Baner
14°   dziś 18°   jutro
Czwartek, 28 marca Aniela, Sykstus, Joanna, Antoni, Sonia

Rodzice z Limanowszczyzny szczepią swoje dzieci, ale są przypadki uchylania się od obowiązku

Opublikowano 05.04.2018 08:57:54 Zaktualizowano 04.09.2018 15:48:24 pan
60 9641

Realizacja programu szczepień na Limanowszczyźnie jest zadowalająca i kształtuje się na poziomie 82% –100%. W 2017 roku 33 259 dzieci i młodzieży do 19 r.ż. Zdaniem sanepidu, niepokojącym zjawiskiem jest uchylanie się od szczepień ochronnych. Jak przypuszcza PSSE w Limanowej, sytuacja ta może być związana z nasilającą się aktywnością ruchów antyszczepionkowych.

Według limanowskiego sanepidu, realizacja obowiązującego programu szczepień ochronnych w powiecie limanowskim, w świetle danych statystycznych jest zadawalająca i kształtuje się na poziomie 82% –100 %. W minionym roku szczepieniom ochronnym podlegało 33 259 dzieci i młodzieży do lat 19. Szczepienia realizowane były w 35 podmiotach leczniczych w punktach szczepień spełniających wymogi gabinetu diagnostyczno-zabiegowego o charakterze zabiegowym.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Limanowej rejestruje niepożądane odczyny poszczepienne. Tzw. NOP-y dzieli się na ciężkie – zagrażające życiu; poważne – z dużym nasileniem objawów, które jednak nie wymagają zwykle hospitalizacji i łagodne – które charakteryzują się występowaniem miejscowego obrzęku kończyny, silnego miejscowego zaczerwienienia i gorączki. W 2017 roku do PSSE w Limanowej zgłoszonych zostało 17 odczynów poszczepiennych, a wszystkie zgłoszone przypadki zakwalifikowano jako łagodne (obrzęk i zaczerwienienie w miejscu wkłucia, gorączka). W żadnym z przypadków nie była konieczna hospitalizacja, a po tygodniu dzieci wracały do prawidłowego stanu zdrowia. Jest to o 6 odczynów więcej zgłoszonych w 2017 roku w porównaniu do roku poprzedniego.
W roku 2017 przeprowadzono 35 kontroli punktów szczepień. Nie odnotowano na terenie powiatu limanowskiego żadnej awarii przerwania łańcucha chłodniczego, która skutkuje zniszczeniem (utylizacją) preparatów szczepionkowych.
Według sanepidu, niepokojącym zjawiskiem jest uchylanie się od obowiązku szczepień ochronnych. Jak przypuszcza PSSE, sytuacja ta może być związana z nasilającą się aktywnością ruchów antyszczepionkowych.
- Program Szczepień Ochronnych wpływa na stan zdrowia publicznego, dlatego jest jednym z najważniejszych społecznie programów polityki zdrowotnej. Obniżenie w kolejnych latach realizacji obowiązkowych szczepień ochronnych w Polsce przynieść może niekorzystne skutki zdrowotne w postaci wzrostu zachorowań na choroby zakaźne i liczbę ciężkich powikłań po przechorowaniu, często nieodwracalnych - alarmuje limanowski sanepid.
W całej Polsce od 2012 roku obserwuje się tendencję wzrostową liczby dzieci nieszczepionych przeciw wybranym chorobom zakaźnym objętym obowiązkiem szczepień ochronnych. Według danych opracowanych na zlecenie Głównego Inspektora Sanitarnego w Polsce w 2012 roku uchylało się – 5 314 osób, w 2013 roku – 7 248 osób, w 2014 roku – 12 361 osób, w 2015 roku -22 392, a w 2016 roku 23 100 osób.
Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny jako organ administracji publicznej sprawujący nadzór nad realizacją szczepień ochronnych, jest uprawniony do żądania w drodze egzekucji administracyjnej wykonania obowiązku szczepień. Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Limanowej w 2017 roku skierował do Wojewody Małopolskiego 1 wniosek o egzekucję administracyjną w celu nakłonienia do realizacji obowiązku szczepień u dzieci oraz 1 tytuł wykonawczy, kontynuował także postępowania rozpoczęte od 2014 roku (postanowienia, zażalenia).
- Ze względu na stale rosnącą liczbę osób uchylających się od realizacji obowiązkowych szczepień ochronnych, konieczne jest kontynuowanie akcji edukacyjnych i szukanie nowych sposobów dotarcia do opiekunów z informacjami wskazującymi na zasadność realizacji szczepień ochronnych - informuje PSSE w Limanowej.
Zobacz również:

Komentarze (60)

sydney
2018-04-05 09:35:47
8 11
A niby mamy demokrację,
Dalej jesteśmy zmuszani do szczepień . Dlaczego?????
Odpowiedz; liczy się kasa.
Nie nasze zdrowie, bo gdy wystąpią komplikacje poszczepienne, zostajemy bez pomocy zdani na własną bezsilność
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-05 09:40:59
4 9
Nie ma czegoś takiego jak ruchy antyszczepionkowe, jeśli takie sa to proponuje Sanepidowi aby wskazał jakie to sa organizacje , instytucje z nazwy- to po pierwsze.

Po drugie są tylko ruchy STOP NOP oraz ruchy opowiadające się za zniesieniem przymusu szczepień, dobrowolności w wyborze, tak jak ma to miejsce w innych krajach zachodnich.
Te ruchy sa także za zniesieniem szczepienia w pierwszej dobie życia noworotka jako niezasadne .

Jakich natomiast mamy specjalistów od analiz szczepionkowych świadczy opracowanie tematyczne OT 660 Z kANCELARII SENATU dotyczace KONTROWERSJI wokół szczepień OBOWIĄZKOWYCH.

O tym jednak opowie Wam dr. nauk medycznych, emerytowany lekarz dr. Jaśkowski:

' Świat jest inny odc.66 - Specjaliści od analiz'
https://www.youtube.com/watch?v=xFgSipQgtqY

;-))) Nic dodać, nic ująć.
Odpowiedz
diuk
2018-04-05 09:45:25
5 10
nie ruchy anty szczepionkowe są winne nieszczepieniu tylko występowanie poważnych niepożądanych odczynów poszczepiennych a ci którzy szczepią też nie są szczęśliwi z faktu że muszą ryzykować zdrowiem dzieci i coraz więcej nie szczepi bo niestety szczepionki nie są bezpieczne zawierają szkodliwą rtęć wykorzystywane jest DNA abortowanych dzieci i stąd powikłania ze strony układu nerwowego.
Odpowiedz
abc58
2018-04-05 09:52:56
12 5
Brak odpowiedniej ustawy. Dlatego też pseudo znachorzy i uzdrowiciele działają w internecie bo potem chcą zarabiać na naiwnych co nie szczypią dzieci.
Odpowiedz
Marky11
2018-04-05 10:39:43
5 13
A następujące kraje nie zmuszają nikogo do niczego, a jedynie rekomendują i refundują szczepienia:

Austria => brak szczepień obowiązkowych
Cypr => brak szczepień obowiązkowych
Dania => brak szczepień obowiązkowych
Estonia => brak szczepień obowiązkowych
Finlandia => brak szczepień obowiązkowych
Niemcy => brak szczepień obowiązkowych
Islandia => brak szczepień obowiązkowych
Irlandia => brak szczepień obowiązkowych
Liechtenstein => brak szczepień obowiązkowych
Litwa => brak szczepień obowiązkowych
Luxemburg => brak szczepień obowiązkowych
Malta => brak szczepień obowiązkowych
Holandia => brak szczepień obowiązkowych
Norwegia => brak szczepień obowiązkowych
Portugalia => brak szczepień obowiązkowych
Rumunia => brak szczepień obowiązkowych
Hiszpania => brak szczepień obowiązkowych
Szwecja => brak szczepień obowiązkowych
Wielka Brytania => brak szczepień obowiązkowych
Odpowiedz
Marky11
2018-04-05 10:42:57
5 12
Szczepienia, antybiotyki tylko napychają kasę firmom farmaceutycznym.
A lekarze jak to lekarze, tylko kasa się liczy.
Niestety taka jest prawda. Smutna , bolesna ale prawdziwa.
Odpowiedz
wartownik1
2018-04-05 10:56:25
0 7
PiSiory oddajcie karetkę typu S!!! tego chcecie żeby było coraz więcej zgonów na Limanowszczyźnie!!! Zaszczepimy dziecko, a jak zachoruje i bedzie w ciężkim stanie to przyjedzie karetka bez lekarza i pozostanie tylko sie modlić... dramat,
Odpowiedz
orate
2018-04-05 11:00:16
4 3
Polecam , tu o szczepieniach więcej - https://wolna-polska.pl/wiadomosci/jak-wakcynolodzy-morduja-nasze-dzieci-2018-04
Odpowiedz
piki
2018-04-05 11:23:30
6 7
Nie ma ci portal kolejny raz promuje szczepienia. Może chociaż raz wypadałoby zrobić wywiad z rodzicami których dziecko miało nop. Nie bzdury typu gorączka czy obrzęk. Znam kilka przypadków z samej wioski z zwanej limanowa. A przecież to tak rzadkie przypadki. Nie siejcie propagandy o skuteczności szczepień. Szczepicie się dorośli? Nie. To po co trujecie dzieci?
Odpowiedz
piki
2018-04-05 11:27:04
6 6
Zresztą w Polsce chcą utrzymać ciemnogród szczepionkowy bo to opłacalne. W żadnym cywilizowanym kraju tego nie ma tylko w zaciąganych gospodarczo i finansowo krajach. U nas rzadzi mafia szczepionkowa na zachodzie to by nie przeszło.
Odpowiedz
piki
2018-04-05 11:29:35
2 0
Zacofanych *
Odpowiedz
manka31
2018-04-05 11:51:15
3 6
Artykuł nierzetelny ,stronniczy i świadczący o braku elementarnej wiedzy-radzę się doedukować bo portal spada na dno.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-05 12:40:41
4 5
Szczepionki – bezpieczeństwo czy niebezpieczeństwo naszych dzieci? Dlaczego w debacie publicznej jest tyle wątpliwości? Czy to system zawodzi? Rozmowa z rodzicami, którzy uważają, że to szczepionki są przyczyną chorób ich dzieci oraz ci, którzy uważają, że choroba lub śmierć dziecka wywołane zostały przez brak szczepionki. W studiu także m.in. posłowie, lekarze, urzędnicy i działacze społeczni.
Między innymi:
- Marek Posobkiewicz Główny Inspektor Sanitarny
- Prof. dr hab. n. med. Andrzej Radzikowski
- dr Hubert Czerniak
- Agnieszka Kutyłowska Stowarzyszenie STOP NOP
- Prof. Włodzimierz Gut
- Sabina Szafrańska Stowarzyszenie Parasol dla życia
- mecenas Anna Walkiewicz
- Krzysztof Grochowski
- Karolina Zioło Kampania 'Zaszczep się wiedzą'
- Weronika Kostrzanowska biotechnolog
- Małgorzata Dźwikowska Stowarzyszenie STOP NOP
- Paweł Skutecki poseł Kukiz'15, Parlamentarny Zespół ds. Bezpieczeństwa Programu Szczepień Ochronnych Dzieci i Dorosłych
- dr Adam Sandauer Stowarzyszenia Pacjentów „Primum Non Nocere”
- Marek Rząsa poseł, Komisja Zdrowia Sejmu RP
- Jerzy Kozłowski poseł Kukiz'15

Materiał z dnia 19.11.2016 https://www.youtube.com/watch?v=oxozRcg7Mx0
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-05 12:42:05
4 5
https://www.youtube.com/watch?v=uuW-h8MLOTk 15.09.2015 roku w polskim Sejmie odbyła się pierwsza w Polsce publiczna debata, dotycząca niepożądanych odczynów poszczepiennych, z udziałem rodziców, którzy mogli publicznie opowiedzieć swoje historie, niejednokrotnie tragiczne, których wspólnym mianownikiem są szeroko rozumiane skuteczne i bezpieczne szczepionki, które „ewentualnie” mogą spowodować jedynie obrzęk, zaczerwienienie lub niewielką temperaturę. Jednak niejeden rodzic przekonał się na własnym dziecku, że NOP-y mogą być bardzo poważne, ze śmiercią włącznie.
W debacie zabrała również głos Pani dr Dorota Sienkiewicz, lekarz praktyk z 30-letnim stażem, która na co dzień jest specjalistą chorób dzieci oraz specjalistą rehabilitacji medycznej.
Dr Sienkiewicz kilkanaście lat pracowała jako pediatra w klinice alergologii i gastroenterologii dziecięcej. Kolejne lata spędziła na oddziale rehabilitacji dziecięcej, więc na co dzień zajmuje się dziećmi niepełnosprawnymi. Coraz większa ilość dzieci w różnym wieku skłoniła ją do zastanowienia się co tak naprawdę jest przyczyną tej niepełnosprawności jeżeli dziecko rodzi się zdrowe, bez obciążeń, bez wad genetycznych a potem nagle zapada na ciężką chorobę neurologiczną i zaczyna się cofać. Dzieci zaczynają chorować w zastraszającym tempie z powodu zaburzonego układu immunologicznego….. pojawia się cukrzyca, choroby reumatoidalne stawów i szereg innych……. a na doktoracie pani dr Sienkiewicz słyszała już nawet określenie, że ALERGIA to już jest TSUNAMI XXI WIEKU!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-05 12:48:12
4 3
sejmowa debata nt szczepień cd wypowiedź dr med. Katarzyna Bross-Walderdorff https://www.youtube.com/watch?v=-R59fvZFNME
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-05 12:55:38
5 4
za publiczne mówienie prawdy nt szczepień dr med. Katarzyna Bross-Walderdorff stanie teraz przed sądem lekarskim - co dzieje się w naszym kraju? dlaczego lekarze muszą milczeć ? https://www.youtube.com/watch?v=rKLCIEHoITc
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-05 12:56:46
3 3
Spostrzeżenia oraz przedstawienie badań przez specjalistę lekarza pediatrii i rehabilitacji z 30-letnim stażem dr n.med. Dorotę Sienkiewicz. https://www.youtube.com/watch?v=KY4rwMhNO-g
Odpowiedz
Araucaria
2018-04-05 13:00:27
4 7
Przed szczepieniem dziecka rodzic podpisuje zgodę na zabieg. Ilu lekarzy informuje o ryzyku i możliwych działaniach niepożądanych? Czy omawiają z rodzicem charakterystykę produktu leczniczego lub chociażby ulotkę? Odpowiedzcie sobie sami i zastanówcie się przez chwilę, czy aby na pewno to wszystko 'dla dobra' dzieci.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-05 13:01:42
4 3
Wystąpienie prof. dr hab. Nadziei Drela na Konferencji o szczepieniach, która odbyła się w Warszawie 20.11.2017 r. https://www.youtube.com/watch?v=sWuXxd5j0_Y
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-05 13:04:37
5 2
'First, do not harm'. Jeden na milion? Pierwszy polski film pokazujący, kim naprawdę są 'antyszczepionkowcy'. Odcinek pierwszy. https://www.youtube.com/watch?v=NcYxKSKZiJg
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-05 13:05:50
5 3
Film 'Plaga 2. Choroby nakazane prawem' ukazujący tragiczny stan zdrowia najmłodszych pokoleń Polaków. Czy ma to związek z coraz większą liczbą szczepień? - stawia pytanie autor filmu, w którym udział wzięli m.in. dr Jerzy Jaśkowski, prof. Majewska, dr Judy Mikovits, Jerzy ZIęba, dr Arkadiusz Uznański, dr Katarzyna Bross Walderdorff, moja skromna osoba, a także i przede wszystkim rodzice dzieci, u których wystąpiły ciężkie powikłania poszczepienne. Ten film to obowiązkowa lektura https://www.youtube.com/watch?v=18BiKCGVPME
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-05 13:12:09
5 4
https://www.youtube.com/watch?v=rjICx-OHElg 'W maju 2007 roku , gdy Bartek miał 5 lat, do domu w Dębinie przyszło wezwanie z ośrodka zdrowia, że nadszedł termin szczepień ochronnych. Chodziło o zintegrowaną szczepionkę w zastrzyku przeciwko tężcowi, błonicy i krztuścowi oraz krople do nosa przeciw polio.
- Tego dnia Bartek miał katar, więc uzgodniłam z pielęgniarką następny termin w listopadzie. Pojechaliśmy, lekarka zbadała syna, nie miał podwyższonej temperatury, więc uznała, że można go zaszczepić. Ponieważ miałam jakieś złe przeczucia uspokajała, że według WHO szczepienie jest bezpieczne nawet przy 38 stopniach Celsjusza. No i po paru godzinach miał już 38 - opowiada matka. - Zadzwoniłam do ośrodka, ale uspokajano, że to reakcja poszczepienna, która minie.
Ale nie minęła. W nocy temperatura skoczyła do ponad 40 stopni. Rano pani Halina pojechała z dzieckiem do prywatnego gabinetu. Lekarka stwierdziła anginę i przepisała antybiotyk. Bardzo wysoka gorączka wciąż się utrzymywała. Mimo schładzania w wannie i kompresów chłopiec chwilami tracił przytomność. Nikt nie chciał dać skierowania do szpitala. Po kilku dniach zrozpaczeni rodzice wezwali pogotowie, które zawiozło Bartka do szpitala w Wieluniu.
- Nigdy nie zapomnę, co powiedział, kiedy wnosiliśmy go do ambulansu: 'nie zabierajcie mnie z mojego kochanego domku' - opowiada mama. - A dalej była droga przez mękę. Lekarze zaintubowali syna i podłączyli do tlenu, ale więcej nic nie mogli zrobić, szczególnie, kiedy dostał ataku epilepsji. Wydzwaniali do innych szpitali, nigdzie nie było miejsca, wreszcie zlitowali się w Łodzi na Spornej.
Tam na OIOM-ie wprowadzony w śpiączkę farmakologiczną i pod respiratorem Bartek przeleżał 87 dni. Lekarze nie dawali zbytnich szans, rodzice ani przez chwilę nie opuszczali boksu syna.
Ojciec, pan Andrzej:- Na Spornej są wspaniali lekarze, ale nie wiedzieć czemu leczyli go na opryszczkę, choć wyniki badań nie potwierdziły obecności wirusa wywołującego opryszczkę, tylko ciężkie zapalenie mózgu o nieznanej etiologii. Pojawiały się wciąż nowe komplikacje: krwawienie z żołądka, zakażenie posocznicą, sepsa i ARDS, czyli respiratorowe zapalenie płuc. Ciągle miał napady epilepsji. Umierał na naszych oczach. Żona kilkakrotnie wzywała zakonnika z kościoła ojców bernardynów, żeby dał ostatnie namaszczenie. A nasze dziecko walczyło o życie i wciąż żyło. Rodzice chcieli zabrać syna do CZD w Warszawie, łódzcy lekarze się nie zgodzili, bo mógłby tego nie przeżyć. Wreszcie ordynator OIOM-u sam załatwił przeniesienie do Górnośląskiego Centrum Dziecka w Katowicach. Tam stwierdzono, że Bartek ma wirusowe zapalenie mózgu i jedynym ratunkiem jest podanie sterydów. Już po pierwszej serii jego stan się poprawił. Wprawdzie nie mówił, tylko krzyczał niezrozumiale, ale zaczął samodzielnie siadać, poruszał rękami i śmiał się. Niestety, dopadły go kolejne zakażenia, tym razem retrowirusem. Nie można było kontynuować kuracji sterydowej. 31 lipca 2008 roku został wypisany do domu. Na skutek zniszczenia mózgu nie mówił, nie chodził, ledwo poruszał jedną ręką. Nie panował nad odruchami fizjologicznymi i trzeba go było karmić przez sondę do żołądka (PEG). Najprawdopodobniej słyszał i widział. Mimo bardzo intensywnej, codziennej rehabilitacji prowadzonej przez oboje rodziców i prywatne rehabilitantki (pochłaniała olbrzymie pieniądze) każda drobna poprawa była natychmiast niweczona przez ciągłe napady padaczkowe, które zdarzały się nawet kilkadziesiąt razy dziennie...'
Odpowiedz
piki
2018-04-05 15:16:05
4 3
Może ta osoba co daje minus za prawdę wypowie się a nie myśli wedle propagandy. Mb3 o tobie mowa
Odpowiedz
rysio68
2018-04-05 21:41:57
2 3
'sytuacja ta może być związana z nasilającą się aktywnością ruchów antyszczepionkowych.' 300 lat oszustw szczepionkowych psychopatów, teraz o jakimś 'nasilaniu' plotą? Kiedy wakcynolog kamie? Gdy tylko poruszy paszczą. Książka medyczna z 1908 roku: 'W kraju, gdzie jest zaprowadzone przymusowe szczepienie ospy, gdzie każdy, co się temu przymusowi chce oprzeć, karany bywa kaźnią więzienia lub karą pieniężną, nie można nikomu powiedzieć: Nie pozwól szczepić ospy twym dzieciom! ale przynajmniej można się do tego i owego ojca rodziny odwołać, aby dołączył swą cegiełkę do obalenia prawa, które już tyle złego wywołało na świecie. W tym celu odsyłamy do czasopisma 'Impfgegner', organu stowarzyszenia przeciw szczepieniu ospy, wychodzącego w Dreźnie, które to pismo kosztuje rocznie dwie marki i radzimy wszystkim, za zdrowie swych dzieci odpowiedzialnym rodzicom, uczęszczać pilnie na oświecające wykłady stowarzyszeń przyrodoleczniczych, które odbywają się po wszystkich większych miastach.

Odnośne pisma pouczą nas dokładnie, co właściwie mamy sądzić o szczepieniu ospy ochronnej (krowianki), wzbudzą wstręt do tego, ażeby w zdrowy ustrój małego dziecka wprowadzać gwałtem (przez nacięcie) obcą materyę, której składniki mało komu są znane. Przy szczepieniu chodzi tylko o ropę zwierzęcą, w dodatku o ropę, wyhodowaną sztucznie na brzusznej błonie krowy lub wołu i o chorobę ludzką, ropę, którą przed setkami lat przywleczono, tak jak cholerę z Indyi do Europy. A więc pytamy się zdumieni, pocóż tyle zachodu, pracy, dręczenia zwierząt i dzieci? - Epidemie wysypkowe jak ospa itp. zmniejszają się wszędzie coraz bardziej, zanikają powoli, wszędzie bierze górę przekonanie, iż staranne pielęgnowanie zdrowia może uchronić jedynie od wszelkich chorób – pomimo to państwowy przymus szczepienia ospy trwa dalej!

Postępowanie takie zrozumie tylko ten, kto ma złudzenia, jakiemu się oddają spółczesne koła naukowe. Lekarze przeciwni szczepieniu mnożą się z roku na rok, niechęć ludu do szczepienia wzrasta z dnia na dzień wskutek smutnych w tym względzie poczynionych doświadczeń; niezbyt daleką jest godzina, która nas uwolni od rozporządzenia podkopującego zdrowie ludności i trującego naszą dziatwę.

Dla ochrony dzieci spamiętajmy sobie tymczasem co następuje: Kto może, niech opuści Niemcy, bawi poza ich granicami dopóki dzieci nie dorosną, albo też niech się postara o świadectwo szczepienia ospy w innym obcym kraju, gdzie prawo to nie bywa przeprowadzanie z taką bezwzględnością jak w Prusach.
Kto takiego świadectwa dostarczyć nie może, niech zwłóczy przynajmniej ze szczepieniem tak długo, jak tylko się da, ażeby uchronić malutkie roczne lub dwuletnie dziecko przed tem złem.
Zwłokę można osięgnąć przez świadectwo lekarza, że dziecko jest słabowite. Jeśli zaś zachodzi u dziecięcia wielkie osłabienie lub cierpienie (...) nie szczędźmy trudu, starajmy się o poparcie wziętych lekarzy, ażeby zupełnie szczepienia uniknąć, to znaczy wyrobić pozwolenie odłożenia go na czas nieograniczony.
Wiele rodziców nie umie sobie w tych razach poradzić, albo też przez opieszałość wydają dziecko wymagające ochrony na łup postępowaniu, które wpędziło do grobu niezliczone mnówstwo małych istot lub też skazało na długoletnie cierpienie. ...'

/'Podręcznik lekarski do pielęgnowania zdrowia i lecznictwa w rodzinie, z szczególnem uwzględnieniem chorób kobiecych i dziecięcych, położnictwa i pielęgnowania dzieci' z roku 1908 -
autorstwa dr med. Anny Fischer-Duckelmann, praktycznej lekarki w Dreźnie/ Kiedyś nie było internetu, ludzie analizowali rzeczywistość samodzielnie i skutki 'największego osiągnięcia ludzkości' obserwowali wokół siebie, śmierć, okaleczenia... Teraz obserwacja nie wystarczy, statystyki też nie, musi się wypowiedzieć 'utytłany autorytet' i zacytować 'badania naukowe' Autorytet na pasku farmacji, a badania przez nią finansowane. Ludzkość cofa się do poziomu zwierząt.
Odpowiedz
rysio68
2018-04-05 21:57:18
3 4
Czy proszczepy z PSSE zgłosiły się już po 100 000$ oferowane każdemu, kto udowodni bezpieczeństwo podawania tylko jednej neurotoksycznej substancji, czyli tiomersalu, lub pochodnych? http://martabrzoza.pl/szczepienia/kennedy-100-000-dla-kazdego-kto-udowodni-ze-rtec-w-szczepionkach-jest-bezpieczna/
'konieczne jest kontynuowanie akcji edukacyjnych i szukanie nowych sposobów dotarcia do opiekunów z informacjami wskazującymi na zasadność realizacji szczepień ochronnych - informuje PSSE w Limanowej. ' No to edukujemy się , 35 prezentacji na podstawie badań naukowych, udowadniające ryzyko szczepień: https://vimeo.com/user75852809
Odpowiedz
roomserwis
2018-04-05 23:47:59
1 0
Gdzie jest Grażyna ?
Wydawała się 'zorientowana' w tym temacie (pozytywnie) Nie było mnie tu przez chwilę. Coś mnie ominęło ?
Tylko jeden komentarz, ?
Takie pytanie na szybko ...
Odpowiedz
piki
2018-04-06 08:37:02
0 3
Cieszy świadomość limanowian. Wyrwiemy się w końcu z zasciankowego myślenia. Zawsze będzie jednak stado baranów które uwierzy w szczepienia
Odpowiedz
piki
2018-04-06 08:46:14
0 3
Szczepione są dzieci z rodzin biednych, niewykształconych z dzielnic lumpenproletariatu, kolorowi.
Nie szczepią się dzieci z rodzin bogatych, wykształconych, białych”
A Ty do jakiej grupy należysz Sz. Czytelniku?
Kto jest w temacie nie muszę pisać kto jest autorem tego cytatu..
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-06 09:07:46
0 3
ciekawa jestem za co te negatywne like ? przecież to są wypowiedzi lekarzy, osoby na 'nie' obejrzały wrzucone prze zemnie materiały ? nie sądzę, każdy myślący by się poważnie zastanowił nad tym co te osoby przekazały , no ale cóż lepiej należeć do stada baranów i nie myśleć - myślenie przecież boli ...
Odpowiedz
Araucaria
2018-04-06 09:16:07
0 1
Dokładnie Zawiszka. Może osoby na 'nie' się wypowiedzą merytorycznie w temacie?
Odpowiedz
pacho
2018-04-06 09:48:15
3 1
sadze ze jak już wreszcie przestaniemy szczepić siebie i swoje dzieci to po paru epidemiach, ci którzy pozostaną (także kalecy ludzie , np po Heine - Medina) będą pisały nieco inne posty.

Problem w tym ze efekt narastania populacji o obniżonej odporności zajmie nieco czasu a podniecenie teoriami spiskowymi jest teraz i tu.

Cóż, wygrana zespołowa w konkursie na Nagrodę Darwina to tez jest coś -:)
Odpowiedz
piki
2018-04-06 10:16:32
0 2
Pacho poczytaj literatury naukowej. Wiedza nie boli naprawdę a te wasze wstawki typu wróci Polko czy heine to są śmieszne? Dżuma też? Czy inne choroby na które się nie szczepi? Wiesz ile jest różnych chorób myślisz że jak na wszystko zaszczepisz to zdrowy będziesz. Twoje myślenie podchodzi pod Darwina. Zresztą jak pisał głupcy szybko eliminują się sami. W samo sedno. Wiesz dlaczego niektóre choroby zniknęły? Brak elementarnej wiedzy przytłacza. Poczytaj raporty CDC. I udowodnij choć jedną wypowiedź która jest teorią spiskową? Chyba jednak wasza proszczepów. Bo nie znam żadnego dorosłego który się doszczepia. Odsetek wyszczepialnosci biorąc pod uwagę dorosłych jest krytyczny. A w statystyki ładujecie tylko dzieci. To tak jakby rodzina z jednym zaszczepionym dzieckiem wynosiła 1 osobę a nie liczono rodziców nie szczepiacych się wg zaleceń. Według ciebie to daje 100%. Darwin byłby z ciebie dumny
Odpowiedz
Araucaria
2018-04-06 12:03:50
0 1
pacho jakie dokładnie teorie spiskowe masz na myśli? Szczepienie jest ryzykownym zabiegiem. W ulotce do każdej szczepionki są wymienione możliwe działania niepożądane, więc producent doskonale zdaje sobie sprawę, że mogą one wystąpić. To chyba normalne, że rodzice się obawiają szczepić w sytuacji, kiedy nikt- ani producent szczepionki, ani lekarz pediatra ani tym bardziej urzędnik sanepidu, zmuszający do zaszczepienia- nie jest w stanie przewidzieć, jak zareaguje to konkretne dziecko.
Odpowiedz
Araucaria
2018-04-06 12:06:52
0 1
I jeszcze jedno- nie ma badań nad bezpieczeństwem całego kalendarza szczepień. Dziś może być tych szczepionek powiedzmy 20, jutro będzie 30, ale nadal będzie to 'bezpieczne'. W jaki sposób zostało to potwierdzone?
Odpowiedz
CHATTAHOOCHEE
2018-04-06 12:59:36
3 1
XDDDDDDDD
Co tu się dzieje to nie mam pytań.
'Szczepionki zagrożeniem dla dzieci?' No tak, zamiast zaszczepić i liczyć się z ryzykiem znaczących powikłań tak niewielkim, że niemal w granicach błędu statystycznego, lepiej mieć pewność. Że nie przeżyje, gdy przyjdzie wirus.
'Dlaczego nie ma dobrowolności?' Jestem w większości kwestii wolnościowcem, nie zgadzam się z polityką socjalną czy obecnym podejściem do obrony koniecznej, ale tu państwo powinno twardo pilnować. Bo moja wolność wyboru kończy się tam, gdzie zaczyna się wolność drugiego człowieka. A jeśli dziecko nie zostanie zaszczepione, może doprowadzić do zakażenia innych, bo sąsiad idiota raz poczuł chęć 'wolności'.
Głupoty pokroju DNA abortowanych dzieci w szczepionkach nawet nie wiem jak nazwać, brakuje mi tylko kosmicznych jaszczurów i energii czakramów. Ewidentnie za dużo filmików z żółtymi napisami.
Odpowiedz
Araucaria
2018-04-06 13:10:52
0 2
Chattahoochee skąd masz informację o niewielkim ryzyku, 'w granicach błędu statystycznego'? Polecam Ci zapoznanie się z ulotką szczepionki DTP, produkcji naszej rodzimej firmy Biomed. Są w niej wymienione powikłania z zaznaczeniem, że częstość ich występowania nie jest znana. To jak, mamy tu do czynienia z eksperymentem medycznym czy nie?
Odpowiedz
piki
2018-04-06 13:19:52
1 1
chatta coś tam jesteś analfabetą? zytać nie umiesz?
Przeczytaj ulotkę mmr i priorix pisze jak krowie an miedzy że są tam dna abortowanych dzieci!! Masz poczytaj skopiowałam ci. wpisz w google co oznaczają poszczególne skróty tylko żeby ci gały nie wyleciały jak sie doedukujesz:)

1. NAZWA WŁASNA PRODUKTU LECZNICZEGO
M-M-R II®
Vaccinum morbillorum, parotitidis et rubellae vivum
Szczepionka przeciw odrze, śwince i różyczce (żywa)
2. SKŁAD JAKOŚCIOWY I ILOŚCIOWY SUBSTANCJI
CZYNNYCH
1 dawka szczepionki zawiera:
wirus odry (szczep Enders – Edmonston) – nie mniej niż 1000
CCID50,
wirus świnki (szczep Jeryl Lynn®) – nie mniej niż 12500 CCID50*,
wirus różyczki (szczep Wistar RA 27/3) – nie mniej niż 1000
CCID50.
*Miano wirusa świnki pod koniec terminu ważności produktu
leczniczego (namnażanego w hodowli komórek linii Vero).
Odpowiedz
piki
2018-04-06 13:24:08
1 1
CHATTAHOOCHEE co ty bierzesz i skąd bierzesz takowe informacje wyssane z palca? Poczytaj kilka ustaw, czy rozporządzeń i przykazów nt tego jak lekarze mają nie zgłaszać nopów i stąd te statystyki im wychodzą. Jak czytam takich znawców tematu to tylko wypada się śmiać z głupoty. Bo gdyby głupota mogła latać to wisielibyście w powietrzu zwłaszcza osoby co podstawowej wiedzy nie maja
Odpowiedz
CHATTAHOOCHEE
2018-04-06 13:33:59
2 1
@Araucaria
http://www.pzh.gov.pl/kolejne-badania-naukowe-udowodniaja-ze-szczepionka-przeciw-odrze-swince-i-rozyczce-mmr-jest-bezpieczna/
Badania polskich naukowców z UJ po kierownictwem prof. Mrożek-Budzyn
Wykazują BRAK korelacji pomiędzy faktem zaszczepienia, a autyzmem. Myślę, że brak ryzyka można uznać ryzykiem w graniach błędu statystycznego, taki ukłon w stronę czytelników, żeby się nie zrazili zbytnio do mojej wypowiedzi.
A co do ulotki:
− powiększenie i (lub) bolesność węzłów chłonnych,
− reakcja alergiczna w postaci:
• pokrzywki,
• wysypki (plamistej, grudkowej, lub plamisto – grudkowej),
• obrzęku (w tym obrzęku twarzy z trudnością w oddychaniu - dusznością),
• wstrząsu anafilaktycznego,
szczepionka zawiera tiomersal (jako środek konserwujący), który może wywołać reakcję
alergiczną,
− zmniejszenie lub utrata apetytu,
− nieutulony ciągły płacz lub krzyk o wysokich tonach (krzyk mózgowy) trwający 3 godziny lub
dłużej,
− zwiększona drażliwość, która zwykle ustępuje w ciągu 24 - 48 godzin, niepokój,
− zmniejszona wrażliwość na bodźce,
− drgawki przebiegające z gorączką lub bez, szczękościskiem, wzrostem a następnie obniżeniem
napięcia mięśniowego (prężenia),
− epizod hipotensyjno - hiporeaktywny (obniżenie ciśnienia, zwiotczenie mięśni, zmniejszona
wrażliwość na bodźce, senność, bladość i (lub) sinica) mogący przebiegać z zaburzeniami
oddychania, zaburzeniami lub utratą świadomości,
− zaburzenia neurologiczne,
− niedowład wiotki kończyny górnej mogący być objawem zapalenia splotu ramiennego,
− ograniczenie ruchomości i (lub) bolesność kończyny górnej,
− zwiotczenie mięśni,
− przeczulica,
− senność,
− drżenia,
− obrzęk lub zmiana zabarwienia kończyn dolnych (zaczerwienienie, zasinienie) czasem
z towarzyszącą marmurkowatością skóry lub wybroczynami, obserwowany w przypadku
jednoczesnego podawania szczepionki DTP i szczepionki przeciwko Haemophilus influenzae typ B
i ustępujący samoistnie bez pozostawienia trwałych następstw,
− bladość, sinica, marmurkowatość skóry, wybroczyny,
− bezdech u bardzo niedojrzałych wcześniaków (urodzonych przed lub w 28. tygodniu ciąży),
− zaburzenia oddychania,
− nieżyt górnych dróg oddechowych,
− kaszel,
− zapalenie oskrzeli,
− wymioty,
− biegunka,
− dreszcze,
− gorączka do 39 - 40°C lub wyższa,
− odczyny miejscowe: zaczerwienienie, ból, obrzęk. Gorączka i odczyny miejscowe zwykle ustępują
w ciągu 24 - 48 godzin,
− zmniejszenie lub utrata pragnienia,
− obecność adiuwantu (wodorotlenku glinu) w szczepionce może prowadzić do powstania
podskórnych guzków (bardzo rzadko, z częstością 1/100 000) przekształcających się niekiedy
5
w jałowe ropnie. Podskórne guzki,
Generalnie połowa z tych rzeczy to objawy przeciętnej grypy. Porównajmy to z tężcem:
Pierwsze objawy to skurcze mięśni. Początkowo skurcze przede wszystkim mięśnia żuchwy, powodując charakterystyczny szczękościsk (trismus). W następnym etapie skurcze obejmują inne partie mięśni szkieletowych. Skurcz mięśni mimicznych twarzy wywołuje charakterystyczny grymas, tzw. uśmiech sardoniczny (risus sardonicus). Napięcie mięśni karku i tułowia daje łukowate wyprężenie ciała (opistotonus).
Błonica:
Objawy: Umiarkowana gorączka, bladość twarzy, niezbyt duże bóle gardła, utrudnione połykanie, tak zwana mowa kluskowata, obrzmienie węzłów chłonnych podżuchwowych oraz nalot w gardle (często łączący się w jednolitą błonę rzekomą o barwie białawoszarej). Wokół nalotów tworzą się charakterystyczne przekrwienia. W ciężkiej postaci błonicy naloty są rozległe, koloru krwistobrunatnego. Towarzyszą im znaczne zwiększenia węzłów chłonnych, powstaje szczególny wygląd szyi, tak zwana szyja prokonsula, szyja Nerona lub szyja cesarza. Dochodzi także do dużego, ogólnego zatrucia organizmu (intoksykacji). Tętno jest bardzo szybkie i miękkie, występują zaburzenia pracy serca (zmiany martwiczo-zapalne mięśnia sercowego, ciężkie zmiany prowadzą do śmierci), a także cięższe porażenie mięśni.
Krztusiec:
http://www.medonet.pl/choroby-od-a-do-z/choroby-zakazne,krztusiec--koklusz----objawy--leczenie,artykul,1579210.html
Serio uważasz, że sraczka, gorączka i brak apetytu są gorsze? Gdyby nasi przodkowie żyli, z pewnością chętnie opowiedzieli by o tym, jak kiedyś to było i ludzie umierali od chorób, o których dziś już nawet nie pamiętamy.
Odpowiedz
CHATTAHOOCHEE
2018-04-06 13:40:32
2 0
@piki
Ustawa zabraniająca zgłaszać NOPu, dobre XD
Co do szczepionek z abortowanych dzieci, 'szczepionki, o których mowa, powstały z wykorzystaniem dwóch linii komórkowych, czyli komórek pochodzących z hodowli namnażających się w laboratorium komórek, pochodzących z ludzkich komórek zarodkowych, wykorzystywanych do hodowli wirusów szczepionkowych', dodajmy że sprzed wielu lat i z powodów pozamedycznych. Bardziej dawstwo niż aborcja. No ale uznajmy, że to taki krzywdzący skrót myślowy ze strony antyszczepionkowców (co za tym idzie, proepidemików, czyż nie?).
I to satysfakcjonujące, że nikt nie odnosi się do kwestii epidemii i chorób, o których dziś już nie słyszymy, a kiedyś zabijały. Może da to niektórym do myślenia.
Odpowiedz
piki
2018-04-06 13:49:16
0 1
Zgodnie z szokującymi badaniami opracowanymi przez znaną doktor fizjologii molekularnej i komórkowej z Uniwersytetu Stanforda w Kalifornii materiał genetyczny będący składnikiem wielu szczepionek powoduje autyzm i nowotwory.
Dr Teresa Deisher odkryła, że pozostałości DNA komórek z abortowanych płodów wykazują zarówno właściwości onkogenne jak i zakaźne w szczepionkach oraz mogą powodować wady genetyczne i autyzm.
Dr Teresa Deisher nie jest jakimś oszołomem, który wymyśla sobie ad hoc taką teorię. Jej badania oparte są o 20 lat doświadczeń w dziedzinie biotechnologii i rozwoju szczepionek, więc można przyjąć, że wyniki są niepodważalne. Dodatkowo jest doktorem na jednej z najlepszych uczelni na świecie – Uniwersytecie Stanforda plasowanego na równi z Harvardem.

„Fragmenty obcego DNA mogą zostać włączone do genomu dziecka i zakłócą normalne funkcjonowanie genu, co może doprowadzić do zmian autystycznych” napisała dr Deisher w artykule zatytułowanym „Spontaniczna Integracja fragmentów ludzkiego DNA w genomie biorcy” („Spontaneous Integration of Human DNA Fragments into Host Genome”).

Szczepionki wykonane na bazie linii komórek pobranych z płodów ludzkich mają również wpływ na zachorowalność na raka. Dr Deisher wskazuje, że przerwane ludzkie komórki embrionalne są bardzo problematyczne zarówno pod względem zaburzeń rozwoju mózgu jak i normalnego funkcjonowania komórek.

W szczególności w odniesieniu do szczepionek MMR (odra, świnka, różyczka), na ospę wietrzną oraz szczepionek przeciw WZW A analiza statystyczna sporządzona przez dr Deisher ujawnia, że szczepionki wykonane na bazie ludzkich płodowych linii komórkowych, które mogą zawierać zanieczyszczenia retrowirusowe są związane ze zwiększonym ryzykiem zarówno autyzmu jak i raka. Może być to odpowiedzialne za prawdziwą epidemię zaburzeń autystycznych u dzieci (których ilość od 1979 roku wzrasta w tempie wykładniczym) oraz także epidemię białaczki czy chłoniaków.

FDA przymyka oko na obecność obcego ludzkiego DNA w szczepionkach. FDA jest świadoma możliwych mutacji genetycznych u ludzi po wstrzyknięciu szczepionki, ale Agencja, która ma na celu dbanie o ludzkie zdrowie nie zrobiła nic, aby wycofać takie szczepionki z obiegu. Jedyne co zrobiła, to określiła maksymalną dozwoloną ilość resztkowych komórek płodowych na 10 nanogramów, jednocześniej przyznając, że nawet taka ilość może być szkodliwa.

Wg raportu FDA:
„DNA jest biologicznie aktywną cząsteczką, której działanie stwarza znaczne zagrożenie dla osób zaszczepionych, więc ilość DNA musi być ograniczona, a jego działalność zmniejszona.”
Badania dr Deisher wykazały, że niektóre szczepionki obecne na rynku zawierają znacznie więcej niż dopuszczalne minimum. Niektóre zawierają od 142 ng nawet do 2 000 ng na dawkę, przekraczając dopuszczalny limit 200-krotnie!




Historycznie szczepionki były wytwarzane w oparciu o linie komórek zwierzęcych, gdzie wirus rósł i namnażał się, a następnie poddawany był dalszej obróbce w celu przygotowania do wpakowania go do strzykawki. W 1979 wprowadzone zostały zmiany w produkcji szczepionek i niektóre ze szczepionek zaczęły bazować na ludzkich liniach komórkowych. Zmiany te zostały wykonane z nadzieją na zmniejszenie reakcji alergicznych u dzieci otrzymujących szczepionkę wykonaną w jajach kurzych. Jednakże, zmiany, które miały wyjść na dobre, przyczyniają się raczej do jeszcze poważniejszych problemów. Jednocześnie, wraz z wprowadzeniem szczepionek na bazie ludzkich komórek z abortowanych płodów zwiększyła się ilość zaburzeń autystycznych. Szczepionki te zawierają pozostałości ludzkich fragmentów DNA. Gdy DNA wnika do genomu innej osoby może powodować to mutacje, w tym mutacje prowadzące do raka lub zaburzeń autystycznych.


Oliwy do ognia dolewa również tiomersal, który również powoduje przerwania DNA, suma tych czynników, jak również faktu, że coraz później zachodzimy w ciążę i płodzimy dzieci (wbrew pozorom wiek ojca ma tu również istotne znaczenie, jakość spermy decyduje o trwałości powiązań DNA) skutkuje epidemią autyzmu.

Ilość potrzebnych do wytworzenia szczepionek jest zbyt duża (no w końcu to główne źródło przychodów firm farmaceutycznych), aby produkować je w probówce, a więc muszą być wytwarzane przy użyciu linii komórkowych. Końcowe produkty zawierają zanieczyszczenia z linii komórkowej używanej do wytwarzania leku lub szczepionki. Gdy stosowane są linie komórek zwierzęcych, zanieczyszczenia te są rozpoznawane przez nasz system odpornościowy jako „obce” i są eliminowane z naszego ciała. Jednak, gdy stosuje się pierwotne ludzkie linie komórkowe (na bazie komórek abortowanego płodu ludzkiego) zanieczyszczenia te mogą wywoływać choroby autoimmunologiczne lub niestabilność genomu. Gdy używamy ludzkich komórek w szczepionkach wstrzykujemy do własnego krwiobiegu DNA obcego człowieka i jego potencjalne wirusy.
Odpowiedz
piki
2018-04-06 13:49:16
0 0
Zgodnie z szokującymi badaniami opracowanymi przez znaną doktor fizjologii molekularnej i komórkowej z Uniwersytetu Stanforda w Kalifornii materiał genetyczny będący składnikiem wielu szczepionek powoduje autyzm i nowotwory.
Dr Teresa Deisher odkryła, że pozostałości DNA komórek z abortowanych płodów wykazują zarówno właściwości onkogenne jak i zakaźne w szczepionkach oraz mogą powodować wady genetyczne i autyzm.
Dr Teresa Deisher nie jest jakimś oszołomem, który wymyśla sobie ad hoc taką teorię. Jej badania oparte są o 20 lat doświadczeń w dziedzinie biotechnologii i rozwoju szczepionek, więc można przyjąć, że wyniki są niepodważalne. Dodatkowo jest doktorem na jednej z najlepszych uczelni na świecie – Uniwersytecie Stanforda plasowanego na równi z Harvardem.

„Fragmenty obcego DNA mogą zostać włączone do genomu dziecka i zakłócą normalne funkcjonowanie genu, co może doprowadzić do zmian autystycznych” napisała dr Deisher w artykule zatytułowanym „Spontaniczna Integracja fragmentów ludzkiego DNA w genomie biorcy” („Spontaneous Integration of Human DNA Fragments into Host Genome”).

Szczepionki wykonane na bazie linii komórek pobranych z płodów ludzkich mają również wpływ na zachorowalność na raka. Dr Deisher wskazuje, że przerwane ludzkie komórki embrionalne są bardzo problematyczne zarówno pod względem zaburzeń rozwoju mózgu jak i normalnego funkcjonowania komórek.

W szczególności w odniesieniu do szczepionek MMR (odra, świnka, różyczka), na ospę wietrzną oraz szczepionek przeciw WZW A analiza statystyczna sporządzona przez dr Deisher ujawnia, że szczepionki wykonane na bazie ludzkich płodowych linii komórkowych, które mogą zawierać zanieczyszczenia retrowirusowe są związane ze zwiększonym ryzykiem zarówno autyzmu jak i raka. Może być to odpowiedzialne za prawdziwą epidemię zaburzeń autystycznych u dzieci (których ilość od 1979 roku wzrasta w tempie wykładniczym) oraz także epidemię białaczki czy chłoniaków.

FDA przymyka oko na obecność obcego ludzkiego DNA w szczepionkach. FDA jest świadoma możliwych mutacji genetycznych u ludzi po wstrzyknięciu szczepionki, ale Agencja, która ma na celu dbanie o ludzkie zdrowie nie zrobiła nic, aby wycofać takie szczepionki z obiegu. Jedyne co zrobiła, to określiła maksymalną dozwoloną ilość resztkowych komórek płodowych na 10 nanogramów, jednocześniej przyznając, że nawet taka ilość może być szkodliwa.

Wg raportu FDA:
„DNA jest biologicznie aktywną cząsteczką, której działanie stwarza znaczne zagrożenie dla osób zaszczepionych, więc ilość DNA musi być ograniczona, a jego działalność zmniejszona.”
Badania dr Deisher wykazały, że niektóre szczepionki obecne na rynku zawierają znacznie więcej niż dopuszczalne minimum. Niektóre zawierają od 142 ng nawet do 2 000 ng na dawkę, przekraczając dopuszczalny limit 200-krotnie!




Historycznie szczepionki były wytwarzane w oparciu o linie komórek zwierzęcych, gdzie wirus rósł i namnażał się, a następnie poddawany był dalszej obróbce w celu przygotowania do wpakowania go do strzykawki. W 1979 wprowadzone zostały zmiany w produkcji szczepionek i niektóre ze szczepionek zaczęły bazować na ludzkich liniach komórkowych. Zmiany te zostały wykonane z nadzieją na zmniejszenie reakcji alergicznych u dzieci otrzymujących szczepionkę wykonaną w jajach kurzych. Jednakże, zmiany, które miały wyjść na dobre, przyczyniają się raczej do jeszcze poważniejszych problemów. Jednocześnie, wraz z wprowadzeniem szczepionek na bazie ludzkich komórek z abortowanych płodów zwiększyła się ilość zaburzeń autystycznych. Szczepionki te zawierają pozostałości ludzkich fragmentów DNA. Gdy DNA wnika do genomu innej osoby może powodować to mutacje, w tym mutacje prowadzące do raka lub zaburzeń autystycznych.


Oliwy do ognia dolewa również tiomersal, który również powoduje przerwania DNA, suma tych czynników, jak również faktu, że coraz później zachodzimy w ciążę i płodzimy dzieci (wbrew pozorom wiek ojca ma tu również istotne znaczenie, jakość spermy decyduje o trwałości powiązań DNA) skutkuje epidemią autyzmu.

Ilość potrzebnych do wytworzenia szczepionek jest zbyt duża (no w końcu to główne źródło przychodów firm farmaceutycznych), aby produkować je w probówce, a więc muszą być wytwarzane przy użyciu linii komórkowych. Końcowe produkty zawierają zanieczyszczenia z linii komórkowej używanej do wytwarzania leku lub szczepionki. Gdy stosowane są linie komórek zwierzęcych, zanieczyszczenia te są rozpoznawane przez nasz system odpornościowy jako „obce” i są eliminowane z naszego ciała. Jednak, gdy stosuje się pierwotne ludzkie linie komórkowe (na bazie komórek abortowanego płodu ludzkiego) zanieczyszczenia te mogą wywoływać choroby autoimmunologiczne lub niestabilność genomu. Gdy używamy ludzkich komórek w szczepionkach wstrzykujemy do własnego krwiobiegu DNA obcego człowieka i jego potencjalne wirusy.
Odpowiedz
piki
2018-04-06 13:50:28
0 0
W żadnej ustawie nie ma zakazu wpisywania Nop czytaj ze zrozumieniem. Ale w twoim przypadku t ciężko!!
Odpowiedz
piki
2018-04-06 13:54:57
0 1
Międzynarodowe koncerny farmaceutyczne jako jednego z komponentów służących do wytwarzania powszechnie stosowanych szczepionek, używają komórek pobranych z ciał dzieci, które straciły swe życie w wyniku aborcji. Są to linie komórkowe WI-38, MRC-5 oraz PER C6. Poniżej przedstawiamy opis pochodzenia poszczególnych linii komórkowych.

Pobrania komórek do wyprowadzenia linii komórkowych MRC-5, WI-38 i PER C6 dokonano z żywych organizmów abortowanych dzieci. Tylko w ten sposób pobrane komórki są w stanie dalej rozmnażać się w warunkach laboratoryjnych. Bezpośrednio po aborcji dziecko jeszcze kilka/kilkanaście minut wykazuje oznaki życia i jest to właśnie jedyny moment, w którym można od niego pobrać 'materiał' w celu dalszej hodowli. Aby tego dokonać, zabieg aborcji musi zostać starannie przygotowany. Rodzice dziecka zostają przebadani pod kątem obciążenia ich ryzykiem wystąpienia chorób nowotworowych. Matka dziecka musi przejść testy wykluczające u niej choroby zakaźne (np. AIDS). Cały 'zabieg' przeprowadza się z zachowaniem szczególnej sterylności. Chodzi o to, aby pobrane komórki były w pełni 'bezpieczne' i 'użyteczne'.
Linia komórkowa MRC-5
W 1964 roku w Wielkiej Brytanii poddała się aborcji 27- letnia kobieta z 'przyczyn psychiatrycznych'. Życie straciło jej 14-tygodniowe dziecko płci męskiej, z którego tkanki płucnej pobrano komórki i wyprowadzono z nich tak zwaną linię komórkową, MRC-5, znajdującą się obecnie w bankach komórek, gdzie jest stale namnażana i wykorzystywana przez koncerny farmaceutyczne produkujące szczepionki 1.

Linia komórkowa WI-38
Podczas epidemii różyczki w latach 60-tych, w Stanach Zjednoczonych, niektórzy lekarze zalecali kobietom w ciąży, które miały kontakt z chorobą, dokonanie aborcji. Z uzyskanych tą drogą ciałek dzieci, pobierano tkanki i badano je pod kątem obecności wirusa różyczki. Udało się to dopiero podczas 27 aborcji, przy trzecim pobraniu tkanki. Uzyskany tą drogą wirus określono symbolem RA/27/3, gdzie R oznacza różyczkę, A-aborcję, 27-dwudziesty siódmy płód, 3-trzecie pobranie tkanki. Został on następnie namnożony na linii komórkowej WI-38 (Instytut Wistar 38). Pochodzi ona z tkanki płucnej kilkunastotygodniowej dziewczynki, której matka dokonała aborcji, gdyż wraz z mężem uznała, że mają już zbyt dużo dzieci 2.

Linia komórkowa PER C6
Holenderska firma farmaceutyczna Crucell z Newady wyprodukowała kolejną linię komórkową PER C6. Została ona pobrana z tkanki gałki ocznej 18-tygodniowego abortowanego dziecka. W oparciu o tę linię komórkową Merc&Co. przygotowuje się do produkcji szczepionki przeciwko HIV i wirusowi Ebola. Licencję na linię komórkową PERC6 wykupiło już kilkadziesiąt innych firm farmaceutycznych, które szykują się do wytworzenia nowych szczepionek 3.
Odpowiedz
piki
2018-04-06 13:56:28
1 1
Dla mnie ludzie popierający szczepienia są niezbyt zrównoważeni. Biorąc pod uwagę nieetyczność ich powstawania.
Odpowiedz
Araucaria
2018-04-06 14:06:18
0 1
CHATTAHOOCHEE DTP podaje się niemowlętom od 6-tego tygodnia życia. Dla takiego maleństwa zwykła grypa, sraczka i gorączka są zagrożeniem. A tężcem gdzie się zarazi? W stajni podczas oporządzania koni?
Nigdzie nawet słowem nie wspomniałam o tym, że MMR powoduje autyzm. Ale tak na wszelki wypadek informujesz mnie, że jednak nie. Dziękuję.
Odpowiedz
CHATTAHOOCHEE
2018-04-06 14:07:35
1 1
'oczytaj kilka ustaw, czy rozporządzeń i przykazów nt tego jak lekarze mają nie zgłaszać nopów'
'oczytaj kilka ustaw (...) nt tego jak lekarze mają nie zgłaszać nopów'
'(...) ustaw (...) nt tego jak lekarze mają nie zgłaszać nopów'
No ja nie wiem kto tu nie czyta ze zrozumieniem.
Ogólnie co tu dużo mówić, nie mam czasu na dyskusję cały dzień, więc napiszę krótko:
Dr Teresa D... no, jak jej tam - jedyne informacje, jakie o niej widzę, to mniej więcej, co wkleiłeś. Raczej kiepska rekomendacja dla naukowca, chociaż pewnie za chwilę usłyszę, że to skorumpowane Google, które mają jakiś interes w branży farmaceutycznej, ukrywają jej wielkie zasługi i osiągnięcia. Nie ukrywają za to osiągnięć Andrew Wakefielda, który sfałszował dane o szkodliwości szczepionek w latach 90-tych, ponadto posuwając się między innymi do płacenia dzieciom za pobranie ich krwi na imprezie urodzinowej swojego dziecka xD jeden z twórców ruchu proepidemicznego, bez wątpienia wielki człowiek, idol na miarę zatroskanych rodziców ignorujących śmiertelne choroby zakaźne.
I jedno pytanie, nie zmuszam do odpowiedzi, głównie do przemyślenia:
Nie życzę wam tego, ale co zrobisz (zrobicie), gdyby wasze dziecko, którego nie zaszczepicie, zachorowało na polio / krztusiec / inne gónwo? Do lekarza, który jest skorumpowany? Lekarstwa, które mogą nie pomóc (a które przecież są finansowane przez tych samych złych panów w garniturach, co szczepionki!!!1)? Czy do pieca na 3 zdrowaśki, a potem do łóżka i wyleżeć? Jeśli to ostatnie, to chociaż jesteście konsekwentni. Ale wasze dziecko by wam za to nie podziękowało, bo nawet jeśli by przeżyło, to raczej z poważnym uszczerbkiem na zdrowiu.
Co ja się będę produkował, ruch proepidemiczno-antyszczepionkowy jest jak pasożyty, które cały czas mutują. Ich argumenty też mutują i zawsze można powiedzieć, że skoro X uważa czarne za białe, to jest to czarne. Zdrowia życzę, Wam i Waszym dzieciom.
Odpowiedz
CHATTAHOOCHEE
2018-04-06 14:12:26
1 1
@Araucaria
Tak nawiasem, zupełnie poważnie - doceniam Twój styl dyskusji, bo chociaż się z Tobą nie zgadzam, to wypadasz dużo lepiej niż piki. No i potrafisz pisać poprawną polszczyzną.
Tężec jest obecnie niemal wytępiony właśnie dzięki szczepionkom. Skoro większość jest zaszczepiona, powstaje tarcza immunologiczna, która zapobiega powstawaniu epidemii i pozwala nam mówić, że tężec to tylko w stajni u koni. Gdyby nie szczepionki, nie moglibyśmy tak powiedzieć. Zresztą w szpitalu to bym się wszystkiego spodziewał, tam w końcu leczą się wszyscy, także ci, którzy jakimś cudem by na ten tężec zachorowali (czyżby nie wzięli szczepionki?...)
Autyzm to sztandarowy argument, wolałem na początku to wyjaśnić. Dobrze, że zrobiłem to na próżno.
Odpowiedz
Araucaria
2018-04-06 14:12:37
1 1
piki większość z nich nie wie, jak te szczepionki powstały, a jak ktoś próbuje informować, zaraz mu się dostaje od oszołomów i proepidemików...
Odpowiedz
CHATTAHOOCHEE
2018-04-06 14:15:41
1 0
'Ich argumenty też mutują i zawsze można powiedzieć, że skoro X uważa czarne za białe, to jest to czarne.'
Klasyczny błąd, brakło 'nie'. Miało być, że nie jest to czarne. Tak prostuję, jakby ktoś zauważył i chciał zwrócić uwagę na niekonsekwencję.
Odpowiedz
rysio68
2018-04-06 14:39:47
1 1
Wydaje się, że pisanie o NOP jako niepożądany odczyn w świetle faktów jest niewłaściwe. Są to planowe działania depopulacyjne, pora to zrozumieć. Polaków ma być max. 15 milionów, reszta ma być eksterminowana za pomocą 'ekonomi' i' medycyny', w tym ograniczeniu dostępu do naturalnej żywności i zastąpieniu jej paszą dla ludzi z marketu (Założenia Klubu Rzymskiego i komitetu 300)
Cytat z Klubu Inteligencji Polskiej:
1972
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) organizuje ogromny program szczepień przeciwko ospie dla milionów Afrykańczyków. Ta szczepionka zawiera domieszkę wirusa HIV / AIDS, żeby wspierany przez Rotszylda program redukcji populacji mógł rozpocząć się wśród rosnącej w szybkim tempie biednej czarnej populacji.
Koniec cytatu. Proszę sobie sprawdzić fakty. Podobną 'pomoc' WHO i 'filantrop' Bill Gates prowadził w Indiach, tyle, że pewni siebie wstrzykiwali zbyt toksyczne dawki, uszkodzenia i przypadki śmierci dzieci w pierwszej dobie po szczepieniu (HPV) były tak powszechne, że nie dało się wytłumaczyć standardowo: przypadkowa koincydencja. Rodzice dokonali samosądu na ekipach szczepionkowych zabójców (świadomych, lub nie)
Cytat 2:
Indie pozywają Billa Gates’a.

Bill Gates musi ponieść pełna odpowiedzialność za swoje zbrodnie szczepionkowe.

Indie-Szczepionka HPV
Bill Gates otrzymał pozew oskarzający go o nielegalne badania i szczepienia plemiennych dzieci w Indiach, wydaje się, że jego zbrodnie przeciwko ludzkości w końcu dogonił jego samego.
Najnowszy raport opublikowany przez Health News poinformował, że Fundacja Gates znalazł pod murem w obliczu toczących się spraw sądowych i dochodzeń prowadzonych przez Indyjski Sąd Najwyższy.
Link cyt.1: http://www.klubinteligencjipolskiej.pl/2018/04/synagoga-szatana-tajna-historia-zydowskiej-dominacji-swiata-cz-iv/
Link cyt. 2: https://ligaswiata.blogspot.com/2016/02/indie-pozywaja-billa-gatesa.html
Jeśli ktoś ma rozum, a nie tylko mózg niech poszukuje prawdy. Idiotów zapraszam do wciskania czerwonej łapki.
Odpowiedz
piki
2018-04-06 14:45:06
1 2
Wakefield został uniewinniony. Opierasz się na czymś co było 17 lat temu zaktualizuj wiedzę. Bo nawet poprawna polszczyzna nieukom nie pomoże. Krztusiec chorowalam żyje haha a byłam szczepiona. Tezec w rodzinie też wystąpił mimo szczepienia. W XXI wieku istnieje coś takiego jak szpital gdzie nie jest to śmiertelna choroba. Ja zostaje w XXI wieku ty cofaj się do średniowiecza. Kurde i na zachodzie tacy ludzie zacofani bo tam przymusu nie ma. Dziwne że jeszcze żyją
Odpowiedz
Araucaria
2018-04-06 17:21:06
0 2
W przypadku tężca nie ma mowy o epidemii, bo chory nie zaraża. Może być tylko większa lub mniejsza liczba zachorowań. Jest ich mniej również dzięki wzrostowi poziomu higieny i świadomości. Tężec rozwija się w środowisku beztlenowym, więc podstawa przy zranieniu to woda utleniona i umożliwienie, by rana goiła się w prawidłowy sposób.
Odpowiedz
Araucaria
2018-04-06 17:26:47
0 1
To, że ktoś nie szczepi dziecka, nie oznacza, że automatycznie ma zrezygnować z całej obecnej wiedzy medycznej. A takie hipotetyczne sytuacje można mnożyć: bo co, jeśli nieszczepione dziecko zarazi się od szczepionego, które mimo to zachorowało?
Odpowiedz
zajec
2018-04-06 20:21:09
1 1
Rozwijana jest tutaj nieuprawniona koncepcja spisku . Jezeli jednak popatrzymy szerzej, to raczej widac atak na medycyne , jako sztuke, przeciwstawiajaca sie woli Bozej. W ostatnich czasach byl temat porowatosci gumy w prezerwatywach podnoszony przez (****), zakaz uzywania gumek przez murzynkow przez co pol Afryki ma AIDSa, zakaz regulacji urodzin, in vitro sie nie podoba, przeszczepy tez nie. Jakos nie przeszkadza dzialalnosc znachorow czy egzorcystow, ktora powinna byc prawnie zakazana.
Wezmy np taka gruzlice. nieuleczalna chorobe zakazna przenoszona droga kropelkowa lub przez wymiane plynow ustrojowych np w czasie seksu. Chory czesto jest zlosliwy , stara zarazic wiele osob z otoczenia.
Leczenie jest przymusowe w zamknietym osrodku. Podawane przymusowo leki szkodza jego zdrowiu. Ale tutaj gruzlik obroncow nie ma i nikt leczeniu gruzlika trutka przeciwny nie jest.
Odpowiedz
rysio68
2018-04-06 22:11:53
0 0
@zajec, 'Rozwijana jest tutaj nieuprawniona koncepcja spisku ' Skoro powtarzasz slogany ułożone przez CIA, rób to poprawnie: Teoria spisku.
'zakaz uzywania gumek przez murzynkow przez co pol Afryki ma AIDSa' nie, HIV jest zmutowany celowo, jako broń, dr mikrobiolog Judy Mikovitz potwierdziła to osobiście.
'1972
Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) organizuje ogromny program szczepień przeciwko ospie dla milionów Afrykańczyków. Ta szczepionka zawiera domieszkę wirusa HIV / AIDS, żeby wspierany przez Rotszylda program redukcji populacji mógł rozpocząć się wśród rosnącej w szybkim tempie biednej czarnej populacji.'
(Teraz stosują na całej populacji podludzi szczepionki z retrowirusem XMRV)
'Wezmy np taka gruzlice. nieuleczalna chorobe zakazna' ??? A gdzie nieuleczaną? W zajcewie?
'Leczenie jest przymusowe w zamknietym osrodku' To po co się leczy, skoro nieuleczalna? I to ' leczeniu gruzlika trutka '
Ostatnie pytanie, jak to wytłumaczysz, że zachorowalność na gruźlice jest taka sama w USA, gdzie NIGDY SZCZEPIEŃ nie było, w Niemczech, gdzie szczepienia zaniechano kilkadziesiąt lat temu i w Polsce, gdzie szczepi się BCG w pierwszej dobie życia nadal?
P.S Czemu nie używasz polskich znaków diakrytycznych? Nie ma dla @zajec znaczenia, czy robi komuś łaskę czy laske?
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-06 22:25:22
0 1
' Polska jest krajem królików doświadczalnych'

https://www.youtube.com/watch?v=oiByGbRAYPY
Odpowiedz
rysio68
2018-04-06 22:33:23
0 0
@Araucaria 'A takie hipotetyczne sytuacje można mnożyć: bo co, jeśli nieszczepione dziecko zarazi się od szczepionego, które mimo to zachorowało?'
Szczepione dziecko może chorować bezobjawowo po szczepionkach pełno komórkowych i zarażać dzieci zdrowe. D Trump w Białym domu zakazał wejścia osobom, które świeżo szczepiły się p. grypie. W części szpitali taki sam zakaz mają odwiedzający, są wymienione nazwy szczepionek i czas karencji. (Dotyczy to szczepień żywymi atenuowanymi wirusami)
Link :http://szczepienie.blogspot.com/2015/02/szczepione-dzieci-moga-zarazac-zywymi.html
Odpowiedz
piki
2018-04-07 07:36:01
0 0
Rysio miałam coś dodać ale dla mnie napisałeś/wytlumaczyles to tak jak krowie na między. Lepiej się nie da. Proszczepy i tak argumentów rzeczowych nie uznają. Z tą gruźlica to mnie rozbrajaja pokazują to średniowiecze bo zachód czy USA nie szczepią ale jak naszą granicę przekroczą to co najmniej czeka ich epidemia. Padam ze śmiechu jak można być tak głupim.
Odpowiedz
rysio68
2018-04-08 15:44:34
0 0
Mam nadzieję, że proszczepy będą hojni.
'Gruźlica poszczepienna zaatakowała kości i mózg Antosia.
Potrzebna pomoc! Chłopczyk ma nawrót choroby, stosowane są leki drugiego rzutu, część z nich nie jest refundowana, chociaż szczepionka jest obowiązkowa i państwo polskie do niej przymusza. Nie przewiduje jednak odszkodowań dla ofiar powikłań przymusowych szczepionek.
Konieczne są również badania słuchu (pełnopłatne), ponieważ jeden z leków ma działanie ototoksyczne. Antoś wymaga także rehabilitacji, gruźlica uszkodziła oraz osłabiła kości.
Antoś jest podopiecznym Fundacji Spełnionych Marzeń
z siedzibą w Warszawie, ul. Oleandrów 6
nr KRS 0000128832 cel szczegółowy dla Antoniego Jakubowicz
Subkonto do wpłat
ING BANK ŚLĄSKI
12 1050 1025 1000 0023 5851 4327
z dopiskiem dla Antoniego Jakubowicz
Rodzice proszą Was o pomoc. Wierzą, że z Waszą pomocą Antoś pokona wszystkie przeciwności losu.'
https://zrzutka.pl/leki-przeciwgruzlicze-leczenie-drugiego-rzutu-gruzlica-poszczepienna-tet8xt
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Rodzice z Limanowszczyzny szczepią swoje dzieci, ale są przypadki uchylania się od obowiązku"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in