Baner Baner
20°   dziś 20°   jutro
Środa, 01 maja Józef, Jeremiasz, Aniela, Filip, Lubomir, Ramona

Kto namalował swastykę i nazistowskie symbole na wiadukcie i przystanku?

Opublikowano 28.06.2017 15:25:02 Zaktualizowano 04.09.2018 16:24:53 pan
53 12437

Mszana Dolna. Jak informuje dziś policja, na wiadukcie kolejowym oraz wiacie przystankowej w Mszanie Dolnej w kwietniu pojawiły się faszystowskie symbole. Nieznani sprawcy namalowali m.in. swastykę i symbole używane przez neonazistów. Funkcjonariusze prowadzą w tej sprawie dochodzenie.

Komisariat Policji w Mszanie Dolnej prowadzi postępowanie w sprawie publicznego propagowania i rozpowszechniania ustroju faszystowskiego. Chodzi o namalowanie farbą na wiadukcie kolejowym przy ulicy Orkana hitlerowskiej swastyki oraz inicjałów „NS” oraz namalowanie na wiacie przystanku przy ulicy Starowiejskiej (obok Zespołu Szkół Techniczno-Informatycznych) swastyki oraz ciągu cyfr „1488” i symbolu „C18”.
Według policji, napisy pojawiły się w kwietniu. - Policja prosi ewentualnych świadków tych zdarzeń o zgłoszenie się do Komisariatu Policji w Mszanie Dolnej lub też najbliższej jednostki policji - apeluje mł. asp. Jolanta Mól, rzecznik prasowy Komendy Powiatowej Policji w Limanowej.
Cyfry „1488” to sformułowanie często używane przez neonazistów, maskujące określenie zdań oraz skrót Heil Hitler. Z kolei C18 to symbol brytyjskiej organizacji terrorystycznej, utworzonej przez neonazistowską organizację Krew i Honor.
Już w 2016 roku zaczęto zadawać pytanie, czy w Mszanie Dolnej dochodzi do aktów antysemityzmu. Dla niektórych mieszkańców świadczyło o tym rozbicie tablicy informacyjnej przy żydowskim cmentarzu oraz pojawienie się w mieście naklejek z hasłem „Mszana Dolna od Żydów wolna”.
Zobacz również:

Komentarze (53)

P36
2017-06-28 18:24:21
9 4
no i mamy ideologiczne efekty propagandy toruńsko - pisowskiej... jak to będzie się rozwijać jak nikt nie będzie w porę reagował? zobaczymy i się już niedługo zdziwimy...
Odpowiedz
DRKidler
2017-06-28 19:29:38
11 4
Faszystowskie bojówki atakują ludzi o odmiennych poglądach. Rasizm w kościołach i na ulicy. Upolitycznienie policji , sądów i publicznej telewizji . Prawa człowieka nie są w Polsce respektowanie. Płuca polski są wycinane w pień. Edukacja szkolna jest pod dyktando dyktatora. A to wszystko dzięki głupim powtarzam dzięki głupim Polakom którzy sprzedali wolność , demokrację za 500 +
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-28 19:36:35
5 4
To bardzo niedobrze, że ktoś rozpowszechnia takie symbole.
Na domiar tego wszystkiego dzisiaj odnalazłam inną informację:

cytat tytułu:
'AKT OSKARŻENIA DLA POLAKA W POLSCE ZA POTĘPIENIE BANDERYZMU ! '
https://www.youtube.com/watch?v=hKHMCElGJtM

oraz następny tytuł do linku poniżej:
'J. Międlar już oskarżony ! A.Jabłonowski już prawie PRZYPADEK ?? '
https://www.youtube.com/watch?v=4KO0Xj7xSoM

Tak więc Panowie uważajcie na słowa, bo ich także używaliście, albo wasi koledzy, już nie pamiętam dokładnie.
Odpowiedz
fakturypapieza
2017-06-28 19:43:17
0 1
Hahaha, naklejki :P pozdro dla kumatych
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-28 20:17:21
1 1
A może Policja sprawdzi , ten trop ?
cytat tytułu artykułu:
'Niemcy w SZOKU ŻE W EUROPIE JEST KRAJ W KTÓRYM SSmani są BOHATERAMI NARODOWYMI ! '

https://www.youtube.com/watch?v=-kxdrcGLLto
Odpowiedz
NoName7
2017-06-28 22:47:58
1 1
Ktoś sobie robi jaja i teraz śmieje się bo Policja wzięła to za propagowanie nazizmu.
Odpowiedz
Hiena
2017-06-29 07:54:41
5 2
Prawicowo-katolickie poglądy, rasizm, antydemokracja to tylko wstęp do nazizmu propagowanego przez NSDAP a jak bliskiego temu co w Polsce obecnie...
Odpowiedz
Jerko
2017-06-29 09:00:45
3 1
@grazynahayes pełne zrozumienie tematu. Artykuł o neofaszyzmie a pani wyjeżdża z Międlarem. Faszysta pełną gębą. O jabłońskim musiałbym doczytać ale obserwując wpisy pani Grażyny to pewnie od poziomu też nie odbiega. Pseudo narodowcy podszyci pseudo-katolicyzmem a w rzeczywistości homofobiczni bandyci i faszyści.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 09:13:14
1 0
@jarko Czy Ty się mierzyłeś z mitycznym Tazeuszem ? Przytoczyłam ten link bo właśnie jest w nim mowa o symbolice nazzistowskiej oraz tych, którzy tę symbolikę propagują. !!!

Według mojej wiedzy, a także informacji tutaj zawartych, jest to prawem ścigane. Więc jest obowiązkiem każdego zgłaszać te kwestie, informować. To była tylko sugestia dla Policji, jakiś tam trop.
O to pytano w artykule więc spelniłam swój obowiązek obywatelski.

W czym widzisz problem?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 09:21:08
1 0
@jarko To co , wobec Ciebie, Ci, którzy mówią jak jest, Ci którzy mówią o tych , którzy propagują symbolikę SS-manców, wzorują się na niej - to nie spełniają swojego obowiązku? To ten Pan Międlar i P. Jabłoński mówiąc o tych,. którzy propagują symbolikę faszystowską i potpiają takie dzialania niezgodne z prawem , prawem zabronione to oni niby są faszystami ?

To niby jedni faszyści ganią tych , którzy propagują faszyzm i na nim sie opierają, podziwiają ?
Gdzie tutaj jest sens? To Ty raczej masz problemy z systemem wartości i przestrzeganiem prawa. !!!
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 09:34:22
1 2
To muszą być już te opisywane w biblii czasy ostateczne, gdzie upadł system wartości poszanowania drugiego człowieka, gdzie nieprawda jawi sie prawdą, gdzie wielu odeszło od Pana Jezusa i zawierzyło sługom szatana na ziemi, mówi o tych czasach wielu ludzi, mówi się o tym w Apokalipsie, tam też to znajdziecie, A ks. Natanek o tym niemalże krzyczy, wyjaśnia swoim wiernym, gdzie jest upadek człowieczeństwa, religii i na czym to polega.

Piszą, mówią o tym wielu,publikacjach książkach itp, lLInki DO TEGO Wam potem załączę, podam źródło tej informacji.
Głupota tzw, 'poprawności politycznej' propagowana przez lewactwo sięga dna i jest zagrożeniem europejskiej , chrzescijańskiej cywilizacji.

@jarko Wydaje się, że Ty tej propagańdzie TEŻ uległeś, szatańskiej propagandzie, wyciągam do Ciebie pomocną dloń, bo nigdy nie jest za późno, aby pomóc, uratować innego człowieka.
Odpowiedz
mlodziezowo
2017-06-29 09:55:18
0 1
Heh faszyzm się odradza i to w Polsce nie w Niemczech! Swastyki na ulicach, a w szkołach..... strach pomyśleć jak dzisiaj dzieci się zachowują, pani nauczycielka zadaje pytanie, a cała klasa.... no właśnie jeszcze nie tak dawno dzieci zgłaszały się do odpowiedzi a dzisiaj SALUTUJĄ.
Nad morzem w jednym ze sklepów wystawca odział lalki w odzież patriotyczną i wystawił w witrynie sklepowej. Oczywiście lali stały na baczność i salutowały. (http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/51,35612,21979807.html)

Telewizja polskojęzyczna kilka dni temu emitowała reportaż w głównym wydaniu programu informacyjnego o nieszczęściu jakie spotkało wycieczkę niemieckich muzułmanów w Polsce. Wycieczka zawitała w różnych częściach naszego kraju i WSZĘDZIE spotykali się z mową nienawiści, rzucano w nich wibratorami.

heheheheheh....
Odpowiedz
daniel393
2017-06-29 10:01:12
0 1
Tak, ja też uważam, że to 'już'. Spełnia się to, co jest w Piśmie Świętym... (inne 'znaki' też to pokazują)
Ma to być jednak (również) czas łaski, ale lekko nie będzie...
Warto zgłębić temat - niewiedza nie zwalnia od odpowiedzialności... ;)

Pokój i Dobro :)
Odpowiedz
mlodziezowo
2017-06-29 10:01:19
1 0
http://trojmiasto.wyborcza.pl/trojmiasto/7,35612,21979807,witryna-sklepu-patriotycznego-a-w-niej-lalki-unosza-raczki.html
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 10:17:02
1 0
@mlodziezowo A kto mówi, że faszyzm odradza się w Niemczech? , przecież takiej informacji tam nie było. !!!
Obejrzyj raz jeszcze ten ostatni link, tam pokazują Ukraińców, którzy noszę swastyki na mundurach, tam zobaczysz znak bractwa rodzin niemieckich na ukraińskich flagach tj, czaszka z piszczelami, tam zobaczysz zdjęcia salutujących Ukraińców z ręką podniesioną do góry, jak to robili nazziści.

Tam mówią o tym, że w szkołach uczą dzieci na hołdzie Bandery , mają dzieci takie podręczniki w szkołach. itp, itd.
Pokazują to co ponoć znaleźli na takich ich narodowych stronach. Widziałam więcej takich rzeczy w necie .

Teraz powrót do żródeł informacji, które wcześniej wspomnialam :

Tutaj kazanie ks. Natanka, na temat wcześniej wspomniany, na nie się powoływalam, to są jego slowa:

https://www.youtube.com/watch?v=kntUlTM2TEs

Tutaj macie inne z programu 'Idź pod prąd, od ok. 38 minuty nagrania:
cytat tytułu:

'Po biskupach PSL ogłosiło zdradę Polski! Kowalski & Chojecki NA ŻYWO w IPP TV 28.06.2017 '
https://www.youtube.com/watch?v=NhVhkNLORSc

'Precz ze szmalcownikami w sutannach! Nycz przyjmuje imigrantów! Kowalski&Chojecki NA ŻYWO 26.06.2017 '
https://www.youtube.com/watch?v=60QMmPDDR-Q


Potem opierałam się na informacjach z książek dr Krajskiego: 'Masoneria polska 2014', Masoneria polska 2017'
O destrukcyjnych w skutkach dla Polski i Polaków działaniach lewackiego lobby dawnych SB-ków itp oraz ich narracji znajdziecie prawie we wszystkich książkach Wojciecha Sumlińskiego pisanych wraz z były pułkownikiem ABW, Tomaszem Budzyńskim, w tym filmy dokumentalne, reportaże niezależnych dziennikarzy śledzczych m.in. Witolda Gadowskiego i wiele , wiele innych.

Linki tychże umieszczałam tutaj wielokrotnie, wszystko jest tutaj zamieszczone, łatwe do odszukania.
Odpowiedz
daniel393
2017-06-29 10:17:22
0 1
Jeśli interesuje Was temat 'KOŃCA CZASÓW' (a powinien), to ten człowiek ma wiele w tym temacie do powiedzenia..., POLECAM:

https://www.youtube.com/watch?v=i8KVY-6mBw8
Odpowiedz
wartownik
2017-06-29 10:20:57
1 1
Grażynko złota babcia PiSu co sie dzieje w twojej główce jak twoimi autorytetami jest pseudo ksiądz Natanek, wielki mąż stanu z Żoliborza i Ojciec Rydzyk.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 10:23:16
1 0
@mlodziezowo O tym czym jest gazeta wyborcza i jacy ludzie tam pracują, przez kogo opłacani znajdziesz w 1-wszym linku, który zamiesciłam powyżej z programu 'Idź pod prąd' . Poznasz tam nawet zdanie Amerykanów na temat gazety wyborczej, a jest ona zaiste bezcenna. ;-)))

Ja osobiście nie traktuje ich jako żadne autorytety, a już na pewno nie występujące w polskiej racji.
Odpowiedz
mlodziezowo
2017-06-29 10:47:29
1 0
Szanowna @grazynahays nie wiem o czym piszesz. Wypływa to z Ciebie chyba niekontrolowanie.
Dla mnie branie na serio tekstów o faszyzmie czy nazizmie w Polsce wywołuje śmiech. Nie dla tego, że to się nie może zdarzyć ale dlatego, że niektóre media za wszelką cenę chcą zrobić aferę na skalę europy i niektórzy w to wierzą:)

Panowie P36 i DRKidler was nie obraża to, że jako taka gnida jak Lis pisze po całej europie, że my Polacy jesteśmy faszystami, nazistami i rasistami?
Odpowiedz
P36
2017-06-29 10:49:44
1 1
@grazynahayes, wychwalanie faszyzmu używając nie swoich wypowiedzi, 'sprytnie' ukryte pod linkami a nie własnym zdaniem to nadal wychwalanie faszyzmu...

sugerowanie, że nasi polscy faszyści są w porządku a zagraniczni są źli to w gruncie rzeczy popieranie tego zbrodniczego systemu wartości

a całe tabuny faszystowskich idiotów myślących, że są patriotami korzysta z co raz większego przyzwolenia kościoła, władzy i społeczeństwa na rozwijanie nieludzkich, agresywnych, faszystowskich ideologii w Polsce... a w przyszłości to Polsce i Polakom zaszkodzi zamiast w czymkolwiek pomóc

przepraszam bardzo ale wszystkich ludzi, którzy nie oburzają się z powodu faszystowskich wybryków uważam za idiotów szkodzących Polsce... swastyka to nie zabawa bo ośmiela ludzi skretyniałych, którzy rozumieją nawoływanie do zbrodni dosłownie a to prowadzi do nieszczęścia..

@daniel393 - smędzisz o końcu świata i prosisz Boga o zlitowanie nad sobą a zapominasz po prostu potępić faszystowskich zakompleksionych przestępców uważających się za patriotów... co z Ciebie za chrześcijanin?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 10:53:00
0 0
@marekmintal Zrobię wyjątek i odezwę się do Ciebie. Mój mąż potrafi czytać po polsku,. To on wraz ze mną często konsultuje te wpisy. Zupełnie popiera i zgadza się z tą narracją.

Malo tego on wierzy, że my Polacy , odrzucimy tę złą lewacką 'poprawną politycznie ' narrację, wierzy w siłę i odwagę narodu polskiego, w chrześcijan i wszystkiego tego co robimy w obronie naszej wiary.

Szykujmy się na powrót Pana Naszego, Jezusa Chrystusa. Módlmy się , czytajmy pismo święte, bo niektórzy źle Nam go interpretują, nawet niektórzy 'monarchowie' kościelni odeszli od pisma swiętego, to jest bardzo przykre, ale niestety prawdziwe. Znajdziecie to m.inn. w linkach z ' Idź pod prąd', w kazaniu ks. Natanka i w tym linku poniżej :

https://www.youtube.com/watch?v=eHuSL_pddbU
Odpowiedz
P36
2017-06-29 10:56:12
1 0
@młodzieżowo,
- śmieszy Cię gadanie o faszyźmie? moją odpowiedź masz powyżej
- a to czy Lis mi przeszkadza czy nie to całkiem inny temat, nie pod tym artykułem
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 11:00:14
0 0
'WIDZENIE STARUSZKI Z VALDRES

(Norwegia, rok 1968 - spisał Emanuel Minos) '

https://www.chlebznieba.pl/index.php?id=398
Odpowiedz
mlodziezowo
2017-06-29 11:03:12
1 0
TAK śmieszy mnie to i to bardzo. Jeszcze bardziej śmiać mi się chce jak w jednym zdaniu używa się słów: PiS, faszyzm, rasizm i kościół.
Wystarczy wyjść na ulicę.
Swastyki gówniarze malowali po murach od zawsze, nie codziennie, nie co miesiąc więc nie widzę problemu z faszyzmem tylko z wychowaniem.
Odpowiedz
P36
2017-06-29 11:12:17
1 1
zapomniałeś dodać do tej menażerii ONR, młodzież wszechpolską i wiele innych... śmiej się dalej, na razie to u nas tylko swastyki, w innych polskich miastach pobicia, także ciężkie - co bedzie dalej? rechocz sobie..
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 11:15:10
1 1
@P36 PosŁugujesz się neomarksistowską ideologią Spinelli i ludzi, , którzy ją propagują.
Zakłamaną ideologią, która nazywa
ludzi wyznających religię, chrzescijanstwo- CIEMNOGRODEM

Patriotów nazywa- FASZYSTAMI

Naród, państwo- nazywa przeżytkiem, gŁupotą

Ludzi o innych poglądach, SZANUJĄCYCH WŁASNE KORZENIE, OJCZYZNĘ - KSENOFOBAMI, RASISTAMI.

Proponuje lekturę na ten temat, tutaj znawca tematu , to wyjaśnia:

'Altiero Spinelli - nieznany patron UE - Krzysztof Karoń '

https://www.youtube.com/watch?v=1JjHXJ_9wrU

' Komunistyczny federalizm Grupy Spinelli '

http://info.peritusnet.eu/index.php/2016/06/26/prezes-moskal-polski-narod-a-grupa-spinelli/

Zastanów się proszę co piszesz, bo wydaje się, że idziesz w meadry głupoty i lewackiej 'poprawności politycznej '.

Bładzisz , wyciągam do Ciebie przyjazną dłoń.

Niech Bóg będzie z Nami.
Odpowiedz
junak83
2017-06-29 11:22:02
1 1
Haha czytałem pierwsze komentarze tylko o się uśmiałem. 'Demokrację sprzedali ' i wogule krzywda :)
Może zamiast hasła bez pokrycia zacznijcie krzyczeć ZLOBU spowrotem to będzie bardziej wiarygodne

Zondzila p o tybumal miała w swoich rękach nikt na ulicy nie krzyczał że demokracji nie ma

No ale jak PiS zadzi i ma trybunał to każdy krzyczy choć nie wie do końca jak to było.

Ja nie jestem za żadna partia ale widzę proste sytuacje które mają miejsce
Odpowiedz
junak83
2017-06-29 11:22:02
1 0
Haha czytałem pierwsze komentarze tylko o się uśmiałem. 'Demokrację sprzedali ' i wogule krzywda :)
Może zamiast hasła bez pokrycia zacznijcie krzyczeć ZLOBU spowrotem to będzie bardziej wiarygodne

Zondzila p o tybumal miała w swoich rękach nikt na ulicy nie krzyczał że demokracji nie ma

No ale jak PiS zadzi i ma trybunał to każdy krzyczy choć nie wie do końca jak to było.

Ja nie jestem za żadna partia ale widzę proste sytuacje które mają miejsce
Odpowiedz
P36
2017-06-29 11:24:56
1 0
@grazynahayes, mylisz się, do tego bez zrozumienia przepisujesz jakieś farmazony dla ciemnego ludu...

po drugie poczuł bym się obrażony jakby to napisał ktoś inny... ale po Tobie niczego innego się nie spodziewam...
Odpowiedz
mlodziezowo
2017-06-29 11:51:43
0 0
P36 naprawdę muszę się zniżać do twojego poziomu, żeby podyskutować? 'Rechocz sobie?' No więc dobra pajacyku.
Ciężkie pobicia o podłożu faszystowskim? To, że wybiórcza i inne szmatławce próbują kreować rzeczywistość, a ty w to wierzysz to już twój problem. Nie zazdroszczę Ci żyć w takiej Polsce.
Naprawdę nie widzisz, że to są dwa różne światy? Jeżdżę po całej Polsce i mieszkam w różnych miastach. Bzdury piszesz i tyle.
ORN i MW są dla mnie na równi z KODem czy innymi Obywaletami RP. Skrajności. Nie wiem czy uważasz, że KOD jest w czymś lepszy od ONR, że tylko o prawicy wspominasz? Wybiórczo czy stronniczo?
Dla mnie jesteś jednym z tych płaczków przepisujących te złote myśli z TVNu czy wspomnianego już wcześniej szmatławca.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 12:10:54
0 0
@P36 Wymagasz szacunku od innych, ja Tobie go daŁam. !!! Pomimo tego, że mnie tutaj nie raz pomawiaŁeś, wyzywaleś.
OBRAŻASZ LUDZI !!! , nazywaszach ich ciemnym ludem, jak śmiesz . !!!
A kim Ty jesteś, że uwaŻasz się za lepszYM OD inn? Pokazales tutaj dno swojej moralności, o ile ją w ogóle posiadasz.
Niczego nie przepisuje, ja się op tym m.in. w szkołach uczyłam, nie wiem do jakich Ty szkół chodzileś.

Dla Was ( piszę tutaj o tzw. 'rzepach', nie potrafiących myśleć niezaleznie i tylko obrazają innych) wszyscy MUSZA myślec tak jak Wy, nikogo innego nie szanujecie, toż to jest TOTALITARYZM I ZAMORDYZM w najwyższej skali.

To Wy wydajecie się być 'faszystami', przepraszam, ale tak to wygląda, no na pewno DYDKATORAMI.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 12:24:59
0 0
A kim Ty jestes, że uważasz się lepszym od INNYCH ?.............. przepraszam.
ja się o tym................

Szacunek dla innych ludzi nic nie kosztuje, nieprawdaż ?

@P36 A dlaczego nic nie piszesz o tych , którzy nosza w XXI wieku swastyki na mundurach, i niektórzy z nich, wydaje się przenoszą tą IDEOLOGIĘ do naszego kraju, do Polski?

Ich nie potępiasz za te zakazane prawem działania ?
To jaką Ty masz moralność, zasady ? Stosujesz tutaj TEMATY ZASTĘPCZE ? Kim Ty jesteś ?

Pajacujesz tutaj i pajacujesz, naucz sie kultury osobistej i poszanowania dla innych, proszę.
Odpowiedz
P36
2017-06-29 12:42:14
1 1
@młodzieżowo
skoro już się łaskawie zniżyłeś do mojego poziomu to może odpowiesz na to
- a o czym do k. nędzy jest ten artykuł? o KODzie czy o faszystach?
- nigdy nie byłem zwolennikiem KODu, nie popieram - nie rób ze mnie kretyna
- czy Ty w swoim geniuszu uważasz, że jak ktoś jest przeciwny wszelkim rodzajom faszyzmu, kultowi przemocy, segregacji rasowej itp to automatycznie jest kodziarzem z wyborczej? zadałeś sobie trud poznania mojego zdania o kodzie i wyborczej?
- jeżeli widzę problem to go nazywam i tyle w temacie - a faszyzm, rasizm, ksenofobia, kult jednostki, kult siły i socjalizm narodowy powiązany z wiarą to dla mnie problemy niebezpieczne dla naszego kraju i istniejące niestety...
- bagatelizowanie takiego problemu uważam za działanie szkodliwe i też to piszę

- podsumowując - moje wpisy są antyfaszystowskie, bez drugiego dna
- a jeżeli ktoś mi przy tej okazji wmawia różne lewackie i inne dziwne poglądy, kodziarstwo itp. to znaczy dla mnie, że mu się coś pomieszało w czajniku i tyle

@grazynahayes, nie wmawiaj mi, ze Cię obrażam bo sama się obrażasz wystarczająco skutecznie... wróć lepiej do pisania o chemitrailsach i reptilianach... poziom ten sam a szkodliwość dla Polski i Polaków mniejsza
Odpowiedz
P36
2017-06-29 12:52:05
0 0
@grazynahayes, potępiam faszyzm i w Polsce i za granicą ale artykuł jest o polskich geniuszach polityki wyznających faszystowskie ideologie a komentują go także, jak widać, ludzie, którym romans władzy i kościoła ze zbrodniczą ideologią nie przeszkadza...
Odpowiedz
kubus
2017-06-29 13:20:53
0 0
Swastyka to starosłowiański symbol szczęścia, a to, że Hitler zrobił z tego swój znak rozpoznawczy to nic nie znaczy.
Odpowiedz
mlodziezowo
2017-06-29 13:32:01
0 0
P36 odpowiadam:
artykuł jest o dzieciakach/wandalach. Nie tak dawno podobni zniszczyli przystanki, a jeszcze wcześniej samochody i nagrobki. Tak to widzę, GÓWNIARZE! Nie uważam, że dorosły człowiek w taki sposób chciałby propagować swoją ideologię bo wie jak w Polsce i na całym świecie kojarzą się te symbole.
Przypisywanie tego toruńsko - pisowskiej załodze.... dlatego nazwałem Cię płaczkiem. Ale ok niech będzie, postawmy grubą kreskę. Po powstaniu wspomnianej załogi wszystkie wydarzenia ze swastyką w tle to Twój efekt, a jak nazwiesz te same zdarzenia przed powstaniem załogi? Czyja to propaganda była? Czy jak to inaczej nazwiesz?
Prędzej uwierzę, że w Mszanie Dolnej mieszkają faszyści niż w to, że Rydzyk z El Comandante mają z tym coś wspólnego.

Chwali Ci się, że nie jesteś lewakiem, nie popierasz KODU, że jesteś przeciwny faszyzmowi itd.:) Cieszy mnie, że taki przeciwny zawsze jesteś. Ale wiązanie całego zła z pisowskim towarzystwem za bardzo zajeżdża wspomnianymi mediami i ich narracją
Odpowiedz
P36
2017-06-29 13:43:47
0 2
@młodzieżowo
- romans 'wspomnianego towarzystwa' z narodowcami, falangowcami, kibolami itp to fakt... nie ma sensu o tym dyskutować
- faszyści i inne poyeby były wcześniej ale nie pamiętam, żeby władza ich wręcz usprawiedliwiała po jakichś ekscesach... to też fakt
- a szkodliwe i zbrodnicze ideologie rosną w silę właśnie dzięki bagatelizowaniu ich... to tez fakt potwierdzony historią niejednokrotnie...
powinniśmy dmuchać na zimne - tyle

@kubus,
- a może o falandze coś napiszesz..?
- a hitler zerżnął swój znaczek od Słowian... jasne...
- a innowierców i nieczystych rasowo i politycznie biją u nas wyznawcy starosłowiańskiego kultu szczęścia..?
- poza tym słowiańska swastyka nie była przypadkiem inna..?
- a 'ta' swastyka nie jest bardziej podobna do pewnego indyjskiego znaku?

- to może wytłumacz mi maluczkiemu niedouczonemu te niuanse skoro już zabłysnąłeś w dyskusji... :-)

żartowałem oczywiście :-) opuszczam to miejsce i mam nadzieję, że mimo różnych poglądów politycznych wszyscy zachowamy się rozsądnie i potępimy faszystowskie zapędy niektórych naszych ziomków... tych na stanowiskach też... tylko o to mi chodzi
Odpowiedz
mlodziezowo
2017-06-29 13:50:44
0 0
P36 normalnie śmiech mnie bierze, sorry. To, że kibole, ONR, MW upodobały sobie te same symbole co pis, katolicy, Polacy to znaczy, że idą ramię w ramię? O jakich Ty usprawiedliwieniach piszesz?
Odpowiedz
Hiena
2017-06-29 13:53:02
1 0
Najlepsze są widzenia staruszki ze Szczyrzyca...
@GH czy czasami wojsko polskie nie używało nigdy swastyki?
Odpowiedz
34607szczawa
2017-06-29 14:00:35
0 0
Jakiś gamoń coś napackał i taka afera oczywiście niech łapią wandali. Szkoda że was nie rusza wydatkowanie publicznych pieniedzy np. na 'plażę w Szczawie'

Co do staruszek to mnie uczono do ludzi starszych szacunku, niektórym tego zabraklo w dzieciństwie i mamy co mamy.
Odpowiedz
daniel393
2017-06-29 14:44:44
0 1
+P36

Piszę o 'końcu czasów', by ludzie zrozumieli dlaczego 'tak a nie inaczej' dzieje się na świecie, w Kościele, by przestali zajmować się bzdurami...
...o niczym nie zapominam. Moje stanowisko jest (będzie) zawsze jedno: Kochaj bliźniego swego jak siebie samego - To niech zawsze wystarczy za komentarz :)
PS. a o zmiłowanie Boga, proś i Ty (taka rada - od kogoś, kto nikomu źle nie życzy)
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 19:27:17
0 0
@daniel393 Całkowicie popieram Twoją idee, też o jakiegoś czasu piszę o poszukiwaniu prawdy.
Bardzo dobry link tutaj umieściłeś, dziękuje. To w sumie pierwsza taka gruntowna ocena Apokalispsy nowego testamentu jakie widzialam w wydaniu polskiego kapłana.

Szkoda, że niewielu z nich to czyni. Po raz pierwszy , równiez spotkałam sie z określeniem : kosmiczny , kosmos w interpretacji pisma świętego w wydaniu polskiego ksiedza, spotkałam je bowiem oraz związki boskiej światlości przedstawiane w tym aspekcie przez zagranicznych ekspertów intepretacji pisma świętego.

Powracając do tematu głównego: Prawdą jest, że pokoju nie ma gdy jest on oparty na kłamstwie.
Prawdą jest, że mamy falszywych proroków , a są nimi wilki w owczych skórach. Mówi się w rozdziale Apokalipsy, że będą oni Nas zwodzić z ambony, i tak się dzieje.
Mówi się, że ludzie bedą poddani ogromnej presji , to można nawet zauważyć wśród niektórych komentujących tutaj.

Musimy szukać słów Boga, a nie słów ludzi.
Wilki w owczych skórach są bowiem w stadzie, a baranek( symbol Chrystusa) w środku stada.

Nadchodzące czasy , już się zaczęły, fałszywi prorocy byli już w narodzie wybranym.
Teraz nadchodzi moment wyjścia z nierzadnicy- takie są znaki czasu.

Nierządnica wygląda jak baranek ( Chrystus) , a przemawia jak smok( symbol szatana).

Apokalipsę trzeba przeżyć po bożemu.
Musimy się przygotować, gdy Bóg zarządzi świadectwo wiary, wtedy mu trzeba go dać.

Koniec z kłamstwem i obłudą, dla tych, którzy chcą się opowiedzieć za naszym Panem i dać mu świadectwo wiary.

Pozdrawiam sedecznie.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 19:37:09
0 0
@34607szczawa W wielu krajach zachodniej Europy zdarzały się ekscesy z prezentacją swastyki , nawet na ubraniach. Syn księżnej Diany też miał takie ekscesy, jak równiez i inni członkowie królewskiej rodziny.

Skajal się jednak, uznano to jako młodzieńczy wybryk i temat zamknięto.

Teraz kwestia wieku: we wspomniany krajach wiek emerytalny osiąga się w 70, 75 roku życxia. Są równiez i kraje np, Szwecja. Niemcy , UK , gdzie ten wiek chcą podnieść nawet od minimum 75 lat , a nawet do 80 lat. !!!!

W tym samym czasie przyjnuje się zdrowych, silnych , niechętnych do pracy imigrantów, na którzych pracują Ci staruszkowie.

Jak oni temu podołają ? Jak można pracować do późnej starości ?

Mnie jeszcze daleko do takiego wieku, to tylko wiek po 50-tce, przy sile zdrowia, dobrego zdrowia fizycznego i umysłowego. Roztaczam opiekę i troskę nad ludźmi wiele ode mnie młodszymi, więc te prymitywne odzywki , wiadomo kogo , trudno traktować poważnie.
Nie mniej jednak dziękuje za wstawienie się za mną.

Pozdrawiam. ,
Odpowiedz
34607szczawa
2017-06-29 20:30:01
0 0
Symbole i gesty nie we wszystkich krajach oznaczają to samo np. swastyki to fakt albo kciuk do góry.
Co do wieku to odniosłem się ogólnie do komentarzy. Dyskutujmy o faktach nie o wieku. Od staruszek to wyzywają ci co brak im argumentów i kultury.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 20:57:41
0 0
34607szczawa Swastyka oznacza zawsze to samo, ale przyznam się szczerze, że nie wiedziałam, że np. C18 jest tą symboliką również. Nie widziałam ostatnio takich symboli w żadnych miejscach w Polsce, jak już to w niektórych poniemieckich, powojennych książkach.

Niektórzy ludzie znajdowali takie książki i symboliki w poniemieckich domach, na śląsku dolnym, górnym
czy teżna opolszczyżnie, ale je niszczono. Zamalowywano ten symbol na niektórych budynkach.w tamtych czasach.
Wiem, że nie odnośiłeś się do mojego wieku, napisałam, że dziękuje za wstawiennictwo. ;-)).

Tę fotografię z lakami w sklepie patriotycznym , to myślę, że to jakaś prowaokacja, taką samą było pomalowanie pracownika gazety wyborczej na czarno, który mial odgrywać rolę prowokatora w manifestacji.

Niestety czytałam wiele artykułów w seci, wywiadów niektórych patriotów, którzy otwarcie mówili o prowokacjach wymierzonych w ich środowisko, o agenturze, która wchodzi w ich szeregi i oferuje pieniądze za rozbicie środowiska patriotycznego. Wymieniano nawet nazwiska tych prowokatorów, lobby dawnych SB-ków.

Sama kiedyś wklejalam tutaj taki link. Jedno jest pewne , agentura nie próżnuje, skłócają różne srodowiska w Polsce, to są fakty.
Mamy czasy przekłamań, fałszywych proroków, 'przebierańców.'
Jest mnóstwo programów telewizyjnych , prasowych , ksiązek i wiadomości w sieci na ten temat.

Wszyscy dobrze znamy aferę 'WIDELEC', czy też akcję podpalenia budki, aby zrzucić odpowiedzialność na innych.
Smutne, ale prawdziwe.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
daniel393
2017-06-29 21:01:25
0 0
Tak, niewielu porusza te kwestie... nie chodzi o to, by kogoś straszyć - dobrze jednak 'wiedzieć więcej' (mieć świadomość...)
Smutne ale prawdziwe jest to, że wiele osób nie dostrzega tego zagrożenia (zła), które czyha wewnątrz Kościoła - zachwycają ich różne 'rzeczy' (słowa, czyny, gesty i inne, np. P. Franciszka), które po chwili zastanowienia powinny budzić niepokój...
Tak, wilki w owczych skórach, to ogromne zagrożenie - trzeba prosić Boga ( Ducha Świętego) by pomógł rozeznać prawdę (dziś każdy mówi co innego). Trzeba również prosić Maryję (dziś tak mocno spychaną na margines) o wsparcie i wstawiennictwo.
Dokładnie - Apokalipsę trzeba przeżyć, więc prośmy Boga o łaskę i siłę (o zmiłowanie) bo jesteśmy tylko ludźmi...
Prośmy również za tych, którzy nie wiedzą co czynią...

Pozdrawiam, dobrej nocy :)
Odpowiedz
konto usunięte
2017-06-29 21:25:15
0 0
@daniel393 Bardzo dobrze to ująłeś, sedno sprawy. Nie ma się czego lękać, skoro ludzie nie chcą się nawrócić , ( świadomie czy też nieswiadomie) , przejrzeć na oczy, porównywać wszystko z pismem swiętym ( słowem bożym ) , to trzeba wyciagać do nich pomocną rękę, uświadamiać, pokazywać gdzie jest zagrożenie, Ci , którzy naprawdę wierzą, bądź się nawróca i tak zostaną zachowani, uchronieni, zgodnie z wolą bożą.

Pozdrawiam, dobrej nocy. ;-)
Odpowiedz
zajec
2017-06-30 06:45:52
0 0
Amerykanie z pewnością zestrzeliliby każdego bladosinego jeżdżca apokalipsy , gdyby tylko próbował pohasać sobie po nieboskłonie :)
Odpowiedz
konto usunięte
2017-07-01 09:40:02
0 0
@daniel393 Wspominasz o Matce Boskiej (Maryji), czy Ty kiedyś widziałeś obraz np. Matki Boskiej szczyrzyckiej ? Zauważyłeś symbolikę, tę inną , tam? Przypatrz sie dloniom i palcom, chodzi o złączenie wiadomych palców, proszę. Ponoć ten element istnieje od ok. VI wieku. Stara symbolika, wiec może dlatego malo kto zwraca na to uwagę.

Zobacz czym ten obraz jest otoczony i w jaką figurę się układa. Zobacz też co jest na sklepieniu wewnątrz kościoła.

Byłam tam tylko dwa razy , ciągle szukam kosciołów o wolnej symbolice o tych wskazanych. W międzyczasie modlę się w domu, czytam Pismo święte.

Wspominasz o gestach, słowach I innych sprawach, widzisz tylko ktoś kto naprawdę analizuje Pismo swięte, potrafi wychwycić te niuanse, wie co jest fałszywa ewangelią, kto jest farezeuszem.

Tam gdzie jest silna wiara, wielu wiernych, tam czychają wysłannicy szatana na ziemi wraz ze swoją symboliką.
Wiele ludzi nie jest tego świadomych co robią , jakie ukryte czynności są wplatane, symbole, nie wiedzą komu naprawdę oddają cześć, nieprawdaż ?

Ludzie zastanawiaja się, dlaczego niektórzy tak bardzo praktykujący katolicy, chodzący do kościoła, w życiu codziennym nie zawsze postępują zgopdnie z pismem świętym.
Powinni zacząć więc od pisma swiętego i słuchania słów Boga, wcielanie ich w życie.

Jakich my czasów dożyliśmy ?
Nie chcę oddawać hołdu wiesz komu.
Odpowiedz
daniel393
2017-07-01 10:02:46
0 1
Witam. Nie mogę teraz pisać...

https://www.youtube.com/watch?v=AXIayyxaObM
Odpowiedz
daniel393
2017-07-01 21:49:56
0 0
+grazynahayes

Nie widziałem tego obrazu wcześniej ...ułożenie palców w ten sposób, nie może być 'przypadkiem'. To pewne...

Smutne jest to, że ktoś, kto dostrzega 'więcej' niż przeciętny 'praktykujący', musi 'walczyć' sam ze sobą i dokonywać tak trudnych wyborów...

'To są ślepi przewodnicy ślepych. Lecz jeśli ślepy ślepego prowadzi, obaj w dół wpadną'
Na szczęście są ludzie (również duchowni), którzy biją na alarm - napominają nas, budzą naszą uśpioną czujność...

Tak, dlatego pytam: co z modlitwą do św. Michała Archanioła...

[...]'a Ojciec twój, który widzi w ukryciu, odda tobie'.

Dożyliśmy czasów w których, pomimo tego, że wielu nazywa nas 'CIEMNYM LUDEM', musimy niezłomnie dawać świadectwo... i prosić Boga, by dał nam siłę i potrzebne łaski...

Szczęść Boże! Dobrej nocy :)
Odpowiedz
daniel393
2017-07-01 21:54:30
0 0
A raczej: WŁAŚNIE DLATEGO, że nazywają nas 'CIEMNYM LUDEM'...
Odpowiedz
daniel393
2017-07-01 22:09:55
0 0
Polecam :

https://www.youtube.com/watch?v=ROGscfbAh3g
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Kto namalował swastykę i nazistowskie symbole na wiadukcie i przystanku?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in