrz robi to sam??? Ma sztab ludzi w urzędzie miasta. Najwięcej to jest na różnych uroczystościach, mszach, imprezach etc
Odpowiedz
pkygen
2024-03-15 21:08:14
7 7
Dialog z ludźmi, spojrzenie prosto w oczy uścisk ręki, a nie zamknięte drzwi do urzędu miasta od strony parkingu, ciekaw jestem czemu dalej burmistrz nie spotykał się wśród ludzi na osiedlach? czyżby na poniektórych osiedlach ludzie go mieli dość,... I kto tu się lęka? Czat online, po co iść do tuby propagandowej Pana ... ?? Oby jak najwięcej osób przejrzało na oczy...
bono
2024-03-15 21:32:19
0 4
Przecież dialog to też tak pewno nie łatwa debata, więc jeżeli ktoś jej unika to znaczy , że będzie też uciekał od problemów i trudnych decyzji. Wg mnie burmistrz musi być zdecydowany i mieć odwagę podejmowania czasem trudnych i nie wygodnych dla mieszkańca decyzji. A tu proszę dwa dni zastanawiania się i nawet brakło odwagi żeby odpowiedzieć redakcji , że rezygnuje z debaty.
pkygen
2024-03-15 21:58:11
0 0
Dialog z ludźmi to wsłuchiwanie się w ich głos, a nie tak jak dotychczasowe zarządzanie miastem. Może P. Jola uważa iż portal limanowa.in tak jak poprzednio wymieniono jest tuba propagandowa pewnych osób których nie trzeba wymieniać. Po co ruszać ..... jak można nad nim przeskoczyć...
vvv
2024-03-15 22:22:13
0 0
To portal będzie pisał reportaż z debaty czy ją transmitował i prowadził ? Burmistrz ma być odporny na stres i trudne sytuacje. Bohaterom rosną skrzydła a tchórzom trzęsą się portki
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
jazon
2024-03-15 21:27:34
2 3
Debata? Na jaki temat ? Może jak uknuto odwołanie niewygodnej broniącej dzieci , mieszkańców byłej przewodniczącej Jolanty Juszkiewicz i niewygodnych radnych przewodniczących komisji tak Panie Wacku .
Jak przez lata niszczymy człowieka który chce utrzymać rodzinę i przeszkadza w planach na biznes Mpgk dodać kolejne pytania?
vvv
2024-03-15 21:47:13
1 2
No jest sposób na debatę niech kandydatka przyśle w zastępstwie Jazona, myślę, że będzie co oglądać, bo o programie wyborczym to raczej nic ciekawego nie powie. Czytałem i to jest program na to co już obecny burmistrz podpisał i podpisuje umowy na realizację poszczególnych inwestycji. Marność jazonie. Dobrze i wygodnie jest krytykować ale zaplanować coś, postarać się o pieniądze i zrealizować to już staje się dla lepszego jutra nielada problemem
xyzz12
2024-03-15 21:51:50
0 0
vvv; zrywają ci banery to słabo wygląda
vvv
2024-03-15 22:00:17
0 0
Ale gdzie ? Ja nie powiesiłem żadnego więc nie mają co zrywać. Nie potrzebnie się martwisz, a wieczór taki piekny
pkygen
2024-03-15 22:05:28
0 0
Vvv realizację planów które sa długo terminowe należy realizować, aby była pewnosc firm... grunt aby patrzeć na potrzeby ludzi którzy tworza te miasto a nie tak jak teraz .... miesiąc cudów... jeśli dotyczy programów to czytać a rozumieć tekst czytany jest znaczna różnica.
mk107
2024-03-15 22:06:46
0 0
A vvv coś nerwowy a wieczór taki piękny
vvv
2024-03-15 22:12:20
0 1
Ależ wcale nie to u was jakaś nerwowość się wkradła bo okazuje się , że kandydatka jakoś blado wypadła z tym tchórzostwem przed debatą
MOki
2024-03-16 08:22:14
0 1
W moich oczach obecny burmistrz stracił podczas zadymy z dziećmi z Lipowego, Tokarzowki i Wojtasowki. Nie pozwolił ich przyjąć do trójki, choć rodzeństwo od lat tam chodziło a wnuki burmistrza, które właśnie mieszkają na Starej Wsi zostały wtedy przyjęte i chodzą do szkoły nr 3. To był duży cios dla rodziców i chyba oprócz mojego więcej głosów straci z tego powodu. A miasto okazuje się,że nie jest takie biedne, żeby nie stać było na utrzymanie 30 dzieci.
Pokaż wiecej (6)
Odpowiedz
d6nonac
2024-03-15 21:28:08
0 1
A kto normalny by się pisał na udział w takim cyrku? Bo raczej nie "korsarz". Albo jego matka.
Odpowiedz
obiektyw
2024-03-15 21:32:18
0 4
Niech kobiety, kandydatki w Limanowej, Tymbarku, Dobrej i w Mszanej przejmą władzę, Powodzenia.
34607szczawa
2024-03-16 08:42:50
1 1
Pantoflarz ? xD
Odpowiedz
Dagi
2024-03-15 21:36:10
0 5
To było do przewidzenia, po prostu boi się totalnej kompromitacji, bo tak naprawdę to jakie swoje pomysły na rządzenie miastem może przedstawić wyborcom. Program Pani Juszkiewicz zawiera dokładnie to o czym od dawna mówi i przedstawia obecny Burmistrz co będzie realizowane w najbliższym czasie i latach, i już w większości z zapewnionym dofinansowaniem. I ten otwarty dialog ze wszystkimi zamknął się w jednej chwili.
pkygen
2024-03-15 21:47:36
2 2
Człowiek pewny nie potrzebuje pokazywac się w tubie propagandowej.....
vvv
2024-03-15 22:07:11
0 0
O coś nowego, zaczyna się obrażanie , tuba propagandowa. To dlaczego z niej korzystasz i jeszcze sam uprawiasz tępą propagandę
Maj555
2024-03-16 08:10:59
0 1
Żeby ta pewność nie zgubiła
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
cons
2024-03-15 21:58:37
6 6
Bardzo dobra decyzja Pani Juszkiewicz. Tylko ślepcy i laicy mogą nie widzieć, że przyjęcie zaproszenia byłoby porównywalna z przyjęciem zaproszenia do "tvmu" przez Jarka na debate z Donkiem. Ale podobno naród jest ślepy, bez urazy, bo oczywiście część trzeźwo patrzy na rzeczywistość .
vvv
2024-03-15 22:37:36
1 1
Tak i Jarek odniósł z tego powodu zwycięstwo. A w sumie to jeżeli ktoś wybiera drogę Jarka to w sumie jego wybór
Odpowiedz
peryskop
2024-03-15 22:08:18
0 3
Zachęcam do obejrzenia czatów wyborczych z Burmistrzem Biedą - poniżej linki, bo na youtube troche schowane, a można zobaczyć trochę ciekawych rzeczy
https://www.youtube.com/watch?v=gBrnX8XRjuM
https://www.youtube.com/watch?v=7uMEvrgX31g
Tam są przynajmniej konkrety
Odpowiedz
mk107
2024-03-15 22:09:33
2 7
Powodzenia Pani Jolu
Odpowiedz
peryskop
2024-03-15 22:19:20
4 4
Może dla Pani Joli byłoby to powodzenie, tylko czy na pewno byłoby powodzeniem dla mieszkańców miasta. Wybieramy ludzi od których oczekujemy że zrobią coś dla nas mieszkańców aby nam się lepiej powodziło- nie traćmy głównego celu z oczów.
vvv
2024-03-15 22:45:42
2 1
Peryskop masz rację. Jeżeli komuś marzy się powrót do czasów fajnej miejskiej ,urzędniczej sielanki , kawki, pogawędki i patrzenia sobie w oczy to niech wybiera taki przyszły czas marazmu dla Limanowej
Odpowiedz
pajero
2024-03-15 22:47:20
3 7
ta Pani już 14 lat była w radzie i mogła coś zmieniać co jej się nie podobało, ale siedziała cicho
teraz obiecuje gruszki na wierzbie
chcąc być burmistrzem trzeba mieć odwagę podejmować decyzje i stawać do rozmów ze wszystkimi co chcą rozmawiać
ciekawy
2024-03-16 16:14:32
0 1
ale 3,5 tyś diety pobierała więc cos robiła???
Odpowiedz
cons
2024-03-15 23:11:58
3 5
Oby nadeszła zmiana. Może najwyższy czas by burmistrz, określony w jednym z artykułów na innym portalu jako milioner, już odpoczął od ciężkiej pracy.
vvv
2024-03-15 23:20:08
2 2
Od kiedy to majątek zarobiony uczciwa ciężka pracą jest przeszkodą do sprawowania urzędu burmistrza? Kontr kandydatka raczej nie gwarantuje tego by miasto na tej zmianie zyskało, natomiast straci i to wiele
cons
2024-03-15 23:33:51
0 2
vvv, obserwuję Twoje komentarze i założe się, że grzejesz stołek w urzędzie :) To powodzenia, byś po wyborach z niego nie spadł.
jazon
2024-03-15 23:35:00
0 0
Panie vvv najgorsze jak Miasto straci Ciebie może już się z tego nie otrząsnąć.......
ciekawy
2024-03-16 16:15:33
0 0
na czym polega ciężka praca w urzędzie???
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
byle_nie
2024-03-16 06:53:15
0 1
@jazon ty się martw o siebie...
Odpowiedz
Maj555
2024-03-16 08:06:48
5 4
Nie zaskoczyło mnie to że się nie zgodziła a szkoda...Ale was boli że to nie wasza partia rządzi miastem..rządzi gminą powiatem nie wystarczy wam to? Czy wam się podoba to czy nie, pod wodzą Pana Biedy Limanowa się zmieniła na lepsze nawet bez porównania jak się rozwinęła przez te lata to nawet obcy zauważają przyjeżdżając do Lim od święta to doceniają i trzeba być naprawdę ślepym żeby tego nie zauważyć i mam nadzieję że większość mieszkańców to też doceni i wybierze mądrze dla NASZEGO MIASTA :)
anny
2024-03-16 10:09:55
0 1
Tak bardzo się zmieniła przejedź się na Witosa i ogladnij przystanek koło kontroli pojazdów piękny widok
Odpowiedz
Kurczak
2024-03-16 10:48:25
0 3
W całych wyborach najbardziej mnie martwi były policjant. To jakaś porażka przecież on nie potrafi poprawki powiedzieć nawet jednego zdania. Z czym do czego
Odpowiedz
krawiec
2024-03-16 11:45:39
3 5
Brak przygotowania kandydatki do wykonywania obowiązków wlodarza miasta to przyczyną ucieczki od debaty.
W codziennej pracy nie da się tego zrobić trzeba rozwiązywać problemy a nie krytykować jak obecnie .

Sprawy zarządzania miastem dla KANDYDATKI to CZARNA MAGIA stąd ucieczka z POLA WALKI by nie dać się ośmieszyć i by wyborcy nie zobaczyli NIEuDOLNOSC i brak PROFESJONALIZMU.

Chyba ze chcemy powrotu do czasu MARAZMU poprzednika burmistrza Biedy który jest członkiem komitetu KANDYDATKI
Kurczak
2024-03-16 12:19:30
2 2
A może Pani Jola nie zamierza dyskutować z kimś kto nie jest wart uwagi i zainteresowania. Wszyscy wiemy, że te niby czaty są pod publikę, obiecywanki cacanki
pajero
2024-03-16 12:29:32
1 1
niepodjęcie rozmowy o sprawach miasta dyskwalifikuje tą panią
to chyba całkowity brak wiedzy o rządzeniu miastem
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
pajero
2024-03-16 12:31:20
3 4
niepodjęcie rozmowy o sprawach miasta dyskwalifikuje tą panią
to chyba całkowity brak wiedzy o rządzeniu miastem
Odpowiedz
krawiec
2024-03-16 16:52:17
4 2
No i potwierdziło się że KANDYDATKA

ANI BE ANI ME ANI KUKURYKU.
xyzz12
2024-03-16 16:56:47
0 1
vvv:Od dawna toczy się debata na ten temat. Niektórzy uważają, że majątek nie powinien dyskwalifikować kandydatów do urzędu, o ile zdobyli go uczciwie i zgodnie z prawem. Inni jednak twierdzą, że osoby z dużym majątkiem mogą być odizolowane od problemów zwykłych ludzi i nie zawsze rozumieć ich potrzeby.

Warto pamiętać, że majątek nie jest jedynym kryterium oceny kandydatów. Inne cechy, takie jak kompetencje, moralność, wizja i zdolność do współpracy, również odgrywają istotną rolę w ocenie, czy dana osoba nadaje się na urząd.
vvv
2024-03-16 18:01:38
0 0
No i co wynika z Twoich wywodów? Nic.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
vvv
2024-03-16 18:30:12
2 0
Bo w życiu trzeba być "twardym a nie mientkim" jak to mówił klasyk, pani kandydatko
Odpowiedz
webster
2024-03-16 19:16:08
0 3
Moim zdaniem urzędujący wcześniej przygotował się do debaty i chciał zaskoczyć Panią Jolę. To MĄDRA Kobieta i da się ośmieszyć
Odpowiedz
j60
2024-03-16 23:18:56
0 0
Nie ma młodych zdolnych kandydatów, tylko wszędzie wokół emeryci? Czas na zmiany myślenia i działania.
Odpowiedz
krawiec
2024-03-17 08:08:10
1 1
HASŁO WYBORCZE KANDYDATKI
NA URZAD BURMISTRZA MIASTA LIMANOWA

Ani BE Ani ME Ani KUKURYKU.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Nie będzie debaty kandydatów na burmistrza"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in