Baner
22°   dziś 20°   jutro
Piątek, 03 maja Maria, Mariola, Ireneusz, Antonina, Nina

Orędzie Prezydenta RP Andrzeja Dudy

Opublikowano 11.11.2016 09:03:23 Zaktualizowano 04.09.2018 18:20:45 top
111 8350

Obejrzyj orędzie Prezydenta Andrzeja Dudy z okazji Narodowego Święta Niepodległości skierowane do Rodaków.

Drodzy Rodacy!
Szanowni Państwo!
W okresie rozbiorów, przez ponad sto lat zniewolenia, kilka pokoleń Polaków nosiło w sercach pragnienie wolnej Ojczyzny. Gdy marzenia o wolnym kraju przeradzały się w powstańczy czyn, wrogie armie krwawo tłumiły niepodległościowy zryw. Tysiące Polaków skazanych na śmierć, zsyłki i prześladowania nigdy nie doczekało dnia upragnionej wolności. A ten nadszedł w 1918 roku, kiedy to na zgliszczach wyniszczonej wojną Europy odrodziło się niepodległe Państwo Polskie.
Dzień 11 listopada ustanowiono Dniem Narodowego Święta Niepodległości, bo wówczas to Rada Regencyjna przekazała zwierzchnictwo nad wojskiem polskim Józefowi Piłsudskiemu.

Zobacz również:

Komentarze (111)

DRKidler
2016-11-11 09:25:03
6 9
Obłudnik bez honoru na etacie prezesa. Podaj się do dymisji i tak kaczka ma władzę.Nie wiem czy to jakaś choroba, ale nie mogę patrzeć na tą karykaturę prezydentury. Co to właściwie było za orędzie. Chłopca w krótkich spodenkach ze strachem w oczach i machającymi rączkami !!!! Na narty chłopie,śnieg już pada.Odczytany tekst napisany przez ludzi chorego prezesa.
Odpowiedz
zajec
2016-11-11 09:30:34
6 7
Przemówienie puste i bezideowa deklamacja bez myśli przewodniej, napisana na poziomie początkującego licealisty, chociaż pani od polskiego spodziewałaby się czegoś więcej.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-11 09:54:24
11 5
Piękne przemówienie. Dzisiaj na manifestacje 11 listopada przyjeżdzają narodowcy z kilkudziesięciu krajów europejskich. Chcą z nami świętować . Obcokrajowcy przyjeżdzają tutaj już nie pierwszy raz , w podziwie swobody i radości wyrażania swoich narodowych przywiązań.
Panowie @DRKidler i @zajec : Przykro jest czytać Panów wypowiedzi, nawet w tak ważnym dla NAS Polaków dniu siejecie nienawiść. Mimo wszystko pozdrawiam Was, jesteście bowiem Polakami
Odpowiedz
DRKidler
2016-11-11 09:59:01
5 3
grazynahajes: nie widziałem na Twoim domu flagi.
Odpowiedz
DRKidler
2016-11-11 10:45:24
6 8
Święto Niepodległości mogłoby być dniem powszechnej refleksji nad wolnością. Nie jest, bo zawłaszczono je by dzielić i nawoływać do ograniczania wolności innych.
Odpowiedz
Hiena
2016-11-11 10:51:47
5 9
@GH, tu dobrze piszą o niepodległości i narodowcach więcej dodawać nie trzeba:http://historia.wp.pl/martykul.html?wid=18582321

Nawiasem mówiąc Piłsudski obecny rząd postawiłby przed plutonem egzekucyjnym.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-11 11:07:56
6 9
Prezydent??? jaki prezydent??? Bezwolny , wykonujący posłusznie polecenia Prezesa Kaczyńskiego notariusz partii. Człowiek, który podpisze wszystko co mu każą, który każdy krok konsultuje z prezesem, łamiący konstytucje. Niestety kogoś takiego nie można nazwać prezydentem.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-11 11:16:17
6 5
@DRKidler Na naszym domu wiszą DWIE POLSKIE FLAGII, już od wczorajszego wieczoru!! Kłamiesz więc bądź masz poważne problem ze wzrokiem.
Odpowiedz
colo
2016-11-11 11:23:54
6 9
Żeby Polska w siłę rosła, trza nam wodza a nie osła.
Odpowiedz
P36
2016-11-11 11:28:08
5 8
gadająca kukiełka podobna do Plastusia... duma mnie 'rozpiera'... :-)
Odpowiedz
colo
2016-11-11 12:23:19
4 4
@grazynahayes
Specjalnie dla Pani dodam film jak profanuje Hymn Polski pani Idol prezes Polski (Pani tak lubi dodawać filmiki o innych)
https://www.youtube.com/watch?v=DT_VI-RmdO8
Odpowiedz
pawell
2016-11-11 12:41:57
6 3
Jak na wykształconego człowieka to żenujące pojmowanie niepodległości sprowadzone do didaskaliów...zastanawiam się czy protektorat to właściwe słowo...przy tej umowie CETA.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-11 12:42:29
5 5
grazynahayes zobaczysz juz za kilka godzin , jak Ci narodowcy o których piszesz 'spokojnie' będą świętować. Za kilkadziesiąt minut w zimnej dziś Warszawie będzie gorąco , właśnie za ich sprawą :)
Odpowiedz
chlop
2016-11-11 13:18:30
3 3
Frank szwajcarski po 4,12 zł. sprzedawać , czy jeszcze czekać?
Odpowiedz
111ksiadz
2016-11-11 13:36:35
3 1
@chłop-jeśli mogę radzić,nie czekaj-od poniedziałku wychodzą nowe 'Jarkówki'-zamieniaj ino mig.
Odpowiedz
pp28
2016-11-11 14:35:19
6 6
Takiego prezydenta, jak Duda nigdy nie mieliśmy.Opanowany,mądry,rozważny mąż stanu.Cała prawda o naszym prezydencie.Reszta komentarzy nadaje się do kosza.
Odpowiedz
Hiena
2016-11-11 15:20:34
6 7
@pp28, prawda, takiego nigdy w Polsce nie było. Nowoczesny bo sterowany radiem. Dno i przekręt razem ze swoim kolegom Dubienieckim.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-11 15:21:24
10 5
@pp28 Dodam tylko, że cała reszta mogłaby się wiele dobrego od naszego Prezydenta nauczyć :)
Odpowiedz
mamwd
2016-11-11 15:28:35
5 6
Prezydencie, byś chociaż udawał że mówisz to z głowy a nie czytasz co ci napisali. Kiedy ten człowiek powie coś od siebie?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-11 15:55:10
7 5
@mamwd O czym Ty piszesz? Nasz Prezydent ma ogromną wiedzę, prawie zawsze mówi bez czytania. Te kompromitujące stwierdzenia typu: Prezydent czyta co mu napisano, przechodzą wszelkie granice śmieszności tych, którzy to wypowiadają! Ciągle z uporem maniaka powtarza się kłamstwa typu: Pani Premier, Pan Prezydent, Minister ten czy tamten, wszyscy rządzący mówią, robią to co im Pan Kaczyński pisze bądź mówi , to TOTALNA PARANOJA, największa o jakiejkolwiek słyszałam. Jak któś naprawdę się nad tym choć chwilę zastanowi to Pan Kaczyński nigdy nie mógłby spać, musiałby potrafić być w kilku miejscach jednocześnie aby być z każdym z nich oraz wszystkim pisać te wydumane scenariusze, Panowie wy już lepiej się nie KOMPROMITUJCIE :)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-11 16:00:24
6 3
Patrząc jednak na tę kwestię z drugiej strony, to przypisujecie (tym sposobem myślenia) Panu Kaczyńskiemu rolę SUPERMENA, człowieka wszechwiedzącego oraz panaceum na wszelkie zło. Z takim myśleniem mogę więc zgodzić się . :)
Odpowiedz
TuronGorski
2016-11-11 16:51:57
6 4
prezydent marionetka......
Odpowiedz
DRKidler
2016-11-11 17:01:00
6 5
Ten teoretyczny prezydent zaklamuje historyczne fakty bo mu tak pasuje do calego falszowania histori jaka zapoczatkowal kaczynski. Teoretyczny prezydent jest najgorszym jaki kiedykolwiek byl w Polsce, ale nie ma sie co dziwic, bo nauki pobieral od lecha kaczynskiego, nieudacznika i miernoty
Odpowiedz
colo
2016-11-11 17:08:01
5 5
@grazynahayes
Czego według Ciebie moglibyśmy się od prezydenta PISu nauczyć? Łamania prawa, niedotrzymania obietnic? 'Jeśli w ciągu roku nie zostanie obniżony wiek emerytalny i podniesiona kwota wolna od podatku to PODAM SIĘ DO DYMISJI' Nie pamięta tego Pani?
Odpowiedz
DRKidler
2016-11-11 17:24:02
5 4
Jak może się podobać cokolwiek dudowego jak złamas łamie notorycznie Polskie Prawo !!!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-11 17:28:30
6 5
@colo Najważniejszą rzeczą, której mógłbyś nauczyć się od Pana Prezydenta to : dobre maniery, szacunek, wyważanie słów, elokwencja, skuteczność, patriotyzm, itp.
Pan Prezydent nie łamie prawa, wiek emerytalny - ustawa została zlożona, ma się zmienić w przyszłym roku, kwestia kwoty wolnej od podatku, też w trakcie- patrz nowe progi podatkowe, w nich zawarta ma być kwota wolna od podatku.
Gdyby nie te wszystkie oszołomy, targowiczanie oraz ich działanie na niekorzyść Polaków i Polski- wszystkie kwestie obiecane przez rząd oraz Pana Prezydenta miałyby ogromne szanse być już wcześniej załatwione. Podkreślam Pan Prezydent ma 5-letnią kadencje a nie roczną, natomiast rząd, 4-letnią.
Znajdź mi chociaż 1-go poprzedniego Prezydenta , nawet w Europie lub na świecie, ktrórzy zrobili wszystko co wcześniej obiecali(no chyba, że nie obiecywali) :)
Odpowiedz
mamwd
2016-11-11 17:32:24
5 4
grazynahayes czy ty ślepy jesteś? Popatrz na oczy marionetki i zobaczysz że czyta z promptera umieszczonego ponad kamerą!
Odpowiedz
mamwd
2016-11-11 17:34:18
4 3
A targowica własnie raczej jest związana ze środowiskiem marionetki. Pouczasz innych a historii nie znasz!
Odpowiedz
DRKidler
2016-11-11 17:35:34
4 0
mamwd: odmieniaj w liczbie żeńskiej 'czy ty ślepy jesteś'. To jest kobieta.
Odpowiedz
TuronGorski
2016-11-11 17:47:53
3 2
z drugiej jednak strony to nie wina Dudy iż Go grażynyhayes wybrały.......
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-11 19:40:17
4 4
Ten apel pamięci dzisiaj, od kiedy to osoby , które zginęły w wypadku nazywamy poległymi??? Równie dobrze powinni dzisiaj wspomnieć o każdym polskim obywatelu, który zginął w wypadku, że też polegli,,, czym różni się bowiem przysłowiowy Kowalski od prezydenta, który zginął w katastrofie lotniczej.
Odpowiedz
adamsmith
2016-11-11 20:13:20
4 4
Aż śmiać się chce jak psy ujadają, ale ani trochę refleksji. Bezmyślne inwektywy całkowicie dekonstruktywne i poniżające oponentów to domena prawdziwych idiotów.

A ten prezydent mówi i to z sensem. Przypominam, że jeszcze nie tak dawno za prezydenta mieliśmy człowieka, który stojąc na krześle opowiadał o legislacji jako 'bigosowaniu'. Pomijając wszelkie sympatie polityczne, każdy kto nie widzi zmiany na lepsze w porównaniu do poprzednika jest mocno ograniczony w percepcji.

Argument 'notariusza Pisu' 'kukły prezesa' to jedne z większych idiotyzmów jakie słyszałem.
Jeśli np. ja przeczytałem program partii X, popieram go zapisuje się do tej partii, a następnie ten program realizuję to jestem kukła, notariusz itd. ???

Szereg podobnych idiotyzmów które ludzie bezmyślnie powtarzają nie godzi się z logiką i świadczą tylko o wypowiadających je.
Przypominam, że A.Duda najpierw był w Pisie a potem został prezydentem! Dlaczego miałby blokować realizację programu, z którym się zgadza i który współtworzył??

@TuronGórski - masz jakiś problem z demokracją?? Wybrali to wybrali japa w kubeł i knuć do następnych wyborów - to jest prawo przegranych w demokracji :)
Odpowiedz
TuronGorski
2016-11-11 21:10:24
4 3
adamsmith
dziękuje za rzeczowe słowa na poziomie członka PiS-s
Odpowiedz
P36
2016-11-11 21:20:05
3 3
@adamsmith - zwyzywałeś innych od idiotów bo poniżają adwersarzy...? dobrze się czujesz? niszczenie polskiego prawa i podstaw demokratycznego państwa nazywasz realizacją programu partii? nie zdajesz sobie sprawy z tego, że jak dokończą to co zaczęli z instytucjami powołanymi do nadzoru nad władzą ustawodawczą i wykonawczą to będą mieli możliwość rządzenia nawet wbrew woli narodu? będą mogli np. przedłużyć kadencję sejmu? wprowadzić praktycznie nieograniczone uprawnienia dla prezydenta (zwykła ordynarna dyktatura) - nie znaczy to oczywiście, że to zrobią ale sama taka możliwość powinna zapalić wszystkie czerwone lampki ostrzegawcze w normalnym narodzie... i Ty nazywasz innych bezmyślnymi? Ty zwykły szkodnik jesteś a jak nie jesteś dupowłazem PiSu albo jego funkcjonariuszem to popierasz rozwalanie naszego kraju i tyle w temacie filozofie za piątkę... japa w kubeł do następnych wyborów? władza nas zaczyna zwyczajnie ruchać a ty każesz nadstawiać tyłka jaszcze trzy lata? to już nie jest śmieszne ale tragiczne...
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-11 23:17:56
5 1
Odniosę się do waszych komentarzy:
@DRKidler Nazwiska pisze się z dużej litery tak więc: Kaczyński jak już.Moje nazwisko oraz imię wskazuje na RODZAJ ŹEŃSKI jak już a nie na liczbę źeńską!! Mamy liczbę pojedyńczą lub mnogą!!
@TuronGorski: Nie pisze się :

'z drugiej jednak strony to nie wina Dudy iż Go grażynyhayes wybrały'
lecz:
Iż JEGO Grażyna Hayes WYBRAŁA a nie wybrały- czy ja występuje w liczbie mnogiej?
@P36 Powinienieś zostać odznaczony żłotymi ustami WULGARYZMU
Konkluzja: Co wy możecie powiedzieć , oceniać Pana Prezydenta Dudę skoro popełniacie takie podstawowe błędy? Zacznijcie krytykę od siebie.
Odpowiedz
P36
2016-11-11 23:53:35
2 2
1. @smitha odznacz, bardziej zasłużył na ten zaszczyt, ja się i tak bardzo hamuję widząc tak piramidalne głupoty wypisywane przez Was pisiory bez cienia refleksji... nie można wiecznie Wam pozwalać na wszystko bo się tylko nakręcacie coraz bardziej... kiedyś będzie z tego kłopot...
2. a Ty możesz oceniać wszystkich bo błędów/literówek nie popełniasz? (nawiasem mówiąc przy takiej objętości Twojego ściemniania popełniasz ich więcej...) na prawdę uważasz, że nie można wskazywać oczywistych grzechów władzy bo popełnia się błędy w pisowni? - oszalałaś? oczywiście, że nie - jak zwykle nie masz nic konkretnego do zarzucenia, stąd takie kwiatki... zmów paciorek do prezesa, litanię do PiSu i do spania... :-)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-12 00:10:55
5 1
@P36 Wydaje się, że jesteś bardzo nerwowym rocznikiem. Odnośnie @adamsmith : Widzę, że pisze merytorycznie, madrze. Wybacz proszę ale mnie jest bardzo trudno sprowokować . Widzisz problem z Wami jest taki, że na okrągło piszecie te same kwestie z proniemieckich mediów. Uznałam, że to jest strata czasu pisać Wam ciągle odpowiedzi na te same bądź podobne wydumane zarzuty. Jestem na takim etapie, że już potrafie przewidywać o czym bedziecie pisać w następnym komentarzu. To już naprawdę zaczyna być nudne. Możecie sobie pisać tutaj cokolwiek chcecie pod moim adresem, mnie już to kompletnie nie rusza. Wy tutaj gadu, gadu a karawana idzie dalej............. Naprawde szkoda mi Was i żółci, którą bluzgacie.
Mam wspanałą wiadomość dla Was: wygraliśmy 3:0 z Rumunią :)
Odpowiedz
P36
2016-11-12 09:16:22
1 2
ta karawana może narobić nam niezłego gnoju... i Wy w tym będziecie mieli duży udział pisowskie trole, ale nawet z tego nie będziesz sobie zdawać sprawy @grazyna, zwalisz wszystko na niemców, NWO, masonów i iluminatów... poprzesz filmikami świrów z youtube i będziesz zadowolona z siebie (choć na razie z Twoich 'mądrości' najbardziej cieszą się ruscy i rypiący nas na kasę amerykanie) :) no i rzeczywiście trudno Cię sprowokować... do samodzielnego myślenia...
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-12 14:02:07
1 4
adamsmith wspomniał, że Pan Duda wywodzi się z Pis-u dlatego też oczywiste jest, że popiera on działania swojej rodzimej partii, nie daje to jednak Dudzie prawa do jawnego łamania prawa. Dobry prezydent powinien być przede wszystkim apolityczny ( przypomnę, że w kampanii prezydenckiej Duda zarzucał Komorowskiemu uległość wobec władz PO, krytykował brak niezależności byłego prezydenta, tymczasem to co wyprawia Duda, woła o pomstę do nieba) Bycie głową państwa nie zwalania także z przestrzegania prawa. Ściśle określono w konstytucji i ustawach kompetencje, zadania, obowiązki i przywileje prezydenta i dopóty dopóki nie zostanie zmieniona konstytucja ich przestrzeganie jest zakichanym obowiązkiem Andrzeja Dudy.
To co wyprawia teraz PiS i Duda zaczyna przypominać niezbyt chwalebne czasy w naszej historii, kiedy racja musiała stać po stronie tylko jednej opcji politycznej. Deprecjonowanie pozycji Trybunału Konstytucyjnego, niepublikowanie jego wyroków, upolitycznienie prokuratury i coraz częstsze krytykowanie niezawisłych sądów przez partię rządzącą to nie zapowiada nic dobrego. Ostatnio dostało się nawet rzecznikowi praw obywatelskich. A do tego wszechobecna propaganda w telewizji publicznej, w każdym niemalże wydaniu Wiadomości musi oberwać się PO, poziom manipulacji informacjami sprawia, że poziomem główny serwis informacyjny TVP dorównuje Dziennikowi Telewizyjnemu.
Jeżeli dalej tak to będzie wyglądać to tylko czekać, az PiS zmieni ordynację wyborczą , by mieć pewność wygranej w kolejnych wyborach.
Dodam na koniec, że smutny jest tutaj poziom dyskusji, szczególnie inwektywy niektórych uzykowników, co pokazuje jak politycy nas podzielili.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-12 17:31:36
1 2
@P36 Ta karawana , jak już czyści ten gnój po poprzednikach. Nazywasz nas pisowskimi trolami, ojjjjjjjjjjjj.
Jak już nazywaj mnie proszę pisowskim deowcem, :) Piszesz , że cale zlo przypisuje bla , bla bla, , otóż ja przypisuje je PRZEKRĘTOM ogólnie rzecz nazywając.Nie martw się proszę o mnie, jestem całkowicie przekonana o słuszności moich działań.Z tym cieszeniem się Ruskich bądź Amerykanów nie byłabym tego za bardzo pewna. I tu i tam są patryioci oraz pewna grupa przekrętów. Nie nadawałabym temu zjawisku NARODOWOŚCI ,.Te całe zło pochodzi od populistycznie POPRAWNYCH POLITYCZNE elit europejskich opłacanych przez ludzi typu Soros.(Mason).
O nich wie cały świat, mówi się już o nich w środkach masowego przekazu(ne tylko w Polsce). Nie ignoruj ich więc proszę i nie traktuj jak głupków.
Trump zrobi z nim porządek w Ameryce, a my w Europie plus wszyscy ci Europejczycy , którzy zaczynaja się burzyć przeciwko takiemu stanowi rzeczy. Nie sprowokujesz mnie do waszego 'poziomu'.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-12 17:43:07
1 1
@Normalny Prezydent w wielu krajach europejskich jest z takiego samego nadania partyjnego jak obozy rządzące I nie ma w tym niczego dziwnego. Teraz nawet w USA tak jest.
Pan Prezydent Duda jest prawnikiem więc wie co robi. Ty prawnikiem jestes, żeby jednoznacznie stwierdzić, że niejakoby Prezydent łamie prawo? Pan Prezydent jest człowiekiem honoru, bardzo dobrze wykształcowy i zdaje sobie sprawę jak ewentualnie konsekwencje łamania prawa skutkują.
Pisłam wielokrotnie polska Konstytucja pisana była za czasow Jaruzelskiego oraz na usługi tego systemu. Jest ona napisana w taki sposób, że wiele zapisów jest nejednoznacznych, zrobiono to celowo. W ten sposób ludzie musieli korzystać z prawników do jednoznacznej jej interpretacji, W ten również sposób stworzono ogromne LOBBY PRAWNICZE ku ich uciesze i dużym zasobom finansowym.Wielu konstytucjonalistów ma odmienne zdanie co do tego samego zapisu Konstytucji- to jest najlepszy dowód na to jak źle została napisana. Czas najwyższy na nową Konstytucje dostosowaną do nowy czasów.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-12 17:56:51
1 1
Przesadzasz ze stwierdzeniem o niejakowej jednostronności partii obecnie rządzącej. Mylisz podstawowe pojęcia tj: realizacji programu i zobowiązań PIS-u z niejakową dominacją. To również mieści się w pojęciu realizacji programowych i ideowych rządzących, tutaj ne ma żadnej wyjątkowości, tak czynią wszystkie partie rządzące.Odnośnie Trybunału Konstytucyjnego, przecież oni sami wykraczają poza wszystkie dopuszczalne normy prawne. Od kiedy to Prezes Trybunału nie jest osobą NIEZAWISŁĄ? W historii tej instytucji nie było 2-go takiego Prezesa: wypowiadającego opinie w telewizji, radio, prasie przed zapadnieciem wyroku- toż to jest kuriozum!!! Prezes , który opowiada sie za interesami partii opozycyjnych, Prezes Showman, Prezes dofinansowywany przez szemrane fundacje itp itd. O zgrozo!!!!!
Jaka propaganda w telewizji publicznej? Wszystkie pozostałe stacje telewizyjne oprócz telewizji publicznej je uprawiają, dlatego też tak łatwo jest mi przewdywać o czym Wy tutaj będziecie pisać, bo właśnie powtarzacie wszystko za nimi :).
Widzisz dla mne też jest smutny poziom dyskusji z wami( trolami antypisowskimi) bo tak bardzo przewidywalni jesteście i tendencyjni.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-12 18:36:44
2 3
grazynahayes Ty nadal nic nie rozumiesz, fakt, iż Duda jest z PiS-u nie uprawnia go do łamania konstytucji!!!! Porównujesz sytuację w Polsce do tej z USA, tylko, że system amerykański jest zgoła inny niż ten który obowiązuje w Polsce. Nazywasz Dudę wybitnym prawnikiem,,,, jego koledzy z UJ głośno stwierdzili, że w kwestiach Trybunału ich dawny kolega złamał konstytucję!!!!!
Obecnie obowiązująca ustawa zasadnicza była pisana w latach dziewięćdziesiątych , kiedy Jaruzelskiego już od dawna nie było przy władzy, w wielu punktach jest niejednoznaczna, ale póki co obowiązuje i należy ją przestrzegać,
Jeżeli nie dostrzegasz propagandy w TVP , widocznej gołym okiem to,,,, nie będę Cię przekonywał, że takowa jest, bo i tak to nic nie pomoże. Wspomniałaś, ze w innych stacjach też manipuluje się informacją, otóż tak, manipulacja jest ogromna z tą różnicą, ze Republika TVN, Polsat i inne to stacje prywatne i mogą pleść co im ślina na język przyniesie tymczasem na TVP abonament płaci nie tylko zwolennik PiS , ale także inni obywatele, co zobowiązuje te stację o dbanie o rzetelność i bezstronność informacji =, tymczasem TVP to medialna przybudówka PiS-u gdzie chwali się pod niebiosa obecnie rządzących i kpi w sposób często niesmaczny i chamski z ludzi majacych przeciwne poglądy
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-12 22:33:38
0 1
@Normalny Przeczytaj sobie ten artykuł 'Aksjologia i duch Konstytucji III Rzeczpospolitej ' a wtedy wrócimy do tematu. Pisałam o tym kiedy zaczęły się prace nad Konstytucją a nie kiedy ją ostatecznie uchwalono!!!
W wyniku ustaleń Okrągłego Stołu komunistyczny Sejm w kwietniu 1989 roku przyjął ustawy zmieniające konstytucję,(tę poprzednią z 1952 roku), które bardziej niż projektowanie nowego porządku miały na celu zagwarantowanie politycznych interesów obu stron( dogadanych z komunistami michnikowiczów i komunistów!)To kiedy je stworzono? To oczywiste , że wcześniej niż je przedstawiono!!!
http://www.nowakonfederacja.pl/stawrowski-aksjologia-i-duch-konstytucji-iii-rzeczypospolitej/
Odpowiedz
adamsmith
2016-11-12 22:51:03
0 1
@Normalny koledzy Dudy nie twierdzą, że złamał prawo, ale masz rację kiedy piszesz, że twierdzą tak stare komuchy pracujące na UJ - tu się absolutnie zgadzam. Prawda jest taka, że nie istnieje żaden spór o demokrację czy egzekwowanie prawa. Walka toczy tylko o władzę i pieniądze. Przypomnę tylko kilkadziesiąt milionów 'dotacji' z ministerstw dla kierowanej przez sędziego Stępnia fundacji.

Jeśli chodzi o kryzys konstytucyjny u nas i w usa to to tam jest jeszcze większy ambaras bo u nich Obama wybrał sędziego kiedy jeszcze mógł, u nas poprzedni sejm wybrał kiedy wybierać jeszcze nie mógł. A w usa senat zablokował powołanie sędziego (mniej więcej tak jak Duda) twierdząc że na 6 miesięcy przed końcem kadencji nie powinno się podejmować tak ważnych decyzji. Nowy sędzia dostał 'blokadę' do wyborów, a teraz Trump cofnie jego kandydaturę i sprawy nie było.

Jedyna różnica jest taka, że tam nikt nie twierdzi że ktoś mu zabrał wolność nie (nie licząc członków black live matters :)), świat nie płacze nad tą sprawą tak jak nad dolą Rzeplińskiego.

@P36 zapala ci się czerwona lampka tylko nie tam gdzie trzeba. Może poszperaj w kronikach i przypomnij kiedy to TK zajmował się ochroną wolności i demokracji?! Bardzo cie proszę żebyś mi tę wiodącą rolę TK unaocznił. Może to było wtedy kiedy wydał wyrok, że Tusk ma większe prawo do MOICH PRYWATNYCH!!! pieniędzy odłożonych na OFE niż ja???

Masz rację czułem się wtedy wyruchany z kasy, ale wolny. Dzisiaj dostałem jakieś tam 500 zł, ale nie czuje 'tej' wolności. Teraz nawet jak jem kaszankę to zastanawiam się czy aby na pewno PiS przy niej nie majstrował.

Mniej wizualizacji, mniej science- fiction, więcej realności, rozglądnij się i poczytaj ile wychodzi afer, z jakim gnojem i sodomą i gomorą przyszło im się zmierzyć. Policz sobie kwotę ostatnich afer. Może wtedy cie się rozjaśni czy faktycznie spór o TK ma kluczowe znaczenie w polskiej przestrzeni publicznej czy raczej jest daleko od sporu prawnego i wykorzystywane w mediach jako paliwo.

pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-12 22:54:36
0 1
Nie wmawiaj mi proszę, że nic nie rozumiem bo równie dobrze to samo mogę powiedzieć o Tobie. To Ty znasz lepiej prawo niż nasz Prezydent? Jesteś Konstytucjonalistom? Fakt, że koledzy Prezydenta z UJ tak powiedzieli niczego nie dowodzi!! Wielu innych konstytucjonalistów uważa inaczej!!(PATRZ PROF. J.SZYMANEK, PROF. B.BANASZAK, PROF.B.Szmulik, Prof. Zaradkiewicz itp)
Pisałam o innych europejskich krajach gdzie Prezydent i partia rządząca są z tego samego nadania partyjnego, a Ty skupiłeś się tylko na USA. PISZESZ JAK MAŁE DZIECKO, TO CO INNI SADZĄ O PREZYDENCIE NIE ZMIENIA FAKTU , ŻE MA DOKTORAT w prawie i że jest wybitny w tej dziedzinie. Z tym abonamentem TV to też niewypał , płacimy za każdą telewizję, a tak na marginesie to poprzedni rząd OPANOWAŁ WSZYSTKIE TELEWIZJE, wyjątkiem była tylko TV Republika!! Zapomniałeś napisać, że większość prasy jest w rękach opozycji i obcego zagranicznego kapitału. Piszesz kłamstwa : telewizja publiczna zaprasza opozycję i nie jest jednostronna w dyskusjach, w przeciwieństwie do notorycznych , namolnych przerywań wypowiedzi przedstawicieli PIS w innych stacjach telewizyjnych. Praktycznie oglądam wiadomości na wszystkich stacjach, więc mogę to stwierdzić.
Odpowiedz
chlop
2016-11-13 06:56:05
3 0
Trzy słowa komentarza do słów ' w prawie i że jest wybitny w tej dziedzinie' HA HA HA. Dziękuję.
Odpowiedz
jeden1
2016-11-13 10:30:50
0 2
Jak nazwać kogoś kto nie mogąc POgodzić się z POrażką okazuje swoją słabość i nie radząc sobie z emocjami sieje nienawiść?Mazgaj i ciota.POwiatowe cioty
Odpowiedz
TuronGorski
2016-11-13 11:36:49
2 2
niewątpliwie PO zapracowało na przegraną, jednak teraz dużym problemem jest przypadkowy zwycięsca PiS ,który dał gawiedzi po 500+ i realizuje zawistne i chore fobie małego człowieczka , przy poparciu strowanego sznurkiem prezydenta i myślącą wyciągniętym paluchem niewiaste......
Odpowiedz
P36
2016-11-13 12:49:06
2 1
prezes zaczarował dużą część społeczeństwa i tyle ... 500+, 4000+, obniżenie wieku emerytalnego, darmowe (hehe) leki, niby podatki dla banków i sieci handlowych, które zapłaci z nawiązką zwykły Kowalski... ale głupki już nie widzą, że w podniesionych podatkach zapłacą dużo więcej i będą klepać biedę tak jak do tej pory... a pisowscy funkcjonariusze tacy jak @grazynahajes albo oszukani zwolennicy jak @jeden1 nadal będą siać propagandę i nienawiść do wszystkich oprócz sekty pisowskiej... poczekajcie jak romans z bandziorami, kibolami i faszystami z ruchów narodowych obróci się przeciwko Wam... bedzie kupa smiechu, ... ludzie zorientują się, że katastrofa smoleńska to wiecznie odgrzewany kotlet służący podsycaniu nienawiści do Tuska i każdego innego, który ośmieli się coś powiedzieć na PiS... szkoda gadać - trzeba poczekać :-) tylko ja nie będę czekał cicho oszustwo trzeba nazwać oszustwem - PIS MIAŁ PRZYJŚĆ I WSZYSTKO NAPRAWIĆ... A PSUJE ZNACZNIE BARDZIEJ NIŻ POPRZEDNICY ... ręce opadają
Odpowiedz
bearchen
2016-11-13 13:02:41
1 0
Prezydent Duda ma klase, to fakt. W porownaniu do Bronislawa K.. to ten drugi moze mu buty czyscic. Niestety nic nie zmieni faktu, ze za kulisami stoi Prezez Kaczynski i to on pociaga za sznurki. Kocha wladze, niestety bardzo dobrze zdawal sobie z tego sprawe, ze nikt na prezydenta by go nie wybral, dlatego poslal P.Dude, ktory to wybory wygral. Nie ma sie co pieklic. Do wyborow zostalo jeszcze trzy lata. Niestety zaczynaja popelniac te same bledy co PO.
Chyba nikt nie wierzy w to, ze Vat zostanie obnizony, o wyzszej kwocie od podatku tez zapomnijcie. Pamietacie jakie laraum sie podnioslo, gdy ministerstwo PO przyznawalo sobie premie i nagrody? Przeciez PiS robi teraz to sam. Malo tego, w niektorych ministerstwach kwoty nie sa publicznie ujawnione. Kwota ok 70.mln zlotych mozna by nakarmic glode dzieci w szkolach i jeszcze na wiele innych rzeczy by starczylo. Sorry, ale jezeli grzmialo sie z sejmowej ambony, ze poprzednicy sa rozrzutni i nie dbaja o interesy Polakow, a swoje wlasne, to jak im nie wstyd robic teraz to samo?
Druga sprawa to Smolensk, ktorego powoli zaczynam miec serdecznie dosc. Po co to cale Halloween (ekshumacja) i kto za to zaplaci? Ile jeszcze bedziemy zyc ta przeszloscia, kiedy przyszlosc patrzac na to co sie dzieje w Europie i na swiecie, jest taka niepewna? To chyba na niej powinnismy sie skupic.
Sorry ale te 'pincet +' to za malo aby mowic, ze jest dobrze. Ale jak juz wyzej wspomnialam, po 3 latach bedziemy mogli ocenic czy wart bylo zaufac. Milej niedzieli zycze wszystkim.
Odpowiedz
P36
2016-11-13 13:06:18
2 0
i tylko słowo odnośnie afer platformy i postrzegania tych afer przez PiS i jego walczących o świętą sprawę zwolenników... 1. syn premiera pracował dla firmy należącej do przestępcy - tragedia, zdrada narodowa, trybunał stanu i katastrofa państwa, szubienica, szafot, egzekucja itd... 2. córka prezydenta jest żoną przestępcy i aferzysty... nic się nie stało... to nie jest ważne - JEDNO WIELKIE BAGNO TO DOPIERO ZOBACZYMY... jak się uda rozliczyć PiS :-)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 13:36:56
1 1
@bearchen Jak lwica bronisz Pana Starostę a tutaj tak nadajesz na PIS? To kogo interesy tutaj reprezentujesz? Wybacz moją bezpośredniość, ale to naprawdę CIEKAWE ZESTAWIENIE. ..........
Zaraz odniosę się do komentarzy.
Odpowiedz
bearchen
2016-11-13 14:01:32
0 0
@grazynahayes
To nie jest 'nadawanie', to sa fakty. Wedlug Pani nie powinnam 'nadawac' na PiS ze wzgledu na Pana Staroste? Jezeli cos mi sie nie podoba bede o tym pisac, niezaleznie do jakiej opcji politycznej Pan Starosa nalezy.
Oceniam wladze, ktora jest odpowiedzialna za caly narod Polski, przyszlosc Nasza i Naszych dzieci! Pan Starosta dysponuje tym co mu skapnie z 'gory' i nadal uwazam, ze robi to dobrze, wiec prosze nie mieszac jednego z drugim, bo to nie ma nic do rzeczy.
Odpowiedz
P36
2016-11-13 14:30:01
0 0
właśnie taka jest @grazynahajes - reprezentuje tutaj interesy PiSu i koniec... i nie cofnie się przed niczym żeby zadanie wypełnić... (kłamstwo. manipulacja, niszczenie oponentów tak jak tylko pozwala specyfika komentarzy), stąd jej pretensje i brak zrozumienia dla Ciebie @bearchen :-) (owszem, personalnie piszę bo inaczej się nie da)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 15:02:00
1 1
@bearchen Serdecznie dziękuje za odpowiedź. Odniosę się do Twojego poprzedniego komentarza.
Piszesz, że Pan Kaczyński steruje Panem Prezydentem. Myślę, że mylisz fakty: Prezydent Duda oficjalnie oświadczył, że szedł do wyborów z programem PIS , że jest z nadania PIS jako-że należał do tej partii oraz , że będzie współrealizował program PIS. (link z tym przemówieniem zamieściłam tutaj w innym artykule).
Znając ten fakt trudno jest domniemać , że działa wbrew WŁASNEJ WOLI!!!
O Panu Kaczyńskim piszesz:
' Kocha wladze, niestety bardzo dobrze zdawal sobie z tego sprawe, ze nikt na prezydenta by go nie wybral, dlatego poslal P.Dude, ktory to wybory wygral. Nie ma sie co pieklic. Do wyborow zostalo jeszcze trzy lata. Niestety zaczynaja popelniac te same bledy co PO.'
Widzisz ludzie owładnięci wolą BEZWZGLĘDNEJ WŁADZY nigdy nie wystawiali marionetek i NIGDY nie stali z boku!! Pokaż mi chociaż jeden przykład w historii, który mógłby to POTWIERDZIĆ.
Piszesz o braku wiary w obniżenie podatku VAT przez PIS - skąd ta Twoja pewność? PIS już raz to zrobił , a sukcesy za to przypisało sobie PO i PSL. Pan Morawiecki potwierdził kilka dni temu, że to uczynią.
Z wyższą kwotą wolną od podatku też mylisz się, ona zostanie ujęta wkrótce w nowych progach podatkowych( o tym też mówił Morawiecki).
Kwestia przyznawania premii i nagród: zasada i warunek do ich przyznawania to efekty pracy, jak więc można było przemilczeć fakt, że PO-PSL zadłużyło dwukrotnie Polskę i nie spełniało swoich obowiązków wobec Polaków i Polski. Krytyka więc była zasadna. Zapomiałaś/ łeś dodać fakt usprawnienia ściągalności podatków( 335% więcej niż za analogiczny okres ubiegłego roku, bieżącą spłatę rat zadłużenia publicznego,podwyżki dla pielęgniarek, naprawę systemu sądownictwa, obniżki opłat sądowych oraz radcom prawnym dla ludzi, walkę z czyścicielami kamienic, z korupcją, program 500+( około 35 mld pieniędzy przeznaczonych na ten cel, obronę prawną (nowa ustawa) rodzin biednych, którym odbierano dzieci z tytułu biedy, walka z dziką reprywatyzacją, z Amber Gold, program mieszkanie+, program wspomagania niepełnosprawnych i ich opiekunów( finał pod koniec tego roku), program pomocy przedsiębiorcom ( w toku realizacji) nowa ustawa walki z gangami finansowymi, repolonizacja banków( w trakcie realizacji), inwestycje i innowacyjność w zakładach pracy, program wspomagania doktorantów jako przyszłych wynalazców( twórcy nowych technologii)przeznaczono na to nawet 2ml złotych dla 1 osoby z funduszy unijnych , reforma szkolnictwa, i wile innych.
Kwestia katastrofy smoleńskiej: Ty chyba żartujesz, że można to pozostawić bez ustalenia prawdy. To jest ewenement na skalę światową, że kraj został pozbawiony dowodu w sprawie, nawiasem mówiąc dzięki PO-PSL, takiej sytuacji NIGDY nie było w historii wypadków lotniczych!! Jedynym dowodem w sprawie mogą być tylko te badania ciał ofiar.PRAWDA nie ma ceny!!! Jest BEZCENNA a także sprawiedliwość, niestety zaniedbania POPRZEDNIEJ WŁADZY DO TEGO DOPROWADZIŁY!!! Gdyby ZROBILI TO CO BYŁO ICH obowiązkiem NIE MUSIELIBYŚMY DZISIAJ jeszcze raz przez to wszystko przechodzić!! Jasne? Dziwi mnie Twoje podejście do uczciwości. Obecne władze robią bardzo dużo dla godnej przyszłości Polaków i Polski.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 15:02:06
0 1
grazynahayes powtarzasz bezmyślnie hasła swoich politycznych idoli, którzy ludzi, którzy nie zgadzają się z punktem widzenia nazywają komuchami ( bez względu na to, że niektórzy nawet komuny nie pamiętają) tak samo z konstytucją, nazywając ustawę zasadniczą z 1997 roku przyjęto po ogólnopolskim referendum dziełem Jaruzelskiego trzeba mieć nieźle wyprany mózg pisowską ideologią. CO do telewizji stwierdziałaś, ze stacje komercyjne korzystają z abonamentu - to żart roku, podobnie jak zdanie o tym, że do tv zaprasza się opozycję, ależ owszem zaprasza tylko po to , by dziennikarze uczący sie fachu w tv republika w bezczelny sposób kpili z swojego rozmówcy, stawiając się w roli rzeczników prasowych PiS-U:) Z czasem antenowym dla opozycji, owszem jest bo w wiadomościach 50 proc czasu poświęca się na ośmieszanie a to PO, innym razem Petru czy PSL, dostaje się też ROSSMANOWI, polskim aktorom, którzy nie popierają linii włądzy ,,,, skoro piszesz tak wiele o komunie i komuchach to właśnie w tej kwestiI Twoja partia naśladuje tamte wzorce.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 15:09:37
0 1
Ale czytając Twoje komentarze, tego jak bronisz Dudy i innych PiS-owskich aparatczyków i karierowiczów, biorąc pod uwagę fakt, iż nie dostrzegasz tego co sie obecnie dzieje i w jaki sposób odnosisz sie do swoich adwersarzy muszę stwierdzić, iż dyskusja z Tobą jest jałowa . Poczekamy jeszcze kilka miesięcy, poczekamy aż PiS owi zabraknie kasy na kolejne bzdurne populistyczne progrmay wówczas może dostrzeżesz, że Pan Kaczyński i jego wyznawcy to jednak nie Bogowie. :)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 15:33:50
0 1
@Normalny Nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Umieściłam link , analizę prac nad obecną Konstytucją, a Ty nadal udajesz , że niczego tam nie wyjaśniono. Nie zarzucaj mi proszę mojego poparcia dla działań rządu, bo ja nie krytykuje ciebie za twoje preferencje. To co Ty nazywasz wypranym mózgiem profesjonaliści napisali wiele publikacji, udowodnili słuszność powiązań komunistów i ich wpływ na kształt obecnej Konstytucji(jedną z nich przedstawiłam w umieszczonym linku) .Nie pisałam o abonamencie za prywatne stacje telewizyjne lecz opłaty za nie, chociaż na moim rachunku za telewizję Polsat napisane jest ABONAMENT, tak więc to kwestia nomenklatury. Prywatne stacje telewizyjne , ich dziennikarze notorycznie przerywają wypowiedzi PIS-owców, ba nawet w ich pytaniach tendencyjnie zawarta jest odpowiedź. Powtarzam poprzednie ekipy rządzące(wszystkie) posiadały zupełną kontrolę wszystkich stacji telewizyjnych, radiowych, zdecydowaną większość w prasie (ok. 85%) plus portale internetowe. Tak więc twoje żale są BEZZASADNE.
Pisanie o PIS-ie , że naśladuje wzorce komunistów to TOTALNA KOMPROMITACJA. WE WSZYSTKICH STACJACH TELEWIZYJNYCH, RADIOWYCH, w internecie oraz prasie ZAGRANICZNEJ(zachodniej) określa się PIS jako skrajnie KONSERWATYWNĄ , PRAWICOWĄ partię. Oczywiście PIS taką partią nie jest.
Widzisz już kiedyś tutaj pisałam, że pisanie m.inn. z Tobą też uważam za jałowe. Różnica jednak jest zasadnicza- to Wy notorycznie wywołujecie mnie tutaj do tablicy:) Umówmy się więc tak: będę tutaj pisała komentarze nie zwracając się do Was , tak jak to czyniłam poprzednio. Wy również piszcie sobie co chcecie i nie wywołujcie mnie już proszę.
Odpowiedz
bearchen
2016-11-13 15:54:23
0 0
@grazynahayes

Szanuje Pani zdanie, poglady, chociaz w kilku kwestiach kompletnie sie z Pania nie zgadzam. Pani pisze w samych superlatywach, pomijajac niewygodne fakty.
Mam nadzieje, ze dane nam bedzie spotkac sie tutaj za 3 lata i podsumowac lata pracy obecnego rzadu.
Na obecna chwile ciesze sie przynajmniej z tego, ze nie uleglaja naciskom zachodu ws. przymusowej relokacji uchodzcow. :-) Co do reszty stawiam duzy znak zapytania. :-) Pozdrawiam.
Odpowiedz
P36
2016-11-13 15:57:27
1 0
@grazyna, to nie kłam i nie manipuluj w interesie Swojej partii... to nikt ci nie będzie robił przykrości demaskowaniem tych bzdur... :-) a skoro przywołujesz źródła delikatnie rzecz ujmując 'niewiarygodne' to czego się spodziewasz? :-)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 17:08:26
0 0
@bearchen To jest najbardziej realne Twoje stwierdzenie, to znaczy :
'Mam nadzieje, ze dane nam bedzie spotkac sie tutaj za 3 lata i podsumowac lata pracy obecnego rzadu. '
Spotkamy się napewno :) Z utęsknieniem czekam na tę chwile.
Serdecznie pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 18:25:12
0 1
@P36 Udusisz się w tej masce hipokryzji, zostaw ludziom pole do własnych opini. Większych manipulatów , niż Ci, którzy tobie płacą za pisanie tych bzdur to już chyba nie ma. Dla takich 'ekspertów' jak Ty to i nawet profesorowie zwyczajni to nikt :) Nie potrafisz niczego wybronić więc czepiasz się na okrągło : a to źródła informacji są niewiarygodne, a to osoba nie podoba się tobie, a to bla, bla , bla. Marnujesz się tutaj, startuj w następnych wyborach.. :)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 18:28:20
0 0
Najlepiej życie weryfikuje ludzkie czyny.
Odpowiedz
P36
2016-11-13 19:02:03
1 1
@grazynahayes

- myślisz, że ktoś mi płaci za pisanie komentarzy? na prawdę? odlatujesz już całkiem... :-)

- nie odpowiedziałaś... jesteś członkiem PiSu czy tylko sympatykiem? (chciałbym wiedzieć kto tak zaciekle broni tych szkodników... ja nie jestem zwolennikiem żadnej partii... nie wystartuję też w wyborach bo mnie brzydzi takie zachowanie polityków jak to na całej naszej scenie... i twoje manipulacje służące PiSowi również...)

- nie martw się o ludzi i ich opinie... chyba, że przeszkadza ci, że ktoś prostuje twoje tutaj manipulacje i kłamstwa mające na celu narzucanie innym Twojego i Twojej partii zdania... oraz obrzydzanie wszystkich Waszych krytyków...

- ja nie słucham bezkrytycznie ludzi... jak profesor zwyczajny kłamie i oszukuje to powiem to głośno a nie przemilczę bo to profesor zwyczajny... tym bardziej jak jest na usługach PiSu... nawiasem mówiąc znam kilku i.. uwierz.. nie są to nieomylne pozaziemskie istoty a jak brać pod uwagę jakość naszych uczelni na tle innych światowych (piąta setka dwóch naszych najlepszych a reszta poza rankingami?) to już całkiem nie ma się czym podniecać... :-)

p.s.
ptaszki ćwierkają, że Wasi główni funkcjonariusze dali się złapać na wyłudzeniu grubej kasy na konwencję partyjną... śmiesznie... bo każdy myślący już dawno wiedział, że TVP oraz prokuratura zostały powierzone największym manipulantom coby sprawiedliwość była zawsze po Waszej stronie... :-)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 19:27:36
0 1
grazynahayes jak czytam Twoje odpowiedzi to chwytam się za głowę!!!! przecież ja nie nazywam PiS-u komunistami, tylko wskazuję, że Twoja partia w kwestii telewizji naśladuje wzorce wypracowane w okresie PRL-u. PZPR też zawłaszczyła Telewizję i wmawiała opinii publicznej, że jedynie to ona prezentuje jedynie słuszną linię, Piszesz, ze w stacjach prywatnych przerywa się przedstawicielom PiS-u , włącz TVP i zobacz jak w publicznej telewizji traktuje się teraz ludzi, którzy myślą inaczej niż obecnie rządzący!!!! Co do linków, które wysyłasz, z całym szacunkiem, ale nie czytam głupawych artykułów, nie oglądam propagandowych filmików:) co do konstytucji napiszę może wielkimi literami OBOWIĄZUJE NAS USTAWA ZASADNICZA Z 1997 ROKU i całe szczęście PiS nie ma większości by ją zmienić, bo czytałem projekt konstytucji Pana Kaczyńskiego, i powiem jedno Boże zachowaj nas przed takimi zapisami :)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 19:34:18
1 0
grazynahayes dodam jeszcze kilka kwestii gdzie te cuda, które nam Duda i PiS obiecywał, gdzie obniżenie wieku emerytalnego, gdzie ustawa frankowa, kwota wolna od podatku też nie drgnęła ,,,, póki co tylko wszędzie bębnią o 500 plus i podkreślają jak to cudownie bezrobocie spadło ,,,, nie zważając na to, że obniżenie stopy bezrobocia to akurat w olbrzymiej mierze zasługa poprzedników i każdy racjonalnie myślący musi to przyznać, bez względu czy lubi, czy nie PO
Odpowiedz
Dina
2016-11-13 20:12:19
0 1
DRKidler - przykro mi, ale Twoja głupota aż razi! Jak można wyłączyć myślenie i pisać głupoty?
Odpowiedz
Dina
2016-11-13 20:19:01
0 1
zajec - pewien człowiek powiedział, że prezydentura to zajęcie nie dla czeladników, ale ów człowiek nawet słowo 'dziękuję' czytał z kartki - myślę, że nawet ślepy dostrzeże różnice między obecnym prezydentem a poprzednim.
Odpowiedz
Dina
2016-11-13 20:32:00
0 1
Normalny - statystycznie w 2014 roku (a więc za rządów PO) w Polsce 7 % to jest około 2,1 mln Polaków żyło w skrajnej biedzie - a Ty piszesz o jakichś 'bzdurnych populistycznych programach' obecnego rządu - to albo jesteś 'nienormalny' albo nie masz zielonego pojęcia o rzeczywistości!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 21:37:36
0 0
To co się stało w Polsce , tj. ostanie wybory, to co się stało podczas ostatnich wyborów w USA, to co się dzieje w zislamizowanych krajach europejskich( wzrastające niezadowolenie wśród Europejczyków) wzrost nastrojów pro prawicowych, jest najlepszym dowodem na to , że ludzie mają DOSYĆ lewacko-liberalnych rządów elit i egoistycznego establishmentu!! Krzyki lamenty tychże elit już niczego nie zmienią. Ludzie chcą pracy, silnej narodowej gospodarki, dbania o tradycje narodowe, dbania o naród(ludzi), dbania o interesy własnego kraju, silnej zjednoczonej Europy , wolnej od korupcji, ignorancji i arogancji do Europejczyków.
Zmarnowane zostały nadzieje ludzi, wprowadzono terrorystów do Europy, zachwiano scenę polityczną, zapomniano o europejskich korzeniach, na których powstała Europa. Pseudo, wydumane hasła o nie jakową demokrację to tylko walka opozycji o powrót do władzy. Każda partia miała już swoje '5 minut' , co robili?
Teraz budzą się i KWICZĄ? POLSKA STRACIŁA PRZESZŁO 200 MILIARDÓW ZŁOTYCH tylko i wyłącznie z powodu rozprzedawaniu majątku polskiego, a gdzie utracone pieniądze w wyniku afery Amber Gold- ok 850 ml ludzkich oszczędności, a gdzie setki miliardów zawłaszczonych, ukradzionych pieniędzy w wyniku złodziejskiej reprywatyzacji? Można tak mnożyć w nieskończoność ( tylko PO-PSL miała ok. 800 afer!!! a gdzie reszta?
IILE SZKÓŁ I MIEJSC PRACY MOŻNA BYŁO ZA TO WYBUDOWAĆ, SŁUŻBĘ ZDROWIA, nowych zakładów pracy, uratować polskie stocznie, kopalnie itp. Ile Polacy mogliby dzisiaj ZARABIAĆ????????
Wy tutaj teraz ŚMIECIE krytykować polski rząd, PIS, który stara się jak może to wszystko zebrać w jedną całość ?
Wstydu nie macie!!!!!!!!!!!!!!!!
Kwiczycie i kwiczeć będziecie długo bo naród już drugi raz nie nabierzecie na te POPULISTYCZNO-POPRAWNE kwiczenie.
Ludzie potrzebują BEZPIECZNEJ OJCZYZNY, PRACY, PIENIĘDZY , SZACUNKU i wizji na szczęśliwą Polskę.
Polacy, którzy wyemigrowali za pracą ZASŁUGUJĄ na powrót do WŁASNEJ Ojczyzny!!!!!!
A Wy tutaj sobie KWICZCIE przekręty, egoistyczne przekręty.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 21:55:42
0 0
@P36 Szacunku do ludzi nie masz!!!!!!!! Ile razy będę tutaj odpowiadać na te same pytania? Nowy zestaw pytań proszę,
Przypomnę jednak: Zgodnie z ostatnim oświadczeniem ministra Morawieckiego kwota wolna od podatku będzie ujęta w nowych progach podatkowych( nawiasem mówiąc to poprzedni rząd nie zrealizował postanowienia w tym temacie Trybunału Konstytucyjnego!! dlaczego o tym nie wspominasz?
Ustawa frankowa ( dzięki kłamliwym zapewnieniom P.Petru, ludzie ją brali) wchodzi w życie wkrótce, zapomniałeś, że było kilka propozycji jej uregulowania? w tym konsultacje z frankowiczami i grupami eksperckimi, w tym z bankowcami?
Obniżony wiek emerytalny wchodzi w życie w przyszłym roku.
To wszystko potwierdził Morawiecki plus informację, że budżet na przyszły rok nie jest zagrożony. Tak więc wszystkie zobowiązania rządu będą kontynuowane typu :program 500+, darmowe leki dla seniorów, spłata długu publicznego, ( plus podwyżki dla pielęgniarek, służb mundurowych, wsparcie medyczne, finansowe dla ciąż zagrożonych, niepełnosprawnych i ich opiekunów- te ostatnie zostaną uchwalone do końca roku i wejdą w życie 1 stycznia 2017.
Plus rząd wykupuje banki - repolonizacja banków do 50 % oraz wprowadza nowe inwestycje i innowacje, plus program dla przedsiębiorców ( 100 ulg , w tym 50 realizowane obecnie, w tym obniżka CIT do 15 %)
Następny zestaw pytań proszę.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 22:18:46
0 0
Dina a ile procent Polaków żyje w skrajnej nędzy w 2016 roku ???pewnie PiS poda danę, ze dzięki 500 Plus wszyscy stali się bogaci i szczęśliwi, moŻesz mnie nazywać nienormalnym, ale jan jestem przeciwnikiem rozdawania publicznych pieniędzy tylko po to , by podniesc słupki poparcia.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-13 22:26:01
1 1
Grazynahayes rozpisuje z kolei o pprawicowym skręcie Europy, już raz o przerabialiśmy, skończyło się tragicznie i oby się nie powtorzylo, skrajną prawicą, nacjonalizacja gospodarki, podkreślenie wyższości jednego narodu nad drugim ... to nnaprawde niebezpieczne
Odpowiedz
zajec
2016-11-13 23:05:29
0 0
Już w 40 roku władze niemieckie ze zdumieniem zanotowały, że liczba Polaków wyrównała sie do poziomu z przed wojny.
Po wojnie , mimo biedy i komuny pojawiło sie wiele rodzin wielodzietnych mających po 7,8, dzieci i więcej.
Następny wyż demograficzny miał miejsce na początku lat 80tych, gdy na półkach w sklepach był tylko ocet.
Obecnie podobno jest super , rok mija a tu dzieci jak nie ma tak nie ma.
Ciekawe, dlaczego? Skoro jest tak super.
Odpowiedz
P36
2016-11-14 07:12:06
0 0
@grazynahayes, po prostu niewygodne dla Ciebie pytania zbywasz milczeniem a przepisujesz ta samą listę komunałów... i tyle, to ja nie bede powtarzał wciąż tych samych pytań bo je ignorujesz..

po drugie Morawiecki nic nie potwierdził a obiecał... a to wielka różnica i manipulacja z Twojej strony :-)

po trzecie już brakuje kasy np na program modernizacji armii (jeden z ważniejszych dla nas) bo Macierewicz tworzy bojówki PiSu w postaci niby obrony terytorialnej i 'rozdajecie' miliardy na kredyt (500+) - sami się wykończycie
Odpowiedz
P36
2016-11-14 07:13:56
0 0
szkoda tylko, że to my bedziemy spłacać Wasze długi...
Odpowiedz
zajec
2016-11-14 07:54:20
0 0
Przetargi na obronę plot odwołane . W zamian M proponuje budowę tysięcy latawców. Powinien chyba wiedzieć, że przy wietrze powyżej 50km/h nie mozna ich użyć, oraz to, że nie mozna wydzielic tak dużych ilości indywidualnych częstotliwości dla każdego latawca, bo będą się wzajemnie zakłócać.
W 68 roku po interwencji w CSRS , na Morze Czarne wpłynął amerykański okręt zakłócania radioelektronicznego i wszystkie radiostacje przestały działać. Być może terroryści arabscy są bezradni wobec dronów, ale np Iran już potrafi je przejmować. Dziwne byłoby, gdyby Rosjanie tego nie potrafili.
Próby wykorzystywania dzieci do budowy struktur wojskowych to wyjątkowe chamstwo. Wojsko to nie jest wesoła przygoda i spacery po lesie. M. ma steki tysięcy wyszkolonych rezerwistów, którzy przeszli przez Irak i Afganistan, niech ich powołuje, a nie dzieci, wykorzystując ich naiwność.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 09:54:31
0 0
@Normalny@zajec@p36 Zobaczcie jak niska jest oglądalność tego artykułu napisanego 3 dni temu! To jest najlepszy dowód na to jak Polacy są znurzeni tymi wydumanymi tematami o pseudo łamaniu Konstytucji itp.
To tylko potwierdza fakt,, że ludzie nie żyją Waszymi populistycznymi, wydumanymi 'problemami'. Oni mają swój rozum , system wartości I postrzegania rzeczywistóści, które potwierdzili przy ostatnich wyborach oraz przy bieżącej ocenie pracy Prezydenta i rządu.
@P36 Wydaje się , że masz wode sodową w głowie, zachowujesz się jak dobrze opłacany NARCYZ.
Tutaj razem z @zajec, który osobiście pisał mi , że jest dobrze opłacany I pozostałymi kolesiami, pracujecie tutaj etatowo i Ty śmiesz żadać ode mnie odpowiedzi na wszystkie Wasze pytania , tak od razu?
Opanuj się , piszę tutaj w podziękowaniu za trudną pracę ipatriotyczne zaangażowanie rządu oraz Pana Prezydenta. Nikt mi za to ne płaci, zawsze na nich głosowałam I głosować będę. Nie bądzcie egoistami , ja też mam swoje życiei rzeczy do zrobienia, nie mogę tutaj non stop pisać oraz być na każde Wasze zawołanie.
Wy chcecie żebym odpisaywała na wszystko, Was jest tutaj kilku ja jedna . Widząc jednak jak często mnie tutaj wywołujecie , spędzam Wam sen z oczu. Pisałam i powtarzam : tak długo jak żyć będę wspomagać będę Tych, którzy są patriotami i walczą o bezpieczną i szczęśliwą POLSKĘ.
Proszę dać mi czas , odpowiem na każde pytanie,i każdą poruszaną kwestię. Problem tylko w tym, że na 1-den temat tylko mogę pisać eseje. Za dużo do powiedzena , więc niekiedy mam problem jak to krótko ująć I nie stracić na ważności kwestii jednocześnie.
Odpowiedz
P36
2016-11-14 10:27:57
0 0
@grazynahayes, artykuł ma niską oglądalność nie dlatego, że my tu piszemy ale dlatego, że widocznie ludzi nie obchodzi orędzie prezydenta... bo o tym jest ten artykuł a nie o krytyce rządu, prezydenta i jedynie słusznej partii... ale Ty naginasz rzeczywistość...

ktoś Ci napisał, że ja dostaję pieniądze za pisanie tutaj? (tak insynuujesz) - kobieto, zejdź na ziemię... żal to czytać...

co do moich pytań... rozumiem, że nie jesteś członkinią PiSu... ale to wyczytałem z kontekstu a nie z Twojej odpowiedzi na proste pytanie... tak trudno odpowiedzieć 'tak' lub 'nie'?

cały czas kręcisz i zmieniasz tematy... więc to Ty sama wywołujesz się do tablicy... przestań kręcić i manipulować to ja na pewno nie będę się Ciebie czepiał :-)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 10:47:39
0 0
@P36 Zdziwiłam się, że ten artykuł o orędziu Pana Prezydenta ukazał się tutaj. Wszyyscy mieli bowiem okazje wysłuchać go w telewizji- to po pierwsze.Jak jest korzyść z tego , aby odsłuchać je ponownie?
Kwestia tego co ja o Was wiem bądź nie wiem: Zdziwilibyście się jak WIELE wiem, nie tylko o waszej roli tutaj , ale również wiele więcej plus jak ja Was tutaj 'egzaminuje'. Nie piszę o tym jednak bo NIE MOGĘ.
Kwestia odpowiedzi na pytania prywate- moja odpowiedź tak lub 'nie' niczego nie zmieni. ba ja już nawet o tym pisałam!!! Wy występujecie tutaj anonimowo, w przeciwieństwie do mnie. W tym więc uzasadnionym przypadku jest niewskazane pisanie o sprawach prywatnych . Ba jest to rownież niezgodne z ogólnie przyjętymi zasadami . Powiem tak: ujawnijcie innym swoje nazwiska I imiona wtedy ja mogę odpowiadać na prywatne kwestie- tak z HONOREM , jak równy z równym.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 11:03:26
0 0
Odpowiadam na wcześniejsze komentarze:
Nie przemilczam kwestii Waszym zdaniem niewygodnych, ja po prostu wcześniej o nich pisalam. Nie jestem w stanie odpowiadac wszystkim w tym samym czasie plus fakt, że mam wiele innych obowiązków w swoim życiu o czym pisaniem tutaj.
Morawiecki potwierdził BUDŻET na przyszły rok a nie obiecał. Jak można obiecać coś skoro jest to już faktem- USTALONY BUDŻET!!! MIJASZ SIĘ Z PRAWDĄ.Nie ma tutaj mowy o żadnej manipulacji.
Po trzecie- nie brakuje pieniędzy na polską armię według relacji Ministra Macierewicza.
Polska to 1-dno z trzech państw( Francja , Wielka Brytania) , które spałniają wymóg przeznaczania 2% krajowego PKB na cele obronności. Niemcy przeznaczają na to tylko 1,4 PKB za to te kraje europejskie zostały skrytykowane przez Trumpa. Niemcy panikują bo podniesienie kwoty do wymaganych ustaleniami NATO kwoty do 2% stawia ich w sytuacji zagrożenia budżetu Niemiec. Dlatego też namawiają do wspólnej armii europejskiej , na którą ich zdaniem powinni płacić wszyscy członkowie Uni Europejskiej. Ojjjjjjjj, jak cwanie to sobie wymyślili, znowu szukają naiwnych , jak wtedy wyglądałaby przyszlośc gospodarcza Polski? W niemieckiej armii zwerbowano islamistów- to następny skandal. Merami miast zislamizowanej Europy zostają islamiści, przykładów można mnożyć.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 11:24:13
1 0
''szkoda tylko, że to my bedziemy spłacać Wasze długi...'
Według danych z linku poniżej: Gierek zadlużył Polskę na 19,6 mld USD to było 9,8 % PKB już w 2019 roku rząd Tuska zadlużył Polskę na 300 mld USD co stanowiło 48% PKB,Dane na 20 lipca 2015 dług publiczny
.' Całkowite zadłużenie Polski czyli dług jawny i ukryty na 20 lipca 2015 roku przekroczył już kwotę 4 biliony PLN !!!

Oficjalne media milcząły ale taką kwotę potwierdza także fundacja rozwoju obywatelskiego Leszka Balcerowicza - grabarza polskiego przemysłu i bankowości, jednego z największych szkodników Polski. Jawny dług publiczny sięga 58 % PKB a łącznie z długiem ukrytym daje to sumaryczne zadłużenie Polski sięgające ponad 200 % PKB !!! '
http://amerbroker.pl/?go=content&action=show&id=350
To o jakim I kogo długu piszesz?
Jacy My I Wy?
Wspomnę tylko dla porównania USA ma dług 20 bilionów USD!!! to jest dług do spłacania na 100 lat!!!
Europejskie poprawnie politycznie elity chcą aby Amerykanie płacili za obronność Europy???? To jest skandal!! Amerykanie przeznaczają 4,6% PKB krajowego przy tak OGROMNYM ZADŁUŻENIU KRAJOWYM, gdzie elity europejskie rozdają pieniądze EUROPEJCZYKÓW na islamistów I terrorystów grabiących Europejczyków!!!
Odpowiedz
AndrzejDupa
2016-11-14 11:24:48
0 0
Brawo Maliniak
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 11:31:22
1 0
Już w 2010 roku rząd Tuska zadlużył Polskę na 300 mld USD przepraszam zamiast 2019 ma być 2010
Odpowiedz
P36
2016-11-14 11:46:18
0 0
@grazyna, znowu mijasz się z prawda...
- PiS oficjalnie planuje najwyższy deficyt budżetowy w historii (następny rok) - a do tej pory deficyt zawsze był wyższy niż plany... jak to się skończy? zgadujemy? ..to przyszły rok, a co będzie dalej? :-)
- wydatki na armię na papierze - 2%... ale np ile wraca do budżetu po 'uwalonych' przetargach? uwzględnij to a nie pisz o kwotach 'propagandowych' - realne wydatki na armię są o wiele mniejsze niż te 2%...

skoro piszesz, że tak dużo wiesz to skąd te dane? odpowiedź jest prosta - powtarzasz partyjne, zmanipulowane, propagandowe bajania... albo wcale tak dużo nie wiesz :-)

a ja jestem zwykłym, nie sympatyzującym z żadną partią obywatelem, który śledzi to co się tu wyprawia i myśli samodzielnie (i wyciąga wnioski)... tylko tyle i aż tyle... boli Cię to? Twoja sprawa... powtarzam, nie kłam i nie manipuluj to nie bedę się Ciebie czepiał :-)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 13:11:55
1 0
@p36 Czepiaj się Waść ile chcesz, do woli . Zrozum proszę to nie o moje ego chodzi, tylko o Polskę!!Pytanie jest takie kto doprowadził do ogromnego deficytu przez dwadzieścia kilka l;at? To nie wzięło się z kosmosu. Rząd inwestuje , wykupuje bank to wytwarza wspólne dobro perspektywę szybszej spłaty dlugu, tak samo zrobiły Węgrzy .Dług splacili pomimo opini Unii Europejskej. Taki sam plan ma Trumo -człowiek sukcesu. Niestety taki musi być ten proces, uszczelnia sie też dziesiątki miliardów wypływajace z kraju. Za poprzedniej ekipy były to niebotyczne kwoty, teraz one zostaną w Polsce. Co z tego, ze Polacy ciężko pracują jak I tak pieniądze nie zostawały w Polsce. Udało sie jednym, uda się Nam , ale tylko przy nowych inwestycjach, innowacyjności ( taka samą opinię wyrazają jako zalecenie dla Polski Agencje ratingowe.)powolnemu odkupywaniu banków, mediów nnych instytucji. Tylko tak można splacić dlug, nie ma innej drogi. Rząd stwarza niezalezność w 4-ch newralgicznych polach: energetyka, media, finanse, gospodarka. Te 2% wydatków na obronność nie zostało zakwestionowane przez NATO, więc czy Ty się martwisz?
Odnośnie Twojej interpretacji , skąd i co wiem , mylisz się.
Te twoje 'sympatyzowanie' z tym portalem naprawde ZACHWYCA :)
Niczego nie manipuluje .To ,że mamy różne spojrzenie na rzeczywistość nie uprawniaCiebie do takich opini , gdyż paradoksalnie to samo mogłabym powiedzieć o Tobie, że manipulujesz. Zostańmy więc na tym poziome , że inaczej widzimy te same kwestie.
Odpowiedz
chlop
2016-11-14 13:19:56
0 1
Teraz jest ' dojna zmiana' http://www.se.pl/wiadomosci/polityka/corka-zmarlego-w-smolensku-generala-zazadala-odszkodowania-na-splate-kredytu_915239.html
Odpowiedz
P36
2016-11-14 13:36:04
0 0
@grazyna... pomyliłaś dług publiczny z deficytem budżetowym... więc reszta Twojego komentarza jest bez sensu...

żal czytać...

a tak w ogóle jak już się dałaś wkręcić PiSowi i tkwisz w tym matriksie to nie zarażaj innych tą chorobą... po co to robisz? wydaje Ci się, że to dobre dla Polski? wydaje Ci się, że jacyś politycy mówią prawdę? to wydaje Ci się...

i po co te brednie o moim sympatyzowaniu z tym portalem? nie dość, że to głupi wymysł to jeszcze nie ma nic do rzeczy...
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 19:45:48
1 1
grazyna to nie pseudo łamanie, tylko realne potwierdzone nieprzestrzeganie konstytucji. Skoro powołujesz się na ten portal, spójrz ilu użytkowników pod tym artykułem dostrzega fatalne i niezgodne z prawem postępowanie Dudy, spójrz ile osób nie godzi się z rządami PiS-u i krytykuje powtarzane przez Ciebie pisowskie dyrdymały. Rok temu 90 proc. użytkowników tego portalu była zapatrzona w PiS i Dudę, a po roku ,,,, co bardziej racjonalni i odporni na pranie umysłów dostrzegają chorą i szkodliwą politykę, którą prowadzi Kaczyński. Mam nadzieję,że te rządy upadną, mam nadzieję, że będzie to tylko epizod, mam nadzieję, że nie zechcą zmienić ordynacji ( chociaż po nic wszystkiego sie można spodziewać) szkoda tylko, że jeszcze tyle szkód narobią, teraz pora na edukację, na wysłanie na bruk nauczycieli i pracowników szkół, na zniszczenie dobrze działającego systemu, tylko po to, by uczyć dzieci PiS owskiej wersji świata,,, dziś początek ekshumacji, kolejnego etapu chorego , bezczelnego bezczeszczenia zwłok w imię interesów politycznych
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 19:57:49
0 0
@Normalny póki co oto najnowszy sondaż CBOS :
PIS -38%
Nowoczesna-17%
PO- 14%
Kukuiz 15- 6%
SLD- 5 %
Poczytaj sobie komentarze internautów pod tym artykułem.
Mój ulubiony jest mnięj więcej taki:
Jeśli nadal będzie tak slaba opozycja, to wróżę PIS-owi minimum 30 lat rządów.
http://fakty.interia.pl/polska/news-cbos-piec-partii-w-sejmie-pis-ciagle-na-mocnym-prowadzeniu,nId,2305641
Czy ktoś tutaj w powiecie robił badania tego typu? na jaką partię będą głosować do sejmu i senatu w przyszłych wyborach?
Widzisz Ty piszesz swoje odczucia, inni mają kompletnie odmienne zdanie. My wszyscy wyrażamy nasze opinie. Dla mnie nie jest żadną wyznacznią co tutaj pizza komentujący, oni nie reprezentują poglądów mieszkańców naszego powiatu. Nie okłamujmy się większośc z nas tutaj to praiwe te same powtarzające się osoby.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 20:03:32
0 0
co tutaj piszą.......... przepraszam
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 20:45:50
0 0
Sondaze buhahahaha a grazyna zacznij czytac to co piszesz ,wczesniej twierdzilas, ze male zainteresowanie artykulem to oznaka znuzenia tematem,teraz ze.zdanie limanowian malo wazne, powtarzasz pusowskie spiewki umiesz ale wlasnego zdania za grosz
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 20:55:44
0 0
@Normalny Już wiele napisałam na temat Konstytucji wraz z argumentacją oraz linkiem. Nie zgadzam się z twoją opinią. Dlaczego nie piszesz o tym , że Pan Rzepliński zwołuje sedziów niezgodne z obowiązującym prawem?
Odnośnie Twoich życzeń upadnięcia rządów PIS: nadzieję zawsze możesz mieć , to nic nie kosztuje. Następne wybory wszystko nam pokażą.
Kto wyrzuca nauczycieli na bruk? Bilans stanowisk przed I po reformie jest prawie taki sam po prawej I lewej stronie bilansu, plus Ci, którzy będą 'nadwyżką' zostaną zagospodarowani w inny sposób( tak zapewnia Pani Minister edukacji I szkolnictwa.
Co i ile rząd zrobił oraz co zrobi w ciągu nalbiższych 3 lat pisałam poprzednio. W mojej ocenie nie ma tam żadnego marnotrawstwa. Na końcowe rezultaty I ich ocenę należy poczekać do końca tej kadencji.
Odnośnie ekshumacji: te ciała były bezczeszczone przez Rosjan, w ciałach ofiar znajdowano niedopałki papierosow, folię itp. , traktowano ciała ofiar bez poszanowania, nie wspominając o ich niewłaściwym oznaczeniu i identyfikacj osobowej. Nie martw się patologowie, eksperci z krajów zagranicznych będą nad tym pracować, m.inn. ze Szwajcarii, Danii i Portugalii. Niestety zaniedbania i pozbawienie Polski dowodu w postaci wraku pozostawiło Nas tylko z tym bezpośrednim materiałem dowodowym. Nawiasem mówiąc nie zdarzyło się to w całej historii badania katastrof lotniczych( brak wraku).
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 21:25:06
0 0
grazyna zacznij myśleć , a nie powtarzaj wszystkiego co powiedzą w propagandowej telewizji !!!! W wyniku niepotrzebnej reformy pracę stracą nauczyciele, bo szkoły będą likwidowane, a zapewnienia Pani Minister okraszone głupawym uśmiechem to tylko zaklinanie rzeczywistości, reforma da też wielu samorządom okazję do zamknięcia szkół !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Co do wykopków narodowych zwłoki bezczeszczą obecnie rządzący, nie biorąc pod uwage tego, ze wiele rodzini nie chce ekshumacji ,,, chciałabyś, by Twojego bliskiego, ktoś odkopywał bez Twojej zgody???? Chciałabyś , by ktoś szedł na cmentarz i wbrew Tobie grzebał w grobie Twoich bliskich???
Przypomnę przy wkłądaniu ciała Kaczyńskiego jeszcze w Moskwie był obecny jego brat, poza tym ciało przekłądano do innej trumny w Polsce, więc po co ejkshumacja ????? a co do ekspertów, ich poziom bedzie taki jak tych w podkomisji smoleńskiej !!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 21:41:55
0 0
Proszę jednocześnie daruj mi kolejnych wykładów o tym jaka to krzywda stała się rodzinom smoleńskim. Miałem do tych ludzi szacunek, każdemu współczułem straty bliskiej osoby, bo sam nie wyobrażam sobie straty matki, syna, brata etc Jednak w momencie , kiedy część osób zaczęła wykorzystywać śmierć do celów politycznych, kiedy wdowy smoleńskie korzystając z nazwiska zaczęły robić karierę polityczną. Jedna z nich zresztą, Pani Gosiewska nie zważając na fakt, ze po wypadku miała już odszkodowanie, że jej dzieci biorą stypendia po 1800 zł miesięczie, teraz domaga sie KOLEJNYCH 5 milionów !!!!!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-14 21:48:04
0 1
Daruj mi także opowieści o planach Morawieckiego, bo póki co to tylko plany na papierze!!! PiS jedynie co umie to wydawać publiczne pieniądze, a nie zastanawia się jak je zarobić. Wytłumaczę Ci to prosto, najprosćiej jak umiem , to tak jakbys w domu wydawała olbrzymie sumy, żeby dzieci były szczęśliwe, żeby się wam żyło dostanie, a nie zważała na to, że Twoje z mężem dochody nie wzrastają, że nie macie pomysłu jak je zwiększyć. kiedy Twój współmałżonek krzyknąłby Grażyna, nie mamy więcej pieniedzy Ty z u smiechem na twarzy z broszką na piersi powiedziałabyś , spokojnie mam plan, napisałam plan i ,,, kiedyś go wdrożę w życie, a w między czasie z naszych pieniędzy kupię jeszcze coś dzieciom sąsiada, bo przecież trzeba by nas lubili ,,,, do czego to doprowadzi ,,,, a no do tego, ze kiedys Twój budżet szlag trafi !!!! tak samo jest z obietnicami PiS-u
Odpowiedz
P36
2016-11-14 21:52:15
0 1
@Normalny, grochem o ścianę walisz... nie dotrze do @grazyny, że to już nawet nie jest taniec na grobach a taniec na wykopanych trupach swoich krewnych dla grubej kasy... (inaczej tego nazwać się nie da, nawiasem mówiąc mam za sobą śmierć bliskich i wiem, że normalne osoby tak się nie zachowują)

ale przecież Ona podaje argumentację oraz linki... to nic, że z partyjnej broszurki
Odpowiedz
P36
2016-11-14 22:21:41
0 0
o PiSowskim podejściu do gospodarki już nawet nie wspominam... bo to beznadziejny przypadek...
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 09:32:25
0 0
@Normalny Tak normalnie to nawet w przedszkolu nie mógłbyś być zatrudniony , bo nawet tam ogłupiałbyś biedne dzieci.
O budżet państwa i mojej rodziny to Ty nie musisz się martwić. Te twoje porównanie( z dozą sarkazmu) nijak ma się do naszego domowego budżetu i jego zarządzania. Widzisz my nie piszemy obelg w stosunku do przedstawicieli polskiego rządu, państwa i nie zdradzamy Polskę za pieniądze jak wydaje się robią to takie oszołomy jak ty. Obelgi i rzeczy, które piszesz przechodzą wszelkie granice przyzwoitości. Takie typy jak Ty już niestety tak mają się. Brak systemu wartości , miłość do pieniędzy tylko , brak szacunku do ludzi i ojczyzny to twoje cechy. Żałośne to jest.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 09:45:00
0 0
grazyna o moje zatrudnienie się nie martw. Fakt, że mam inne poglądy niż obecnie rządzący , mimo tego co głosi Twój idol Kaczyński nie jestem Polakiem gorszego sortu i Polski za pieniądze nie zdradzam ..... kocham ten kraj mimo tego, że nigdy od żadnego rządu nic nie dostałem, na wszystko co mam uczciwie zapracowałem, nie sprzedałem się za rządowe 500 zł !!! Zarzucasz mi obelgi ,,,, a to ciekawe, ja nie nazywam Ciebie złodziejem, oszołomem etc ,,,,, kiedy brakuje Ci argumentów, kiedy brakuje propagandowych haseł i trzeba powiedzieć coś od siebie, trzeba ruszyć głowa zaczynasz rzucać bluzgami ,,, załosne
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 09:54:37
0 0
Ja naprawdę zaczynam się zastanawiać skąd w zwolenikach PiS-U tyle jadu i nienawiści do oponentów, ja rozumiem sączenie złością np do eksponowanych polityków z poprzedniej ekipy, wszak wiadomo, że w oczach Kaczyńskiego Tusk to wróg numer jeden,,,, nie rozumiem natomiast skąd nienawiść do zwykłego Polaka, który ma poglądy inne niż te , które PiS wciska Ci za jedyne i właściwe.
Ja zawsze będę przeciwny skrajnie prawicowym rządom, będę się sprzeciwiał się dzieleniu Polaków, nazywaniu kogoś gorszym lub lepszym sortem. Sprzeciwiam się dalszemu niszczeniu edukacji, mówię głośne nie przesadnym programom socjalny, , bo jak mawiała Pani Thacher rząd niczego nie może nikomu dać, bo nie ma żadnych pieniędzy , a rozdawnictwo publicznych pieniędzy, przy braku źródeł finansowania to strzał w stopę. MÓWIĘ NIE DUDZIE , MÓWIĘ NIE KACZYŃSKIEMU, MÓWIE NIE PISOWI, MÓWIĘ NIE CHAMSTWU GRAZYNY HAYES
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 10:16:09
0 0
@Normalny Problem jest tego rodzaju, że wszyscy bez wyjątku mamy jakieś profity(pieniądze) , korzysci z funkcjonowania państwa, tego Tobie chyba nie muszę tłumaczyć. Stąd stwierdzenie o zdradze Polski. Nie nazwałam Cebie zlodziejem , to Ty tak to zinterpretowałeś. Widzisz piszesz bzdurne porównania do mojej rodziny, a tak naprawde nic o nas nie wiesz. To jest oczerniane , a teraz nazywasz moją reakcję na twoje bezzasadne porównanie chamstwem , to co ja o tym mogę powiedzieć?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 10:28:17
0 0
@Normalny Wyjaśnijmy sobie pewne kwestie : Jak można pisać, że niczego nie dostało się od państwa? Przeciez jak sam piszesz I to jest oczywiste, rządy rozdzieleją pieniądze podatników wsród obywateli na różne cele. Nie musisz dostać pieniędzy 'do ręki' lub na twoje konto bankowe, żeby być benificjentem tego systemu . To co robi rząd (jego polityka zarządzania państwem I budżetem państwa) to nie tylko program 500+, to także minimalna emerytura 1000 złotych, to podniesienie stawaki minimalnego wynagrodzenia do 12 zł/ godz., , to obnizene podatku CIT dla przedsiebiorców do 15%, to wszystkie udogodnienia prawne do funkconowania firmy, to także nowa, zmodyfikowana ustawa o komornikach, którzy teraz bezprawne, jak to bywało w przeszłości nie mogą zabrać komuś majątku, to ulgi , zmnejszene do połowy opłat dla spraw sadowych I radców prawnych- tutaj wszyscy jesteśmy benificjentami.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 10:31:27
0 0
grazynahayes rusz głową ,,, to wcale nie boli !!!! stworzyłem porównanie, proste, po to , by Ci najprościej wytłumaczyć politykę gospodarczą rządu, nie miało to nic wspólnego z oczernianiem Ciebie, bo ja nie wiem czy Ty masz małżonka, nie wiem kto z was pracuje, nie mam pojęcia kim jesteś!!! to było tylko proste pozbawione osobistych obiekcji porównanie ,,, czasami dzieciom w szkole tak tłumaczy się pewne procesy, jeżeli to nazywasz oczernianiem, a nie widzisz problemu w nazywaniu kogos oszołomem, zdrajcą to grażyna hmmm masz problem ... -pomyśl, przestań powtarzać jedynie farmazony, daj spokój z linkami, wypracuj swoje zdanie , wówczas zrozumiesz o co mi chodziło ,,,
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 10:37:39
0 0
To równeż walka z korupcją na wszystkich szczeblach włączne z systemem sądąwnictwa I prokuratury- tutaj także jesteśmy benificjentami bo pieniądze zostają w kieszeni obywateli , to walka z czyścicielami kamienic, to niezgoda na odbieranie dzieci ubogim rodzinom- to wartość dodana w nowej ustawie a bezcenna dla rodziców, to walka z dziką reprywatyzacjom , gdzie oddane zostanie ludziom stracone majątki lub ekwiwalent finansowy za to, to tańsze mieszkania dla Polaków, to reforma edukacji, - wartośc bezcenna dla przyszlych pokoleń, to pieniądze dla niepełnosprawnych I ich opekunów, To wprowadzany 50 punktowy pakiet dla przedsiebiorców następne 50 punktów w kolejnych latach, to walka o odzyskanie majątków z afery Amber Gold, to opodatkwanie banków- tutaj też pieniądze zostają w kraju a nie za granicą, to wykupywanie banków dla Polaków I Polski- to jest najlepsze zabezpieczenie w razie kryzysu dla Polski.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 10:49:12
0 0
@Normalny Nie pisze sie porównań polityki gospodarczej z rodziną komentującej osoby, jak już tak chciałeś zrobić to pisz rodzina x, nie traktuj mnie jak głupka bo się na to nie nabiorę ,Piszę wszystko z głowy, widzisz tutaj jakieś linki? Nie narzucaj mi sposoby wypowiadania własnych opini, nie ja jedna tutaj posilkuję się czasami linkami, ani to zabronione a czasami wręcz wskazane by nie pisać za dlugich komentarzy.
Widzisz podałam Tobie tylko kilka przykładów w jak sposób my wszyscy jesteśmy benificjentami polityki rządu , a to nie jest pełna lista. Dochodzi do tego statutowy obowiązek państwa typu: nakłady na edukację, służbę zdrowia, służby porządkowe, służby przygraniczne, Policja , WJSKO- PRZECIEŻ ONI CHRONIĄ NAS WSZYSTKICH I zabezpieczają naszą obronność plus polityka niezgody na przyjmowanie emgrantów, uchodzców islamskich do Polski. Co Polska , Polacy oraz nasza gospodarka mogłaby znaczyć w sytuacji zagrożeń terrorystycznych i chaosu przestępstw przeciko Polakom? No chyba nic.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 10:53:12
0 0
Nie narzucaj mi SPOSOBU.... tak miało być
WOJSKO
przeciwko............
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 11:11:55
0 0
Zpomniałam dodać program inwestycji I innowacyjności- tutaj również przedsiębiorcy dostają na ten cel spore dofinansowania plus program dla naukowców, którzy mogą dostać nawet do 2 milionów dofinansowania na prace badawcze, Ten ostatni ma służyć wypracowaniu nowych technologii. Jak zapewnie wiesz służy on również zatrzymaniu polskiej kadry naukowej w kraju. Tzw. drenaż mózgu- stworzenie zaplecza inżynieryjnego w kraju i wykorzystanie ich potencjału na tworzenie nowych patentów, technologii to jeden z najbardziej dochodowych programów. W USA dzięki takim ludziom wytwarzane jest ok 30% nowych technologii w stosunku do reszty , one z kolei są źródłem ogromnych dochodów.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 11:44:13
0 0
płacę podatki, odprowadzam składki zdrowotne, emerytalne etc więc fakt, że rząd zapewnia edukację, służbę zdrowia etc to nie są kwestie , które otrzymuje za darmo,,, jak już ktoś wspomniał do Ciebie nie trafiają żadne argumenty, żyjesz widzę tymi hasłami, ślepo wierzysz w sukces obecnego rządu, mam nadzieję, że przejrzysz kiedyś na oczy :) Pozdrawiam,
Odpowiedz
konto usunięte
2016-11-15 12:47:42
0 0
@Normalny Opłacam te składki również. Napisałam Tobie długą listę(choć niecałą) tego co zrobił PIS w ciągu roku- to są fakty, przecież ich tutaj nie wymyśliłam! Wszystko jest do sprawdzenia. Ty jednak skróciłeś to do podatków, składek emerytalnych i zdrowotnych . Dlaczego mi ubliżasz za stwierdzenie faktów? To fakty nazywasz hasłami i zaślepieniem? Jesteśmy wdzięczni za to naprawianie systemu. Nie podoba się Tobie to co zrobiono, to Twoje prawo , oceniać według siebie. Nie zabraniaj mi więc proszę dokonywać, zauważać toczących się procesów w Polsce.
Pozdrawiam
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Orędzie Prezydenta RP Andrzeja Dudy"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in