Baner Baner
9°   dziś 6°   jutro
Środa, 24 kwietnia Aleksy, Horacy, Horacja, Grzegorz, Aleksander, Fidelis, Bona, Jerzy

Lokalni parlamentarzyści PiS komentują wydarzenia w sejmie

Opublikowano 20.12.2016 11:08:19 Zaktualizowano 04.09.2018 17:42:27 pan
104 8153

Spontaniczna reakcja posłów opozycji? A może starannie zaplanowana akcja, mająca na celu zdezorganizowanie pracy sejmu w momencie podejmowania kluczowej dla funkcjonowania państwa uchwały budżetowej? Nie milkną komentarze odnoście piątkowych wydarzeń, do których doszło podczas 33. posiedzenia Sejmu Rzeczpospolitej VII kadencji.

Dzień 16 grudnia 2016 roku na stałe zapisze się w annałach życia politycznego naszego kraju. Z powodu blokady mównicy oraz zajęcia miejsca marszałka przez posłów opozycji, obrady zostały przeniesione do Sali Kolumnowej. Obecni na posiedzeniu sejmu posłowie Prawa i Sprawiedliwości z naszego regionu skomentowali wczoraj na konferencji prasowej piątkową sytuację w parlamencie.
- Co najmniej od kilkudziesięciu godzin pojawia się pytanie czy to była spontaniczna manifestacja posłów opozycji, czy też została ona wcześniej przygotowana - powiedział poseł PiS Jan Duda. - Z manifestami, protestami mam do czynienia od lat 80-tych, uczestniczyłem w wielu z nich, wiele z nich organizowałem i muszę powiedzieć, że już od czwartku było wiadomo, że coś jest przygotowywane. Na spotkaniu opłatkowym z metropolitą warszawskim biskupem Kazimierzem Nyczem nie pojawili się ani posłowie Nowoczesnej, ani Platformy. Od piątku rano z posłami opozycyjnymi, z którymi na co dzień się rozmawia, kontakt nagle się zupełnie urwał. Poseł Duda dodał także, że w piątek już około godz. 10 rano pojawiły się pierwsze próby zakłócania obrad sejmu. Posłowie z opozycji mieli pozować mediom do zdjęć z kartkami, atmosfera stawała się coraz bardziej gęsta, aż w końcu doszło do wiadomych wydarzeń.
Także posłanka Anna Paluch jest przekonana, że piątkowe zajścia zostały wcześniej zaplanowane. - Oni byli gotowi do przygotowania obstrukcji. Oni nie mają ze sobą niezbędnika opozycjonisty, nie noszą codziennie ze sobą na obrady stosownego zestawu haseł i kartek, które sobie wieszają. A oni wszyscy jak na komendę wyciągnęli te hasła. Odczytujemy intencję posłów opozycji, że przyszli z gotowym scenariuszem zrobienia obstrukcji - stwierdziła Anna Paluch, określając zachowanie posłów jako próbę badania wytrzymałości materiału oraz próbę przetestowania cierpliwości marszałka Kuchcińskiego. Każdy z posłów wchodzących na mównicę miał zadawać pytania absolutnie nie związane z treścią obrad. - To był jednoznacznie scenariusz na zrobienie tumultu, na zerwanie obrad na to, żeby sejm wyszedł na instytucję niezborną, nie mogącą podejmować decyzji - dodała. Posłanka określiła działania opozycji jako leperiadę w czystej postaci.
Sporo uwagi poświęcono także zachowaniu posła Szczerskiego, na jego niesubordynację wskazywał zarówno poseł Leśniak, jak i posłanka Paluch. - Poseł Szczerba to sejmowy recydywista, który był już wielokrotnie karany za nieregulaminowe zachowanie. Do tej pory prezydium łagodziło te kary. Tym razem pan Szczerba przekroczył próg przyzwoitości - skomentował zachowanie posła Szczerby Józef Leśniak.
Wiesław Jańczyk zwrócił z kolei uwagę na fakt, że przez osiem lat bycia w opozycji posłowie PiS-su nigdy nie zachowywali się w ten sposób. - Osoby, które blokowały mównicę i miejsce marszałka, zachowywały się tak, jakby chciały, żeby została wobec nich użyta siła. Wprost mówiły: „będziecie musieli nas stąd wynieść siłą”. Marszałek na konwencie seniorów zdecydował o przeniesieniu obrad do Sali Kolumnowej, a wszyscy posłowie zostali o tym poinformowani - mówił. Wiesław Janczyk podkreślił również, że głosowanie odbyło się w sposób prawidłowy.
(Fot.: Agnieszka Małecka)
Zobacz również:

Komentarze (104)

Julek
2016-12-20 11:48:11
4 20
'Każdy prowokator czy szaleniec, który odważy się podnieść rękę przeciw władzy ludowej, niech będzie pewny, że mu tę rękę władza ludowa odrąbie, w interesie klasy robotniczej, w interesie chłopstwa pracującego i inteligencji, w interesie walki o podwyższenie stopy życiowej ludności, w interesie dalszej demokratyzacji naszego życia, w interesie naszej Ojczyzny.' - to coś z historii, kiedy rządziła jedyna słuszna opcja.
Odpowiedz
HenrykV
2016-12-20 12:09:03
10 15
ale jeśli przyjąc, że całe zamieszanie to wina marszałka Kuchcińskiego, któremu głupio puściły nerwy to powstaje pytanie kto to wszystko zaplanował? Prezes?
Odpowiedz
1234567
2016-12-20 12:18:32
2 4
Działania pod hasłami demokracji, każdej polskiej opozycji w ostatnich latach, przypomina swoisty rodzaj, znanego z historii 'liberum veto' .
Odpowiedz
wartownik
2016-12-20 12:35:07
8 17
Cała Polska z was sie śmieje, komuniści i złodzieje... PISoKomuna
Odpowiedz
34607szczawa
2016-12-20 12:51:16
10 7
Jeżeli Pan Prezes to zaplanował to podziwiam go za kunszt w sterowaniu tymi gamoniami z KODu.
Odpowiedz
adamsmith
2016-12-20 13:24:25
18 11
ustawa o obniżeniu emerytur ubeków dotyczy ok. 30 tys. ludzi razem z rodzinami to już masa ok 100 tys. ludzi do tego byli rządzący oderwani od koryta oraz reprezentanci obcego kapitału, który czuje się zagrożony zmianami w ordynacji podatkowej.

To czyni armię ludzi żywotnie zainteresowanych odsunięciem pisu od władzy. Wszystkie te grupy od lat chłeptali krwawicę zwykłych Polaków stąd nie zawahają niczego żeby odzyskać władzę.

Rozmowa na argumenty z tymi ludźmi nie ma żadnego sensu bo to jest wojna o pieniądze a nie o rację czy ideały.

Niech mi ktoś odpowie jakie były zamieszki jak zakazano dziennikarzom wstępu na przesłuchanie Pana Komorowskiego. Gdzie były #wolnemedia i ten Diduszko co go zabili i uciekł. Gdzie byli??

Co do blokady na sali plenarnej to wczesniej robiła to samoobrona teraz po, widać ten sam poziom.
Odpowiedz
adamsmith
2016-12-20 13:29:12
2 13
W świetle ostatnich wydarzeń w Europie jestem zdania, że wszystkim Polakom nawołującym do przyjęcia imigrantów muzułmańskich należy zakazać działalności publicznej na 10 lat. W szczególności dotyczy to rządzących, którzy składali przysięgę, ze dobro Polaków będzie dla nich najwyższą wartością.
Odpowiedz
colo
2016-12-20 13:34:47
10 17
Ech ci PISlamiści są śmieszni, i co Posłowie PO i Nowoczesnej niby mieli wszystko zaplanować? Ciekawe jak przewidzieli że poseł Szczerba zostanie usunięty z obrad za kartkę z napisem 'Wolne media w sejmie', przecież gdyby do tego nie doszło to po co blokowali by mównicę? W poprzedniej kadencji Kaczor wszedł z tabletem na mównicę i nikt go nie usunął z obrad.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-12-20 13:41:05
1 11
Adamsmith tu się zgadzam w 100% popieram ustawę ale zawsze jest 'ale'. Pytanie tylko czy wrzucenie 30 tys. ludzi do 1 worka jest zgodne z prawem i za x lat znowu nie bedą tego odkręcać?. Czy wszyscy z tych 30 tys. pałowali i katowali ludzi?
Odpowiedz
34607szczawa
2016-12-20 13:50:54
14 8
Colo z tego co słyszałem to szczerba nie raz już zakłócał porzadek obrad, w końcu miarka się przebrała i go wykluczyli. Pozatym za rządów PełO też wykluczali posłów PiS jakoś bydła nie robiono.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-20 13:57:03
6 19
Jedni i drudzy są siebie warci. Bezczelność pisu po przejęciu władzy jest proporcjonalna do wcześniejszego stopnia złodziejstwa platformy. Członkowie PO byli sprytnymi złodziejami mającymi za nic społeczeństwo, opierającymi się na poparciu Niemiec, administracji państwowej i rzekomej nowoczesności. PiSowcy są z kolei kompletnymi nieukami, z tendencjami psychopatycznymi, nie mają pojęcia o niczym i opierają się głównie na katolickim motłochu i osobach niewykształconych. Ogólnie żadna wielka różnica kto rządzi. Potrzeba kogoś, kto umiarkowanie zliberalizuje gospodarkę i da ludziom po prostu spokój bez wciskania ideologii, bo ludzie w Polsce są przedsiębiorczy i sami sobie poradzą bez żadnej socjalistycznej łaski, byle nie kraść ich pieniędzy i uprościć prawo. Amen.
Odpowiedz
rtoip
2016-12-20 14:34:02
13 5
@asgard-a Ty do jakiej grupy należysz ;do sprytnych' złodziejii 'czy 'katolickiego motłochu ludzi niewykształconych' a może do' psychopatów' nie -Ty jesteś najmądrzejszy ,najpiękniejszy,najlepszy bez wad-napisze Ci krótko-gdybym miał tak w głowie ....................... to bym się nigdy nie wypowiadał.I jeszcze jedno inteligentny człowiek potrafi dostrzec dobre i złe strony ,bo nie jesteśmy wszyscy idealni dlatego Twój podział ludzi jest nie do przyjęcia.Na koniec piszesz ,że wiesz co zrobić ,żeby to wszystko usprawnić,polepszyć('umiarkowany liberalizm gospodarczy'-to tylko hasło)więc prosze to zrobić przecież to takie łatwe!!!!!pozdrawiam
Odpowiedz
Julek
2016-12-20 14:38:56
4 17
Szczerze mówiąc, to nie ma wielkiej różnicy w okradaniu państwa i społeczeństwa 9000 zl dla oficera milicji PRL, a 9000 zł dla biskupa Głódzia. Jedna i druga jest za wysoka w stosunku do wniesionych składek emerytalnych. Jedna i druga opiera się na układach i przynależności do kasty świętych krów.
Odpowiedz
TuronGorski
2016-12-20 14:48:07
5 12
proszę zmienić w tytule ;-Lokalni- na Lojalni......
Odpowiedz
DRKidler
2016-12-20 15:05:47
5 5
A TAK TO WIDZĄ BRACIA KARNOWSCY:
Otóż według wPolityce.pl najpierw marszałek Sejmu wpuszcza na teren parlamentu grupę dziennikarzy. Ci z opozycją wprowadzają tam „bojówkarzy KOD”. Wszyscy razem siłą otwierają drzwi: „Rozpoczyna się okupacja, budowanie barykad, palenie ognisk z opon, prowokowanie rozróby, być może z użyciem broni. Główną siłą bojową akcji mają być ekstremiści z lewicowej organizacji Antifa, także z zagranicy, oraz byli, a bardzo dziś zdeterminowani, esbecy. Potrzebne elementy do urządzenia z Sejmu płonącej twierdzy mają już być wedle naszych rozmówców przygotowane: opozycja ma zgromadzoną benzynę, opony, samochody ciężarowe i zapasy żywności. Tak samo jak przygotowane były rzekomo spontaniczne piątkowe demonstracje”.
KOMUŚ TU PADŁO NA MÓZG...
Odpowiedz
DRKidler
2016-12-20 15:30:54
11 13
ZA CO POLACY POWINNI PODZIĘKOWAĆ JAROSŁAWOWI KACZYŃSKIEMU:
Za rozwalenie TK, Parlamentu i demokracji w Polsce, demontowanie struktur państwa prawa, dewastację armii, ucieczkę kapitału z Polski, za dewaluację złotego wobec walut zewnętrznych, za obniżenie tempa wzrostu PKB, dewastację prokuratury, zniszczenie mediów publicznych, rozwalanie teatrów, za dramaty wyrzuconych z pracy ludzi, prokuratorów, dziennikarzy, za trwonienie pieniędzy na obłędne produkcje filmowe i na dotacje dla Rydzyka i Kościoła oraz na budowę neoZOMO [OT Macierewicza], na bezmyślną i kosztowną zmianę nazw ulic, wycinanie Puszczy Białowieskiej, zniszczenie wieloletniego dorobku stadnin, rozwalenie systemu szkolnictwa, fałszowanie historii, popieranie kiboli i narodowców, nakręcenie agresji wobec obcokrajowców, szerzenie nienawiści, dewastację systemu emerytur, zniszczenie OFE, za nepotyzm w spółkach skarbu państwa. rozdęcie deficytu-długu publicznego. Za zahamowanie liczby transplantacji, za szaloną klauzulę sumienia topiącą kobiety w otchłani rozpaczy i cierpienia. Za to że ośmieszył naszą Ojczyznę w oczach świata, ze osłabił jej wiarygodność w strukturach NATO, że obraził instytucje Uni Europejskiej, Komisję Wenecką, ONZ, obraził uchodźców, Slązaków, Niemców, Merkel, rząd Egiptu, Francuzów, Prezydenta Obamę i rząd USA, za to że mnie nazwał gorszym sortem, komunistą i złodziejem, obarczonym genem zdrady, pierwotnym ewolucyjnie, i za zdewastowanie wszystkiego czego się dotknął ten odwrócony król Midas i za to że znów się wstydzę że jestem Polakiem. I na pewno nie wymieniłem wszystkiego.
Czy można było sobie wyobrazić jakąś bestię która dokonała by tego w ciągu roku? Jarosław Kaczyński to demon zła, jak Antychryst z głębi piekła i niech go piekło pochłonie za to co zrobił Polsce i Polakom jeszcze zanim poleje się bratnia krew.
Odpowiedz
colo
2016-12-20 15:43:51
10 12
@DRKidler
Popieram w 100% bo napisałeś czysta prawdę. Ciekawe czy w TVPiS pokażą atak ONR na manifestację KOD w Przemyślu na polecenie dyktatora Kaczyńskiego, zresztą wczoraj PiSolidarność zapowiedziała ataki na manifestantów. Czy tak wygląda demokracja?
Odpowiedz
peres
2016-12-20 15:57:58
2 10
@Asgard
To najtrafniejszy komentarz!!!
Jest trochę może za mocno ubrany w określenia, które trzeba podeprzeć dowodami, aby nie narazić się na sprawę o zniesławienie, ale sama konkluzja jest super.
I nie trzeba wyznawać poglądów PIS-u, czy PO, albo być bliżej tej, czy innej partii.
Pomiędzy partiami są rozgrywki osobowe, czasami ideowe, ale mocno przejaskrawione, a nam normalnym Polakom potrzeba spokoju i normalności, a gdy chcemy mieć do czynienia z areną cyrkową, to można ją znaleźć... i nie musimy się oglądać na partie, polityków, itp.
Odpowiedz
DRKidler
2016-12-20 16:00:37
10 0
Jaka władza, tacy wielbiciele.No cóż, chwała mniej więcej taka, jak wyrwanie komuś portfela na ulicy. Ta smarkateria nie zna innego sposobu na współistnienie jak szkodzić każdemu, kto jest innego zdania. Gdy przez tych 'bojowników dobrej zmiany' ktoś kiedyś zginie, PIS będzie musiał ich zdelegalizować, a wtedy cała ich złość obróci się przeciwko obecnej władzy.
Odpowiedz
peres
2016-12-20 16:01:09
2 4
@rtoip
Zauważ, że Asgard nie dokonał podziału ludzi. Oni już są podzieleni, a on tylko swoim sposobem myślenia opisał różnice. Coś cię ubodło... Stoisz zbyt mocno za jedną z partii, no i taka reakcja...
Odpowiedz
Rols
2016-12-20 16:59:58
2 4
,,Sporo uwagi poświęcono także zachowaniu posła Szczerskiego, na jego niesubordynację wskazywał zarówno poseł Leśniak, jak i posłanka Paluch. '' i mają racje bo Szczerski to ten od Dudy od dawna zachowuje się również jak dyletant
Odpowiedz
mlodziezowo
2016-12-20 17:02:38
3 0
Dla wszystkich masochistów z najlepszymi życzeniami: https://youtu.be/bH6rkLC4x24
https://youtu.be/Ns57ZMjbfCI
Odpowiedz
rtoip
2016-12-20 17:28:50
1 2
@peres -mi chodzi tylko o to ,żeby nie stosować uogólnień typu ,że katolik to 'niewykształcony motłoch',
PO- wiec 'to sprytny złodziej ,PIS-owiec to nieuk itd.Jeżeli chcemy zrobić coś dobrego to likwidujmy te stereotypy,zróbmy coś żeby ten nasz Świat był chociaż trochę lepszy, chociażby z okazji zbliżających się Świąt.I po drugie jeśli chcemy zmienić Świat na lepszy musimy te zmianę zacząć każdy od siebie-pozdrawiam.
Odpowiedz
Grzes83457
2016-12-20 17:48:12
8 11
Sierpem i młotem w czerwoną chołote. Czerwoni tracą przywileje i wychodzą na ulice,wraz z nimi Rysiek shetyna i reszta chołoty.
Odpowiedz
ysza
2016-12-20 18:43:26
1 1
Wyślij PW
Moderuj
'Każdy prowokator czy szaleniec, który odważy się podnieść rękę przeciw władzy ludowej, niech będzie pewny, że mu tę rękę władza ludowa odrąbie, w interesie klasy robotniczej, w interesie chłopstwa pracującego i inteligencji, w interesie walki o podwyższenie stopy życiowej ludności, w interesie dalszej demokratyzacji naszego życia, w interesie naszej Ojczyzny.' .. I od razu stary dowcip - jak to Czukotę wysłano na /;wiadomy' zjazd ..i po powrocie na pytanie -co tam się działo - powiada ..no widziałem tam piękne hasło ' wszystko dla człowieka' i potem cicho dodał ' I człowieka - też widział '..to dodam 'stopy życiowej ludności' - stopę tyż widział ..
Odpowiedz
colo
2016-12-20 19:22:02
6 6
@Grzes83457
Gdyby PIS zgodnie z prawem ponownie na sali plenarnej sejmu uchwalił zmniejszenie emerytur Ubeków to jaki byłby sens wychodzenia narodu na ulice? Przecież na spotkaniu posłów PIS nie mogli uchwalić żadnej ustawy bo nie było wymaganej liczby posłów a na dodatek nie wpuszczano tam posłów opozycji. Gdyby władza działała zgodnie z prawem to nikt by nie wychodził na ulice a protesty nie miałyby uznania i wsparcia przez naród.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-20 19:31:56
3 2
Nie wiecie co się stało z Waszą ulubioną p. Grażyną Heys? Czyżby opozycja odcięła ją od netu? Jak to możliwe, że nie ripostuje tylch 'plugawych' wpisów ? ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-20 19:46:00
8 5
PiS łamie prawo, PiS nie szanuje nikogo kto ma inne poglądy, marszałek blokuje prawo parlamentarzystów do wystąpień w Sejmie, zapominając, że opozycja razem wzięta reprezentuje 62 % wyborców ( wszak PiS miał poparcie jeżeli dobrze pamiętam, 38 %) PiS ważne zmiany jak chociażby w edukacji głosuje późną nocą, bez zastanowienia , bez dyskusji, nie zważając na protesty ,,,, PiS zawłaszcza media, tworząc z nich przybudówkę partii, dlatego rządy tej partii są groźne !!!! Oczywiście nie kwestionuję wyników wyborów, ale są granice,,,, Polacy nie pozwolą na powrót czasów kiedy racja była tylko po jednej stronie, kiedy partia była przewodnią siłą narodu ...
Odpowiedz
zabawny
2016-12-20 19:48:13
5 6
TW Bolek wyjaśnił, że esbecy to w sześćdziesięciu procentach patrioci.
Idąc tym sposobem rozumowania, KOD to w sześćdziesięciu procentach patrioci i obrońcy demokracji. :)))

'Posłanka określiła działania opozycji jako leperiadę w czystej postaci.'
Posłanko! nie obrażaj zamordowanego Andrzeja Leppera, porównując postępowanie Leppera dbającego o prawa przeciętnego polaka, z bandą anarchistów dążących do obalenia rządu wybranego w legalnych wyborach.
Odpowiedz
exkalibur
2016-12-20 20:24:00
7 7
odbyl sie kwik swin oderwanych od koryta ,najwyzszy czas rozliczyc rudego,szoguna i mlotykokopaczke ,a takze wszystkich POpaprancow,Nowotwor -nowoczesny i KOD KONFIDENCKA ORGANIZACJA DONOSICIELI,to same dzieci bylych komuchow i czas z tym skonczyc .tak no jak bidulki moga wyzyc za 2tys. emerytury a zwykli ludzie moga? czas sie obudzic i zrobic z nimi porzadek.rzad zostal wybrany demokratycznie wiec niech robia swoje.rozliczymy ich za cztery lata.a teraz niech targowiczanie i szkodniki nie przeszkadzaja,amen
Odpowiedz
marekmintal
2016-12-20 20:55:35
5 8
@stefania1968, GrażynkaHays płacze że nie została prezesem uzdrowiska w Krynicy, tak ostro udzielała sie na rzecz Prawa i Sprawiedliwosci, a prezes Jarosław desygnował kogo innego na to stanowisko, dramat,
Odpowiedz
mczarna
2016-12-20 20:59:06
6 7
exkalibur

Świnia kwiczy z radości, gdy dostanie się do koryta.
To właśnie robisz.
'Bidulki mogą wyżyć za 2 tys. emerytury a zwykli ludzie mogą?'
A 'Misiewicze' , także 'wybrańcy' Twoi, za ile 'wyżywają'?
A czy Twoi Rodzice i Dziadkowie nie pracowali dla PRL?
Pewnie coś robili, żebyś dzisiaj mógł być.
Użyj trochę mózgu, jeżeli go masz.
Odpowiedz
exkalibur
2016-12-20 21:10:43
3 7
najlepiej polozyc sie na asfalcie jak pan Diduszko i udawac meczennika kodomite. czyli jak rzadzil stary uklad tak trzeba zostawic. @mczarna swiat sie zmienia i ludziska niepozwola sie wykorzystywac liberalom.teraz wychodzi jak bolek przy okraglym stole dagadal sie z kiszczakiem .i dzisiaj sa tego efekty.ja na miejscu Kaczynskiego postapil bym jak w turcji.a cala bruksela moze sobie najwyzej pomialczec i tyle .
Odpowiedz
mczarna
2016-12-20 21:28:08
6 4
exkalibur

Oj tak.
Zmieniają się ludziska. Ludziska Twojego pokroju zmieniają się właśnie w zależności od tego, skąd mogą się optymalnie nażreć.
Było dobrze w PZPR potem w Solidarności. ZChN też był dobry i Samoobrona.
Teraz najlepiej w PiS.
Brawo. Tak trzymać.
Odpowiedz
exkalibur
2016-12-20 21:35:27
4 6
jezeli POpaprancy przesadza i dojdzie do konfrontacji ONR ,MLODZIEZ WSZECHPOLSKA i narodowosciowcy tylko czekaj na punkt zapalny.uwierz mi lepiej zeby to sie skonczylo w zalazku,bo kryzys dosiegnie nawet naszego miasta.a zartow niebedzie.
Odpowiedz
exkalibur
2016-12-20 21:42:45
4 6
a i ogladaj dalej tvn tam sa same madrosci .hehe.
Odpowiedz
mczarna
2016-12-20 21:50:01
6 7
exkalibur

TVP , TRWAM i może jeszcze Republika.
To jedyne redakcje, które Ty możesz zrozumieć.
Trwaj tak dalej.
Ale mimo wszystko żal mi Ciebie.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-20 23:56:03
11 6
Trzeba być naprawdę zaślepionym aby nie widzieć faktu przygotowań PO , Nowoczesnej I SzKODników do planowanego zamiaru destabilizacji sytuacji w Polsce.
Te działania praktycznie były planowane nawet przed faktycznym przejęciem władzy przez PIS.
Dowody:
1. Niezgodne z prawem wybranie sędziów TK latem ubiegłego roku, patrz prywatne e-maile Rzeplińskiego z ówczesnym rządem. Patrz prośba nowo wybranego Prezydenta Dudy w tym czasie aby PO-PSL tego nie czyniło, zupełnie przez nich zignorowana.
2. Nieprzychylna prasa proniemiecka w Polsce i reakcje liberalno-lewicowych rządów. elit europejskich na wiadomość o wygranej PIS w wyborach .
3. KOD powstał praktycznie kilka dni po ostatnich wyborach , pytanie po co, skoro rząd praktycznie niczego jeszcze nie zrobił?
Pierwsza demonstracja KOD-ówców już po miesiącu rządów PIS!!
A oto właśnie po tym wydarzeniu skomentowano następująco cel KOD-ców i opozycji, jako niezgodę na rządy PIS i próbę ich obalenia. Dowód na to zamieszczę w następnym komentarzu w linku.
4. Opozycja jasno deklarowała już od początku, że będzie walczyła z PIS poprzez ULICE i ZAGRANICE.
Opozycja nie jest zainteresowana w merytorycznej dyskusji, ba, nawet nie ma żadnego ALTERNATYWNEGO PROGRAMU .
5. Wszystkie media oprócz TVP, Republika prowadzą zakłamaną wrogą antypisowską wojnę. Manipulują, zaklinają RZECZYWISTOŚĆ
6. Sabotaż na publiczną telewizję. Od 2-ch dni w prawie całej Polsce z telewizji naziemnej nie można odbierać sygnału telewizji publicznej, gdzie wszystkie inne są dobrze odbierane.
7. Zagraniczne telewizje o lewacko-liberalnej sympatii kłamią w kwestii ostatnich wydarzeń w Polsce. Używają materiałów antypisowskich polskich stacji telewizyjnych. Patrz np. udawane , wyreżyserowane położenie się na ziemię członka Antifa udającego pobitego , użycie świec dymnych przez KOD-ców i wpuszczenie w media kłamstwa o użyciu gazu przez Policję. itp., itd.
Pytam po co to wszystko?
Odpowiedz:
Chronić wszystkich SKUMANYCH w pomagdalenkowym układzie!!!
ZNOWU wielki kwik ODSTAWIONYCH OD KORYTA.
a KARAWANA IDZIE dalej :) :) :)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 00:04:00
6 3
https://www.youtube.com/watch?v=xRFzCykuHLg&feature=youtu.be
Odpowiedz
mlodziezowo
2016-12-21 00:04:21
5 0
https://youtu.be/jL4G9vQjVOA
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 00:05:44
7 3
https://www.youtube.com/watch?v=fJhReyqEOec
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 00:15:20
7 3
https://www.youtube.com/watch?v=BdbiQN3QS4U
https://www.youtube.com/watch?v=IuNASwSudAY
https://www.youtube.com/watch?v=xldSIvPfv9o
https://www.youtube.com/watch?v=4Wrs7LF5DlU
Odpowiedz
mlodziezowo
2016-12-21 00:19:27
4 1
nagranie z 1984 roku:)
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 01:00:52
10 4
@mlodziezowo Bardzo dobry link :) . Zawsze o tym piszę, ale w fragmentach. Tak właśnie przez 20 kilka lat w tym kraju DEMORALIZOWANO SPOŁECZEŃSTWO!!! .
ZACHODNIA EUROPA JUŻ DAWNO JEST ZDEMORALIZOWANA, ZISLAMIZOWANE PAŃSTWA Europy to manipulowani, poniżani Europejczycy PRZEZ ICH WŁASNE RZĄDY!!!
Nie istnieją tam fundamentalne wartości , które determinują suwerenność, niezależność państwową.
Zniszczono wspólne korzenie Europy to jest chrześcijaństwo.
Zniszczono dobry system edukacji, stosując uogólnienia i ich ekwiwalenty typu: zdrowa żywność, plotki z magazynów i życia gwiazd, kwestie gender, ucieczka od kultury i wartości rodzinnych.
Strefa życia społecznego w prawidłowym znaczeniu została zastąpiona internatem, urządzeniami mobilnymi, ludzie nie potrafią normalnie KOMUNIKOWAĆ SIĘ miedzy sobą, nie ma już kultury wspierania się międzysąsiedzkiego.
Struktury WŁADZY zastępuje się ich DEKREDYTACJĄ poprzez środki masowego przekazu, uzurpujące sobie prawa WSZECHWIEDZĄCYCH , KŁAMLIWYCH TŁUSTYCH KOTOW , o przepraszam LISÓW, tudzież Michników.
Zniszczono relacje pracodawca- pracownik
Zniszczono prawo i porządek publiczny!!
To wszystko razem wzięte przeprowadzono w okresie większym niż JEDNO POKOLENIE.
Wystarczy jednak TYLKO jedno pokolenie, aby ukształtować NOWĄ OSOBOWOŚĆ , ŚWIATOPOGLĄD.
Tak więc po 1989 roku ZNISZCZONO 1,5 pokolenia POLAKÓW. Zdemoralizowano i osłabiono funkcję państwa polskiego.
Obecny rząd reformuje te 6 wspomnianych obszarów: 1.religie, 2.edukacje, 3.sferę życia społecznego, 4.strukturę władzy,5 sferę pracowniczą, gospodarkę 6. prawo i porządek publiczny.
Co robiły szkodniki? A niszczyły to wszystko czyli doprowadzali POLSKĘ do DESTRUKCJI , SAMOZAGLADY!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 02:41:48
10 6
@DRKidler
ZA CO POLACY POWINNI PODZIĘKOWAĆ JAROSŁAWOWI KACZYŃSKIEMU: ?
1.Za ochronienie NAS od napływu islamistów do Polski. To właśnie on w 2015 przeciwstawił się poprzedniemu rządowi z ich pomysłem przyjęcia islamistów do Polski. Tę politykę ciągle kontynuuje PIS, odbyli wiele rozmów z UE na ten temat, jak widać bardzo skutecznie , postawili się też planowej karania Polski finansowo za nie przyjmowanie Islamistów.
2TK ROZWALIŁA koalicja PO-PSL. OD WCZORAJ JEDNAK SYTUACJA wróciła do normy :)
3. To szkodniki wszelkiej maści (PO, Nowoczesna, KOD-owcy i skumani z komunistami pomagdalenkowy UKŁAD NISZCZY Parlament i demokrację w Polsce, demontował struktury państwa prawa, dewastował armię oraz DRENOWALI kapitał z Polski oraz zdewaluowali złoty wobec walut zewnętrznych. Państwo istniało TYLKO TEORETYCZNIE!! TAŚMY PRAWDY TO POTWIERDZIŁY.
4. TO SZKODNIKI zdewastowały prokuraturę, wymiar sądownictwa- patrz sprawa AMBER GOLD, DZIKA REPRYWATYZACJA itp.
5.Polskie MEDIA, Banki, zakłady pracy, stocznie, górnictwo zniszczyły poprzednie ekipy rządzące, obecny rząd to odkupuje.
6. Poprzednicy również doprowadzili do dramatu wyrzuconych z pracy ludzi, w tym dziennikarzy, patrz np. wtargnięcie do siedziby gazety Wprost , inwigilowanie i zwalnianie dziennikarzy.
7. Poprzednie ekipy pozwalały na fałszowanie historii Polski, niszczeniu dorobku kulturowego i historycznego, nigdy nie rozprawili się z Jaruzelskim i Kiszczakiem. Nie doprowadzili do sprawiedliwości historycznej i rozprawienia się z dawnym systemem reżimu i aparatu ucisku. Popatrz obalenie rządu OLSZEWSKIEGO.
8. Rozwalenie system szkolnictwa, to też zasługa poprzedników. Stworzenie gimnazjów
niczego dobrego nie przyniosło.
9. Narodowcy to chluba Polski.
10. Kto nakręca nienawiść wobec obcokrajowców? Przecież PIS tego nie czyni. No chyba , że myślisz o Islamistach, ale tutaj pomaga się im poza granicami Polski i DOBRZE, bo tak chce 80 kilka % Polaków
11. Nienawiść wśród Polaków szerzą antypolskie media i szkodniki na usługach poprawnie politycznych elit lewacko-liberalnych , patrz totalna opozycja plus elity europejskie. Robią to wszystko dla własnych SNOBISTYCZNYCH interesów, tutaj trudno dopatrzyć się interesów narodowych.
12. Jak śmiesz pisać o rzekomej dewastacji systemu emerytur, zniszczeniu OFE przez Kaczyńskiego, wszyscy wiemy , że zrobili to zadufani w sobie pomagdalenkowi KOLESIE!!!
12. Ochronę interesów POLSKI I POLAKÓW NAZYWASZ ośmieszeniem Ojczyzny w oczach świata? Ty naprawdę masz problemy natury MORALNEJ i zmanierowany system wartości!!!. Rząd WZMOCNIŁ wiarygodność POLSKI w strukturach NATO, instytucje Uni Europejskiej, Komisję Wenecką, ONZ- OBRAZIŁY nas Polaków i Polskę POPRZEZ MIESZANIE SIE W SPRAWY narodowe, SUWERENNEJ POLSKI I NIE DBANIE O NASZE INTERESY PATRZ SPRAWA NORD STREM 2 , LIWIDACJA STOCZNI POLSKICH, DRENAŻ POSLKICH PIENIĘDZY ITP.
JAROSŁAW KACZYŃSKI TO największy POLITYK OSTATNIEGO ĆWIERĆWIECZA . JEDYNY, KTÓRY JUŻ DAWNO MIAŁ WIZJĘ ODBUDOWY niezależności Polski, JEJ ODBUDOWY I DBANIA O INTERESY POLSKI I POLAKÓW!!!
Jedyny, który podjął się trudnego dzieła DEKOMUNIZACJI POLSKI, JEJ NAPRAWY I postawienia się WSZELKIEJ MAŚCI SZKODNIKOM WEWNĘTRZNYM I ZEWNĘTRZNYM, KTÓRYM NIE JEST NA RĘKĘ silna i WOLNA, BEZPIECZNA Polska. Za to wszystko napadają na niego , rząd, zjednoczoną prawicę ZBÓJE, zdradzieckie zbóje. Nawet ich zastraszania nie powstrzymają rząd od cofnięcia się nawet na krok od programu naprawy Polski jaki obiecali Polakom. AMEN.
Niech Bóg błogosławi Polskę i polski rząd. :)
Odpowiedz
adamsmith
2016-12-21 08:50:56
6 5
DRKidler - nie wymieniłeś jeszcze tego że jak to pisałeś to zapomniałeś wziąć przepisanych leków. Zeby chłop w ogóle mógł wpaść w taką histerię to nie jestem sobie w stanie tego wyobrazić. Bądź facet a nie płacząca pipka.

No i powiedz mi gdzie jest ten rozwalony teatr bo bym chciał zdjęcia pstryknąć.
Nie będę wchodził z tobą w dyskusję bo jeśli dla ciebie obniżenie wartości złotówki to wyłącznie zła wiadomość dla gospodarki to nie ma z kim dyskutować.
Odniosę się tylko do opłacania rydzyka i przypomnę że poprzednia władza wydała Pana i moje pieniądze na zrobienie wirtualnego cmentarza dla zwierząt, obroty na giełdzie spadły najwięcej w historii kiedy Tusk ukradł prywatne pieniądze ludzi z OFE, a to właśnie OFE zgodnie z ustawą musiały inwestować nasze składki na giełdzie. Na takim poziomie była to troska o państwo i Polaków.

Mało wiesz, i może dlatego tak się boisz. A może dlatego że twój tata właśnie zjada swój ogon bo mu obniżyli emeryturę?? Kto wie.
Odpowiedz
DRKidler
2016-12-21 08:57:19
6 1
adamsmith: Powiem Tobie krótko i w żołnierskich słowach: Od mojego Taty to ty się weź i odpier.....l. Zrozumiano.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-12-21 09:08:44
0 3
A ten Szczaerba to pochodzi z Sącza i okolic bo to znane nazwisko?
Odpowiedz
peres
2016-12-21 09:26:30
1 2
Pani Grazyno....
Tak bardziej w skrócie się nie da?
Trochę dużo tych refleksji.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-12-21 09:31:37
0 4
Pani Grażyno w pkt. 1 nie zgadzam się że to był pomysł PO. To był pomysł andzi zza Odry a poprzedni rzad tylko pokornie wykonywał dyrektywy.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-12-21 09:35:24
0 2
A jeżeli poruszyłem kwestię niemiec to ktos wie ilu jest rodowitych niemców w berlinie?
Odpowiedz
colo
2016-12-21 09:37:53
4 2
Ci którzy bronią łamanie prawa i Konstytucji, ci którzy bronią ludzi odpowiedzialnych za brutalne pobicie manifestantów pod sejmem i w Przemyślu są współodpowiedzialni za to wszystko, władza chwali się że w Polsce demokracja ma się dobrze a czy w demokratycznym państwie normalne jest to żeby bić demonstrantów? I wcale nie chodzi mi o zmanipulowany obraz przez TVPiS w którym demonstrant kładzie się na ulicy ale to co widzieliśmy w innych niż pisowskie mediach. Zobaczcie państwo na stronie na facebooku Sokzburaka prawdziwy obraz demonstracji
https://www.facebook.com/sokzburaka/videos/
Odpowiedz
colo
2016-12-21 09:42:53
4 1
Filmik na stronie na Facebooku 'SOKZBURAKA' film pt. 'Szczury uciekają z okrętu, a policja na ich rozkaz pacyfikuje'
https://www.facebook.com/sokzburaka/videos/
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 09:54:37
5 7
@34507szczawa Tak islamiści to był pomysł Merkel i poprawnie politycznie SEKTY elit europejskich opłacanych przez SOROSA(mason!!~
Tym szatańskim popaprańcom marzy się GLOBALIZACJA I CANTRALNA WLADZA sterująca masy.
Im więcej islamistów w Europie i ogólnie większy chaos tym lepiej dla nich bo o to właśnie tutaj chodzi.
Przejąć kompletną kontrolę nad masami. Tak @DRKidler i jemu podobni to MARIONETKI w ich rękach.
Nadziwić się wręcz nie mogę jak można było tak szybko WYPRAĆ ludziom MÓŻGI!!!
Jednak gdy pomyśli się , że 80 kilka % MEDIÓW jest w OBCYCH rękach, w tym nadawca sygnału programu telewizji TVP wtedy PROCES PRANIA MÓZGOW jest BARDZO ŁATWY!!
Szanowni posłowie PIS to MUSI BYĆ ZMIENIONE jak najszybciej!!! W żadnym państwie na świecie tak nie ma aby większość mediów była w OBCYCH MEDIACH!!!!!!
@pers Problem w tym , że o SZKODZENIU na niekorzyść Polski i Polaków można niestety pisać dniami i nocami, niestety SZKODNIKI zrobiły swoje. Rząd zanim zaczął realizować swój plan wcześniej musiał SDPRZĄTAĆ po SZKODNIKACH.
A SAPRZĄTANIA JESSZCZE CIĄG DALSZY NASTĘPUJE NAZYWA SIĘ ONO NAPRAWA wymiaru sądownictwa, administracji irp.
Idą święta , nie mam zamiaru kłócić się teraz ani NIGDY PÓŹNIEJ.
Kochani rodacy NIE DAJMY się zwariować.
POLSKA jest TUTAJ i teraz. :) :) :)
Odpowiedz
elf1
2016-12-21 10:00:47
1 5
szczerba- nazwisko cygańsko -romskie. Smakosz mirabelek i szczawiu wypowiadał się .że woli zamieszki na ulicach ,od rządów PIS.Koryto skończyło się im i kwiczą .Trudno im się pogodzić z tym ,że po ośmiu latach władzy w demokratycznych wyborach Polacy przekazali tą władzę innym. Żałosnym jest widok ,jak ci co mieli osiem lat na to by Polskę zmienić ,teraz kwiczą po ulicach i znów obiecują dobrobyt.Nawet taki bolek nazywający się praktykującym katolikiem ,mówi że wprowadzając zmiany zapomnieliśmy społeczeństwie.
Odpowiedz
adamsmith
2016-12-21 10:02:00
2 6
DRKidler - krótko w żołnierskich słowach: oj zabolało??

do @colo pytasz czy normalne jest bicie demonstrantów, a ja nie widzę tam bicia. Widze ludzi którzy kładą sie na ulicę blokując przejazd samochodów. Spytasz czy normalne jest spanie na jezdni, otóż nie jest normalne i policja nie ma prawa usuwać takich ludzi tylko ma taki OBOWIĄZEK!!! Dla bezpieczeństwa jednych i drugich.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 10:13:06
3 3
@heys spróbuję się odnieść do niektórych kwestii, które Pani poruszyła. Po pierwsze może Pani doprecyzować bezokolicznikową formę większości czasowników, które Pani użyła? Chcę dokładnie usłyszeć kto zniszczył, kto robił drenaż, kto demoralizował społeczeństwo itd. W jakich latach, nazwiska, konkretne działania. Lepiej sié dyskutuje mając przed oczami konkretne wydarzenia, które doprowadziły do wspomnianych przez Panią patologii.
Kto jest szkodnikiem wewnętrznym i zewnętrznym. Konkretne działania proszę przytoczyć w punktach.
2. Jestem pokoleniem, które nazywa Pani zdemoralizowanym. Proszę pamiętać, że pokolenie to LUDZIE, obywatele.... nie czuję się zdemoralizowana!!!! Moje rodzeństwo, przyjaciele i rodzina rozsiana również po EUropie też nie czuje się zdemoralizowna. Pracujemy uczciwie, wychowujemy swoje dzieci w wartościach uniwersalnych. Chodzimy do kościoła, nie na pokaz, tylko z czystej wiary.
Nie podoba nam się, że Kościól jest kanałem dystrybucji poglądów politycznych. Ale staramy się nie zwariować. W końcu kościół to nie Bóg, tylko ludzie tworzący organizację w imię Boga Wspominała Pani wielokrotnie, że Jan Paweł drugi był wielkim człowiekiem. Był, bo był ponad podziałami!!! Moi przyjaciele, którzy są protestantami muszą posyłač dzieci do prywatnej szkoły? Dlaczego, bo ich dzieci są szkalowane przez dzieci katolickie. Skąd ten brak tolerancji sié wynosi?????
Zna Pani początki chrześcijaństwa??? Pewnie tak. Niechlubne działania kościoła- o których korzeniach Pani pisze???? Inkwizycji hiszpańskiej, francuskiej????? Czy jeszcze czasy cesarstwa rzymskiego?

Pisze Pani, że narodowcy są chlubą narodu???? Chlubą narodu są wszyscy Polacy, zmagająjcy sié z codziennością w sposób uczciwy i według swoich możliwości.
Może Pani przybliżyć warunki pwostania ONR w 1934 roku i czym się wsłwaili? Znów konkret proszę mając na uwadze tradycję chreścijańską i te wszystkie ważne wartości, wielokrotnie przez Panią przywołane.

Wreszcie pisze Pani o internecie. Czy Pani z niego nie korzysta codziennie? No chyba, że Pani tylko korzysta we właściwy sposób.
Moje wzburzenie jest ogromne. Zastanawiam się nad łatwością Pani ocen. Wrzucaniem wszystkich do jednego wora.
I jeszcze jedno. Moje zdemoralizowane pokolenie cieszy się wolnością wywalczoną jeszcze żyjące pokolenia i te przeszłe.
Odpowiedz
colo
2016-12-21 10:37:40
4 3
@grazynahayes i inne PISowskie Trolle
GDYBY PIS RZĄDZIŁO WG PRAWA I NIE ŁAMAŁO KONSTYTUCJI TO NIE BYŁO BY ŻADNYCH PROTESTÓW I TYLKO DZIĘKI 500+ NIE WYSZEDŁ NA ULICE CAŁY NARÓD BO TYLKO DZIĘKI TEMU PROGRAMOWI MAJĄ JESZCZE POPARCIE. Myślę że pani jak i inne trolle skończyła 8 klas to i umie pani czytać to proszę przeczytać Konstytucję RP bo prezydent andrzej duda znów ją złamał ustanawiając p.o. Prezesa TK. Rządy Platformy nie były dobre i wszyscy oczekiwaliśmy zmiany i niech PIS rządzi bo został wybrany przez naród ale niech rządzi zgodnie z prawem!!!
Odpowiedz
DRKidler
2016-12-21 10:39:05
2 1
adamsmith: Tak zabolało, ale tylko i wyłącznie to, iż nie potrzebnie w te swoje komentarze odnosisz się do mojego ojca. Mnie nie ubodziesz z żadnej strony. Ale od ojca mojego WARA.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 10:46:56
0 3
@colo, pisząc pisowskie trolle nie odbiegasz zbytnio retoryką od tych, co nazywają inaczej myślących żydami, komunistami i masonami.
Odpowiedz
colo
2016-12-21 10:51:48
0 3
@Stefania1968
Jeśli mój komentarz panią uraził to przepraszam, tylko w wielu poprzednich komentarzach @grazynahayes zarzucała mi że jestem opłacany przez Sorosa czy Bóg wie kogo i irytują mnie takie rzeczy. Piszę co myślę i czuję ale jeśli ktoś definitywnie kłamie i wprowadza ludzi w błąd to nie mogę się temu biernie przyglądać. Pozdrawiam.
Odpowiedz
colo
2016-12-21 11:03:16
1 2
I muszę jeszcze dodać komentarz który być może otworzy oczy bądź nie ale muszę wspomnieć o comiesięcznej szopce Smoleńskiej. Nasz naród wydał wielu wspaniałych ludzi m.in. J. Piłsudski, papież Jan Paweł II i choć od ich śmierci minęło już sporo czasu to nikt nie organizuje miesięcznic przykładowo śmierci papieża. Lech Kaczyński poza tym że był prezydentem, niczym innym nie zasłynął a obchodzone miesięcznice wyrażają jakby był jakimś bohaterem narodowym. Jest dużo więcej osób które dobrze przyczyniły się ojczyźnie i już nawet rocznic ich śmierci nie obchodzi się praktycznie wogóle a należny jest im szacunek.
Odpowiedz
mlodziezowo
2016-12-21 11:07:40
1 1
@colo sokzburaka? Poważnie? jeżeli tam szukasz niezmanipulowanych informacji to gratuluję. Ale jeżeli ogląda się tylko TVN od lat to już trudno otworzyć się zmianę myślenia. Ty i tobie podobni mówicie TVPis, zgadza się ale nie zauważyłeś, że wcześniej telewizja publiczna była TVPO, a jeszcze wcześniej TVPSLD itd. Mając za sobą ogłupiającą telewizję można sterować społeczeństwem, manipulować i odwracać uwagę od rzeczy ważnych, zmieniać znaczenie słów. Zobacz jak na przestrzeni lat zmieniło się słowo narodowiec.
Odpowiedz
HenrykV
2016-12-21 11:10:34
0 1
Pani Grażyno, proszę porozmawiać z mężem - powinien Pani wytłumaczyć, że w normalnej demokracji rządy się zmieniają co jakiś czas, ale zawsze jest tak, że obowiązuje szacunek dla prawa i poszanowanie opozycji.

Bo wie Pani, kij ma 2 końce. Co jakiś czas są wybory, a ci co dziś rządzą niekoniecznie będą rządzić jutro.

No i nikt nie ma monopolu na rację.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 11:17:45
0 0
@colo, nie uraził mnie Twój komentarz. Chodzi mi tylko o to, by w dyskusjach nie obrzucać się wyzwiskami. Sam widzisz jak to smakuje, kiedy GH Cie krzywdząco potraktowała.
Inna sprawa, że ciężko czasem utrzymać nerwy na wodzy.
Ciekawa jestem skąd Pani GH ma taką wiedzę. Kto za kogo pociąga i kto kim jest. Jak sprawdza kto jest żydem i masonem, a ktoś inny jeszcze komuchem.
No. Hyba, że gdzieś jest taki spis. Z imienia i nazwiska.
Odpowiedz
mlodziezowo
2016-12-21 11:22:39
0 0
@Stefania1968, istnieją różne media. To, że w TV i radio nic o tym nie mówią to nie znaczy, że to nie istnieje i na odwrót, to, że cały dzień tłuką i wałkują jakiś temat nie znaczy, że to prawda!
Odpowiedz
marekmintal
2016-12-21 11:23:03
2 3
Ręce po prostu opadają! Szkoda komentarzy, szkoda nerwów. Jedynie pocieszająca jest pewność, ze za trzy lata to ugrupowanie misiewiczów, nieudaczników i komuchów odejdzie w niebyt.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 11:24:52
1 0
Za chwile odniosę się do WASZYCH komentarzy.
@Stefania1968 Czy Ty masz problem z przepisaniem mojego nazwiska? czy robisz to celowo? Jeśli sprawia to Tobie trudność pisz proszę Pani Grażyno bądź Grażyno . Szacunek przede wszystkim proszę .
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 11:24:58
0 0
Chyba :-) co za błąd :-)))
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 11:27:33
0 2
Nie, nie mam żadnego problemu. Piszę po prostu skrótem. Nie mam żadnych złych intencji. Zastosuję sie do Pani uwagi, Pani Grażyno.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 11:30:42
0 4
@młodzieżowo istnienie wolnych niezależnych mediów jest w moim przekonaniu iluzoryczne. Dotyczy to wszystkich stacji.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 11:51:01
3 2
@colo Ty chyba żartujesz pisząc o około 1,5 do 2 tysięcy ludzi podłączonych pod manifestację KOD-u jako reprezentanta narodu. Tam nie o demokrację chodzi tylko o chęć obalenia demokratycznie wybranego rządu. Pan Duda jest prawnikiem i wie co robi oraz jaka odpowiedzialność bierze za swoje decyzje. Więc nie strasz proszę ani jego ani zasad prawnych, których domniemam nie znasz bo chyba konstytucjonalistą nie jesteś. Pisałam wielokrotnie Konstytucja RP została napisana w nieprecyzyjny, często dwuznaczny sposób, po to aby służyć pomagdalenklo0wym kolesiom i dać możliwości tworzenia ogromnej ilości KONSORCJUM PRAWNICZYCH. ONE WYRASTAŁY JAK GRZYBY PO DESZCZU. Konstytucjonaliście interpretują ten sam zapis Konstytucji w RÓŻNY sposób często kontrowersyjny!!!
PIS rządzi zgodnie z literą prawa . Zaproponowano dzisiaj opozycji wzmocnienie ich praw podobnie jak w modelu angielskim mogliby np. przygotowywać program obrad sejmu . Opozycja jednak NIE JEST TYM zainteresowana, chcą nadal łamać prawo poprzez okupację sejmu. To o co im teraz chodzi?
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 12:04:51
1 2
@Henryk V Mój mąż twierdzi, że w Anglii nie ma prawdziwej demokracji , tam nawet media są podporządkowane rządowi. Tylko BBC może relacjonować obrady parlamentu!! Ludzie muszą robić to co RZĄD od nich oczekuje, tam rządzi establishment. Do parlamentu nie mają dostępu zwykli ludzie!!! Parlament brytyjski jest CHRONIONY i nie ma tam dostępu zwykły śmiertelnik. Teren wokół angielskiego parlamentu JEST NIEDOSTĘPNY DLA INNYCH I CHRONIONY.!!!
Według mojego męża DEMOKRACJA obecnie w Polsce jest na NAJWYŻSZYM , znanym mu poziomie w porównaniu do innych krajów.
Mówi, że gdyby ludzie naruszali wolność obywateli, naruszali prawo poruszania się obywateli a szczególnie rządu lub członków partii rządzącej to POLICJA rozgromiłaby ich z UŻYCIEM PAŁEK , gazu itp. Nikt by tam się z nimi nie PATYCZKOWAL. TACY, KTÓRZY NAWOŁUJĄ DO DZIALAŃ PRZECIWKO RZADOWI , W TYM MEDIA KOŃCZĄ WE WIE WIĘZIENIACH.
Tak było już w historii Anglii.
Z tym szacunkiem do opozycji w Anglii też bywa różnie bo i tam nieźle się kłócą , ale nikt nie blokuje mównicy i nie paraliżuje prace parlamentu jak to miało miejsce w Polsce ostatnio.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 12:10:49
3 1
@Stefania1968 Obejrzyj proszę ten film w linku poniżej, tam znajdziesz odpowiedz na wszystkie zadane przez Ciebie pytania.
https://youtu.be/jL4G9vQjVOA
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 12:12:48
1 0
Proszę mi wybaczyć ale teraz wracam do swoich obowiązków, wrócę później.
Pozdrawiam wszystkich.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 12:40:21
0 3
Pani Grażyno, proszę nie zostawiać mnie z jakimś filmikiem z YouTube. Przecież sama Pani pisze o szkodliwości internetu, kolorowej prasy itd.
Proszę o ustosunkowanie się do bezokolicznikowych form wypowiedzi. Podanie konkretów, faktów, nazwisk i liczb choćby kwot'drenażu pieniędzy', konkretnych przykładów dotyczących gwarantowania intersów Polski, nazwisk zdrajców narodu i na czym ich zdradziecka działalność polegała. Interesują mnie też przykłady tych szkodników itd.
Lubi Pani długie wypowiedzi. Proszę odpowiedzieć krótko i rzeczowo. Być może nie zdaje sobie sprawy w jakiej rzeczywistości żyję już tyle lat.
Odpowiedz
marekmintal
2016-12-21 13:26:36
1 4
@Grażynkohajes widze, że twoim autorytetem jest Sumliński, gostek który podciął sobie żyły w Kościele, na szczęście przeżył i żal mi Was, ale jak już próbował popełnić samobójstwo to mógł poza Kościołem
Odpowiedz
HenrykV
2016-12-21 14:00:19
0 2
Pani Grażyno, proszę w takim razie, żeby Pani męża nie słuchała, tylko myślała.
Odpowiedz
34607szczawa
2016-12-21 15:45:28
1 0
Poczekajmy jeszcze rok i zobaczymy jak wypada nasza gospodarka (też na tle innych państw). Ludzie mają gdzieś TK, blokady i kto co powiedział. Jeżeli nie bedzie źle to PiS porzadzi jeszcze dlużej niż PO. Walka o stołki była jest i będzie tego nie zmienimy.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 16:27:02
2 2
@Stefania1968 Nie pisałam , że internat jest zły, pisałam o FAKCIE używania mediów społecznościowych jako ZAMIENNIK normalnej ROZMOWY I KONTAKTÓW MIĘDZYLUDZKICH.
Odnośnie magazynów są one głownie źródłem ploteczek o CELEBRYTACH .
Internet jest źródłem różnych informacji ale nigdy nie zastąpi wiedzy książkowej, edukacyjnej!!
Fakty związane z aferami i drenażem pieniędzy z Polski były sprawdzone przez służby kontrolne, antykorupcyjne, sprawdzane przez dziennikarzy śledczych. Chyba nie oczekujesz ode mnie abym opisała każdy przypadek , tylko 8 lat rzadów
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 16:38:37
3 0
PO-PSL przyniosło Nam ponad 800 afer korupcyjnych, a gdzie reszta poprzednich rządów!!!
Niektórzy żyją w Matrixsie dla swojej wygody i chęci utrzymania TYLKO SWOICH PRZYWILEJÓW.
@HenrykV TAM GDZIE KOŃCZY SIĘ MERYTORYCZNA DYSKUSJA OPARTA NA faktach tam zaczynasz personalne ataki, skąd ja to znam?
Fakty są takie jak przedstawiłam, trudno żeby rodowity Anglik , który odwiedził wiele krajów i żył we własnym kraju większość swojego życia nie potrafił ocenić realiów Anglii!!!
To Ty wiesz lepiej od niego i mnie gdzie spędziłam tam 8 lat?
MY NIE ZNAM DRUGIEGO TAKIEGO KRAJU W UNI EUROPEJSKIEJ GDZIE OPOZYCJA stanęła NIELEGALNIE, ŁAMIĄC PRAWO PRZECIWKO demokratycznie wybranemu rządowi!!
Finał jest taki:
Wszyscy Ci, którzy czynnie , słownie bądź fizycznie naruszyli WOLNOŚĆ posła odpowiedzą za ten czyn prawnie.
Już są zgłoszenia do prokuratury w Jeleniej Górze za napaść w stosunku do Pani Minister Edukacji.
Odpowiedz
Afirmacja
2016-12-21 16:51:56
0 3
@grazynahayes nie zgadzam się, osobiście używam social mediów do edukacji i bardzo sobie to chwalę. Fajne uzupełnienie do wiedzy książkowej. Tylko trzeba umieć wyselekcjonować dobre informacje. Nie sądzę by czytanie ploteczek miało jakiś zły wpływ na mnie i moją inteligencję.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 17:30:46
0 3
pani Grażyno Heys- cytat za Panią: przez 20 kilka lat w tym kraju DEMORALIZOWANO SPOŁECZEŃSTWO!!! ' w jaki sposób? Nie czuję się zdemoralizowana. Społeczeństwo też ja i moje pokolenie. Proszę mi wytlumaczyć w jaki sposob jesteśmy zdemoralizowani. Konkret proszę.
'ZACHODNIA EUROPA JUŻ DAWNO JEST ZDEMORALIZOWANA, ZISLAMIZOWANE PAŃSTWA Europy to manipulowani, poniżani Europejczycy PRZEZ ICH WŁASNE RZĄDY!!! ' - czy doprawdy uważa Pani, że te społeczeństwa są poniżane? Konkret proszę! proszę wypowiedzeć się w imieniu tych społeczeństw.
- Nie istnieją tam fundamentalne wartości , które determinują suwerenność, niezależność państwową- o jakich wartościach Pani pisze. Konkret i dowód na to, że one nie istnieją.
- Zniszczono wspólne korzenie Europy to jest chrześcijaństwo.- jak zniszczono? W jaki sposób? Jako chreścijanin nie czuję, żeby moja wiara została zniszczona.
- Zniszczono dobry system edukacji, stosując uogólnienia i ich ekwiwalenty typu: zdrowa żywność, plotki z magazynów i życia gwiazd, kwestie gender, ucieczka od kultury i wartości rodzinnych.- albo mówimy o systemie edukacji albo o świadomości, zdrowego żywienia. Jak te bzdury mają się do świetnie wyedukowanych inżynierów, cenionych na całym świecie, lekarzy, nauczycieli........ chyba Pani pojechała z ta zniszczoną edukacją.
- Strefa życia społecznego w prawidłowym znaczeniu została zastąpiona internatem, urządzeniami mobilnymi, ludzie nie potrafią normalnie KOMUNIKOWAĆ SIĘ miedzy sobą, nie ma już kultury wspierania się międzysąsiedzkiego- Nie ńie została...... ludzie nadal się spotykają, rozmawiają. Zdobycze technologiczne są faktem. Każdy ma rozum i wie jak z nich korzystać.
- Struktury WŁADZY zastępuje się ich DEKREDYTACJĄ poprzez środki masowego przekazu, uzurpujące sobie prawa WSZECHWIEDZĄCYCH , KŁAMLIWYCH TŁUSTYCH KOTOW , o przepraszam LISÓW, tudzież Michników.- Media nigdy nie będą obiektywne. Zawsze będą reprezentować czyjeś interesy.
Zniszczono relacje pracodawca- pracownik- W jaki sposób? Konkret proszę.
Zniszczono prawo i porządek publiczny!! - Nie nie zniszczono. Żyjemy w kraju, w którym szanuje się prawo i porządek publiczny.

-Co robiły szkodniki? A niszczyły to wszystko czyli doprowadzali POLSKĘ do DESTRUKCJI , SAMOZAGLADY!!! Jakiej samozagłady???? Destrukcji??
Żyjemy w wolnym, demokratycznym kraju. Polacy wybierają rządzących w wolnych i demokratycznych wyborach.
Jaka destrukcja kraju???. Mamy wzrost gospodarczy, przeżyliśmy lepiej niż inne kraje kryzys finasowy, co z resztą podkreślił też Morawiecki. Wiele z jego zalożeń w planie jest kontynuacją poprzedniej polityki gospodarczej.
Pisze Pani, że rząd reformuje religię i to jest chyba jeden z najgłupszych fragmentów Pani wypowiedzi.
Odpowiedz
HenrykV
2016-12-21 17:47:28
0 3
Pani Grażyno, naprawdę nie zna Pani kraju, w którym opozycja postuluje do rządu, żeby ustąpił? Pierwszy przykład z brzegu - Wielka Brytania i choćby Brexit, opozycja wzywała do zmiany rządu. Francja - nie ma chyba roku, w którym przez ten kraj nie przetaczałyby sie demonstracje wzywające do dymisji rządu, Niemcy - protesty przeciwko Angeli Merkel i choćby jej decyzjom co do uchodźców, Grecja - potęzne strajki i demonstracje w sprawie dymisji rządku, który zapowiedział cięcia,, Węgry - demonstracje przeciwko ograniczaniu wolności słowa przez Orbana, Rumunia i protesty ludzi, które doprowadziły do zmiany rządy, jeszcze raz Węgry i ustąpienie socjalistycznego rządu,, przeciwko któremu protestowało społeczeństwa, Słowacja i protesty ludzi przeciwko rządom Dziurindy, Hiszpania - protesty przeciwko rządowi Mariano Rajoya, USA - protesty przeciwko Bushowi, a teraz Trumpowi.

Rozumiem, szanowna Pani, że wszędzie tam, ci ludzie na ulicach są nazywani esbekami, szkodnikami, gorszym sortem, itd.

Czy z 800 afer potrafi Pani wymienić chociaż 10?. Chciałbym przy tym, żeby pani trzymała się własnych twierdzeń, że o winie przesądza wyłącznie prawomocny wyrok skazujący (tak przynajmniej Pani pisała, gdy ja napisałem o aferze Telegrafu i roli Jarosława Kaczyńskiego w przejęciu części mienia RSW Prasa)..

Co do zasług Pani męża - ja ich nie kwestionuję, bo go nie znam. Chciałbym tylko zwrócić uwagę, że jako poddany brytyjskiej królowej jest zapewne wyznania anglikańskiego, a zgodnie z zasadami tego Kościoła, głównymi jego wrogami są 'papiści' czy katolicy, czyi także Polacy
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 18:05:01
3 1
Zaraz , zaraz ale o czym My tutaj dyskutujemy? Tematy zastępcze? Przecież tematem jest PRÓBA ZAMACHU na demokratycznie wybrany rząd polski!!!
To czy się komuś podoba czy nie sposób realizacji programu PIS-u wraz z zjednoczoną prawicą NIE JEST USPRAWIEDLIWIENIEM na zamach na wolność osobistą na większość sejmową!!! Plus ograniczaniem PRAWA DO SWOBODNEGO PORUSZANI9A SIE, blokada pracy SEJMU, napaści słownej, fizycznej, podjudzaniem ludzi do blokad biur PIS-u, sianiem nienawiści i pogardy do rządzących!!!
To o takiej DEMORALIZACJI pisałam.
Przewróceniem systemu wartości , gdzie OFIARE ataków np. na posłankę Pawlowicz nazywa się AGRESORKĄ!!! To od kiedy ofiara jest agresorką a agresor ofiarą?
To nie jest demoralizacja?????? Stoją za tym KOD-owcy, opozycja, byli BENIFICJENCI systemu opresji. Ci ludzie śmieją się z siłowo zatrzymanych posłów zjednoczonej prawicy, ubliża się im mówiąc , że uciekali jak szczury podczas gdy oni skończyli swoja prace w sejmie i mieli PRAWO jak każdy inny swobodnie i bez napaści i BLOKAD udać się do swoich domów!!! To to nazywacie normą? Tak się NIE DZIEJE W ŻADNYM CYWILIZOWANYM KRAJU!!!
KRYTYKA OPOZYCJI TO ICH GWARANTOWANE PRAWO ALE NA ZASADZIE merytorycznej rozmowy, włączeniu się w proces wzmacniania państwa. pracy na rzecz Polski i Polaków a nie ZWYKŁEJ HUCWY !!!
ZASADY SĄ TAKIE:
Naród wybiera rządzących w demokratycznych wyborach na podstawie oceny ich programu wyborczego a po okresie 4 lat OCENIA RZADZACYCH POPRZEZ KARTKĘ wyborczą!!!!
Rząd realizuje to do czego się zobowiązał wobec narodu i SIŁOWE PROBY obalenia tego rządu przez OPOZYCJE są NIEL;EGALNE, ZABRONIONE PRAWEM.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 18:20:58
3 1
@HenrykV Przykłady, które przytoczyłeś odnosiły się do niezadowolenia zdecydowanej większości narodu a nie do opozycji , która blokuje i uniemożliwia pracy rządu!!!
Powtarzam tutaj opozycja tym steruje i przygotowywała się do obalenia rządu już poprzez nielegalne wybranie sędziów TK w poprzednim rządzie. KOD już był zarejestrowany w chwili przejęcia rządów PIS to skąd wiedzieli, że niby będzie łamana demokracja???????
Zniszczyli wszystkie możliwe struktury państwa: przemysł, gospodarkę , media w obcych rękach ponad 80%, banki , zniszczyli polskie stocznie, górnictwo, energetykę , wojsko niezdolne do obrony kraju, miejsca pracy, itp. Praktycznie utraciliśmy w ten sposób SUWERENNOŚĆ. Państwo istniało TYLKO TEORETYCZNIE, patrz taśmy prawdy co mówili tam ludzie z PO.
Listę afer zaraz zamieszczą. Robiłam już to KILKAKROTNIE!!!!!!!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 18:26:46
3 1
Lista afer PO-PSL I kadencji:
http://markd.pl/afery-po-0-748-i-kadencja-rzadow/
Lista afer PO-PSL Drugiej kadencji:
http://markd.pl/afery-po-ii-kadencja-cz-ii-od-1500-do-1799/

ŁĄCZNIE 1799 afer!!!!!!!!! Tylko rządy PO-PSL a gdzie reszta???????
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 18:31:06
3 0
O przepraszam jest jeszcze część TRZECIA afer PO-PSL :
http://markd.pl/afery-po-ii-kadencja-cz-3-od-1800/
ŁĄCZNIE 2496 afer I TO tylko w ciągu 8 lat ich rządów!!!!!!!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 18:43:03
3 1
Przekręty w II RP - tekst przemówienia Leppera w sejmie:
http://ojczyzna.pl/Arch-Teksty/LEPPER__Przemowienie-sejmowe-pelne.htm

http://www.dailymotion.com/video/xkeet1_mogli-chciec-go-zabic-lepper-w-sejmie-2001-r-ujawnil-nazwiska-sumy-politykow-pracujacych-dla-mafii-c_news
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 19:51:24
0 3
Pani Grażyno, szkoda, że nie ustosunkowała się Pani do moich wpisów, odnoszących się bezpośrednio do Pani wpisów. Na jeden z nich, odpowiedziała Pani kopiując link. Prowadzę jednak polemikę z Panią, a nie z youtubem.
Rozumiem, że te afery, o których Oani pisze, to udokumentowane przestępstwa, zakończone wyrokami.
Proszę nie wypisywać tych bzdur o niszczeniu przemysłu, struktur państwa, górnictwa, energetyki itd....
Tauron, pge, itd mają się dobrze. Przynoszą zyski, dofinansowują w tej chwili górnictwo. Górnictwo no cóż... są tańsze źródła pozyskiwania energii, bardziej ekologiczne. Narzekamy na smog i smród, zatruwanie powietrza. Palimy najtańszym węglem. To inna kwestia.
Cieszę się, że wielu zwolenników i przedstawicieli partii rządzącej ma cywilizowane poglądy, zarówno te w sferze społecznej, jak i gospodarczej. Gdyby wszyscy prezentowali takie poglądy jak Pani, wyszłabym chyba nawet z KODem na ulicę (mimo tego, iż ich nie popieram).
Żyjemy w demokratycznym państwie, którego wyrazem są m.in. demokratyczne wybory, w których społeczeństwo wybiera rządzących. Tak się też stało w ubiegłym roku. Jakoś nikt nie wrzeszał o sfałszowanych wyborach. Wpisana w demokrację jest też opozycja. Im silniejsza partia rządząca tym i działania opozycji przybierają na sile.
Niech Pani nie neguje i przekreśla osiągnieć demokracji. Proszę pod prykrywką chrześcijaństwa i wartości, o których Pani pisze, nie nazywać ludzi o odmiennych poglądach nie tylko politycznych, żydami, masonami, komuchami tudzież 'tłustymi kotami czy lisami' itd. bo to uwłacza godności ludzkiej i zasadom etycznym i chrześcijańskim.
Odpowiedz
Voy
2016-12-21 21:53:08
1 1
Wszyscy, a przynajmniej bardzo wielu stara się odsunąć od władzy tego 'straszliwego Kaczora' metodami legalnymi i nielegalnymi (najczęściej nielegalnymi), a 'straszliwy Kaczor' nie chce ustąpić;)
Odpowiedz
adamsmith
2016-12-21 22:08:05
2 3
ludzie mają pamięć jak rozwielitka, albo są perfidnymi pachołkami na usługach elity:

1. Szacunek dla opozycji
Przypomnijcie sobie jak za poprzedniej kadencji w sejmie była traktowana opozycja przez marszałka Stefana Niesiołowskiego człowieka chorego z nienawiści, a prywatnie donosiciela na własną narzeczoną do bezpieki :)

2. Media
Przypomnijcie sobie 'akcję' ABW w redakcji 'wprost' wyszarpywanie laptopów itd.
Inwigilacja dziennikarzy, znacie tą aferę?? Wystarczyło nie być z tvn-u i juz sie było na podsłuchu. A podobno to PiS ma panstwo policyjne heh. W samym 2014 roku zatrzymano w areszcie 12 dziennikarzy tv republika. Znam każdego z nich z imienia i nazwiska bo sam pisałem w związku z tym skargę do KGP. Areszty na 24h i do domu tylko po to zeby młodego człowieka zastraszyć. I to tylko za to że nie jest z mainstreamu.

Także chłopy nie byliście nie widzieliście nie pamietacie no ale cóż wypowidać sie można. :)
Włączcie sobie youtuba zobaczcie jak sie kto zachowuje, jakiego języka używa i wszystko będzie jasne.

Pani @Stefania1968 odniose sie do ostatniego postu bo byłoby za dużo tego i tylko tak w skrócie czyli to o co Pani prosiła - konkrety.
1. Niszczenie przemysłu?? proszę bardzo - prywaryzacja grupy Ciech
2. Tańsze źródła energii od węgla w Polsce?? - niechże mnie Pani oświeci co to takiego, a ja już obiecuje że sie podzielę zyskami :) Tylko wie Pani proszę o konkret
3. Zadaniem opozycji jest pokazywanie obywatelom jak źle rządzący rządzą, a nie uniemożliwianie rządzenia poprzez np. obleganie mównicy. To są działania przekraczające pole dla opozycji i stają sie dywersją sejmu jako takiego, nie tylko rządzących.

P.S. @DRKidler dej se spokój bo zwieracz masz tylko jeden :) i po co się potem po lekarzach włóczyć. Napisałem 'a może twój...' bo nie znam motywacji twoich idiotycznych wpisów, a ta w związku z ostatnimi zmianami legislacyjnymi ta o której pisałem jest oczywista. Kolejna motywacja to bycie idiotą, a w to nie chce wierzyć.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-21 22:17:30
2 3
PO rządziło przez 8 lat stosując jako fundament tego (nie)rządzenia straszenie PIS-em. I tak bardzo dumni byli z dopracowania tej strategii że wpadli w ułudę iż są niezniszczalni.

Po roku rządów PiSu okazuje się że to w większości ludzie tacy jak inni.

Zachodzi nawet podejrzenie że mogą chcieć nienajgorzej dla kraju, dla ludzi.
Nawet przedstawiany za największego oszołoma i paranoika Macierewicz jako szef MON nie rozwalił armii ani nie wywołał wojny.

Teraz POwcom puściły nerwy, zachowują się o dwie klasy gorzej niż PIS będący w opozycji.
Chyba czują że nadchodzi czas zapłaty za swoje afery i nadużycia. Czego im szczerze życzę.

Takie jest moje zdanie, osoby która nigdy dotąd nie głosowała na PIS,a na PO kiedyś niestety tak.
Odpowiedz
zajec
2016-12-23 11:45:31
0 0
Rzady przychodza i dochodza. Zaczynaja z wielkimi planami, wielkimi nazwiskami, a odchodza w nieslawie. Mielismy juz zamachy stanu, zabilismy Prezydenta. opozycje trzymalismy za drutami i w kryminalach. Przezylismy ucieczke wladz swieckich , koscielnych i wojskowych za granice.
Przezylismy Magdalenke, gdzie obecni tam podzielili sie Polska po kawalku.
Kazdemu wtedy pasowalo, a teraz Kosciol razem z Kaczorem gada, ze malo dostali.
Kaczor przyszedl z wielkim planem, odejdzie, podobnie jak inni, bo brakuje mu nazwisk ze znaczacym dorobkiem zawodowym , a zyciorysy niektorych sa takie, ze lepiej trzymac pieniadze schowane.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-23 12:26:39
2 0
@zajec Zanim Pan Kaczyński i PIS wraz ze zjednoczoną prawicą odejdą upłynie wiele czasu .
Powód:
Na obecnej scenie politycznej NIE MA partii, która ma jakikolwiek plan UZDROWIENIA polskiej gospodarki i wzmocnienia jej pozycji!!!
Póki co mamy GAWĘDZIARZY i egoistów myślących tylko o tym jak przywrócić im DAWNE PRZYWILEJE.
Wracając do tematu NIELEGALNEJ OKUPACJI sejmu(sali plenarnej) przez opozycję:
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-23 12:30:07
1 1
Mój mąż w SPRZECIWIE do okupacji sali plenarnej przez opozycje PLANUJE SPRZECIW poprzez OKUPACJĘ TOALETY do 11 stycznia 2017 roku.
Liczy także na przychylność firmy PIZZA HUTT.-:)-:)
Odpowiedz
wartownik
2016-12-23 13:06:55
1 2
Mąż @grażynyhajes bedzie srał i wypróżniał sie w toalecie do 11 stycznia, dramat... Rada dla @gh jest taka naucz sie gotować to męża nie bedzie czyściło,
Odpowiedz
marekmintal
2016-12-23 13:29:43
0 2
@do męża Grażyny, w Wigilie jest u mnie dodatkowe nakrycie i sie na sycisz oraz gwarantuje że cie nie przeczyści, więc zapraszam
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-23 13:47:36
0 0
Ten 'SPRZECIW' mojego mężą był ŻARTEM!!!!!
Trzeba być ' geniuszem: , żeny potraktować to poważnie!!!!
To miało POKAZAĆ jak dziecinne jest to NIELEGALNE OKUPOWANIE sali plenarnej sejmu przez opozycję!!!
Stąd motyw TOALETY I PIZZA HUT!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-23 13:49:58
1 0
żebt potraktować to poważnie........... przepraszam za błąd
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-23 13:58:22
1 0
Jaka to jest OKUPACJA? Posłowie PO i Nowoczesnej wychodzą z tej sali do swoich domów, udzielają w międzyczasie wywiady w różnych stacjach telewizyjnych, korzystają z wolności przebywania na zewnątrz I korzystania z wszelkich wygód!!!
Toż to nielegalne PRZEDSZKOLE, nie wspominając już o pseudoprzekazach o 19:30 każdego dnia:)
Nawet posłowie PSL porzucili tę SZOPKĘ-:) -:)
Mam nadzieje, że ktoś podeśle im karpia i opłatki -:)
Tak czy siak zgłoszenia do Prokuratury o atakach na posłów PIS i pracowników TVP już zostały zlożone.
Póki co Wesołych Świąt Bożego Narodzenia należy im życzyć.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-12-23 13:59:25
1 0
żeby potraktować to poważnie............ przepraszam
Odpowiedz
zajec
2016-12-23 14:56:30
1 0
Zadziwiaja mnie projekty obrony RP przy udziale szkolonych przez internet naiwniakow z tzw OT.
Skad to wielbiciel Che Guewary wie, ze nad lasek, w ktorym bedzie siedzial OT nie nadleci ruski samolot i nie wywali 4 ton bomb, co skonczy sprawe, tylko nadejda tam jacys komsomolcy?
Aby zniszczyc czolg, trzeba obecnie byc wyposazony w specjalistyke, co wiecej, trzeba byc z ta bronia ostrzelany, a nie tylko symulacje komputerowe. Obsluga musi byc zgrana, odporna na stres. Cwiczenia z bronia zaawansowana sa bardzo kosztowne, kasy nie ma z pewnoscia nawet dla zawodowych. Kiedys , za zsw, obsluga ppk malutka cwiczyla rok na sucho, aby pod koniec sluzby oddac jeden strzal przestarzala rakieta na drucie. Obecnie, ruski czolg z dzialka skutecznie strzela na 3 km, a z wkm skutecznie strzela na 2 km. Zeby strzelic z ppk malutka, musisz podejsc na 200 metrow,jezeli przezyjesz , a nawet, jak strzelisz, to go tylko osmrodzisz., Z kalacha strzelisz na 400 m, ale nie trafisz.
Obecnie zakupy dla wojska sa wstrzymane, podobnie z remontami. Naczelne dowodztwo sie odmeldowalo, zostal Wodz Naczelny Misiewicz. Gratuluje pomyslow, oby tak dalej.
Odpowiedz
pawell
2016-12-23 20:26:19
1 0
...każda władza ma coś za uszami...ja miałem tej'władzy' dosyć, gdy źle zaczęła traktować część obywateli

https://www.youtube.com/watch?v=XnI2MSbYpT0
od tego zaczął się ruch Kukiza...Zmieleni.
Obecna też nie jest 'święta'...lecz nie święci garnki lepią...czy będą za ludźmi, a nie za swoimi przywilejami i ciepłymi emeryturkami czas pokaże...warto to śledzić i punktować, aby gdy nadejdzie czas remanentu przedstawić za i przeciw.

Do: zajec
http://www.fakt.pl/wydarzenia/swiat/bomba-ktora-niszczy-czolgi/x20q6ez
są jeszcze inne rodzaje które skutecznie zastosowano w Iraku...zniszczenia 'przeraziły' nawet samych Amerykanów. Raczej nie czołgi są dziś skuteczną obroną.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Lokalni parlamentarzyści PiS komentują wydarzenia w sejmie"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in