Baner Baner
15°   dziś 20°   jutro
Sobota, 27 kwietnia Zyta, Teofil, Felicja, Sergiusz

Retransmisja przedwyborczej debaty. Kto wypadł najlepiej?

Opublikowano 23.03.2024 06:17:00 pan
55 11349

Zachęcamy do obejrzenia retransmisji z udziałem kandydatów na urząd Wójta Gminy Limanowa, która odbyła się wczoraj (22 marca) o godzinie 17:00 w siedzibie redakcji portalu Limanowa.in.

W debacie udział wzięli wszyscy trzej kandydaci, startujący w wyborach w gminie Limanowa: urzędujący wójt Jan Skrzekut, obecny przewodniczący Rady Gminy Stanisław Młyński oraz działacz społeczny Damian Król. 

Debata składała się z dwóch części: pytań od redakcji i Czytelników portalu oraz dyskusji pomiędzy kandydatami. Zachęcamy do obejrzenia retransmisji oraz oddania głosu w naszej ankiecie:


Komentarze (55)

romek969696
2024-03-23 07:21:53
13 16
Zdecydowanie wygrał pan Jan Skrzekut. Pan Jan obnażył słabość pana Stanisława w zakresie bycia przedsiębiorca. Nawet w 5 minucie sam się przedstawił jako przedsiębiorca, nie chciałbym aby taki kandydat był na tak ważnym stanowisku w gminie Limanowa. Ponadto już widać po wypowiedzi ze p Stanisław jak obejmie władze to wszystkie pieniądze będzie „pchać” w Stare Rybie, obecny Wojt jest z Sowlin i jak na dłoni widać ze nie ma podziałów. Na miejscu ościennych miejscowości typu Mecina, Wysokie, Pisarzowa to bym się grubo zastanawiał, czy w przypadku wygrania wyborów przez p . Stanisława jakaś złotówka wpłynie do ich miejscowości.
Rybianin
2024-03-23 18:05:46
1 3
Jak by pan Młyński był zainteresowany rozwojem gminy, czy też bardziej swojej wioski. To już dawno powinien działać i doprowadzić do przekwalifikowania oraz przebudowy drogi gminnej która przebiega koło jego domu. Jest to droga od szkoły w Nowym Rybiu w kierunku Kamionnej, bo wjeżdżając od strony gminny Trzciana gdzie kończy się droga powiatowa niejeden kierowca ma wrażenie jakby wjeżdżał w 3 świat. Po prostu droga jest w opłakanym stanie, a standard drogi przystosowany do ruchu zaprzęgami konnymi z lat 80-tych. Na dzień dzisiejszy jest to droga o dużym natężeniu ruchu pojazdów osobowych a także ciężarowych. Jest to najkrótszy szlak komunikacyjny Bochnia-Limanowa, dlatego dla poprawy bezpieczeństwa na tym odcinku warto by było się tym zająć. A dobra komunikacja drogowa to jeden z podstawowych warunków rozwoju każdej wioski, gminny i regionu.
ROBUR
2024-03-23 19:02:40
0 1
100 % racji - no ale będzie amfiteatr, zjemy wypijemy i będziemy się dobrze bawić
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
frajer
2024-03-23 07:39:05
5 17
Skrzekut wygrał tą potyczkę słowną, miał więcej argumentów i był naprawdę przygotowany. Myśle ze dla interesu naszej gminy kontynuacja obecnego wójta jest najlepszym co może się stać, jest wiele rozpoczętych inwestycji, wiele tez po zapowiedziach wójta jest w fazie projektu, uważam, ze przy zmianie wladzy, nowy Wojt będzie potrzebował wdrożenia na to stanowisko i pewnie 1 rok prześpimy jako gmina. Szkoda aby gmina gdy już wyszła z długów, po poprzednich latach zaczęła się uwsteczniać.
Krzysiek1987
2024-03-23 22:14:17
0 0
Z całą sympatią dla obecnego wójta ale teraz przy władzy jest PO/PSL. Kierujmy się egoizmem i wybierzmy pana Młynskiego. To on teraz ma szanse pozyskać dalsze środki dla naszej gminy. Taka jest prawda. Wybierając Pana Skrzekuta czeka nas 5 lat biednych lat. Z cała sympatia ale taka jest prawda. Jak wróci PiS do władzy to i może Skrzekuta wybierzemy ponownie żeby znow mieć środki dla rozwoju gminy. Według mnie obaj kandydaci są dobrzy ale tu przy wyborze nie ma filozofii jak dla mnie.
Odpowiedz
saxon
2024-03-23 07:43:06
12 9
Zdecydowanie wygrał pan Młyński
Odpowiedz
strzelba
2024-03-23 07:51:14
0 15
Pan Damian wizja gminy jako perły turystycznej dla przyjezdnych na jeden dzień, szkoda, że zapomniał o przyziemnych sprawach zwykłych ludzi i codziennej rekreacji dla nich. Tak się w głosy społeczne wsłuchał, że aż zbombardował lokalną właśnie społeczną inicjatywę boiska na Woli - ciekawe co na to lokalni mieszkańcy którzy pomogli i trzeba im być wdzięcznym. Gadanie i działanie w stylu Mentora Stefana któremu chyba kosi konkurencje. Obecny wójt Skrzekut spoko w minutę nie da się wszystkiego zgłębić i powiedzieć ale na pewno jest on gwarantem stabilnego zrównoważonego rozwoju gminy bez wyborczych wyszukanych obietnic. Przewodniczący Młyński no prawda objawiona na początku debaty był jeszcze przedsiębiorą pod koniec zdecydowanie już nim nie był. Sprawę Romów po menedżersku załatwią za niego inni a negocjator to taki, że w poprzedniej kadencji nie było żadnego porozumienia z miastem ciekawe czemu udało to się dopiero w tej.
Odpowiedz
Muszu1
2024-03-23 07:58:47
15 12
Po obejrzeniu obydwu debat stawiam na p. Młyńskiego wszystkie odpowiedzi jakie padały były z jasne, pytania zadawane z głowy bez przygotowanych notatek przez innych i co najważniejsze okazał szacunek dla konkurentów czego nie można powiedzieć o obecnym Wójcie który podczas wypowiedzi p. Staszka czy p. Damiana podśmiechiwał się szyderczo. Który przypisuje sobie zasługi które nie do końca są jego zasługami, gdyż w ogromnej mierze to Rada Gminy na której czele stoi nikt inny jak właśnie p. STANISŁAW MŁYŃSKI się do tego przyczyniła. Jak dla mnie stanowisko Wójta powinien pełnić człowiek szanujący innych ludzi bez względu czy się zgadza z ich poglądami czy nie. Panie STASZKU trzymam za Pana kciuki
portal
2024-03-23 12:40:53
2 0
A skąd wiesz że nie były przygotowane przez innych? Jakiś jasnowidz jesteś
portal
2024-03-23 12:40:54
2 0
A skąd wiesz że nie były przygotowane przez innych? Jakiś jasnowidz jesteś
konto usunięte
2024-03-23 19:41:53
0 1
Przygotowany to był Pan Skrzeut czytając wszystko z kartki przy tym się jeszcze myląc.
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
ZuzannaKoszary
2024-03-23 08:21:00
12 16
Zdecydowany faworyt Jan Skrzekut i na niego stawiam w tych wyborach jak i moi mieszkańcy wsi. Elokwentny, obyty z ludźmi nie boi się twardej gry. Jest człowiekiem który nie obiecuje gruszek na wierzbie, bierze odpowiedzialność za swoje czyny.
Dzięki jego wygranej gmina będzie miała świetlana przyszłość.
Panie Janie do bojuuu!
lolik100
2024-03-23 20:54:01
0 1
Komentarz nie jest autorstwa Sołtysa Wsi Koszary. Osoba pisząca tę opinię podszywa się pod jej osobę, manipulując opinią publiczną. Sprawa została zgłoszona administratorom strony.
Krzysiek1987
2024-03-23 22:19:24
0 1
Faktycznie czasem komentarze wyglądają bardzo dziwnie i jakby były zmanipulowane
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
34607szczawa
2024-03-23 08:21:07
8 8
PiS już jest w odwrocie sami siebie zwalczają co widać po starostwie.
Odpowiedz
Miodziek
2024-03-23 08:25:23
16 8
Młyński do mnie przemawia , obecny wójt poirytowany , wyprowadzony z równowagi nie poradził sobie gdy pojawiła się konkurencja
ROBUR
2024-03-23 19:10:34
0 0
@Miodziek no - do mnie też teraz (w tym momencie) przemawia i jak coś dobrego to ON bo stoi na czele Rady Gminy ale jak źle to władzę sprawuje Wójt. Ciekawi mnie jak poradzi sobie z zarządzaniem firmy i byciem wójtem ( jedno będzie kulało). Jakbym miał dobrze prosperującą firmę to na pewno by się nie pchał w państwowe pieniądze, a jeśli firma pada to jak tak prowadzi swój interes to ciekawe jak się zajmie Gminą
Odpowiedz
janek65
2024-03-23 08:29:07
3 18
To w końcu jest ten Młyński przedsiębiorcą czy nie, na początku debaty JEST, na końcu BYŁ, jak chorągiewka, to w końcu kłamie czy nie? Cała jego grupa nagle wszystko zrobili, dług spłacili, pieniądze pozyskali, inwestycje wykonali, dziwne że potrafili to zrobić dopiero za kadencji Skrzekuta a wcześniej się nie udawało tylko potrafili dług zwiększać. Prawda jest taka, że słusznie podsumował jeden z ich radnych na zebraniu sołeckim, ich zasługą jest to że NIE PRZESZKADZALI, porażające, bo i to im czasem nie wychodziło. Nie wyobrażam sobie kolejnej kadencji z innym wójtem niż Jan Skrzekut !!
Odpowiedz
Adasko22
2024-03-23 08:29:09
15 9
Zdecydowanie wygrał Pan Młyński!! A Pan Skrzekut musi się obawiać konkurenta skoro przewertował wszystkie jego wpisy i każde słowo. Jest jakiś pomysł , jest dobrze prowadzona kampania , merytorycznie i robi się nerowow
Odpowiedz
marianm
2024-03-23 09:09:27
5 12
Prawda jest taka że tylko Jan Skrzekut jest gwarantem stabilności i rozwoju gminy. Czy już ustalono czy Stanisław Młyński jest przedsiębiorcą czy był przedsiębiorcą? To bardzo poważna sprawa , bo jeżeli w tym przypadku Młyński skłamał to pytam czy taka osoba jest wiarygodna?
MarekZdun
2024-03-23 22:29:28
0 1
Jeżeli nawet już nie jest od tego pół roku to dla mnie to nie ma znaczenia. Gościa znam , firmę prowadził długo , bardzo długo , teraz nie wiem czy zamknął , przepisał , nie wiem. Jestem zdania jednak ze jeżeli był w tak długim czasie wstanie ja utrzymać , i zarobić na niej mimo tylu kosztów , podatków kłód pod nogi jakie są u nas w Polsce to szacun , ja zamknąłem po 8 latach , zusy , srusy mnie zjadły.
Odpowiedz
kosmaty
2024-03-23 09:13:21
2 7
Jak się kluczy i jest się niezdecydowanym, nieprzygotowanym bo się wydaje że wystarczą slogany wyuczone i powtarzane na okrągło z głowy to się człowiek szybko gubi np. czy się jest przeciębiorcą czy nie , to nie ma się co dziwić że wójt się uśmiecha i składa ręce do modlitwy. Nie mozna kłamać bo w tym przypadku kłamstwo wyszło bardzo szybko. Jak sie jest na poziomie to trzeba przyznać sie do błędu że się przejęzyczyłem, lub nie mam wiedzy jak zarabiam pieniądze a nie atakować kogoś kto to szybko wychaczył.
Odpowiedz
3006
2024-03-23 09:34:05
1 6
Elokwencja, inteligencja ,rutyna, doświadczenie w laniu wody. Przyszły wójt Stanisław rano obieca w południe powie że nic takiego nie obiecywał. Ale podobno dwa razy obiecać to tak jak raz zrobić.
szaradaa
2024-03-23 11:52:12
1 1
Podobno dobrze obiecać to więcej niż kiepsko dać !!!!
Odpowiedz
jazon
2024-03-23 09:53:49
4 11
Szanuję wszystkich Kandydatów i każdy z nich
chce dobra Gminy jednak obecny Wójt Jan Skrzekut jest najlepszym kandydatem na Fotel Wójta . Jego praca na rzecz Gminy jest godna
Pochwały wystarczy przyglądnąć się finansom .
vvv
2024-03-23 13:13:05
0 5
Super jest rządzić jak rząd jest z twojej opcji i kasa bez żadnego wysiłku płynęła do gminy, a teraz zmiana rządu i trzeba będzie się wykazać w zdobywaniu funduszy. Jak myślicie kto ma teraz i na najbliższe lata większe szanse na realne wsparcie ? Wójt z PiS czy PSL?
ROBUR
2024-03-23 19:15:36
0 0
@vvv - obudź się ! PSL (już można powiedzieć że) przez dziesiątki lat rządził w Gminie. PSL jako partia była chyba w każdej kadencji w mniejszej bądź większej koalicji z rządzącymi i co ? DLA GMINY DOROBILI SIĘ DŁUGÓW A DLA SIEBIE "STOŁKÓW"
vvv
2024-03-23 20:57:44
0 0
Ty robur sam się obudź , życie to też kalkulacja. Rozsądek powinien mieć przewagę nad jakimś rozopietywaniem
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
Dagi
2024-03-23 09:55:03
0 9
Słowa uznania należą się wszystkim kandydatom, że wzięli udział i to w dwóch debatach. . Nie zlekceważyli wyborców, w przeciwieństwie do kandydatki na ,Burmistrza, która odmówiła debaty , ,.jednym słowem okazała brak szacunku dla mieszkańców miasta.
vvv
2024-03-23 16:39:28
0 0
To prawda Dagi brak szacunku. Ktoś woli siać zamęt wśród wyborców i rozsyłać plotki niż zmierzyć się kontrkandydatem i o wszystkie sprawy te najbardziej problematyczne otwarcie zapytać i uzyskać odpowiedź, która da jasność poglądów każdego kandydata.
Odpowiedz
strzelba
2024-03-23 09:57:15
0 4
Najlepiej obiecac np. wode a ze bez pokrycia w zasobach to pozniej sie cos wymysli. to samo bylo juz w poprzednich wyborach gdzie na sile rozbudowali wodociag na 140 domow bez zasobow. Dopiero dzieki dodatkowym studniom to jakos daje rade na razie. Żeby myslec o dalszej rozbudowie uzbrajane sa wlasnie kolejne znalezione ujecia ale obiecac albo sklamac jak widac zaden problem. Falsz juz niektórych nie dziwi.
Odpowiedz
agent26
2024-03-23 10:04:13
6 6
Zdecydowanie jestem za obecnym wójtem jego doświadczenie gwarantuje dalszy rozwój naszej gminy . Popieram
Odpowiedz
srok
2024-03-23 10:23:54
4 0
Dlaczego pan nie lubi PiSu i pani europosłanki Beaty Szydło, czy pana rodzice biorą trzynastą i czternastą emeryturę? czy pan
pobiera 800 plus i inne programy pro rodzine? czy pan korzystał z tarczy anty inflacyjnej? to nie ważne ze poseł Terlecki
nie jest codziennie w Limanowej, a pani europosłanka Beata Szydło ma zadanie w europarlamencie, wystarczy ze mieszkańcy
gminy Limanowej odczuwają skutki dobrej polityki rządu PiSu, dzisiaj rządzi koalicja obywatelska, trzecia droga plus PSL
i SLD po 100 dniach rządów mieszkańcy gminy Limanowa odczują skutki nie udolnej polityki koalicji PSL
Odpowiedz
srok
2024-03-23 10:24:52
1 0
Dlaczego pan nie lubi PiSu i pani europosłanki Beaty Szydło, czy pana rodzice biorą trzynastą i czternastą emeryturę? czy pan
pobiera 800 plus i inne programy pro rodzine? czy pan korzystał z tarczy anty inflacyjnej? to nie ważne ze poseł Terlecki
nie jest codziennie w Limanowej, a pani europosłanka Beata Szydło ma zadanie w europarlamencie, wystarczy ze mieszkańcy
gminy Limanowej odczuwają skutki dobrej polityki rządu PiSu, dzisiaj rządzi koalicja obywatelska, trzecia droga plus PSL
i SLD po 100 dniach rządów mieszkańcy gminy Limanowa odczują skutki nie udolnej polityki koalicji PSL
srok
2024-03-23 10:26:06
2 1
od pierwszego kwietnia
wat na żywność wzrosnie o 5 procent, od pierwszego lipca zdrożeje prąd i gaz, czy mieszkańcy Limanowej mają się z czego
cieszyć, PiS rozdawał pieniądze ponieważ umiał nimi gospodarować, podobnie wójt Jan Skrzekut jest dobrym gospodarzem gminy,
co świadczą jego dokonania a debata rodzi emocje, więc trudno zrozumieć krytykę wójta Jana Skrzekuta, panowie mówicie tylko
osobach ale w tych komentarzach jest brak konkretów, wyborcy chcieli by wiedzieć co pan Stanisław i Damian chcą zrobić dla
dobra mieszkańców, dlaczego uważam ze Jan Skrzekut będzie dobrym wójtem ponieważ sprawdził się na tym stanowisku, pozostali
kandydaci na wójta nie rokują ze poradzą sobie w tak trudnym czasie, więc głosujcie na wójta Jana Skrzekuta ponieważ to
jest dobry wójt na nadchodzące złe czasy.
Odpowiedz
byle_nie
2024-03-23 10:35:10
0 2
@jazonek ty wazelinko
Odpowiedz
tukan
2024-03-23 13:43:13
1 0
Byle nie peowski klakier
Odpowiedz
Obiektywna
2024-03-23 13:53:07
3 4
Kiedyś poznałam Jana Skrzekuta i to bardzo porządny i rozsądny wójt. Pomógł, wytłumaczył. Jak popatrzymy na ilość inwestycji, poprawę pracy urzędu to dziwię się jak można wydawać względem niego tak niesprawiedliwe osądy.
szaradaa
2024-03-23 14:51:59
0 3
@Obiektywna DlaPana Króla urząd jest pewnie poza zasięgiem natomiast patrząc obiektywnie to i Młyński i Skrzekut są osobami kulturalnymi i grzecznymi w stosunku do interesantów.
Inna sprawa, że na dzisiejsze układy polityczne na pewno łatwiej by się rządziło Młyńskiemu jak chodzi o pozyskiwanie środków na inwestycje, Skrzekut już swoje pięć minut miał i wykorzystał je dobrze.
O tym kto wejdzie w kalosze Wójta zadecydują wyborcy.
A może by tak dwóch wójtów równoprawnych a zastępcy niet.
W niektórych kulturach mają po kilka żon to dwóch wójtów na urzędzie czemu nie ?
Odpowiedz
Amber2000
2024-03-23 14:31:42
4 4
Moim zdaniem Jan Skrzekut przez 5 lat udowodnił że zasługuje na kolejną kadencję. W końcu odpowiednia osoba na odpowiednim stanowisku. Mój głos pójdzie na Jana Skrzekuta.
Odpowiedz
LechoD
2024-03-23 15:18:34
0 5
Pan Młyński czego się nie dotknie to sukces a od kłopotów i problemów to był zawsze z daleka. Kolej - przecież dał pełnomocnictwo do załatwienia sprawy, Romowie - załatwi to wojewoda, transport publiczny - ogarnie to Bieda, brak drogi powiatowej na Kamionnom - to nie mi brakło skuteczności ale porozumienie z miastem w sprawie dzieci to ja się zająłem, inwestycje w gminie to ja się łaskawie na nie zgodziłem. Oj oj zleciało pięć spokojnych lat na stanowisku i teraz nie ma czym się pochwalić, własnych uchwał zero, inicjatyw też brak nawet źródeł wody się nie chciało w Rybiu poszukać i pomóc załatwiać ale po co i tak jestem debeściak. Trochę skromności i uczciwości!
Odpowiedz
saxon
2024-03-23 17:43:00
2 4
Skrzekut jest gwarantem stabilności kasy dla Męciny i Mordarki . Reszta gminy jak to już jest od dziesięcioleci dostaje łaskawe ochłapy .
emi1987
2024-03-24 20:55:40
0 0
Zgadzam się z przedmówca, niestety Męcina, Pisarzowa i Mordarka są na piedestale
Odpowiedz
konto usunięte
2024-03-23 19:43:28
1 4
Jeśli Pan Skrzekut nie zadawał pytań związanych z rozwojem Gminnej społeczności, a zadawał pytania które mają sprawić więcej szumu koło kandydatów to widać, że stołek się zaczyna palić!
Odpowiedz
Superczlowiek123
2024-03-23 20:12:24
0 4
Ciekawi mnie jedna rzecz kto zapłacił za Wiadomości Gminne który dostał każdy mieszkaniec Gminy Limanowa a w środku ulotki wyborcze komitetu Pana Skrzekuta czy to nie jest wykorzystywanie swojej pozycji i środków z budżetu gminy na agitację wyborczą.
vvv
2024-03-23 21:03:22
0 3
I to jest bardzo dobre pytanie. Jeżeli byłaby to sama darmowa gazeta to jest ok. Ale w niej są reklamy wyborcze wójta, radnego do sejmiku o do rady gminy. Kto z to zapłacił ? Ja bym to zgłosił do właściwych organów ścigania takich nadużyć
Odpowiedz
strzelba
2024-03-23 21:37:06
3 1
Tak listonosz daje wszystko razem bo mu pewnie tak wygodniej. Ale dobrze zasiac jakas watpliwosc jakby byl problem na poczcie albo listonosza zapytac i wyjasnic sprawe. Spece od siania watpliwosci sie znalazly.
Odpowiedz
janek65
2024-03-23 22:06:29
0 0
Superczlowiek123 i vvv na każdym materiale wyborczym jest informacja z jakich środków materiał został sfinansowany a poczta druki wyborcze roznosi tylko na zlecenia poszczególnych komitetów więc lepiej nie piszcie głupot bo robicie to celowo.wykorzystując niewiedzę innych.
Odpowiedz
Superczlowiek123
2024-03-24 07:45:37
0 5
Jeśli ktoś był na otwarciu hali sportowej w Męcinie i słuchał wypowiedzi przy mównicy jeden z występujących chwaląc osiągnięcia obecnego Wójta jasno powiedział że na nadzieję że wszyscy postawią krzyżyk przy jego nazwisku podczas wyborów. To skandal żeby prowadzić agitację wyborczą w szkole. Ta kampania przybiera niestety niezdrowa rywalizację zwłaszcza ze strony obecnego Wójta co udowodnił podczas debaty lekceważąc kontrkandydatów,prowadzącego i widzów a co za tym idzie wyborców ironicznie się uśmiechając i korzystając z telefonu.
Superczlowiek123
2024-03-24 07:50:54
0 0
Podkreślam że pod czas takiej uroczystość z obecnością dzieci i rodziców.
Odpowiedz
3006
2024-03-24 09:22:42
3 0
Po pierwsze to że wójt się uśmiechał, to wynikało z reakcji na mijanie się z prawdą w wypowiedzi pana Stanisława - mógł się śmiać, uśmiechać lub płakać bo przypominam nie miał możliwości adwocem. Ponieważ ta trzecia obcja jak wszyscy wiemy zarezerwowana jest dla trzeciej drogi którą reprezentuje skrycie pan Stanisław, to moim zdaniem wójtowi pozostalo się tylko uśmiechać. Po drugie wójt jest optymistą. i do każdego się uśmiecha, w przeciwieństwie do pesymistów - pan Damian, czy umiakowanych pesymistów, wyglądajacych jakby wrócili z ekstremalnej Drogi Krzyżowej
Odpowiedz
3006
2024-03-24 09:30:29
2 0
Co do otwarcia hali w Męcinie to kiedy mieli ją otworzyć przy laniu ławic . Iwestycja skończona to jest otwarcie. Przypominam że poprzednicy też remontowali szkołę w Męcinie i fragmęty dachu i elewacji można było zbierać po wsi. Jestem pewien że gdyby rządziło PSL to otwarli by również szkolę na Wysokim, co prawda bez dachu ale z panią Poseł. Sory ,oni chcieli ją zlikwidować.
Superczlowiek123
2024-03-24 15:32:42
0 2
Nie chodzi o fakt otwarcia tylko o agitację wyborczą Wójta prowadzona w miejscu do tego nie dozwoloną i to jest uczciwe zachowanie no chyba raczej nie! Wciąganie dzieci w polityczne rozgrywki to już żenada i skrajny egoizm, widać poziom elokwencji i kultury w tym przypadku.
Superczlowiek123
2024-03-24 15:39:13
0 0
Podobna sytuacja z agitacja wyborczą w budynku Urzędu Gminy Limanowa w którym zostało zorganizowane spotkanie kandydatów komitetu wyborczego Pana Wójta.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
janek65
2024-03-24 18:17:10
1 1
@Superczlowiek123 motasz się jak Młyński w debacie. To kto w końcu agitował w Męcinie? Teraz piszesz, że Wójt ale kilka postów wcześniej napisałeś, że to "jeden występujących"? Zdecyduj się. Co do sytuacji w budynku urzędu agitacja to namawianie do głosowania lub określonych decyzji wyborczych, zebranie komitetu w zamkniętym gronie to nie agitacja, nie ośmieszaj się. Poza tym inne komitety też korzystają z budynków gminy Limanowa. Zapomniałeś napisać? No tak, bo to nie pasuje do narracji tworzonej na potrzeby chwili. Chyba czas na tabletkę lub kielicha, obojętne co, byle zadziałało bo żyłka pęknie.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Retransmisja przedwyborczej debaty. Kto wypadł najlepiej? "
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in