Poniedziałek, 06 grudnia
Jarema, Mikołaj, Emilian, Dionizja, Leontyna
1996

Tematy archiwalne

McDonalds

Czy chcielibyście, aby w Limanowej zaczęła działac ta najpopularniejsza restauracja typu fastfood?
RE: McDonalds
z tego co mi wiadomo to siec mcdonald raczej nie powstanie poniewaz w limanowej jest za malo ludzi.wejdz na www.mcdonald.pl i zobacz w jakich miastach jest.to same duze miasta polski.zycze zeby powstal taka restauracja ale jest to malo prawdopodobne.
RE: McDonalds
Ja tylko pytam, czy chcielibyście, aby powstała. Tez uważam, że marne szanse.
RE: McDonalds
Pewnie, że byśmy chcieli. Szanse marne, ale może kiedyś w przyszłości... Kto wie, kto wie.
RE: McDonalds
na sranie potrzebny nam jakiś macdonalds..
RE: McDonalds
szczerze powiem wolałbym KFC...
RE: McDonalds
jestem "za:!!!
RE: McDonalds
JA JESTEM ZA
RE: McDonalds
Czy naprawdę tęsknicie za tym badziewiem? Cywilizowani ludzie wiedzą co to warte.Lepiej zjeść jabłko.Owszem skrzydełka w pikantnej panierce z KFC zjadłoby się czasami:) A może by tak zamiast Biedronki - Carefour lub t.p.?
RE: McDonalds
jestem na nie
RE: McDonalds
Widzę, że Limanowa nam się rozwija. Tu McDonald chcą postawić, tu rodeo się odbywa. Oto Polska właśnie, my są Panie z Europy.
RE: McDonalds
chcemy McDonalda oraz dostęp do morza , najlepiej karaibskiego
RE: McDonalds
Moim zdaniem McDonald powinien powstac w Limanowej i rowniez KFC ... Popatrzcie na europe czy małe czy duze miasto to i tak bedzie tylko zalezy od władzy Miasta Limanowa wszystko ... CZY NIE TAKA PRAWDA kiedy miała powstac Biedronka było duzo sprzeciwów poniewaz pan przewodniczacy miasta ma kilka sklepów w rynku to sie bał...
RE: McDonalds
zdzisio z jackówki sie nie zgodzi.....;]
RE: McDonalds
niech postanie to moze jakosc uslug sie poprawi
RE: McDonalds
Ja jestem za McDonaldem, KFC, PizzaHut, MediaMarkt i koniecznie Ikeą. Pozdychałyby te wszystkie sklepiki, w których nic nie ma.
RE: McDonalds
O czym ty myślisz, HiKrush??? TO nie KRAKÓW, to LIMANOWA. Człowieku.
RE: McDonalds
Ale chińszczyzna w Sowlinach się przyjęła... to kto wie co będzie dalej :) Ale jak już to wolę KFC :D
RE: McDonalds
to do dzieła ,podpisać umowe na franczyze koszt w wypadku McDonalda ok. 80 tyś. m-c, wydzierżawić lokal nająć pracowników i liczyć , że każdy mieszkaniec miasta wsunie ze dwa hamburgery dziennie żeby się biznes opłacił
RE: McDonalds
ktos12 jak możesz McDonald nazywać restauracją?? Restauracja to miejsce gdzie możesz spokojnie usiąść przy stoliku, podchodzi kelenr i składasz zamównienie a nie stanie w kolejce a po otrzymaniu zamówienia stanie przy ścianie jedząc hamburgera czy coś tam innego. Ale jeśli chodzi o powstanie Mc w L-wej nie mam nic przeciwko.
RE: McDonalds
aaggaazz po prostu czasem jest cos takiego jak pospiech i chyba nie masz za zle jak ktos sie pomylil.
RE: McDonalds
po co McDonalds?! Nie ma to jak jedzenie z Jackówki!!!
RE: McDonalds
Fastfooda na miare Limanowej juz macie - jest nim Jackowka :). Ma ktos z Was okolo miliona zlotych wlasnego kapitalu (do tego nie mozna prowadzic innej dzialanosci w miedzyczasie. Do tego trzeba sie utrzymac :). Znajac gusty dotyczace jedzenia - typowy fastfood raczej szybko sie znudzi. Popatrzcie na Zakopane. Miasto ma niewiele mniej niz 30 tysiecy mieszkancow. Chcecie McDonalda? Dazcie do rozwoju Malinowej :). Chociazby nawet turystycznie... . Ale dupa, wszystkim jest dobrze, a najlepiej jest sobie ponarzekac. Wszyscy moi znajomi kojarza Limanowa tylko jako rondo w drodze do Nowego Sacza lub Szczawnicy :). Pozdrawiam.
RE: McDonalds
Jestem ZA McDonaldem! Kto nie lubi tego typu miejsc i jedzenia, to niech tam nie chodz i problem z głowy :)
RE: McDonalds
Jestem ZA McDonaldem! Kto nie lubi tego typu miejsc i jedzenia, to niech tam nie chodz i problem z głowy :)
Masz do nas sprawę? Skontaktuj sie z nami mailowo kontakt@limanowa.in