Baner
22°   dziś 16°   jutro
Poniedziałek, 06 maja Filip, Judyta, Jan, Jakub, Benita

Mularczyk: na Sądecczyźnie „brakuje mocnego lidera”

Opublikowano 04.01.2019 06:45:00 Zaktualizowano 05.01.2019 09:47:31 pan
49 8546

- Myślę, że jednak liderem regionu powinien być ktoś, kto funkcjonuje w tym środowisku sądeckim - powiedział dziś na antenie Radia Kraków poseł PiS Arkadiusz Mularczyk, który ocenił że na Sądecczyźnie „brakuje mocnego lidera” oraz „spoiwa dla regionu”.

Szefem struktur PiS na Sądecczyźnie od listopada 2016 roku jest limanowski poseł Wiesław Janczyk, były wiceminister finansów. To on przejął struktury partii po odwołaniu senatora Stanisława Koguta, jednakże na poprzednim zjeździe okręgowym Prawa i Sprawiedliwości lokalni działacze pokazali Janczykowi „czerwoną kartkę”, gdyż nie wybrali na szefa nowosądeckich struktur partii, choć był jedynym kandydatem, rekomendowanym przez prezesa PiS Jarosława Kaczyńskiego.

W radiowym wywiadzie, Mulaczyk mówił że zmian oczekują same struktury. - Wydaje się, że eksportowanie ludzi z zewnątrz, w sensie z innych powiatów, na Nowy Sącz, nie przynosi dobrych rezultatów. Chodzi o kwestię znajomość ludzi, struktur - wyjaśniał.

Arkadiusz Mularczyk w rozmowie z nami potwierdził, że jeszcze na początku tego roku mają nastąpić zmiany w strukturach partii w całym kraju. - Dziś trudno jednak mówić o procedurach i trybie, bo nie ma jeszcze konkretnych decyzji w tym zakresie - zastrzega.

Zobacz również:

Parlamentarzysta potwierdza, że widzi konieczność zmian w okręgu wyborczym nr 14. - Rzeczywiście, w rozmowie z dziennikarzem wyraziłem pogląd, że zmiany na Sądecczyźnie są potrzebne, by wzmocnić działanie i możliwości wynikające z rządów Prawa i Sprawiedliwości. Nie typuję żadnej osoby, te decyzje będą poprzedzone dogłębną analizą sytuacji w okręgach wyborczych. Ja będę wspierał każdą osobę, która zostanie desygnowana na tę funkcję - mówi w rozmowie z nami.

Poseł Mularczyk podkreśla, że rozpoczynający się 2019 rok będzie bardzo istotny z uwagi na planowane podwójne wybory – do Parlamentu Europejskiego oraz polskiego Sejmu i Senatu. - Uważam że w zbliżającym się czasie bardzo ważne jest by była dobra, pełna współpraca pomiędzy strukturami Prawa i Sprawiedliwości, wybory będą decydujące dla tego, czy zmiany które PiS zapoczątkowało w 2015 roku będą kontynowane - dodaje.

Parlamentarzysta zaznaczył, że bardzo dobry wynik PiS w poprzednich wyborach na Sądecczyźnie – 8 na 10 mandatów sejmowych oraz 2 mandaty senackie – powinien zostać powtórzony.

Komentarze (49)

thenever1
2019-01-04 07:09:53
10 10
polowanie na pisiurów czas zacząć....
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-04 07:50:56
0 12
Jak będzie mocny lider skoro wycina się każdego kto podniesie głowę?
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-04 07:55:59
1 2
" Ja będę wspierał każdą osobę, która zostanie desygnowana na tę funkcję - mówi w rozmowie z nami."

Z pewnoscią lider tak nie mówi więc mam powód do zadowolenia. :)
Odpowiedz
urzedas
2019-01-04 08:19:13
1 10
Ma Pan Poseł rację i wszystko wskazuje na to ,ze dni a maże tygodnie obecnego Pana na tym stanowisku są policzone. . Trzeba dać szansę nowym ludziom ,trzeba oczyszczać struktury . Należy wymienić pełnomocników powiatowych. .
Odpowiedz
abc58
2019-01-04 08:23:20
0 6
Jest mocny Lider ,którego obecnie trzymający władze boją się dopuścić.
Odpowiedz
LuckyLuke1
2019-01-04 08:39:21
5 8
No to odezwał się "lider"! Mularczyk myśli, że nikt już nie pamięta jakiego bajzlu narobił w strukturach PiS a na koniec zdradził i przeszedł do solidarnej Polski! Dzisiaj chce pouczć innych? Z tego co mówi wynika, że chce swoją żonę wepchnąć na szefową okręgu. Trzeba wstydu nie mieć,żeby robić takie numery. Family business mu się marzy!
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-04 08:51:15
0 6
Liderem był Pan senator czy zorientowani w temacie mogą mi podpowiedzieć kto go załatwił?
Tyle lat działał dla PiS wszyscy wiedzieli i nagle bumm... komuś się nie spodobał ?
Odpowiedz
LuckyLuke1
2019-01-04 09:05:42
7 2
@szczawa, Kogut to tylko dużo piał i załatwił się sam! Mocny był tylko w gębie.
Odpowiedz
LuckyLuke1
2019-01-04 09:07:55
6 0
Pardon, miało być w dziobie.
Odpowiedz
BRZEGI
2019-01-04 10:00:12
3 2
...na terenie limanowszczyzny..i nowosądeczyzny..ludzie są w dużej większości za PIS em....tak od siebie ..tak z przekonania...więc może nie potrzeba na teraz żadnego lidera...a przynajmniej wojny ..o stanowiska w strukturach regionalnych ..PIS u...
...fakt faktem ...żarli się i ....żrą się miedzy sobą...frakcyjność szaleje....jak na razie nie przekłada się to silnie na społeczeństwo...tego regionu.....?
Odpowiedz
patriota77
2019-01-04 10:57:16
0 1
Odpowiedz
patriota77
2019-01-04 10:57:57
0 1
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-04 11:43:41
0 1
Zapowiada się bardzo pracowity dzień w komentowaniu. Komentarze będą bardzo merytorycznie, mam nadzieję, że komentującuy @LuckyLuke1 nie będzie mnie tym razem straszył trucizną , jak to już miało miejsce
Oto wydrukowany już dowód
". LuckyLuke12018-11-20 22:48:54
"grazynahayes, Sunt mala quse libas ipse venona bibas. A nowemu staroście pogratuluję we czwartek."
@LuckyLuke1 Kim Ty jesteś??? Wydajesz tutaj rozkazy, dyscyplinujesz innych , wyzywasz ludzi od "hycli" . Oto potwierdzenie:
https://limanowa.in/aktualnosci/posel-zacheca-do-przelamania-standardu-wydawania-publicznych-pieniedzy/43880
Łamiesz prawo oczerniając innych bezpodstawnie, kim Ty jesteś, skoro jesteś taki BUTNY i czujesz się bezkarnie??
Musisz być , albo samozatracencem albo "grubą rybą", a może kombinacją tych dwóch???

Popatrzcie na wpisy @LuckyLuke1 Ile z nich poświęcił mi tylko, zobaczcie do jakich podłych działań się posunął włącznie z oskarżaniem mnie o ruskiego trola. Te ostatnie znalazło się obiektem mojego pisma do tweeter , tam tą sprawę sprawdzono, tj,. fakt zrobienia na moim tweeterze "doczepkli".
Czlowieku , Ty działasz jak służby , jesteś agentem???

Teraz sedno sprawy:
Pan Janczyk wykazał się wielką nieudolnością w budowaniu struktur lokalnego PISu, mówiła też o tym Pani Jadwiga Sikoń na spotkaniu z byłą premier Beatą Szydło w Limanowej.
Pan Włodarczyk dał wtedy publiczny POPIS , dowód na to jak publicznie szykanuje się członka PIS, burzy struktury lokalnego PIS.
https://limanowa.in/aktualnosci/quot-zabraklo-dialogu-to-kolejne-kontrowersyjne-usuniecie-czlonka-z-lokalnego-pis-quot/41658

Teraz lista wykluczonych z lokalnego PIS prawdziwych patriotów, społeczników:'
1. Pani Anna Wilk - była dyrektorka szpitala, lekarka, która stworzyła hospicjum domowe
2. Antonina Weglarz- prowadziła dziecięcy zespół muzyczny, nagrała płytę, zasłużona w pracach na rzecz społeczeństwa.
3. Jan Sikoń- działacz, społecznik , budował struktury lokalnego PIS, potrafił znaleźć około 100 potencjalnych członków PIS, co jednak zostało zignorowane . Osobiście zasponsorował , opłacił autobuis do Krakowa na pogrzeb pary prezydenckiej.
4. Jadwiga Sikoń- historię chyba znacie, przybliżę ją w kolejnym komentarzu.
Pytanie: dlaczego wykluczono ludzi oddanycyh temu regionowi, nie skorzystano z propozycji Śp. Jana Sikonia w celu rozbudowania lokalnych struktur PIS?
Kim obstawia się Pan Janczyk? Kogo pozostawia w strukturach PIS, promuje, a jakich członków się nie promuje?
Tuitaj proszę zobaczyć ten artykuł:
"
'Moja praca jest marginalizowana przez cwaniaków” (wywiad) "
https://limanowa.in/aktualnosci/quot-moja-praca-jest-marginalizowana-przez-cwaniakow-wywiad/41745

Będzie dużp więcej w ocenie pracy posła Janczyka, fakty, zaniedbania itp.
C.d.n.
Odpowiedz
colo
2019-01-04 15:50:41
0 4
Na sądecczyźnie nie "brakuje mocnego lidera" a odpartyjnienia instytucji z "Misiewiczów" i tym podobnym. Jak z mapy politycznej zniknie PIS i PO to będzie lepiej w Kraju i w regionie.
Odpowiedz
monnari
2019-01-04 16:49:11
0 3
Panie Mularczyk niech się Pan nie ośmiesza. Wrócił Pan do PiS po to aby mieszać i skonfigurować lokalnych działaczy? Tu potrzebna spokoju a nie nowej wojenki.
Odpowiedz
patriota77
2019-01-04 17:29:58
0 1
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-04 17:43:28
0 1
Podejrzenie o domniemaną propozycję korupcyjną, wedlug realcji osoby, która taką propozycję miała otrzymać od posła (tak mi i innym to powiedziała) :
Podziele ten komentarz na kilka , gdyż jest on bardzo długi.
Według relacji tej osoby , która m.inn. mi i mojemu mężowi to powiedziała w naszym domu w obecności jeszcze jednej osoby ta propozycja miala dotyczyć pomocy w napisaniu ustawy hazardowej w taki sposób aby zainteresowani odnieśli z tego tytułu korzyść majątkową,. Chodziło o duże pieniądze, gdyż według relacji ( osobistej relacji tej osoby, którą miał ponoć złożyć jej poseł , tę propozycję) sama ta osoba miała od niego otrzymać za to gratyfikację w wysokości 2 milionów złotych.

Pani Jadwiga Sikoń też mi mówiła, iż takie samo stwierdzenie rzeczonej osoby miało do niej paść na okoliczność płacenia tej osobie w jej biurze za usługę jaką świadczyła ona na rzecz członka rodziny Pani Jadwigii.
To samo mówił Pan Dawid Sikoń, według jego relacji miała ta osoba skarazyć się jemu, iż tej gratyfikacji nie otrzymala od rzeczonego posła , pomimo wcześniejszej jego obietnicy.
Jest wielu swiadków, którzy ponoć słyszeli to od tej skarżącej się osoby tę wersję zdarzeń , na spotkaniu w większym gronie ludzi.

Jeden z tych świadków nie wytrzymał tej presji i ogromu oskarżeń pod adresem posła , gdyż ta wiedza go przerosło i opuścił te spotkanie.
Oskarżenia miały być ogromnego kalibru, nawet personalne, więc temu świadkowi było trudno to znieść.
Ten właśnie świadek, jeden z wieluuczestników tego spotkania, został powołany przez jednego oskarżonego internautę ( oskarżony był on o wpisy przez tzw. oskarżycieli posiłkowych: Panów: Janczyka, Krupińskiego, Puchałę i Włodarczyka).

Prowadzący jednak tę sprawę w sadzie oddalił ten wniosek o jego powołanie w roli świadka.
Widziałam pisma procesowe i mogę to potwierdzić plus sama byłam świadkiem na tej sprawie.
C.D.N w dalszych częściach w tym samym temacie.
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-04 17:49:17
0 2
Skoro monnari krytykuje posła to oznacza że jest walka o lokalne koryto.
Odpowiedz
zorro2
2019-01-04 18:19:35
0 3
Ludzie nie zaśmiecajcie całkowicie tematów zasłyszanymi od trzecich osób tzw. informacjami i ich opiniami. Nawet, jeżeli sami macie podobne. Żadnej merytoryki a takie informacje niesprawdzone trącą, co najmniej plotkarstwem. Przecież od korupcji w jakiejś spółce nawet wodociągowej jest, kto inny. Ale jeżeli faktycznie tak było i ktoś miał na to niezbite dowody. Inaczej nawet Bruksela wtedy nie pomoże. Bez tego nikt zdrowy na umyśle nie będzie się w to mieszał. Nawet Bruksela.
A linki podawane przez niektórych w portalu do artykułów w tymże portalu są super.
Niedługo nie będą potrzebne żadne nowe informacje. Można bazować w kółko na własnych i we własnym gronie się umacniać niemal w każdej sprawie. Oczywiście tylko tej, która nam akurat teraz właśnie odpowiada.
Odpowiedz
patriota77
2019-01-04 18:21:33
0 1
”Im dalej społeczeństwo dryfuje od prawdy, tym bardziej nienawidzi tych, którzy ją głoszą. Prawda jest nową mową nienawiści. Mówienie prawdy w epoce zakłamania jest czynem rewolucyjnym. Należenie do mniejszości, nawet jednoosobowej, nie czyni nikogo szaleńcem. Istnieje prawda i istnieje fałsz, lecz dopóki ktoś upiera się przy prawdzie, nawet wbrew całemu światu, pozostaje normalny. Normalność nie jest kwestią statystyki.”

George Orwell.
Odpowiedz
patriota77
2019-01-04 18:25:41
0 1
wiesiu ze swoją komunistyczną ormowsko-ubecką sitwą (jasiem i wojtusiem.)....SPECJALISTA OD CENZURY INTERNETU!!!!!!:):):).....uważajcie co piszecie na tego kumpla ciotki z ameryki.idąc za klasykiem "NIE BĘDZIE NICZEGO" (Kononowicz)
Odpowiedz
DRKidler
2019-01-04 18:31:59
0 0
@grazynahayes: "Ten właśnie świadek, jeden z wieluuczestników tego spotkania, został powołany przez jednego oskarżonego internautę ( oskarżony był on o wpisy przez tzw. oskarżycieli posiłkowych: Panów: Janczyka, Krupińskiego, Puchałę i Włodarczyka).
Czy przypadkiem ten "jeden oskarżony internauta" to aktualnie piszący komentarze pod nickiem @patriota77, a wcześniej @puchalawciupie (czy jakoś tak?).
Odpowiedz
zorro2
2019-01-04 19:19:31
1 1
Bo to nie jest żadna wiarygodna prawnie informacja dla mnie. Czy to zasłyszana nawet bezpośrednio czy też wyrażona na piśmie przez kogoś, kogo ona właśnie dotyczy .Bo to jest opinia kogoś własna wyrażona racja i we własnej sprawie.
A co do nagłego osądu mnie czy tych potencjalnych cyt. „!!Kogo Ty chronisz normalnych, potencjalnych rzezimieszków???”. Nie ja się nie gniewam. Rozumiem poziom autorski, ale czy „potencjalni” też?.
I to by było na tyle w temacie.
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-04 19:44:47
0 1
@zorro2 Badź poważny, kto zadawałby sobie trudu walczyć o swoje prawa , chronić swoich praw oraz wlasnej rodziny latami, szczególnie gdy pracuje za granicą??Sprawy te poruszane były także w mediach. Dlaczego nikt skutecznie nie podjął się tych tematów, przecież jest to OBOWIĄZKIEM tychże .
Jaki masz problem ze znaczeniem słowa 'potencjalni" ? Powiedz mi jaki normalny człowiek, ktory nie jest chory psychicznie zastrasza publicznie innych? Przecież sam wiesz , ze sam fakt zastraszania pozbawienia życia podlega odpowiedzialnosci prawnej.

Wyjątkiem jest sytuacja gdy osoba podejrzana skutecznie udowodni niepoczytalność psychiczną w czasie sprawowania czynu podejrzanego. i wowczas wszystko może mu/ jej ujść na "sucho".
Co jednak się stanie gdy ktoś będzie chciał się zasłonić " żółtymi papierami", a wtedy utraci stanowisko, może pozycje i zaufanie społeczne???
Nie bedzie mogła/ mógł sprawować intratnej posadki???

Co jeśli ktoś sprawowal dane stanowisko , którego zajecie wymagało pełnej sprawnosci zdrowia psychicznego, poczytalności , a zostało to np. utajnione w celu umożliwienia danej pracy , a nie daj Boże władzy ?

Kto teoretycznie lub praktycznie mógłby za to ewentualne, rzekome zatajenie odpowiadać prawnie???
Tak to jest gdy Nam wszystkim BEZ WYJATKU przyszło zyć w czasch prawnego chaosu
W normalnie funkcjonujacym systemie prawnym nie musielibyśmy zadawać sobie tak wielu pytań, nieprawdaż??
Co miał na mysli Bartłomiej Sienkiewicz na tzw. " taśmach prawdy" mówiąc te słowa?
https://wpolityce.pl/polityka/200856-o-czym-rozmawiaja-elitychj-dupa-i-kamieni-kupa-i-dywagacje-o-dlugosci-przyrodzenia





Odpowiedz
dzinio
2019-01-04 19:52:17
0 1
Obaj sa siebie warci
Odpowiedz
patriota77
2019-01-04 20:13:48
0 1
Odpowiedz
patriota77
2019-01-04 20:14:40
0 1
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-04 20:18:05
0 1
Krótko zwięźle i na temat ... LIDERA NIE MA I PRĘDKO NIE BĘDZIE !!!
pokazały to ostatnie dwie np. kampanie wyborcze na przykładzie
wyborów na burmistrza ( Limanowej )
... a mianowicie wystawienie "kandydatów' na owe stanowisko
mówiąc wprost PIS odpuścił Limanową co za tym idzie
SKORO TO BYŁY NAJMOCNIEJSZE "KARTY" W GRZE
to o jakim My liderze mówimy .
Odpowiedz
mpolitanska
2019-01-04 20:58:19
1 7
Przykro mi o tym pisać, ale PiS zawiódł nas całkowicie. Nie głosujemy na PiS. PiS stworzył system trochę lepszy od PO, ale w dłuższej perspektywie wiodący nas donikąd. Jako organizacja pozarządowa (Stowarzyszenie Artystów ze Zbludzy) nie otrzymywaliśmy i nie otrzymujemy żadnego wsparcia. Przygotowany i gotowy projekt Muzeum im. Piotra Kwita w Zalesiu, który ma wspierać kulturę, sztukę, patriotyzm i posiada zasięg ogólnopolski nie uzyskał wsparcia, ponieważ nie chcieliśmy pójść na układy z lokalnymi strukturami władzy (od gminy po powiat). Działamy organizujemy wystawy, spotkania, wykłady i liczymy, że wkrótce powstanie wolna, uczciwa Polska. Tak nam dopomóż Bóg!
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-04 21:16:25
3 2
Mpolitanska to nie chodzi wam o ludzką przyzwoitośc i sprawiedliwośc a zwykle pieniadze?

Stowarzyszenie ze Zbludzy wstyd.

Nam w Szczawue PiS dał nowego mieszkanca rodem z Kamienicy a wladza kamienicka ulokowala go na ośrodku zdrowia.

Dziękujemy !!!
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-04 23:18:51
3 0
Pani Grażyno te słowa... "Nie głosujemy na PiS. PiS stworzył system trochę lepszy od PO"
... dla mnie są ... nawet nie wiem jak to określić. To jest jakieś układanie się? Trochę lepszy a może gorszy.. miało być zdecydowanie inaczej. Dajecie kasę a my was popieramy????
Dziś jest jeszcze piatek, jak będę w 100% "trzeźwy" to porozmawiamy.
PS. nie znam tej osoby piszącej komentarze więc mam dystans - może słowa źle dobrała.
Z Panią zgadzam się tak w 70-80% max a nawet w 100% jeżeli chodzi o zmiany.
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-05 00:49:39
0 0
@34607szczawa Znam @mpolitanska osobiście, znam jej przekonania , poglądy. Ona myśli i działa bardzo podobnie do mnie, jednak bardziej waży słowa niż ja to robię.
W konstrukcji zdania ZAWSZE pierwsze słowa narzucają formę, pozostale to tylko otoczka dyplomatyczna, podobnie jak część zasady makiawelliego, tj, ponieważ wszyscy uznają zasadę "zwyciężca bierze wszystko", bo jest cwaniakiem, nieuczciwy, butny przebiegły itp to w takiej pozycji ten uczciwy, pracowity itp MUSI go przebić kartą ATU.
Skoro nie ma ta uczciwa osoba szans w walce wręcz z wszechogarniającym Nas systemem skorumpowanych "elit"lub bogatych w służalczy im system ludzi, często na ich postronku" tudzież aparat służb na ich uslugach, to Ty musisz do nich zastosować w razie KONIECZNOŚCI WYZSZEJ "chwyt" , którego Oni się po Tobie nie spodziewają.

Postępować tak należy TYLKO i wyłącznie w stosunku do cwanych lisów, farbowanych lisów, wilków w owczych skórach, jak to mawiał Pan senator Kogut.
SZach MAT. ;-)Tego musialam się nauczyć w zyciu pełnym niespodzianek w walce z korupcją oraz w obronie przed ich atakiem na mnie i moją rodzinę.
Od niepamiętnych czasow walczę z systemem korupcji lub bezdusznych dla ludzi klik, grup interesu. ....

Z tą nadzieję o dostanie kasy od cwanych lisów wzamian za ewentualne ułożenie się z nimi to się BARDZO MYLISZ.
Przecież @mpoloitanska wyraźnie napisała, że jej stowarzyszenie :
" nie uzyskał wsparcia, ponieważ nie chcieliśmy pójść na układy z lokalnymi strukturami władzy " !!!
Wiele ludzi chciało Nas rozbić, wielu stosowało chwyty poniżej pasa, ale My nie ugieliśmy się przed nimi.
Pisałam o tym w trakcie kampaniu wyborczej, wsadzili Nam conajmniej dwóch kretow, to ich rozpracowaliśmy itp.

Pisałam o tym jak ze skargą na temu podobne działania w stosunku do Nas poszłam z mężem do starosty, nagrałam go( nie pisze tutaj o tzw. taśmach prawdy lecz o okresie wyborczym)

Byłam też z Panią Sikoń z biurze posła Janczyka, nie zastalłśmy go więc za wiedzą jego sekretarki nagrałyśmy spotkanie z nią i przekazalyśmy mu wiadomość o wstrzymaniu takich destrukcyjnych działań.. względem ludzi z naszego otoczenia
Te dwa nagrania są w depozycie pewnych mediów, jeszcze NIE OPUBLIUKOWANE.

Jesli masz do czynienia z ludźmi bez honoru, wilkach w owczych skórach, którzy bezszczelnie się wszystkiego wyprą to MUSISZ chronić swój oraz publiczny interes w tej nierónej potyczce np, w formie nagrania.
Jest tych nagrań sporo więc NIKT tu mi nie zarzuci tzw. "ploteczek".

Niech Pan Bóg będzie z Nami.
Odpowiedz
mpolitanska
2019-01-05 02:41:22
0 4
@34607szczawa o jakich pieniądzach mówisz. Widzę, że tylko to masz w głowie, zresztą jak większość. :) To małe i niskie. Tu chodzi o Polskę, naszą kulturę, tradycję, odkłamanie historii, tak bardzo zmanipulowanej. Odnoszę wrażenie, że w powiecie limanowskim bardzo nieliczni jeszcze wiedzą, co znaczą słowa „zachować się jak trzeba”.
Odpowiedz
takjest
2019-01-05 08:48:05
3 0
Mularczyk to AS w polityce jak limanowski. PiS zablokowal mu wejscie Duda bus on i tak wszedl .Kto wymyslil i na co posla Lesniaka. komu on i do czego jest potrzebny jeszcze go pobili w sejmie. Posel Janczyk szybko musi sie uporac z niewiernymi lokalnymi .Na dzisiaj jedyna osoba na Limanowszczyznie co moze wejsc do sejmu czy senatu jest Jan Puchala on ma najwieksze poparcie mieszkancow to polityk z charyzma i odpowiedzialny wie czego potrzebuja wyborcy .Wszyscy inni to cykory duzo mowia a jak cos to sie chowaja za plecy innych .
Odpowiedz
baniuszka
2019-01-05 10:17:43
1 0
@takjest

Masz rację Jan Puchała doskonale nadaje się na posła to człowiek twardego charakteru kategoria super ciężka polityki PRAWDZIWY TWARDZIEL ! chociaż zbytni gaduła. Potrafił rządzić powiatem wiele lat i na pewno dostanie wiele głosów na liście wyborczej.
Odpowiedz
zwalczak
2019-01-05 10:39:43
0 2
:) głupich się nie sieje sami się rodzą. Och Ziemia Limanowska gdzie twój rozum? Chyba na emigracji. @mpolitanska BRAWO!
Odpowiedz
mpolitanska
2019-01-05 11:16:46
0 1
Z tego, co rozumiem i co sam mówił, to p. Puchała to zbroje ramię PiS.
Odpowiedz
takjest
2019-01-05 12:55:14
1 0
@hayes jezeli juz musisz pisac to prosze bez bajania .Ggybys zechciala znac prawde o ktora tak rzekomo zabiegasz tutaj to informuje ciebie ze to byly starosta Puchala zablokowal pisanie w starostwie na lokalnym portalu jeszcze jak o tobie nikt nie szlyszal . Nie rzucaj falszywych oskarzen publicznie ,Jezeli liczba 15 ci nie wystarcza to ja jestem 16 od zadan specjalnych ,kobieto troszke badz ze powazna .
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-05 13:34:57
0 0
@takjest Sam swoim zachowaniem udowodniłeś jak w praktyce sprawdza się powiedzenie:
Gdy brakuje siły argumentow, wowczas przechodzi się na argument siły.
Przeczytaj proszę zawartość tego linku, a wtedy wrócimy do tematu.
https://limanowa.in/aktualnosci/zatrudnienie-w-starostwie-w-12-lat-wzroslo-o-ponad-100/43833


Odpowiedz
takjest
2019-01-05 13:45:33
0 0
@hayes mylisz pojecia rozmowa z toba jest jalowa wiec jej unikam. Mialas szanse pokazac swoja sile w wyborach nic nie pokazlas dlatego politycznie nie znaczysz nic chociazbys zaklinala wszystko.
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-05 14:24:14
0 0
@mol Nie mam zamiaru znizać sie do Twojego poziomu dyskusji, tj. braku merytorycznych argumentów.

Zrobię jednak wyjątek dla Ciebie i dam Tobie powód do satysfakcji. Pisałam już wielokrotnie przed wyborami i powtarzam:
Nie aspiruje do roli polityka, nie obawiaj się. Moją misją jest szukanie i pokazywanie PRAWDY, bronienie polskiej racji stanu, łączenie a nie dzielenie ludzi.
Teraz sedno sprawy:
Widziałeś jasno, czarno na białym o ile wzrosla liczba pracowników administracji w starostwie w czasach rzadów Pana Puchaly. Wzrosla ona o przeszlo 100 %. Wszyscy wiemy, że Ci ludzie z tytułu swojego zatrudnienia w tych ciężkich dla Nas czasach zdobycia jakiegoś intratnego stanowiska, a praca w starostwie taką zaiste jest, będzie dozgonnie wdzięczna swojemu pracodoawcy za to zatrudnienie.

Wielu mądrych , zdolnych ludzi w Polsce, często o wysokich kwalifikacjach zawodowych, tudzięż wysokiem wyksztalceniu MUSI emigrować z kraju za pracą. Oni takiego szczęscia nie mieli.

Średnio statystycznie wsród takbardzo nadbudowanej administracji zawsze są takie stanowiska , które nie sa przeładowane pracą, to wlasnie Oni mogą teoretycznie i praktycznie być zaangazowane w pisaniu tzw, panegiryków na cześć swojego pracodawcy.
Nie można ich o to obwiniać skoro tak czują i myślą.
Z mojego doświadczenia wynika, iż nie są to profesjonalni ludzie o dużej wiedzy merytorycznej, co czesto można zauwazyć,
Ty też jesteś ijednym z nich, który potwierdza tę regułę.
Nie dziwi wiec fakt , iż nawet komentujący tutaj @LuckyLuke1 próbuje ratować ten bezmiar braku merytorycznej wiedzy wśród piewców lokalnych sitw.

Jak wykazałam w swoim pierwszym komentarzu, nawet i On ucieka sie do argumentów siły, zastraszania i pomawiania.

Stąd ta moja konkluzja. Postaraj się bardziej, przygotuj sie do merytorycznej rozmowy, proszę. ;-)

Czekam na jakiegoś merytorycznego, posiadajacego odpowiednią wiedzę i kulturę osobistą adwersarza.
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-05 15:27:58
0 0
Kandydowanie na posła, tudzież senatora wsymaga znacznie wiekszej liczby głosów wyborców niż startowanie do wyborow samorzadowych.
Liczba oddanych głosow przez wierny elektorat rozbudowanej adminictracji może okazać się za mala.
W takich przypadkach często angażowano i przekonywano elektorat więźniów. ;-))

W naszym powiecie na taki elektorat nie można liczyć, bo go nie ma.
W takimi przypadku nie dziwi nadaktywność Pana Puchały i jego wystapienia w lokalnych samorzadach. Opowieści o jego pracy na rzecz spóleczeństwa itp.
O jakiej pracy społecznej, publicznej na rzecz społeczenstwa Pan Puchała mówił?? Jego dotychczasowa funkcja starosty kilku kadencji NIE MIAŁA nic wspólnego z pracą społeczną. !
To jest chyba jakiś żart, była to funcja związana z bardzo dobrze płatnym stanowiskiem.

Obawiam się, że tym razem mieszkańcy Limanowszczyzny , ku rozpaczy Pana Puchały, tego żarciku nie kupią. ;-)

Odpowiedz
Rokosz
2019-01-05 20:56:53
0 0
Dlaczego kasujecie prawdziwe informacje .
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-05 22:56:48
0 0
@Rokosz Nie martw się, tak jak już wielokrotnie pisałam PRAWDY nie jest w stanie NIKT zagłuszyć.

Widzisz skoro nie można liczyć na rządy polskojęzyczne, na prawem powołane instytucje do pilnowania porzadku społecznego oraz prawnego( w tych najważniejszych dla narodu sprawach), skutecznym karaniu aferzystów , głównie tzw. operacji '"MOST'( tak jednym słowem nazywa się największe afery finansowe w III RP, typu afera FOZZ, Amber Gold, Art B, SKOK Wołomin) to mamy w Polsce silne grupy społeczne, stowarzyszenia, spoleczne organizacje i inne profesjonalne organizacje , które do tego częściowo doszły.

Ogromne masy ludzi społecznie nad tym pracują, niedługo poznamy listę ludzi z aneksu do raportu WSI i nie tylko.
Ta część służb , która Nam nie służy wraz z politykami i pewną grupą ludzi biznesu NIC już nie wskóra. ;-)

Wyśle Tobie jutro na priv, jeden z wielu informacji w tym temacie.
Jedno jest pewne:
Pan Bóg jest z Nami Polakami, będzie dobrze, głowa do góry.

Ci, którzy chcą powstrzymać tę lawinę i wydaje się im , że są wielcy, wszechmocni, są tak naprawdę malutkimi żuczkami, tzw. pustakami.
Czołem Wielkiej duchem i wiarą Polsce. ;-))
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Mularczyk: na Sądecczyźnie „brakuje mocnego lidera”"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in