Baner Baner
21°   dziś 21°   jutro
Czwartek, 02 maja Zygmunt, Atanazy, Anatol, Longina, Tola

Policja ujawniła czterech 'koników'

Opublikowano 28.10.2011 08:25:20 Zaktualizowano 05.09.2018 11:30:18 top
52 8393

Limanowa. Cztery osoby odpowiedzą za sprzedaż biletów (na mecz Limanovii z Wisłą Kraków) po kilkukrotnie wyższej cenie niż w kasie klubu.

Jak informuje limanowska policja w związku z meczem Limanovia-Wisła Kraków pojawiły się informacje o osobach, które oferowały do sprzedaży bilety wstępu za cenę nawet kilkukrotnie wyższą niż oferowane w kasie MKS „Limanovia”.

- Wykorzystując te informacje policjanci ujawnili na gorącym uczynku  cztery takie osoby, które zostały pociągnięte do odpowiedzialności - mówi Stanisław Piegza, rzecznik KPP w Limanowej.

Zobacz również:

Komentarze (52)

Lumpex
2011-10-28 08:58:29
0 0
W czym problem??Nie rozumiem kupili sobie bilety a gdy w kasie już ich nie było postanowili sprzedać zarabiając na tym to przestępstwo??Sam bym tak zrobił bo jeśli ktoś chciał by bilet na ten mecz to i pewnie 100zł by zapłacił a w kasie biletów brak...Policja szuka sensacji i chyba chcą swoje statystyki poprawić...chore...
Odpowiedz
KaKropka
2011-10-28 09:21:54
0 0
ABS0LLUT już to kiedyś przytaczał:
Art.133 Sprzedaż biletów z zyskiem - przesłanki wykroczenia
§ 1. Kto nabywa w celu odprzedaży z zyskiem bilety wstępu na imprezy artystyczne, rozrywkowe lub sportowe albo kto bilety takie sprzedaje z zyskiem,
podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.
§ 2. Usiłowanie oraz podżeganie i pomocnictwo są karalne.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 09:31:24
0 0
Tylko wyjechać z tej polski. JP.
Odpowiedz
stranger
2011-10-28 09:50:04
0 0
Skoro nie chcesz przestrzegać prawa to wyjedż, nauczą Cię tego np. na Wyspach:-)Policja słusznie ich ukarze: bilety kupili by zarobić, bez pozwolenia na handel, bez płacenia podatków. Czyli okradli pozostałych podatników.Proste. Ale u nas powodem do chwały jest kombinowanie a nie szacunek dla prawa.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 10:02:17
0 0
xD. Dobrze płać podatki, bądź grzeczny, polskie podatki są bardzo dobrze wykorzystywane.


Bardzo prosto można ten chory paragraf ominąć.
Sprzedam gwoździa jako gratis dorzucam bilet na mecz^^
Odpowiedz
jareek
2011-10-28 10:48:27
0 0
Manieks piszesz JP dzieciaku ,ale jak Ci się coś stanie to pierwszy ich będziesz wzywał.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 10:54:58
0 0
Piszesz dzieciaku, a nic o mnie nie wiesz.
Odpowiedz
juzek
2011-10-28 11:14:23
0 0
@Manieks: A za gwoździa odprowadzasz podatek, wystawiasz paragon albo fakturę? ;p
Odpowiedz
jareek
2011-10-28 11:19:43
0 0
Manieks po komentarzu wiem ,że popierasz kombinatorstwo i myślisz ,że jesteś WIELKI bo umiesz napisać
JP
Odpowiedz
lukaszu
2011-10-28 11:48:49
0 0
Część osób właśnie kupiła bilety na mecz specjalnie po to, aby później zamieścić ogłoszenie i sprzedać drożej.Ceny wahały się nawet w okolicach 100 zł. Co nie którzy myśleli, że na meczyku zarobią i racja aby takich karać !! hehe
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 13:20:18
0 0
Oczywiście że popieram kombinatorstwo, nie zapominaj że jesteśmy w Polsce, Ty chyba też umiesz pisać i dogryzać innym bo jesteś Polakiem :)
Odpowiedz
kolesgit
2011-10-28 13:21:09
0 0
widać, że nie mieli co robić, stali jak słupy soli, nudziło im się, to zajęli się zorganizowaną przestępczością:) proponuje państwowe odznaczenie, np. order krzyża i wstęgę. Jest szansa, bo Pan Bronek zamówił sporą ilość tychże gadżetów. A jak dobrze pójdzie to może wcześniejsza emerytura, za szczególne zasługi dla Państwa.
Odpowiedz
jareek
2011-10-28 13:38:07
0 0
W Polsce jest wielu uczciwych i pracowitych ludzi,więc nie przypisuj tych cech wszystkim
Odpowiedz
daroko
2011-10-28 13:40:02
0 0
A skąd oni mieli tą większą ilość biletów ? Czytałem tutaj że sprzedały się w niecałą godzinę ,może tym trzeba się zainteresować ?
Odpowiedz
obcy8
2011-10-28 14:47:31
0 0
sprzedam bilet na trybunę dokładaną, cena 5 zł :)
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 15:01:41
0 0
ej nie wydaje wam się że to jest po prostu głupie ?? ktoś sobie kupil bilet i może sobie nawet nim ... (go zjeść :)
Odpowiedz
Sniper
2011-10-28 15:20:08
0 0
Nic w tym głupiego nie ma. Zjeść go może, ale sprzedać drożej nie bo to jest nielegalny dochód. Wtedy okradani jesteśmy my - podatnicy uczciwie płacący podatki. I możecie sobie tutaj dysktutować bo już wyżej widzę siłę argumentu - 'JP' i po dyskusji. Jak byłem w przedszkolu to tak problemy rozwiązywaliśmy przy zabawkach. I narzekajcie, że to Polska i w ogóle. Proszę bardzo - nikt Wam tu nie karze siedzieć - pohandlujcie tak biletami za granicą to was przymkną i nie będziecie już tutaj pierdół pisac.
Odpowiedz
Sniper
2011-10-28 15:22:43
0 0
Dodam, że właśnie takie sztuczne wykupywanie biletów powoduje pozorny ich brak i niemożliwość kupienia ich dla normalnych kibiców, co idąc dalej sztucznie zawyża wartość takiego biletu., a to powinni bezwzględnie tępić.
Odpowiedz
clemenza
2011-10-28 15:25:16
0 0
czepiacie sie zwyklych obywateli ktorzy chcieli pare groszy dorobic, a popatrzcie na politykow z sejmu i na nizszych szczeblach, oni to dopiero 'uczciwie' dorabiaja, i to nie zeby pare czy pareset zlotych, tylko duuzo wieksze sumy. Az czlowieka krew zalewa jak widzi taka niesprawiedliwosc. I w dodatku maja czelnosc takim czyms sie chwalic (...)
Odpowiedz
Sniper
2011-10-28 16:53:15
0 0
clemenza, ja wiem co masz na myśli, ale politycy to już nie jest społeczeństwo, na które mamy wpływ.
Wiem, ze tu chodzilo o przechandlowanie dwóch czy pięciu biletów, czyli właściwie gówno nie zarobek, gówno nie przestępstwo. Ale śmiem twierdzić, że mniej wiecej w ten sposób rodziły się układy, które dzisiaj mamy w sporcie. Dzisiaj damy komuś pomanipulować cenami bilecików w PP, jutro w 2 lidze, może kiedyś w 1, później gra będzie warta świeczki, a ktoś z takim 'przyzwoleniem' nie daj Bóg pozwoli sobie pomanipulować wynikami. To jest niepozorne gówno, na które my się po cichu zgadzamy no bo 'niech dorobi parę groszy'. To takie moje przemyślenia.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 16:58:05
0 0
No może z tym JP przesadziłem, ale w tym przypadku pasuje.
Odpowiedz
clemenza
2011-10-28 17:08:35
0 0
sniper, ja tez cie rozumie, i masz troche w tym racji. Ale pamietaj ze przyklad idzie z gory i to od 'glowy' zaczyna sie wszystko psuc. Takze nie dziw sie, ze jest jak jest. Uklady byly sa i beda, tego juz nie wyplenisz. Moim zdaniem skoro ci z wyzszej polki kra(...) legalnie, to my nie powinnismy biernie patrzec, tylko czasem 'uzyc' z tego 'ich' zarobku :)
Nie zebym pochwalal takie rzeczy, ale takie juz jest zycie - niesprawiedliwe i trzeba sobie w nim jakos radzic :)
Odpowiedz
chlop
2011-10-28 17:14:37
0 0
Co to jest JP albo xD .HEJ
Odpowiedz
Sniper
2011-10-28 18:08:27
0 0
Nie jestem taki bym zawsze postępował moralnie czy też legalnie. Więc też nie mam zamiaru w życiu się biernie przyglądać jak inni kombinują. Aczkolwiek akurat w tej sprawie uważam, że takie postępowanie jest szkodliwe przede wszystkim dla piłki limanowskiej, dla której to była ogromna promocja. Sporo osób pewnie nie przyszło na ten mecz bo wykupiono bilety i były przez pewien czas tylko w 2 obiegu. Wiem, że później były jeszcze możliwe do kupienia, ale w takim przypadku 'konikowanie' nie wypaliło. A Gdy wypali to moim zdaniem przynosi szkodę sportowi i piłce.
Odpowiedz
clemenza
2011-10-28 18:31:16
0 0
i masz racje :)
A wiec proponuje nie brac sie za ze tak powiem 'płotki' tylko za grube ryby :) Lepiej sie przyjrzec, kto z wladz, i komu rozdal bilety, przed oficjalna sprzedarza. Bo w ciagu godziny raczej 2k biletow nie sprzedali w kasie :) Niech moze policja od tego zacznie, bo płotki nie problem wylowic :)
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 18:49:26
0 0
Sadzę że obecny sejm powinien się przede wszystkim zająć likwidacją takich durnych przepisów a nie wymyślaniem nowych. Dlaczego wielkim biznesem jest kupienie skrzynki jabłek i sprzedaniem jej dwie ulice dalej a przestępstwem taka sama operacja na biletach. Kto mi to rozsądnie wytłumaczy?
Odpowiedz
clemenza
2011-10-28 18:53:38
0 0
bo rzekomo za sprzedana skrzynke jablek za rogiem, musisz odprowadzic podatek. Jesli nie zjawi sie kontrola, i nie sprawdzi ze sprzedajesz na czarno, to ci sie udalo sprzedac z 100% zyskiem bo nie odprowadzisz podatku za ten zysk :)
Odpowiedz
jacek272
2011-10-28 19:00:14
0 0
a co wtedy gdyby się okazało ze ten pan kupił bilet i chciał iść na mecz, jednak pojawiły się jakieś okoliczności (choroba), kótre uniemożliwiły pójście na mecz. Poszedł następnie pod stadion i pojawił się kupiec który zaoferował mu 100 zł. Nie ma wykroczenia i robota Policji - krew w piach. WIęc nie stawiajcie zarzutów jak nie znacie okolicznośći.
Odpowiedz
clemenza
2011-10-28 19:05:51
0 0
no tak, ale jest roznica miedzy sprzedarza jednego/dwoch biletow z takim uzasadnieniem jak pieszesz, a staniem pod stadionem i handlowaniem nimi :)
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 19:18:10
0 0
Ja ciągle drążę dlaczego nie wolno nabywać w celu odsprzedaży biletów na imprezy a jabłka i skarpetki można.
Odpowiedz
cheffos
2011-10-28 19:45:35
0 0
@west, biletami, tak samo jak jabłkami i skarpetkami, można handlować, ale należy odprowadzić podatek VAT. Np dla jabłek VAT wynosi chyba 5%, więc jeśli ktoś sprzeda jabłek za 100zł, to do świnki skarbonki w Warszawie wpada 5zł.
Odpowiedz
albeo172
2011-10-28 20:12:55
0 0
już widzę, że rolnicy handlujący dorywczo jabłkami lub śmietaną na targu odprowadzają vat
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 20:17:05
0 0
Rozumiem wszystkich zatroskanych o budżet ale to zostawmy 'na boku' cytowany w komentarzu 2 paragraf wogóle zabrania handlu biletami.
Odpowiedz
cheffos
2011-10-28 20:33:06
0 0
@albeo172, to, czy ktoś odprowadza podatek czy nie, to już inna sprawa.
@west, faktycznie, odnośnie biletów są osobne paragrafy. W sumie słusznie. Biletów zawsze jest bardzo ograniczona ilość (w porównaniu do prawie nieskończoności jabłek czy skarpetek), dlatego utrudnianie dostępu do kupna, a sprzedaż po zawyżonej cenie jest utrudnieniem, powinno być karane.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 22:04:46
0 0
A to już wiem dlaczego w Tymbarku była taka akcja pełno policji straży antyterrorystów to oni schowali sie w Urzędzie Gminy.Strażacy musieli ich stamtad wykurzyć a policyjanty ich zwinęli aż ich musieli póżniej cudzić na rynku.Ale im dolożyli wygladali jakby wrocili z Pakistanu.
Odpowiedz
Sniper
2011-10-28 22:44:11
0 0
West, różnicą jest taki szczegół jak marża. Przy jabłkach coś takiego istnieje, przy biletach nie. Na biletach masz nabitą cenę. Czy na jabłku jest - sprawdź sam. I zapewniam Cię, że producenci jabłek rozliczają się na Vat, chyba, że mają jedną jabłonkę, ale wtedy nie handlują. opłaca im się to dużo bardziej, choćby za paliwo.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2011-10-28 23:17:00
0 0
Dura lex sed lex... I to byłoby na tyle. Nie oceniam zasadności przepisu, tylko biorę pod uwagę stan prawny obowiązujący teraz.
Jeśli ktoś się z tym nie zgadza - droga do sejmu otwarta - wystarczy kandydować... albo skutecznie lobbowaću swoich posłów, zamiast kwękać tutaj.

Tak swoją drogą zastanawiam się, czy obrońcy 'biletowego' procederu byliby tacy skłonni go bronić, gdyby sprawa dotyczyła drastycznego zawyżania cen żywności/wody np. w stanie klęski żywiołowej/(nie daj Boże - wojny).
Jestem przekonany, że w razie wystąpieniu w/w okoliczności popieralibyście analogicznie brzmiący przepis:
'Kto w czasie klęski żywiołowej, stanu wojennego lub wojny skupuje żywność w celu sprzedania jej z zyskiem albo żywność taką sprzedaje po zawyżonej cenie...'.
Nie to samo? Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia, podobno...
Odpowiedz
cortez
2011-10-28 23:38:29
0 0
Już by mnie kurwica nie brała, jakby takie dupki miały tyle wstydu, żeby konikowanie na boku uprawiać...Ale oni na gotowca, po najniższej linii oporu na limanowa.in- czyli bezczelnie wykorzystali, żerowali na czymś, co Kuba i userzy wypracowali przez te parę lat, czyli: POPULARNOŚĆ, OGLĄDALNOŚĆ, CZYTALNOŚĆ, PISALNOŚĆ. Za czas antenowy i to w momencie najwyższej oglądalności się płaci panowie i to jak za woły... Proponuję po 10.000. Pasi?
Odpowiedz
garbazyn
2011-10-28 23:44:46
0 0
chamy nakupowali bilety i później chcieli na tym zarobić
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-28 23:56:34
0 0
I bardzo dobrze, że chcieli zarobić, nie widzę w tym nic złego.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2011-10-29 00:00:04
0 0
A tak z innej beczki - faktycznie zajętych miejsc stojąco-siedzących na trybunie głównej było znacznie więcej, niż wynikającej z logikii i liczby sprzedanych bliletów (opinie kibiców, którzy na mecz przyszli znacznie przed czasem, a mieli problem z usadowieniem się gdziekolwiek).
Kolorowe ksero teraz takie tanie... :D
Ktoś to sprawdził/zweryfikował? (z urzędu, że tak powiem)*??

*) Bynajmiej nie chodziło mi o sprawdzanie tego przez UM/UG/SPwL.
Odpowiedz
stranger
2011-10-29 10:06:47
0 0
Sprzedawanie biletów to może rzeczywiście niezbyt duże wykroczenie, ale chodzi o zasadę i elementarny szacunek dla prawa. A argumenty typu: 'politycy kradną zatem i ja mogę' albo: 'po co płacić podatki skoro są źle wykorzystywane' są idiotyczne. Ciekawe, że ich autorami są najczęściej ludzie (nie piję tu do Ciebie, Manieks), którzy pozbawiają się wpływu na kształt prawa np. nie chodząc na wybory.
Odpowiedz
clemenza
2011-10-29 13:23:18
0 0
no tak, pozwol im legalnie kra(...), ba ! nawet mozesz im pomoc ! A podatki oczywiscie sa swietnie wykorzystywane. Dla twojej wiadomosci, bylem na wyborach i glosowalem. I o jakim szacunku tutaj mowisz ? He ? Jak 'najwyżsi' w tym panstwie go nie maja to jak ja go mam miec ? Mam dac sie wykorzystywac i zyc jak zero, dlatego ze oni chca miec dla siebie i rodziny dobrobyt ? Wez ty sie ogarnij.
I nikt tu nie mowi zeby od razu isc krasc. Po prostu niektorzy chca troche lepiej zyc. Widocznie ty juz tak masz skoro pewnych rzeczy nie dostrzegasz, wiec pozwol innym nacieszyc sie paroma zlotymi
Odpowiedz
stranger
2011-10-29 14:29:52
0 0
A Ty się nimi cieszysz? Ile biletów udało Ci się opchnąć? Sam się ogarnij, to co mam uzyskałem uczciwie, a skoro Ty tak nie potrafisz to trudno, może trzeba było się bardziej do nauki przykładać. Zajrzyj też do słownika na hasło: uczciwość.
Odpowiedz
clemenza
2011-10-29 15:01:50
0 0
dla twojej wiedzy, nie sprzedawalem biletow, nawet nie mialem ani jednego w reku. Sam tez nie moglem byc na meczu. Skoro ty juz 'uczciwie uzyskales' to co masz, to daj drugiemu !
Do slownika to ty mozesz zagladnac. Mnie nie interesuje pusta i sucha definicja. Ja wole definicje bardziej 'zyciowa'
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-29 15:02:13
0 0
W takim razie dlaczego wszytko drożeje? np paliwo ON będzie po 6zł, na co idą te pieniądze? na ZUS który odwalił potężny budynek chyba lepszy od hotelu (było w uwadze TVN) na wybory po co iść?, zmieni to coś?. Ci co byli uczciwi większość została wyje***a. Chcesz mieć dobrą fuchę w PL? musisz mieć wtyki, a nikt Cie nie wyje**e jak swój...
Odpowiedz
clemenza
2011-10-29 16:28:22
0 0
brawo manieks, wreszcie ktos z trzezwym umyslem :)
Odpowiedz
Sniper
2011-10-29 17:31:39
0 0
Achh, Manieks, siądźmy na dupach bo nei mamy wtyków więc nic nie możemy :))
A jak mama mówiła 'uczyć się' to nie było pana. I tyle Ci powiem bo brak słów na Ciebie. Nie podoba się Polska - wyjedź. Jakoś nie wiadomo mi o przypadkach by ktoś mocny w swoim kierunku skończył dobre studia i nie miał pracy, nawet dobrze płatnej. Ale lepiej biadolić, że nie ma roboty dla magistrów i absolwentów studiów. Tylko takie czasy przyszły, że byle pierdoła studia robi i prócz ich skończenia to trzeba coś wiedzieć i być dobrym.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-29 17:52:59
0 0
Powodzenia :).
Odpowiedz
CowardAnonymous
2011-10-30 00:35:15
0 0
@ABSOLLUT
Nie ma zadnego uzasadnienia dla istnienia tego jak i wielu innych absurdalnych przepisow kontrolujacych kazdy, najmniejszy aspekt zycia. No chyba, ze mowimy o urzednikach. Ci potrzebuja przepisow jak ryba wody.
Argument o przepisach w stanach wyjatkowych jest tez absurdalny. Idac twoim tokiem rozumowania, to moze zabronmy wychodzenia z domu po zmroku, albo zacznijmy przymusowo ludzi wysiedlac z byle powodu. W koncu w stanach wyjatkowych organy panstwa maja takie prawo.
Poki co, mamy pokoj (nie ma tez zadnych powazniejszych klesk) i wtracanie sie panstwa we wszystko coraz bardziej przypomina to co sie dzialo przed '89 rokiem. Wtedy tez panstwo scigalo konikow. Jest to ewidentny dowod, ze obecna 'demokracja' to nic innego tylko ogolnoeuropejska wersja socjalizmu (z nutka pelnej kontroli uwielbianej przez niemieckich nazistow w czasach Hitlera) z ludzka twarza.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2011-10-30 00:57:50
0 0
@CowardAnonymous
Siedząc w tej chwili 'prawie' nad przepięknym jeziorem Michigan możesz tak myśleć, niemniej jednak w tym wypadku nadużyłem znaczenia słowa 'myśleć'.
Dobrze Ci w USA? OK, udawaj, że dobrze.
Dobrze Ci z Waszym kryzysem? Ok, udawaj, że dobrze.
Z jednym się zgodzę, Koniku, że dobrze Ci teraz - po robocie, inaczej nie musiałbyś wylewać swych frustracji tutaj.

Ps. W stanie Illinois kategorycznie zabronione jest wchodzenie do gmachu opery z pluszowym misiem... ale Ty raczej i tak tego przepisu nie masz szansy złamać.
Odpowiedz
aquarius
2011-11-01 22:43:44
0 0
Kłócicie się i mówicie że podatnicy są okradani. Co za głupotę ktoś wymyślił.
-Bilet został sprzedany
-Podatek został odprowadzony
-Nikt nikogo nie okradł
Ze sprzedaży biletów korzyść czerpią dwie strony ten co sprzedaje go drożej i ten co wyłożył odpowiednią sumę pieniędzy(bo nie zrobiłby tego, jakby nie chciał). Przepis bezsensowny.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Policja ujawniła czterech 'koników'"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in