21°   dziś 21°   jutro
Czwartek, 02 maja Zygmunt, Atanazy, Anatol, Longina, Tola

Agata Zięba współtworzy nowy komitet - "Wspólny Powiat"

Opublikowano 08.01.2024 06:30:00 Zaktualizowano 09.01.2024 14:39:14 pan
72 14289

Limanowa. W nadchodzących wyborach samorządowych wicestarosta Agata Zięba z Prawa i Sprawiedliwości zamierza wystartować z listy nowego komitetu wyborczego KWW Wspólny Powiat. Przeczytaj nasz wywiad.

Czy prawdą jest, że zamierza Pani kandydować w wyborach samorządowych z list innego komitetu, niż komitet PiS?

Jestem w polityce nie dla tej czy innej partii, tylko aby reprezentować mieszkańców, pomagać rozwiązywać lokalne problemy oraz sprawiać, aby nasz wspaniały region mógł się dobrze i stabilnie rozwijać.  Moja lokalna publiczna działalność to coś więcej niż członkostwo w partii politycznej. Od ponad 18. lat jestem sołtysem mojej rodzinnej miejscowości Zasadne, jestem aktywna jako prezes Związku Podhalan Odział Kamienica czy w latach wcześniejszych w zarządzie lokalnego OSP.

Pragnę także wspomnieć, iż w październikowych wyborach do parlamentu na listach wielu partii znalazły się osoby nienależące do partii, z których list startowali. To dlaczego miałoby to nie być możliwe w samorządach? Specyfika wyborów samorządowych, głównie do rad gmin i powiatów wręcz pokazuje, że lokalne komitety wyborcze wyborców odgrywają ważną rolę w kształtowaniu lokalnych procesów demokratycznych. Obecna polska polityka sprawia, że ciężko niekiedy się w stu procentach identyfikować z partią X czy Y, natomiast z lokalnym komitetem i ludźmi, których znamy z innej działalności już tak.

Zobacz również:

Jestem i będę człowiekiem prawicy, moje poglądy w sprawach ogólnokrajowych są znane i nie ulegają one zmianie. Ale tak jak mówiłam wcześniej, mnie interesują sprawy lokalne, nasze. Dlatego jako wieloletni samorządowiec zdecydowałam się współtworzyć lokalny komitet wyborczy w nadchodzących wyborach samorządowych do rady powiatu limanowskiego.

Z czego wynika ta decyzja? 

Powodów decyzji jest wiele, o niektórych już wcześniej wspomniałam. Niewątpliwie punktem kulminacyjnym na pewno okazały się wybory do Sejmu, w których uzyskałam dobry wynik, choć za słaby, aby zasiąść w ławach poselskich. Jednocześnie otrzymałam wiele słów wsparcia od osób, które niekoniecznie popierają PiS ale są zainteresowane współpracą w rozwoju naszego powiatu i wręcz się cieszyły, że zostaje w powiecie. Można oczywiście wspomnieć także sposób układania list przez centrale partyjne czy wysyłanie tzw. „spadochroniarzy” lub jeszcze kilka innych powodów. Ale po co? Moim zdaniem należy się skupić na działaniu dla lokalnej społeczności, a nie opłakiwać de facto przegrane wybory przez PiS. Należy myśleć do przodu, o przyszłości i rozwoju, a nie o podziałach krajowych czy lokalnych. Ale oczywiście pewnie są powody, które może bardziej przyśpieszyły w jakiś sposób moją decyzję. 

Ostatnie wybory również pokazały, że liczy się przede wszystkim możliwość podjęcia dialogu i współpracy dla wspólnego dobra, a nie da się tego osiągnąć bez otwartości do współpracy. I na tym pragnę się skupić!

Jak będzie nazywał się ten nowy komitet? 

Nasz komitet ma się nazywać KWW Wspólny Powiat, ponieważ jest otwarty dla wszystkich gotowych do pracy na rzecz wspólnego dobra, jakim jest nasz powiat. Jesteśmy otwarci na nowych ludzi, którzy chcą zrobić coś dobrego dla lokalnej społeczności, a jednocześnie nie chcą identyfikować się na szczeblu lokalnym z żadną partią polityczną.

Jakie środowiska będzie skupiał wokół siebie "Wspólny Powiat"? 

Pragniemy skupić osoby z różnych środowisk, grup wiekowych oraz o różnych fachowych doświadczeniach, aby dobrze i mądrze służyć powiatowi. Nie znamy także jeszcze dokładnych terminów wyborów, więc wykorzystujemy najlepiej, jak możemy ten czas, aby zaprezentować mieszkańcom powiatu kompetentnych i merytorycznie przygotowanych kandydatów do pełnienia funkcji radnych powiatowych.

Czy znane są już nazwiska kandydatów komitetu do Rady Powiatu?

Oczywiście mamy już pewne konkretne przymiarki, jednak ostateczna lista kandydatów zostanie ogłoszona, jak poznamy dokładny kalendarz wyborczy. Jeśli redakcja limanowa.in pozwoli i zechce, także przygotujemy prezentacje naszych list.  

Tak jak wspomniałam na końcu mojego ostatniego wywiadu, jestem gotowa do pracy z każdym dla dobra mieszkańców i powiatu. Celem naszego komitetu jest dbanie o nasze lokalne sprawy, o właściwy rozwój naszego powiatu limanowskiego.    

Czy oddasz głos w wyborach samorządowych na komitet "Wspólny Powiat"?

TAK NIE
Dziękujemy za oddanie głosu !
TAK: 161 NIE: 367

Komentarze (72)

limanueva
2024-01-08 07:03:51
2 6
Po pisowsku wspólny?
Że podzielą między sobą i swoimi znajomymi, odbierając prawa myślącym inaczej? Przynajmniej szczerze ;)
tonymld
2024-01-08 08:49:10
0 4
PiS przegral, bo nie ma zdolnosci koalicyjnych. Niestety centrala partii nie wyciagnela z tego wnioskow. Widac ze samorzadowcy maja wiecej oleju w glowie nic centrale partyjne.
jewgenijonegin
2024-01-08 09:11:12
0 0
Dlatego olac wielkie partie i robic swoj komitet. Bardzo dobrze, niech wygra lepszy i stworzy zarzad.
Jozek123
2024-01-08 13:11:41
0 0
Trzeba to rozszezyc na gminy i bedzie współpraca się układać lokalnie bez wielkiej polityki dbajac o ludzi
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
34607szczawa
2024-01-08 07:16:50
5 5
Trzeba dużo zmienić żeby nic się nie zmieniło a koryto pozostało xD
tonymld
2024-01-08 08:49:58
0 5
Mowisz o lesniku ze Szczawy?
jewgenijonegin
2024-01-08 09:13:39
0 4
Szczawa nigdy niezadowolona jest. Tam nic sie nie udaje. Utworz wlasna gmine i bedziesz robic tak jak uwazasz, o ile wybory wygrasz.
TSilver
2024-01-08 17:46:14
0 1
szczawik miał startować na premiera rotacyjnego. Tak samo jak rudy tak i on pomysłu na Polskę nie mają. Po za jednym oddać pod dyktat fryców i sowietów xd
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
malarz
2024-01-08 07:25:03
2 6
powiat jest Nasz a nie pisiurskich uzurpatorów
chlopzewsi
2024-01-08 09:00:31
0 4
Bedzie kazdy miec mozliwosc w wyborach wyrazic swoje poparcie dla tego czy innego komitetu. PiS potraktowal limanowszczyzne jak bande debili, ktorzy w slepo na pis beda glosowac. Pomarszczony Terlecki do tej pory biura poselskiego nie otworzyl. Mam nadzieje ze Ziebowa zabierze im wiekszosc glosow i pokaze srodkowy palec, na ktory zasluguja. Oni dalej zyja w swoim swiecie a tu trzeba isc do przodu. Podziwiam za odwazna decyzje i trzymam kciuki.
Odpowiedz
kary123
2024-01-08 07:54:39
2 6
Wspólny powiat jest na zdjęciu.. Przed wyborami a po wyborach na stołkach będzie - mój powiat. Śmiechu warte.
chlopzewsi
2024-01-08 09:01:49
0 0
Mysle ze nie masz racji. Raczej w wyborach samorzadowych PiS straci i na poziomie gminnym i powiatowym kluczowe beda komitety wyborcze wyborcow a nie partii.
jewgenijonegin
2024-01-08 09:14:41
0 2
Mysle ze stycznosc z wielka polityka otrzezwila Pania Zieba i wyciagnela wnioski z tego. Otym zreszta pisze w wywiadzie ale moze @kary123 nie zdazyl przeczytac do konca.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
szaradaa
2024-01-08 08:11:19
1 2
Ciekawe - ten Wspólny Powiat to będzie sojusz z Jasiem Puchałą - On tez w wywiadzie mówił kiedyś że, "ludzi trzeba suchać."
Wybierałam się już kilkakrotnie do tej Pani , aby zapytac co miała na myśli odpisując mojemu pełnomocnikowi o "własnościach zajętych pod drogi publiczne" może wreszcie powie ta Pani Zięba prawdę - dość enigmatycznym sposobem część mojej działki znalazła się w księdze wieczystej 51494/8 której reprezentantem był Starosta limanowski .
Myślę, że kiedyś nadarzy się okazja, aby o to zapytać chociaż z góry zakładam , że odpowiedź będzie taka jak dziesiątki odpowiedzi ze Starostwa - nic nie wiedzą, dokumentow nie posiadają albo rodo nie pozwala tylko na bezprawne i przestępcze działania było przyzwolenie !!!!!!
tonymld
2024-01-08 08:51:33
0 1
Najlepiej zwrocic sie droga formalna, zgnodnie z kpa starostwo ma obowiazek sie do tego odniesc. Jakis notariusz tez musial to przyklepac, moze ten od TVP?
chlopzewsi
2024-01-08 09:02:41
0 0
Jan Puchala to wyrobiona marka, taka demokratyczna i praworzadna ;) a tak na powaznie, ciezko wrozyc z fusow. Zobaczymy kto jaki wynik osoagnie i ile mandatow zdobedzie,
jewgenijonegin
2024-01-08 09:15:12
0 1
Koalicja z Puchala to raczej zadna alternatywa, niestety.
szaradaa
2024-01-08 09:17:26
0 0
Byłaby wdzięczna gdyby mnie ktos oświecił kto to jest notariusz od TVP - tak co nie co wiem o limanowskich realiach ale skala zmowy milczenia jest nie do przebrnięcia.
Zgodnie zaś z kpa i dostępem do informacji publicznej to nawypisywali takich bajek z których wynika , że robili taki spis jak ten Herod w Betlejem po narodzeniu Jezusa no i tak jakoś pod DzKw 4191/08 znalazło się to w księdze której jako reprezentanta wpisano Starostę limanowskiego.
Ciekawe który to limanowski Herod wydał takie zarządzenie ??????????????????
starostamiernota
2024-01-08 09:21:58
0 0
Chyba chodzi o notariusza, ktory w ekspresowym tempie przyjal zmiany w zarzadzie TVP.
mietek23
2024-01-08 10:47:17
0 1
Od powietrza, głodu, ognia i wojny
Wybaw nas, Panie!

Od Jaśka Puchały,
Zachowaj nas, Panie!
Pokaż wiecej (5)
Odpowiedz
vvv
2024-01-08 08:25:25
0 1
Czyli w powiecie zapowiada się dalszy marazm
chlopzewsi
2024-01-08 09:04:09
0 3
Dziwne aby marazmu nie bylo, jak starosta Uryga przychodzi do pracy aby Simsony na allegro szukac lub planowac budowe garazu. A jak zglodnieje to jedzie na festyn czy inne dozynki. Jakakolwiek decyzja jest utrudniona, bo wszystko musi wiedziec, choc i tak wiekszosci z tego nie rozumie.
jewgenijonegin
2024-01-08 09:16:21
0 1
Uryga jest nieudolny, nie potrafi sam podjac decyzji, ma grono adoratorek, ktore wykorzystuja jego niewiedze. Nie nadaje sie na staroste.
starostamiernota
2024-01-08 09:23:10
0 1
Uryga to gorzej niz nieudolny. Dal sie ograc Paluchowej i Terleckiemu, mial zero do powiedzenia odnosnie kamdydatow w wyborach do sejmu. Filipiak za krytyke nie powinna miec miejsca na listach, Wlodarczyk patrzyl tylko na siebie wiec slaby lider z Mieczyslawa.
Kordinka
2024-01-09 12:07:20
0 0
@starostamiernota Czy uważa Pan/Pani, że powinno się zlikwidować wszystkich, którzy ośmielają się mieć odmienne zdanie? Zwłaszcza, że ja zawsze popieram swoje stanowisko merytoryczną argumentacją.
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
PR1
2024-01-08 08:40:58
4 2
Południe z Zasadnego zdradziła Kaczyńskiego... a potem bedzie na kolanach prosić i wybaczenie
chlopzewsi
2024-01-08 09:05:20
0 3
A gdzie byl Kaczynski jak startowalo 4. Kandydatow do sejmu z Limanowszczyzny? Olali kompletnie ludzi i kandydatow, jakby tutaj same wsiowe glupki byly, co tylko na PiS w slepo glosowac beda - to moze tlumaczy terleckiego na pierwszym miejscu ;)
jewgenijonegin
2024-01-08 09:17:29
0 2
Gdyby startowala z PiS zle, bo pisowski oszolom, tworzy wlasna liste tez zle, bo zdradza kaczynskiego. Tylko czy kobieta moze zdradzic starego kawalera, ktory raczej woli chlopcow? Jesli tak, to zadna zdrada.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
tonymld
2024-01-08 08:48:14
0 2
Dobrze ze robi swoja liste, ale sama sobie winna. Trzeba bylo wywalic Filipiakowa z PiS i ogarnac loklne struktury, inaczej startowanie z oszolomami pisowskimi nie ma sensu. Gdyby spoczela na laurach, ma pewne miejsce w radzie powiatu z ramienia PiS i nic nie musi robic. Dziwie sie ze sie jej chce.
chlopzewsi
2024-01-08 09:07:49
0 2
To fakt, struktury sa w stanie beznadziejnym. Mieczyslaw ma na to wyrabane. Ostatnie spotkanie partyjne, to byl oplatek. A to ze Filipiak czy Wlodarczyk byli na listach, swiadzczy o slabosci Urygi jako pelnomocnika. Jedyne co mu po wyborach zostanie to pelny nocnik.
starostamiernota
2024-01-08 09:24:59
0 0
Uryga jest tak zacofany, ze nowych tv nawet nie naprawi. A on ma byc starosta. Mysli ze jak mercedesa kupi to dojdzei mu 50 punktow IQ.
Kordinka
2024-01-09 12:14:09
0 0
@tonymld może mnie Pan/Pani nie lubić ale proszę podać powód dlaczego miałby mnie ktokolwiek z PiS "wywalić". Czy to ja tworzę konkurencyjny komitet wyborczy?
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
znany
2024-01-08 08:50:43
0 7
A któż wam broni zakładać swoje komitety, startować wygrywać i rządzić???
Z wami to jest tak jak z tym co chciał wygrać w totolotka i modli się do Pana Boga, że tak bardzo potrzebuje pieniędzy, Pan Bóg pyta , a kupon wysłałeś? Nawet Panu Bogu trzeba dać szansę.
Podobnie z wyborami i rządzeniem, nie narzekać, startować i dać sobie szansę.
Jesteście po prostu żałośni:)
tonymld
2024-01-08 08:54:06
0 1
Nie wiem, czy ktos z komentujacych przeczytal wywiad. Zieba krytykuje dzialania PiS i ma racje. Wyciagnela lekcje z wyborow do sejmu i chce cos zrobic dla ludzi. Mam nadzieje ze to pomoze tez ogarnac sie z pisowskiej pomrocznosci i byc otwartym na inne opcje.
chlopzewsi
2024-01-08 09:09:46
0 0
Wszystko sie nalezyc przeciez ludziom, trzeba cos od siebie dac. Kazdy moze komitety zakladac. Masz @znany pelna racje. A @tonymld pewnie tez, ciekawe ile osob wywiad czytalo. W poprzednim wywiadzie juz mozna bylo czuc, ze sie cos szykuje jesli chodzi o Agate Zieba.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
chlopzewsi
2024-01-08 08:57:07
0 7
I bardzo k dobrze. Po tym jak PiS potraktowal Limanowa w wyborach, ukladanie list a la Janczyk i Paluchowa nikt normalny z list PiS kandydowac nie bedzie. A oszolomy a la Hutek czy homo/ormo Uryga to raczej zaden gwarant normalnosci. Na 10 kandydatow z PiS 11 chce byc starosta. Ini jeszcze wyborow nie wygrali a juz stolki dziela.
Odpowiedz
konto usunięte
2024-01-08 09:11:32
1 2
Pisiorom już podziękujemy 8 lat rządów sprzedana suwerenność energetyczna kraju , podpisanie w unii Fit For 55 , oraz Agendy 2030, rekordowe zadłużenie kraju to trzeba bedzie oddać a raczej następnych kilka pokoleń zostanie niewolnikami korporacji i banków, obozowi przeciwnemu też podziękujemy bo to ci sami ludzie
jewgenijonegin
2024-01-08 09:19:49
0 1
Najlepsze jest to, ze oni sie na to godzili, liczac ze odpuszcza im mityczna praworzadnosc, a podpisali bat na siebie. A PO myslala ze magicznie uruchomia piniondze jak wroca do wladzy, a kasy brak w Unii i bedzie trzeba nowe podatki robic.
konto usunięte
2024-01-08 11:04:23
0 0
Otóż to, zresztą KPO to nie są pieniądze za darmo , ludzie otrzasnijcie się nikt nie daje pieniędzy za darmo na tym świecie to jest pożyczka która będzie trza oddać , i to pożyczka na cele zrównoważonego rozwoju czyli na cele agendy 2030,jedni i drudzy są po tych samych pieniądzach to są namiestnicy obcych władz
jewgenijonegin
2024-01-08 19:04:15
0 0
KPO to gora 1/3 dotacje, a 2/3 pozyczki ale tak jak piszesz na cele z gory zalozone. Czyli dam ci milion zlotych, pod warunkiem ze zmienisz piec, okna i drzwi co Ciebie wyniesie 1.2 miliona… szkoda, ze polskie wladze okazaly slabosc wobec unii. Wystarczylo zerwac poreczenia na poczet KPo i szukac pozyczki na wolnym rynku. Inna sprawa, ze to jest tak skonstruowane, zeby wiekszosc srodkow trafila z powrotem do krajow starej unii. Ok. 10. lat temu, na kazde euro, 80. centow wracalo do Niemiec, wiec nie jest to taka bezinteresowna polityka, co wyraznie widac w kwestii wiatrakow.
konto usunięte
2024-01-08 22:56:59
0 0
Dokładnie
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
jazok
2024-01-08 09:24:45
0 6
Przed oceną komitetu poczekam na ogloszenie list kandydatów. Jak to będą powazni ludzie nie związani z PiS to oddam glos na kandydata ktorego znam. Pozyjemy zobaczymy.
starostamiernota
2024-01-08 09:25:37
0 2
Sluszna uwaga. Popieram.
Odpowiedz
jazok
2024-01-08 09:26:35
0 3
Mam tylko nadzieję że potem nie będzie koalicji z PiS.
mietek23
2024-01-08 09:32:17
0 2
A ja myślałem że jestem mistrzem zła. Lepiej bym tego nie wymyślił aby wszedł inny komitet i PiS został odsunięty od władzy. Lekcją dla Warszawki za to jak nas potraktowali.
Odpowiedz
jaz
2024-01-08 09:32:08
0 2
Czsa przewietrzyć to towarzystwo bo jak widzę uryge czy pietrzaka to się wszystkiego odniechciewa.
mietek23
2024-01-08 10:56:02
1 1
Mnie najbardziej drażni Hutek. Filipiak krytykuje LOT ale jako wiceprezes niezrezygnowala. Ma dostęp do dokumentów o które woła na sesjach pod publikę. Z takimi ludźmi nie chciałbym razem startować.
Kordinka
2024-01-09 12:43:32
0 0
@mietek23 proszę zweryfikować swoje słowa, gdyż ja działań LOT-u nigdy nie krytykowałam. Byłam i jestem przeciwna działaniom p. prezes A. Zięba, która wykorzystuje LOT w celach promocji swojej osoby. Natomiast moim celem w tworzeniu LOT-u był rozwój turystyki w naszym pięknym regionie!
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
Jagodora
2024-01-08 09:43:59
0 0
Pani Agata Zięba jest członkiem partii Prawo i Sprawiedliwość. Jak rozumiem będzie startować z listy konkurencyjnej w stosunku do swojej partii. No chyba, że po wyborach do Sejmu zrezygnowała z członkostwa.
mietek23
2024-01-08 10:52:50
0 0
A czy Gut-Mostowy należy do PiS? Jeśli partia tego nieakceptuje to powinna ją usunąć - darmowa reklama ;) lokalny PiS się obudzi po wyborach jak przegra i będą się jeszcze dziwić. Zresztą na początku wszystko pisze, proszę zapoznać się z tekstem, który Pan komentuje. Nie musi się Pan z tym zgadzać.
Jagodora
2024-01-08 11:24:26
0 0
W wywiadzie Pani Zięba deklaruje, że jest i będzie członkiem prawicy. Czyli czego ? Wyraźnie wskazuje też, że będzie szukać poparcia wśród osób niekoniecznie zadowolonych z polityki PIS-u. A przykład Guta-Mostowego jest nietrafiony. Można nie należeć do partii i startować z jej listy. Tu mamy inną sytuację - należę do partii, ale startuję z listy konkurencyjnej. Jak da mnie jest to spory dysonans.
jewgenijonegin
2024-01-08 19:11:51
0 0
No chyba z dnia na dzien pogladow lewicowych czy liberalnych miec nie bedzie. W tym i poprzednim wywiadzie skrytykowala wladze partii i sposob ukladania list. Zaden z rzekomych liderow nie odwazyl sie w tak zdecydowany i jednoznaczny sposob odniesc do wynikow wyborow. Oni dalej wierza w nieomylnosc Jaroslawa, pierwszego stratega 4 RP. To jest dla nich wazniejsze, niz papiez. Poza tym jest duzo ludzi o prawicowych pogldach, ktorym niektore decyzje poprzedniego rzadu niezbyt sie podobaly. Sama kwestia prawa aborcyjnego jest wskazywana, jako jeden z glownych powodow przegranych wyborow. Nastepnie aby byla lista PiS, to musi ona powstac, a tam obecnie oglada sie jeden na drugiego i czeka aby koledze czy kolezance z partii noz w plecy wsadzic. Wszyscy chca rzadzic a nie ma komu pracowac w obecnym lokalnym PiS. I to jest ta roznica. A propos kandydatki i barw partyjnych:taka Pani Dulkiewicz w Gdansku startowala z wlasnego komitetu, pomimo legitymacji partyjnej. Nihil novi.
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
dzinio
2024-01-08 10:03:33
2 1
Zdjęcie z tym oszustem wstyd.
mietek23
2024-01-08 10:53:33
0 1
Ten oszust to były już premier Polski. Teraz jest lepszy premier czy oszust?
jewgenijonegin
2024-01-08 19:13:21
0 0
Podejrzewam, ze Pani Agata zdjecia nie wybierala. To w gestii redakcji. Okres okoloswiateczny, to ciezko zdjecie znalezc.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
konto usunięte
2024-01-08 11:23:31
0 3
Tymczasem w Niemczech ogromne protesty , Niemcy mają dość utrzymywania Ukrainy i wszelakiej maści imigrantów , zapewne eksportują imigrantów do Polski, ciekawe czy nowa Niemieckie TVP coś o tym wspomina

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=1495999427611771&id=1197306354
Poludnie
2024-01-08 12:00:52
0 0
Raz ci przyznam rację.
Oserwator
2024-01-08 14:40:32
0 0
Kłamstwo. Właśnie stoję w korku na autostradzie A 4 w Niemczech, widzę dziesiątki traktorów i słucham niemieckiego radia. Niemieccy rolnicy protestują, bo chcą im zmniejszyć dotacje, aby zlikwidować dziurę w budżecie.
konto usunięte
2024-01-08 16:03:52
0 0
Kłamstwo oserwator oprócz rolników są firmy spedycyjne , protest jest przeciwko ogólnej polityce rządu
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
enterek
2024-01-08 11:43:48
1 2
Komitet powinien się nazywać BAR w rozwinięciu Byle Agata Rządziła.
szaradaa
2024-01-08 13:21:01
0 0
Może lepiej bara- bara
jewgenijonegin
2024-01-08 19:16:09
0 0
Nie ma to jak w rzeczowy sposob odniesc sie do wpisu. Ale to i lepiej, brak sensownych argumentow potwierdza ze nie ma sie do czego przyczepic. @szarada prosze swoje niespelnione marzenia realizowac.
szaradaa
2024-01-08 20:57:16
0 0
Rybarski z Kabaretem pod Wyrwigroszem śpiewał że, Donald marzy, aby dobrze było
Donald marzy , aby się spełniło
To było w czasach jak poprzednim razem ugrupowanie Tuska doszło do władzy.
Ale tego co teraz się wyprawia to w najlepszym kabarecie nikt by nie wymyslił.
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
Dagi
2024-01-08 15:35:00
0 1
Wypowiedzi pani Zięby - cyt. " Jestem w polityce nie dla tej czy innej partii", cyt. obecna polska polityka sprawia, że ciężko niekiedy się w stu procentach identyfikować z partią X czy Y ", cyt " moje poglądy w sprawach ogólnokrajowych są znane i nie ulegają one zmianie "

Po pierwsze powyższe zdjęcie jednoznacznie wskazuje z jaką partią pani Zięba nadal się identyfikuje - nie wspomina słowem by zrezygnowała z członkostwa tej partii.

Po drugie - czy powiat limanowski nie jest w obszarze ogólnokrajowym? , czyli poglądy te same.

Po trzecie - czy obecni radni powiatu , to są z innego powiatu, nie limanowskiego ?, bo niby co ma zmienić na lepsze ten komitet KWW Wspólny Powiat ?, przecież też go będą tworzyć osoby z naszego powiatu.

Może uwierzę , iż ten komitet -Wspólny Powiat, będzie gotowy do pracy na rzecz wspólnego dobra jakim jest powiat, ale bez pobierania diety radnych.
szaradaa
2024-01-08 17:40:50
0 2
Kto wie, może portal limanowa.in tylko tak ot zdjęcie wstawił a Pani Zięba nie określiła się z kim ma zamiar tworzyć to novum - wnioskuję, że będą bezpartyjni.
chlopzewsi
2024-01-08 19:23:24
0 1
@Dagi:
1. raczej bylo by malo wiarygodne, gdyby Pani Agata zmienila poglady o 180 stopni. Ma poglady prawicowe, ale najwyrazniej nie popiera wszystkich PiSowskich dziwactw. To nawet dobrze.
2. wiele wskazuje na to ze zdjecie wybrala redakcja. Jesli przesledzisz wczesniejsze artykuly z limanowa.in, mozliwe ze linia redakcji polega na ukazaniu konfliktu w lokalnych strukturach aby zdobyc wiecej odslon i komentarzy. Nie sadze, aby kandydatka tworzaca wlasny komitet, chciala umiescic zdjecie z przegranym premierem. Mi sie jakos to nie klei.
3. kwestia dyskusyjna. Raczej nie oczekuj, ze powiatowy KWW zlikwiduje, NFZ, TVP, ZUS czy CBA. Troche inny zakres kompetencji.
4. jesli dobrze zrozumialem wywiad, chodzi o wspolprace z innymi, niezamykanie sie na inne srodowiska i otwarcie na nowe osoby. W innym wypadku dalej by z PiS startowala.
5. juz Biedron mial niepobierac diet albo zrzec sie mandatu… polityka to nie tylko pasja ale zrodlo utrzymania, wiec jesli jestes takim idealista, probuj
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
niski
2024-01-08 18:01:22
0 2
@dagi - w powiecie powinna być dyskusja na temat sieci szkół ponadpodstawowych, kompetencji nauczycieli, dróg, chodników, ścieżek rowerowych, stref gospodarczych dla przedsiębiorców, itp, a nie o Glapińskim, Wąsiku, aborcji, TVPiS, itd.
Bardzo dobry ruch - może skończą się w końcu te rozkazy z Sącza i Krościenka
chlopzewsi
2024-01-08 19:24:24
0 1
Brawo, jeden z niewielu tresciwych komentarzy. O to chodzi, aby mowic o problemach i rozwiazaniach a nie bic piane bo ten z PiS, kolejny z PO a trzeci Lewica.
Odpowiedz
ciekawy
2024-01-08 19:33:55
0 1
powiat jest włąsnościa PSL: w tym są tez unijne dotacje, przetargi na polowaniach itd wiec to PSl wraca do koryta.
tonymld
2024-01-08 21:23:49
0 1
PSL to teraz Trzecia Droga z Holownia, natomiast w praktyce przedluzenie koalicji rzadowej. Ciekawe jak dlugo bedzie im razem po drodze ;) PSL ma lokalne struktury, Holownia nie. Ciekawe na ile ludowcy, wyglodniali stanowisk, beda gotowi oddac ludziom od Holowni, ktorzy ani takich struktur ani motywacji rewanzu na PiS nie maja, podzkielic sie wspolnym tortem? Wszystko ladnie wyglada przed wyborami, czy sukces wyborczy sie powtorzy? Moim zdaniem bedzie z tym problem, poniewaz Tusk moze zrobic to samo co Kaczynski z przystawkami.
Odpowiedz
pink-floyd
2024-01-08 20:46:31
0 2
...wyglądają razem ,jak takie "wzorowe małżeństwo bez skazy".
tonymld
2024-01-08 21:27:04
0 1
Grunt to dobra fotka. Tylko ta jest nieco nieaktualna.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Agata Zięba współtworzy nowy komitet - "Wspólny Powiat""
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in