10°   dziś 9°   jutro
Piątek, 19 kwietnia Adolf, Tymon, Włodzimierz, Konrad, Leon, Leonia, Tytus

Już za tydzień 26. Finał WOŚP

Opublikowano 07.01.2018 00:34:09 Zaktualizowano 04.09.2018 16:00:03 pan
54 7154

Limanowski Dom Kultury zaprasza do udziału w Limanowskim 26. Finale Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. W tym roku zbierane są fundusze wspierające leczenie noworodków.

Już za tydzień, w niedzielę 14 stycznia od godziny 16:00 w sali w budynku remizy OSP przy ul. Łososińskiej 23 odbędzie się część artystyczna 26. Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej w Limanowej. W programie nie zabraknie wystepów dzieci i młodzieży, a także zaproszonych artystów.
Na scenie wystąpi między innymi działająca w Limanowskim Domu Kultury Limanowska Orkiestra Kameralna pod kierownictwem Sebastiana Szymańskiego, która swoim występem również muzycznie zaprosi nas na swój kolejny koncert, który odbędzie się 21 stycznia w Bazylice, w Limanowej. Zaprezentują się także dzieci z Prywatnej Szkoły Muzycznej 'Teraz My' w kolędowym repertuarze oraz dzieci z Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 4 w Limanowej, które nie tylko dla nas zaśpiewają ale również zatańczą.
W programie przewidziano też występy wielokrotnie nagradzanego podczas Limanowskiego Talent Show i znany dobrze limanowskiej publiczności beatboxera Bartłomieja Chrustka i solistki Joanny Leśniak w coverowym repertuarze. Dla publicznosci zagra też akustyczne trio w składzie Julia Lachiewicz, Adam Nawara i Grzegorz Hałuszczak, które zdecydowanie przypadnie do gustu fanom starego, dobrego rocka. Nie zabraknie coverów zespołów takich jak Guns'n'Roses, AC/DC, Kiss czy Lady Pank, a także autorskich utworów w rockowym klimacie.
Na scenie nie zabraknie licytacji upominków, gadżetów i rzeczy przekazanych przez Fundację WOŚP oraz darczyńców. Podczas tegorocznego finału LDK wspiera OSP z Łososiny Górnej oraz Centrum Szkoleń Ratowniczych Piotra Wyrwy z Limanowej – dzięki nim najmłodsi będą mieli okazję wcielić się w rolę strażaka, ratownika medycznego, a druhowie OSP i ekipa CSR z przyjemnością przybliżą najmłodszym swoją pracę.
Oczywiście przez cały dzień na terenie Limanowej będa kwestować wolontariusze, którzy w tym roku liczą na wsparcie na rzecz wyrównania szans w leczeniu noworodków.
Zobacz również:

Komentarze (54)

colo
2018-01-07 08:31:53
14 13
Gorąco zachęcam do wsparcia WOŚP gdyż nie ma w Polsce szpitala w którym nie było by sprzętu zakupionego przez Orkiestrę i wielkie podziękowania dla niej i wszystkich wolontariuszy którzy działają mimo trudności i przeszkadzania w organizacji przez rząd PISu i mam nadzieję że w tym roku będzie dłuższa relacja z finału w Telewizji Publicznej i nie będzie cenzury serduszek.
Odpowiedz
Mogiel
2018-01-07 10:32:29
15 14
Nie mydlijcie z leczeniem noworodków. Piękne, chwytliwe hasła aby więcej naiwnych wpłaciło a gro tej kasy zgarnie Owsiak i jego spółki.
Odpowiedz
colo
2018-01-07 12:45:32
16 13
@Mogiel
Po pierwsze nie kłam a po drugie datki na WOŚP są dobrowolne i jak nie pomagasz to przynajmniej nie przeszkadzaj. A nawet gdyby Owsiak coś wziął dla siebie z tej puli to wolę niż on weźmie bo przynajmniej coś robi w tym kraju niż rząd który przekazuje 74 mln zł dla Ojca Dyrektora bo widocznie jest w większej potrzebie.
Odpowiedz
Antykaczysta
2018-01-07 12:53:31
16 16
@Mogiel
Jak łatwo jest rzucać oszczerstwa a samemu nic nie robić, Jurek Owsiak już od 26 lat poświęca cały swój czas na orkiestrę i nie ma szpitala w Polsce gdzie nie ma sprzętu zakupionego z WOŚP. Jak już byś kiedy trafił do szpitala to miej ze sobą oświadczenie że nie chcesz by cię ratowano sprzętem zakupionym z orkiestry skoro ci tak przeszkadza.
Odpowiedz
Limka28
2018-01-07 13:01:57
15 14
ciemny lud kasę da.
Odpowiedz
Obywatel25
2018-01-07 13:24:51
12 12
Mogiel zapomniales dodac ze czesc tez idzie na sponsorowany przez Owsiaka sped wszelkiej masci uczestnikow ROBTA CO CHCETA
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-07 13:27:31
13 14
@Colo, @Antykaczysta szkoda Waszych słów na tlumaczenie kmiotom, prostakom, ograniczonym intelektualnie i ślepym z nienawiści. I co z tego, że każdy szpital czy ośrodek na prowincji czy w metropolii ma sprzęt ratujący zdrowie i życie. Dorosłych i tych malutkich. I co z tego? Nie doceniają nie pojmują nie rozumieją. Tyle lat to trwa i nadal opluwają i szkalują. Grosza nie wrzucą do puszki. Hańba. Za to, pokładają wszelką nadzieję i ufność w mądrość oszołoma Radziwiłła i cały ten cyrk.
Odpowiedz
cichyszperacz
2018-01-07 13:30:54
6 14
@Obywatel25 Mylisz się. Sponsorem Festiwalu Woodstock jest browar Lech. Odsyłam do informacji na ich stronie.
Odpowiedz
floop
2018-01-07 14:23:08
6 16
Są organizacje charytatywne, które pomagają przez cały rok i nie wydają przy tym kupy pieniędzy na kampanię reklamową. Są ludzie, którzy pomagają, a nie roztaczają wokół siebie burzy medialnej. Takie organizacje i takich ludzi właśnie szanuję - cichych ludzi dobrej woli :)
Odpowiedz
niski
2018-01-07 14:34:42
2 11
wystarczy wybrać się na oddział dziecięcy do naszego Szpitala. Kto był ten wie, ile tam przez lata pracowało sprzętu Orkiestry i ile pracuje.

Jak komuś pasuje dawać na wykup stoczni gdańskiej (słynna swego czasu zbiórka, do dnia dzisiejszego nie rozliczona) to przecież niech daje. ja wolę dać na orkiestrę i na caritas
Odpowiedz
wartownik2
2018-01-07 15:14:52
7 14
Cel jak najbardziej szczytny. Temu chyba nikt nie zaprzeczy. Jeżeli za tą kase kupuje się potrzebny sprzęt medyczny to jest się dobroczyńcą, ale jeżeli z tej kasy bierze się dla siebie i rodziny na wygodne życie to tak jak by się tym biednym dzieciom ten sprzęt zabierało. Nasuwa się w związku z tym pytanie : jak nazwać człowieka który w tym wszystkim kieruje sie podwójną moralnością ?

Korzystając z okazji pragnę pozdrowić 'złotego melona', 'mrówke całą' i 'jasną sprawe'

http://kontrowersje.net/owsiak_za_takie_pieni_dze_jak_kijowski_to_sobie_zapachow_jode_k_do_range_rovera_kupi
Odpowiedz
cichyszperacz
2018-01-07 15:21:49
1 8
Ja przypomnę tylko słowa dyrektora Caritas Polska, ks. Mariana Subocza z 2017 roku:

'Caritas Polska nie podejmuje żadnych działań przeciwko Wielkiej Orkiestrze Świątecznej Pomocy, nie konkuruje z nią ani nie szuka porównań. Ilość problemów społecznych i osób potrzebujących zainteresowania i wsparcia w Polsce jest ogromna. Jest tu miejsce dla każdego, kto angażuje się w pomoc dla bliźniego. Apelujemy o szacunek, wsparcie i przestrzeń do działania dla wszystkich ludzi i organizacji dobrej woli oraz o zaprzestanie podziałów i konfrontacji.'

Można wspierać jednocześnie WOŚP, Caritas, Szlachetną Paczkę, Fundację Siepomaga. Opcji jest multum. Tylko tym najbardziej ujadając na WOŚP, najmniej chyba o pomaganie chodzi.
Odpowiedz
cichyszperacz
2018-01-07 15:33:45
4 7
@wartownik2

Źle wkleiłeś link.

Poza tym Kurek przegrał z Owsiakiem chyba wszystkie procesy. Kto traktuje go jeszcze poważnie?

http://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,20330533,bloger-przegral-proces-z-owsiakiem-ma-nie-tylko-przeprosic.html
Odpowiedz
wartownik2
2018-01-07 15:48:24
3 9
link jest w porządku. zaczyna się od Kijowskiego jako wprowadzenie, po przewinięciu w dół jest sedno sprawy.
Odpowiedz
colo
2018-01-07 15:56:16
9 7
@wartownik2
Szkoda że w naszym kraju szkaluje się osoby które naprawdę chcą coś zrobić tak jak Owsiak a politycy typu PIS czy PO którzy nic dla nas dobrego nie zrobili i nie zrobią, my ich musimy utrzymywać z naszych podatków a datek na WOŚP jest dobrowolny.
Odpowiedz
WSI
2018-01-07 16:07:27
4 12
@Mogiel ma rację jak i @floop dobrze to ujął ale brakuje tu racjonalnego myślenia co do WOŚP bo faktycznie zostało zakupione dużo sprzętu dla Szpitali ale tu jest tez druga strona medalu ta mroczna o której pisze @Mogiel i jest to łatwe do sprawdzenia w internecie. Jestem za tym ze jeśli ma się możliwość pomocy innym którzy tej pomocy potrzebują to trzeba to robić tylko racjonalnie myśląc przy tym. Nasuwa się pytanie czy jeśli ktoś będzie chodził po domach i zbierał powiedzmy na chore dziecko i uzbiera 100tyś zł ale na pomoc temu dziecku przekaże połowę czyli 50tyś zł i czy to będzie dobry człowiek ??? moim zdaniem nie bo kto na krzywdzie ludzkiej się chce dorobić nie jest dobrym człowiekiem bo szczere intencje ma ten który całe zebrane środki(jak i doda coś od siebie) przekazuje na pomoc potrzebującym których nosi na sztandarze. Wiemy dobrze że wolontariusze z WOŚP zbierają środki nie odpłatnie czyli pro publico bono więc koszty zbyt wysokie być nie powinny a......Kilka linków które naświetlą sprawę :

https://wolna-polska.pl/wiadomosci/dlaczego-nie-daje-owsiakowi-argumenty-w-punktach-3-2014-01

http://kontrowersje.net/wo_p_przez_2_lata_ze_125_mln_z_rozliczy_a_21_mln_za_kt_re_kupi_a_kup_ek

http://kontrowersje.net/w_2013_roku_ze_sprawozdania_wo_p_wyparowa_o_3_402_68610_pln

http://kontrowersje.net/prawomocny_wyrok_owsiak_doi_kas_z_wo_p_ale_nie_wolno_o_nim_m_wi_hiena_bo_to_kosztuje_5_tys

http://kontrowersje.net/8_wyrok_w_potwierdzaj_cych_e_owsiak_i_wo_p_ami_prawo_i_ukrywaj_faktury

https://wpolityce.pl/spoleczenstwo/228321-coraz-wiecej-pytan-wokol-owsiakow-wosp-zlotego-melona-i-mrowki-calej-owsiak-sam-sie-zatrudnial-i-sam-sobie-wyplacal-wynagrodzenie

http://kontrowersje.net/mamy_rekord_przez_6_lat_blisko_50_milion_w_do_podzia_u_dla_rodziny_owsiak_w

http://telewizjarepublika.pl/czemu-owsiak-pomija-temat-swojej-resortowej-rodziny,21597.html

https://www.salon24.pl/u/andrzejr2/627171,tak-sie-bawi-wosp-przystanek-mrowka-cala
Odpowiedz
Antykaczysta
2018-01-07 16:17:40
9 7
@WSI
A teraz dodaj linki z danymi ile sprzętu do szpitali zakupiło Ministerstwo Zdrowia przez ostatnie 26 lat i ile przez te lata wynosiły pensje dla Ministrów, wiceministrów i reszty świty.
Odpowiedz
WSI
2018-01-07 16:28:01
5 8
@Antykaczysta jeśli masz ochotę zrób to ty ale twoje rozumowanie jest dziwne bo Dżumy Cholerą się nie leczy a tu wygląda jakbyś tak myślał. Ja nic o MZ nie pisałem bo temat jest o WOŚP która jest Fundacją.
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-07 16:42:43
4 3
A ta Fundacja to niby za kogo urządza służbę zdrowia ??????
Odpowiedz
Mogiel
2018-01-07 17:17:35
4 4
Do antykaczysta, na miniony rok rząd przeznaczył na ochronę zdrowia 4.900 mln zł. Ile zebrał Owsiak? No i ile z tego dał szpitalem?
Odpowiedz
Antykaczysta
2018-01-07 17:20:08
5 3
@bulkatarta
Dokładnie o to mi chodziło że WOŚP przez ostatnie 26 lat wyręcza Ministra Zdrowia w zakupach sprzętu do szpitali i choćby sobie Owsiak pobierał na życie z zebranych pieniędzy to i tak jest nic w porównaniu do pensji Ministra, Wiceministrów i innych urzędników MZ którzy zrobili niewiele dla służby zdrowia i dlatego napisałem @WSI żeby wrzucił linki dla porównania/
Odpowiedz
colo
2018-01-07 17:23:56
6 3
@Mogiel
Dał tyle ile zebrał a poza tym Owsiak nie jest ministrem zdrowia.
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-07 18:04:05
0 7
@Antykaczysta zgadzam się z tobą na całej lini z każdym słowem. Przecież to obywatel ( czyli my) wyręcza państwo, które powinno dbać o powszechny dostęp do medycyny i jej technicznych osiągnięć. A co mamy... średniowieczne ograniczenia klauzuli sumień , kolejki do specjalisty które trwają latami , nowoczesne leki niedostępne dla umierających na raka i np.na choroby genetyczne i inne. I ten tragiczny rząd osadzony pseudo politykierami i szaleńcami. I popatrz nawet to przeszkadza że ludzie dobrej woli i tak bezinteresownie od serca, chcą pomóc drugiemu człowiekowi.
Odpowiedz
Mogiel
2018-01-07 18:20:48
5 1
@colo poczytaj tu: http://m.fronda.pl/a/caritas-vel-owsiak-szokujace-dane,33467.html.
A, i oczywiście finansowanie 'Przystanku Woodstock' to działalność statutowa fundacji wośp.
Odpowiedz
colo
2018-01-07 18:36:06
0 4
@Mogiel
Twój link się nie otwiera :) ale sądząc co miałeś na myśli dodać porównanie WOŚP i Caritas, ja już to kiedyś czytałem i wiem że WOŚP przekazuje na pomoc 91.6% zebranych pieniędzy a Caritas zaledwie 0.89% więc wybór jest prosty.
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-07 18:47:17
2 5
@Colo...czego ty interesującego, zgodnego z faktami i mądrego oczekujesz od czytelnika frondy???
Odpowiedz
Mogiel
2018-01-07 19:01:04
7 2
Podał @colo za wyborczą czy wysłał z palca? Do @bulkatarta żyj dalej w wirtualnym świecie TVN itp.
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-07 19:21:18
2 7
Istotnie, wiarygodne są TVP z siostrą holecką, nawiedzonym ziemcem i tv info z magdaleną halka ogórek. I tak mogę wymieniać parę podobnych ......Ja jednak pozostanę w wirtualnym świecie tvn-u. Tu mam namiastkę normalności.
Odpowiedz
Mogiel
2018-01-07 21:35:12
4 1
@bulka... Tak masz namiastkę normalności, wyłącznie namiastkę i to tylko wirtualną normalność. Rzeczywistość jak się okazuje jest zgoła odmienna.
@colo a dla ciebie wrzucam inny link (trzeba to kliknąć) http://kontrowersje.net/wo_p_przez_2_lata_ze_125_mln_z_rozliczy_a_21_mln_za_kt_re_kupi_a_kup_ek
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-07 22:24:39
3 5
Przestań podpierać się linkami. Napisz, jak już musisz coś od siebie. Niekoniecznie mądrze, ale niech będzie własne. Raz jeszcze wrócę do twojego komentarza gdzie byłeś łaskaw wspomnieć o noworodkach. Jeżeli walkę o ich zdrowie i życie poparte zbieraniem pieniążków i widocznym efektem tychże starań w każdym budynku szpitalnym nazywasz mydleniem oczu to określenia które przychodzą mi na myśl aż strach wypowiedzieć. Okaże ci akt łaski. A co do normalności i rzeczywistości która cię otacza- hmm, a co mówi twój lekarz ? jakie rokowania????????
Odpowiedz
Julek
2018-01-07 23:38:42
4 5
Mogiel! Pajacujesz, a ja cię spytam o jedno, skoro Owsiak tak kradnie, to dlaczego jeszcze nie siedzi??? Przecież Ty i twoi koledzy z dobrej zmiany macie wszystko, trybunały, policję, prokuraturę, skarbówkę!!! Więc dlaczego Owsiak jeszcze nie siedzi? Bo jest czysty, a tacy uczciwi inaczej jak ty mają za dużo śliny skażonej jadem, często nazywacie siebie katolikami, plujecie na niego, jak lud Jerozolimy na pewnego Nazareńczyka.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-01-08 00:16:14
0 2
@Julek Owsiak nie siedzi i siedzieć nie bedzie, bo wbrew pozorom wiele go łaczy z PISem i innymi partiami politycznymi. Ja myslę, że chodzi zupełnie o coś innego, no nazwijmy to konkurencją wysokodochodowa.

Jak nie wiadomo o co chodzi to zawsze chodzi o kasę. Oni wlcza o rynek, nie moge napisac jaki. Pomyślcie tylko co ich wszystkich łączy, a znajdziecie odpowiedź.

Faktem jest natomiast, że PIS 'kosi' dzialania Owsiaka na kilku frontach. Po pierwsze teraz główny sponsor WOŚP którym był Bank PKO SA nie bedzie już ich wspierał.
https://polskieinformacje.pl/index.php/2017/11/03/smiertelny-cios-pis-owsiaka-koniec-wosp/

Po drugie , ponoc (czytałam to) rozesłano na polskie placówki zagraniczne (ambasady) wiadomośc , aby nie wspierały akcji WOSP, nie udostepniały lokali.
Jak znajde ten portal to go tutaj wkleje.
Odpowiedz
colo
2018-01-08 09:06:26
0 4
Do wszystkich Hejterów Orkiestry i Owsiaka:
Prowadziliście kiedyś jakąkolwiek fundację? Bo wydaje mi się że nie. Podam wam przykład jednej z Fundacji działającej w naszym powiecie zajmującą się wydawaniem żywności. Jej szefem jest człowiek niepełnosprawny, działa tam również kilku wolontariuszy, niestety jest to organizacja non profit. Dlaczego piszę niestety, bo osoby które korzystają z pomocy żywnościowej podczas odbioru wrzucają pieniądze do puszki aby pokryć koszt transportu, czynsz, papier i tusz do drukarki. Wśród tych ludzi zdarzają się przypadki że nie każdy do tej puszki wrzuci a szef fundacji musi pokrywać koszty z własnej kieszeni. Szef fundacji nie ma pracy zarobkowej bo jest niepełnosprawny a mimo wszystko poświęca się cały rok fundacji. Z WOŚP jest podobnie, nie może przekazywać 100% datków na potrzebujących gdyż koszty utrzymania fundacji takie jak biuro, koszty przejazdu, papier i tusz do drukarek ktoś musi ponosić a Jurek Owsiak pracuje cały rok w fundacji i tez musi z czegoś żyć żeby robił dalej to co robi.
Odpowiedz
Antykaczysta
2018-01-08 09:18:01
4 5
@colo
Tłumaczenie co niektórym i tak nic nie da bo oni by chcieli żeby wszystkie koszta na WOŚP pokrywał Owsiak jednocześnie pracując cały rok za darmo w fundacji.
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-08 10:24:58
0 5
Tak czy owak, niech ten sprzęt służy każdemu w potrzebie. Każdemu z lewa, prawa i pośrodku przekonań politycznych. Jest wiara, że potomni to docenią, bo dzięki niemu przeżyją i doczekają w miarę normalnych czasów.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-01-08 11:38:12
3 5
Czas na realne podjęcie tego tematu. Nie lubię hipokryzji, działań PÓŁŚRODKA, tylko realne skuteczne działania na rzecz poprawy warunków zdrowotnych obywateli, w tym dzieci tylko takie się liczą.

Oto lista takich działań, które każada fundacja powinna wesprzeć, aby realnie zmienić to na lepsze:
1. Zainteresowanie się ZNIESIENIEM PRZYMUSOWYCH SZCZEPIEŃ, tutaj liczba zachorowań dzieci drastycznie spadnie. Szczególnie dla szczepionek NIEPRZEBADANYCH w Polsce, pełnych szkodliwych substancji.

2. Żądanie w stosunku do rządu jawności przepływu oraz wydatkowania Naszych pieniędzy zgromadzonych w ZUSie na cale zdrowotne, podstawowej opieki, renty i emerytury.
Tylko połowa z nich jest wydawana w IIIRP, , a co dzieje się z resztą pieniędzy?

3. Ruchy społeczne wraz z fundacjami na rzecz ograniczenia wydawania publicznych pieniędzy na bzdurne , małoefektywne usługi typu: szkodliwe szczepionki, mamografia , nielimitowane zgodnie z zaleceniami RTG, wszelkiego rodzaju skany oraz chemioterapie, które robią więcej szkody niż pożytku dla zdrowia ludzi.

4. Ruchy fundacji w kierunku wprowadzenia profilaktyki, naturalnych metod leczenia w połączeniu z tradycyjnymi.

5. Edukacja spoleczenstwa w zapobieganiu chorobom.

itp, itd. Jest tego bardzo wiele.
Póki co robi sie działania typu PÓŁŚRODKÓW, ze znikomym pozytywnym skutkiem.
O demoralizacji oraz propagowaniu kultury neokomunistycznej na tego typu wydarzeniach nie wspomnę, łącznie z okultystycznymi symbolami.
Np, impreza Woodstook, RÓBTA CO CHETA............... seks, narokyki, wóda, przyzwolenie na bezkarność- róbta co chceta+ demoralizacja, niszczenie DUSZ ludzkich. Ciemna strona się cieszy..........
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-08 12:14:28
6 6
@Grazynahayes : , co ty wygadujesz, o czym piszesz kobieto? Jakie półśrodki i jakie symbole satanistyczne. Jaki seks i wódka i rób ta co chceta. Jaki Woodstock i niszczycielskie siły zła ? Na bogów! My tu rozprawiamy o POMOCY MEDYCZNEJ dla DZIECI oraz niektórym Odziałom Geriatycznym. Odpocznij, wycisz się, poukładaj myśli.
Odpowiedz
KaKropka
2018-01-08 12:25:55
3 5
@bulkatarta
Pani Grażyna każdy temat, w jakim się wypowiada, sprowadza do poziomu satanistów, masonów, szczepionek i Ukraińców. Proszę się przyzwyczaić ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2018-01-08 12:26:54
4 4
@bulkatarta Odpowiedź mi proszę tylko na jedno pytanie'

Jaki jest bilans koncowy tych akcji WOŚP, po odjeciu wszystkich kosztow, typu : przekaz telewizyjny, reklama itp?

Wtedy wróce do tematu.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-01-08 12:58:11
4 4
No dobrze @bulkatarta Tutaj masz to wyjaśnione:

' Tajemnice Jerzego Owsiaka Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy cz.2 Skrywane fakty '

https://www.youtube.com/watch?v=VZzBIm-voLM
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-08 13:11:45
5 5
Przedmówczynio.... Twa krótkowzroczność i głuchota mnie zadziwia. Nie widzisz i nie słyszysz o bilansach końcowych Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy? Chodzisz po placówkach medycznych i co? I nic? A zbierających do puszek też nie dostrzegasz? Potykasz się o nich i leziesz dalej. A oddających na licytację wartościowe i drogie przedmioty też ignorujesz? Litości dla samej siebie. Litości dla mnie polemizującej z nieczulicą. @grazynahsyes.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-01-08 13:34:54
2 4
@bulkatarta Twoje niemerytoryczne wypowiedzi , ataki personalne oraz ubliżanie sa ewidentnym dowodem na Twoją bezsilność .

Tutaj chodzi o coś wiecej: manipulacja, socjotechnika itp.

Kto jest w stanie zoorganizować TAK OGROMNĄ AKCJE , bez wsparcia politycznego czy też służb? To wszystko dzieje sie już od 20 lat, bez wzgledu na to kto jest przy rządzie.

Rusz swoje szare komórki i nie ubliżaj innym proszę.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-01-08 14:04:57
5 4
@KaKropka No tak to już jest gdy się widzi tylko to co się chce widzieć, piszę oczywiście o Twoim podejściu do tematow i Tobie podobnym.

No niestety , przykro mi jest to napisać, ale sami wskazujecie do ktorej grupy interesu należycie. Wy nie potraficie sie wznieść ponad politycznym podejsciem do sprawy.

Sprawa jest taka , aby wiedzieć , oceniać należy mieć wiedze w danym temacie, to wszystko zostalo przedstawione czarne na białym w podanym przeze mnie linku.

Jeśli ktoś chce zwodzić, ponizać NARÓD POLSKI, to samo mówi za siebie .
Ten cały WOŚP oraz Weedstock to jedna wielka akcja wymierzona przeciwko wartoscią slowianskim, to jest akcja slużb, zwolenników ciemnej strony mocy.

Nie piszcie bzdur, że z czegoś korzystam , bo po pierwsze:

Czuje się okradana przez nieczystą , nieprzejrzystą politykę wydawania Naszych, w tym moich podatków na podstwaową opieke medyczna.
Czuje sie oszukana przez system, działania na moją szkode, w tym mojego zdrowia poprzez antyludzkim dzialaniom ELIT. itp, itd.

Ponadto musimy wydawać swoje pieniadze na prywatene leczenie, uslugi medyczne dla czlonkow mojej rodziny.

Jedno jest pewne, nie podoba mi sie te kiwanie ludzi. Osobiście wolałabym nie wydawać własnych pieniedzy na ten złodziejski system podatkowy, ba, nawet czesto podwójne opodatkowanie za tę sama usługę. Wolalabym sama zbierac sobie pieniadze na emeryture, opieke zdrowotną.

A resortowemu dziecku, dziecku SBeka mówie ; spadaj Waść, ja nie pójde na tę obłude satanistyczną.

Pocałuj żabkę w łapke. ;-)))
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-08 23:00:50
6 6
Odniosę się wprost- bez przytaczania twoich cytatów . Piszesz takie bzdury, że aż trudno uwierzyć że kobieta może mieć takie poglądy w XXI w. Dotyczy to przede wszystkim medycyny. Reszta twoich poglądów mówi sama za siebie i niewiele mnie interesuje. Tyle komentarza.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-01-08 23:22:09
5 4
@bulkatarta Widzisz kolego piszesz, że są to bzdury, ale sam nie potrafisz się do tego odnieść, czyli ponownie nie masz kontrargumentów. ;-))

Ot, cała jest to Twoja dyskusja.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-08 23:40:54
4 4
...Grażyno, Grażyno i co z tobą zrobić ????
Odpowiedz
wartownik2
2018-01-09 07:19:59
5 6
bulkatarta, sekciarzu.
Spokojnie, nie wierć sie tak, nie panikuj. Owsiki sie leczy.

Owsiak traktuje WOŚP jak firmę która ma zarabiać na wygodne życie dla niego i jego rodziny, a chore dzieci są dla niego tylko kosztem uzyskania przychodu. Stworzył sobie takie małe ministerstwo zdrowia. Pomagają ci którzy wrzucają do puszki i wolontariusze. Owsiak, jak przystało na 'ministra zdrowia', później te środki rozdziela biorąc za to niezłe wynagrodzenie. I oki tylko dlaczego ta firma nazywa siebie fundacją ? Owsiak to zwykły cwany biznesmen, który przy pomocy fajerwerków robi uczciwych i wrażliwych ludzi w balona. Nie róbcie z niego świętego. WOŚP to jego sposób na życie. Ktoś wyżej porównał go nawet do 'pewnego Nazareńczyka' ... no ja pier dolę.
Odpowiedz
colo
2018-01-09 07:42:40
6 5
@wartownik2
Wolisz obrzucać błotem człowieka który pomagał, pomaga i pomagać będzie mimo takich buców i głąbów jak ty. A ty co robisz? Lepiej jest siedzieć na du..ie, pierdzić w fotel i krytykować faktyczne dokonania orkiestry przez 26 lat. Nie popierasz to nie dajesz i tyle w temacie zamiast pisać bzdury które gdzieś przeczytałeś w necie i powtarzać nagonkę rządu bo po prostu jest im wstyd że WOŚP wspomogła przez te lata szpitale bardziej niż budżet państwa. Życzę ci zdrowia ale jak już kiedyś trafisz do szpitala to powiedz że nie chcesz by cię ratowano sprzętem z WOŚP.
Odpowiedz
bulkatarta
2018-01-09 09:41:18
3 4
Wartownik2: analogii tu pełno, są tacy , dla których Orban to prawdziwy i wybitny mąż stanu. Nie jestem żadną sekciarą. Mam wolny od zniewolenia umysł jak również wolną od owsików dolną część ciała. Tak chcesz rozmawiać? Taki poziom dyskusji jest dla ciebie zrozumiały?
Odpowiedz
kaczruk
2018-01-09 10:40:37
0 2
Uważam, że szkoda czasu na przerzucanie się swoimi racjami. Zwolenników WOŚP nie przekonasz, że to złe, a tym bardziej przeciwników, że WOŚP jest dobry.
Przykre jest to, że ludzie, którzy żyją w sąsiedztwie, a nawet w rodzinach, pozabijaliby się za swoje racje, zostawiając wartości rodzinne, na poczet obrony poglądów.
A co do WOŚP, to tak, jak ktoś już wcześniej napisał, chcesz, to dajesz, a jak nie chcesz, to nie daj, a tym samym nie zniechęcaj do dawania innych. I nawet, jak nie wszystko w tej orkiestrze jest czyste (a nie potrafię stwierdzić, ze jest lub nie, bo nie mam wglądu do jakiejkolwiek dokumentacji rozliczeniowej), to sprzęt, który trafia do szpitali już tam pozostaje i służy osobom leczonym, jak też usprawnia pracę personelowi medycznemu.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-01-09 10:41:41
4 0
Zbiórka pieniędzy na szczytne cele jest zawsze pieknym odruchem serc ludzkich, tutaj nie ma żadnych watpliwości. Tym szlachetnych odruchem wykazyje się wielu ludzi. Nie można jednak pod jej płaszczykiem demoralizować ludzi, manipulowac nimi oraz doprowadzać do ludzkich tragedii, typu : przyzwolenie na masową impreze połączoną z narkotykami, lejacym się potokiem alkoholem, tarzaniem sie w błocie, przyzwoleniem na przemoc, zgodnie z hipisowskim haslem 'róbta co chceta', z niezabezpieczeniem terenu imprezy, z niewystarczajacą liczba służb zabezpieczajacych impreza, z wieloma przypadkami powaznych bójek, zejśc śmiertelnych itp.

Wiem, wiem pisze o Woodstock, ale właśnie w dużej mierze pieniądze pochodzace z tych zbiorek WOSP, sa przeznaczane na te demoralizujace, niebezpieczone imprezy.
Nie wspominam już tutaj o dwoch prywatnych firmach Owsiaka i jego zony, gdzie te pieniadze sa przelewane oraz o ich ośrodku, wybudowanym za pieniadze ludzi.

Problem jest w tym, że Owsiak nie chce brać na siebie odpowiedzialnosci za te zgony, masowo zapełniane miejscowe szpitale w czasie imprezy, nie chce rozmawiać o rozliczeniach, szykanuje dziennikarzy, media itp.

To wszystko razem wziete nie świadczy o nim samym dobrze. Nie wspomnę tutaj o rozpowszechnianej przez niego ideologii neokomunistycznej, haseł NWO itp.
W dzisiejszych czasach, ogromnych problemów podstawowej opieki zdrowotnej, powinno sie szukać rozwiazań poprzez konkretne działania, a nie poprzez zebranie pieniedzy od ludzi i półśrodki, bo takie żebranie , szczególnie wsrod uboższych ludzi pogłębia ich status meterialny i czyni ich bardziej bezsilnnych wobec ich probremów zdrowotnych. Kukiz napisał świetna piosenkę na ten temat.
Odpowiedz
wartownik2
2018-01-09 12:54:28
2 3
colo.
buca i głąba, to wśród najbliższej rodziny szukaj.
w końcu po kimś tą kulturę musiałeś odziedziczyć.
Odpowiedz
colo
2018-01-09 15:10:27
3 2
@wartownik2
Złych nawyków uczę się od ciebie więc poniekąd to twoja zasługa ale skoro inne argumenty do ciebie nie przemawiają to musiałem przemówić twoim językiem. I jeszcze raz ci powtarzam nie popierasz to nie dajesz i tyle w temacie i nie musisz obrzucać błotem innych.
Odpowiedz
wartownik2
2018-01-09 15:23:53
3 3
Moim językiem ? :)
Jak już 'przemówisz' jakimkolwiek językiem, to przynajmniej sam sobie nie plusuj bo wygląda to tak jak byś w ten sposób jakieś swoje kompleksy leczył
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Już za tydzień 26. Finał WOŚP"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in