Baner Baner
21°   dziś 21°   jutro
Czwartek, 02 maja Zygmunt, Atanazy, Anatol, Longina, Tola

Jutro otwarcie nowego posterunku policji

Opublikowano 18.11.2017 06:56:11 Zaktualizowano 04.09.2018 16:06:47 pan
26 12116

Jodłownik. Jutro w południe w Jodłowniku odbędzie się oficjalne otwarcie nowego posterunku policji. W uroczystości weźmie udział m.in. nadinsp. Jan Lach, zastępca Komendanta Głównego Policji.

Oficjalne otwarcie Posterunku Policji w Jodłowniku odbędzie się jutro o godz. 12:00 na placu przed budynkiem Urzędu Gminy Jodłownik.
Jak informuje mł. asp. Jolanta Mól, rzecznik prasowy limanowskiej policji, w uroczystości udział weźmie m.in. nadinsp. Jan Lach, Zastępca Komendanta Głównego Policji, a także wojewoda Piotr Ćwik, nadinsp. Krzysztof Pobuta Komendant Wojewódzki Policji w Krakowie oraz małopolscy parlamentarzyści i przedstawiciele władz powiatu limanowskiego oraz gminy Jodłownik.
Posterunek w Jodłowniku został zlikwidowany w 1996 roku. Później, przez kilkanaście miesięcy, funkcjonował tam jeszcze tzw. rewir dzielnicowych. Na koniec marca w Urzędzie Gminy w Jodłowniku odbyła się debata społeczna „Tworzenie – Odtwarzanie Posterunków Policji” z przedstawicielami władz lokalnych – wójtem Pawłem Stawarzem, radnymi i sołtysami oraz mieszkańcami gminy Jodłownik. W rozmowach uczestniczyli także komendant limanowskiej policji insp. Dariusz Urbanik, komendant Komisariatu Policji w Tymbarku podinsp. Krzysztof Raczek oraz mł.asp. Jolanta Mól - rzecznik prasowy komendy w Limanowej.
Posterunek Policji w Jodłowniku ma się mieścić tam, gdzie był zlokalizowany przed laty, czyli w budynku zajmowanym obecnie przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej. Dla dzielnicowych poświęcone będą trzy pomieszczenia.
Zobacz również:

Komentarze (26)

34607szczawa
2017-11-18 07:24:09
1 2
'Dla dzielnicowych poświęcone będą trzy pomieszczenia.'
;)
Odpowiedz
WSI
2017-11-18 09:53:46
1 7
Debata w marcu ??? Ja o tym nic nie słyszałem a chętnie bym poszedł i powiedział co tym myślę bo znając sytuację z sesji Rady Gminy to odbyło się na zasadzie Wójt mówił a reszta przyklaskiwała ponieważ zebrało się tam towarzystwo wzajemnej adoracji. Prawda jest taka ze Wójtowi nie chodzi o dobro ludzi tylko o własne interesy a wszyscy dobrze wiemy jak traktuje ludzi. Gmina tonie w długach to żadnych dożynek ani festynów niema więc stracił okazję by się pokazać w światłach fleszy a tu zastosował piarowski ruch bo nie dość ze będzie miał się okazję sfotografować z innymi ważnymi figurami to jeszcze pokaże mieszkańcom iż Gmina jest w rozkwicie bo przecież Posterunek Policji jest a że w długach tonie to mały szczegół (dla niego).
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 09:53:52
0 5
Bardzo zacne wsparcie przychodzi do naszego wójta, zaproszeni goście wspomogą swymi auturytetami wizerunek zadłużonej gminy i jej wójta.

Jak to mówią tonący chwyta się .................no właśnie , kogo? czego? wsparcia? poparcia? akceptacji swoich dziaLań?
No kogo? czego?( dopełniacza? ).

Bardzo ekscytujące wydarzenie swoją drogą , najpierw zamykajaą jednostki, po to aby je później otwierać, ot cała władza w Polsce. ( drugi taki przykład to jednostka Tauronu w Limanowej).
Polska to bardzo bogaty kraj, niestety za czasów III RP najbardziej 'bogaty ' w długach, w tym tych samorządowych.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 10:02:45
0 5
działań........................zamykają............... przepraszam

@WSI Sytuacja jest tak zla w naszej gminie, że ludzie sami wspierają budżet szkół gminnych. Robią zbiórki pieniędzy na dzialalność szkół, np. piką ciasta , a potem je sprzedają , aby posiadać pieniądze na szkoły gminne.

To jest HAŃBA, jak wójt nie spełnia swoich obowiązków, i jak się wydaje wysluguje się ludźmi, czy takie działania nie sa czymś w rodzaju ' podwojnego opadatkowania' ?

Wójt z dumą powiedział o nowej inwestycji budowy ronda ( 8 milionów złotych?) i budowy chodników, a kogo jest ta droga? kogo My mamy wspomagać, mieszkańcy gminy?

To są jakieś kpiny!! Gdzie są wodociagi, kanalizacje? Te rondo na duże auta ? do kogo posesji będą one potrzebne?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 10:10:23
0 3
na przykład PIEKĄ ciasta, oz grozo!!! tego jeszcze nie było w historii samorzadów.

Ciekawi mnie tylko jaka będzie następna inicjatywa wspierania dzialań woóta przez mieszkanców gminy.

Strach się bać, a nawet myśleć........
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 10:12:57
0 1
wójta.............. przepraszam za lierowki, ale 'faza i uziemienie' mnie chwyta gdy tylko o tym pomyślę.
Odpowiedz
Ratownik
2017-11-18 10:39:15
1 7
Posterunki Policji miały sens w czasach gdy nie było telefonii komórkowej, a sieć telefonii stacjonarnej była mało rozwinięta (wiadomo telefony były: u sołtysa, na posterunku, na poczcie, oraz u zasłużonych ormowców). Teraz to para w gwizdek - koszty utrzymania duże, przesunięcie policjantów z jednostek całodobowo obsługujących teren osłabia te jednostki ale za to wójt będzie mógł mówić, że ma swoją policję
Odpowiedz
lobo
2017-11-18 11:26:55
0 4
Cieszcie się mieszkańcy gminy bo oto macie nie tylko punkt informacji turystycznej - plebanię ale także posterunek policji....:) Widać że wszystkim strasznie doskwierała dalekość do Zawadki:) Czy ktoś policzył koszty utworzenia i funkcjonowania tego posterunku ? a ile gmina do tego dopłaci?.....nieważne ważne że w gminie będzie policja która będzie na tyle pod wpływem finansowym wójta że nikt mu nie podskoczy...:) a takie instytucje jak policja powinny być jak najbardziej niezależne od władzy. No i wójt może się pokazać....
Gorzej z budową i remontami dróg i innych potrzebnych dla mieszkańców inwestycji ....tu brak kasy, no chyba że RIO zatwierdzi kolejne lichwiarskie kredyty w oparciu o sprzedaż nie na zawsze.....
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 11:37:56
2 3
Teraz jeszcze trzeba obsadzić posterunek otylymi kulsonami.
Odpowiedz
34607szczawa
2017-11-18 16:33:25
0 1
Posterunek policji w kamienicy i ug kamienica to jeden budenek. No i co z tego jak nie wiedzą kto nielegalnie mosty stawia a później w nocy je rozbiera. Kto żwir wybiera z rzeki (natura 2000) i przewody lini energetycznych po drzewach wiesza. To tylko kilka przykladow z 20lecia kamienickiego łamania prawa i czy coś zrobiono? Kogoś ukarano?
Zapytam po co te posterunki?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 19:27:50
0 1
Oj tam, oj tam, zrobi się następną akcje, zaprzyjaźnionego wojtowi 'klubu ', tudzież stowarzyszenia pomocy gminie i pieniądze na opłatę nowego posterunku się znajda. ;-)))

Może jakaś akcja charytawywna, zbiórka pieniedzy w kościele? lub pod kosciolem? , Będzie dobrze, Ci , 'operatywni' na pewno coś wymyslą jak to zaangazować mieszkańców gminy w programie wsparcia twórców i współtworcow zadłużenia gminy. ;-)))
.
Przecież Ci twórcy zadłużenia, Ci geniusze ekonomii, splendoru, puszenia sie jak pawie w królewskich ogrodach, potrzebują naszego wsparcia, nieprawdaż? ;-)))

Jakoś to będzie...........
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 20:45:08
1 0
Konsultacje na ten temat były zaskoczeniem dla wszystkich uczestników. Koszt 20 tys. na dostosowanie lokalu dla potrzeb Policji pomimo stanu finansów gminnych nie jest powalająca. jest pytanie czy posterunek poprawi możliwości Policji czy nie czas pokaże. Dyskusja na ten temat miała dla mnie nie zwykły przebieg. Ciekawe czy ma znaczenie że otwiera go zastępca komendanta głównego do spraw prewencji i ruchu drogowego bo jeśli tak to w Jodłowniku musi nastąpić mobilizacja.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 21:43:09
0 1
@west W ginnych szkołach , które powinny być opłacane przez gminę robi się zbiórki na ich utrzymanie, a dla Ciebie koszt 20 tysięcy na samo dostosowanie lokalu to niewielka kwota?

Pytanie jest takie: kto bedzie opłacał prace tych funkcjonariuszy?

Tak nawiasem mówiąc to trzeba zainteresować organa kontrolne tą akcją zbiórek.
My nawet oczyszczalni nie mamy porządnej , jej moce przerobowe sa tragiczne, nie wspominając o przypadkach 'przelewów' zawartości szamb itp, tutaj kłania się ochrona środowiska.
Odpowiedz
34607szczawa
2017-11-18 21:47:22
0 0
West zgodzę się że 20 000 to nie jest dużo. Pytanie czy pomieszczenia spełniają współczesne wymogi? Do tego sieć teleinformatyczna itp.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 21:47:38
1 0
Zbiórki w szkołach to były zawsze jak pamiętam. Pewnie że nie powinno ich być. Suma nazbieranych pieniędzy jest drobna w budżecie szkoły.
Gmina miała ponieść tylko te 20 tys. kosztów reszta Policja.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 21:52:24
0 1
@WSI Piszesz tak:

' Gmina tonie w długach to żadnych dożynek ani festynów niema więc stracił okazję by się pokazać w światłach fleszy a tu zastosował piarowski ruch bo nie dość ze będzie miał się okazję sfotografować z innymi '

Zgadzam się z twoją diagnozą, ale wiesz co? , skoro nie ma pieniedzy na te imprezy, bo to coś tam kosztuje, to ja PROPONUJE coroczne obchody DNI FRAJERA.

Wtedy władze mogą pokazać się w świetle fleszy, bo 'FRAJERZY' zoorganizują zbiórkę pieniedzy na ten cel.

Widzisz dobrze kombinują z tymi zbiórkami, nieprawdaż?
A w tym przypadku i wilk będzie syty i OWIECZKI CAŁE. ;-)))

Przypomnijcie sobie proszę co każda władza obiecuje przed wyborami, i to zarówno te państwowe i te lokalne, teraz też obiecują gruszki na wierzbie, więc póki co posiłkują się 'zbiórkami' i temu podobnymi akcjami.

Wiecie także co dzieje się po wyborach., nieprawdaż?

Wtedy moi kochani DOPADNIE WAS RZECZYWISTOŚĆ, obiecanki się skończą.

ŚWIĘTUJMY DZIEŃ FRAJERA.. ;-)))
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-18 21:58:58
0 1
@west To w takim razie po co nam jest potrzebny wójt, przewodniczacy rady, radni, skoro ich wypłaty Nas kosztują?

Skoro ludzie sami robią zbiórki, dobrze się organizują, to co wy robicie w tej materii?
Odpowiedz
wartownik1
2017-11-18 22:16:38
2 0
Jak zostane wójtem to posterunku nie zlikwiduje, ale wypieprze wszystkie pisiory żeby mi nie ryli...
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-19 09:22:22
0 0
Pewnie nie zwróciłaś @grazynahayes uwagi że ostatnio forsuję pomysł: gmina w każdym MIEŚCIE.
Odpowiedz
DRKidler
2017-11-19 13:06:18
1 0
Mizernie to będzie otwarcie. Tylko zastępca, wojewoda i grubaśny kulson z Krakowa. A co z wierchuszką z ministerstwa?. Jak było w piosence 'A miało być tak pięknie'.
Odpowiedz
Stase1910
2017-11-19 13:38:46
0 1
Chłopaki się rozkręca, to sami na siebie zarobią.
Odpowiedz
stokroteczka
2017-11-19 17:21:52
0 1
Dla wszystkich niezorientowanych geograficznie:Posterunek Policji w Zawadce gmina Tymbarka leży ok.1 km od granicy z gminą Jodłownik.
Pytam wszystkich jaki jest sens tworzenia kolejnego posterunku w Jodłowniku,jeżeli za dosłownie parę minut patrol z Zawadki jest w Jodłowniku.
Toż to czyste przedstawienie kosztem społecznym i wątpliwe zabiegi w przedłużaniu dobrego wizerunku'bankrutującego samorządu'
Odpowiedz
34607szczawa
2017-11-19 17:44:55
0 1
1 km ???na pewno???
Odpowiedz
DRKidler
2017-11-19 18:27:55
1 1
@stokroteczka: Z tym 1 km to przesadziłaś(eś) Z Zawadka do Jodłownika jest około 8 km. Ale to już szczegół.
Mnie ciekawi inna rzecz: czy po likwidacji posterunku wzrosła przestępczość w gminie?. Założę się, że nie, bo posterunek to nic innego jak biuro. Zamiast inwestować w biura, to lepiej przeznaczyć te pieniądze na dodatkowe patrole, czyli mobilne posterunki. Jak coś się dzieje, to i tak nikt nie leci na posterunek, tylko dzwoni na 997 lub 112. A druga sprawa, to taka, że władze lokalne niech nie robią szopki z takiego otwarcia. A gdzie się schował Błaszczak?.
Odpowiedz
cichy1
2017-11-19 20:05:12
0 1
Jeszcze trzeba wskszesić ORMO no i będzie tak jak było.
Odpowiedz
cichy1
2017-11-19 20:20:39
0 1
Jeszcze brakuje w Jodłowniku parkomatów przy Gminie, fotoradarów , kamer wzdłuż chodników, toalety publicznej,no i kafejki z drink barem przy Gminie włącznie z zagrychą .
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Jutro otwarcie nowego posterunku policji"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in