Piątek, 28 stycznia
Agnieszka, Julian, Walery, Karol, Tomasz, Karina, Lesław
1118

Hyde Park

Problemy z Netią!!!!

Zdecydowałam przenieś internet z Netii do TP. Wszystko tak jak ma być, wypowiedzenie napisałam z dniem końca umowy. Kiedy internet przestał mi działać podeszłam do Telepunktu i okazało się, że nowej umowy z TP nie mogę zawrzeć dopóki netia nie opuści łącza. Wiec siedząc na telefonie i dzwoniąc raz drugi trzeci dowiedziałam się że jako netia oni muszą od razu opuścić łącza bo są one prywatne i nie mogą blokować. To w końcu po czyjej stronie teraz jest wina? Parę dni później znów dzwoniłam do netii z putaniem co z tym łączem. Powiedziano mi że do 10 dni muszą oni opuścić łącze. W 10-tym dniu dzwonie i okazuje się że jednak jeszcze 5 dni muszę czekać bo mają 15 dni. A ja się pytam gdzie to jest tak napisane? Przeglądam umowy, regulaminy, przetrzepałam całą wyszukiwarkę i nic, ani słowa na temat do ilu dni netia musi zwolnić łącza. Mogę się założyć, że jeśli zadzwonie w 15-tym dniu od odłączenia internetu powiedzą mi że jednak mają 30 dni. Myślałam nad tym czy ażeby tego gdzieś nie zgłościć np do Urzędu Ochrony Konkurecji i Konsumentów ale oni też chyba nic sobie z tego nie robią. Pozostaje mi tylko cierpliwie czekać.
RE: Problemy z Netią!!!!
Radzę zadzwonić do UOKiK od razu - przynajmniej po to, aby uzyskać jakieś informacje - myślę, że będą mogli pomóc.
RE: Problemy z Netią!!!!
RE: Problemy z Netią!!!!
Z Netią zawsze są problemy, przerabiałem już kilka reklamacji, odwołań itp. Błędnie wystawione umowy, źle naliczane rachunki (to akurat najnowsza sprawa - reklamacja w toku). Zazwyczaj z telefonów na infolinię nic nie wynikało, za każdym razem słyszałem coś innego i zapewnienie o zajmowaniu się sprawą. Najlepszym sposobem na rozwiązanie problemu, z pozoru nie do załatwienia, jest napisanie komentarza opisującego wszystko na blogu Netii http://blog.netia.pl/. Zwykle po 1-2h dostawałem maila od pana Karola, z prośbą o kontakt. Nie ma nic gorszego niż popsuty PR :) W razie pytań pisz na pm.
RE: Problemy z Netią!!!!
Piszę po przeszło miesiącu czasu ponieważ nic się nie ruszyło w mojej sprawie, jak łącze było zajęte tak jest dalej. A na blogu Neti nie musiałam pisać ponieważ wysłlannicy tej firmy są wszędzie i monitorują wszystkie fora. Po napisaniu notki od razu dostałam wiadomość PW od przedstawiciela tej firmy który bardzo prosił co tak naprawdę się dzieje i spróbuje to rozwiązać. W mailu opisałam sprawę, odpisał że zgłosiłto do działu technicznego i że w najbliższym czasie ktoś się skontaktuje z nami. Zastanawiam się kiedy jest ten "najbliższy czas".
Miesiąc temu byłam w salonie ORANGE chcąc zawrzeć umowę, dalej nie mogłamwięc przy konsultancie dodzwoniłam się do Neti, konsultant telefonicznie oświadczył że łącze jest już wolne a gdy powiedziałam że dzwonie ze salonu Orange i że widzę że dalej blokujecie, rozłączył się, dzwoniąc po kilka razy już się nie połączyłam z żadnym konsultantem.
Na szczęście dwa tygodnie temu odezwała się do mnie kobieta z TP z działu gdzie się zanmują takimi ciężkimi sprawami jak moja, sidzibę mają w Bochni. Tak to załatwili że jutro będę mieć internet. Bo na infolinie Usług Regulowanych Orange też nie warto dzwonić jeżeli się ma taki problem. Reasumując, kosztowało nas to wiele straconego czasu, dużo nerwów a i dużo poniesionych kosztów.
Gdyby ktośmiał podobny problem piszcie na PW mogę podać nr do Bochni.
RE: Problemy z Netią!!!!
łącze koniecznie musiało być po liniach TP? może prościej by było skorzystać z usług jakiegoś lokalnego operatora?
RE: Problemy z Netią!!!!
szczerze to wspolczuje, sam przchodzilem problemy z netia. Mialem dwuletnia umowe na 6 mb po czym po roku czasu 6 przestala dzialac a wytlumaczenie kogos "madrego" z netia brzmialo ze moj dom jest za daleko centrali :D czyli po roku czasu musial sie przesunac. Dopoki nie postraszysz ich sadem albo rzecznikiem praw konsumenta nic nie wskurasz
RE: Problemy z Netią!!!!
Ciąg dalszy historii Netia KONTRA TP. Z drugiej lini nic nie wyszło. Za duże koszty. Napisałam do UKE skargę. Jeżeli to nie pomoże skłaniam się do tego żeby również bawić się z nimi w sądzie. Mam jednak nadzieje że ta moja skarga jednak poskutkuje.
RE: Problemy z Netią!!!!
Doczekałam się internetu!. UKE zadziałało bardzo szybko, w niespełna tydzień poruszyli Netię i TP. A co lepsze okazało się, że wina tkwi po stronie TP ponieważ mieli niespójne dane. A co do kontaktu z konsultantami z Bochni to naprawdę nie radzę. Podszywali się pode mnie i każdą umowę anulowali. Do mnie dzwonili i zacierali sprawę, mówiąc że jak najszybciej chcą działać, żebym miała internet. Radzę również dogłębnie sprawdzać, czy napewno konsultanci są z tej firmy. Ale jak to mówią człowiek uczy się na błędach i jestem mądrzejsza o jeszcze jedno doświadczenie.
Zastanawiam się czy walczyć w tym momencie o odszkodowanie i czy złożyć skargę na pracownika w Orange (chociaż tak naprawdę czy to był pracowniik Orange???).
RE: Problemy z Netią!!!!
Złożyłam pismo o odszkodowanie do TP. Zażądałam kwotę przyjętą ustawowo za brak internetu + koszty połączeń na infolinie. Oczywiście trzeba było podeprzeć się ustawami. Podsumowując zgodzili się na to odszkodowanie, wyszło prawie 300 zł. Dobre i co, chociaż nerwów trochę było.
RE: Problemy z Netią!!!!
z netią to są jaja. Co się połącze z innym konsultantem to każdy mówi co innego. Raz że umowe mam do czerwca, inny że do sierpnia a jeszcze inny że już mi się skończyła. Parodia jakaś z nimi jest.
Masz do nas sprawę? Skontaktuj sie z nami mailowo kontakt@limanowa.in