Baner
8°   dziś 3°   jutro
Sobota, 20 kwietnia Czesław, Agnieszka, Marian, Czech

Bilety na Wisłę… kibice zbulwersowani

Opublikowano 11.10.2011 19:30:40 Zaktualizowano 04.09.2018 14:21:13
75 12660

Sposób sprzedaży biletów na mecz 1/8 Pucharu Polski nadal budzi spore kontrowersje kibiców. Jest kilka niejasności. Tymczasem władze klubu starają się o zwiększenie pojemności stadionu.

Sprzedaż biletów na mecz Limanovia – Wisła ruszył wczoraj, a w praktyce parę dni wcześniej, kiedy wejściówki można było rezerwować wpisując się na listy www.limanowa.in/wydarzenia;blyskawicznie-sprzedali-bilety-na-mecz-z-wisla,6519.html . Sprawa wywołała wielkie kontrowersje wśród internautów. Władze klubu nie unikają trudnych pytań, jednak uzyskane odpowiedzi zapewne nie do końca usatysfakcjonują zwłaszcza tych rozżalonych kibiców.

 Właściciel Biura Turystycznego "LimaTur" wyjaśnia, że bilety sprzedawane były w poniedziałek już od godz. 8 (informowano o tym wcześniej na plakatach). Natomiast część kibiców sądziła, że wejściówki będzie można kupić od godz. 9, bo taka informacja pojawiła się na stronie internetowej lianovia.com. Jak się okazało godzinne spóźnienie mogło mieć istotne znaczenie. – Klub poprosił nas o sprzedaż 500 biletów na trybunę główną i 500 na boczną – podkreślił Andrzej Pilawski, właściciel Biura Turystycznego "LimaTur". – Zainteresowanie biletami było bardzo duże już parę dni wcześniej. W poniedziałek rano sprzedaż wejściówek na trybunę główną przebiegła bardzo szybko.
 

Będąc na miejscu po godz. 8 można było jeszcze kupić wejściówki na trybunę główną. Jednak szybko się one skończyły. Biuro Turystyczne "LimaTur" nie ma żadnego zysku ze sprzedaży biletów. Pozostaje jednak kwestia najbardziej bulwersująca internautów, czyli sprawa rezerwacji wejściówek. Jak się okazuje taką decyzję podjęto w Biurze Turystycznym "LimaTur". Zainteresowani, którzy o bilety pytali już parę dni wcześniej wpisywani byli na listy. Przedstawiciele Biura Turystycznego wyjaśniają, że w ten sposób chcieli pójść kibicom na rękę, gdyż sami prosili o możliwość wpisania się na listy oczekujących. – Chcieliśmy wszystko ułatwić i usprawnić – przekonują.

 Wpisani na listy wejściówki odebrali w poniedziałek rano. Niestety informacja o wprowadzeniu wspomnianych list nie została wcześniej podana do publicznej wiadomości (przede wszystkim nie było jej na plakatach, które informowały o sprzedaży biletów).
 No i wreszcie sprawa najbardziej tajemnicza. Trybuna główna może pomieścić ok. 1 000 osób. "LimaTur" na prośbę Limanovii sprzedał 500, a kto i gdzie sprzedał drugie pół tysiąca? – Pięćset wejściówek na trybunę główną zostało przeznaczonych do dyspozycji klubu – powiedział prezes Limanovii, Ryszard Kulma. – Wiem, że część przekazano dla zawodników spoza pierwszego składu drużyny seniorów. Jak dokładnie rozdysponowane wszystkie bilety? Moim zadaniem było spełnienie wszelkich formalności z organizacją meczu uzyskanie opinii policji i straży w sprawie meczu. Nie zajmowałem się sprawą sprzedaży biletów.
 

Wczoraj klub otrzymała natomiast opinię policji w sprawie organizacji meczu. Wynika z niej jednoznacznie, że udział kibiców Wisły Kraków w spotkaniu z Limanovią ze względów bezpieczeństwa jest niemożliwy.

Zobacz również:
 Ryszard Kulma podjął również starania o zwiększenie pojemności stadionu na mecz z Wisłą z 2 do 2,5 tys. (kolejne 500 miejsc znajdowałoby się na trybunie za bramką). Jutro w tej sprawie przeprowadzone zostaną rozmowy ze strażą pożarną i policją.
 Limanovia rozpoczęła sprzedaż biletów mimo, iż nie ma na piśmie zgody burmistrza miasta na organizację imprezy masowej (czyli powyżej 1 tysiąca osób). Jednak zdaniem limanowskich działaczy to tylko formalność. – W tej sprawie rozmowy z burmistrzem prowadził główny sponsor Limanovii, Zbigniew Szubryt – powiedział Ryszard Kulma. – Mamy zapewnienie, że władze miasta wydadzą zgodę na organizację imprezy masowej. Nie widzę więc problemu, zwłaszcza przy pozytywnej opinii straży pożarnej czy policji.
 Jutro w kasie klubu od godz. 15 do sprzedaży przeznaczonych będzie ok. 150 biletów na trybunę boczną.
 Mecz 1/8 Pucharu Polski Limanovia – Wisła, 26 października, godz. 13:30.

Komentarze (75)

cortez
2011-10-11 19:39:39
0 0
Wierzyć się nie chce, że można spieprzyć praktycznie wszystko przy organizacji jednej imprezy. Całości dopełnią Limanowianie, stół biesiadny w loży dla Vip-ów, będzie już kompletny komplet...
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-11 19:48:36
0 0
hahahaha, ależ mi tajemnica co sie stało z pół tysiącem biletów???. Pewnie większość kibiców się domyśla:) Wydaje mi się, że akurat w tej sprawie faktycznie ma niewiele do powiedzenia. Sprawa pewnie by się nie rypnęła gdyby Limatur nie wymyśliło tych list. Tak zrobił się raban, no i od razu wiele pytań co z biletami? Chore to miasto.
Odpowiedz
Doradca
2011-10-11 21:49:28
0 0
'Ryszard Kulma podjął również starania o zwiększenie pojemności stadionu na mecz z Wisłą z 2 do 2,5 tys. (kolejne 500 miejsc znajdowałoby się na trybunie za bramką).' Czy to aby prawdziwa informacja.
'W tej sprawie rozmowy z burmistrzem prowadził główny sponsor Limanovii, Zbigniew Szubryt – powiedział Ryszard Kulma.' O i w to bym uwierzył.To jak jest na prawdę?.
Odpowiedz
juzek
2011-10-11 21:51:38
0 0
Nie wierzę w te wyjaśnienia Limaturu. Nawet po tej rzekomej rezerwacji - kto jest w limaturze w stanie przyjąć, wydać pieniądze i wbić to w kasę fiskalną w ciągu jednej godziny???? Nie ma takiej technicznej możliwośći według mnie. Pieniądze powinny by rozliczone co do złotówki - nie wiem - jak dla mnie to warto poprosić o poradę prokuraturę / urząd skarbowy, na pewno nie odmówią współpracy. Pokazać listy, nazwiska, paragony / faktury - wszystko da się zweryfikować. A p. Ku*** nigdy mi się nie 'podobał'.
Odpowiedz
cortez
2011-10-11 22:05:07
0 0
Ciekawy , 'oddtylny' sposób działania władz Limanovii:
- Wisła wydała tuż po losowaniu komunikat, że jej kibice nie będą mogli przyjechać na ten mecz, oczywiście w klubie nikt nikomu takiej informacji nie przekazywał...na pewno?
- bilety najpierw się rozeszły, a dopiero potem otworzyli kasy
- Kulma zabiega o 2,5 tys miejsc a jeszcze nie ma pozwolenia na imprezę masową
- na imprezę masową nie wydaje również zgody policja
Ogólnie z przysłowiowej 'dupy strony' jest to wszystko robione, a jak ktoś pyta o szczegóły, to prezes o niczym nie wie, rzecznik o niczym nie wie, nikt informacji nie może udzielać, strona oficjalna nie jest oficjalną, a nieoficjalna też jakby nie.... To kto wie? Kto może? Może Pani sprzątaczka lepiej zorientowana?
Odpowiedz
obcy8
2011-10-11 22:44:14
0 0
jakie szczęście że pan Kulma nie wygrał wyborów na burmistrza naszego miasta...
Odpowiedz
Doradca
2011-10-11 23:12:11
0 0
Szkoda bo wtedy stadion by wybudował:) wydał by pozwolenie sam sobie na imprezę masową:)'Nie widzę więc problemu, zwłaszcza przy pozytywnej opinii straży pożarnej czy policji. 'Limanovia rozpoczęła sprzedaż biletów mimo, iż nie ma na piśmie zgody burmistrza miasta' Dobrze że jest Pan Szubryt. A Policja co na to? „A no” 'Wczoraj klub otrzymała natomiast opinię policji w sprawie organizacji meczu. Wynika z niej jednoznacznie, że udział kibiców Wisły Kraków w spotkaniu z Limanovią ze względów bezpieczeństwa jest niemożliwy. ' całkiem pozytywna ta opinia .'Moim zadaniem było spełnienie wszelkich formalności z organizacją meczu uzyskanie opinii policji i straży w sprawie meczu.' To jaka ta opinia była pozytywna czy negatywna bo decyzję i tak wydaje Burmistrz. Ale zaraz, zaraz przecież Pan Kulma sam sobie zaprzecza przecież dopiero „Jutro w tej sprawie przeprowadzone zostaną rozmowy ze strażą pożarną i policją.” Czy ja czegoś nie rozumiem, czy Pan Kulma nam wciska kit. To są te pozytywne opinie czy ich nie ma.
Odpowiedz
romcio1985
2011-10-11 23:34:39
0 0
jutro będą rozmowy na temat zwiększenia liczby do 2,5 tys. Tak ja to rozumiem. Natomiast skoro sprzedali już 2 tys. biletów to zapewne na tę liczbę pozytywną opinię już mają:) Tak ja to rozumiem. Zresztą jakby mogli sprzedwać ponad tysiąc gdyby takiej opinii nie mieli. I tak się dziwię, że się zdecydowali na sprzedaż biletów ponad tysiąc bez pisemnej zgody burmistrza. Przed Lechia najpierw sprzedali 1000, poczekali na zgodę burmistrza i sprzedawali następne. Dlaczego przed Wisłą jest taki pośpiech z wyprzedaniem wszystkich biletów?
Odpowiedz
konto usunięte
2011-10-11 23:58:30
0 0
Z tego co wiem to zawodnicy nie dostali zadnych biletów a tym bardziej zawodnicy rezerw !! I dziwne ze w ciągu godziny 500 biletów się rozeszło ?! Ciekawe jak skoro zadnych kolejek nie bylo przed Limaturem. Wyjaśni sie podczas meczu kto bedzie siedzial na trybunach. Moze Kulma z Czeczutka zorganizuja jakis doping ??
Odpowiedz
Osilek
2011-10-12 03:04:16
0 0
Doradca - 'Na Pana to sobie trzeba zasłużyć'...
Obydwaj Panowie są zaprzeczeniem teorii względności Einsteina, gdyż ogólna teoria względności wiąże geometrię czasoprzestrzeni z rozkładem materii. A materia polityczna Panów dawno się rozłożyła i śmierdzi na całe miasto,a ostatni punkt w czasoprzestrzeni dalej pozostał (bycie w Limanovii). Po drugie Panowie Ci są prekursorami w podróżach w czasoprzestrzeni, może nawet i między-wymiarowej, gdyż faktycznie sprzedaje się bilety zanim jeszcze podjęte zostaną decyzje czy mecz się odbędzie czy nie.. A jeśli chodzi o podróże między wymiarami to być może w innych wymiarach gdzie Ci Panowie byli burmistrzem Limanowej jest ktoś cool'owy i nie trzeba z nim prowadzić brudnej publicznej wojny i może to on wydał już dawno zgodę na odbycie się meczu na stadionie przy Grilowej. A w środę w przerwie meczu wyskoczy zza Limanowian zmartwychwstały Andrzej Lepper i zatańczy BREDGENSA - taniec na głowie jakby ktoś nie wiedział. Poza tym Panowie są również godnymi naśladowcami David'a Copperfield'a, a sztuczka ze znikającymi biletami przyćmi wyniki wyborów, sprawi, iż Chińczycy porzucą ping-ponga, a 40stopniowy etanol zacznie zamarzać w temperaturze 0*C co spowoduje zamieszki za wschodnią granicą. La Vita è bella
Odpowiedz
Ratownik
2011-10-12 07:41:05
0 0
cyt. 'Wczoraj klub otrzymała natomiast opinię policji w sprawie organizacji meczu. Wynika z niej jednoznacznie, że udział kibiców Wisły Kraków w spotkaniu z Limanovią ze względów bezpieczeństwa jest niemożliwy.'

...ja bym prosił by redakcja portalu zdobyła oficjalne stanowisko policji w sprawie kibiców gości i ewentualnie rodzaju opinii (negatywna, pozytywna), bo narazie mamy tylko informacje od pana Kulmy, który już raz wprowadził w błąd kibiców TS Wisła
Odpowiedz
chmurka120
2011-10-12 08:03:18
0 0
Zastanawia mnie to, dlaczego każdy ma tak wiele do powiedzenia na temat organizacji tego meczu, natomiast nikt nie ruszył wcześniej palcem aby zrobić coś w kierunku by Limanovia była na jako takim poziomie..Ten kto wypowiada się negatywnie na temat organizatorów nie zdaje sobie sprawy ile wokół tego jest pracy.. Zamiast cieszyć się i dziękować osobom, które doprowadziły, że Limanovia zdobyła pozycję i jest w 16-tce najlepszych drużyn Polski to wy je tutaj 'szkalujecie'?? POLAKOM NIGDY NIE DOGODZI!!!!
Odpowiedz
mateoWRC
2011-10-12 08:20:55
0 0
Bilety może i by się znalazły na główną,ale dla tych kibiców którzy śpiewają i kibicują :P
Odpowiedz
abranet2
2011-10-12 08:53:12
0 0
Mateo potrzebuje dwa bilety właśnie do tego towarzystwa.
Odpowiedz
rybak
2011-10-12 09:09:40
0 0
Na meczu w niedzielę jest 300 ludzi i to pewnie nie ci co piszą teraz takie podniosłe i patriotyczne komentarze. Gdyby Limanovia miała stadion na pięć tysięcy miejsc to byłoby po problemie a tak to wszyscy mają problem.Mecz w Sączu - źle ,mecz na Wiśle- źle, mecz na Limanovii jeszcze większa wpadka!!!!.
Odpowiedz
michal9109
2011-10-12 09:13:16
0 0
ja byłem o 8:15 po bilet w limaturze i jeszcze było ich sporo,
trzeba było się spytać właśnie w limaturze kilka dni wcześniej od której będą bilety i byłoby po płaczu
Odpowiedz
kpiarz
2011-10-12 09:16:05
0 0
Dobrze, że nie jestem zagorzałym kibicem, bo bym się tu pienił, a tak ze spokojem obserwuję, jak COOLfacio po raz kolejny swoim zwyczajem robi wszystkich w wała. O, przepraszam, nie wszystkich. SWOI mają dobrze... Pan @cortez ładnie to ujął - 'od du.y strony'. Ale tak to jest, jak się ma nawyki z poprzedniego systemu. 'Panie majster to jest to pozwolenie na budowę czy nie, bo my chcemy już dach kryć.' :)
Odpowiedz
obcy8
2011-10-12 09:58:03
0 0
o kur*a to teraz jeszcze niejaki mateowrc robi selekcje kto może dostać bilet, rozumiem że jest on kimś z klubu? ja pie*ole patologia
Odpowiedz
mateoWRC
2011-10-12 10:09:22
0 0
pisz na meila to sie dogadamy:
mateowrc@op.pl podaj nr tel
Odpowiedz
cortez
2011-10-12 10:54:35
0 0
Czy Szubryt widzi co się dzieje wokół tego klubu???
Odpowiedz
mateoWRC
2011-10-12 12:29:45
0 0
CORTEZ podejrzewam że dla Ciebie Pan Szubryt to po pierwsze,a po drugie jak kupiłem 2bilety więcej i ktoś z nich zrezygnował to co mam z nich zupe ugotować czy ściane sobie wytapetować? Lepiej sprzedać niż ktoś ma nie wejść n stadion...
Odpowiedz
terorist
2011-10-12 12:47:08
0 0
Chmurka ale awans do 1/8 PP to nie zasługa tego, a raczej poprzedniego zarządu. Czepiasz się, że się czepiamy? Widzisz ja od dziecka chodzę na Limanovię, a w dziś zaistniałej sytuacji nie mógłbym zasiąść na trybunie głównej bo zarząd i Limatur się o to postarali. Nie powinno być żadnych rezerwacji. Albo niech klub zacznie sprzedawać bilety tylko u siebie w kasie. I wtedy jest po kłopocie. Postąpiono po prostu nie fair. A co do samej organizacji i sprzedaży biletów to COOLzarząd robi tak aby burmistrza postawić pod ścianą, że zgodę musi wydać. A niech straż zaopiniuje to spotkanie negatywnie, to ciekaw jestem czy będą kasę za bilety oddawać i tłumaczyć się przed ludźmi.

A tak już abstrahując od meczu z Wisłą to mam nadzieję, że jak będziemy grać w ćwierćfinale, to nie będzie takich problemów ze sprzedażą biletów.
Odpowiedz
ciekawski
2011-10-12 12:47:22
0 0
Dlaczego klub sportowy Limanovia poprosił Limatur o sprzedanie 500 biletów.Sam nie mógł ich sprzedać czy co?
Odpowiedz
cortez
2011-10-12 13:28:14
0 0
mateoWRC, czemu niby dla mnie Pan? Wszędzie w mediach mówi się, pisze- Smuda, Lato, Wojciechowski, Danek itd, nikt nikogo nie 'panuje', nawet z małej litery. A mój komentarz pod twoim wpisem jest nieprzypadkowy. Naprawdę nie masz 2 kumpli, którym mógłbyś te bilety sprzedać? Musisz ogłaszać się na limanowa.in z dwuznacznym 'jakoś się dogadamy', chociaż widzisz, jaki dym o te bilety się zrobił? Sam dokładasz do pieca i jeszcze masz pretensje.
Odpowiedz
kibic11
2011-10-12 13:46:08
0 0
Moge sprzedac Bilet za 100zl
Odpowiedz
mateoWRC
2011-10-12 13:46:33
0 0
CORTEZ bo to nie jest Twój,ani mój kolega i kultura tego wymaga :p

'Jakoś się dogadamy' to może nawet chodzić o miejsce w którym ustawie się z Tą odsobą która chce kupić biet :)

Wszyscy kumple mają bilety na główną trybune,a pozostała resta nie ma wolnego :p to po co komus dwa? A czemu mam nie odsprzedać komuś kto nie ma biletu?

Dla tego poproszono LIMATUR bo w siedzibie klubu nie ma osób które by siedziały i sprzedawały bo trzeba było by zapłacić takiej osobie która by się podjeła sprzedaży...
To są moje przypuszczenia,a jak było i jest to może ktoś z MKS się wypowie !!!
Odpowiedz
Szyderca
2011-10-12 14:19:35
0 0
Piękny bajzel. Piękny.
Odpowiedz
mario86
2011-10-12 14:28:32
0 0
szkoda gadac im dalej bedzie Limanovia grala tyb wiecej bedzie przekretow i kombinacji , oczywiscie jak zwylke po znajomosci wszystko mozna zalatwic a zwykly kibic fige z makiem jak zwykle ma pozdro
Odpowiedz
obcy8
2011-10-12 14:28:37
0 0
a chu... znaczy się kij wam w oko:), pocieszające jest to że to pewnie ostatni mecz na jakim będziecie wielcy kibice-kolesie (no chyba że Limanovia przejdzie Wisłe), już na mecz u siebie z takim np. Suchedniowem nie będziecie mieć ciśnienia, ja przeżyje jakoś tą trybunę południową, a wy cieszcie się, że przyszliście na Wisłę bo przecież na MKS, łubu dubu łubu dubu niech żyje prezes naszego klubu, niech żyje nam ;)
Odpowiedz
mario86
2011-10-12 14:28:38
0 0
szkoda gadac im dalej bedzie Limanovia grala tyb wiecej bedzie przekretow i kombinacji , oczywiscie jak zwylke po znajomosci wszystko mozna zalatwic a zwykly kibic fige z makiem jak zwykle ma pozdro
Odpowiedz
mateoWRC
2011-10-12 14:44:41
0 0
obcy8 zgodze się z Tobą że większość kibiców chce przyjść zobaczyć wisłe,a nie Limanovie i to jest w tym wszystkim śmieszne...
Bo jest grupa która na ligowych meczach gardła zdziera przez całe 90minut,a jest grupa która na sam koniec podbiega do tej grupy żeby tylko zawodniką przybić 'piątka',a gdzie byli przez reste meczu?

Ciśnie się samo na usta czemu nie kupić większą ilość biletów i nie sprzedawać drożej tym kibicą którzy chcą zobaczyć wisłe,a po normalnej cenie tym którzy przychodzą kibicować Naszej Limanovi? Jak zarobić to na tych którzy fałszywie przychodzą na mecze pucharowe żeby zobaczyć drużyne z ekstraklasy,a na ligowym meczu ich nie ma lub na ligowym 'piknikują' :)
Odpowiedz
mateoWRC
2011-10-12 14:47:37
0 0
A po drugie w kasie stadionu było foto trybuny która będzie za bramką rozstawiona i wygląda lepiej niż trybuna 'główna'(i jedyna) na Limanovi więc nie wiem o co tu dym...
Po prostu przy sprzedaży biletów obowiązywało prawo dżungli: 'KTO PIERWSZY TEN LEPSZY' :)))))))))
Odpowiedz
cortez
2011-10-12 14:49:48
0 0
Skoro o zarobek chodziło, trzeba było wynająć stadio Sandecj, zrobić dobrą reklamę i 5 tys widzów niewyjęte bez kombinacji.
Odpowiedz
mateoWRC
2011-10-12 15:12:03
0 0
cortez a za stadion sandecji zapłacisz to co z biletów klub zarobi,a jeszcze dopłacić może by trzeba było...
...kibice sandecji zrobili by dym z wisłą bo mają kose !!!
Odpowiedz
cortez
2011-10-12 15:28:21
0 0
5.000 x 30= 150.000, ale z twoich sugestii wynika, że trzeba by zapłacić nawet więcej za jednorazowy wynajem. Nie uważasz że to bzdura? To w takim razie kasę z meczów z Lechią i Wisłą opłaca się zainwestować w TRWAŁE i przyszłościowe elementy własnego stadionu, czyli modernizacja małymi krokami. Ale nie wiem dlaczego nie chce mi się wierzyć w taki kierunek.
Odpowiedz
rybak
2011-10-12 15:29:49
0 0
Panowie były bilety. Zostały sprzedane wszystkie. Kasa wpłynęła ???tak !!!!no to o co chodzi ???.Bilety powinny być po 300zł jak jest taki popyt .Ekonomia jest brutalna.Cortez masz rację, mogli zagrać na Wiśle i cała Limanowa ma siedzące miejsca.
Odpowiedz
abranet2
2011-10-12 15:48:10
0 0
Panowie niema się o co kłócić jest dobrze jestem posiadaczem biletu na główną trybunę czyli /żyletę/załatwiłem od razu miejsce na intensywnej opiece.
Odpowiedz
mateoWRC
2011-10-12 16:50:41
0 0
Darujcie sobie wszyscy-bilety były i już nie ma kto kupił bilety na 'główną' lub rozstawianą trybune jest szczęściarzem kto nie kupił będzie za siatką (jak nie zasłonią czarną folią) :p
Najważniejsze jest to że będzie dobry doping i dobra zabawa na trybunach i że Limanovia wygra 2:1 z wisłą :)

JACA może zrobisz głosowanie czy Limanovia wygra czy nie zobaczymy jak obstawiają 'kibice' szanse Naszej drużyny :)
Pozdro dla wszystkich którym się sprzedaż biletów nie podoba :)
Odpowiedz
cortez
2011-10-12 17:10:35
0 0
mateoWRC z tego co widzę to większości się nie podoba, ale widzę, że ciebie to cieszy jako jednego z nielicznych... To miało być święto limanowskiej piłki i kibiców, a co wyszło widać po komentarzach: skandaliczne ceny, podejrzana dystrybucja, krętactwo i kombinacje. Pozostaje liczyć, że chociaż na boisku będzie normalnie...
Tak nawiasem pieprzenie o tym, że bilety dostali zawodnicy z drugiej drużyny jest ...pieprzeniem.
Odpowiedz
fromano
2011-10-12 17:19:09
0 0
WRC MA RACJE I DAJCIE JUZ SPOKOJ,TO JEST WLASNIE POLSKIE PODEJSCIE: BO ON MA,A JA NIE, TO JUZ JEST JAKIS PRZEKRET ALBO UKLAD!!!PARANOJA
TOP DAJ JUZ SPOKUJ TYM BREDNIOM BO WIDZISZ JAK SIE PODKRECA ATMOSFERA!!!JA KUPILEM BILET W KASIE NA GLOWNA I NIEWIEM GDZIE WY BYLISCIE PO TE BILETY!! A TAK WOGOLE TO PRZECIESZ JEST ZDZIERSTWO BO SA PO 30ZL!!HEHEHE BARANY
Odpowiedz
obcy8
2011-10-12 17:26:07
0 0
fromano, barana szukaj przed lustrem i nie chodzi mi tylko o ortografię.
Odpowiedz
Doradca
2011-10-12 18:20:00
0 0
Ciekawe czy Zbyszek Szubryt o tym wie:)

:) :) :)

Przepraszam- Pan Zbigniew Szubryt.
Odpowiedz
blizniak
2011-10-12 18:35:01
0 0
Jak najszybciej trzeba przystąpić do budowy nowoczesnego stadionu na około no nie wiem 5-7 tys? Za rok II a za dwa lat może I liga. Mówie to bez żadnych złośliwości.
Odpowiedz
tryl
2011-10-12 18:48:05
0 0
wrc cwany jest bo mu pewnie dali za darmo bilet z racji, że jest pożal sie Boże gniazdowym za piątkę. i mateo nie pieprz, że można było kupić normalnie bilet bo nie można było.
Odpowiedz
cortez
2011-10-12 18:52:01
0 0
Doradca, pytanie jest zasadne. Gość wydaje kasę na klub, trener i zawodnicy robią swoje. Ale oprócz nich klub to również kibice,zarząd i tzw 'prasa'. Jak wiemy w dzisiejszych czasach ta ostatnia to potężna siła i jak Szubryt nie chce się zdziwi za rok czy dwa, z czym jest kojarzona sponsorowana przez niego Limanovia, to powinien trzymać rękę na pulsie, domagając się absolutnej przejrzystości i legalności w poczynaniach władz klubu, nawet w kwestiach zdawało by się drobnych i prozaicznych, jak zgodność informacji o godzinie na plakacie i w realu.. .
Odpowiedz
kolo10
2011-10-12 19:10:01
0 0
PIŁKA NOŻNA DLA KIBICÓW,...proponuje zaspiewac włodarzom mks..zreszta wisła jak przyjedzie na zakazie to to usłysza napewno...i nie tylko to...JŻS
Odpowiedz
Mateo
2011-10-12 19:30:13
0 0
mateoWRC napisał: 'Ciśnie się samo na usta czemu nie kupić większą ilość biletów i nie sprzedawać drożej tym kibicą którzy chcą zobaczyć wisłe,a po normalnej cenie tym którzy przychodzą kibicować Naszej Limanovi?'

w tym momencie cisną się na usta także inne słowa. o ile sprzedaż biletów przez klub jest, można powiedzieć, ich wewnętrzną sprawą tzn. chodzi mi to, że to ich sprawa czy do publicznej sprzedaży trafi 500, 1000 czy 2000 biletów, o tyle Twoje słowa oraz zachowanie, na pewno nie zdajesz sobie sprawy, podlega pod Art. 133. Kodeksu Wykroczeń (zapoznaj się, warto). pamiętaj, w sieci nie jesteś anonimowy.
czy kibic przychodzący na mecz i nie śpiewający jest gorszy od tych 'w młynie'? i czy kibic Wisły jest gorszy od kibica Limanovii w Twoim przekonaniu? to się nazywa dyskryminacja i pewnie też jakiś paragraf na to jest. bardzo niefortunnie sformułowałeś swoją wypowiedź.
przychodząc na mecz nie muszę być kibicem żadnej z drużyn, a tym bardziej śpiewać czy coś tam. to tak jakby Ci co nie biją braw w teatrze płacili więcej za bilety. jeśli już to dla członków klubu kibica powinny być zniżki.
i jeszcze ortografia ;)


nie komentuję całej sprawy z biletami bo po pierwsze szkoda nerwów. po drugie, prędzej czy później można było się spodziewać, że za rządów Pana Kulmy i jego ziomka coś będzie nie tak. akurat nieszczęśliwie się stało, że za jego kadencji Limanovia osiąga największe sukcesy. w rzeczywistości nie ma w tym najmniejszej jego zasługi natomiast na jego ręce będą spływały gratulacje. po trzecie, mam bilety na główną :P
Odpowiedz
melania50
2011-10-12 19:52:24
0 0
Ludziska błagam o 1 bilettttttttttt
Odpowiedz
melania50
2011-10-12 19:53:32
0 0
kto pomoże???
Odpowiedz
kpiarz
2011-10-12 19:59:03
0 0
Panie @cortez, jak się ma takiego 'pryzesa' to się Pan Szubryt musiał liczyć ze złą prasą wcześniej czy później. Przecież niektórzy robienie machloi i kombinacji to mają we krwi i żyć bez tego nie mogą jak nałogowy palacz bez nikotyny;)
Odpowiedz
willma
2011-10-12 19:59:21
0 0
Do meczu 2 tygodnie a tu takie jaja z biletami a co będzie jak Burmistrz nie wyda zgody,a kto powiedział że kibiców Wisły na meczu niebędzie na Lechii byli i jeszcze wmieszani w limanowskich kibiców za bramką,a to trybun więcej niebędzie tylko ludzie w błocie będą stać paranoja,,
Odpowiedz
willma
2011-10-12 20:09:52
0 0
A ja jestem ciekaw czy bilety kupili kibice którzy na meczu gardła zdzierają czy piknikowi kibice,a kto będzie prowadził znowu ten gniazdowy co w meczu z Lechią śpiwał w 13 minucie śpiewał MKS GRAMY DO KOŃCA.
Odpowiedz
fromano
2011-10-12 20:52:33
0 0

OBCY8 TY ....WIESZ CO!!! NIE PLACZ TYLE BO JAK BYS BYL PRAWDZIWYM KIBICEM TO BILET BYS MIAL,BO PRAWDZIWY KIBIC JEST GOTÓW ZROBIC WSZYSTKO ZEBY GO MIEC A TY???PLACZ
A TY DALEJ PLACZ

Odpowiedz
Ratownik
2011-10-12 21:02:44
0 0
nie rób napinki z tą legią kolego.....tu kibicuje się Wiśle
Odpowiedz
wino69
2011-10-12 21:06:35
0 0

Z KRAKOWA PRZYJEDZIE 1000 KIBICÓW,FANATYKÓW I WYLEJĄ PIKNIKOWCÓW Z GŁOWNEJ TRYBUNY CO MIEJSCA IM ZAJELI....

Odpowiedz
trampol
2011-10-12 21:12:04
0 0
Nawet zakaz wstępu nam nie przeszkodzi być w limanowej cieszycie się że przyjedzie Wisła a nie wiecie jaki koszmar was czeka bójcie się bo to my to my wściekłe psy
Odpowiedz
cortez
2011-10-12 21:23:13
0 0
Też jestem ciekaw jak organizacyjnie klub i słuzby porządkowe zewnętrzne i wewnętrzne są przygotowane na taka ewentualność. Bo że kibice Wisły przyjadą, tego jestem pewien.
Odpowiedz
fromano
2011-10-12 21:32:02
0 0
A TATA CIE PUSCI NA TEN MECZ?? 1000 KIBICOW TO MOZE BY CHCIALO PRZYJECHAC ALE NA WLOCIE DO MIASTA ICH PODROZ SIE ZAKONCZY. AZ TAK PRAGNA ZOBACZYC ROZPAD WISLY PO PORAZCE? TO BEDZIE WIELKI KOSZMAR!!!
Odpowiedz
Doradca
2011-10-12 22:53:17
0 0
@ cortez mam takie samo zdanie w temacie. @ blizniak tak bo ambicje Pana Sponsora są duże tylko powinien mieć wsparcie np. z naszej strony mieszkańców Limanowej. Władze Miasta mu sprzyjają nie mówią NIE i myślę, że jest to do przeskoczenia przy dobrej współpracy Sponsora czytaj Pana Szubryta i władz miejskich bo na dobrą współpracę z Panem Kulma i Panem Czeczutka Burmistrz liczyć nie może. W USA po przegranych wyborach idzie się z wygranym na lunch a u nas w Limanowej tworzy się trzon opozycyjny przeciwko Burmistrzowi aby pokazać mu jego miejsce. Mam wrażenie, że w Limanowej rządzi nie Pan Burmistrz ale byli decydenci. Przykład jest nawet w tym temacie Co ma nie podpisać-Nie widzę więc problemu, zdaniem limanowskich działaczy to tylko formalność.
Odpowiedz
chmurka120
2011-10-13 07:31:57
0 0
Wczoraj kupiłem bilety w kasie przy stadionie na trybunę za bramką Pani pokazała mi zdjęcie i powiedziała jak ma to wyglądać i wydaje mi się, że nie macie na co narzekać.. Trybuna będzie super miejsca siedzące dla każdego.. Jeśli jest jeszcze ktoś kto ma ochotę iść na mecz i dobrze się bawić to kasa czynna jest od 15 do 17.30 i bilety jeszcze SĄ!!!!!!!!!!
Odpowiedz
romcio1985
2011-10-13 07:43:52
0 0
chmurka Ty chyba z nieba spadłaś... przecież cały czas awantura jest o trybunę główną (znacznie lepsza widoczność niż za bramką, a cena taka sama). Więc nie pisz głupot, że nie mamy co narzekać.
Odpowiedz
chmurka120
2011-10-13 09:06:25
0 0
TO SIĘ JESZCZE OKAŻE ... GDYBY TRYBUNA BYŁA ZE ZŁOTA TO I TAK BYŁO BY ŹLE !!!!
Odpowiedz
kpiarz
2011-10-13 09:57:00
0 0
Podejrzewam, że pozłocenie trybuny bocznej nie poprawi widoczności... :)
Odpowiedz
lukasz90
2011-10-13 14:03:50
0 0
Mateo, dobrze mówisz. Niektórzy ludzie nie są w stanie zrozumieć, że oglądanie meczu jest zwykłą formą rozrywki, taką jak siedzenie przed telewizorem, w pubie, w kinie itd. Kiedy przyjeżdża drużyna, która jest mistrzem Polski to jest to jeszcze większa atrakcja i ludzie po prostu chcą to widowisko zobaczyć. Nic dziwnego, że zainteresowanie tak duże. I każdy ogląda mecz w formie która mu odpowiada. Jeden kibicuje, drugi ogląda mecz - jest to sprawa prywatna. Z resztą i tak większość będzie za Limanovią. Mam nadzieję, że włączy się patriotyzm lokalny i ludzie będą kibicować swoim. Sam nie kumam niektórych ludzi z Limanowej, którzy chcą kibicować Wiśle... Bo co oni z Krakowem miastem mają wspólnego?
Dla wielu ludzi z Krakowa, Limanowa jest wsią zabitą dechami, a każdy piłkarz, komentator jest robotnikiem z fabryki, który sobie dorabia gdy nie ma pieniędzy na procenty z monopolowego.
Odpowiedz
LALUNA
2011-10-13 14:03:57
0 0
Chmurka120 Popieram Cię....
Odpowiedz
LALUNA
2011-10-13 14:20:42
0 0
Kpiarz --- nie zrozumiałeś przenosni Chmurki.
Odpowiedz
tryl
2011-10-13 15:45:02
0 0
lukasz90 może i nie mają z Krakowem nic wspólnego ale kibicuje sie klubowi a nie miastu. niektórzy kibicują wiśle od lat. więc z jakiej racji mają być za limanovią??
Odpowiedz
lukasz90
2011-10-13 18:18:55
0 0
Kibicują klubowi, który reprezentuje dane miasto. A patriotyzm lokalny?
Odpowiedz
astiz1703
2011-10-13 20:02:41
0 0
Sprzedaję bilet na trybunę boczną po cenie normalnej.Jeśli ktoś byłby zainteresowany to proszę pisać na PW.
Odpowiedz
egon82
2011-10-13 20:47:38
0 0
do tryl: mylisz ludzi kolego mateoWRC nie dostal biletu na mecz dlatego ze jest jak ty to napisales pozal sie boze gniazdowym za piatke bo z tego co mi wiadomo to egon cos tam probuje krzyczec z garstka ludzi:)a dla czego to robie? dlatego ze mialem dosc sluchania kibicow przyjezdnych np.hutnika w czwartej lidze jeszcze, jak na naszym stadionie robili co chcieli a o dopingu juz nie mowie slychac ich bylo bardzo bardzo daleko:)wiedz ze na kazdy mecz ten gniazdowy pozal sie boze za piatke przyjezdza z krk.nie dla tego ze musi ale chce zeby sie cos dzialo na tym stadionie:)na poczatku liczylem na to ze jakis mlody gosc sie zajawi ta zabawa bo ja juz nie mam 16 lat:)ale jak narazie nic:(wiec jesli delikatnie mowiac ci sie nie podoba stan zaraz przy wejsciu,a jesli potrafisz i chcesz dorzucic cos swojego do tego co probujemy robic zapraszam w niedziele do mnie i powiedz prosze co ci na sercu lezy:)nie ukrywaj sie pod nikiem jak wszyscy krytycy krytyki:)tak na koniec od ponad 10 lat sledze poczynania wisly jestem jej kibicem przez ostatnie jakies... 5 lat opuszczajac 3,4 mecze. wiec postaw sie w mojej sytuacji teraz:)jestem z limanowej i rowniez kibicuje limanovii sam kiedys w niej gralem i pilki podawalem:)tak wiec dlamnie nie bedzie druzyny przegranej w tym meczu gorzej bedzie z dopingiem jesli bede go prowadzil to bede mial wrzody:( ale jesli sie znajdzie osoba to tego bedzie lux, morze ty?
Odpowiedz
egon82
2011-10-13 21:09:19
0 0
do willma.ten gniazdowy krzyczal od 13min gramy do konca mks gramy...bo w ten sposob chcial by pilkarze nie zaspali i nie odstawiali nogi walczyli w tak waznym meczu i udalo sie:)nie dlatego ze byl nayebany czy cos:)pilkarze slysza co sie dzieje na trybunach :)moze lepsze byly by trabki z biedronki przez caly mecz?
Odpowiedz
egon82
2011-10-13 21:19:21
0 0
lukasz90.zawsze powtarzam ze patryjotyzm lokalny musi byc dla tego kibicuje wisle:)a wiekszym patryjotyzmem jest kibicowac w tym meczu obydwu druzynom:) limanovi i wisle jak pisalem wczesniej dla
mnie w tym meczu niema druzyny przegranej:)gorzej z dopingiem:(MKS TSW!!!!!
Odpowiedz
egon82
2011-10-13 21:24:12
0 0
zapomnialem dodac ze z biletami to jest lipa oby ostatni raz taka organizacja przy sprzedazy na jaki kolwiek mecz:)
Odpowiedz
lukasz90
2011-10-13 22:49:06
0 0
Egon rozumiem Twoją sytuację, bo ja również dojeżdżam z Krakowa. Jednak zawsze będę utożsamiał się z Limanową nawet jeżeli nie będę w przyszłości w niej mieszkał. Fakt też, że Wisły kibicem nie jestem (poza ich występami w pucharach europejskich) będę miał nadzieję, że Limanovii uda się coś ugrać w tym meczu.
Odpowiedz
LALUNA
2011-10-14 14:58:42
0 0
...jeszcze żden z tematów nie miał takiej frekfencji...hmmmm
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Bilety na Wisłę… kibice zbulwersowani"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in