Baner
22°   dziś 20°   jutro
Piątek, 03 maja Maria, Mariola, Ireneusz, Antonina, Nina

Gdyby wybory były dziś - są niespodzianki (sonda)

Opublikowano 25.11.2017 00:08:31 Zaktualizowano 04.09.2018 16:05:51 pan
30 11615

Już ponad 700 głosów oddano w wyborczych sondach, które uruchomiliśmy na łamach portalu dokładnie trzy lata po wyborach samorządowych. Są niespodzianki – gdyby internauci dziś o tym decydowali, niektórzy z urzędujących wójtów musieliby pożegnać się ze stanowiskami.

Największym zainteresowaniem do tej pory cieszą się internetowe wybory w mieście Limanowa. Prowadzi w nich Władysław Bieda, który z wynikiem 79,3% zostawia w tyle dwie swoje rywalki – Irenę Grosicką i Cecylię Kochańczyk. W mieście Mszana Dolna, tak jak przed trzema laty, zapowiada się druga tura bo urzędującego burmistrza Józefa Kowalczyka i jego poprzednika Tadeusza Filipiaka dzieli tylko 1,7% głosów.
W gminie Limanowa trwa zacięta walka pomiędzy Władysławem Pazdanem a Wojciechem Włodarczykiem. Różnica w głosach to zaledwie 0,6% na korzyść urzędującego wójta. Po równo rozkładają się natomiast głosy w gminie Dobra pomiędzy Jackiem Szyrszeniem a Benedyktem Węgrzynem. Z kolei w gminie Kamienica Władysław Sadowski wygrywa z Agatą Ziębą o zaledwie 1,4%.
Zaskakujące wyniki internetowej sondy można zauważyć w przypadku trzech gmin. Tutaj, zdaniem internautów, należałoby dokonać zmiany na najważniejszym stanowisku w samorządzie. I tak, w gminie Mszana Dolna Tadeusz Patalita póki co wygrywa z Bolesławem Żabą stosunkiem 47,1% do 23,5% głosów. W gminie Tymbark na prowadzeniu jest Lech Nowak, który zdobył 57,1% głosów, przed Pawłem Ptaszkiem z poparciem 22,6%. W gminie Łukowica Czesława Rzadkosz zdobyła 28,6% głosów i przegrywa z Kazimierzem Jasińskim, który zebrał 45,7% głosów internautów.
W dwóch gminach wójtowie przed trzema laty nie mieli kontrkandydatów, dlatego mieszkańcy oddawali na nich głosy tak/nie. Podobnie jest w naszej sondzie. Wójt gminy Słopnice Adam Sołtys zebrał 65,9% głosów na nie, a Pawła Stawarza jako włodarza gminy Jodłownik nie chce już aż 87,2% uczestników sondy.
W gminach Niedźwiedź i Laskowa największym poparciem cieszą się urzędujący wójtowe, czyli Janusz Potaczek oraz Czesław Stanisławczyk.
Przypominamy, że głosować można do końca listopada, a wszystkie sondy znajdują się W TYM MIEJSCU.
Zobacz również:

Komentarze (30)

konto usunięte
2017-11-25 01:29:49
1 3
Bardzo dobra inicjatywa, pomysł portalu limanowa.in z tą sondą.
Mam taką nietypową prośbę ( o ile mieć mogę? ), czy jest możliwe przeprowadzić podobną sondę wśród mieszkanców naszego powiatu w stosunku do oceny prac naszych parlamentarystów pochodzących, posiadających biura poselskie w naszym powiecie?

Myślę, że byłaby to swietna okazja w wyjaśnieniu wielu kwestii.

Bez względu na decyzję , z góry dziękuje.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-25 07:34:59
0 1
Sondę o kant zadka rozbić. W Słopnicach Adam przegrałby? Hihi.
Odpowiedz
dobryslopnice
2017-11-25 08:05:00
1 2
Nareszcie ludzie w slopnicach może zmądrzeją i patrząc zauważa co się dzieje. Wystarczy spojrzeć i zobacz ze Wójt Słopnic to pan na włościach wykazujący swoją dyktaturę. Oby ktoś mądry powstał i wygrał wybory na Wójta bo nie zadowolenie jest duże i rośnie z racji na zarządzenia wójta który nie liczy się już z coraz większa liczą osób.
Odpowiedz
znany
2017-11-25 10:11:20
0 0
700 głosów na tyle samorządów, przecież nie reprezentatywnych i wyciągać jakiekolwiek wnioski, bardzo ryzykowne.
Tak niskie zainteresowanie, skłania do zupełnie innych wniosków, a mianowicie, czy rzeczywiście nie należy zupełnie zmienić , zarówno ordynacji wyborczej, jak i ustawy o samorządzie, bo mieszkańcy, widać nie czują się podmiotami we własnych małych ojczyznach, a rządzą przede wszystkim niezbyt zdrowe i coraz bardziej zakonserwowane układy.
Odpowiedz
WSI
2017-11-25 10:33:54
3 7
Paweł Stawarz w Gminie Jodłownik żadnego poparcia niema ale prawda jest taka że zapracował sobie na to przez te lata a może liczyć tylko na głosy ludzi z nim powiązanych i zależnych od niego np. pracownicy Gminy itp. Prawda jest taka ze nie liczy się z wyborcami a kto ma inny punkt widzenia to grozi i zastrasza ( reportaż TV TRWAM dwie panie jasno to powiedziały ) ale takich sytuacji jest dużo więcej , Radni którzy mają inne zdanie od Wójta w temacie Gminy nie mają co liczyć na inwestycje w swojej miejscowości o czym pisał jakiś czas temu użytkownik tego portalu. Pamiętajmy tez o przetargu na 30 Hektarów ziemi od ANR który Wójt wygrał w niejasnych okolicznościach bo nikt o tym przetargu nie wiedział albo powiem tak 'wiedzieli ci którzy mieli wiedzieć' a prawda jest taka ze nie jeden rolnik z chęcią by wziął w dzierżawę tą ziemię. Zadłużył Gminę na ogromną sumę i zaczyna już nad nią wisieć widmo niewypłacalności na co RIO zwróciło uwagę a portal Limanowa.in niedawno napisał i powiedzcie mi co za te pieniądze zostało wykonane ??? Bierze 12tyś zł na miesiąc a Gmina tonie w długach to są właśnie kilkunastoletnie osiągnięcia Pawła Stawarza jako Wójta Gminy Jodłownik
poniżej linki:

https://limanowa.in/wydarzenia/news;zarobki-wojtow-i-burmistrzow-roznica-ponad-5-tys-zl,20393.html

s://limanowa.in/wydarzenia/news;ponad-60-zadluzenia-rio-nie-pozwala-gminie-brac-kredytu,38885.html

http://tv-trwam.pl/film/po-stronie-prawdy-13092017#.WbpCuMlirZY.email
Odpowiedz
DRKidler
2017-11-25 10:42:39
0 6
W małych gminach wójt czy burmistrz jest największym pracodawcą. Tworzą się niestety takie sytuacje, o których mówią mieszkańcy tych miejscowości, że wszystko zależy od wójta, wszystko jest wójtowi, czy burmistrzowi, podporządkowane. Nie ma żadnej w tym momencie opozycji, bo wszyscy się boją, bo stracą pracę, bo jest to system uzależnień.
Odpowiedz
WSI
2017-11-25 10:58:58
2 8
Wójt Jodłownika chyba się zmobilizował bo nagle jego poparcie wzrosło z 12,8% do 29,2% i rośnie dalej więc przeciwnicy Wójta mobilizujmy się by to były realne dane a nie fikcja .
Odpowiedz
cichy1
2017-11-25 11:29:36
3 5
Sondaż wykazał,że wybory w Jodłowniku i jego wyniki były wbrew oczekiwaniu mieszkańców. Czas najwyższy aby Stawarz wraz ze swoją grupą podali się do dymisji w trybie natychmiastowym. Dlategoże istnieje obawa,że doprowadzą Gminę do upadłości bo już jest zagrożenie Zarządem Komisarycznym przy takim zadłużeniu i sposobie sprawowania władzy. Demokracja w mniemaniu Stawarza wygląda tak jak odzwierciedlają zebrania w tej Gminie. Dobrym publicznym obnażeniem toku myślenia i sposobu sprawowania przez Stawarza był film telewizji Trwam w sprawie budowy masztu telewizji komórkowej w Janowicach. Więcej faktów było opisane wcześniej ,które dowodzą po co ta władza w Jodłowniku istnieje.
Odpowiedz
cichy1
2017-11-25 11:45:20
2 3
WSI: Ta grupa konsoliduje się zawsze kiedy chodzi o stołki. Widać to na zebraniach ,kogo na nich jest najwięcej. Ludzie przestali chodzić na zebrania bo uznali,że i tak nic z ich wniosków na tych zebraniach. Przykładem jest ostatnie zebranie jak po godzinnym przemówieniu Wójta zaczęła się dyskusja . Zebranie zostało przerwane bo dyskutanci zadawali i omawiali niekorzystne dla Wójta tematy i to było powodem zamknięcia zebrania przez Sołtysa Noworolnika. Przewodniczącego zebrania.
Odpowiedz
pawell
2017-11-25 12:22:39
0 2
...jeżeli sonda dotyczy czy ludzie mają chęć iść na wybory...to powinno zacząć się od edukacji wyborców z zadaniem pytania...co zmienia kartka do głosowania i wrzucenie jej do urny bez rzetelnej zmiany ustawy o działalności samorządu i dwubiegunowym systemie wyborczym. 'Zmieleni' już to przerabiali.
Odpowiedz
cichy1
2017-11-25 13:49:28
0 3
pawell: Po części masz rację. Ale wiesz jak wyglądały ostatnie wybory. Ludzie zniechęceni,że nie ma innego kandydata to nie poszli . Na radnych też było nie wielu kontr kandydatów aby mieć większość w radzie no i mamy jak mamy. Już trzeba się mobilizować aby przerwać niszczenie demokracji i nieudolność sprawowania jej w taki sposób ,że decyzje podejmowane są bez szerokiej konsultacji i wiedzy wyborców.
Odpowiedz
PartyzantS
2017-11-25 14:11:54
1 4
DrKidler w 100% masz rację. Wójtowie i radni wybierani przez kilka kadencji skrupulatnie tę pajęczynę powiązań tworzą. Radnym dla pewności,że będą jeść z ręki wójtowi daje się pracę np. w GOK np. radni remontują budynek UG,a faktury wystawia zaprzyjaźniona firma.Praca dla dzieci pracowników w UG poszerza żelazny elektorat minimalnym kosztem .Jeden wielki układ zamknięty.
Odpowiedz
Polka555
2017-11-25 14:24:31
3 6
Ciekawe, że poparcie Wójta Gminy Jodłownik przez kilka dni wynosiło ok. 10%, a teraz nagle w ciągu kilku godzin wzrosło do ok. 30%. Wójt myśli, że ludzie są głupi i się nabiorą na to? Jeśli tak myśli to mam dla niego złą informację iż ludzie przejrzeli na oczy więc NIECH NIE LECI W ZIELONEGO KRASNALA (tekst z filmu U PANA BOGA W OGRÓDKU ) bo to nic nie da a i tak wszyscy wiemy jak jest.
Odpowiedz
DRKidler
2017-11-25 15:12:09
1 4
Może redaktorzy przeprowadziliby sondę: Jak oceniasz rządy wójtów gmin powiatu limanowskiego:

Bardzo dobrze

Dobrze

Średnio

Słabo

Bardzo słabo
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-25 15:29:03
7 4
Posada każdego Wójta zawsze budziła, budzi i budzić będzie kontrowersje wśród mieszkańców danej Gminy. Jeszcze się taki nie narodził co by wszystkim dogodził. Jak widać powstała klika judaszy w postaci WSI, cichy1 i grazynahayes, którzy ewidentnie robią koło dupy Stawarza. Polka 555 być może obudzili się też i zwolennicy Wójta, którzy na co dzień nie mają czasu tak jak wspomniane grono przesiadywać dzień w dzień na tym portalu, wylewając swoje żale tylko zapierniczają aby godnie żyć. To wybitne grono to nic innego jak wygłodniałe psy będące na uwięzi szczekające z głodu. Pamiętam ostatnie wybory. Było to samo. Wytykanie jakiś brudnych spraw, niesmaczne wypowiedzi, komentarze. Śmiejemy się z tego co wyrabiają na Wiejskiej a w naszym środowisku jest tak samo. Ten portal już od jakiegoś czasu kojarzy się tylko i wyłącznie z tym, że ludzie nawzajem się obrażają i robi się to żałosne.
Odpowiedz
pawell
2017-11-25 15:47:29
0 1
@...all
natalii
...tu nie chodzi o konkretnych ludzi, tylko o wadę zbudowanego systemu przez ludzi, również tych co biorą w nim udział. Wady tego systemu ujawniają ludzie i rownież ten portal do tego służy. Nie zakładaj , że wszystkim dyskutantom chodzi o stołek i kasę z tym związaną. Wiekszość może i by wzięła kasę, lecz odpowiedzialność i stres już niechętnie. Gość funkcjonujący w wadliwie działającym samorządzie(należy to analizować) w pojedynkę i przeciw złej ustawie...może se tylko palcem w bucie. Pozdrawiam.
Odpowiedz
BlackAngel9
2017-11-25 15:52:20
3 6
Droga @natalii czytając twój post Mam wrażenie ze jesteś jedną z osób która 'zapiernicza' na pęsję u Stawarza i boisz się o własny stołek . To co napisali WSI ,cichy1, grazynahayes, Polka55 widocznie bardzo Cię zabolało bo jak to mówią prawda w oczy kole...
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-25 15:58:40
6 4
BlackAngel9 MSWiA w tych strukturach mam zatrudnienie więc o pensję się nie boję.
Odpowiedz
WSI
2017-11-25 16:04:05
2 7
@Natalii dziękuje za docenienie naszej ciężkiej pracy ale byłbym wdzięczny gdybyśmy się spierali merytorycznie a nie ubliżając sobie na wzajem. Czy to co napisałem nie jest prawdą ?? no niestety dla ciebie jest a jeśli ty uważasz inaczej pokaż mi fakty które temu zaprzeczą bo wolałbym żeby Wójt dobrze zarządzał Gminą ale takiego szczęścia nie mamy . Wnioskuję iż jesteś w bliskich kontaktach z Wójtem bo straszliwie cię to ruszyło i gdyby ci zależało na DOBRU GMINY I LUDZI TU MIESZKAJĄCYCH PRÓBOWAŁABYŚ TO ZMIENIĆ a nie udawać ze nic się nie dzieje.
Odpowiedz
stokroteczka
2017-11-25 16:43:26
2 4
Wójt z Jodłownik a uruchomił swoich informatyków z rodzinami,wielodzietnymi,których córki poprzyjmował do pracy i te rodziny poprawiają frekfencję pozytywną w tym głosowaniu.A te rodziny są z Jodłownika - te same co trzymały z komuną ,oraz z Kostrzy 'działy 'też dziadzio panienkarż z komuną trzymał i kilka innych rodzin z radnymi i ich rodzinami
Odpowiedz
cichy1
2017-11-25 17:00:33
2 4
natalii; Przykro mi,że tak odbierasz oczywistą prawdę ale i nie dziwię się,że to ty skamlesz bo ci tak kazano. Ja czuję się osobą w pełni słowa tego znaczenia WOLNĄ. W najtrudniejszych dla mnie czasach Stanu wojennego nie dałem się sprzedać i złamać wartości o które walczyłem. Dlatego tak piszę bo mam takie prawo jak widzę ,że podstawy wartości o które walczyłem są na moich oczach łamane. Nie martw się,że nie mam co jeść i egzystować, Zapracowałem sobie na spokojne życie ,nie będąc pod presją innych. Zwłaszcza tak zwanych wykstałciuchów, którzy nie znają podstawowego słowa , czym jest prawda i patriotyzm a i nie samym chlebem człowiek żyje.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-25 17:53:48
2 4
@natalii Piszesz tak:
'Jak widać powstała klika judaszy w postaci WSI, cichy1 i grazynahayes, którzy ewidentnie robią koło dupy Stawarza. '
Droga @natalii z całym poważaniem i powagą tego zarzutu , PUBLICZNIE OŚWIADCZAM:

Nawet gdyby płacilimi milion zlotych miesięcznie za jak to nazywasz ' robienie koło dupy Stawarza' nie wyrazilabym zgody na 'obsługiwanie tego sprzętu'.
To tak schodząc do Twojego poziomu i sposobu myślenia. ...........

Poważnie podchodząc do Twoich nieuzasadnionych zarzutów, powiem tak:

Tutaj nie chodzi o Pana Stawarza, lecz o sposób w jaki traktuje ludzi i jak zarzadza gminą. To jest tematem moich ocen, bo zaiste mam do tego prawo. Nie ukrywam się za nickiem tak jak Ty to robisz, a nie ŻYCZE sobie, aby moje podatki były tak bezmyślnie wydawane, marnowane, gmina zadlużana , a ja i moja rodzina będzie musiala ponieść finansowe konsekwencje tak NIEUOLNEJ polityki wraz z innymi mieszkańcami gminy.

Czy jest to więc w porzadku w stosunkow do mieszkancow naszej gminy, którzy zaiste nie są realizatorami zadłużenia gminy?
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-25 18:09:20
2 2
w stosunku do................ przepraszam.
Sposób w jaki wójt traktuje ludzi na zebraniach, traktowanie ich z per 'buta', z charakterystyczną dla niego i jego 'żonierzy' butą, pychą, arogancją i ignorancją Naszych oczekiwań, bądź sugestii URĄGA wszelkim standardom i czy się Tobie to podoba czy nie JEST TO NIE DO ZAAKCEPTOWANIA.

Dzięki ludziom Twojego pokroju mamy to co mamy,. ....
Na zebraniu z udziałem wójta i radnych, byłam świadkiem jak wójt bez poważania i w swoim atakującym stylu potraktował jednego z radnych, który wyraził obawy w stosunku do małych kwot jakie przeznaczył wójt z budżetu gminy na obsługę publicznych szkół.

Teraz z kolei jego 'zaprzyjażnieni' ludzi chodza i DZIADUJĄ o pieniądze na szkołę. Oto jeden z wielu przykładow, 'geniuszu' zarzadzania gminą przez wójta i poklaskujących jemu 'klakierów'.........

Tenże radny został ostro zaatakowany słownie , poniżony przez wójta bezpodstawnie w obecności wszystkich obecnych i NIKT , oprócz mnie nie skrytykowal takiego haniebnego zachowania wójta w stosunku do rzeczonego radnego.

Co to jest, ? wygląda to jak typowy PRL-owski 'zamordyzm' w wydaniu wójta, on ewidentnie ogranicza prawa radnych.
Tylko dwóch radnych próbowalo sie przeciwstawić despotycznej polityce wójta, ale w zamian byli przez niego atakowani.

Przepraszam bardzo , ale gminą nie zarzadza się 'pod siebie' i wszystkich innych klakierów interesy TYLKO. !!!!
Mogłabym wiele powiedzieć i napisać, bo i wiele osobiście widzimy z moją rodziną, gdyż jesteśmy 'błogoslawieni' sasiedztwem jednego z 'klakierów' wójta oraz jego rodziny.

Póki co nie wyciagam tych spraw na światło dzienne..........
Nie prowokuj mnie już wiecej proszę, dla Twojego i innych 'klakierów' dobra, bo wtedy otworzysz puszkę Pandory.................
Odpowiedz
cichy1
2017-11-25 18:11:19
0 3
Apropo może niezręcznie napisałem o wykształciuchach. Bardzo cenię sobie i lubię przebywać wśród ludzi wykształconych, którzy cenią siebie i innych ale swoje wykształcenie wykorzystują do celów wyższych. Takich jak służenie innym a zwłaszcza dla dobra wspólnego a nie pod siebie lub określonej grupie ludzi,których dobro społeczne jest im nie znane.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-25 18:39:59
0 1
W gminie Łukowica zestaw kandydatów jest taki że po prostu obraża moją inteligencję.
Odpowiedz
Rys
2017-11-25 21:47:03
0 1
To jest taki 'nowy' rodzaj sondy portalowej po zalogowaniu. Może jeszcze przy prawdziwych wyborach na kartach do głosowania chcielibyście danych oddającego głos?.

Limanowa oddano 165 głosów (razem).
Mszana Dolna Miasto - 73 głosów (razem).
Gmina Limanowa - 106 głosów (razem).
Gmina Tymbark - 110 głosów (razem).
Gmina Słopnice - 63 głosów (razem).
I tak dalej.

Zaiste 'typowanie' przez Portal kandydatów i reprezentacja wyników na szóstkę..
Wystarczyła w miarę średnia rodzina razem aby wygrywać.
Odpowiedz
konto usunięte
2017-11-25 23:43:04
2 1
@Rys Ta sonda portalowa wciąż trwa, tak więc nie można jeszcze teraz skazywac jej na straty.
Następna kwestia jest taka:
Jak pokazuje zycie takie sondaże portalowe sa o wiele bardziej wiarygodne, niż tzw. sondażownie krajowe, gdyż te drugie podobnie jak media głównego nurtu sa sponsorowane i pod kontrolą obcych.

Już wielokrotnie mieliśmy tego przykłady.

Spokojnie, nie ma co się denerwować. Dodatkowym atutem takich sondaży portalowych jest również fakt, że ludzie dodatkowo mogą pisać komentarze, dzielić się informacjami, opiniami,wspierać się i budować współnotę ludzi, mieszkanców naszego regionu we wspólnej, dobrej sprawie , bez podziałów partyjnych, które służą TYLKO WYBRANCOM, ELITOM, a nie społeczenstwu naszego regionu.

Pozdrawiam.
Odpowiedz
mdm12
2018-04-24 17:06:28
0 2
Gmina Jodłownik - Wieś Wilkowisko – Szkoła Podstawowa w Wilkowisku.
Pozwolę sobie na krótki opis sytuacji, jaka miała miejsce w w/w szkole 12 kwietnia 2018 roku, podczas której miałam okazję bliżej poznać osobę Pana Pawła Stawarz, jako Wójta i człowieka.
Podczas zebrania rodziców na okoliczność wywiadówki swoją obecnością zaszczycił nas Pan Wójt Paweł Stawarz (rzekomo zaproszony).
Na wstępie swojej przedwyborczej autopromocji zaznaczył, że wizyty w naszej wsi bardzo sobie ceni, ponieważ mieszkańcy Wilkowiska zapewniają mu lepszy kabaret niż niejedno miejsce w Krakowie do celu rozrywkowego przeznaczone.
I tu się zgadzam z Panem Wójtem – pod warunkiem, że On sam jest gwiazdą przedstawienia.
Celem wizyty Pana Wójta było zdyskredytowanie Pani Dyrektor Szkoły Podstawowej w Wilkowisku w oczach rodziców – mieszkańców Wilkowiska. Swoje argumenty oparł na donosach, tajemniczych telefonach i anonimach. Panu Wójtowi najwyraźniej czas i miejsce się pomyliły.
Z dalszych wywodów mocno pobudzonego Wójta zrozumiałam, że zalążkiem Jego uwag skierowanych pod adresem Pani Dyrektor jest wydana przez Nią opinia na temat zastanego stanu szkoły przy obejmowaniu stanowiska (2 i pół roku temu). A że stan rzeczy budził zastrzeżenia (brak podstawowych pomocy dydaktycznych), więc Wójt uznał opinię za jawną krytykę Jego urzędu.
Pan Wójt przypomniał po raz kolejny zebranym, co Mu zawdzięczają (czas urzędowania 18 lat), m.in. termomodernizację budynku szkolnego, plac zabaw dla dzieci, kotłownię w szkole, ogrodzenie boiska, zakup ziemi (niezagospodarowany do dzisiaj), salę gimnastyczną, szatnię. W ocenie Wójta – rzeczy nadzwyczajne, w ocenie rodziców – rzeczy konieczne i niezbędne do normalnego funkcjonowania szkoły i prawidłowego rozwoju naszych dzieci.
Najciekawsze w tej wypowiedzi Wójta była powtarzające się „zrobiłem”.
Spotkanie skończyło się głośnymi podziękowaniami dla Pani Dyrektor, za Jej dotychczasową pracę na rzecz szkoły, Jej oddanie i poświęcenie dla edukacji naszych dzieci.
W Wilkowisku pojawił się pedagog, spoza Gminy, który swoją pracą każdego dnia udowadnia, że dobro dzieci – jest dobrem najwyższym.
Gdybym miała dzisiaj wybierać Wójta Gminy Jodłownik – to nie Pana Pawła Stawarz. Ten Pan nie powinien żadnego urzędu publicznego zajmować, ponieważ interes społeczny nie jest w Jego interesie.
Podczas spotkania Proboszcz naszej Parafii zwrócił uwagę Panu Wójtowi na fakt: nie mieszkańcy są dla urzędu, ale urząd jest dla mieszkańców. Wilkowisko ma również genialnego Proboszcza.
Wójt niczego ze spotkania nie zrozumiał, z naszym zdaniem się nie liczy, przyszłych wyborców nie szanuje, a Panią Dyrektor szkoły dalej nęka „zaproszeniami do Gminy”, skutecznie wpływając na Jej stan zdrowia.
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-24 17:50:55
0 0
@mdm12 Posłuchaj sobie tego, a zrozumiesz dlaczego nasz wójt chce przejąć wiejskie spółki wodociągowe w swoim czlonkowskim nadzorze:

' ALARM CENY WODY W POLSCE KILKASET PROCENT W GÓRĘ! '
https://jackcaleib.com/medium/2417454
Odpowiedz
konto usunięte
2018-04-24 18:01:11
0 0
Tak prawdę mówiąc wójt swoją dzałalnością przekroczył w tym przypadku wszelkie dopuszczalne granice.

Ponoć (według relacji pewnej osoby) opowiada niestworzone historie wraz z zaprzyjaźnionym powiatowym kolegą na mój temat.
Panie wójcie Pan już naprawdę odchodzi od wszelkich norm społecznych, rzeczywistych faktów i prawnych norm takim postępowaniem. W przypadku gdy te wieści okażą się prawdą oboje Panowie odpowiecie za to przed sądem.
To jest wielki wstyd mieć takich włodarzy.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Gdyby wybory były dziś - są niespodzianki (sonda)"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in