Baner Baner
12°   dziś 16°   jutro
Piątek, 26 kwietnia Marzena, Klaudiusz, Maria, Marcelina, Ryszard

Nabity w butelkę?

Opublikowano 31.03.2011 07:50:38 Zaktualizowano 05.09.2018 11:58:37 top
58 10627

Limanowa. We wtorek poruszyliśmy sprawę działki przy basenie i pojawiających się wraz z nią coraz większych komplikacji. Na nasze pytania starosta nie odpowiedział do dziś, komentarza zdążył jednak udzielić „Dziennikowi Polskiemu”, tłumacząc, że nowy właściciel działki został… nabity w butelkę.

Sprawę poruszaliśmy w miniony wtorek w tekście "Droga kończy się murem?". Przypomnijmy, że przed wyborami samorządowymi miasto sprzedawało działkę koło basenu, którą wcześniej „wymarzyło” na budowę lodowiska. Przetarg miał wygrać znany ówczesnym włodarzom miasta przedsiębiorca, skończyło się inaczej, gdyż obcy dla władz przedsiębiorca - Bogdan Piszczek zaproponował wyższą cenę. O „planach” miasta nic nie wiedział i kupił ją nieświadomy rodzących się z nią teraz problemów, m.in. budową muru oporowego na wg niego drodze dojazdowej.

Zbulwersowany przedsiębiorca chce, by sprawę dojazdu do jego działki przy basenie zbadał Powiatowy Inspektor Nadzoru Budowlanego. Domaga się, by PINB wyjaśnił czy budowany przez powiat mur nie jest samowolą budowlaną, lub pozwolenie na budowę nie zostało wydane z rażącym naruszeniem prawa, gdyż według niego mur powstaje na wytyczonej drodze do basenu i jego działki.

O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy asystenta starosty powiatu ds. kontaktu z mediami i PR, gdyż to w stronę powiatu padły najcięższe zarzuty dotyczące muru oporowego. Starostwo do dziś nie udzieliło nam w tej sprawie komentarza. Natomiast już we wtorek starosta osobiście wypowiedział się do Dziennika Polskiego stwierdzając, że powiat ma ważne pozwolenie na budowę muru. Działkę pod basen przekazali powiatowi zaś radni Limanowej poprzedniej kadencji podejmując w tej sprawie uchwałę. Rada Powiatu Limanowskiego przyjęła darowiznę również podejmując uchwałę. - Wszystko, co robimy na tym terenie jest zgodne z pozwoleniem na budowę i z wcześniejszymi ustaleniami. Działka została przekazana na cele rekreacyjno -sportowe. Basen wybudowaliśmy wspólnie z miastem, planowaliśmy jeszcze lodowisko i skatepark - mówi Puchała.

Zobacz również:

24-arową działkę, wydzieloną z terenu planowanego pod kompleks rekreacyjno-sportowy miasto Limanowa - jak twierdzi starosta - bez uzgodnienia z współinwestorem, jakim jest powiat, sprzedało w drodze przetargu Bogdanowi Piszczkowi. - Władze Limanowej nabiły tego przedsiębiorcę w butelkę. Burmistrz Władysław Bieda nie może umywać rąk, ale - niestety - powinien ponieść konsekwencje za swojego poprzednika, to się nazywa ciągłość władzy. Ja niestety nie wiem jak ten problem rozwiązać - mówi starosta Puchała.

W materiale „DP” były burmistrz Limanowej - Marek Czeczótka, na pytanie o to, czemu sprzedał działkę przeznaczoną według uzgodnień pod lodowisko odpowiada, że propozycję kupna tej działki zgłosił przedsiębiorca z Limanowej, który chciał budować sztuczne lodowisko. - Miał sprzęt i był gotów rozpocząć inwestycję. Planowaliśmy, że ciepło z agregatów chłodzących lodowisko ogrzeje basen. Liczył się czas, więc nie zmieniając planu zagospodarowania terenu (przeznaczonego pod m.in. usługi), wystawiliśmy działkę na sprzedaż w przetargu - bo takie procedury nas obowiązują. Rada Miasta wyraziła na to zgodę. Uchwała przeszła przez komisje. Nie moja wina, że wygrał inny przedsiębiorca niż liczyliśmy, że wygra. Nie mogliśmy wskazać w przetargu, kto ma go wygrać - rozkłada ręce były burmistrz.

- Nikt panu Piszczkowi nie obiecywał nowej drogi dojazdu. W specyfikacji przetargowej mowa była o drodze osiedlowej, na której są ograniczenia tonażu. Mógł to sprawdzić, zanim przystąpił do przetargu - uważa były burmistrz Czeczótka.

- Wszystko realizujemy zgodnie z pozwoleniem na budowę, które uwzględnia również budowę muru oporowego. Powstaje on po to, żeby zabezpieczyć basen przed osuwaniem się zbocza. Nadzór budowlany z początkiem lutego odebrał budowę i nie stwierdził żadnych uchybień - podkreśla w materiale „DP” starosta Puchała. - Pan Piszczek nie ma prawa domagać się tej drogi, bo ona planowana była jedynie do basenu, on jedynie domniemywał, że będzie mógł z niej korzystać. Jeśli ktoś działał tu bezprawnie, to miasto Limanowa wydzielając do sprzedaży działkę, którą wcześniej przekazało powiatowi, na co mamy dokumenty - podkreśla Jan Puchała.

Innego zdania jest przedsiębiorca, który twierdzi, że przed przetargiem urzędnicy mówił właśnie, że z drogi osiedlowej… nie będzie mógł korzystać i jego drogą dojazdową będzie ta droga do basenu.

Przedsiębiorca chociaż nie chce, nie wyklucza, że sprawa skończy się w sądzie.

Komentarze (58)

Rasputin
2011-03-31 08:01:54
0 0
'W materiale „DP” były burmistrz Limanowej - Marek Czeczótka, na pytanie o to, czemu sprzedał działkę przeznaczoną według uzgodnień pod lodowisko odpowiada, że propozycję kupna tej działki zgłosił przedsiębiorca z Limanowej, który chciał budować sztuczne lodowisko. - Miał sprzęt i był gotów rozpocząć inwestycję. Planowaliśmy, że ciepło z agregatów chłodzących lodowisko ogrzeje basen. Liczył się czas, więc nie zmieniając planu zagospodarowania terenu (przeznaczonego pod m.in. usługi), wystawiliśmy działkę na sprzedaż w przetargu - bo takie procedury nas obowiązują. Rada Miasta wyraziła na to zgodę. Uchwała przeszła przez komisje. Nie moja wina, że wygrał inny przedsiębiorca niż liczyliśmy, że wygra. Nie mogliśmy wskazać w przetargu, kto ma go wygrać - rozkłada ręce były burmistrz.'-a nie można było zaznaczyć w przetargu na jakie cele ma być przeznaczona działka i co osoba, która wygra przetarg MUSI tam zrobić ?:)
Odpowiedz
dionelwa
2011-03-31 08:07:03
0 0
Tak to tylko w limanowej. Nie widziałem większej błazenady.
Czasami mam wrażenia iz osoby które sprawują władzę sa chyba z kosmosu.
Odpowiedz
echnatonn
2011-03-31 08:50:16
0 0
ciągle z kosmosu... nie ma jak zrzucić odpowiedzialność na nowego Burmistrza, no bo przecież nie jest ich kolesiem.
straszny syf w tej Limanowej, począwszy od góry po chodniki...
Odpowiedz
dionelwa
2011-03-31 09:10:40
0 0
'''Czasami mam wrażenia iz osoby które sprawują władzę sa chyba z kosmosu''' osoby sprawujące władze to: np gmina wojewoda.starosta,miasto,burmistrz, posłowie,prezydent,premier itp.itd.etc chyba wystarczy hym. ??
Odpowiedz
czuszkaszwurnik
2011-03-31 09:19:24
0 0
pod rozwagę:
Art. 231. § 1. Funkcjonariusz publiczny, który, przekraczając swoje uprawnienia lub nie dopełniając obowiązków, działa na szkodę interesu publicznego lub prywatnego,
podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.
§ 2. Jeżeli sprawca dopuszcza się czynu określonego w § 1 w celu osiągnięcia korzyści majątkowej lub osobistej,
podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
§ 3. Jeżeli sprawca czynu określonego w § 1 działa nieumyślnie i wyrządza istotną szkodę,
podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
§ 4. Przepisu § 2 nie stosuje się, jeżeli czyn wyczerpuje znamiona czynu zabronionego określonego w art. 228.
Odpowiedz
zibi
2011-03-31 09:24:12
0 0
Aż mi się wierzyć nie chce że pan w-ce przewodniczący wieży w to co sam mówi ,bo jeżeli tak to nie dziwę się że progiem zwalniającym na drodze jest słup!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 09:43:16
0 0
K.... nawet w takim zadupiu jak Limanowa są krętactwa i oszustwa, to niech ludzie nie dziwią się że rząd i sejm RP to banda kłamców i oszustów
Odpowiedz
krasko
2011-03-31 09:51:15
0 0
zastanawiam sie jak ja mialem droge nie ukonczona odmowiono mi pozwolenia na uzytkowanie budynku a jak mozna dojechac do basenu droga widoczna na zdjeciu Kto wydal pozwilenie na uzytkowanie ??? Chyba Startosta po kąpieli przed wyborami to jest Ukraina czy Libia
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 09:54:06
0 0
Kicius przyklad zawsze idzie z gory. Wniosek z tego taki, ze z wladza nie warto robic interesow i tyle.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 10:00:54
0 0
Jak tak dalej pójdzie i ludzie nie wytrzymają to w Warszawce na latarniach przechodnie będą podziwiać rząd Tuska i posłów RP
Odpowiedz
terorist
2011-03-31 10:07:11
0 0
A czy Pan nowy właściciel przeczytał dokładnie opis tego co kupuje? Bo z tekstu wynika, że nie i sugerował się wypowiedzią urzędnika, który wcale nie musiał wiedzieć, z której strony jest dojazd. To jak słynne kupowanie zdjęcia telefonu za grube pieniądze na allegro. A tak poza tym nie potrzebnie 'nabito w butelkę' tego pana.
Odpowiedz
limanowiok
2011-03-31 10:08:33
0 0
a moze dobrze za tak sie stalo - raz ze widac jaki balagan jest w urzedach, a dwa to jeszcze jaks myjnia albo sklad budowlany by tam powstal, a tam powinny byc tereny rekreacyjne :)
Odpowiedz
Dagi
2011-03-31 10:10:06
0 0
I jak przedsiębiorcy mają inwestować w Limanowej, jak nie z jednej strony, to z drugiej ci w d..ę dadzą.
Odpowiedz
krasko
2011-03-31 10:12:02
0 0
Nie ruszajcie PINB bo z nimi każdy spotkąć się może a SB w czasach komuny było lagodniejsze
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 10:17:12
0 0
Z tą sprzedażą to był przekręt,żeby kolesiowi tanio sprzedać ,a potem UM musiał drogo odkupić,to jest moja opinia bo już do takiego zdarzenia doszło w Limanowej,ale Pan Duchnik miał 'plecy' w Warszawce i łeb sprawie ukręcono.
Odpowiedz
krasko
2011-03-31 10:18:16
0 0
jeżeli na krakowskich błoniach mają sie wypasać owce to dlaczego atrkcjA Limanowej przy basenie nie mogą być kozy pod plandeką
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 10:44:40
0 0
To wynik, że od 4,5 roku w limanowej pisiorki mają większość w radzie powiatu i swojego staroste...
Odpowiedz
albeo172
2011-03-31 10:49:29
0 0
to naprawdę woła o pomstę do nieba, co się w Limanowej dzieje. Były burmistrz bezradnie rozkłada ręce... A jak sprzedaje działkę, aby na niej budować lodowisko, to nie można było tego zaznaczyć w warunkach przetargu? Gdyby inwestor, który dawał najwięcej miał inne plany, po prostu wycofałby się z przetargu... BEZRADNOŚC burmistrza Czeczótki przekracza tutaj wszelkie granice, zresztą jak cała jego kadencja.
Odpowiedz
krasko
2011-03-31 11:02:28
0 0
Czy nauczyciel wf poza krzykiem na dzieci na sali gimnastycznej i przebudowa kaplicy na dom zrobił coś dobrego
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 11:20:01
0 0
Nie róbcie z siebie przygłupów,bo co złe to złe ,ale poprzedni Burmistrz dość się natrudził i naużerał z urzędniczynami z województwa i Warszawki żeby wybudować kryty basen,ale oczywiście niektórzy udają że o tym nie wiedzą bo są hipokrytami.Duże błędy też były,ale może należałoby przedstawić dokonania i błędy.
Odpowiedz
abigail123
2011-03-31 11:21:46
0 0
nie rozumiem wypowiedzi starosty, że miasto najpierw dało działkę pod basen a później sprzedało ??? przecież nie mogło sprzedać czegoś czego już nie miało, :))),
Odpowiedz
abigail123
2011-03-31 11:23:37
0 0
starosta tłumaczy się jakby to conajmniej on sprzedał działkę Piszczkowi, a przecież to podobno miasto sprzedało, jakieś drugie dno tu musi być chyba
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 11:26:58
0 0
abigail123 ,jest bardzo prawdopodobne że tanio sprzedali ,a teraz drogo odkupią ,trzeba pilnować dokładnie tej sprawy.
Odpowiedz
abigail123
2011-03-31 11:30:05
0 0
mi się wydaje, że mieli tanio sprzedać ale się nie udało (umówiony wcześniej przedsiębiorca z Limanowej),
Odpowiedz
abigail123
2011-03-31 11:32:50
0 0
a tak w ogóle to moim zdaniem ani powiatu ani miasta nie powinno obchodzić, że się jakiś przedsiębiorca 'pomylił' albo 'nie doczytał', jest biznesmenem jego rzecz, mnie w życiu wiele razy ktoś 'wydymał', i musiałem to przełknąć sam, bez starosty i burmistrzów ...
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 12:23:36
0 0
Masz rację , kupił i nie czytał dokładnie umowy i planów to jego sprawa,a urzędnikom nie ma co wierzyć na słowo bo Oni zrobią i powiedzą wszystko byle tylko utrzymać się przy 'korycie',więc niech nie płacze biznesmen tylko pomyśli co można tam zbudować by mieć zysk z inwestycji.
Odpowiedz
krasko
2011-03-31 12:36:55
0 0
masz racje kicius ale burmistrz czy urzad sprzedajacy dzialke nie moze wmagac od kupujacego helikoptera wiec droge musi zapewnic ha ha Sprawiedliwi powiedza prawde i sprawdza prawo
Odpowiedz
chmurka
2011-03-31 13:33:27
0 0
Pozostało jedynie ustanowienie tzw.służebności drogi koniecznej, przejazdu i przechodu.Gdyby właściciel działki miał trochę wyobrażni i rozsądku, to mógł wiedzieć,że to teren rekreacyjny i tam się pchać nie powinien z rozwijaniem biznesu nie mającego nic wspólnego z powstającym tam obiektem .
Odpowiedz
pawel111
2011-03-31 13:58:00
0 0
Po pierwsze nie da się kupić działki bez dojazdu, bo jest to prawnie nie możliwe!!! Wychodzi na to ,że działka była budowlana, osoba która przystopowała do przetargu musiała podać do czego będzie przeznaczona działka. Więc moim zdanie szybko rozbiorą ten mur. Chmuraka a co to tego Pana obchodziło ze jest to teren rekreacyjny. Miasto w przetargu tego nie zaznaczyło
Odpowiedz
Dagi
2011-03-31 14:04:54
0 0
Przecież to jest teren pod usługi, a nie rekreacyjny, zgodnie z planem przestrzennego zagospodarowania, w przetargu przeznaczenia terenu nie da się zmienić.
Odpowiedz
KaKropka
2011-03-31 15:04:20
0 0
A ta droga osiedlowa ma status drogi publicznej?
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 15:14:12
0 0
Ja się nie dziwie p.Czeczótce że tak się tłumaczy: 'Liczył się czas, więc nie zmieniając planu zagospodarowania terenu (przeznaczonego pod m.in. usługi), wystawiliśmy działkę na sprzedaż w przetargu - bo takie procedury nas obowiązują.' Jak ogłaszali przetarg na budowę Baltic Arena w Gdańsku to też nie zmieniali planu i jak dobrze, żę wygrała firma, która faktycznie chciała wybudować ten stadion bo oprócz niej do konkursu przystąpili Polscy Arabowie, którzy chcieli wybudować meczet, firma OSRAJ, która chciała tam robić sracze i firma JESTEM KRETYNEM, która chciała wybudowac tam szkołę i uczyć urzedników jak być debilami. No niestety u nas sie nie udało.. Ja proponuje naszym urzednikom przeznaczyc jedno pomieszczenie w starostwie na kapliczke i odprawiać nowenny za to że jak żeby jak będą chcieli zbudować kręgielnie nie wyszło im z tego przedszkole... NABICI W BUTELKE
Odpowiedz
abigail123
2011-03-31 15:32:49
0 0
kapliczka w starostwie, hmm to mi się podoba, ale koniecznie jeden dzień w tygodniu - msza dla romów, tak żeby ich nie dyskryminować
Odpowiedz
andy11
2011-03-31 15:36:50
0 0
Asystentka Pana Starosty tym razem nie wykazała się swoją elokwencją?nie zarobi biedna na pensję w tym miesiącu!aaaa...przepraszam, przecież ONI czy stoją czy leżą to im się dutki należą!efektywność Pani Asystent woła o pomstę do NIEBA a Panu Staroście gratulujemy kolejnej trafionej decyzji!widzimy jak to ważne stanowisko pracy było potrzebne!i jak wartościową osobę na NIM zatrudnił!chwała Panu za to!może Pani Asystent zapozna się z Prawem Prasowym na które już miała okazje się powoływać:)życzymy zdrowia po wypłacie bo zapracowała Pani na NIĄ a płacimy MY-mieszkańcy!:)
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 15:46:46
0 0
Co się dziwicie asystentka nie musi być mądra i nie musi niczego umieć ,jest przewidziana do 'innych ' zajęć ha,ha,ha
Odpowiedz
Franz
2011-03-31 15:50:01
0 0
Były burmistrz bezradnie rozkłada ręce - to tak jak ja bym chciał sprzedać przedmiot komuś znajomemu i w tym celu wystawił go na licytację. Licytację wygrałby i kupił to ktoś inny. Nic tylko bezradnie rozłożyć ręce nad własną głupotą.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 15:58:41
0 0
Nie wiem o co ta cała afera,był przetarg,biznesmen kupił, a to że teraz twierdzi że nie czytał uważnie umowy i planów i ktoś coś mu obiecywał na 'gębę' to teraz jego sprawa i jak się nie umie czytać to do szkoły podstawowej.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 16:37:27
0 0
Jak Burmistrz nie wiedział i do dzisiaj nie wie co sprzedał...to rada tak zdecydowała to rada postanowiła i to rada sprzedała...TOP mam prośbę czy mogła by się na ten temat wypowiedzieć Pani Przewodnicząca Rady Miasta… przecież grupa radnych z Panią Szanowną Przewodniczącą ze słów Czeczótki to zrobiła. I proszę zapytać Pani Przewodniczącej czy wiedziała wtedy i czy wie teraz… co sprzedali Panu Piszczkowi...większość rady jest z ubiegłej kadencji…nieprawdaż…kicius…a jak to kto inny będzie musiał wrócić do podstawówki to co ty wtedy napiszesz?...
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 17:43:28
0 0
Czyli z wypowiedzi Burmistrza obecnego i byłego,oraz Starosty i po przeczytaniu komentarzy nasuwa mi się myśl że Miastem Limanowa rządziły i rządzą przygłupy,tak to odbierze ktoś co przeczyta te wypociny zwane 'aferą',a nie zna złośliwości urzędników i mieszkańców.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 17:43:32
0 0
po co w limanowej lodowisko ??? lepiej by tam zrobili parking albo tor wyścigowy do KJSów młodzież by miała jakieś zajęcie dające adrenalinę lepsze niż szalenie po drogach publicznych albo napadanie na stacje benzynowe
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 17:52:02
0 0
Ze słów Starosty wynika 'Działkę pod basen przekazali powiatowi zaś radni Limanowej poprzedniej kadencji podejmując w tej sprawie uchwałę. Rada Powiatu Limanowskiego przyjęła darowiznę również podejmując uchwałę. - Wszystko, co robimy na tym terenie jest zgodne z pozwoleniem na budowę i z wcześniejszymi ustaleniami. Działka została przekazana na cele rekreacyjno -sportowe. Basen wybudowaliśmy wspólnie z miastem, planowaliśmy jeszcze lodowisko i skatepark - mówi Puchała.'
Albo ja nie rozumiem czegoś albo ktoś głupio mówi...jak można było oddać działkę a potem ją sprzedać...takie rzeczy to tylko w Mieście Limanowa mogą się dziać…mój kolega by powiedział nie trzeba udowadniać że się jest głupim jak dowody o tym świadczą…
Odpowiedz
limanueva
2011-03-31 18:08:48
0 0
I oto mamy odpowiedź, dlaczego nasz rejon może pochwalić się najwyższym bezrobociem w Małopolsce - władze lokalne na każdym kroku mówią przedsiębiorcom, żeby wyp....li. Brawp, panie Czeczótka, brawo, panie Puchała.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 18:16:07
0 0
hehe...nasza limanowszczyzna z ktorej kazdy sie smieje...nie wstydze sie tego miejsca tylko ludzi ktorzy sprawuja wladze w celu byleby jak najwiecej dla siebie..reka reka myje...znajmosci itd...gosciu nie daj sie im...dawaj do sadu i na 100% wygrasz...wiedzieli ze sprzedali jak sprzedawali a jak juz sprzedali to nie wiedza ze sprzedali:P a w przetargu zaznacza sie kazdy szczegol...nikt nie jest głupi, a scieme to wciskajcie sobie do lustra a nie LUDZIOM...
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 18:19:16
0 0
WIEDZIELI, ŻE SPRZEDALI JAK SPRZEDAWALI A JAK JUŻ SPRZEDALI TO NIE WIEDZĄ ŻE SPRZEDALI...
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 18:24:58
0 0
przypomina mi się taka anegdota o kupowaniu kota w worku… żeby nie było tak że Pan Piszczek kupił kota a potem okaże się że to kot syjamski… bo kto za to odpowie...nikt nic nie wie wszystko 'niby' zgodne z prawem a tak naprawdę to kotlet schabowy z zestawem surówek...też radzę Panu nie odpuszczać w Limanowej wszyscy się boją ruszać g….na żeby nie śmierdziało… Pan ma sprawę wygraną…
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 18:33:13
0 0
To że Nasza 'władza' jest 'myśląca inaczej' to wiadomo,ale niech się tzw.limanowscy biznesmeni nie podniecają bo sami robią przekręty zatrudniając na 'czarno',czyli oszukując i krzywdząc ludzi.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 18:47:03
0 0
Władza ciężko pracuje...ach te 8 godzin już nie daję rady:P
My pracując na czarno zarabiając uczciwie a oni pracują uczciwie zarabiając na czarno:P
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 18:49:06
0 0
kicius jest od tego PIP zgłoś takiego i po sprawie co limanowscy biznesmeni mają wspólnego z zakupem działki przez Pana z N.Sącza…?...
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 19:28:49
0 0
'Ryba zaczyna gnić od głowy'.

Co to jest za wypowiedź?!:
'Nie moja wina, że wygrał inny przedsiębiorca niż liczyliśmy, że wygra.'

Czy coś takiego może wypowiedzieć osoba oczekująca od innych szacunku wobec własnej osoby? - retoryczne, p. ex-burmistrzu.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 19:47:00
0 0
a co na to prawo o zamówieniach publicznych??? no tak to nie były Burmistrz sprzedał tylko rada która wcześniej dała i zapomniała… a czy przez nieuwagę rada nie sprzedała za byłego Burmistrza czegoś co nie powinna sprzedać…może już dosyć niespodzianek…kolejnych to już Limanowianie nie zniosą…Pan Starosta musi uważać żeby rada powiatu pod nieobecność przewodniczącego nie sprzedała Pana Starosty…Wice przewodniczący jest niebezpiecznie przesadny i zawsze może złożyć na radę…a starosty takiego długo nie będzie żeby za Miasto tak zbierał baty…
Odpowiedz
hajduk41
2011-03-31 19:59:28
0 0
TERAZ DLA MNIE JEST JASNE, ŻE OBECNY BURMISTRZ KOGOŚ ODWOŁUJE. CZY JESZCZE MACIE JAKIEŚ WĄTPLIWOŚCI? ROZUMIEM RÓWNIEŻ DLACZEGO OBECNA RADA, W KTÓREJ ZASIADAJĄ CI Z UBIEGŁEJ KADENCJI, NAGLE PRÓBUJĄ OBECNEGO USTAWIAĆ I MU COŚ BLOKOWAĆ. NIE CHCĘ BYĆ ZŁYM PROROKIEM, ALE JESZCZE O WIELU 'KWIATKACH' MOŻEMY SIĘ DOWIEDZIEĆ. RZECZYWIŚCIE ŁADNY PASZTET MA OBECNY BURMISTRZ.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 20:05:47
0 0
ktoś tu poruszał temat o zamówieniach publicznych, prawie przestrzennym itp. Ja się was ludzie zapytam jedno: Czy wy wierzycie że limanowscy urzędasy wiedzą o czym wy tu piszecie bo ja w to głęboko wątpię..... najpierw może by który studia skończył zanim mama mu prace załatwi w starostwie.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 20:06:18
0 0
Na miejscu fanatycznych 'fanów' starosty uważałbym z przesadnymi i niejednokrotnie bezpodstawnymi pochwałami. Również starosta ma nieźle 'brudny kołnierzyk' i dużo 'brudu pod paznokciami'. Ot, nie są warci nawet złamanego szeląga.
Odpowiedz
silny
2011-03-31 20:30:07
0 0
jak tu nie chwalić Starosty za to że wybudował basen i teraz zgodnie z pozwoleniem wykonuje mur, który zabezpiecza przed ziemią!!!Przecież Starosta nie kupił dla siebie działki i nie sprzedał jej 'kumplowi' bo to Miasto taki pasztet zgotowało. Starosta jak prawdziwy gospodarz dba o interesy powiatu i to z powodzeniem, a nie o interesy Pana Piszczka czy nawet Miasta. Gdyby Starosta w pozwoleniu miał wykonanie muru i tego nie zrobił to wtedy dopiero były by komentarze i oszczerstwa, że się dogadał z Panem Piszczkiem. Proszę o tym pomyśleć, a pleć głupstw! Choć pisać każdy może i to co chce.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 20:46:34
0 0
@silny: Niezwykle słaby argument. Zajęte stanowisko 'idola' nie tylko mówi samo za siebie lecz jest wskaźnikiem (powiedzmy) kultury osobistej:

'Na nasze pytania starosta nie odpowiedział do dziś, komentarza zdążył jednak udzielić „Dziennikowi Polskiemu”, tłumacząc, że nowy właściciel działki został… nabity w butelkę.'

NABITY W BUTELKĘ? Interesujące określenie stanu rzeczy...
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-31 21:19:16
0 0
ja to się boję... że rada miejska nabiła w butelkę radę powiatu...sprzedając to co radzie wcześniej przekazała…
Odpowiedz
limka21
2011-03-31 22:17:45
0 0
teraz moze ktos w koncu zrozumie ze nauczyciel jeszcze wf dostajac sie do wldzy chyba nie przyszedl cos zrobic tylko zarobic zreszta za te machloje powinien wynagrodzenie tak pokazne oddac bo nic nie zrobil. to za co tyle kasy dostal. i napewno lewizna wpadla ala roman duchnik tez uczyl... szacun dla kolesi zarobili a teraz d...wypieli...
Odpowiedz
limka21
2011-03-31 23:27:53
0 0
afera zreszta to jest tak jak z dowodami rejestracyjnymi busow zreszta przerobkami z ciezarowych malo kto wie ze taki dowod posiada liczbe miejsc i do tego dopuszczalna ladownosc np 750kg.czyli jest zarejestrowany na 24 osoby i do tego 750kg ladownosci.ciekaw jestem kto wogule zezwolil na rejestracje takiego buas-autobusu wlasciwie teraz inspekcja wywachala zmowe przedsiebiorcow z diagnostami przeciez to starostwo zarejestrowalo tego busa-auobusu... zdaniem I.T.D zagrazajacym bezpieczenstwa pasazerow nas dojezdzajacych do pracy szkoly studiow. teraz moim skromnym zdaniem trzeba zaskarzycz miniterstwo transportu o celowe dzialanie na nasza szkode-skoro fabryczne autobusy nie mialy prawa bytu a te osoby po wypadku o odszkodowania za chociazby nieudolne przepisy wymyslane przez wyksztalcone niby osoby...
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Nabity w butelkę?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in