Baner Baner
10°   dziś 14°   jutro
Piątek, 26 kwietnia Marzena, Klaudiusz, Maria, Marcelina, Ryszard

Burmistrz jest za dalszą rozbudową stadionu

Opublikowano 04.12.2013 00:34:53 Zaktualizowano 04.09.2018 14:14:21 jaca
67 6615

Ambitne plany Limanovii, dzięki hojności firmy Szubryt, coraz częściej sięgają I ligi. Miejskie władze analizują różne rozwiązania, aby w razie potrzeby Limanowa miała odpowiednią infrastrukturę sportową na rozgrywanie spotkań pierwszoligowych.

Limanovia po 18 kolejkach zajmuje szóste miejsce II lidze, mając dwa punkty przewagi nad strefą spadkową i cztery punkty straty do miejsca gwarantującego awans. Na wiosnę limanowska drużyna walczyć będzie o utrzymanie (czyli o miejsce w pierwszej ósemce). Główny sponsor klubu Zbigniew Szubryt przekonuje, że w kolejnych sezonach zespół może walczyć nawet o I ligę. Jednak ewentualna gra na zapleczu ekstraklasy to znacznie większe wymagania związane ze stadionem, m.in. odpowiedni parking, podgrzewana murawa, ponad 2,5 tysiące miejsc na trybunach. Tymczasem obiekt im. Romana Szumilasa czeka na kolejną rozbudowę, aby do końca spełnić warunki odpowiednie dla II ligi (Limanovia na ten sezon otrzymała licencję warunkową).

Burmistrz Limanowej, Władysław Bieda zapewnia, że stadion Limanovii będzie przygotowany na rozgrywanie spotkań drugoligowych w kolejnych latach. Wybudowanie krytej trybuny na minimum 250 miejsc nie powinno być większym problemem. Jednak wyniki osiągane przez Limanovię sprawiły, że brane są pod uwagę również możliwości zapewnienia warunków na ewentualne organizowanie w Limanowej spotkań pierwszoligowych (gdyby oczywiście drużyna piłkarska uzyskała w przyszłości awans). Działacze limanowskiego klubu coraz częściej zachęcają do budowy nowego stadionu.

- Budowa nowego stadionu jest bardzo kosztowna, a w mieście realizujemy dużo ważnych inwestycji – podkreśla Władysław Bieda. – Dlatego w tej chwili nie widzę możliwości budowy nowego obiektu piłkarskiego.

Jednak burmistrz uważa, że obecny stadion po ewentualnej dalszej rozbudowie może w przyszłości spełnić odpowiednie warunki na otrzymanie pierwszoligowej licencji – Wkrótce przystąpimy do rozmów z przedstawicielami Limanovii, przede wszystkim głównym sponsorem, który deklaruje dalsze finansowanie drużyny piłkarskiej – powiedział Władysław Bieda. – Jestem otwarty na różne rozwiązania i cieszę się, że Limanovia ma ambitne plany. Mniejsze miejscowości zdołały spełnić warunki licencyjne i stać ich na I ligę, dlatego uważam, że również Limanowa może podołać stawianym wymogom. Moim zdaniem jest to możliwie na obiektach, gdzie dotychczas drużyna rozgrywa swoje spotkania. Wszelkie prace powinny być przeprowadzone bardzo rozsądnie, tak żeby w przyszłości spełniając kolejne wymogi nie trzeba było czegoś burzyć, czy dodatkowo przerabiać. Myślimy perspektywicznie i analizujemy różne rozwiązania.

Miejskie władze próbują również rozwiązać sprawę parkingów w czasie spotkań ligowych, gdy ulica przy stadionie jest wówczas zatłoczona. Jednym z pomysłów jest możliwość zamykania odcinka ul. Józefa Marka przy stadionie Limanovii. Wówczas jezdnia pełniłaby rolę dodatkowego parkingu. Ruch w kierunku Starej Wsi odbywałby się natomiast ul. Sportową i ul. Andrusikiewicza, które stanowiłyby w czasie meczów chwilowy objazd wspomnianego odcinka ul. Józefa Marka.

Komentarze (67)

zabawny
2013-12-04 00:44:19
0 0
Jak Pan Burmistrz 'zapewnia', to realizacja nie może się udać -
- jak mnie nie WIERZYCIE, to zapytajcie Pana @znanego :)))
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-04 01:19:04
0 0
A przy na rozbudowanym stadionie, wokół boiska kolejne rondo, które na czas zawodów może posłużyć za bieżnię. W końcu kacyk Bieda jest znany ze swych 'okrężnych zamiłowań' ;) Poza tym stadion jest położony niedaleko jego Starej Wsi. Niezwykle przyjemnie jest tak się pokręcić w kółko wracając z popołudniowego wypoczynku w UM :P
Odpowiedz
szejk
2013-12-04 06:32:08
0 0
@wislak: śmieszność i wszystko śmieszność ...
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-04 08:32:56
0 0
@Wiesniak jest tak zmeczony po pracy ze juz mu sie w głowie kołuje.Czy zdrowy człowiek na umysle zawsze w nocy się popisuje swoimi bredniami?
A dlaczego nie odpowiedziałeś mi na pytanie o charakter i sposób zatrudniania kierowców. Nie wygodny temat dla ciebie?Tylko odpisz konkretnie a nie wymijajaco i wyzwiskami!!!!
@Wioslak co do parkingu koło stadionu to bys pewnie chciał tam zrobic kolejny pseudo dworcyk PASIŁO by ci ?

Co do rozbudowy stadionu to wszyscy kibice Limanovi i sympatycy Limanowej sa za takimi rozwiazaniami aby isc do przodu a nie 'wrzucac wstecznego biegu tak jak to zrobił WIESMAK na Z.A.'
Odpowiedz
znany
2013-12-04 08:52:14
0 0
Kryta trybuna, to zdaje się ma być w przyszłym roku i na to pieniądze pewnie będą, zobaczymy czy będzie coś więcej w budżecie na przyszły rok.
Jeżeli miałby być taki jak na I ligę jest wymagany, to powinni przewidzieć, przynajmniej kilka milionów.
Uważam, że stadion jest bardziej sensownym tematem, niż niszowe fiu bzdziu na Miejskiej.
Odpowiedz
romcio1985
2013-12-04 09:06:18
0 0
Limanovia w tej chwili jest popularnym tematem i w czasie wyborów nikt nie zlekceważy sprawy stadionu. To dobry czas na rozmowy. A Ty @wiślak nadal się kompromitujesz wtrącajac się do każdej sprawy, zniechecasz ludzi do sprawy busiarzy, pomyśl o tym, twoje zachowanie jest na rękę burmistrzowi.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-04 10:49:40
0 0
wislak umyj busa, poprawi ci się w głowie i pasażerowie cie pochwalą. Już raz zadałem ci pytanie jeszcze raz go powtarzam w formie dla ciebie przyswajalnej ' Jeśli ponad 90 % ludzi myśli inaczej niż ty to kto jest głupi'
Odpowiedz
ebi
2013-12-04 11:19:34
0 0
znany - znalazłem projekt budżetu na przyszły rok - poszukaj i pisz a nie piernicz. według ciebie na miejskiej będzie fiu bździu? a niedawno plułeś ,że nic nie będzie - zdecyduj się więc czy większą atrakcją dla przyjezdnych będzie fiu bździu czy stadion - wykorzystywany góra 2 x w tygodniu?
Odpowiedz
Doradca
2013-12-04 12:10:53
0 0
@ ebi @ znany obaj jesteście w błędzie to i to jest potrzebne.

@ Wislak to jest droga powiatowa nie miejska, więc ewentualne rondo będzie powiatowe.

Powiat ma też swoje ronda gdybyś nie wiedział ma ich więcej niż miasto, więc nie wiem, kto jest miłośnikiem 'okrężnych zamiłowań' może to Pan Burmistrz podpatrzył u powiatu, że to dobre rozwiązanie.

Ostatnio powiat oddał do użytku następne rondo szkoda, że tego nie zauważyłeś.
Odpowiedz
terorist
2013-12-04 12:22:38
0 0
@Doradco jesteś w błędzie, bo przy stadionie biegnie droga wojewódzka.
Odpowiedz
beybi
2013-12-04 12:23:43
0 0
ale WISLAK ma zazadanie wszystko krytykowac , obrzucac wszystkich błotem i to mu najlepiej wychodzi bo nic jnnego potrafi
Odpowiedz
terorist
2013-12-04 12:24:41
0 0
A jednak to ja jestem w błędzie, sorry. W sumie rondo pod ZUSem nie byłoby złe. ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-04 12:29:14
0 0
Jak na razie nie wynaleziono lepszego rozwiązania niż rondo więc nie wiem o co Wiślakowi chodzi. Na zachodzie od nas w każdym miasteczku podobnym do naszego jest od groma rond i jakoś nikomu to nie przeszkadza. A jeśli chodzi o stadion to jeśli tylko są chęci i pieniądze to czemu nie, żeby tylko piłkarze nadążyli :)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-04 12:51:43
0 0
Kolejna kiełbasa przedwyborcza dyktatora ze Starej Wsi. Teraz zabiega o głosy stadionowej hołoty, kibolstwa. To jest na takiej zasadzie: 'ja zbuduję wam stadionik a wy pozwólcie mi rujnować swoje miasto przez kolejne 4 lata'. Nieźle to sobie wykombinował :)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-04 13:04:30
0 0
@beybi:

Ty natomiast najlepiej potrafisz robić propagandę komunistycznej dyktaturze :)


@lg1:

Nie, mieszkańcy Limanowej mogą wyrżnąć tak jak IQ1 na rowerze w Piekiełku :D

Czemu się powtarzasz? Już ci odpowiedziałem pajacu, że kierowcy MAXBUSA nie przekraczają czasu pracy. Zresztą jakbyś nie wiedział, to takie rzeczy są rejestrowane przez tachografy a w papierach wszystko się zgadza. Ty może lepiej zacznij pilnować kierowców swego ulubieńca Gawrona, bo u tego złomiarza wszystko jest na lewo.

Nie chciałbym niczego tam robić. Mnie wystarczy, że komunistyczny pseudo placyk jest już przy Targowej. Jak na Limanową to i tak zbyt wiele :)

Tak nierobie, ja mogę być zmęczony po pracy. Natomiast ty zawsze jesteś świeży i wypoczęty bo zbytnio się nie przemęczasz. Cały czas na zasiłku, w ciepłych kapciach a od czasu do czasu trafi się jakieś zlecenie od twojego mentora z UM. Masz sporo czasu, żeby portale informacyjne zalewać swoim spamem :D


@Andrzej:

Jak to kto? W tym przypadku TY! Skoro tak bezgranicznie klakierujesz swemu guru to chyba świadczy, że coś masz z głową, nieprawdaż? :)
Odpowiedz
znany
2013-12-04 13:09:39
0 0
Ebi, pamiętaj, że tego fiu bździu nie wystarczy wybudować, eksploatacja, amortyzacja, obsługa, dozór techniczny, będą kosztować krocie i nie ma szans, by się to, to samo finansowało.
Stadion, to nie tylko 2x w miesiącu, można organizować różne imprezy, będą trenować i póki co finansuje to sponsor. Należy omówić perspektywę czasową i zakres działalności i sponsoringu.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-04 13:49:17
0 0
@Wioslak
Dalej bedę drazył temat zatrudnienia kierowców:
-na jakich zasadach 1/4,1/2 etatu bo tylko paru jest zatr.na cały etat
-czy umowa o prace lud własna działalnosc gosp.kierowcy
-co z kierowcami z dobiegu
Pamietaj ze kierowcy maja długie jezyki.
Co do tachografów to wszystko mozna zrobic bez specjalnego wysiłku to nie bredz że wszystko jest legalnie,papier czy tarczka wszystko przyjmie!!!
Odpowiedz
bearchen
2013-12-04 13:58:10
0 0
Rozbudowac infrastrukture sportowa.
Najpierw moze by wypadalo zatroszczyc sie o ta infrastrukture.... drogowa??
Odpowiedz
HenrykV
2013-12-04 14:24:30
0 0
@bearchen - masz rację - stan drogi powiatowej jaką jest ulica Józefa Marka to porażka, szczególnie na odcinku koło ZUS i stadionu. Niedawno @doradca policzył, że wg Starostwa wyremontowali juz ponad 100% dróg powiatowych. A tu - prawie pod oknami starostwa taki syf, dziury i dziadostwo. A stan ten ulicy podziwia cała Polska przy okazji meczów Limanovii. Czyżby żaden z członków Zarządu tamtędy nie przejeżdzał???
Odpowiedz
crusader
2013-12-04 14:41:17
0 0
A co ma nie byc. Stanowcze NIE wyeliminuje go z przyszlorocznych wyborow. Zmierzmy jednak sily. I nie chodzi o pilkarzy ile o finanse. Budzet miasta po wielu inwestycjach pewno ledwo dycha. Oczywiscie mozna wziac kredyt, tylko jak daleko na tym zajdziemy. Z calym szacunkiem dla Szubryta, ale napewno dysponuje mniejszym budzetem niz Browar Okocim. Okocimski Brzesko zapukal do pierwszej ligii i chyba na krotko, kasa swieci pustkami, pilkarze graja za darmo. Widzowie chca ogladac swoich kolegow zmiasta jak graja w pilke tymczasem wszyscy pilkarze sa sprowadzeni. Zero przyjemnosci. To jest ostrzezenie dla tak malych miescin przed rozbujanymi ambicjami.
Odpowiedz
111ksiadz
2013-12-04 15:04:58
0 0
Jestem cały za,ale jakoś tego nie widzę.Nie jest to takie proste,nawet przy szczerych chęciach Burmistrza.Wiem-można zrobić podgrzewaną płytę,ileś tam miejsc krytych,szatnie ,monitoring,media ale to nie wszystko!W tej chwili na 1ligę kwalifikują się:trener,sponsor i może chłopaki.Na pewno nie ten stadion,ten zagon jest za wąski,chyba 62m a gdzie do 75m-pytam z czego?Długość można jakoś dorobić.Pomysł zamknięcia ul.J.Marka na czas meczu jest nie do przyjęcia-bo w czasie meczu ja będę miał kaprys akuratnie wyjechać(nie ja)a gdzie historie ewakuacyjne?Podkreślam po raz któryś-w tym roku będzie ciężko się utrzymać,ale za to będzie łatwiej awansować niż w sytuacji jednej 1ligii.Życzę powodzenia.
Odpowiedz
111ksiadz
2013-12-04 15:07:50
0 0
@crusader-z tym finansowaniem Okocimskiego nie jest tak do końca jak myślisz.
Odpowiedz
bearchen
2013-12-04 15:38:01
0 0
@henryk V
Przyznam, ze Pan Starosta sie wiele nie omylil, albo wcale.
Od czasu do czasu przemierzam powiat wzdluz i wszez i co jak co, ale prawie wszystkie drogi powiatowe sa w wysmienitym stanie.
A i na ul.J.Marka przyjdzie z pewnoscia czas. Wiesz, budzet tez jest ograniczony, nawet w powiatowy :)

Ty sie skup na miejskich drogach, bo tam jeszcze jest duzo do zrobienia ;)).
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-04 15:42:44
0 0
Trolling is a art ;) c`nie Bearchen
Odpowiedz
bearchen
2013-12-04 16:04:28
0 0
@Amstrong

Nie bede wdawac sie w dyskusje z Toba, poniewaz:

'Wdawanie się w dyskusje z trollem pozbawione jest sensu z dwóch powodów:
- prowokuje go do dalszego trollowania
- trollowi zależy tylko na wywołaniu zamieszania; nie interesuje go temat
dyskusji, a więc i wnioski z tejże '

Milego popoludnia zycze :)
Ten czas, ktory tutaj marnujesz przeznacz na szukanie nowej pracy ;)))).
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-04 16:09:42
0 0
Wydaje mi się a nawet jestem pewien, że tego czasu to ja dużo mnie marnuje na tym portalu niż Ty a o moją prace się nie martw, jak na razie to mi jej nie brakuje. W każdym razie fajnie, że będą stadion rozbudowywać :)
Odpowiedz
blizniak
2013-12-04 18:18:22
0 0
napisano powyżej o krytej trybumie i infrastrukturze drogowej--proponuję kryty chodnik na ulicy Krakowskiej.
Odpowiedz
Doradca
2013-12-04 21:34:31
0 0
@ bearchen 'Przyznam, ze Pan Starosta sie wiele nie omylil, albo wcale'

No tak, nie o wiele, wszak w 2012 roku było prawie 100% i to był ewenement na skalę Polski, te zrobione w 2012 i w 2013 roku to już jakieś 130% normy ,a jeszcze pozostało do zrobienia tak na moje oko, około 30%. Więc będzie 160% wykonanego planu.

W samym Mieście w Limanowej Powiat ma 8 528 km dróg powiatowych i tak Limanowa - Szyk - Mstów ul. Łososińska - 1 188 mb ul. Starodworska - 742 mb razem 1 930km / do remontu/
Limanowa - Chełmiec ul. M.B.Bolesnej 2 000 km-częściowo zrobiona
Świdnik - Limanowa ul.Żwirki i Wigury 1 808 km /do remontu /
Zygmunta Augusta 1 105 km /częściowo do remontu/

Limanowa - Kamienica ul. J.Marka 1 685 km/ do remontu/

to tak żebyś wiedziała na kogo narzekać .

„Wszelkie prace powinny być przeprowadzone bardzo rozsądnie, tak żeby w przyszłości spełniając kolejne wymogi nie trzeba było czegoś burzyć, czy dodatkowo przerabiać. Myślimy perspektywicznie i analizujemy różne rozwiązania” Przez tyle lat nic się nie dało zrobić teraz się da i to jest pozytywna informacja.
Odpowiedz
pikador
2013-12-04 21:41:42
0 0
a ja jestem za dalszą rozbudową infrastruktury drogowej - jechałem ostatnio koło ex-basenu w parku miejskim - drogi to nie przypomina :)
Odpowiedz
forfiter
2013-12-04 21:47:21
0 0
@Doradca: 'W samym Mieście w Limanowej Powiat ma 8 528 km dróg powiatowych...'.

Imponująca sieć, to prawie tyle co połowa wszystkich dróg krajowych w Polsce.

Jest tam jeszcze miejsce na jakieś budynki ?
Odpowiedz
Doradca
2013-12-04 21:49:50
0 0
@ Wislak 'dyktatora ze Starej Wsi. Teraz zabiega o głosy stadionowej hołoty, kibolstwa'

Za dużo sobie pozwalasz. Nie zauważyłem żeby Kibice Limanovii zachowywali się jak hołota.

Robią dużo więcej dobrego jak Ty.

Zachowują się pozytywnie i nikogo nie prowokują.
Odpowiedz
Doradca
2013-12-04 21:54:12
0 0
@ forfiter na 265,516 km wszystkich dróg które powiat posiada to marny procent.
Odpowiedz
jeden1
2013-12-04 22:30:09
0 0
Właśnie o ten przecinek chodzi Panie Doradco.
Odpowiedz
namoR
2013-12-04 22:35:49
0 0
@Doradca
Napisz mi szczerze, dlaczego Ty nie lubisz Pana Starosty? :)
Zauwazylem, iz pod wieloma tematami, ktore w ogole nie dotycza Pana Puchaly, podejmujesz proby ciaglego wytyczania, osmieszania, lapania za slowka itp.

Czy Ty naprawde uwazasz, ze na stanowisku Starosty Powiatu Limanowskiego jest nieodpowiednia osoba?

Czy Ty myslisz, ze kto inny lepiej by zarzadzal powiatem przez ostatnie lata? Kto inny by wykonal wiecej roznych inwestycji, remontow itd?

Mam wielka rodzine w powiecie, wielu znajomych, jeszcze nigdy nie uslyszalem zlej opinii, a pytalem wielu na temat Pana Starosty.

Dlaczego tylko tu, na portalu limanowa.in, kilka osob nonstop probuje w rozny sposob obnizyc Jego reputacje i Jego dzialania jako Starosty.

Dlaczego tak jest?

Czym Tobie i kilku innym osobom, Pan Puchala wszedl tak gleboko za skore? Przeciez sie znacie od dawna, co jest grane? Czyzby to juz byla kampania przedwyborcza?

Jezeli juz tak rozpisujesz sie pod wieloma tematami o Staroscie to moze poinformuj mnie rowniez, co sadzisz o Panu Burmistrzu Biedzie? Czy jest naprawde tak idealny, ze pochlebiasz gdzie tylko zajdzie potrzeba? Czy nie masz nic Mu do zarzucenia?

PS.
A w ogole to moze napisz cos na temat, co myslisz o rozbudowie lub budowie nowego stadionu?
Odpowiedz
bearchen
2013-12-04 22:45:41
0 0
@namoR
Przepraszam, ze sie wtrace, ale Pan @doradca nie lubi odpowiedac na pytania, wiec pozwol, ze na jedno z nich ja udziele odpowiedzi ;))

Tak @namoR
Miastowi juz rozpoczeli kampanie przedwyborcza :)).
Milego i pozdrawiam ;)).
Odpowiedz
exkalibur
2013-12-04 22:53:54
0 0
ciekawe czy znajdzie sie frajer zeby nanich zaglosowac ?
Odpowiedz
namoR
2013-12-04 22:55:53
0 0
@bearchen
Nic nie szkodzi ze sie wtracasz, ja tylko podejmuje probe zrozumienia i pojecia roznych lokalnych problemow spolecznych z socjologicznego punktu widzenia jak rowniez pewnych jednostek w strukturze spolecznej mowiac juz tak bardzo ogolnie...;)

Rowniez pozdrawiam :)
Odpowiedz
bearchen
2013-12-04 23:01:33
0 0
@exkalibur
No przeciez trzeba znalezc kontrkandydata dla Pana Starosty ;). A zeby go znalezc, trzeba sie w powiat udac ;)).

@namoR
To jest Polska, tego nie ogarniesz ;)).
Odpowiedz
11alexx
2013-12-04 23:10:17
0 0
Panie burmistrzu Bieda! My nie prosimy - my wymagamy. Jeśli nie chce Pan przegrać przyszłorocznych wyborów, lepiej już dziś poszukać odpowiedniej lokalizacji stadionu, przejrzeć środki z korkowego, przygotować uchwały intencyjne i PRZEDE WSZYSTKIM rozpocząć pozyskiwanie środków zewnętrznych. Mimo wielu błędów spoglądamy na Pana łaskawym okiem. Życzliwa niechęć do Limanovii i po cichu trzymanie kciuków, by się nie udało awansować z pewnością nie przynosi panu chwały. Czas na bliższe współdziałanie z klubem, lepszą promocję miasta, a nie ciąg dalszy kariery solisty.
Odpowiedz
Doradca
2013-12-04 23:52:56
0 0
I proszę ja napisałem do @ bearchen która tak przedstawiła swoje zdanie 'Przyznam, ze Pan Starosta sie wiele nie omylil, albo wcale.
Od czasu do czasu przemierzam powiat wzdluz i wszez i co jak co, ale prawie wszystkie drogi powiatowe sa w wysmienitym stanie '

Na temat rozbudowy stadionu już pisałem, że jest potrzebna ba ucieszyłbym się również z nowego proponowałem kilka miesięcy temu teren pod nowy, pod Szpitalem.

Wracając do Twojego pytania żadnej kampanii nie prowadziłem nie prowadzę i prowadzić nie zamierzam, bo nie jest mi ona do niczego potrzebna.

Nikt nikogo nie zmusi na siłę do polubienia, bo to nie na tym chyba polega.

Czy Ty uważasz, że pisanie prawdy jest zabronione?.
Napisz gdzie minąłem się z prawdą zaraz przeproszę.
Jeżeli wiem, że nie jest tak jak się coś przedstawia,
to temu zaprzeczam.

Nie obrażam, nie wyzywam powołuję się na przedstawione wypowiedzi.
Chwalę to, co Pan Starosta robi dla poprawy infrastruktury w całym powiecie prostuję wypowiedzi innych, którzy mijają się z prawdą.

Powtórzę dzisiaj drugi raz za Terencjuszem: „Schlebianie przysparza przyjaciół, prawda wrogów'

Pan Burmistrz ma jedną podstawową wadę wierzy bezgranicznie swoim współpracownikom a co poniektórzy robią wszystko żeby Panu Burmistrzowi zaszkodzić.

Jest pracowity ma wizję rozwoju Miasta i wierzę, że wszystkie zaplanowane inwestycje doprowadzi do końca.
Odpowiedz
namoR
2013-12-05 00:23:43
0 0
Dzieki wielkie za czastkowe odpowiedzi do kilku moich pytan...

Nie tutaj i nie dzisiaj, ale kiedys w przyszlosci bardzo chetnie rozwine z Toba te slowa Terencjusza, jezeli oczywiscie sie na to zgodzisz.

Pozdrawiam i milych snow zycze.
Dobranoc:)
Odpowiedz
Doradca
2013-12-05 00:24:53
0 0
Jest jeszcze jeden problem moim zdaniem wydział promocji Miasta nie dorasta do pięt wydziałowi promocji Powiatu żeby nie być gołosłownym, co otworzę jakieś czasopismo lub portal widzę Pana Starostę gdzie bym nie wszedł, co podlega Powiatowi widzę Pana Starostę wchodząc na portale lokalne widzę Pana Starostę idę do lekarza widzę Pana Starostę biorę do ręki wiadomości z powiatu naliczyłem w jednych z nich 32 fotografie Pana Starosty na karierze Pan Starosta w wielu wydaniach a Miasto?.

Miasto śpi, cisza jak makiem zasiał. Ewentualnie się je obsmaruje tu i ówdzie pisząc, że stracili już nie tylko twarz, po porozumienie na klęczkach.

Dziadostwo kompletne dziadostwo jakby to powiedział Pan @ znany.
Odpowiedz
namoR
2013-12-05 01:16:42
0 0
Jezeli Miasto spi, to czyzby jakies zalazki zazdrosci sie w Tobie budzily z tego powodu?

Jest sprawa oczywista ze niektorzy wybrani politycy, samorzadowcy, radni, radcy prawni, spolecznicy itp. sa bardziej aktywni, znani, lubiani i popularniejsi od innych.

Dlaczego tak jest? Sam odpowiedz sobie na to pytanie.

O rolach, jakie media odgrywaja w tym aspekcie i w zyciu wspolczesnego czlowieka chyba nie musze Ci tlumaczyc...

W dzisiejszych czasach nie tylko Ty, ale kazdy moze nawet zalozyc profil zawodowy na roznych portalach spolecznosciowych i ksztaltowac wizerunek osoby otwartej na wszystkie problemy, obecnej prawie wszedzie, tu i tam, wizerunek osoby aktywnej i przedewszystkim sluchajacej wszystkich wyborcow.

Milego dnia :)
Odpowiedz
terorist
2013-12-05 01:45:51
0 0
@namoR, ale popularności nie zdobywa się poprzez umiejscowienie swojego wizerunku, gdzie się tylko da. Przypuszczam, że niedługo proboszczowie parafii na terenie powiatu twarz Dżizasa zastąpią twarzą Starosty.
Odpowiedz
namoR
2013-12-05 03:32:52
0 0
@terrorist
Na temat Twoich przypuszczen dotyczacych proboszczow nie bede sie wypowiadal, natomiast jezeli chodzi o popularnosc Pana Puchaly, tu oczywiscie ze masz racje, nie zdobyl i jej nie zdobywa przez umiejscowienie wizerunku tu i tam. To jest tylko i wylacznie dodatek.. ;) Musze popytac w roznych gminach powiatu, czy tylko kilku osobom na tym portalu to przeszkadza czy moze wiekszej ilosci mieszkancow powiatu...:)

Doskonale przeciez wiesz, ze np. lekarze zdobywaja popularnosc przez zadowolonych pacjentow... tak samo starosta czy burmistrz juz sa popularni w momencie wyboru, poniewaz zostali obdarowani mandatem zaufania przez wielu mieszkancow miasta i powiatu.

Pozniej ta popularnosc moze wzrastac lub malec. Mysle ze mieszkancy wszystko widza i oceniaja, zreszta nie tylko lokalne spoleczenstwo, poniewaz te wszystkie nagrody, medale i takie tam inne dla miasta i powiatu, burmistrza czy starosty nie zostaly chyba zamowione na ebay czy allegro...:)

Uwazam, iz kazdy z samorzadowcow ma bardzo wazne zadanie do wykonania przez okres trwania kadencji, spelnienie obietnic, dzialania w imieniu wszystkich i dla dobra ogolu spoleczenstwa.

Burmistrz, wedlug mnie zdobywa popularnosc przez to, ze chce np. rozbudowac stadion i przez wiele innych wiekszych i mniejszych juz zakonczonych lub planowanych inwestycji, natomiast traci przez ten niekonczacy sie spor komunikacyjny i takie tam inne drobne sprawy...moze to jest zasluga co poniektorych wspolpracownikow ktorzy robia wszystko, zeby Panu Burmistrzowi zaszkodzic, jak wspomnial wyzej @Doradca.

Z pewnoscia zauwazyles, nie wypowiadam sie za czesto na temat UM Limanowa, poniewaz to mieszkancy widza i maja najwiecej do powiedzenia. Nie mam za wiele osob i rodziny mieszkajacej w Limanowej, wiec ciezko mi oceniac, a nie moge sie przeciez opierac na tutejszych kilku komentarzach, a juz ktos kiedys mi powiedzial, ze wiele osob wie co jest 'grane', ale tylko dla siebie. ;)

Natomiast dziwi mnie niezmierne ta nigdy niekonczaca sie nagonka w roznej formie na Urzad Starostwa przez kilka osob na tym portalu. Tutaj i na ten temat ja juz moge cos powiedziec, poniewaz tak jak pisalem do @Doradcy, moja opinia nie jest wyimaginowana lub wyssana z palca...

Wystarczy na dzis, bo bedziecie zaraz narzekac, ze za dlugie komentarze pisze...:))

Milego czwartku.
Odpowiedz
Doradca
2013-12-05 06:43:45
0 0
@ Namor 'W dzisiejszych czasach nie tylko Ty, ale każdy może nawet założyć profil zawodowy na różnych portalach społecznościach i kształtować wizerunek osoby otwartej na wszystkie problemy, obecnej prawie wszędzie, tu i tam, wizerunek osoby aktywnej i przede wszystkim słuchającej wszystkich wyborców '

Widzisz o to mi chodziło 'milo”, że to zrozumiałeś i to potwierdzasz.

Dziwi tylko jedno, że widzisz wyimaginowaną nagonkę na Urząd jak to piszesz Pana Starosty a nie zauważasz na Urząd Burmistrza.

Krótkowzroczność w tym wypadku to twoja wada czy zaleta?.

Milego czwartku.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-05 08:53:52
0 0
@Namor' dwa dni temu pisałeś tak do mnie
@Amstrong
Juz wiele razy zauwazylem, ze zamiast pisac na temat publikacji, 'czepiasz' sie innych uzytkownikow.'

śmiało mogę użyć Twoich słów tylko, Amstrong zmienić na Namor ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-05 10:36:00
0 0
@namoR odpowiedz mi tylko szczerze kim Ty jestes?

Raz mówisz że masz duzo znajomych i rodzine drugi niemasz jak to jest?
Cały czas bronisz Starostę skoro nie mieszkasz wsród nas to lepiej zachowaj swoje wywody dla Siebie a nie pouczaj!!!
Znam takich co tu nic nie zrobili a jak wyjechali za granice to jacy są WIELCY (samochwalcy)tylko swoich ziomków nie poznaja lub poznac nie chca ze wstydu co tam robią!!!
Tutaj trzeba mieszkac żeby się wypowiadac!!
Wiem zaraz @Bearchen bedzie Ciebie chwaliła i broniła ale Wy musicie siebie sie razem trzymac.Prawda?
Odpowiedz
bearchen
2013-12-05 12:42:14
0 0
@lg1
Pali Ci sie grunt pod noziami...oj pali :D :))
Juz wobec nikogo, kto dobre slowo o Starostwie powie, nie przejdziesz obojetnie jak widze...

Kiedys pisales, ze sie z czyms tam zapedzilam... Czy aby na pewno nie Ty sam?
Dla kogo @lg1 stworzyliscie ten portal w takim razie? Dla swojej 'bandy'? Czy aby nie o to chodzi, aby strone odwiedzala jak najwieksza liczba czytelnikow?
Zenada @lg1 zenada, Pan Top niech przejzy na oczy troszke :)).

Pozdrawiam :)))
Odpowiedz
Doradca
2013-12-05 13:43:25
0 0
I tak temat ewentualnej rozbudowy stadionu zszedł jak zwykle na politykę, bo to nie ważne gdzie jak i dlaczego ale trzeba jedno drugiemu dopiec, postraszyć i zakwalifikować do odpowiedniej 'bandy'.

Czy nie można normalnie wymieniać swoich poglądów?.

Ja nie zgadzam się z tym, bearchen z czymś innym, namoR ma inne poglądy, więc je wyjaśniajmy a nie przypisujmy jedno drugiemu przynależności do 'bandy'.

Jeżeli odpowiadamy sobie wzajemnie na komentarz, który został zamieszczony to starajmy się przedstawić podstawę napiszmy, dlaczego nie zgadzamy się i nie mieszajmy wszystkiego pod każdym tematem.

@ bearchen przepraszam, ale tę niepotrzebną dyskusję pod tym tematem Ty niepotrzebnie sprowokowałaś był temat o rozbudowie stadionu Ty napisałaś o drogach sama zapewne nie wiedząc, które są miejskie a które powiatowe.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-05 14:04:44
0 0
@Bearchen chciałem Tobie uswiadomic iz obrazasz ludzi na tym portalu niczym @wiesmak poniewaz ja do zadnej bandy nie naleze!!!
Stoje z boku i sie przygladam co kto o kim pisze!!!
Nie mam nic wspólnego ani z UM ani ze Starostwem a tym bardziej z redakcja chociaz i tak nie uwiezysz .Ale za to Ty zawsze bronisz Staroste i jego pracowników.Wypowiadasz sie nieraz w tematach o których nie masz zadnego pojecia byle sie wypowiedziec ewentualnie aby komus dokopac!!!
Co do @Wioslaka to inny temat pamietaj.
Odpowiedz
namoR
2013-12-05 14:46:31
0 0
Ho,ho,ho...co sie tu porobilo przez nocke..:)) jak bedziecie niegrzeczni to sw Mikolaj Wam paczki nie przyniesie...;))

Ktotko i po kolei.

@Doradca
Ja mam 'dalekowzrocznosc' i dlatego tak to widze...:))

@Amstrong
Oczywiscie ze smialo mozesz, nawet mozna powiedziec ze powinienes...:))


@lg1
Jestem nikim lub tym, ktorego komentarze lepiej omijac z daleka...:))

Przykro mi ze znasz takich, ktorzy swoich ziomkow nie poznaja. Ja, gdy odwiedzam Ojczyzne, to wlasciwie od rana do wieczora codziennie spotykam sie nie tylko z ziomkami i zawsze kurcze brakuje czasu na dluzsze spotkania. Nie mam z tym zadnego problemu.

Jestes chyba druga osoba, ktora uwaza, iz nie powinienem sie wypowiadac na tym portalu, zaczekam jeszcze na kilka i dam sobie wtedy spokoj, nie bede przeszkadzal...

Z mojej strony koniec dyskusji nie na temat.
Odpowiedz
namoR
2013-12-05 14:47:22
0 0
Jeszcze cos na temat.

@ Doradca
Czy myslisz ze Limanowa stac na nowy stadion? Jak wyglada pomoc w takiej inwestycji od PZPN? Moze by tak poprosic Pana Bonka i rzucil by z kilka milionow? Co Ty na to? :))
Odpowiedz
blizniak
2013-12-05 15:01:14
0 0
Z duchem czasu! Jakie stadiony, jakie drogi! Żony książki piszą!
Odpowiedz
konto usunięte
2013-12-05 15:06:36
0 0
@namoR zle mnie zrozumiałes .Mi chodziło o to ze się ziomków nie poznaje tam za woda żeby nie wyszło kim się jest w rzeczywistosci.Tu sie mówi pracuje tam i tam a defakto na zmywaku(tylko wstyd jest sie przyznac).
Ojczyna jest tutaj a USA jest tam nie ta spiewka nie prawdaz?
Odpowiedz
bearchen
2013-12-05 16:04:38
0 0
@Doradco a kim Ty jestes, zeby mnie pouczac co ja moge pisac, a co nie, jak to bede robic i czy Tobie sie podoba czy nie jest mi to zupelnie obojetne.

Sam plujesz do studni z ktorej wode pijesz.

@lg1 przestan sie w koncu osmieszac i robic z ludzi idiotow.

Chyba sie niektorzy bardzo zapedzili, i trzeba bedzie teraz ponosic konsekwencje swojej glupoty. :)))
Milego wieczoru Panowie

W pierwszym artykuje wyrazilam swoje zdanie. Stadion jak najbardziej fajna rzecz, ale najpierw trzeba myslec o innych wazniejszych rzeczach. Ot. zadowoleni? W temacie... jak lubicie :))).
Odpowiedz
bearchen
2013-12-05 16:07:20
0 0
@lg1
I jeszcze jedno
A moze chciales tez wyjechac, tylko nikt Cie nie chcial zabrac?? :)))

Nie zwracaj uwagi na moje komentarze i nie prowokuj mnie.
Jak CI sie cos nie podoba to nie czytaj.
Jasne?
Odpowiedz
dyskryminator
2013-12-05 16:46:36
0 0
Stadion????? W żadnym wypadku, a komu to potrzebne? A dlaczego?
Odpowiedz
dyskryminator
2013-12-05 16:58:17
0 0
Doradca 'Powtórzę dzisiaj drugi raz za Terencjuszem: „Schlebianie przysparza przyjaciół, prawda wrogów'

Więc i ja powtórzę, że to stare i nie prawdziwe.
Odpowiedz
namoR
2013-12-05 18:52:09
0 0
@lg1
Myslalem ze zakonczylismy nasze rozmowy, ale widze ze sie nie rozumiemy :))

Wspolpracuje od bardzo dawna z wieloma organizacjami nie tylko polonijnymi, z wielka checia moge z Toba porozmawiac o relacjach miedzyludzkich roznych grup etnicznych, wielu pokolen emigracjii nie tylko w US, ale rowniez w Canada, Brazylia, wszystkich krajach UE lub nawet odleglej Australii. Jest to temat rzeka i nie mozemy sie zawezic do kilku Twoich znajomych i to jeszcze pod publikacja o stadionie...nie prawdaz? :)) Zaloz gdzies jakis temat i pogadamy.

Pozdrawiam :)
Odpowiedz
namoR
2013-12-05 18:53:23
0 0
@bearchen
Czemu niektorzy Uzytkownicy tak bardzo Cie 'lubia'?

Jednym slowem mozna powiedziec, iz stajesz sie bardzo popularna z jakiegos bardzo waznego powodu...:))

Pozdrawiam :)
Odpowiedz
Janek64
2013-12-05 18:59:53
0 0
@lg1 czy ty jestes moderatorem na tym portalu ?
Odpowiedz
Doradca
2013-12-05 23:25:22
0 0
Pisz @ bearchen do woli, pozwól również innym pisać i nie sprowadzaj wszystkiego do jednego.

Jeżeli Ty możesz mieć swoje własne zdanie to mogą je mieć i inni.

Nie pluję do żadnej studni nawet to tej mojej z której wodę piję ale skoro jedziesz mi Kasprowiczem to, to dla Ciebie też jego własne z tego samego wzgórza:

' Nędzny świat! Zaiste! Dla filozofa, co by go chciał zbawić, Filozof, Obraz świata, A, mając oko jaśniejsze od innych, Spoglądać musi, jak się coraz bardziej Wszystko rozpada pod grzybem podłości, Najlepiej ciemię przyozdobić w róże, Wychylić miarę cypryjskiego wina'

Dobrej Nocy @ bearchen.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-12-06 00:39:54
0 0
Kibicuję Limanovii całym sercem, dlatego cieszy mnie, że uda się wygospodarować środki na modernizację stadionu, by warunkowa licencja przerodziła się w normalną.

Wielkim sukcesem będzie już samo to, jeśli utrzymamy się w II lidze, dlatego uważam, że kilkaset tysięcy nie jest pieniędzmi wyrzuconymi w błoto, ale już kilka milionów to można, póki co, przeznaczyć na bardziej niezbędne dla Miasta (i jego mieszkańców) inwestycje.

Jest jakaś możliwość, by połączyć kiedyś na ten cel środki Powiatu i Miasta?
Odpowiedz
bearchen
2013-12-06 00:59:36
0 0
@dyskryminator popieram.

Miliony na stadion sie moze znajdzie, ale po 500 zl na pilki to juz nie:)).

@doradca

'Jeżeli Ty możesz mieć swoje własne zdanie to mogą je mieć i inni.'

Naturalnie, ze wszyscy moga wyrazic wlasne zdanie, nie odbieram im tego prawa :).
Natomiast jezeli ktos nieustannie mnie prowokuje i sie czepia nie majac zadnego powodu, mam prawo reagowac i to robie :).

Rowniez dobrej nocy zycze.
Odpowiedz
Doradca
2013-12-06 06:58:00
0 0
@ bearchen 500 złotych na piłki szukał Tusik jest taka mała różnica że Tusik prowadzi drużynę w Gminie Limanowa nie w Mieście.

Milego dnia.

U nas Orkanowo i Ksawerowo od wczoraj może u Ciebie spokojniej ?.
Odpowiedz
bearchen
2013-12-06 07:46:02
0 0
Dzien Dobry @doradco.
Z tego wniosek taki, ze jak nie ma za co trenowac w powiecie mlodziezy, to i stadionu nie oplaca sie budowac, bo i komu, bo i po co? :)))

Nic z tych rzeczy... tak samo a nawet gorzej. W dodatku bije piorunami, ze hej :).

Uwazaj na siebie @doradco ;). Pozdrawiam i milego.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Burmistrz jest za dalszą rozbudową stadionu"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in