Baner Baner
22°   dziś 20°   jutro
Wtorek, 30 kwietnia Marian, Katarzyna, Ludwik, Pius, Donata, Balladyna, Lilia

Debata "powiatowa" - obejrzyj transmisję i odpowiedz na pytanie kto wygrał?

Opublikowano 03.04.2024 18:48:00 Zaktualizowano 04.04.2024 19:31:03 pan
71 16718

Debata przedstawicieli komitetów wyborczych do Rady Powiatu Limanowskiego. Obejrzyj retransmisję i odpowiedz na pytanie kto ją wygrał?

Zachęcamy do oglądania debaty z udziałem kandydatów ubiegających się o miejsca w Radzie Powiatu Limanowskiego. 

W dyskusji biorą udział przedstawiciele wszystkich komitetów wyborczych, które zarejestrowały kandydatów do Rady Powiatu Limanowskiego: KW Prawo i Sprawiedliwość, KKW Trzecia Droga PSL-PL2050 Szymona Hołowni, KWW Konfederacja i Bezpartyjni Samorządowcy, KWW Wspólny Powiat oraz KWW Działajmy Wspólnie dla Powiatu. 

TRANSMISJA

Debata zaplanowana jest na około półtorej godziny i została podzielona na dwie części. Pierwsza z nich umożliwi kandydatom autoprezentację, dzięki czemu widzowie będą mieli szansę bliżej poznać każdego z uczestników. Następnie, w tej samej części, w imieniu redakcji i Czytelników portalu, zadamy kandydatom kilka pytań, które dotyczyć będą najważniejszych problemów oraz kierunków rozwoju powiatu limanowskiego.

Druga część debaty będzie miała formę otwartej dyskusji między kandydatami. Każdy z nich będzie miał możliwość zadania jednego pytania dowolnemu uczestnikowi debaty, co umożliwi konfrontację poglądów.


Komentarze (71)

byle_nie
2024-04-03 19:05:20
13 5
Mietku ale jesteś spięty.
jewgenijonegin
2024-04-03 21:21:17
1 1
Tez bylbys spiety, gdybys wiedzial ze sie korytko konczy.
mcztery
2024-04-04 15:41:53
0 0
Jewgenijonegin, presją jest duża, ze nawet kolega pomógł odejść największemu konkurentowi w parti, więc nic dziwnego, że spięty.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
byle_nie
2024-04-03 19:30:51
8 5
Panie Górka osiedle romskie nie jest w Limanowej. Sory ale tak młody człowiek jak pan, nie wie że we własnej gminie ma osiedle romskie w Koszarach. Wiedza cienka widzę, coś świta ale nie do końca.
Dova
2024-04-03 19:59:40
0 7
Pań Górka przecież powiedział, że na Koszarach, które leżą na terenie Gminy Limanowa, więc dobrze powiedział
TheXan
2024-04-03 20:54:33
0 3
Proszę Pana,
wiem gdzie znajdują się Koszary, dlatego stwierdziłem, że ich graniczenie z miastem Limanowa sprawia, iż ostatnie wydarzenia odbijają się nie tylko na wizerunku całego regionu, ale także na wizerunku samego miasta, który siłą rzeczy jest wizytówką Limanowszczyzny.

Z poważaniem,
Bartłomiej Górka
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
ciekawy
2024-04-03 19:48:58
2 14
a ten łysy to kto..Jerzy Urban????
Malopolanin27
2024-04-03 19:54:46
1 4
Puchała pan były starosta obecnie udając że nie pis
szaradaa
2024-04-03 19:58:27
0 0
Bardziej przypomina jakiego duchownego którego wydalono ze stanu kapłaństwa.
starostamiernota
2024-04-03 21:14:29
0 0
Pan Puchala mi troche Urbana przypomina, ale nie powinien sie liczyc wyglad tylko kompetencje. A w zasadzie portal limanowa.in powstal i urosl w duzej mierze na slusznej krytyce dzialan Pana Puchaly
jewgenijonegin
2024-04-03 21:22:26
0 1
@Mlopolnin27: Puchala to typowy konformista a la Tusk.
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
Malopolanin27
2024-04-03 19:57:21
1 19
Ziębowa tchórzy chowa się za Więckiem.
starostamiernota
2024-04-03 21:15:18
0 3
Gdyby przyszla Ziebowa, to krzyczalbys ze kandydaci z jej komitetu chowaja sie za jej spodnica…
Odpowiedz
MarksKornel
2024-04-03 20:05:21
12 11
Konfederacja i Puchała wypadli najlepiej
byle_nie
2024-04-03 20:20:43
1 1
Ha ha toś ty debaty chyba nie oglądał, wyglądało jak ustawka tych dwoje z pytaniami.
MarksKornel
2024-04-03 20:23:12
0 1
hahaha, no tak, oczywiście, że wszystko ustawione haha
jewgenijonegin
2024-04-03 21:23:14
0 2
Debata byla nudna. Nie bylo jakichs mega trudnych pytan. Dosc przewidywalne odpowiedzi. Flaki z olejem.
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
Nasi1
2024-04-03 20:23:26
4 5
Pan Puchała ciagle powtarza co udało mu się zrobić lata wstecz, były inne czasy inni ludzie, inne ugrupowania. To co było, minęło, więcej o przyszłości konkretów, a nie wspominania i wychwalania,teraz są inne potrzeby w powiecie
Odpowiedz
limanueva
2024-04-03 20:23:48
0 5
Biada nam. Nie mają żadnych pomysłów, poza "trzeba siąść i rozmawiać", nie odróżniają krajobrazu od środowiska, nic nie mają do przekazania. Nie tylko niesposób znaleźć, zwycięzcę, ale nawet wskazać przegranego. Wszyscy jedno dno. Już po nas :(
Odpowiedz
karolina1992
2024-04-03 20:27:56
2 10
Konfederacja wypadła najlepiej. Konkretne postulaty, konkretne będą działania.
Seniorzy idealnie nadadzą się do Rady Seniorów.
Odpowiedz
maria
2024-04-03 20:42:31
0 10
Młodzi, nieskażeni działajcie! Powodzenia Konfederacja!
Odpowiedz
marianm
2024-04-03 20:43:39
2 4
Czemu nie było Agaty Ziębowej? Stchórzyła? Czy Mieczysław Uryga ją reprezentował?... a nie sorry, Więcek
tonymld
2024-04-03 20:54:10
1 2
Widocznie nie kazdy komitet musi grac tylko na lidera. To akurat pozytywny znak. Jak Uryga, Puchala jako lider swoich komitetow dyktuja warunki. Dziwne, ze Pani Ewa Filipiak nie reprezentowala PiS? W wyborach do sejmu ja dwa razy wystawiali a boja sie jej publicznych wypowiedzi? Lider gra tylko na siebie. I to widac w wiekszosci w tej debacie.
Odpowiedz
konto usunięte
2024-04-03 20:44:45
14 7
Jan Puchała pokazał klasę. Tylko on nadaje się na Starostę!
Widać że doświadczony polityk
Uryga strasznie się trząsł.


Natomiast Zięba stchórzyła.
Ona teraz załatwia księdzom odbiory kościoów.


No to wiadomo zajęta kobiecina.
tonymld
2024-04-03 20:56:24
4 1
Moim zdaniem Pan Puchala reprezentuje wszystko co najgorsze w powiatowej polityce. Uryga widocznie dwa czy trzy dzialy starostwa wykorzystal, aby przygotowali go do kampanii. A Zieba widocznie potrafi byc ponad tym i nie pcha sie na sile, daje glos innym ludziom ze swojego komitetu, limanowa.in bezkrytycznie przyjela tych uczestnikow debaty, nie zwarzajac na ostatnio modne parytety..
TheXan
2024-04-03 22:06:28
0 1
Mówiłem o tym, że z nami się nie rozmawia o koalicji na dobre i na złe, a na wsparcie dotyczące konkretnych projektów. Dobre naszym zdaniem projekty poprzemy, a złe naszym zdaniem odrzucimy.

~ Bartłomiej Górka
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
edyta9
2024-04-03 20:47:13
1 7
Oby więcej młodych ludzi w polityce. Bardzo dobrze wypadł kandydat konfederacji. Brawo!
tonymld
2024-04-03 20:57:00
0 1
Konfederacja dobrze wypada a potem z nikim koalicji utwprzyc nie potrafi… i tak sie konczy przewracanie stolika, stracony glos.
Dova
2024-04-03 21:18:47
0 2
@tonymld to chyba nie słuchałeś odpowiedzi Pana Górki na pytanie o tworzeniu koalicji
edyta9
2024-04-03 21:19:17
0 4
Moim zdaniem super że młodzież się angażuje. Potrzeba świeżości. Nie możemy w kółko głosować na tych samych i oczekiwać innych rezultatów. Mieli swój czas.
jewgenijonegin
2024-04-03 21:26:03
0 2
Koalicja z Konfederacja wydaje mi sie mozliwa tylko ad-hoc czyli na bierzaco do konkrentch rozwiazan. Raczej stala opcja odpada. Ale moze sie myle, niech wyborcy zdecyduja.
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
Gunar7
2024-04-03 20:57:56
17 5
Pan starosta Puchała był dziś naj bardziej merytoryczny i konkretny a jego doświadczenie gwarantuje rozwój powiatu.
Odpowiedz
starostamiernota
2024-04-03 21:13:01
11 3
Mieczyslaw wypadl slabo jak na aktualnie urzedujacego staroste. Gorka z Komfederacji, powtarza ciagle te same hasla ale malo konkretow, niestety. Puchala zatrzymal sie w miejscu i wspomina minione czasy… juz nie bedzie mozna jezdzic do swojej Pani na delegacje za granice. Zygmunt niby ok, ale na dobra sprawe nie wiemy kto co planuje, bo Panowie sobie na wzajem potakiwali, czyli durnie glosujcie a my zrobimy jak chcemy. Wiecek wypadl zaskakujaco dobrze, choc brakowalo Pani Zieby, ale moze byl to celowy ruch, bo co by nie zrobila jest atakowana, tak uczesnicy debaty musieli sie choc troche wysilic
jewgenijonegin
2024-04-03 21:20:48
0 0
Dziwne, ze redkcji nie przeszkadzal brak kobiet. Uczesnicy debaty w wielu kwestiach sie ze soba zgadzali, to mnie nawer troche zdziwilo. Odwazna decyzja Zieby ze nie przyszla, ale w sumie komitet nie musi byc zawsze reprezentowany przez lidera. Inna kwestia, ze ciekawe, ze ani PiS ani Puchala czy Trzecia Droga nie dali kogos innego. W sumie chcialbym zobaczyc debate Hutka z Pania Ewa Filipiak ;)
chlopzewsi
2024-04-03 21:39:54
0 0
Jaworki nie rozyszedl, bo dawali tylko wode. Nie bylo nic do jedzenia o kawie nie wspominajac.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
bono
2024-04-03 21:21:49
6 12
Tylko nie Puchała, on już się "wykazał" w przeszłości. Postawnym na ludzi, którzy zagwarantują zgodny ze wszystkimi samorządami lokalnymi rozwój powiatu.
Odpowiedz
Malopolanin27
2024-04-03 21:29:47
8 5
Mirosław Zygmunt wygrał 4 na 1 rząd kontra totalna opozycja.
chlopzewsi
2024-04-03 21:40:47
2 0
Mam inne zdanie. Jak na asystenta poslanki dziwne ze nie mial asow w rekawie. Mogl to wykorzystac ze ma kontakty itp. Dopiero o to zapytany przytaknal.
Nasi1
2024-04-03 23:16:22
2 1
Nie trzeba zawsze używać asów w rękawie, trzeba wiedzieć kiedy ich użyć a kiedy nie ma takiej potrzeny...wypadł bardzo dobrze, oby młodzi weszli , starszym już dziękujemy, mieli swoje 5 minut.
bombka100
2024-04-03 23:30:39
2 0
Popieram, asy w rękawie można zostawić na potem:) i moim zdaniem rownież wypadł bardzo dobrze, na pewno lepiej jak Panowie starsi , im dziękujemy, potrzeba młodych z pomysłem.
AlicjaK
2024-04-04 08:44:50
0 1
"totalna opozycja" hahaha
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
ciekawy
2024-04-03 21:55:54
10 2
tylko frajer i idiota pójdzie głosować na takie towarzystwo.
Odpowiedz
wturon
2024-04-03 21:56:32
3 8
Uryga wypadł poprawnie, chociaż jako urzędujący Starosta powinien zdeklasować pozostałych uczestników.
Puchała to chyba farmę trolli uruchomił, bo w debacie wypadł bardzo słabo. Bajdurzył m.in. o POZtach i snuł wspomnienia o czasach, które na szczęście przeminęły (i oby nie wróciły).
Zięba wykazała się arogancją i pokazała potencjalnym wyborcom co o nich myśli. Dodatkowo z całej swojej zbieraniny wysłała Więcka, który chyba ciągle jest w szoku w związku z takim rozwojem wydarzeń. Taki misz masz, ale zero konkretów.
Górka i Zygmunt potwierdzili, że w sumie to nie mają żadnych konkretnych pomysłów, jednak nie zabrakło haseł o świeżości, młodości i chęci współpracy. Na nic wpływu aktualnie nie mają więc mogli mówić właściwie wszystko, pozostali raczej tłem.
TheXan
2024-04-03 22:41:21
0 4
Powiatowe Centrum Sportu (które poparłem, pomysł Pana Zygmunta), Powiatowe Schronisko dla Bezdomnych Zwierząt, Młodzieżowa i Senioralna Rada Powiatu Limanowskiego, Referenda lokalne w najważniejszych sprawach, zamieszczanie aktywności radnych na stronie internetowej powiatu oraz transmisje sesji w serwisie youtube - słowem ułatwienie dostępu do prac Rady to tylko kilka spośród naszych pomysłów.

Zachęcam do zaglądnięcia na nasze media społecznościowe.

~ Bartłomiej Górka
Odpowiedz
kary123
2024-04-03 22:18:37
13 3
Zdecydowanie wygral Jan Puchała.. Gratulacje. Odpowiednia osoba na Starostę.. Liczymy na kolejną kadencje. Panu z PIS juz dziękujemy.
Odpowiedz
kazan17
2024-04-03 22:52:04
0 2
byle_nie
2024-04-03 23:13:29
1 0
Popieram
Szkodzi swojej partii, ale mnie to cieszy byle więcej wylewała jadu...
wyborca303
2024-04-04 08:48:42
0 0
„MIT WIECZNEJ RADNEJ”


Darem jest bujna wyobraźnia.
Gorzej, gdy są to urojenia
to rzeczywistość choć normalna
wtedy się diametralnie zmienia.

I przykładowo, taka radna
tą przypadłością obdarzona,
Zdrowej oceny swego życia,
to prawidłowo nie dokona.


Potrafi wmawiać swoje racje,
pokazać w mediach jak należy.
Ale najgorsze jest to właśnie,
ona w to chyba święcie wierzy.

O sobie mówi godzinami,
swoja osobę prezentuje.
W każdym aspekcie swego życia
niezmiernie ją gloryfikuje.

Chwali się swymi sukcesami,
a lista ich jest bardzo długa,
bo wszystko co w gminie powstaje
to właśnie jej to jest zasługa.

Pławi się zatem w swojej chwale
i doskonale się z tym czuje,
o innych sobie przypomina,
kiedy ich głosów potrzebuje.

Lecz przyjdzie kiedyś taka chwila
gdy się wyborcy zorientują
no i na radną „samochwałę”
przy urnach już nie zagłosują.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
majsterek95
2024-04-03 23:48:11
0 2
Ja mam tylko nadzieję że mieszkańcy powiatu, wiedzą dzięki komu stan dróg w powiecie jest jaki jest i już niedługo w odpowiedni sposób podziękują za to ...
Odpowiedz
RyszardSLO
2024-04-04 00:01:25
16 3
Zdecydowane zwycięstwo Zygmunta, wreszcie jakaś nowa twarz. Jasiek Puchała też dał radę.

Reszta do zapomnienia.
Mojemoje2
2024-04-04 04:42:09
4 0
Popieram w 100%
ciekawy
2024-04-04 16:35:20
0 1
czyli powrót ZSL
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
NSZ155
2024-04-04 07:52:30
0 7
o czym ty mówisz 3noga!
Proszę was z tym PSL !!!

Przypomnijcie sobie kampania Kamysza PSLU ile obietnic prekursorzy kwoty wolnej od podatku dobrowolnego Vatu a tu co
Zaraz powiedzą że tusk nie pozwolił!
Odpowiedz
NSZ155
2024-04-04 07:54:45
0 7
Tylko konfederacja!!

Nawet widoczne to było po zamachu Żydowskich okupantów w którym zginął Polak z Pomocy humanitarnej!!!

widać nieudaolnosc Państwa Polskiego Prezydenta i innych polityków

Strach przed Izraelem

Jeszcze {Polska będzie za to przepraszać!!

Tylko postawiła sie konfederacja i Bosak!!! i suwerenna polska
Odpowiedz
NSZ155
2024-04-04 07:59:24
1 7
ambasador Izraela powinien dostać kopa i wypad z Polski
Wszystko co nie Żydowskie jest antysemickie i rasistowskie!!
Gnoje!
Odpowiedz
Malopolanin27
2024-04-04 12:07:25
0 0
Przynajmniej potrafią debatować ze sobą . A pani Juszkiewicz potrafiła się tylko jak byłem dzieckiem i miałem problemy znęcać psychicznie na de mną. A teraz udaje że mnie nie zna i mnie blokuje.
ciekawy
2024-04-04 16:36:13
0 1
molestowała cię???
Odpowiedz
NAmi
2024-04-04 17:24:34
7 1
Pan Jan Puchała zdeklasował wszystkich rywali.
Doświadczenie, znajomość spraw powiatu, wiedza i tylko On nadaje się na Starostę.
Odpowiedz
Gunar7
2024-04-04 20:04:39
2 1
Pan Jan Puchała gwarantuje, możliwości i zdolność do koalicji w Radzie Powiatu
Penelopa
2024-04-04 20:17:29
0 0
Patrząc na debatę to faktycznie chyba tylko on potrafił odpowiadać na pytania. Reszta albo nie przygotowana albo gada cały czas o tym, że mają młodych ludzi. Ok ale gdzie oprócz tego konkrety? A patrząc realnie to u każdego są mlodzi.
1. Puchała
2. Uryga
Reszcie dziękuję.
Odpowiedz
jurk
2024-04-04 20:26:31
1 1
nie wiem jak kto ale z wypowiedzi Jana Puchały wynika żeby w powiecie są tylko niepełno sprawni i ułomni
rysiek1213
2024-04-04 21:35:27
0 0
@jurk bierz przykład i ucz się od Pana Jana Puchały szacunku do osób z niepełnosprawnościami. Jako jedyny dotknął tematu osób poszkodowanych przez los. Uważaj ,aby nigdy Ciebie nie dotknęła ręka losu i abyś nie musiał korzystać ze wsparcia ośrodków o których mówił Pan Jan. WIELKI SZACUNEK dla niego, że chce aby Powiat pozyskiwał środki dla osób najsłabszych i dotkniętych przez los a Panu i pana bliskim dużo zdrowia życzę ,ale proszę uwierzyć życie potrafi być nieprzewidywalne. Pan Puchała NAJLEPSZY!
ciekawy
2024-04-04 22:26:44
0 1
Pan Puchała na niepełnosprawnych robi niezly bnes i taka to prawda.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
laskowa876
2024-04-04 21:08:38
0 1
Z wszystkich do tej pory była to zdecydowanie najlepsza debata. Pełen szacunek dla urzędującego starosty ze wział udział w debacie, zreszta chyba jako jeden z nie licznych jesli chodzi o swoja prace moze byc zadowolony. Bardzo dobrze konfederacja, fajnie ze mamy taka mlodziez, Pan Zygmunt z trzeciej drogi równiez bardzo w porzadku. Pan Puchała kolejny raz udowodnil ze Jego czas minal - po za tym mysle ze w obecnych czasach i tak by sie juz nie odnalazł. Pan Wiecek neutralnie. Panu prowadzacego gratuluje swietnej pracy.
pozdrawiam
ciekawy
2024-04-04 22:29:26
6 1
słaba debata,słaby prowadzący a p. Zygmunt to narcyz który chce być Starosta dlatego nawijał ile ma dyplomów i ile zna jezyków dlatego on powinien być przy korycie?
Nasi1
2024-04-04 23:36:53
0 5
Pierwszy wymóg jeśli chodzi o start w każdych wyborach, lub w objęciu jakiegokolwiek stanowiska w urzędzie powinno być kwalofikowane wyższym wykształceniem. Niestety patrząc na pracowników naszych instytucji niewielka liczba ludzi je posiada...dlatego to, że kandydat posiada dyplom czy zna języki, to akurat jego atut nie narcyzm. Osoba Pana pokroju musi mieć duże kompleksy skoro takie coś Panu przeszkadza u danego kandydata, co powinno być raczej czymś pozytywnym....nikt nie broni nikomu się uczyć i jak Pan to nazywa "pchać się do koryta", każdy z nas może, nikt nikomu nie broni wystartować, to samo jest z nauką...
ObecnyC
2024-04-04 23:49:47
0 4
Nasi1 W punkt napisane. Śmieszne, że ludzie potrafią krytykować nawet, to że komuś się chciało uczyć i zdobywać jakieś umiejętności. Takie chore czasy mamy, że nie można się niczym wybijać, bo Cię skrytykują, no ale to świadczy tylko i wyłącznie o danej osobie i powodzenia dla kandydatów, bo ciezkie czasy mamy, ludzie bardzo negatywni , bo cokolwiek byście nie zrobili i tak się znajdą ludzie, którzy będą to krytykować i będą uważać, że zrobili by to lepiej " z ukrycia " .
Jeden z drugim idź wystartuj i się wykaż, że jesteś lepszy.
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
zszywka
2024-04-05 08:00:47
0 0
Uważam, że Uryga poradził sobie bardzo dobrze - a miał najtrudniej. Puchała mówił o tym co było, a nie o planach na kolejne lata, a tu chodzi o przyszłość. Dużo łatwiej się krytykuje i obiecuje różne cuda, których się nie da albo nie zamierza zrobić. Górka i Zygmunt same ogólniki. Więcek poprawnie, ale bez wyrazu. Wyborcy nie są głupi i nie dadzą się nabrać na puste obietnice. Mam nadzieję...
Odpowiedz
drap
2024-04-05 11:56:21
0 2
Panowie obecny jak i poprzedni Starosta, powinni być jak najbardziej doświadczeni w dyskusji, praca na owym stanowisku powinna być dla Was ułatwieniem w takiej debacie, a tu na tle nowych twarzy wypadacie bardzo przeciętnie, brawa dla nowych Panów, którzy się podjęli udziału w debacie ze"starymi" wydawac by sie moglo, groźnymi rywalami. Obecny Pan Starosta argumentuje odpowiedzi zasłaniając się pandemią itp, a jego poprzednik argumentuje tym jaki on nie był dobry za czasów swoich rządów i ile on to nie zrobił. Na takim stanowisku nie ma innej opcji żeby nic nie robić, także żaden argument to nie jest. Co do przyszłości powiatu mało konkretów obydwaj Panowie, jedno i to samo , jak i za czasów ich rządów.
Odpowiedz
konto usunięte
2024-04-05 14:29:51
0 0
Słabo oj słabiutko. Nie ma też żadnych kobiet. Z drugiej strony, gdyby miała być Zięba ( słaba wiedza, działanie na pokaz) , to chyba lepiej że sami mężczyźni. Jednym słowem zmian w przyszłości nie będzie zbyt wiele i dalej tylko istniejący beton. Te same twarze, tylko starsze, te same poglądy na wszystko - a świat pędzi do przodu. Żeby byli chociaż przystojni................
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Debata "powiatowa" - obejrzyj transmisję i odpowiedz na pytanie kto wygrał?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in