Baner Baner
10°   dziś 9°   jutro
Piątek, 19 kwietnia Adolf, Tymon, Włodzimierz, Konrad, Leon, Leonia, Tytus

Dyrektor z "poważnymi zarzutami" do radnych

Opublikowano 01.07.2022 00:40:00 Zaktualizowano 03.07.2022 10:14:41 pan
57 11521

Łukowica. - Podczas swojego wystąpienia półtora roku temu mówiłem, że są tu radni, którzy zapomnieli o kulturze i muszę dziś powiedzieć, że niewiele się zmieniło – mówił podczas sesji dyrektor GOKSiT w Łukowicy. - Ja rozumiem, dlaczego państwo nie chodzą: bo nie ma wyborów. Pogadamy w przyszłym roku – mówił Jarosław Czaja, w ostrych słowach krytykując niektórych radnych za brak zaangażowania.

Podczas ostatniej sesji Rady Gminy Łukowica po wystąpieniu dyrektora GOKSiT w Łukowicy doszło do ostrej wymiany zdań, z wzajemnymi zarzutami, które padały pomiędzy radnymi a Jarosławem Czają. 

- To, że pan wójt jest naszym przyjacielem, to mało powiedziane. Nie przypominam sobie imprezy, na którą pan wójt by nie przyszedł, choć wiem że ma bardzo napięty grafik. Czasem aż jest mi głupio, bo wiem, że miał ciężki dzień, ale jest prawie zawsze. To świadectwo, że pan wójt docenia naszą działalność i wie, że kultura jest ważna – mówił Jarosław Czaja, który dziękował również staroście Mieczysławowi Urydze i przewodniczącemu Rady Powiatu Józefowi Pietrzakowi za obecność na wydarzeniach GOKSiT. 

- Chciałbym też podziękować kilku radnym, szczególnie Januszowi Mrowcy i Anecie Tokarczyk, to są ludzie, którzy nas wspierają, są obecni, przychodzą do GOKSiT-u. Są również inni radni, którzy bywają na imprezach. Ale podczas swojego wystąpienia półtora roku temu mówiłem, że są tu radni, którzy zapomnieli o kulturze i muszę dziś powiedzieć, że niewiele się zmieniło. Jest kilku radnych, którzy bywają, zdarzają się i takie sytuacje, kiedy na imprezach są starosta, przewodniczący Rady Powiatu oraz pan wójt, a nie ma żadnego radnego z gminy, tak jakby to państwa w ogóle nie interesowało. Przewodniczącego komisji kultury Lucjana Majkę w przeciągu półtora roku widziałem tylko raz - powiedział. - Była taka sytuacja, że przyszła do nas na imprezę przewodnicząca Rady Gminy Łącko, a przewodniczącej Rady Gminy Łukowica nie było – dodał. 

Zobacz również:

Jak tłumaczył, nie jest w stanie zapraszać radnych na każde z organizowanych wydarzeń, bo „nie ma do tego pracowników”, a w dodatku imprezy są tak często, że zaproszenia dotarłyby do po terminie. Dyrektor GOKSiT wspominał również, że po okresie pandemii ludzie chcą działać, spotykać się i korzystać z oferty kulturalnej. 

W dalszej części swojego wystąpienia Jarosław Czaja kontynuował krytykę radnych. - Drugi mój ulubieniec: pan radny Oleksy, który elokwentnie wypowiada się do kamery i interesuje się wszystkim, tylko nie swoim okręgiem. Do jego okręgu wyborczego należy remiza w Stroniu, która jest ewenementem na skalę powiatu, a może i województwa. Działa tam orkiestra dęta i zespół regionalny. Orkiestra od lat prosi o wyciszenie jednego pomieszczenia. Pan radny był tam kiedyś na próbie? Czy pan Oleksy poszedł zapytać jaki jest problem? Nie, bo pana radnego to nie interesuje. Celowo mówię to do kamery, bo tu jest wielka demagogia – powiedział, przypominając, że zorganizował zebranie radnych z przedstawicielami zespołów i orkiestr. - Ale pan radny Oleksy się nie pojawił. Szkoda, bo to są pana wyborcy. Gratuluję zaangażowania – dodał.  

- Dziękuję za krytykę, ale ja mam ograniczony czas i z trudem niekiedy jest mi przyjść na sesję. Ale jeśli ktoś mnie zaprosi, to przychodzę – odparł radny Krzysztof Oleksy. 

- Przepraszam, mam pytanie: to po co pan został radnym? Skoro pan nie ma czasu? Tylko po to, żeby mówić przed kamerą, że pan dużo robi? - pytał go Jarosław Czaja. 

W dyskusję włączyła się przewodnicząca. - Zawiodłam się na panu, panie dyrektorze, bo myślałam, że pan wie, o czym mówi i czego dotyczy dyskusja. Raport dotyczy stanu gminy i działalności wójta – przypomniała Klaudia Janik-Wojtanowska. 

- Ja też się na pani zawiodłem. Państwo jesteście radnymi, a nie kontrolerami – wtrącił Jarosław Czaja. 

- Zarzuty, które padły pod adresem niektórych radnych, w tym mnie, są dość poważne, ale się z nimi nie zgadzam. Są organizowane spotkania, nawet w mojej miejscowości, o których ja nic nie wiem. Dowiaduję się z mediów, że byli posłowie w mojej miejscowości, dowiaduję się z mediów, że była inauguracja majówek na Cisowym Dziole. A nawet jak przyjdę na tę majówkę, to zdjęcia są tak kadrowane, żeby nie było mnie na nich widać. I nie jest to pierwsza tego typu sytuacja. Mogłabym wymienić jeszcze kilka innych imprez – wskazała przewodnicząca Rady Gminy. 

- Co ma do tego kadrowanie zdjęć, skoro ja mówię o kulturze? – pytał dyrektor GOKSiT. - Te zarzuty to kłamstwa i ja się na to nie zgadzam – oświadczyła Klaudia Janik-Wojtanowska. - To, że pani nie uczestniczy w kulturze, to jest kłamstwo?! - dociekał Jarosław Czaja. 

Głos zabrał też wywołany wcześniej Lucjan Majka. - Przywoziłem dzieci na zajęcia do GOK co tydzień. Czy choć raz pan wspomniał o jakimś wydarzeniu? Rozumiem, że jest pan historykiem, przeszukuje lasy. Ale wie pan, że jest poczta elektroniczna, która jest nielimitowana? Dodam jeszcze, że my jesteśmy radnymi, a pan pracuje za pieniądze – powiedział radny.

- Państwo jesteście tu za darmo? Ja rozumiem, dlaczego państwo nie chodzą: bo nie ma wyborów. Pogadamy w przyszłym roku – replikował Jarosław Czaja.

Dyskusja zakończyła się, po czym radni przystąpili do procedowania dalszych punktów porządku obrad.

(Fot.: Bogadan Łuczkowski - wójt gminy Łukowica/arch. Facebook)

Komentarze (57)

czarna_pantera
2022-07-01 06:11:55
2 12
Co ten bajkopisarz robi na sesji ? Czyżby nie miał pracy? Troszeczkę mu się pomyliły role.Jakim prawem startuje do radnych wybranych przez mieszkańców? Bo o jego wyborze w "konkursie" to słyszeliśmy w późniejszej skardze. Jakoś inni dyrektorzy znają swoje kompetencje.
Odpowiedz
jazok
2022-07-01 06:15:40
0 11
Widzę że upały nie wszystkim służą..
Odpowiedz
peres
2022-07-01 06:32:48
1 14
Pan Czaja alias k2brat przyjął stanowiskiem i punkt widzenia swojego szefa. Uznał, że wszędzie trzeba być, zrobić sobie fotkę i opublikować ją, gdzie tylko się da. A już Chrystus powiedział:
Strzeżcie się fałszywych proroków. Po owocach ich poznacie.
Panie Czaja czyny się liczą, a nie liczba zdobionych i opublikowanych fotek. Czasami jedno z drugim się wiąże, ale najczęściej jest to śmieszne, a czasem żałosne.
Radni w gminie są różni, czyli lepsi i gorsi. Fenomenem jest jednak, że Pan stał się ich oficjalnym krytykiem lub wielbicielem na sesji, wywołując niektórych z nazwiska. Niby człowiek od kultury, ale bez braku tej kultury. Poczuł się pan, jak szef wszystkich szefów?
Odpowiedz
Kawaler
2022-07-01 06:46:43
1 12
Kiedy skarga była przeczytana niektórzy mało się nie rozpłakali... Sprawa pewnie nie zostanie bez echa,a i dobrze. Skoro wszystko było robione z literą prawa nie ma się czego obawiać,nie rozumiem skąd ta złość.. Tak jak i z tym certyfikatem lidera. Można sprawdzić na stronie. Samemu się zgłosili,wyslali aplikacje,zapłacili 3300 netto to i certifikat dostali. Pieniądze pewnie Wójt wyłożył ze swoich,tak jak to powiedział Pan z Jastrzębia na Radzie. ,,Dziękuję Wójtowi,że dołożył nam że SWOICH pieniędzy"chodziło o drogę,można obejrzeć nagranie z sesji. A przewodniczącej się naprawdę dziwię,że jeszcze pracuje. Jest be,bo patrzy na ręce i trzeba się za wszelką cenę pozbyć. Lizidupy za to tak jej robią pod górkę,że aż przykro się patrzy. Wstyd!!!!
Odpowiedz
jaz
2022-07-01 07:10:48
0 9
. Słyszałem że w USA Polacy nie lubią ludzi z Tarnowa. Teraz wiem dla czego
Odpowiedz
fredy39
2022-07-01 07:16:24
2 13
Pseudo historyku nie masz racji! Rada gminy jest po to aby kontrolować budżet gminy, a co za tym idzie też wójta, a nie chodzenia na parady. Mieszkańcy oczekują od radnych poprawy dróg, kanalizacji i wodociągów, a nie chodzenia na imprezy.
Odpowiedz
aliabba
2022-07-01 07:23:58
0 9
Jak dzieci w piaskownicy. Kiedy człowiek sobie pomyśli, że płaci podatki na takich ludzi, to odechciewa się wszystkiego
Odpowiedz
czarna_pantera
2022-07-01 07:25:59
2 11
Panie Czaja, jak się zabiera głos to trzeba mieć minimum wiedzy o samorządzie i roli Rady Gminy. Rolą Rady jest podejmować uchwału i kontrolowac czy wójt i urzędnicy je wykonyją. a wójt i ludzie tacy jak pan są po to by je bez szemrania wykonać. Jak Panu sie to nie podoba to można zawsze zrezygnować i iść na własny garnuszek. Wtedy może Pan udowodnić swoją wyższość. Proponyje iść do Koscioła i pomodlic się o zdrowie...........
Odpowiedz
powazny7005
2022-07-01 07:38:40
2 10
Taki dyrektor to WSTYD, WSTYD, WSTYD dla gminy.
Wymienił osoby, które z nim współpracują to tzw towarzystwo wzajemnej adoracji, które tylko kapuje do wójta, co kto powiedział na wójta.
To wystąpienie Czaji odbieram jako celowe na odwrócenie uwagi od problemów.
Odpowiedz
zabawny
2022-07-01 08:01:08
0 3
W średniowieczu rozstrzygnęliby spór w pojedynku(KILKU POJEDYNKACH) - I TO BYŁOBY PIĘKNE . :)
Odpowiedz
robek
2022-07-01 08:04:24
2 9
Dobrze, że dyrektor jasno zasugerował, że najważniejsze dla wójta są imprezy w gminie. "Imprezy są tak często" tak powiedział dyrektor, nawet nie chce wiedzieć ile naszych podatników pieniędzy idzie na to żeby sie wójt zabawił.
Imprezy w gminie to jest najważniejsze i koniec kropka.
Ależ ten człowiek ma manię wyższości.
Odpowiedz
lenny
2022-07-01 08:24:06
2 10
Chyba temu panu upał rozum odebrał. Chociaż jako nauczyciel, też nie był człowiekiem wysokich lotów i jedynie wyobrażenie o sobie i swoich sukcesach miał wielkie.

Atakując radnych tylko pokazał, że nie nadaje się na to stanowisko i jedynie stawia gminę w bardzo złym świetle. W końcu od kiedy pracownik obraża swojego szefa? W normalnej pracy, za obrażanie pracodawcy (w tym wypadku reprezentantów gminy) to wyleciałby na zbity pysk i tyle by go widzieli.
Odpowiedz
pinkfloyd
2022-07-01 08:42:03
0 6
...normalne jaja-w/g mnie to absolutnie nie powinien...np.mieszać wody,tylko albo "biała"albo "zielona".
No właśnie "takich" mamy "fachowców"na stanowiskach urzędowych-masakra.
Odpowiedz
heraklit
2022-07-01 09:03:21
2 9
Wystąpienie Jarosława, świadczy o fakcie jak bardzo chciał się przypodobać Bogusiowi i jak bardzo oderwał się od rzeczywistości. Radni nie mają obowiązku oglądać teatrzyków szkolnych itp. to co należy do ich obowiązków jasno zostało wskazane powyżej „Rolą Rady jest podejmować uchwał i kontrolować czy wójt i urzędnicy je wykonują, a wójt i ludzie tacy jak pan są po to by je bez szemrania wykonać” Panie Jarosławie imprez naprawdę kulturalnych w Gminie Łukowica za pana dyrektorowania zorganizowanych przez GOKSiT było może trzy. Pracując w Kulturze należałoby zachowywać się kulturalnie, pana wystąpienie nie przyniosło splendoru Gminie Łukowica.
Odpowiedz
zmora
2022-07-01 09:09:37
1 3
Rozwiązać gmine. Mniej urzędników będzie do utrzymania a wioski włączyć do gminy Limanowa i tak wszyscy jeżdżą do Limanowej.
Odpowiedz
lenny
2022-07-01 09:20:08
0 10
A mi najbardziej się spodobało:
"nie jest w stanie zapraszać radnych na każde z organizowanych wydarzeń, bo „nie ma do tego pracowników”"- jeszcze mu ludzi mało? Chyba, że marzy mu się jeszcze sekretarka albo dwie :)
Odpowiedz
magda82
2022-07-01 09:22:04
2 6
Fredy 39
Popieram w zupełności, radni nie są od parady tylko od rozwiązywania problemów. Co nam jako mieszkańcom z tego, że Wójt chodzi na teatrzyki, zakończenie roku, darmową kiełbaskę itd. a jak przyjdzie rozwiązać poważny problem to nie ma czasu dla ludzi.
Odpowiedz
straznik5
2022-07-01 09:25:02
1 7
Bogdan Łuczkowski ze swoim sztabem zwyczajnie przedobrzył tym „manifestem” o udziale radnych w imprezach Pan dyrektor Czaja wykazał się brakiem taktu i kultury. Sprawozdanie wójta w którym wielokrotnie powtarzane były te same sformułowania, zawierało treści bez związku z tematem stanu gminy, typowe na zmęczenie słuchających i oglądających. Zgodnie z nowym regulaminem GOKSiT sprawozdanie z działalności w/w instytucji składa dyrektor wójtowi. Radni nie musieli słuchać tego sprawozdania, tym bardziej nie powinni pozwalać się obrażać Jarosławowi Czai.
Odpowiedz
magda82
2022-07-01 09:49:35
0 7
a czy to prawda że w szkole w Młyńczyskach woda skażona? Czy to nieaktualna informacja? Bo jeżeli tak, to wychodzi na to, że imprezki i "kultura" ważniejsze niż zdrowie dzieci.
Odpowiedz
CUDNA
2022-07-01 10:29:39
0 3
Tytuł artykułu wskazuje że chodzi o przestępców a może nawet bandytów.
Jednak poważnym oskarżeniem okazał się brak uczestnictwa w imprezach może nawet delikatnych libacjach, hi.hi
Pytanie gdzie ten świat zmierza zwłaszcza karykatury urzędników i samorządowców i polityków a nawet sutankowo-purpurowych w tym pięknym boskim świecie.
Odpowiedz
bigi18
2022-07-01 13:03:08
5 1
Czarnapantera
Taki. Prawem że też jest mieszkańcem. I takim prawem że jest przez nich krytykowany. Tylko Pan Czaja zapomniał że dla niektórych radnych GOK mógłby nie istnieć a za zaoszczędzone pieniądze zrobili by chodnik.
Kawaler
Też się dziwie że przewodnicząca jeszcze pracuje, mam nadzieję że po wyborach to się zmieni. Poza tym jak jej tak ciężko, i coś się jej nie podoba to niech zrezygnuje.
Odpowiedz
bigi18
2022-07-01 13:07:02
7 1
Fredy39
Gwarantuje Ci że pod względem znajomości naszej gminy. To Pan Czaja przewyższa nie jednego profesora historii. Poza tym jeśli twierdzisz że jest pseudo historykiem to podaj jakieś argumenty. Ja mam inne oczekiwania wobec radnych więc nie mów za wszystkich mieszkańców. Rada jest od kontrolowania, ale nie od tylko krytykowania.
Odpowiedz
bigi18
2022-07-01 13:15:36
6 1
Lenny
O Tobie też można by było powiedzieć że nie byłeś najlepszym nauczycielem, ale chamskim i przemadrzalym również. W jaki sposób dyrektor kogoś obraził? Ja tam żadnego obraźliwego słowa nie słyszałem tylko krytykę.
Heraklit
Co masz na myśli mówiąc imprezy typowo kulturalne? Chciałbym Ci również przypomnieć że GOKSiT zajmuje się również sportem i turystyka. A tu się dużo zmieniło. No ale jak kogoś zaślepia zazdrość to nie zauważy niczego.
Odpowiedz
peres
2022-07-01 13:42:38
0 7
@big18 odniosłeś się do kilku osób komentujących, jakby o Tobie napisali. No ale nie i Tobie, więc nie baw się w rzecznika, czy obrońcę tego pana i poczekaj aż skończy pracę i k2brat sam napisze. Już mu kiedyś ludzie wytknęli, że pisze komentarze w godzinach pracy, więc na razie grzecznie się wstrzymuje. Chyba, że tym komentarzem poczuje się sprowokowany?
Odpowiedz
heraklit
2022-07-01 13:43:26
1 7
@bigi18 Radny Andrzej Sułkowski, imprezy Kulturalne to na pewno nie potańcówki w Klubie Seniora w Roztoce. Ja nie mam zamiaru dyskutować z tobą na temat kultury, ponieważ jesteś zaprzeczeniem wszystkiego co wiąże się z kulturą i dobrym wychowaniem.
Odpowiedz
RAGTIME
2022-07-01 13:52:14
4 1
Tego typu rozmowa z radnymi jak najbardziej wskazana, Obecny dyrektor ma ta cywilna odwagę żeby dyskutować publicznie na tematy o których niektórzy radni zapomnieli w jakim celu startowali jaki program głosili w kampanii. Nie masz czasu na pełnienie funkcji radnego zrzeknij się mandatu albo najlepiej nie startuj w wyborach.Brawa dla Pana Dyrektora.
Odpowiedz
peres
2022-07-01 14:28:03
0 6
Antoni pilnuj kursantów i nie przymilaj się do każdego, kto pełni kierownicze stanowisko w gminie. To świadczy i Twoim zakompleksieniu.
Odpowiedz
k2brat
2022-07-01 14:42:52
4 1
Wreszcie ktoś prosto z mostu i prosto w oczy spuścił zimny prysznic na cwanych , przemądrzałych w większości radnych grupy niedoszłego wójta .... . Trochę późno , ale lepiej późno niż wcale ! Zamiast pomagać w wielu projektach i wspierać w różnych problemach dotyczących spraw wyborców - to lepiej jest krytykować , podkładać nogi , blokować - w imię reputacji i osiągnięć pod przyszłe wybory. Brawo za przekaz i przywołanie do porządku - radni też mają obowiązki wynikające z podjęcia się tej funkcji !!!
Odpowiedz
odpowiedzialna
2022-07-01 14:53:48
0 8
Panie redaktorze. Może warto zrobić sondaż. Kiedy przyjaciel Bogdan zwolni z pracy przyjaciela Jarosława? Do tej pory widać,ze pozbywa się ludzi którzy mu pomagali.
Odpowiedz
konto usunięte
2022-07-01 14:59:20
0 5
peres mam pytanie? czy RAGTIME był takim dwulicusem, czy to przytrafiło mu się na stare lata?
Jak ktoś doniesie do Jarka to przecież wyrzucą go PIS.
Odpowiedz
powazny7005
2022-07-01 15:26:43
1 4
Antoni Kuzar niech się zrzeknie mandatu bo nie chodził na majówki i nie słuchał jak grają Przyszowianie!!!
Odpowiedz
robek
2022-07-01 15:39:47
0 2
No toś Antek wpadł z tymi majowkami. Trzeba było się nie odzywać. A tak to będziesz się tłumaczył przed przyszowiakami :)
Odpowiedz
czarna_pantera
2022-07-01 15:51:26
0 3
Panie Radny Majka. Pan dyr. Czaja nie ma czasu pisać zaproszeń. Tak chłop jest zapracowany, że do pracy nie ma czasu przyjść,a nie jeszcze pisac jakieś zaproszenia.
Odpowiedz
peres
2022-07-01 16:17:17
0 2
@k2brat nawet nie jesteś śmieszny. To smutne jak można mieć tak żenującą osobowość. Napisałeś swój komentarz z takim zadowoleniem, a co najgorsze z przekonaniem o swojej racji i niejako powszechnej racji. Jesteś w błędzie. Szanuję różne punkty widzenia, ale nie szanuję ślepoty i taniego lizusostwa. Twój świat sprowadza się do imprez i wydarzeń kulturalnych, gdzie wydaje Ci się - podkreślam: wydaje Ci się, że jesteś "orłem", robisz wszystko najlepiej i oczekujesz aplauzu. Trzeba poszerzyć swoje horyzonty myślowe. Nie wszyscy oczekują tego samego, co Ty
Odpowiedz
peres
2022-07-01 16:20:47
0 2
@boxbox według mnie RAGTIME to najgorsza odmiana osobowości, charakterystyczna dla obecnego ugrupowania koalicyjnego w Polsce. Nie muszę chyba tego głębiej wyjaśniać?
Odpowiedz
bigi18
2022-07-01 16:38:09
3 0
Peres
No chyba mam prawo bronić kogi mi się podoba. Doskonale pamiętam poprzedniego dyrektora, który mało kiedy był w GOK-u. Nic się za jego czasów nie robiło. Oprócz festynów. Teraz o Łukowicy robi się coraz głośniej. Każdy ma swoje zdanie i opinie. Ale ciężko nie zauważyć że turystyka, sport i kultura funkcjonują lepiej niż wcześniej.
Odpowiedz
bigi18
2022-07-01 16:45:36
2 0
Heraklit
Znów tylko się ośmieszasz swoim poziomem wiedzy i podstawa na której ja opierasz. Nie jestem żadnym radnym i nie mieszkam na Roztoce. Jeśli wiesz ze jest inaczej to podaj choć jeden dowod na swoją tezę. A jak nie to nie wypowiadaj się o czym czego nie wiesz. Tak robią tylko głupcy. A Klub Seniora również uważam za trafna inwestycje. Powinno ich powstać więcej. Dzisiejsi seniorzy mają dużo energi i checi. Na nic im kanalizacja i wodociąg a też są wyborcami na których powinny znaleźć się środki.
Odpowiedz
peres
2022-07-01 16:56:32
0 2
@big18 zgadzam się, że każdy może bronić kogo chce. Jeżeli już to robisz, to nie pisz ogólnie, że dawniej było źle, a teraz jest dobrze. Podałeś przykłady, jak było dawniej, ale nie podałeś co takiego wielkiego i istotnego zmieniło się w sporcie, kulturze oraz turystyce? Tylko z góry proszę nie pisz, że np. przejechała przez gminę grupa kolarzy albo, albo właściwie trudno coś znaleźć. Liczę na Ciebie.
Odpowiedz
bigi18
2022-07-01 17:01:20
2 0
Radny Oleksy już drugi raz twierdzi że nie ma czasu by pełnić obowiązki wynikające z roli radnego. Kiedyś chodzilo o spotkanie na które nie miał czasu przyjść i potem pół sesji dopytywał o głupoty, a teraz nie ma czasu na słuchanie swoich wyborców. To po co on jest tym radnym? Brakuje mu kasy? Nie ma czasu to niech zrezygnuje.
Odpowiedz
spodmodyni
2022-07-01 17:10:52
0 2
Andrzej Sułkowski tez niech się zrzeknie mandatu bo nie chodził na majówki i nie słuchał jak grają podopieczni Jarosława Czai.
Odpowiedz
bigi18
2022-07-01 17:50:51
0 0
Peres
Chodzby nawet szkółka piłkarska dla dzieci, chodzby nawet zajęcia dla dzieci plastyczne w gok-u. Turnieje piłkarskie dla najmłodszych. Wystawy. Konkursy malarskie. Nowe książki w bibliotece. Byłeś tam w tym roku? Opowiadania o histori naszej gminy. Świetlice wiejskie. Różnego typy kola czy nowe zespoły. Przejazd kolaży też zaliczam do zasług goksit-u, znaczy sie jego organizacje. Dużo można jeszcze wyliczać. Gdybyś miał dzieci w wieku szkolnym to może prędzej byś to wszystko zauważył. Wejdź na stronę internetową goksitu.
Odpowiedz
konto usunięte
2022-07-01 18:03:33
1 2
Czaja na stanowisku Dyrektora GOK-u to jedno wielkie nie porozumienie. Przynosi tylko wstyd swoim poplecznikom jak i mieszkańcom naszej gminy. Pamietam go z czasów Gimnazjum, wiecznie znudzony, zły, a czasami nawet chamski był. Paraduje po Łukowicy w tych swoich okularkach jak jakaś gwiazda hollywood ale i tak każdy widzi i slyszy jaki jest na prawdę. Rok temu wyśmiał i upokorzył celowo Pana Bargła, że niby nic nie robił, brał pieniądze, a on wielki fotograf i artysta wszystko musiał robić za niego i to za darmo. Pózniej okazało się ,że trzeba wziąsc pieniądze z dróg na zatrudnienie kolejnego lizusa Tokarczyka bo został podobno bezrobotny.
Odpowiedz
konto usunięte
2022-07-01 18:03:48
1 2
Najgorsze jest to ,że Uran jak i Gmina promują byłego podobno ORMO-wca z Jadamwoli, jednym słowem jest to żałosne. Panią przewodnicząca jak i pozostałych radnych, którzy dokładnie sprawdzają ekipe rządząca w Łukowicy jak najbardziej popieram, ponieważ ludzie głosowali przede wszystkim za lepszą zmianą a nie za kolejnymi przekrętami.
Odpowiedz
peres
2022-07-01 18:17:35
0 1
@bigi18 nie umniejszaj swoją pisownią wielkości dyrektora, którego tak wychwalasz. Pisząc takie wyrazy, jak: chodzby, kolaży - nie można powiedzieć o zwykłych literówkach, czy domyślnej zamianie edytora tekstu. "Walisz błędy ortograficzne i pomijając fakt, że nie wpływa to na zawartość treści, to trochę obniża ocenę autora komentarza. A co do ogromu wydarzeń kulturalnych, sportowych i turystycznych to wymieniłeś ich tak dużo i o takiej randze, że na razie nie nadążam. Staram się oswoić z natłokiem tych wydarzeń i osiągnięć dyrektora z jego załogą. No coś muszą robić, bo po tą są zatrudnieni i otrzymują wynagrodzenie, ale nie pisz o jakimś przełomie. Przeciętny mieszkaniec gminy niemalże nie dostrzega żadnych zmian pomiędzy przeszłością a teraźniejszością. Uwierz mi.
Odpowiedz
bigi18
2022-07-01 19:36:08
0 0
Zawsze pisze na T9 ale nigdy nie sprawdz i nie poprawiam jak jest napisane, bo czy kolaż czy kolarz to każdy zrozumie. Nie jest to dla mnie istotne. Wracając do meritum uważam, że właśnie przeciętni mieszkańcy gminy w wieku 12-40 lat to zauważają i chętnie z tego korzystają. Czaja jest i zawsze był miły. Do tego ma chęci. To jest najważniejsze.
Odpowiedz
widok1
2022-07-01 19:52:11
0 1
bigi 18 widać jaką uczelnię kończyłeś i jaki poziom wiedzy prezentowali twoi profesorowie skoro uważasz czaję za wybitnego ale czego, jakiego profesora chyba "bajkopisarza"? Widzisz wszystko wyszło przez twoich kiepskich profesorów masz braki podstawowej wiedzy. Chyba dyplom wyższej uczelni kupiłeś - głosując na ciebie miałem nadzieję na dobre zmiany a nie kumoterstwo. Kiedy w historii Roztoki mieliśmy radnego z do dyplomem uczelni? jak żyję nie pamiętam - byli to prości ludzie ale nie pletli bzdur a kulturą do pięt im nie dostajesz. Jeszcze raz powtarzam, kiepska ta twoja uczelnia i jej profesorowie, chyba że zdawałeś egzaminy u najlepszego "profesora" czaji-smiech. A tak na marginesie twoja żona nadal pracuje e goksit eu czaji bo jednym czasem widziałem ją tam.
Odpowiedz
bigi18
2022-07-01 20:22:39
0 0
Widok1
Nie kończyłem żadnej wyższej uczelni i moja żona nigdzie nie pracuje. Ale jak widać pusty lep takiego bajkopisarza jak Ty potrafi sobie wszystko wymyślić. W dodatku czytać ze zrozumieniem nie potrafisz tumanie. Gdzie ja napisałem że Czaja jest profesorem? Twoja głupota aż przeraża.
Odpowiedz
tomasz_zt15
2022-07-02 14:11:12
2 0
Brawo za słowa prawdy, nie tylko w Łukowica są tacy próżni radni.... Tylko żeby drogę asfaltową do domu zrobić i nic innego ich nie interesuje. W Dobrej jest to samo
Odpowiedz
cultmember
2022-07-02 16:03:50
2 0
Pan Dyrektor J. Czaja odważył się powiedzieć o problemie głośno. Czapki z głów! Przykre że radnych nie obchodzi życie kulturowe gminy.
Odpowiedz
konto usunięte
2022-07-02 16:15:14
0 1
Temu całemu dyrektorowi najwyraźniej uderzyła woda sodową do głowy, natomiast pycha zwykle kroczy przed upadkiem.
Co nastąpi szybciej niż później,, bo ten człowiek nie nadaje się na żadne kierownicze stanowisko.
Odpowiedz
limanowianin1980
2022-07-02 17:19:46
0 2
@ tomasz_zt15, @cultmember - 2 nowe konta, po to tylko utworzone, żeby uwielbiać dyrektora GOK, konta utworzone na potrzeby tylko i wyłącznie tego artykułu ...
Odpowiedz
RAGTIME
2022-07-02 17:34:05
0 0
Odezwali się bohaterowie, którzy mają po kilka kont na portalu i piszą co im w pustej główce zaświta stawiając sobie plusiki Przedstaw się jeden z drugim z imienia i nazwiska i pokaż co sobą prezentujesz.Pan Czaja uczynił to i przedstawił bolączki publicznie nie kryjąc się w lisiej norze jak większość z lisków chytruskow.
Odpowiedz
spodmodyni
2022-07-02 18:53:00
0 1
Rzeczywiście świeżutki ten cultmember i tak pachnie Czają.
Odpowiedz
konto usunięte
2022-07-02 19:02:15
0 1
RAGTIME Przedstaw się przystojniaku- ludzie to ja Antoni Bargieł Radny z Przyszowej.
Odpowiedz
konto usunięte
2022-07-02 19:04:08
0 0
Miało być Antoni Kuzar Radny z Przyszowej.
Odpowiedz
spodmodyni
2022-07-02 19:11:09
0 1
Dajcie spokój RAGTIME Antoś też lubi incognito. No i nie wiadomo co by było jak by się szwagier dowiedział?
Odpowiedz
czarna_pantera
2022-07-02 21:40:13
0 2
Panie dyr. możew ramach krzewienia kultury, przytoczy nam pan ten słynny pana kawał, jak zakonnice jeżdżą na rowerze..
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Dyrektor z "poważnymi zarzutami" do radnych"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in