8°   dziś 3°   jutro
Sobota, 20 kwietnia Czesław, Agnieszka, Marian, Czech

'Kompleksowy węzeł z przystankami'

Opublikowano 10.06.2013 10:27:40 Zaktualizowano 05.09.2018 08:47:10 top
48 11282

Limanowa. Powiat nie wyraża zgody na likwidację przystanków autobusowych przy ulicy Targowej. Według starosty rozwiązaniem problemu byłoby stworzenie kompleksowego węzła przesiadkowego - dworca wraz z przystankami.

Do dziś nie udało się rozwiązać konfliktu pomiędzy przewoźnikami, a Urzędem Miasta Limanowa. Przypomnijmy, że władze miasta w ubiegłym roku podjęły decyzję o stworzeniu jednego dworca dla komunikacji w Limanowej i wydzierżawiły dworzec od firmy PKS Pasyk&Gawron, który udostępniają przedsiębiorcom prowadzącym przewozy. Na to rozwiązanie przystało tylko kilku przewoźników pozostali, w tym największe firmy przewozowe przeniosły się ze zlikwidowanego w wyniku przebudowy ulicy Targowej placu na nowy plac przy ulicy Zygmunta Augusta.

Burmistrz w ostatnim czasie chciał zlikwidować przystanki na ulicy Targowej (w okolicy dworca) na których zatrzymują się przewoźnicy. Tłumaczył to tym, że w trakcie ubiegłorocznej przebudowy Targowej, przystanki miały zostać zamienione na postój taxi oraz zatokę dla osób przywożących na dworzec podróżnych, lecz zamierzeń nie zauważył projektant i pozostawił je bez zmian. Likwidacja tych przystanków spowodowałaby, że przewoźnicy musieliby przejeżdżać przez dworzec. Przewoźnicy likwidacji są przeciwni i dwa tygodnie temu zorganizowali protest przeciwko działaniom władz miasta.

Zgodnie z prawem na terenie powiatu odpowiada za organizację ruchu starosta. Jak się okazuje powiat nie wyraził zgody na projekt zmiany organizacji ruchu przedstawiony przez burmistrza (likwidacja przystanków).

Według powiatu w sprawie zachodziły przesłanki przemawiające za odrzuceniem nowej organizacji ruchu takie jak: projekt przebudowy ulicy Targowej przewidywał lokalizację na ul. Targowej zatok autobusowych, a burmistrz nie wnosił o zmianę przeznaczenia zatok autobusowych na inny cel, czy też ta, że w grudniu 2012 roku starosta zatwierdził na wniosek burmistrza stałą organizację ruchu (obecną), który przewidywał na ulicy Targowej przystanki. - Organ zarządzający ruchem na drogach publicznych uwzględnia interesy społeczne mając na względzie zapewnienie efektywnej obsługi pasażerów korzystających z linii komunikacyjnych oraz prowadzoną politykę transportową. W przedstawionej przez wnioskodawcę charakterystyce projektu organizacji ruchu brak jest analizy skutków zamierzonych zmian. Przedstawiony do zatwierdzenia projekt nie zawiera analizy przepustowości alternatywnych przystanków komunikacyjnych lub dworca autobusowego usytuowanego w pobliżu. Projektowana zmiana organizacji ruchu w sposób poważny zakłóciłaby dotychczasowe funkcjonowanie systemu komunikacji pasażerskiej. Spośród 65 linii komunikacyjnych w Powiecie Limanowskim, 35 linii przebiega przez ul. Targową z czego 26 korzysta z obecnie istniejących przystanków na ulicy Targowej. Dziennie na przystankach przy ul. Targowej jest około 360 zatrzymań z czego przykładowo w godzinach 14.30 – 15.30 50 zatrzymań (nie licząc przewoźników wjeżdżających na Dworzec). Ewentualna likwidacja przystanków pociągałaby za sobą również zmianę przebiegu linii komunikacyjnych uwzględniających przystanki na ul. Targowej przez przewoźników, co prowadziłoby do zmiany potoków pasażerskich – napisano w uzasadnieniu decyzji odmownej.

Starosta Jan Puchała na nasze pytanie, czy popiera ideę jednego dworca autobusowego w Limanowej odpowiedział: - Zgodnie z ustawą o publicznym transporcie zbiorowym, kwestia wyznaczania dworca i przystanków należy do kompetencji samorządu gminnego. Burmistrz musi znaleźć alternatywę, która będzie do zaakceptowania dla przewoźników i mieszkańców powiatu - stwierdził w mailu Jan Puchała, starosta powiatu. - Moim zdaniem mając na uwadze podróżnych jak i przewoźników należy rozważyć stworzenie kompleksowego węzła przesiadkowego uwzględniający zarówno dworzec jak i przystanki na ulicy Targowej.

Starostę poprosiliśmy także o komentarz do słów burmistrza, który stwierdził, iż powodem dla którego część przewoźników przeciwstawia się wjazdowi na dworzec ma być nierealizowanie przejazdu zgodnie z rozkładem, zadaliśmy także pytanie, czy powiat po takich doniesieniach będzie kontrolował zgodność przejazdów z udzielonymi zezwoleniami (oczywiście chodzi o zezwolenia wydane przez powiat). Bardzo proszę też o informację, kiedy ostatnio taka kontrola miała miejsce i których przedsiębiorców dotyczyła oraz jakie były jej wyniki.

- Nie mam w zwyczaju komentować słów innego samorządowca – odpowiedział mailowo na nasze pytania Jan Puchała. - Starosta zgodnie z ustawą o transporcie drogowym prowadzi kontrolę wykonywania przewozów drogowych w zakresie transportu osób. Wg stanu obecnego, wydano 68 zezwoleń na wykonywanie przewozów regularnych. Kontrole prowadzone są regularnie. Od początku roku było ich 37, ostatnia w terenie została przeprowadzona w dniu 9 maja. W przypadku jednego przedsiębiorcy nałożono karę pieniężną w wysokości 3000 tys. zł.

Komentarze (48)

znany
2013-06-10 11:06:01
0 0
Oczywiście Pan Starosta ma rację!
Ustalmy fakty;
Pan Wojewoda uchylił uchwałę Rady Miasta w punkcie dotyczącym obowiązku wjazdu na plac przy Targowej, inaczej mówiąc przewoźnicy nie mają obowiązku korzystać z tego placu.
Po drugie, na skutek nieprzemyślanych działań Miasta powstał dodatkowy plac postojowy busów na ZA.
Po trzecie w Mieście funkcjonują obecnie cztery 'dworce' - ZA, Kilińskiego, Targowa i Mały Rynek.

Resume, skoro przewoźnicy kategorycznie odmawiają wjazdu na plac przy Targowej i nie maja takiego obowiązku, zlikwidowanie tam przystanków odbyło by się z ogromną szkodą dla pasażerów, a przecież transport zbiorowy ma służyć pasażerom, a nie jakiejś tam wojence Pana Burmistrza i niektórych radnych z przewoźnikami.
Nawet gdyby wszyscy przewoźnicy wjeżdżali na ten kontrowersyjny plac, to te przystanki są przecież konieczne, choćby dla wysiadających z busów które kończą kursy i muszą odjechać na place postojowe.
Należy rozważyć możliwość wykorzystanie dla celów transportu zbiorowego części parkingów na ul Kopernika od strony Targowej.
Odpowiedz
zabawny
2013-06-10 11:07:38
0 0
Muzyka łagodzi obyczaje.
Po wczorajszym XIV Powiatowym Przeglądzie Orkiestr Dętych w Laskowej, Pan Starosta dobrze mówi. :)
Odpowiedz
AdamKnight
2013-06-10 11:16:00
0 0
Jestem za jednym dworcem, ale tłumaczenie, że projektant czegoś tam nie zauważył i zrobił przystanek zamiast zatoki, jest strasznie toporne. Pomysł z węzłem przesiadkowym wydaje się być rozsądną alternatywą.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-06-10 11:22:01
0 0
A może Burmistrz zaprosi do rozmów przewoźników, bo swoją upartością i zacietrzewieniem zamiast jednoczyć mieszkańców tylko stwarza podziały.
Odpowiedz
bearchen
2013-06-10 12:05:30
0 0
Pan Starosta zawsze znajdzie jakies wyjscie. Zatem mam nadzieje, ze w porozumieniu z Panem Burmistrzem dojda wspolnie do rozwiazania problemu.

Fajne foto. Kiedy wysepka na rondo bedzie zagospodarowana? To na zdjeciu jak i to pod Biedronka?
Odpowiedz
brookpetit
2013-06-10 12:10:21
0 0

'W przypadku jednego przedsiębiorcy nałożono karę pieniężną w wysokości 3000 tys. zł.'

Wątpię by ta kara była aż tak dotkliwa... 3000 tys. to jednak 3 000 000 (słownie: 3 miliony) a to jednak robi 'drobną' różnicę :). Do poprawki.

Odpowiedz
kasik
2013-06-10 12:17:09
0 0
@bearchen...to nie są ronda,tylko kopce kreta:)
Odpowiedz
anilec
2013-06-10 12:40:57
0 0
@brookpetit - Pan redaktor nie może poprawiać urzędowego maila. ha,ha
Odpowiedz
bearchen
2013-06-10 12:58:41
0 0
Kopiec czy nie, ladnie by sie zrobilo, gdyby tam cos kwitlo :):)
Odpowiedz
kasik
2013-06-10 14:09:58
0 0
zdecydowanie:) aczkolwiek milej by się jeździło,gdyby było nieco niższe:)
Odpowiedz
bearchen
2013-06-10 14:17:43
0 0
Nizsze to obawa, ze kierowcy zaczna jezdzic do prosta:) Wiesz... Polak potrafi:):P
Milego dnia. Pozdrawiam.
Odpowiedz
Doradca
2013-06-10 15:00:57
0 0
'Według starosty rozwiązaniem problemu byłoby stworzenie kompleksowego węzła przesiadkowego - dworca wraz z przystankami'

No proszę jednak polityka miłości trwa nadal. To jest właśnie to czego chce Rada Miasta i Pan Burmistrz.

Ta jednomyślność Pana Starosty i Miasta jest budująca.
Odpowiedz
saleen22
2013-06-10 15:32:30
0 0
rzeczywiscie wyglada jak kopiec kreta :))) przydalo by sie zazielinic,,,,:)) za te oszczednosci co podobno wygrali za przetarg,,,,,ale mysle ze sie rozplynely :(
Odpowiedz
rezystor
2013-06-10 15:44:45
0 0
@Doradca - mylisz się. pomysł 'wspólnego dworca' Pana Burmistrza, a pomysł 'kompleksowego węzła przesiadkowego' Pana Starosty to dwie różne rzeczy. Pierwszy z nich zakłada odjeżdżanie busów i autobusów ze wspólnego dworca, natomiast drugi, jak rozumiem, zakłada, że każdy odjeżdża skąd chce, ale mółgby przejeżdżać w okolicy dworca i zatrzymywać się na przystanku obok dworca (bo i po co miałby tam wjeżdżać). Mogłyby busy zatrzymywać się na przystanku na Targowej albo na Kopernika.

A tak poza tym, co ma projektant do tego, że nie naniósł na plan 'zamierzeń'. Ktoś to przecież zaakceptował, więc teraz nie można mieć pretensji do projektanta, kimkolwiek on/ona jest.

Żeby się nie porobiło z naszymi limanowskimi inwestycjami jak w Krakowie:
http://bit.ly/11QKN1j
Bo coś mi się wydaje, że jak na razie wszystko do tego zmierza
Odpowiedz
Doradca
2013-06-10 15:54:40
0 0
@ rezystor no proszę a ja myślałem że to, to samo.

I dalej tak myślę. Wszak to Pan Starosta powiedział i nie mam podstaw w to nie wierzyć.
Odpowiedz
POlak1
2013-06-10 16:26:55
0 0
Toż to nasi ''urzędnicy'' nawet nie znają podstaw matematyki
(i nie tylko...) 3000 tys. = 3 000 000 i oni mają rządzić czymkolwiek , nawet nie nadają się na władze choćby chlewiku.... No chyba że się tak straszliwie zawzięli na przewoźników... I tak panowie u ''góry'' mają dobrze nic nie płacą przewoźnikom a uczniowie do szkół pozawożeni..
Odpowiedz
znany
2013-06-10 17:08:46
0 0
Doradco, takiego absurdu jaki Ty napisałeś nie czytałem nigdy. To się nadaje do szpilek, albo Teleexpressu:)))
Przecież Pan Burmistrz chce te przystanki zlikwidować!!!:))) No to jak ma powstać ten węzeł przesiadkowy???:))), o którym pisze Pan Starosta.
Odpowiedz
Doradca
2013-06-10 17:20:45
0 0
Paaaaaanie @ znany ja wierzę Panu Staroście.
Odpowiedz
TuronGorski
2013-06-10 17:39:15
0 0
cała nadzieja w Staroście
Odpowiedz
TuronGorski
2013-06-10 17:45:11
0 0
a rondo za dworcem proponuje nazwać ;Rondo Głupiego Urzędnika
Odpowiedz
konto usunięte
2013-06-10 18:21:38
0 0
Niektórym trzeba to powtarzać do skutku: Prywatny dworzec firmy 'Bieda & Gawron' nigdy nie będzie dworcem wszystkich przewoźników! Burmistrz chyba zapomniał, że Limanowa nie jest jego prywatnym folwarkiem.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-06-10 18:24:28
0 0
Zlikwidujmy wszystkie przystanki autobusowe w Limanowej i zastąpmy je postojami taksówek. Przecież Limanowa jest tak wielka jak Nowy Jork i biedni taksówkarze nie mieszczą się na tym jednym, małym postoju :)
Skompromitowany burmistrz kompromituje się jeszcze bardziej. Przegrał walkę we wszystkich możliwych urzędach a on dalej brnie w zaparte jeszcze durniej argumentując swoje głupie decyzje.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-06-10 19:15:08
0 0
...P. Starosta przynajmniej nie chce na siłe w przeciwieństwie do p. Burmistrza uszczęśliwiać ludzi

w N.Sączu są DWA dworce i nikomu to jakoś nie szkodzi
więc o co chodzi o kase ? za freee ?
jak zwykle żałosne to jest
Wielcy włodarze pozwólcie w spokoju pracować , ludziom dojeżdzać do pracy dzieciom do szkół a
TURYŚCI Mają w rynku BUZODROM !( po co On tam jest tak zwany PUNKT INFORMACJI TURYSTYCZNEJ ?)
przynajmniej odwiedzą
rynek Limanowski tak zwani turyści tam powinni sie dowiedzieć skąd i gdzie odjeżdzają nie tylko busy gawrony też !
Odpowiedz
szejk
2013-06-10 19:51:38
0 0
Z całym szacunkiem dla busiarzy, ale punktualni to raczej nie są. Przynajmniej większość. Swoją drogą to gdzie są rozkłady jazdy na przystankach?
Odpowiedz
konto usunięte
2013-06-10 20:22:57
0 0
A co to, ich wina? Przystankami zarządza miasto. Burmistrz w swojej propagandowej ulotce wspominał coś o poprawie funkcjonalności przystanków ale jak na razie planuje likwidację dwóch z nich (Kopernika i Targowa). I gdzie tu logika?
Odpowiedz
CyberLuke
2013-06-10 20:24:08
0 0
Pierwszy artykuł w którym ludzie zaczęli dostrzegać różnicę między 'racją' a 'reżimem' - no proszę, a jednak cuda się zdarzają. Jeżeli chodzi o nazewnictwo rond koło PKS-u - to z racji że są bliźniacze i blisko siebie to MUSZĄ się nazywać Rondami Doradców. Pierwsze Księcia Wieśka I (AKA Zoniuchnego) oraz drugie Nieustąpionego w Błazenadzie Giermka Juranda (AKA Kronikarza Mola Książkowego) ;P
Odpowiedz
konto usunięte
2013-06-10 20:36:17
0 0
Nie tyle ludzie dostrzegli tę różnicę (mądrzy ludzie wiedzieli to od dawna) ile nadworni klakierzy Biedy i Gawrona (terrorist, kpiarz, Julek i jeszcze kilku innych zjebów) jeszcze nie dorwało się do komputera. Z całej tej zakłamanej szajki ostał się jedynie Doradca. Ale nie martw się, przed nami długa noc i chłopaki zdążą nadrobić zaległości. Rano zobaczysz tu całą litanię postów obsmarowujących złych busiarzy, którzy nie chcą się podporządkować bezprawnej uchwale i pochwalających wspaniałego burmistrza, który tak bardzo chcę pomóc mieszkańcom (np. poprzez likwidację przystanków) i zupełnie przez przypadek najbardziej pomaga swojemu kumplowi z lat szkolnych, Wojtusiowi G.
Odpowiedz
Doradca
2013-06-10 20:47:30
0 0
Szajka mówisz. Zjebów. Ładnie mnie nazywasz to określ sam siebie. Kim Ty jesteś?. Czy ja Ci kiedyś ubliżyłem ?. Czy zwyzywałem Cię od zjebów czy napisałem, że busiarze to szajka ?.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-06-10 20:48:02
0 0
No i brawo Panie Starosto o to właśnie chodziło ,że przewoźnicy powinni korzystać z tych przystanków obok dworca PKS a nie uzależniać się od konkurencji , pasażerowie w tym przypadku nie stracą a Pan Burmistrz zachowa twarz.
Powodzenia Panie Starosto więcej tak trafnych decyzji.
Odpowiedz
CyberLuke
2013-06-10 21:04:36
0 0
Doradco mam Ci przypomieć jak na przewoźników nadawałeś. Oni w porównaniu do Ciebie potrafią przyjmować ciosy na klatę.
Odpowiedz
Doradca
2013-06-10 21:10:52
0 0
@ CyberLuke proszę bardzo przypomnij i pokaż w którym komentarzu wyzywałem od tumanów, zjebów i szajk.
Odpowiedz
HenrykV
2013-06-10 21:27:24
0 0
wcześniej czy później i tak przewoźnicy trafią na dworzec, który jest dworcem miejskim (co najmniej przez najbliższe 20 lat). to jest tak pewne jak to, że toalety zastąpiły wychodki i sławojki. Jedynym rozwiązaniem dla przewoźników jest dogadanie się i wybudowanie nowoczesnego dworca z galerią handlową. Tylko wtedy mogą zatrzymać postęp cywilizacyjne. Placyk z toi toi na Z.A nie będą dworcem bo ludzie na to nie pozwolą.
Odpowiedz
CyberLuke
2013-06-10 21:51:34
0 0
Szanowny Doradco to iż nie nazwałeś rzeczy po imieniu nie uprawnia Cię do obsmarowywania innych tłumacząc przy tym, że Burmistrz ma zawsze bezwzględną rację i tylko rację.
Odpowiedz
Dagi
2013-06-10 22:15:16
0 0
Popieram Radę Miasta i Burmistrza - dworzec powinien być jeden, czy też jestem zjebem?
A Pan Starosta niech się wypowie czy prawnie przewoźnicy korzystają z terenu przy Z.A jako pod zajezdnie busów? kto to zatwierdził?
Odpowiedz
Doradca
2013-06-10 22:16:27
0 0
@ CyberLuke uważam, że Pan Burmistrz w tym wypadku ma rację.
Problem nie jest dzisiejszy, trwa przynajmniej od 2005 roku.
Zmieniły się Rady, zmienił się Burmistrz tylko rozdający karty właściciel firmy przewozowej jest ten sam.

Kto ma krótką pamięć warto ją odświeżyć.
Odpowiedz
CyberLuke
2013-06-10 22:25:24
0 0
Doradco a Ty dalej swoje odświeżę Ci pamięć - Który Burmistrz wygonił przewoźników spod PKS-u - tak tak... Król Kopiec Kreta Wielki.
Odpowiedz
bearchen
2013-06-10 22:35:11
0 0
Oj Panowie Panowie.
Zamiast usiasc przy jednym stole z Panem Burmistrzem i jego zastepca Szanownym Panem Waclawem Zon i zastanowic sie wspolnie jak dojsc do porozumienia, to Wy wyzywacie sie od zj***w. Z pewnoscia nasza wladza bylaby wdzieczna, ze nie zostala sama z tym jakze 'ogromnym' problemem, my mieszkancy wreszcie mielibysmy porzadek, a Wy oczywiscie satysfakcje z tego, ze komus pomogliscie.
Zastanowcie sie czy to nie lepsze rozwiazanie.
Dobrej nocy zycze i pozdrawiam Szanownego Pana Burmistrza oraz Jego zastepce rownie szanownego Waclawa Zonia z nadzieja, ze zaprowadza jakis lad w koncu i pomysla nad budowa ronda w Sowlinach ;).
Dobranoc.
Odpowiedz
HenrykV
2013-06-10 22:36:26
0 0
@luke - ten upieprzony błotem plac z zerową infrastrukturą dla podróżnych, gdzie człowiek nieraz i godzinę stał na deszczu czy mrozie i modlił sie, żeby była wystarczająca liczba osób do odjazdu busa, bo inaczej mogł sie przewoźnik 'rozmyślić' to według Ciebie było rozwiązanie komunikacyjne dla Limanowej.???
Nie rozumiem argumentacji przewoźników, którzy boją się kursów Gawrona. Przecież jeśli Pasyk i Gawron będą chcieli zmienić rozkłady jazdy to muszą uzyskać - na terenie powiatu - zgodę Starosty, a poza nim Marszałka. Nie sądzę, żeby Pan Starosta skrzywdził przewoźników, więc po co ta cała hucpa
Odpowiedz
znany
2013-06-10 22:45:43
0 0
Doradco, a któż broni Panu Burmistrzowi i Radzie powołać miejską spółkę komunikacyjną, wyposażyć ją w nowiutkie, dobrej marki, klimatyzowane autobusy, zatrudnić uśmiechniętych, doświadczonych, najwyższej klasy kierowców, ubrać ich bardzo elegancko i ustalić konkurencyjne nie do pobicia ceny biletów? No któż na Miły Bóg broni:)
Sprawa dworca zostanie raz na zawsze rozwiązana, bo takiej konkurencji przecież nikt nie wytrzyma:)
No ale jak się dzisiaj po blisko 3 latach patrzy na MZGKiM, to dziw bierze, że ktoś ma tutaj czelność jakąkolwiek prywatną firmę krytykować i cokolwiek narzucać.
Ustawowa odpowiedzialność Miasta za komunikację zbiorową nie polega na dyrygowaniu innymi, ale jest to obowiązek samemu stworzyć jak najlepsze warunki dla podróżnych.
Odpowiedz
Doradca
2013-06-10 22:50:08
0 0
Panie @ znany a co było w poprzedniej kadencji podajże w 2006 roku późnią jesienią czy Panu też szwankuje pamięć ?.
Odpowiedz
znany
2013-06-10 22:58:21
0 0
Przecież pisałem o tym już wiele razy, że błędem było sprzedanie przez Pana wojewodę PKSu razem z dworcem!!!
Ale to było jeszcze w zapoprzedniej kadencji i muszę Cię zmartwić, nie byłem wtedy nawet radnym:)
O ile dobrze pamiętam ślubowanie składałem dopiero w grudniu.
Odpowiedz
CyberLuke
2013-06-10 23:00:59
0 0
Szanowny Henryku wierz mi lub nie ale jeździłem tymi busami często do Sącza jak stamtąd wyjeżdżały o każdej porze dnia i nocy w lecie i w zimie - nie zdarzyło mi się ani razu abym nie dotarł do miejsca przeznaczenia za późno - w porównaniu do Pasyk & Gawron gdzie czekałeś na autobus w którym waliło jakby kto capa przewoził mało tego spikerka 10 min przed wyjazdem odwoływała autokar. Odnośnie tych wypchanych busów których Burmistrz tak nienawidzi i porównuje do puszek z sardynkami (choć nigdy go w takowym nie widziałem)- to na moim przykładzie jak widziałem pełnego Max Busa to szło się na przystanek obok myjni i wsiadało do 10 min później jadącego pustego busa przez Męcinę i jechało się krótszą drogą - tyle w temacie.
Odpowiedz
matrix1
2013-06-10 23:12:37
0 0
Burmistrz Bieda zgrywa jarząbka że projektant się pomylił w oznakowaniu zatok to ja się pytam co nasze władze miasta robiły podczas odbioru inwestycji 'projekt przebudowy ulicy Targowej przewidywał lokalizację na ul. Targowej zatok autobusowych, a burmistrz nie wnosił o zmianę przeznaczenia zatok autobusowych na inny cel, czy też ta, że w grudniu 2012 roku starosta zatwierdził na wniosek burmistrza stałą organizację ruchu (obecną), który przewidywał na ulicy Targowej przystanki.'według mnie burmistrz ma jakiś układ z 'P&G' może nie teraz ale myślę że po przegranych wyborach daj boże będzie chciał mieć jakąś ciepła posadkę być może w spółce 'P&G'
Odpowiedz
Doradca
2013-06-10 23:13:29
0 0
Panie znany muszę Pana zaskoczyć to było w grudniu :)
Odpowiedz
mariusz1a3
2013-06-10 23:35:45
0 0
tak trudno siąść wszyscy razem i pomyśleć na d rozwiązaniem które wszystkich zadowoli... wiadomo przecież że pomysł p. gawrona by wybudować galerię przy dworcu i tym samym jak wszyscy przewoźnicy będą przejeżdżali przez dworzec to niby 'w galerii będzie utarg i ruch' niczym w Krakowie jest wielkim niewypałem skoro obok buduje się plac targowy co można na nim kupic wszystko bo jakoś jeżdżę busem ale nie uśmiecha mi się jeździć koło wielu toreb z zakupami a jak ktoś ma tyle pieniędzy by kopic coś nowego i raczej nie taniego w galerii to na pewno podjedzie sobie samochodem .... a wystarczy pomyśleć i na dworcu umieścić informacje o której poszczególne busy zatrzymują się na targowej by każdy mógł się przesiąść i przejść tyle przez drogę lub ewentualnie spacerkiem na Kopernika...
Odpowiedz
pinkfloyd
2013-06-10 23:36:44
0 0
Podoba mi się podejście Starosty-myślę,że jest to w miarę słuszna decyzja,wiec tak trzymać Panie Starosto/przynajmniej wiadomo,kto tutaj rządzi i w miarę słusznie/.
Odpowiedz
Daro
2013-06-11 22:15:50
0 0
mariusz1a3 masz rację , wystarczy dokładna tablica informacyjna i wszystko gra.
Odpowiedz
Dunior
2013-06-11 23:12:28
0 0
a mi sie podobają te kontrole busów ze strony starostwa: szkoda tylko że nikt nie zauważył w czasie kontroli że po rozkładach jazdy na przystankach pozostało wspomnienie (dotyczy to np: przystanków przy drogach powiatowych)
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"'Kompleksowy węzeł z przystankami'"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in