23°   dziś 26°   jutro
Poniedziałek, 17 czerwca Albert, Ignacy, Laura, Adolf, Marcjan, Leszek

Grzegorz Braun w Limanowej: podpisywał gaśnice i mówił o "eurokołchozie" (ZDJĘCIA I WIDEO)

Opublikowano 25.05.2024 20:15:00 Zaktualizowano 27.05.2024 07:21:04 pan
98 22501

Limanowa. Dziś wieczorem w Limanowej odbyło się spotkanie z posłem Grzegorzem Braunem, kandydatem Konfederacji w nadchodzących wyborach europejskich.

Spotkanie z politykiem odbyło się o godzinie 18:30 w budynku remizy OSP przy ul. Łososińskiej w Limanowej. Zgromadziło wielu wyborców i sympatyków partii, a także osoby zaciekawione wizytą kontrowersyjnego polityka.

Polityk przyjechał do remizy przy ul. Łososińskiej kilkanaście minut przed czasem i od razu rozpoczął rozdawanie autografów na swoich książkach oraz gaśnicach - to one przeważały wśród gadżetów, jakie przynieśli ze sobą uczestnicy spotkania. Do godziny 19:00 Grzegorz Braun pozował do zdjęć, później zaczęła się oficjalna część spotkania w sali, która szczelnie się wypełniła. 

Uczestników zachęcano od samego początku do wspierania finansowego kampanii prowadzonej przez formację Grzegorza Brauna, wchodzącej w skład Konfederacji. 

Zobacz również:

Swoje wystąpienie polityk zaczął od żartobliwych analogii między kojarzoną z nim gaśnicą, a miejscem, w którym zorganizowano spotkanie - remizą Ochotniczej Straży Pożarnej. 

Jak mówił Grzegorz Braun, gaśnica - związana z incydentem z jego udziałem, mającym miejsce w grudniu ubiegłego roku w Sejmie - stała się symbolem, który pomaga mu w mobilizacji wyborców i sympatyków. 

Jestem tutaj, jesteśmy razem, mimo że nie było nas wczoraj w żadnej telewizji. Nie było nas wczoraj, przedwczoraj, rok temu, i dwa. I nie będzie prawdopodobnie w przewidywalnej przyszłości, a jednak istnieje życie na tej planecie i w Polsce, poza mediami “gadzinowymi”. Skomunikowaliśmy się i państwo wiedzieliście, że można i warto się tutaj wybrać. To jest też jedna z odpowiedzi na pytanie, czy istnieje życie poza eurokołchozem. Bo niektórzy Polacy dali sobie wmówić, że nie ma życia poza eurokołchozem. Mówię “eurokołchoz” dlatego, że jestem człowiekiem starszej daty, mam mocno zdezaktualizowany pesel i pamiętam czasy poprzedniego ustroju. Kiedy się wielu Polakom zdawało, że nie ma życia poza Układem Warszawskim, że nie ma przyszłości dla Polski poza Radą Wzajemnej Pomocy Gospodarczej kierowaną z Moskwy - powiedział. 

Nawiązał przy tym do ostatniej decyzji władz stołecznego ratusza, dotyczącej symboli religijnych - poleceniu zdejmowania chrześcijańskich krzyży ze ścian gabinetów, w których pracują urzędnicy. 

Odwołuje się do takiej przeszłości, aby dzisiaj powiedzieć, że jest wolne życie poza Europą. Jest możliwe zachowanie własnego państwa, w którym Polacy będą narodem wolnych ludzi, a więc nie pozbawionych własnej majętności, godności, nie oderwanych od tradycji, mających prawo do wychowania własnych dzieci, wykształcenia własnych dzieci w zgodzie z naszą tradycją, z naszym standardem cywilizacyjnym. Co wyznacza nasz standard cywilizacyjny? Nie mniej, nie więcej: krzyż. Krucyfiks. Pan Jezus na krzyżu wyznacza nasz standard cywilizacyjny. Podnoszę ten temat, dlatego, że inni go podnieśli, ściągając krzyż ze ścian urzędów w Warszawie. Krzyż w Polsce nigdy nie był znakiem przemocy religijnej - podkreślał.

Wcześniej Grzegorz Braun spotkał się z mieszkańcami Mszany Dolnej - był to plenerowy wiec, zorganizowany w pobliżu dworca autobusowego w centrum Mszany Dolnej. 


Komentarze (98)

Poludnie
2024-05-25 20:37:07
13 21
I to Grzegorzu popieram, eurokołchoz i łapy precz od Krzyża.
Brat234
2024-05-26 21:57:57
0 0
Kołchoz to jest na Białorusi i w Rosji.
Odpowiedz
limanueva
2024-05-25 20:48:30
10 4
Segzmisja AD 2024
Świat bez kobiet XD
szaradaa
2024-05-25 21:29:23
9 0
Limanueva@ może nie tak całkiem świat bez kobiet - co niektórzy to by chcieli, aby rola kobiet ograniczona była do tego stopnia coby pany chłopy tylko w....k mogły sobie wytrzepać kiedy mają na to ochotę.
Odpowiedz
wilcacora5
2024-05-25 21:15:34
8 21
Wspaniałe przemówienie , frekwencja olbrzymia , klimat patriotyzmu z troską o dalsze losy Polski, super !
oksymoron
2024-05-25 22:14:53
0 12
Doskonała dykcja, włada słowem, jak Tusk kłamstwem. Patriota. Ma mój głos
Brat234
2024-05-26 22:00:04
2 0
Nie dajcie się na to nabrać. Słaba propaganda dla pelikanów. Miejsce Polski jest w UE i NATO.
wilcacora5
2024-05-26 22:09:38
0 2
@ brat 234 w NATO gdzie USA wykorzystuje NATO do swoich brudnych wojen?? Jak w Iraku gdzie do dzisiaj nie znaleziono broni chemicznej??? W Uni??? Gdzie Unia dopłaca żeby rolnik wylewał mleko do rowu jak za dużo wyprodukuje?? To jest gospodarka sterowana z góry a takie coś już przerabialiśmy i nazywa się komunizm!! Za CO2 chcesz płacić tzw lichwa od powietrza największy przekręt i kłamstwo ostatnich czasów?? To Polsce powinna Unia płacić za to że mamy tyle lasów i łąk które pochłaniają dwutlenek węgla !! Opamiętaj się chlopie
Brat234
2024-05-27 08:58:34
0 0
czy od czasu istnienia UE była wojna ma Europie pomiędzy państwami członkowskimi? Tak czy Nie?
wilcacora5
2024-05-27 10:34:27
0 0
@ brat 234 przestań już trolowac, jak tak będzie jak jest to będzie wojna, ktoś wiele lat nie spał i działał żeby jak najwięcej arabów się Europy łódkami przewieźć , to jest zniszczenie Europy od środka , będą cię zarzynać jak baranka , poczekaj, przeczytaj doktryny wojenne Amerykanów to może ci główka zmądrzeje
wilcacora5
2024-05-27 10:38:55
0 0
@ pakt migracyjny podpisany dość że Ukraińców utrzymujesz to jeszcze piękny Zachód ci Arabów podrzuci, a Polacy będą tyrać po 12 godzin żeby związać koniec z końcem,a podatki i opłaty coraz większe żeby te pasożyty utrzymać
Pokaż wiecej (5)
Odpowiedz
wilcacora5
2024-05-25 21:29:32
8 13
Katopisiory i KO mogą pomarzyć o takich spotkaniach
Poludnie
2024-05-25 23:05:17
6 4
WARA od Pisu !!!!
jacklondon
2024-05-27 06:55:25
0 2
@Poludnie - Twoje poparcie dla pisu przeradza się w syndrom sztokholmski. Może jest tam kilku polityków co mają dobre zamiary ale zarząd jest masońsko koszerny. Ich postawa prawicowo patriotyczna jest tylko na potrzeby wizerunkowe. To co oni zniszczyli dokończy banda czerwonego serduszka.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
malarz
2024-05-25 21:44:46
18 8
spotkanie z cyklu -w pogoni za rozumem-
oksymoron
2024-05-25 22:13:04
0 10
Malarz ty to taki trochę tuman jesteś. Ale są specjaliści, pomogą ci.
wilcacora5
2024-05-25 22:38:22
0 3
Syn kurzu i wiatru potocznie zwany tumanem
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
roomserwis
2024-05-25 22:18:24
0 13
Nieświadomym rzeczywistości, odpornym na myślenie ignorantom, pomaga właśnie ten rozum dogonić ... ;)
Odpowiedz
NSZ155
2024-05-25 22:29:55
6 16
Pokazał tak naprawdę kto.rzadzi Polska i naszym majątkiem i naszymi złożenia skarbami...co dalej Polska ma.być niewolnikiem uni żydów i amerykanów
dan07
2024-05-25 23:40:34
8 4
Nie. Polska ma po prostu zrozumieć że w zgodzie z Unią żyje się łatwiej i że ponad 50% polakow uważa że Państwo w swoich prawach nie powinno się kierować wiara.
Brat234
2024-05-26 22:02:07
1 0
Polska jest wolna. Niewolnikami to możemy być Moskwy, jeśli Polacy zgłupieją i będą słuchać takich jak Braun.
wilcacora5
2024-05-26 23:11:26
0 0
@ brat 234 kto ci płaci za bycie trollem tutaj , jesteś żałosny i cienki niech wezmą kogoś lepszego
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
ManekManek
2024-05-25 22:32:54
17 11
Braun! taki bohater średniowiecza, pasuje do przekonań większości mieszkańców naszego regionu.
Księżulkowie najważniejsi,
Kobiety do garów, rodzić dzieci, co ważne mąż jak bije to znaczy że kocha itp, itd.
Zachód jest zły, jak wszystko co z zachodu przyszło ( poza pieniędzmi)
Wszyscy źli ale ci związani z kościołem i prawicą zawsze mają rację.
Jak to powiedział pewien mały polityk:
Kto krytykuje działania prawicy - nie jest patriotą.
A kto oskarża w/w jest zdrajcą.
Amen.
oksymoron
2024-05-25 22:54:44
1 9
Manek , ty znasz istotę problemu?! Bo te sztampowe wypowiedzi są nudne i tępe jak Żukowska u Mazurka. Posłuchaj, poczytaj, a nie opieraj się na jakichś tam wypowiedziach wyrwanych z kontekstu. POLEXIT blisko bo bez UE da się żyć. Miało być fajnie w tej unii, a okazuje się że będą nas cisnąć i coraz bardziej gnębić. A Tfusk pomaga w tym temacie.
wilcacora5
2024-05-25 23:09:09
1 1
Manek chłopczyku masz jakieś wypaczone spojrzenie na Brauna, wypisz wymaluj jakbym TVP słyszał , jedno cieszy Brauna słucha i popiera coraz wieksza ilość Polaków, i powiem ci Polek też,
ManekManek
2024-05-26 08:27:27
2 1
Nie chłopczyku, raczej Panie jestem 1951 rocznik. Wychowałem 3-kę dzieci i doczekałem się ośmioro wnucząt z czego pięcioro pracuje za granicą ( Niemcy, Austria, Holandia i Wielka Brytania. Troje już buduje domy w Polsce a dwoje planuje. Pozostała trójka jeszcze się uczy : studia, liceum. Gdyby nie unia pewnie pracowaliby za średnią krajową w firmie która z trudem opłaca ZUS a faktury i rachunki wystawia z wielką łaską. To są właśnie PATRIOCI.
mogielica
2024-05-26 13:49:27
1 2
Dziadku nie ma powodu do dumy, skoro dzieci i wnuki pracują za granicą, znaczy to tylko tyle że są tępe nieuki. Stary komuchu.
ManekManek
2024-05-26 14:57:27
0 0
mogielica nie ubliżaj mi bo mnie nie znasz. Odnośnie wnuków: dwoje ma swoje firmy w RFN natomiast jeden jest kierownikiem budowy i konserwacji portu w Danii. Jedna wnuczka wyjechała z GB do Szanghaju gdzie nadzoruje szkoły języka angielskiego. Z tej piątki tylko jeden ma wykształcenie średnie techniczne pozostała czwórka ma wykształcenie wyższe. Natomiast ja za komuny pracowałem w Tymbarku w przetwórni owoców, dopiero po obaleniu komunizmu wrzuciłem do swojego zawodu. Jako nauczyciel matematyki i fizyki.
Nie pozdrawiam.
ciekawy
2024-05-26 15:22:01
0 1
ale prawda jest taka że patrioci nie wyjeżdzają do innych krajów i nie pracuja dla obcych tylko dla Polski.
limanueva
2024-05-26 15:46:13
0 0
Ciekawy, a Braun wlasnie nie probuje wyjechac na zarobek za granice?
Pokaż wiecej (6)
Odpowiedz
szaradaa
2024-05-25 23:42:21
2 5
Czyżby Konfederacja wyrastała na PiS_bis i stawała się liderem w regionie ?
Jedni lepsi od drugich, tak jak wszyscy, ale wszystko przed Wami , jeszcze się wam oczęta otworzą.
Ciekawe , ten co w Kamionce "akcvję" prowadził wrócił już do pionu?
Dziwne, że ogólnopolskie media o tym się rozpisywały a na Limanowej.in jakoś cisza o tym.
wilcacora5
2024-05-25 23:48:32
4 6
Konfederacja to przyszłość i normalność i ludzie to widzą,
szaradaa
2024-05-26 07:33:17
0 1
Każdy ma prawo do własnego osądu, ale życie należy przeżyć po swojemu a nie tak aby spełnić oczekiwania innych.
Powołaniem każdego człowieka jest godne życie i postępowanie , a co wybierze to jego problem.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
dan07
2024-05-25 23:49:03
13 8
Oxymoron
Tobie mozg już do końca republika wyprała. Co byś dziadu miał beż tej uni? Weź popatrz ile pieniędzy od uni dostaliśmy a ile wpłaciliśmy. Weź głupku sprawdź ile szkół, autostrad, remiz też i innych dobrych rzeczy dzięki uni powstało. Wez tez popatrz na to ile polakow znalazlo dzieki UE prace za granicom i ile pieniedzy zainwestowali w polska gospodarke z tego. Mieszkam w malej wiosce. I szczerze? To wiekszosc z mojego rocznika i sasiednich pracuje za granicą. Budowalem dom to firma ktora go budowala to na 10 domow w roku buduje 7 u pracujacych za granica. Wyobraz sobie glupku co by te polskie firemki male robily gdyby nie pieniadze z zagranicy! To Ty Weź poczytaj zanim cos napiszesz.
pikador
2024-05-26 00:11:42
0 9
Jak te biedne państwa jak np. Szwajcaria nie należące do euro-kołchozu sobie radzą ? Tam chyba bieda ze aż piszczy, dróg nie ma, domów nie ma, służba zdrowia to ziololecznictwo i szamanistyczne sztuki, szkół nie ma? Ludzie tam się zbieraniem grzybów i jagód trudnią, jeżdżą wozami drabiniastymi ciągnionymi przez woły lub konie. Tam to bieda i ciemnota aż piszczy bo tam UE nie chcą!
wilcacora5
2024-05-26 06:22:55
0 1
Norwegia i Anglia to już chyba średniowiecze bo do uni nie należą, ale na handlu lepiej wychodzą z Unią i się pracy Polacy tam jeżdżą i się przeprowadzają , no jaja i to bez uni
zajec
2024-05-26 08:02:46
0 1
Kurs korony spadł o około 50 % w ostatnich latach , a ponieważ Norwegia kupuje w Unii za euro , na handlu dużo traci. Polacy wracają z Norwegii z uwagi na niski kurs korony i w Polsce uzyskują juz wyższe dochody realnie .Norweskie emerytury wypłacane w Polsce spadły z uwagi na kurs o około 30%. Zostają tylko ci, którzy założyli rodziny i mają dobrą pracę. Warto dodać, że Norwegia do Unii nie przystąpiła z uwagi na ryby, a nie dlatego , że się nie podoba
nieufny
2024-05-27 00:42:17
0 0
Z" uwagi na ryby" też oznacza, że się nie podoba. Poza tym Unia celowo dociska Norwegię, jak niegdyś Hanza, bo historycznie rzecz biorąc, Norwegia na członkostwo w Hanzie też była odporna. A w Norwegii żyje się bardzo dobrze i bezpiecznie również Polakom. Mogłoby tylko być trochę cieplej w ciągu roku.
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
dan07
2024-05-25 23:54:44
14 9
A o braunie co można napisać? Glupi się urodził i glupi umrze. A najwięksi głupcy to Ci co głupkowi wierzą. Zero kultury, zero poszanowania dla kobiet, arogancki i próżny. Co on mądrego zrobił dla Polski? Czytał ktoś jego wypociny? Kupa ideologicznego gówna. To ma lud chłopski do siebie że wieży w cuda I w głupków co cuda obiecują. Czytaliście,, Faraona"? Łatwo było głupszym wmówić że bog Re się na nich obraża jak przyszło zaćmienie. A mądry wiedział że ono I tak miało przyjść i miało ustąpić.
pikador
2024-05-26 00:16:57
1 7
Żeby niektorzy byli tak mądrzy jak on głupi to by w cuda i dziwy nie wierzyli jakie im eurokołchoz wciska typu „planeta płonie”, wiatraczki was ogrzeją i zapewnia energię światu, 52 płci czy jak to nazywają niektorzy „RTV-AGD” :),
wilcacora5
2024-05-26 06:20:57
1 3
Już niedługo będący rzygać Unią i płakać ale bedzie za późno .
szaradaa
2024-05-26 07:38:51
1 1
Pikador@ tak wyśmiewasz wiatraczki a nie pomyślałeś o tym , że to energia wszechświata - może w tych kategoriach należałoby pomyśleć i próbować wykorzystać
oksymoron
2024-05-26 08:02:34
0 4
dan07 pracowałem za granicą i wiem, jak pieniądze zza granicy napędzają gospodarkę naszą. Pomijam fakt w ilu domach na tatę dzieci mówią: wujek. Rozumiem, że zgadasz się z paktem migracyjnym, zeroemisyjności, zamykaniu kopalń, gdzie w Niemczech otwierają, docelowym wycofaniu aut spalinowych i zakupie używanych od Niemców i wiele wiele innych kwestii. Dzięki UE Polska się bardzo zmieniła, ale teraz tak dokręcają śrubę, że za chwilę nawet nie kwikniemy. To miała być Unia, a nie zamordyzm. Szwajcaria, Norwegia, Anglia funkcjonują bez Unii i jakoś spinają egzystencję w swoich krajach.
pikador
2024-05-26 08:58:48
0 1
@Szarada próbować to nie znaczy zakazywać i likwidować sprawdzonych stabilnych i tańszych dla mieszkańców danej populacji źródeł energii. To nie destabilizacja państwa, gospodarki, okradanie i zubażanie i ogłupianie społeczeństwa. A poza tym to… precz z komuną! Wolność, własność i logika a nie komunistyczny zamordyzm i dyrdymały zielonej religii będące w sprzeczności z naukowymi faktami, wiedza i logiką na poziomie szkoły podstawowej. Chcesz się grzać wiatraczkiem to się grzej (tylko wyłącz tradycyjne źródła dostaw energii) i poruszaj się czym chcesz… na ośle albo elektrycznym autkiem tylko ładuj je z wiatraczków lub paneli fotowoltaicznych… Ale nie zmuszaj innych do twojego sposobu życia!
szaradaa
2024-05-26 09:52:47
0 0
PIKADOR@ Bardzo duże masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem bo :
- żaden zamordyzm mi nie odpowiada - syndrom sztokholmski też nie
-jestem za wolnością i prywatną własnością
-z logicznym myśleniem póki co nie mam problemow
- jestem przeciwnikiem zielonego ładu
-owszem jestem zwolennikiem wykorzystania energii z wiatru, fotowoltaika zaśmieci zużytymi panelami środowisko
-nikogo do niczego nie zmuszam,jak chodzi o źródła energii
ALE ZAUWAŻ ŻE,
to w tej "wstrętnej Unii " ludzie zarobili pieniądze, aby budować niezliczone ilości domów, które stoją nawet nie zawsze wykorzystane,a rosną te domy jak grzyby po deszczu i generują ściek, i spaliny ect.....
pikador
2024-05-26 10:17:36
0 1
Szarada jako ze czas to pieniadz i szkoda go marnować na bezsensowne dyskusje to tylko jedna kończąca „dygresyjną”… A ta unia to skąd wzięła te pieniądze co to nam „bezinteresownie” „dała” ;) Wyczarowala, wydrukowała czy może jednak podobnie jak z innymi cudotwórcami typu rząd/państwo - musieliśmy tam wpłacić s oni nam powiedzieli na co mamy wydać, u kogo kupić ? ;)
Zatem czy ta unia nam wspaniałomyślnie dawała, czy może jednak pożyczała nasze własne (bo wcześniej je wpłacaliśmy) i to na dobry procent ;)
No i wreszcie powtórzę się… to w tej Szwajcarii, Norwegii, UK musi być nędza, ciemnota a ludzie jeżdżą na osiołkach, zajmują się ziołolecznictwem i chodzą/jeżdżą po wiejskich duktach bo tam dróg i autostrad nie ma bo „cudotwórczej” unii tam nie ma ;)
pikador
2024-05-26 10:22:46
0 1
I jeszcze jedno… to nie unia jest zła bo to był dobry pomysł na początku jej powstania ale niestety z czasem dorwali się tam do władzy socjaliści komuniści i przekręcając dobry pomysł w Związek Socjalistycznych Republik Europejskich. A podobny koncept już mieliśmy i nigdzie się nie sprawdził a wręcz doprowadził do szeregu nieszczęść i tragedii! Precz z komuna w każdej formie!
szaradaa
2024-05-26 10:29:31
0 1
Masz racje czas to pieniądz chociaz pieniądze to nie wszystko .....
Z głupotą to nawet Bogowie walczą nadaremno
pikador
2024-05-26 10:30:06
0 1
Szarado polecam odwiedzić kraje które nie należą do euro-kołchozu i zobaczysz że istnieje tam życie i to na wysokim poziomie, ludzie jeżdżą po drogach i autostradach i to samochodami nie na osiołkach (chyba że taki jest ich wybór), leczą się u dobrych lekarzy (chyba że wolą u „babki zielarki”), korzystają z komputerów telefonów i generalnie maja się dobrze. A potem porozmawiaj z ludźmi państw które niedawno dołączyły do UE i strefy „jewro” to co powiedzą czy jest im lepiej czy gorzej ;)
szaradaa
2024-05-26 11:01:51
0 0
Myślę,że zdecydowanie wcześniej niż Ty bo sporo przed stanem wojennym jeździlam tak to ZSSR jak i krajów które nie były z bloku wschodniego więc miałam i mam porównanie , ale w przeciwieństwie do niektórych nie mam w naturze nikogo uszczęśliwiać na siłę swoimi poglądami
pikador
2024-05-27 08:26:14
0 0
I to chyba tłumaczy skąd ta „sympatia” do systemu wzorowanego na socjalistycznym. To jest problem wszystkich państw bloku postsowieckiego - nie znają innych wzorców niż te w których żyli i nawet nie wyobrażają sobie że można żyć inaczej, normalnie. Tacy ludzie musza mieć „opiekuna”, „wielkiego brata” - aparat państwowy / partyjny, który mówi im jak maja żyć! Przerażajace jak tamto, wasze pokolenie dało się zniewolić :(
szaradaa
2024-05-27 10:19:45
0 0
A Tobie żal , że tak mało w życiu widziałeś i zmuszony jesteś powtarzać jak papuga co Ci kazano
'repetitio est mater studiorum'
Pokaż wiecej (12)
Odpowiedz
Hiena
2024-05-26 00:31:42
14 1
Na fleki z bucem…
sydney
2024-05-26 08:34:24
0 4
Hiena , pisząc to stałeś przed lustrem? Haha
Limka28
2024-05-26 13:44:59
0 0
@hiena biorąc pod uwagę z jakiej rodziny się wywodzisz nie dziwi Twój brak kultury w publicznej dyskusji. pozdrawiamy z należytym szacunkiem :)
Hiena
2024-05-26 15:50:03
1 0
Wybitną kulturę pokazał ten kmiot katotalibański. Sztany czas przywdziać i skrajną prawicę kopać w potylicę...
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
Hiena
2024-05-26 08:08:00
10 6
Rzut oka na twarze przybyłych wprost ukazuje do kogo kierowany jest przekaz tego idioty...
d6nonac
2024-05-26 13:51:00
1 0
Idiota to cie zrobił a idiotka wydaliła pedale.
Hiena
2024-05-26 15:19:35
0 0
Ooo widzę, że wprost zrozumiałeś jaki elektorat reprezentujesz :) Za widły i w pole...
ciekawy
2024-05-26 15:25:50
0 1
hiena straszny z ciebie prostak i nieuk.
Hiena
2024-05-26 19:50:41
0 0
Ciemniawy, takie pospolity kmiot pucybut jak Ty nie jest w stanie mnie obrazić. Więc idź pomóż koledze przy oborniku.
bigi18
2024-05-26 22:08:37
0 0
Sam jesteś pedałem. I do tego głupim!
Pokaż wiecej (4)
Odpowiedz
zabawny
2024-05-26 09:46:19
2 3
Ma chłop "nabiał" , których brakuje większości polityków .
Odpowiedz
Malopolanin27
2024-05-26 13:56:45
5 3
Wolę urodzić się w Izrealu niż limanowej która popiera tego zamordziola brauna.
ciekawy
2024-05-26 15:35:54
0 3
wyjedź do Izraela kto ci broni? a Izrael jest gorszy od Limanowej wg Ciebie???
Malopolanin27
2024-05-26 15:41:14
1 0
Izreal oczywiście lepszy ale z tym rządem ich dogonimy za 10 lat. Byle Braun była z dala od władzy najlepiej w palestynie którą tak kocha.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
nieufny
2024-05-26 13:59:50
0 0
@wilcacora5, kiedy Konfederacja i pan Braun wypowie się na temat niektórych zapisów Traktatu Lizbońskiego? To bardzo ważne w kontekście krytyki UE. Polacy powinni wiedzieć, co zostało zapisane w tym dokumencie.
wilcacora5
2024-05-26 15:43:31
0 0
Traktat podpisał sp Lech Kaczyński przecież
nieufny
2024-05-26 16:04:12
0 1
To prawda, ale Polacy powinni wiedzieć, jakie zapisy zawiera ten traktat, i ktoś powinien je upublicznić i spopularyzować. Dlaczego by nie miała to być Konfederacja?
wilcacora5
2024-05-26 16:57:10
0 0
Zgadzam się
wilcacora5
2024-05-26 16:57:47
0 2
Było to sprzedanie części suwerenności polskiej
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
dwapalcewnatalce
2024-05-26 14:17:29
5 5
Jeszce tego zjeba tu brakowało xD Jak nie memiczy prezydent hobbysta w górach, potem wicepremier od terytorialsów i ich zasłóg dla kraju, to teraz ten koczkodan z gaśnicą... taki cyrk tylko w Polsce...
szaradaa
2024-05-26 14:38:55
2 1
A wszyscy tyle nam dadzą że na złamanym kiju bedziemy nieśli.
Wystarczyło posłuchać tego Ich guru Mikkiego , jak traktowac kobiety to trzeba cierpieć na syndrom sztokholmski, aby ich popierać
ciekawy
2024-05-26 15:37:39
0 2
za Mikkim kobiety szaleją mimo wieku, miał cztery żony i sporo dzieci i kochanek, jest gość.
szaradaa
2024-05-26 16:44:51
0 0
Jak Ty takie homo_omo nie wiadomo nazywasz gościem tylko dlatego, że miał cztery żony i kochanek wiele to .....
pikador
2024-05-27 08:37:27
0 0
Szarada piszesz takie głupoty ze ręce opadają. Wynika to zapewne z wieku i czasów w których żyłaś i które trwale wryły się w sposób myślenia. Kto się w komunie wychował, jeździł do ZSSR to oczekuje tak jak ty ze państwo mu coś da. Nikt nie ma obowiązku dawać ci czegokolwiek. Bogactwo i pieniądze biorą się z pracy a nie z drukarki. Państwo nie ma swoich pieniędzy! Ma tylko te które zabierze przedsiębiorcom, podatnikom! Socjalizm który siedzi w głowach ludzi starszego pokolenia jest przerażająca!
szaradaa
2024-05-27 12:24:04
0 0
O Jeeezu !!!!!!
Czy pikador i wilcacora5 to dwa w jednym ???????
Tok rozumowania identyczny
Ciężki dziś dzień i bardzo pracowity ale zapytam , czego ja niby oczekuję ,aby mi ktoś dawał ?
Malo bardzo jest ludzi pracowitych tak jak ja.
Jest takie dość wulgarne powiedzenie "p......l ty się" ale nie musisz brać tego do siebie.
Pokaż wiecej (4)
Odpowiedz
ManekManek
2024-05-26 15:04:36
3 5
Podsumowując: jak się nie ma o czym pisać to daje się na pierwszą stronę "oszołoma" i dwa dni z głowy.
Jak to młodzież mówi - bo się klika.
ciekawy
2024-05-26 15:39:19
0 6
bo Tusk olał ciepłym moczem swoim wyznawców w Limanowej to przyjechał Braun i w czym problem???
bigi18
2024-05-26 22:12:55
0 0
W tym problem ze w limanowej największe poparcie mają najwięksi idioci. Terlecki, Kaczyński, Braun to przecież idioci których wstydzić się powinien cały kraj
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
wilcacora5
2024-05-26 16:07:01
0 5
@ manek manek nie ma się co chwalić że dzieci budują dom pracując zae granicą , każdego Polaka powinno być stać pracując w Polsce , co to za unia równości jak dalej Polacy biedni a Niemcy Francja. Anglia bogaci?? Otworzyli dla nas granice bo potrzebowali 3 mln taniej siły roboczej, a w zamian swoje sklepy u nas otwarli i tak Polak pracuje u Niemca na Niemca i przyjeżdża do Polski i robi zakupy np w Rosmanie i oddaje pieniążki Niemcowi!!!! Nie rozumiesz tego???
sydney
2024-05-26 17:13:05
0 4
Na dodatek Rossmann w Polsce jest dwa razy droższy niż w Niemczech, tak nas kroją
Odpowiedz
wilcacora5
2024-05-26 16:21:06
0 5
@manek manek zapłacisz podatek ode emisji CO2 , zapłacisz za gaz i prąd , zapłacisz podatek który wejdzie za to ze jeździsz autem spalinowym, zapłacisz za żywność z Ukrainy i Argentyny bo rolnictwo ma być zniszczone polskie to się oczka otworzą jaka unia wspaniała , jak przyjdzie dom zero emisyjny zrobić inaczej nie sprzedasz ani wynajmiesz go czyli zamach na własność Polaków, jak cie zamkną w miastach 15 minutowych to przejrzysz już niedługo na oczka!
bigi18
2024-05-26 22:21:03
3 0
Ty chyba oderwana od rzeczywistości jesteś. Przecież jeszcze żadnych dyrektyw unijnych nie było, a już że 30-40 % społeczeństwa ma pompy ciepła, fotowoltaiczne I mało emisyjne piece. Dlaczego? Bo chcą mieć wygodę i smrodu koło domu się pozbyć. Popatrz w popularnym dyskoncie spożywczym gdzie są mięsa z Hiszpanii niemiec I polski. Wszystkie w tej samej cenie. Co to oznacza? A no to że Polacy chcą się najwięcej wzbogacić bo mamy najniższa stawkę minimalna a cena produktu taka sama. Mysl troche! A z resztą to ,, nie strasz bo się zesrasz" Każdy teraz sam więcej steropianu ładuje niż musi bo rozumie ze to wygoda i inwestycja na lata. Chłodniej w lecie, ciepłej w zimie.
wilcacora5
2024-05-26 23:07:42
0 1
Jak ci prąd podniosą to się zesrasz z tą pompą, mięso co w Hiszpanii było niedopuszczone do sprzedaży nasze masarnie brały znam takie przypadki, nasze świnki jadą do Niemiec Dani a stamtąd nae powrocie jadą ich świnki nafaszerowane antybiotykami , w dupie byłaś i gówno widziałaś
nieufny
2024-05-27 00:28:55
0 1
Oj bigi, bigi, jaki ty strasznie ograniczony chłopak jesteś. Wiesz chociaż, ze pompa ciepła potrzebuje prądu, a panele fotowoltaiczne w naszym klimacie się nie sprawdzają i prąd musisz sobie kupić z elektrowni. Myślę, że w tej Unii pojawiła się jakaś wpływowa grupa lobbystów zarabiających na pompach, fotowoltaice i tzw. piecach niskoemisyjnych. Ciekawe co będzie, gdy minie ich czas i trzeba będzie się ich pozbyć, jak się ta likwidacja będzie miała do ochrony środowiska.
Mięso z zachodnich świnek powinno trafić do utylizacji a nie na półki sklepowe z powodu paszy, która są karmione oraz dodatku hormonów i antybiotyków. Smacznego!
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
TSilver
2024-05-26 16:55:34
0 0
gdyby nie by nie byli tak radykali to konfederacja miała by mój głos
ciekawy
2024-05-26 18:21:20
1 6
lepszy radykalizm niz wasalizm wobec rzeszy niemieckiej.
TSilver
2024-05-26 21:25:25
0 0
nikt nie mówi o wasalizmie , bo skrajności nie są dobre... mamy dowód w postaci rządzącej ue lewicą ... co się odwala ... to działa zarówno i w stronę prawą radykalną ...
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
LimanowskiObserwator
2024-05-26 18:23:20
1 1
Byłem, nie taki ten Braun glupi na jakiego go robią.
Odpowiedz
wilcacora5
2024-05-26 21:56:54
0 2
@ szarada Korwin Mikke mówi o różnicach między umysłem kobiety a mężczyzny, widziałaś kiedyś kobietę mistrzynie świata w szachach?? Nie!! Kobiety są znakomitymi kucharkami lecz najlepsi kucharze na świecie to mężczyźni, kobiety są znakomitymi krawcami ,lecz najlepsi na świecie krawcy to mężczyźni, i biedna nie wiesz czemu??bo mózg mężczyzny potrafi się skupić na jednej rzeczy a kobiety na kilku, dlatego kobiety sat znakomitymi matkami, potrafią naraz gotować obiad drugą ręką zajmować się dzieckiem trzecią rozmawiać przez telefon, mężczyzna nie ma szans na tym polu z kobietą, każda płeć ma swoje silne strony zdeterminowane przez geny, i o tym mówi Korwin na swój sposób a media podchwytują i wyciągają zdanie z kontekstu, prywatnie kobiety szaleją za Korwinem, dlaczego??? Może to te które rozumieją o czym mówi a nie te co wiedzę czerpią z przekazu gadzinowych mediów TVP i innych??? Zastanów się
szaradaa
2024-05-27 00:01:24
0 0
Achaaa ! To wedlug takich jak Ty i Korwin baby nie powinny mieć do powiedzenia nic wyżej chłopskiego rozporka, ale żebyś się mocno nie zdziwił(a) a najlepiej przestań powtarzać za kimś .
Nie zamierzam się licytować z Tobą na temat możliwości co niektórych kobiet i nie zamierzam czapkować przed jakimś patafianem zdecydowanie głupszym ode mnie - miłego nadchodzącego tygodnia życzę
A tak żartem - w szkole nauczycielka zadała pytanie dzieciom jaka jest różnica pomiędzy kobietą a mężczyzną i Jasiowi tata wytłumaczyl w domu, że mama ma małe stopy a tata duże.
Drugiego dnia w szkole Jaś zgłosił się do odpowiedzi, że różnica pomiędzy mamą a tatą jest między nogami !!!!!!
wilcacora5
2024-05-27 07:13:27
0 0
Widzisz Korwin nigdy nie twierdził że kobiety nie mają nic do powiedzenia wręcz podkreślał że umysł kobiety sprawdza się w innych dziedzinach a mężczyzny w innych ale twój umysł widzisz nie pojmuje tego
szaradaa
2024-05-27 07:50:14
0 0
Przykro mi , że mój umysł nie pojmuje tego, wystarczy, że wilcacora5 pozjadał wszystkie rozumy, ale słyszałam wypowiedź któregoś z Konfederacji ,że kobietom to należy pięściami do głowy pokorę nabijać.
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
NSZ155
2024-05-26 22:09:55
0 9
Mało tego Konfederacja zgłosiła /wniosek o ujawnienie w sejmie którzy posłowie mają podwójne obywatelstwa...Ciekawe

Komuchy aż drżą ..
wilcacora5
2024-05-26 23:10:11
0 0
Np Niedzielski i Morawiecki mąja Izraelskie i nie mogą być sądzeni za zbrodnie fałszywej pandemii w Polsce
jacklondon
2024-05-27 07:06:33
0 1
@wilcacora5 - na jednej z konferencji jakaś pani zadała Mateuszowi Jakubowi Morawieckiemu pytanie, czy to prawda, że nie podlegają pod polskie prawo. Wił się jak węgorz, udawał, że nie słyszy pytania:)
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Grzegorz Braun w Limanowej: podpisywał gaśnice i mówił o "eurokołchozie" (ZDJĘCIA I WIDEO)"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in