Baner
22°   dziś 20°   jutro
Piątek, 03 maja Maria, Mariola, Ireneusz, Antonina, Nina

Nie ma pieniędzy - rondo nie w tym roku

Opublikowano 19.11.2013 06:44:45 Zaktualizowano 05.09.2018 08:29:45 top
108 7498

Limanowa. W tym roku nie rozpocznie się przebudowa skrzyżowania DK 28 z DW 965 w Limanowej-Sowlinach. Po zmianach w budżecie państwa nie pojawiły się środki na ten cel. W dalszym ciągu nie rozwiązano także kontrowersyjnej kwestii udrożnienia ul. Lipowej, która spotyka się z ostrym sprzeciwem mieszkańców osiedla.

W dalszym ciągu nie rozpoczęto przebudowy skrzyżowania drogi wojewódzkiej nr 28 z drogą wojewódzką nr 965 - czyli limanowskich ulic Piłsudskiego, Krakowskiej i Witosa. Jak poinformował krakowski oddział GDDKiA, realizacja tego zadania nie rozpocznie się w tym roku. Powód? Brak środków finansowych.

Również Władysław Bieda powiedział nam, że przebudowa skrzyżowania to zadanie na przyszły rok. - W związku z tym, że w miesiącach letnich nastąpiły zmiany w budżecie państwa, środki które mogły być przeznaczone na budowę tego skrzyżowania nie pojawiły się i teraz czynimy starania, żeby w przyszłym roku mogło to dojść do skutku - mówi burmistrz Limanowej.

Proponowany przez władze miasta projekt przebudowy skrzyżowania ulic Witosa, Krakowskiej i Piłsudskiego zakłada włączenie do skrzyżowania wyremontowanej niedawno ul. Lipowej jako czwartego wylotu nowego ronda. Udrożnienie Lipowej wiąże się jednak z pozyskaniem gruntów pod budowę z terenu osiedla, z czym nie zgadzają się okoliczni mieszkańcy.

Ostry protest spowodował, że do projektu wprowadzono zmiany mające na celu zminimalizowanie strat właścicieli działek. Obecnie zakłada się wywłaszczenie części działek od właścicieli czterech nieruchomości. Mimo tego, właścicele posesji żądają przywrócenia koncepcji przebudowy opracowanej przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad - budowy ronda trójwylotowego.

Władze miasta tłumaczą, że jest to jedyne korzystne rozwiązanie z punktu widzenia przepustowości i kosztów budowy. Natężenie ruchu na ulicy Witosa wynosi bowiem 12 tys. pojazdów na dobę, a na ul. Krakowskiej ponad 8 tys. W związku z tym skrzyżowanie musi być tak przebudowane, aby cały ruch został rozłożony na tym właśnie skrzyżowaniu. Ul. Lipowa jako czwarty wylot ronda pozwoli ominąć kierowcom korki tworzące się na ul. Piłsudskiego i dotrzeć do centrum miasta tzw. 'schetynówką'.

Problemem jest jednak most, znajdujący się obok kościoła w Sowlinach. Władysław Bieda chwilowe rozwiązanie widzi w zamontowaniu sygnalizacji świetlnej. Ma to usprawnić odbywający się w tym miejscu ruch wahadłowy - wąski most posiada tylko jeden pas ruchu. W przyszłości powstanie tam nowy, szerszy most bądź zostanie dobudowany drugi.

Komentarze (108)

marlehill
2013-11-19 07:37:52
0 0
jednak ,ludzie nawiedzeni są niebezpieczni.............

jak np.burmistrz Bieda

dlaczego?
bo buduje; byle co , byle gdzie i na końcu dorabia uzasadnienie
Odpowiedz
HenrykV
2013-11-19 07:54:27
0 0
a ja sobie drogę koło rzeki cenię. jest równo, bez dziur i umiarkowany ruch. Można spokojnie przemknąć do centrum unikając korków.
Odpowiedz
joga
2013-11-19 08:03:08
0 0
Brak porozumienia GDDKiA z UM /czytaj z burmistrzem/ to faktyczny powód przesunięcia budowy ronda. I podobnie będzie w przyszłym roku. Brak środków to wygodna wymówka dla obu stron.
Odpowiedz
znany
2013-11-19 08:43:27
0 0
Należy jednak przypomnieć Panu Biedzie, że na przebudowę tego skrzyżowania, według projektu GDDKiA było już pozwolenie budowlane i gdyby nie ta 'wspaniała' koncepcja ronda 4 wylotowego, to budowa by trwała, albo już rondo byłoby przebudowane.
Teraz są dwie kwestie, które mogą odsunąć budowę w nieznaną przyszłość.
Wywłaszczenie na drodze gminnej bez zgody właściciela jest prawnie wątpliwe w ogóle, a jeśli nawet możliwe, to jest to proces długotrwały.
Po drugie, skoro teraz nie ma pieniędzy, to kto je zapewni na przyszłe tata?
Jeżeli przywłaszczenie pieniędzy z OFE się np. nie powiedzie, to zostaną przekroczone progi oszczędnościowe i z inwestycjami trzeba będzie się na bardzo długo pożegnać.
No ale do wyborów już niezbyt daleko i mam nadzieję, że Limanowianie nie dadzą się wpuścić ponownie w maliny.
Odpowiedz
artko7
2013-11-19 09:00:13
0 0
@znany Widzę,że Twoim zdaniem lepiej budować byle co (rondo z trzema wylotami) niż przeczekać i wybudować coś, co faktycznie usprawnić ruch rondo( z czterema wylotami). A co do Limanowian,to oczywiście,ze jako co roku będą głosować na tych samych: PO, PiS,SLD i PSL, a następnie będą się dziwić dlaczego od 20 lat glosujeny na te same gęby i nic się nie zmienia?:-)
Odpowiedz
znany
2013-11-19 09:18:32
0 0
Bo widzisz, mnie jednak bardziej przekonuje propozycja mieszkańców.
Rondo 4 wylotowe, to bardzo wątpliwa jakość, bo tam gdzie jest wąskie gardło, trzeba ruch przesuwać w inne miejsca, a nie koncentrować.
Bo widzisz Lipowa, owszem może być dodatkowym wylotem, ale wcześniej niestety trzeba będzie na rondo wjechać i w tym jest cały problem.
Dlatego kiedyś pytałem, czy Miasto ma stosowną ekspertyzę, takich co się tym profesjonalnie zajmują.
Odpowiedz
niezbytznany
2013-11-19 09:20:49
0 0
Czyli mówiąc krótko: MIASTO ZAWDZIĘCZA BURMISTRZOWI, ŻE W ROKU 2012 BEZ NAKŁADÓW FINANSOWYCH ZE STRONY LIMANOWEJ, NIE WYBUDOWANO JAKIEGOKOLWIEK RONDA, A W 2013 Z TEGO POWODU NIE DOSZŁO DO REMONTU ULICY PIŁSUDSKIEGO, GDYŻ PIENIĄDZE POSZŁY GDZIE INDZIEJ. TERAZ,ZA MIEJSKIE PIENIĄDZE OCZYWIŚCIE , BURMISTRZ BĘDZIE KREŚLIŁ PLANY WYIMAGINOWANYCH MOSTÓW. SZKODA SIĘ DENERWOWAĆ...
Odpowiedz
ebi
2013-11-19 09:28:03
0 0
znany - dodaj jeszcze, że Pan Janczyk to załatwił.
A tak na poważnie - budowa trzywylotowego ronda uniemożliwiłaby przebudowę tego skrzyżowania na lata. Już widże jak po wybudowaniu trzywylotowca Pan znany wykrzykiwałby oo badziewiu.
Odpowiedz
chlop
2013-11-19 10:02:52
0 0
Mnie bardziej interesuje, kiedy będzie otwarta droga szybkiego ruchu na odcinku KRASICKI - NOWY CMENTARZ ?
Wiadomo coś na ten temat?
Odpowiedz
antymon
2013-11-19 10:09:30
0 0
Chlop, pogoda musi być odpowiednia i temperatura aby zdjecia otwarciowe dobrze wyszły! Co TY takie głupie pytania zadajesz.

A rondo? Żeby tylko przed wyborami go nie zechcieli robić, bo wściekli mieszkańcy z Sowlin 'zagłosują' odpowiednio.
Odpowiedz
P36
2013-11-19 10:18:11
0 0
hehe... ten artykuł to chyba zasługa @bearchen i jej wczorajszych komentarzy odnośnie buzodromu... ależ wpływowa kobieta... :)

co do ronda - przepraszam właścicieli 'krojonych' działek... ale rondo czterowylotowe to najlepsze rozwiązanie dla miasta... działki są cztery a mieszkańców miasta 14 tysięcy... do tego jeszcze mieszkańcy powiatu i ruch tranzytowy... rachunek jest prosty - opłaca się rondo czterowylotowe nawet jeżeli trzeba będzie czekać rok lub dwa... (miasto to zawsze pole walki różnych grup... niestety dobro ogółu jest ważniejsze niż dobro jednostek - mam nadzieję, że rekompensata za te części działek będzie godziwa)

teraz czekamy na informacje odnośnie mostu bo to paląca potrzeba i tak na prawdę sprawa powinna być rozwiązana równolegle z oddaniem ronda czterowylotowego (albo wcześniej)...
Odpowiedz
znany
2013-11-19 10:18:36
0 0
Ebi, a ma taką ekspertyzę?
Bo to co proponuje Pan Bieda nie musi być wcale jakąś prawdą objawioną:)
Mnie to np. nie przekonuje, niestety:(
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 10:24:40
0 0
Znany projekty przecież wiesz gdzie są przechwywane
Odpowiedz
znany
2013-11-19 10:42:16
0 0
Nie wiem gdzie teraz trzymają, wtedy były w szufladach:))
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 11:01:42
0 0
Nawet gdyby były pieniądze, to nie ma fizycznej możliwości realizacji tego ronda w tym roku.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 11:26:14
0 0
Teraz czekamy na wypowiedż eksperta i mecanasa w jednym @Wislaka.Tylko czy sobie ręce umył po trudzie jaki sobie zadał?
Odpowiedz
bearchen
2013-11-19 12:03:14
0 0
@P36

Zaskoczenie bylo, ale to nie moja zasluga ;)
Teraz czekam na kolejny artykul, a mianowicie kiedy otworza 'obwodnice' ;).


Byly pieniadze, byl projekt, bylo dobrze, ale Pan Burmistrz chcial jeszcze lepiej.
Budzet sie zmienil, kase zabrali i nie ma nic.
Miasto dostalo gole, wesole niby z piekna, nowa obwodnica, ale waskimi mostami.

Kraj kwitnacej lipy.
Odpowiedz
P36
2013-11-19 12:09:53
0 0
...do tego skromna... :)

co do starego projektu ronda... może się uda 4-wylotowe... nie będzie jak zwykle straconej szansy na coś lepszego niż 'byle co - byle było' ...zaczekajmy z krytyką do połowy 2014 :) wtedy też, w razie czego, zacznę 'nawalać' władzę za nierozwiązany problem mostu w Sowlinach... :)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 12:15:58
0 0
Obwodnica nieoficjalnie już otwarta bo praktycznie wszyscy tamtędy jadą.
Odpowiedz
terorist
2013-11-19 12:19:45
0 0
@znany weź ty się w łeb pie***. Co się niby ma nie zmieścić na rondzie? Doniczka z kwiatami czy piesi? Idź ty się schowaj wraz se swoim posłem i wiecznie płaczącym radnym sejmiku wojewódzkiego.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 12:40:28
0 0
@terorist aleś teraz dowalił ZNANEMU
Odpowiedz
znany
2013-11-19 14:07:29
0 0
A nie dalej jak wczoraj pisałem, że zacznie się ujadanie, no bo jak argumentów brak i grunt pod nogami się usuwa, to pojawiają się inwektywy.
Na złego konia postawiliście i tyle:))
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 14:16:51
0 0
@ZNANY pij mleko bedziesz WIELKI
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 14:25:56
0 0
Wielki architekt ze Starej Wsi wykosztował budżet na pozostałe ronda, więc kolejnego już nie będzie ;)
Odpowiedz
HenrykV
2013-11-19 14:41:53
0 0
@wislak - ja się cieszę z każdej nowej drogi w mieście, tym bardziej takiej która kosztowała parę milionów złotych zdobytych z zewnątrz.
Rozumiem, że ciebie to nie cieszy, bo ty tęsknisz za dziurawą ulicą Kopernika i błotnym 'dworcem' na Targowej. Ale to se ne vrati.
Odpowiedz
bubu2134
2013-11-19 15:10:00
0 0
A mnie HenrykuV ucieszył by choć jeden nowo powstały zakład pracy lub sprowadzony przez miasto inwestor.
Odpowiedz
CyberLuke
2013-11-19 15:28:57
0 0
Widzę że Henryku nie jesteś na bieżąco środki z zewnątrz (GDDKiA) będą tylko pod warunkiem, gdy rondo będzie trzy-wylotowe. 4 wyloty to chory pomysł burmistrza, który może być wykonany tylko z własnych środków.
Odpowiedz
marlehill
2013-11-19 15:36:00
0 0
a pyszczenie ruchu czwartym wylotem między domami.....

to;

niewątpliwie szczytowe osiągnięcie europejskiego zacofania
Odpowiedz
P36
2013-11-19 15:40:13
0 0
@CyberLuke - bzdury piszesz... i tyle - posprawdzaj najpierw swoje 'wiadomości' zamiast siać propagandę i robić politykę... może nawet niechcący :)

@marehill - a Piłsudskiego nie biegnie między domami? i jeszcze między szkołami, przedszkolami, szpitalami, blokami itd... a jeżeli puścisz ruch nie między domami (jak to pięknie piszesz) to droga i tak domami obrośnie... też się zastanów czasami... chyba, że jesteś właścicielem jednej z tych czterech działek... to sory - masz prawo protestować...
Odpowiedz
CyberLuke
2013-11-19 15:47:54
0 0
P36 nie rozumiem przecież drugi most jest koło zajazdu wystarczy wyremontować i puścić tamtędy ruch - czyżbyś był jedną z osób która chce 'zarobić' na tych działkach. Czy może tak jak burmistrz 'boisz się Pana Wrony' siejąc swoją 'propagandę'.
Odpowiedz
P36
2013-11-19 15:59:12
0 0
@CyberLuke...
1. most koło zajazdu się nie nadaje - trzeba by wybudować nowy,
2. puszczenie ruchu ponad rzekę tylko od ulicy Krakowskiej nie rozwiązuje problemu... bo większy ruch do 'przerzucenia' na nową drogę jest z ulicy Witosa... kierowcy niechętnie 'nadkładają' drogi,
3. poza tym ulica Lipowa już jest, kiedyś ruch na niej był i tak samo jak droga koło zajazdu jest tylko do przebudowy i poszerzenia...
4. pierdoły o tym, że chcę zarabiać albo boję się jakiejś Wrony... nie skomentuję bo to nie była by rzeczowa wymiana zdań.. :)
5. poza tym chodziło mi o Twoje stwierdzenie, że za całe rondo 4-wlotowe zapłaci miasto... to jest ta bzdura - miasto ma zapłacić tylko za zmiany w istniejącym projekcie i za przebudowę samej Lipowej (to logiczne i było o tym pisane) :)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 16:03:39
0 0
Czyli wychodzi na to że jak by było rondo trzy wylotowe to by już było w budowie, a tak przez głupią upartość Pana Biedy i jego zastępcy , będzie G, a nie rondo, a w dodatku jeszcze chce prawnymi środkami zabrać ludziom działki, jak za czasów stalinowskich, ale w nadchodzących wyborach mieszkańcy się wypowiedzą czy chcą obcego ,kłótliwego i upartego burmistrza wraz z mówiącym nieprawdę zastępcą, czy może wybiorą osobę mieszkającą w Limanowej ,która ma życzliwe podejście do ludzi i nie kłamie.
Odpowiedz
P36
2013-11-19 16:07:49
0 0
@Alexa - wychodzi na to, że napisałeś(aś) idiotyczny komentarz... odpadam... :) :) :)
Odpowiedz
CyberLuke
2013-11-19 16:20:10
0 0
Logiczne???? Nie wiem jak dla Ciebie ale dla mnie 4 wyloty, a 3 wyloty to nie poprawka ale całkiem nowy projekt - zresztą pisałem już o tym kiedyś ile poszło kasy z budżetu na same projekty pana burmistrza. Pozostałe twoje podpunkty są dla mnie śmieszne - jak bym słowa pana burmistrza czytał. Ps. Jeżeli chodzi o pana Wronę czyżbyś nie wiedział kogo jest działka zajazdu z mostem włącznie - a fakt bo parking też chcecie sprzedać, więc nawet pewnie dojazdu tam nie będzie - że nie chroń się tym iż przeciętny kierowca nie pojedzie tamtą drogą. Dla twojej informacji już nią jeździ i będzie jeździł puki jest tam droga.
Odpowiedz
P36
2013-11-19 16:36:25
0 0
...ja tylko wiem jakie rozwiązanie będzie korzystniejsze dla układu komunikacyjnego miasta (oczywiście zawsze są jakieś ofiary / koszty - te trzeba minimalizować)... reszta mnie nie za bardzo interesuje (zastanawiam się tylko nad jednym - z kim bym nie wymieniał zdań to zawsze kończy się oskarżeniem mnie o jakąś sympatię polityczną / układ towarzyski / chęć czerpania korzyści majątkowych... nikomu łaskawie nie mieści się w dyni, że może chodzić o dobro całego miasta...) oczywiście mogę się mylić.... ale nikt nie używa do przekonania mnie argumentów... tylko inwektyw... a jak komuś wskazuję pisanie bzdur to zmienia temat...

jak już wcześniej napisałem - odpadam... :)
Odpowiedz
CyberLuke
2013-11-19 16:44:43
0 0
Wlaśnie słowem 'bzdura' podpisałeś się pod daną partię/ugrupowanie - nie zastosowałeś ani jednego kontrargumentu podpartego odowiednimi faktami - równie dobrze mógłbym powiedzieć - panie burmistrzu zróbmy sobie rondo 4 wylotowe koło domu pana P36 bo to dla dobra ogółu jest - najpierw pomyśl potem podpisuj się pod władzą.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 16:57:13
0 0
@lg1:

Obwodnicą Biedy śmigają ale ciężarówki dalej pchają się przez miasto. Pomyśl dlaczego? ;)


@Alexa:

Kacyk Bieda już nie pierwszy raz stosuje stalinowskie metody, żeby zmusić mieszkańców miasta do swoich poronionych pomysłów. Podobnie było ze zmuszaniem przewoźników do wjazdu na dworzec swojego kolegi, żeby dać mu zarobić To już było ;)


@artko7:

Ale po co wymyślać jakieś śmieszne twory? Tylko dlatego, że wasz mentor tak sobie postanowił? 3-wylotowe rondo mogłoby powstać ale totalitarny przywódca chce ukraść ludziom ich własność.
Odpowiedz
romcio1985
2013-11-19 17:00:17
0 0
@wislak napisał 'Kacyk Bieda już nie pierwszy raz stosuje stalinowskie metody' - nie zdziwię się jak ktoś w koncu wytoczy Ci proces :).
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 17:03:05
0 0
Musicie sobie uświadomić co to jest prywatna własność, ciekawe jak byście się czuli , jak by jakieś urzędasy chciały Wam odebrać część działki, a najlepsze jest to że można było mieć rondo trzy wylotowe, ale 'mądry inaczej' pan Bieda uparł się aby było cztero- wylotowe i przez jego upartość i 'mądrość' teraz może być G, a nie rondo, bo kasy państwowej coraz mniej do rozdania, a musi starczyć na bandę nierobów z rządu RP i kolesi z PSL i PO zasiadających w spółkach skarbu państwa.
Odpowiedz
vvv
2013-11-19 17:09:50
0 0
@Alexa napisała 'w nadchodzących wyborach mieszkańcy się wypowiedzą czy chcą obcego ,kłótliwego i upartego burmistrza wraz z mówiącym nieprawdę zastępcą, czy może wybiorą osobę mieszkającą w Limanowej ,która ma życzliwe podejście do ludzi i nie kłamie' bardzo śmieszne :):) :) Wiesz kogo wybiorą takiego dobrego gospodarza jek jest teraz. Tego nie możecie znieść, że są widczne efekty działania Burmistrza Biedy i to was bardzo ale to bardzo uwiera w d....
Odpowiedz
Dagi
2013-11-19 17:38:10
0 0
Każda inwestycja powinna być tak zaplanowana, by spełniała oczekiwania społeczeństwa, rozwiązywała istniejący problem, niedogodności i służyła przez długie lata temu miastu.

Zrobić robotę dla roboty, by nazywało się, iż coś zrobiono, to publiczne pieniądze wyrzucone w błoto.
Rondo 3 wylotowe nie rozwiąże problemu z zakorkowaną ulicą Piłsudskiego, natomiast obecnie przygotowany projekt na rondo 4 wylotowe problem rozwiązuje.
To, że z różnych formalnych powodów wykonanie tego zadania odciągnie się w czasie, należy zrozumieć, bo innej możliwości nie ma.
Przez kilka kadencji lokalne władze, posłowie obiecywali obwodnicę i co ?, nici, w poprzedniej kadencji nawet jakiś projekt na nią wykonano, miasto do projektu dołożyło i to nie tak mało, gdzie i dlaczego wszystko przepadło?, odstąpiono całkowicie od jej budowy , bo ponoć Piłsudskiego nie spełnia warunków na obwodnicę, więc po jakiego licha zlecano projekt?, ktoś na tym zarobił, a społeczeństwo zostało oszukane.
Odpowiedz
exkalibur
2013-11-19 17:48:04
0 0
AVE CEZAR,AVE BRUTUS.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 18:04:10
0 0
No tak mieszkańcy Limanowej mogą się czuć oszukani, bo pan Bieda co innego obiecywał w kampanii wyborczej, a okazało się że całkiem co innego robi, czyli można to nazwać że oszukał mieszkańców.
Odpowiedz
AdamKnight
2013-11-19 18:11:45
0 0
Alexa, jakże to? Ja jestem mieszkańcem Limanowej i nie czuję się oszukany. Większość mieszkańców, z którymi się stykam na co dzień, również nie czuje się oszukana. A Ty skąd jesteś?
Odpowiedz
Dagi
2013-11-19 18:12:42
0 0
@Alexa Podaj na to konkretne przykłady..
Odpowiedz
vvv
2013-11-19 18:20:35
0 0
@Alexa konkrety prosze a nie ogólniki. Wg mnie spełnia swoje obietnice i to bardzo widać tj.
-łatwiejszy przejazd przez Limanową (jest Kopernika, Czecha)
- więcej miejesc parkingowych ( jw. oraz w budowie nowy plac targowy),
- czyste i zdrowe środkowisko ( rozbudowa kanalizacji - śrdki z POIS są, inwestycja w przyszłym roku, wodociąg np. ul. Zarębki ,Rolnicza jest wykonany)
- atrakcje wypoczynkowe i kulturalne ( skatepark jest oraz Łysa Góra, sa środki inwestycja w przyszłym roku)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 18:20:48
0 0
@Dagi zapomnij. Alexa nie zna czegoś takiego jak 'konkretne przykłady' :) Prosiłem już kilka razy w innym wątku o przykłady i zawsze chwile później znika na jakiś czas :)
Odpowiedz
GPP
2013-11-19 18:34:41
0 0
Czy władze miasta w osobach pana burmistrza i jego zastępcy mają kwalifikacje do rozwiązywania problemów komunikacyjnych w naszym mieście? Ostatnio wdrożone w życie 'mini rondo' i pseudo-obwodnica za kilka milionów są delikatnie mówiąc mało udane.
Odpowiedz
hipszajs
2013-11-19 18:36:19
0 0
jak moze nie byc kasy kiedy jest taka je...itna akcyza w paliwie i każdy kupujacy paliwo płaci characz tuskowi a on sie bawi za nasze te i inne podatki w najlepsze
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 18:43:10
0 0
Pan Bieda, bardzo biadolił jak to Limanowa jest zadłużona, a teraz sam bardzo zadłuża, miał nie pozbywać się mienia komunalnego, a wręcz dokupywać, a wyprzedaje, miały być parkingi bezpłatne po LDK, zapomniał i polecił wstawić parkomaty, miały być wodociągi, to kupił cysternę(może będzie poił krowy na Starej Wsi ?), miał być skatepark, jest mini mini plac zabaw pod LDK i do tego jeszcze nie odgrodzony, czym naraża się dzieci tam przebywające, nowy plac targowy jeszcze nie oddany, a nie słychać o karach nałożonych na wykonawcę(czyżby znajomości ?), a na Łysą Górę jest tylko projekt, a brak na razie środków finansowych, czyli obiecanki spełnione w bardzo małej części.Nie należy zapominać że pan Bieda bardzo chętnie sięga do kieszeni kierowców, bo kazał w całym mieście porozstawiać parkomaty, a sam parkował na boisku szkolnym bo szkoda mu było zapłacić.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 18:52:41
0 0
No i mieszkańcy osiedla Z.Augusta niech pamiętają że Panowie Bieda i Zoń chcieli likwidacji przystanków busów na w/w osiedlu, na razie to ucichło, ale po po wygranych wyborach postarają się bardziej i zlikwidują przystanki, a mieszkańcy i ich dzieci będą chodzić na piechotę na dworzec kolegi pana Biedy żeby gdziekolwiek pojechać.No i też ułatwili życie podróżnym bo kazali pozrywać wiszące rozkłady jazdy, niby teraz UM Limanowa opiekuje się przystankami, właśnie widać przystanek pod tesco, brak szyb, brak jakiegokolwiek rozkładu jazdy, na innych przystankach nie lepiej, a pieniądze na pewno od przewoźników pobierają.
Odpowiedz
Janek64
2013-11-19 18:52:51
0 0
Moim zdaniem to szkoda ze to rondo w Sowlinach nie powstanie teraz bo pewnie dlugo go nie bedzie . Wladza uznala ze obwodnica kolo rzeki spelnia oczekiwania meszkancow .
Ta droga z Sowlin obok rzeki to bardziej by mi pasila na sciezke rowerowa bo to takie nijakie nawet nie wiem jak to nazwac ?
Z calym szacunkiem dla Pana Burmistrza nazwalbym ja 'Biedowka ' Milo Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 18:56:54
0 0
A Alexa siedzi i zawija je w te sreberka ale żeby choć jeden przykład podała :) niestety nie ma na to żadnych szans.
Odpowiedz
GPP
2013-11-19 18:58:07
0 0
@Janek64 Pamiętaj że ścieżki rowerowe nie generują pieniędzy do kasy urzędu miasta, a miejsca parkingowe TAK.
Odpowiedz
Janek64
2013-11-19 19:09:29
0 0
@ GPP e ta wladza tylko doic nas umie nalepiej he he . Nie samym pieniadzem zyje czlowiek !
Ostatnio widzialem na Slowacji nowe piekne sciezki rowerowe az serce sie kraje ze u nas takich nie ma .Pozdrawiam
Odpowiedz
Dagi
2013-11-19 19:10:42
0 0
@ Alexa jeżeli nie potrafisz podać konkretnych przykładów, to przestań pitolić jedno i to samo, tak w koło macieju, przypominasz mi @słonce.

GPP Czy mógłbyś w bardziej logiczny sposób sformułować pytanie odnośnie tych kwalifikacji Burmistrzów?, bo tak to można wnioskować, iż włodarze sami opracowują wszelkie projekty, dla Ciebie może i są mało udane, a inni nie narzekają.
Odpowiedz
AdamKnight
2013-11-19 19:11:37
0 0
Tak żeś się naprodukował Alexa, a żadnych konkretów. Zacznijmy może od kwestii zadłużenia miasta. Jakie masz dane na ten temat?
Odpowiedz
zorro
2013-11-19 19:12:50
0 0
@Aleksa napisała: 'a na Łysą Górę jest tylko projekt, a brak na razie środków finansowych' - czemu po raz kolejny kłamiesz? Ile Ci za to płaca? http://limanowa.in/wydarzenia;pelne-dofinansowanie-do-kolejki-na-miejska-gore,14600.html
Odpowiedz
zorro
2013-11-19 19:13:25
0 0
@Aleksa a odnośnie Skateparku to się nie wypowiadaj - wiem, że deskorolkarze - moi znajomi są bardzo z niego zadowoleni bo byli włączeni do konsultacji z władzami jak ma on wyglądać i sami zgłaszali opinię co chcą by na nim było więc żadne Twoje plucie tutaj nie wpłynie na to, że bardzo się im podoba...
Odpowiedz
AdamKnight
2013-11-19 19:15:18
0 0
A po co w Limanowej ścieżka rowerowa? Tak się zastanawiam, bo dużo na rowerze jeżdżę, ale jakoś nie odczuwam potrzeby budowania takich ścieżek u nas. Ale Ty Janku dużo widziałeś, więc powiedz, gdzie widziałbyś w Limanowej taką ścieżkę?
Odpowiedz
GPP
2013-11-19 19:16:45
0 0
Owszem władze miasta nie opracowują projektów ale są decydentami konkretnych rozwiązań projektowych (mini rondo, 300 miejsc parkingowych,4-wlotowe rondo), czy na pewno najlepszych dla kierowców i mieszkańców?
Odpowiedz
Janek64
2013-11-19 19:22:15
0 0
Adas mi sie wydaje ze sciezki rowerowe powinno sie budowac po to by spoleczenstwo moglo rekreacyjnie spedzac wolny czas a zarazem dbac o swoje zdrowie .Hm gdze bym ja widzial pytasz ? Odpowiem napewno widzialbym ja pierwsze u siebie w mojej gminie a w Limanowej zapewnie jest duzo takich pieknych miejsc gdze mozna realizowac takie inwestycje . Zapewniam Ciebie ze napewno byly by oblegane . Pozdrawiam
Odpowiedz
GPP
2013-11-19 19:23:36
0 0
@AdamKnight 'A po co w Limanowej ścieżka rowerowa?' takie pytania są dla mnie retoryczne. Też jeżdżę rowerem i w mieście na zatłoczonych drogach jest tragedia>
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 19:26:30
0 0
Ciekawe skąd weźmie pan Bieda brakujące ponad 3 mln na inwestycję na Łysej Górze, czyżby znowu zadłużanie Miasta, a może wyłoży ze swoich środków jak taki dobry.Dagi , nie denerwuj się, wiadomo że kiedyś musi się skończyć ciepła posadka , ale nic nie trwa wiecznie, znajdziesz sobie innego pryncypała, przylgniesz do niego i znowu będziesz miała komu służyć.
Odpowiedz
CyberLuke
2013-11-19 19:29:30
0 0
Najśmieszniej to będzie jak choćby za n lat udało im się zrobić te 4 wyloty, a sytuacja będzie wyglądać jak pod galerią 3 Korony w Sączu gdzie też mają 4 wylotowe rondo. ale żeby do niej wjechać czy wyjechać w godzinach szczytu czekasz 30 min. Odnośnie Łysej Góry choćby mieli nawet te pieniążki (co wątpliwe jest) to i tak zgody mieszkańców tamtejszych terenów nie mają i mieć nie będą. Burmistrz może im skoczyć.
Odpowiedz
Janek64
2013-11-19 19:34:04
0 0
@ Alexa pomysl troszke ! Pan posel Sonik byl w Limanowej Takie wizyty zawsze czyms owocuja . Milego wieczorka zycze :)
Odpowiedz
Doradca
2013-11-19 19:34:47
0 0
@ Alexa inwestycja na Łysej Górze to dla Ciebie czysty biznes. Wzrośnie wartość twojej posiadłości.
Odpowiedz
terorist
2013-11-19 19:35:24
0 0
@Alexa, a co ty znawcą od skateparków jesteś? Czego niby mu brakuje, że piszesz o jakimś placu zabaw? Ludzie znający się na temacie i korzystający z tego skateparku, bardzo go sobie chwalą, więc o co ci chodzi? Widzę, że uważasz się za znawcę od wszystkiego, a pamiętaj, że skoro coś jest do wszystkiego to jest do niczego. I właśnie moim zdaniem jesteś do niczego. A za rok w wyborach mieszkańcy Limanowej powiedzą, czy im się praca Burmistrza podoba, czy też nie.
Odpowiedz
HenrykV
2013-11-19 19:37:04
0 0
@alexa - co się tak boisz o tą miejską górę?? rozumiem,że byłoby lepiej, żeby miasto tego projektu nie dostało?? dopiero byście krokodyle łzy lali. Jest miejska góra, jest kanalizacji z poiś. Są orliki, skatepark i lodowisko będzie, w parku będzie nowa muszla. są nowe drogi, mzgkim działa, osiąga zyski i daje prace. Jest i ból niektórych i załosne dość próby wmówienia wszystkim dookoła, że jest do dupy. Daremne próby, bo ludzie mają oczy i żałują tylko jednego - tego, że coolmany rządzili tak długo, za długo
Odpowiedz
HenrykV
2013-11-19 19:38:51
0 0
@cyberLuke - to w Sowlinach będzie galeria??? nie wiesz czasem gdzie???
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 19:39:44
0 0
No niby tak Doradco, ale nie zamierzam się pozbywać, bo na razie mam komfort i nikt nie zagląda mi przez okno, no tak Janek, ale to powinno zainteresować Dagi.
Odpowiedz
AdamKnight
2013-11-19 19:39:56
0 0
Alexa, nie odpowiedziałeś na pytanie o dane na temat zadłużenia miasta.

Janek, GPP, ale co by taka ścieżka rowerowa rozwiązywała? Jeździłbyś nią cały czas tam i z powrotem? Bulwary świetnie ten problem rozwiązują (czasem faktycznie jest tam tłoczno, ale to raczej dobrze). Za to jeśli ktoś chce pojeździć po mniej zatłoczonych trasach, to takowych nie brakuje w okolicy.

Żeby ścieżki rowerowe miały jakiś sens, to trzeba by było zrobić całą sieć takich ścieżek i to nie w obrębie jednego miasta, miejscowości, ale właśnie pomiędzy miejscowościami. Albo Wy to jakoś inaczej widzicie, to chętnie przeczytam.
Odpowiedz
GPP
2013-11-19 19:46:24
0 0
Ulica Czech to naturalna kontynuacja ciągu dotychczasowej ścieżki i możliwość jej rozwoju np. w kierunku starego zalewu, (zaniedbanego miejsca rekreacji w centrum miasta - alternatywa dla inwestycji sportowo rekreacyjnych) w Limanowej powstałoby zatem szlak rowerowy długości kilku km. a tak mamy kilkaset miejsc parkingowych zapełnionych 2 razy w roku (Wszystkich Świętych) z trzema niedrożnymi i rozlatującymi się mostami.
Odpowiedz
Dagi
2013-11-19 19:49:00
0 0
@Janek
'Władza miasta uznała, że obwodnica koło rzeki spełnia oczekiwania mieszkańców'
Tak uznała i w dużym stopniu problem rozwiąże.
Ty zapewne oczekiwałbyś autostrady, no cóż w Limanowej jest to nierealne, a może w gminie Mszana Dolna?
Odpowiedz
bearchen
2013-11-19 19:51:14
0 0
Wszyscy uczepili sie tylko ul Pilsudskiego, ale dlaczego nie mysli sie o tym, zeby tworzyc drogi zastepcze, pozyskiwac tereny poza Limanowa, budowac. Co bedzie gdy Pilsudskiego doczeka sie remontu? Gdzie bedzie ruch skierowany?
Jest tyle mozliwosci, ale trzeba sie ruszyc za czyms, pozyskiwac srodki zewszad.

Sciezki rowerowe, to dobry pomysl, ale skoro jeden z najbardziej niebezpiecznych odcinkow(ul. Krakowska), nie moze doczekac sie glupiego chodnika, to o czym Wy marzycie??
Odpowiedz
AdamKnight
2013-11-19 19:55:40
0 0
Do starego zalewu można spokojnie dojechać ze ścieżki zdrowia bez większego ruchu na drodze. Nie mówię, że byłby to zły pomysł, ale czy aż taki potrzebny? Ja bym za to widział ścieżki wzdłuż np 28, no ale to już na większą skalę, a nie po samej Limanowej.
Odpowiedz
exkalibur
2013-11-19 20:04:36
0 0
cezar i brutus zbuduja nam lotnisko i ominiemy korki hehe
Odpowiedz
exkalibur
2013-11-19 20:06:40
0 0
lepiej jednak brzmi Bob Budowniczy hehe
Odpowiedz
CyberLuke
2013-11-19 20:14:13
0 0
No wszystko wskazuje na parking/plac targowy bo w sprzedaży jest. Henryk powiedz osobie po studiach żeby poszła pracować w mzgkim lub w supermarkecie na kasę - to Ci w morde da zanim się spostrzerzesz. Mówię tak bo właśnie osoby po studiach należą do największej grupy bezrobotnych.
Odpowiedz
HenrykV
2013-11-19 20:14:20
0 0
@bearchen - 'Jest tyle mozliwosci, ale trzeba sie ruszyc za czyms, pozyskiwac srodki zewsząd' - dla twojej informacji ani województwo małopolskie ani też też program centralne nie przewidują możliwości pozyskiwania środków unijnych na budowę dróg dla samorządów gminnych i miejskich. Srodki zewnętrzne na drogi to schetynówki, powodziówki, osuwiska i rezerwa Ministra Transportu
Odpowiedz
HenrykV
2013-11-19 20:19:30
0 0
@cyberluke - z tego co wiem w mzgkim pracują ludzie po studiach, np w laboratorium, gdzie bada się jakość wody i ścieków.
nie bardzo rozumiem twoje żale - bezrobocie o problem całej Polski, środki dla bezrobotnych rozdysponuje starostwo, dlaczego Miastu Limanowej miałoby się udać ten problem rozwiązać. Przecież na leżymy na skrzyżowaniu autostrad czy na granicy, żeby walili do nas drzwiami o oknami. Jesteśmy zwykłym miasteczkiem bez specjalnych atutów, z którego młodzi ludzie zawsze będą wyjeżdzać. Problemem Polski nie jest to że ludzie wyjeżdzają z Limanowej, tylko to, że wyjeżdzają do Londynu i Monachium, a nie do Krakowa czy Warszawy
Odpowiedz
Dagi
2013-11-19 20:20:19
0 0
@bearchen A o czym tu mowa, jak nie o drogach zastępczych, właśnie rondo 4 wylotowe daje taką możliwość, a budowa dróg poza Limanową, to już zadanie dla gmin, starostwa..
Odpowiedz
HenrykV
2013-11-19 20:24:32
0 0
był tylko jeden okres w historii tego miasta, gdy ludzie nie tylko mieli tu pracę, co przyjeżdzali właśnie za pracę z całej Galicji czy nawet innych państw europejskich. Niestety historia 'polskiego Kuwejtu' nie trwała długo. Pozostały po tym czasie stylowe wille dla inżynierów i przemyślana zabudowa tzw 'strefy'.
Wniosek - trzeba szukać ropy
Odpowiedz
CyberLuke
2013-11-19 20:30:04
0 0
błahaha pracują w laboratorium chyba Ci po leśnictwie jako szczury laboratoryjne, a powiedz mi gdzie umieszczasz tych po politologii, ekonomii, filologii, humanistyce czy zwykłym awuefie (z tego co wiem to nawet dla nich miejsca w szkołach nie ma, bo niż demograficzny i zmniejszają zatrudnienie w szkołach)
Odpowiedz
vvv
2013-11-19 20:36:51
0 0
CyberLuke obudź sie, to nie ta epoka, żeby miasto (państwo) otwierało firmy, zrób to sam i zatrudnij tych o których piszesz.
Odpowiedz
CyberLuke
2013-11-19 20:44:25
0 0
Henryk i wv typowi 'urzędasy' wywalić z miasta firmy typu Koral i złożyć wszystko na państwo i epokę - obudźcie się - to wy jesteście na stołkach wy jesteście 'państwem' i to od was zależy podpisanie umów z miastami bliźniaczymi np. - to wy w końcu macie sprowadzać inwestorów z tych miast, a nie robić sobie zdjęcia z burmistrzami reprezentującymi dany kraj/region !!!! Widzę że nawet nie wiecie dokładnie co do was należy.
Odpowiedz
vvv
2013-11-19 20:48:44
0 0
A kto sie przyczynił do wywalenia firmy Koral ,odpowiedz Cyber hiper Luku ?
Odpowiedz
bearchen
2013-11-19 20:49:57
0 0
Najpierw niech sie zmieni mentalnosc ludzka!!!
Bo kazdy chce jezdzic wygodnie, szeroko, nie stac w korku, ale gdy przychodzi co do czego, to klada sie na ziemi i lopaty nie dadza wbic w grunt.

@Dagi nawet rondo 4 wylotowe nie rozwiaze korkow.
Droga zastepcza dla mnie to nie jakis kilkuset metrowy odcinek, ktory konczy sie zwezonym mostem, gdzie chcac nie chcac trzeba bedzie odstac swoje.
Wszystko odklada sie na przyszlosc, a takie rzeczy juz dawno powinny byc zrobione.

Sto lat za murzynami a nawet 200!
Odpowiedz
bubu2134
2013-11-19 20:50:50
0 0
Zobaczcie Dobczyce i Niepołomice jak te miasta są rozwinięte,ludzie mają pracę.Tam rządzą właściwi ludzie.
Odpowiedz
GPP
2013-11-19 20:54:44
0 0
Limanowa zmarnowała szansę na specjalną strefę ekonomiczną, teren po byłej rafinerii został rozczłonkowany na mini działeczki na których ledwo zipią lokalne firmy,miasto powinno dać zielone światło dla dużego inwestora z kapitałem, mając duże zaplecze w postaci terenu przemysłowego 'stworzono' hurtownie i inne suszarnie.
Odpowiedz
vvv
2013-11-19 20:55:43
0 0
bearchen bardzo dobrze piszesz dawno powinny byc zrobione sto lat nawet wcześniej, a więc co wtedy stało na przesszkodzie żeby chociaż coś w tej sprawie zrobić? Wiesz co, trochę wysiłku , chęci i umiejętności. Ale nie, lepiej było byc miłym i niekonflikowym , nie podejmowac trudnych decyzji i coś tam, coś tam robić ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 20:58:38
0 0
Można przypuszczać że władzom Miasta nie zależy na tym by były miejsca pracy, czy biznesmen Bieda udaje że nie widzi wykorzystywania pracowników ? A może odpowiada Mu taka sytuacja gdzie pracodawca wykorzystuje pracownika ?
Odpowiedz
CyberLuke
2013-11-19 21:02:04
0 0
No jak to kto właśnie taki cymbał siedzący na stołku jak Ty. Jak już się kogoś wawala to od razu na jego miejsce szuka się kogoś nowego, a nie mówi WON i całą winą obarcza Rząd.
Odpowiedz
Dagi
2013-11-19 21:18:01
0 0
@bearchen 4 wylot na ulicę Lipową, w dużej mierze problem rozwiąże, a zwężony most na drodze koło rzeki ma być poszerzony, lub wybudowany drugi.
Zgadzam się z tym, iż takie rzeczy powinny być już dawno zrobione, no cóż, nie zostały zrobione, czy w jednej kadencji da się zrealizować wszystkie potrzebne inwestycje w mieście ?.
Mnie tylko ciekawi skąd u niektórych taka troska o miasto Limanowa, z którym tak naprawdę nie mają nic wspólnego, na czyjeś polecenie się tak udzielają?,po to, by skrytykować, że im nic nie pasuje, cokolwiek władzę miasta zrobią, to wszystko źle,be,be
Odpowiedz
GPP
2013-11-19 21:25:47
0 0
@Dagi Mostów się nie poszerza tylko buduje nowe. Nie chodzi o to że wszystko źle,lecz o to że za te same pieniądze można wybudować przemyślane,funkcjonalne i nowoczesne inwestycje a nie wymyślone koncepcje kilku panów.
Odpowiedz
bearchen
2013-11-19 21:27:45
0 0
Nie @dagi, nie da sie zrealizowac wszystko w jednej kadencji.
Ale od tak istotnych rzeczy powinno sie cokolwiek zaczynac.
A troska o Limanowa wynika moze z tego, ze ludzie opuszczaja swoje miejsca zamieszkania i dziennie stoja w korkach, nawet chcac zrobic glupie zakupy w limanowskich supermarketach.
Nie wiem czy ty wysciubilas kiedys nos poza wlasne podworko, ale inni to robia, nawet od czasu do czasu, ale robia.

Natomiast co mnie dziwi bardziej to skad u innych przekonanie, iz proba wyrazania wlasnego zdania jest oznaka dzialania na czyjes polecenie.
Wytlumaczysz mi?
Odpowiedz
Dagi
2013-11-19 21:28:27
0 0
@ GPP Masz rację odnośnie tej strefy ekonomicznej, tylko , że we władaniu tego terenu jest starostwo, a nie miasto.
Odpowiedz
Dagi
2013-11-19 21:37:56
0 0
@bearchen A może i Ci wytłumaczę, jak Ty wcześniej mi wytłumaczysz, dlaczego i to już od dawna , jeżeli ktoś miał inne zdanie jak Ty, nazywałaś nas pachołkami, popychadłami , szczekającymi pieskami itd,itp?
Bo ja rozumiem, że z czymś można od czasu do czasu się nie zgadzać, ale nie notorycznie i do tego tylko, co się tyczy władz miasta,
Odpowiedz
bubu2134
2013-11-19 21:41:45
0 0
Istota strefy ekonomicznej jest taka by sprowadzić przedsiębiorców dać im ulgi podatkowe,oni wzamian dają pracę ludziom z naszego regionu.Jak to się stało w tym skorumpowanym mieście sami widzicie i nic się nie zmienia.
Odpowiedz
bearchen
2013-11-19 21:51:10
0 0
Wytlumacze Ci.
1. Nie przypominam sobie, abym kiedykolwiek Ciebie bezposrednio nazwala pacholkiem, popychadlem czy pieskiem Pana Biedy. Bezposrednio! Moze sie myle, jezeli mi to udowodnisz, to Cie przeprosze ;).
Tego najwierniejszego pacholka B. znam tylko jednego pod roznymi nickami ;).

2. 'Bo ja rozumiem, że z czymś można od czasu do czasu się nie zgadzać, ale nie notorycznie i do tego tylko, co się tyczy władz miasta'
Chyba czytasz moje komentarze wybiorczo, albo w ogole, bo jest wiele inwestycji, ktore mi sie podobaja, wiele dzialan z ktorymi sie zgadzam i nawet gratulacje szczere skladalam:)
To samo mogla bym napisac np odnosnie Starostwa.
Dziwne, bo jakos nie zauwazylam, zebys Ty chociaz raz wypowiedziala sie pozytywnie np o dzialaniach Starostwa czy samego Pana Starosty.
To tylko taki przyklad, bo osobiscie nie jestem za tym, aby jednych chwalic a drugich mieszac z blotem za nic.
Wiec jak to jest @dagi?
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-11-19 22:15:15
0 0
@bearchen: Możesz wreszcie uświadomić ogółowi userów, jaki to najwierniejszy pachołek B. pisze pod kilkoma nickami? Wszyscy są tego zapewne bardzo ciekawi.
Odpowiedz
Dagi
2013-11-19 22:26:24
0 0
@Bearchen Powiem tak, że właśnie nie jeden raz poczułam się przez Ciebie urażona, bo ja również pisałam komentarze i wyrażałam odmienna opinię w stosunku do Twojej, a Ty zawsze pisałaś w liczbie mnogiej pachołki, popychadła, szczekające pieski Pana Biedy.
Jeśli chodzi o Starostwo, czy pana Starostę, to się raczej nie wypowiadam, nie chwalę, nie krytykuję, interesują mnie sprawy miasta, tu mieszkam, tu pracuję jak również moja najbliższa rodzina. A najbardziej wszelkie utrudnienia, niedogodności odczuwają przedsiębiorcy, mieszkańcy miasta, czy też osoby z poza miasta, które codziennie muszą dojechać na czas do pracy, do szkoły..
Odpowiedz
bearchen
2013-11-19 22:50:05
0 0
@Dagi
Zatem przepraszam, iz urazilam Twoja osobe.
Mam nadzieje, ze nie odbilo sie to zbyt negatywnie na Twoim zdrowiu psychicznym. Postaram sie w przyszlosci bardziej dokladnie precyzowac swoje wypowiedzi, a dokladniej nicki, do ktorych sie zwracam.
O ile sie nie myle, to juz kiedys napisalam Ci, ze raczej my dwie to nie mamy za bardzo o czym dyskutowac. Wiec aby nie sprawiac Ci juz wiecej 'przykrosci' dzisiejsza konwersacja z Toba byla moja ostatnia ;). Okey??
Dobrej nocy zycze i niezmiernie mi milo, ze sie 'rozumiemy'.

Panie Moderatorze, bardzo sobie cenie Panska troske o innych uzytkownikow, ale dzisiaj sie niczego Pan nie dowiesz ode mnie ;).
Chcac nie chcac i Panu dobrej nocy zycze :)))).
Odpowiedz
Dagi
2013-11-19 23:16:24
0 0
Masz rację @bearchen
Ja znam jak dane sprawy wyglądają, mają się w rzeczywistości, a Ty zazwyczaj z plotek, bez żadnego rozeznania, uzasadnienia więc o czym mamy dyskutować.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 23:24:24
0 0
To jest marzenie Biedy:

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/e9/Swindon-Magic-Roundabout.svg

Niech postawi takie rondo w Limanowej. To będzie zwieńczenie jego dyktatorskiej kariery :D
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-19 23:29:32
0 0
Zleciały się wszystkie pachołki Biedy i na nowo sieją propagandę. Kolejna klapa ich wodza, więc trzeba wziąć sprawy w swoje ręce (a raczej klawiatury) i bronić stanowiska swego dyktatora. Najlepiej zrobić 10-cio wylotowe rondo, żeby było zabawniej i jeszcze przy okazji zagrabić mienie ludzi. Tak robili komuniści i tak teraz robi jaśnie panujący dyktator Bieda.


@ABS0LLUT:

Zapewne chodzi o Twoich dobrych znajomych, Doradcę i kpiarza lub jak kto woli kpiarza vel Doradę :P
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-11-19 23:42:59
0 0

Wislak@ I jak Cię nie lubieć, skoro jesteś trochę jak Kubuś Puchatek... ;)

Odpowiedz
Queensland
2013-11-22 19:40:47
0 0
Dopiero dzisiaj trafiłam na ten ciekawy wątek.I mogę powiedzieć tylko tyle:
Być byłym mieszkańcem Limanowej-BEZCENNE!!!
Pozdrawiam ze znacznie cieplejszych klimatów.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Nie ma pieniędzy - rondo nie w tym roku"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in