15°   dziś 20°   jutro
Sobota, 27 kwietnia Zyta, Teofil, Felicja, Sergiusz

Wójt chce ubiegać się o reelekcję

Opublikowano 27.02.2024 06:30:00 Zaktualizowano 28.02.2024 09:17:23 pan
62 13039

Łukowica. W najbliższych wyborach samorządowych wójt Bogdan Łuczkowski będzie ubiegał się o reelekcję. W rozmowie z nami podkreśla, że liczy na merytoryczną kampanię i zamierza skupić się na prezentowaniu osiągnięć ostatniej kadencji. W rozmowie z nami komentuje też start Dariusza Tokarskiego.

W najbliższych wyborach samorządowych urzędujący wójt Bogdan Łuczkowski zamierza ubiegać się o reelekcję na drugą kadencję. W jaki sposób chce ponownie przekonać wyborców do swojej kandydatury?

Nie zamierzam nikogo agresywnie przekonywać do swojej osoby. W mijającej kadencji udało się zrobić bardzo dużo i to będę podkreślać. Mowa przede wszystkim o licznych inwestycjach, zarówno infrastrukturalnych, jak i społecznych. Te ostatnie uważam za najlepsze, bo dają ludziom szansę na zupełnie nowe spojrzenie na świat - mówi wójt.  

Jak wylicza, mowa przede wszystkim o Zakładzie Aktywności Zawodowej dla osób niepełnosprawnych, gminnym żłobku, klubie seniora i gminnej stołówce - cztery miejsca, które w mijającej kadencji zostały “stworzone od podstaw”. 

Każdy mieszkaniec naszej gminy potrafi dokonać samodzielnego wyboru zgodnego z jego przekonaniami i sumieniem. Mam nadzieję, że wzrost świadomości społecznej i poczucia odpowiedzialności za naszą Małą Ojczyznę przełoży się na dużą frekwencję - dodaje wójt.

Poprzednia kampania w gminie Łukowica została zapamiętana także przez pryzmat incydentów. Przypomnijmy, że najgłośniejszym było powieszenie martwego kota na banerze jednego z kandydatów. 

Zobacz również:

Bogdan Łuczkowski pytany przez nas o jego przewidywania co do atmosfery kampanii przyznaje, iż liczy, że będzie ona merytoryczna.

Wybory w Łukowicy z pewnością będą ciekawe, ale nie spodziewam się żadnych nadzwyczajnych zdarzeń towarzyszących kampanii. Nie zamierzam stosować żadnych nieczystych zagrywek i na to samo liczę ze strony pozostałych komitetów wyborczych. Kampania powinna być przede wszystkim merytoryczna a głosy Mieszkańców zdobywane na drodze rozsądku a nie szantażu emocjonalnego. Niezależnie od przekonań i preferencji należy szanować się nawzajem. Z drugiej strony odpycha mnie przenoszenie wielkiej polityki na lokalny grunt. Czym innym jest poparcie tej czy innej partii a czym innym nadmierne obnoszenie się z nim - twierdzi Bogdan Łuczkowski.

Kontrkandydatem urzędującego wójta będzie Dariusz Tokarski - przedsiębiorca ze Szczawnicy, powiązany z Edwardem Siarką, posłem Solidarnej Polski z Podhala. Łuczkowski nie ukrywa, że start Tokarskiego jest dla niego zaskoczeniem i “ciekawym zjawiskiem społeczno-politycznym”. Jednocześnie twierdzi, że kandydata ma wspierać jeden z radnych gminy - Krzysztof Oleksy. 

Nie mogę jednak nic powiedzieć na temat człowieka, którego nie znam i którego nie miałem możliwości poznać. Docierają do mnie informacje, że pan Tokarski pojawia się w naszej gminie, bardzo często w towarzystwie pana radnego Krzysztofa Oleksego. Jego wizyty są zaskoczeniem dla niemalże wszystkich, którym je składa. Nie mieliśmy jednak przyjemności spotkać się osobiście - zastrzega wójt. 
W kandydaturze pana Dariusza Tokarskiego dostrzegam dowód na ciekawy paradoks naszej samorządności. Gdy chce się zostać radnym trzeba być zameldowanym i mieszkać na terenie danej gminy. Gdy chce się zostać wójtem, burmistrzem lub prezydentem można być dosłownie zewsząd. Trzeba jednak pamiętać, że nawet codzienne wizyty w miejscu, którego się nie zna nigdy nie pozwolą na zapoznanie się z jego złożoną specyfiką i potrzebami mieszkańców - komentuje Bogdan Łuczkowski.

Bogdan Łuczkowski ma 36 lat. Jest absolwentem Wydziału Leśnego Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie. Na co dzień mieszka w Roztoce. Był prezesem Klubu Sportowego Uran Łukowica, działał też w szkółce szachowej w swojej miejscowości.

W listopadzie 2014 roku Bogdan Łuczkowski wystartował w wyborach do Rady Gminy Łukowica z listy komitetu wyborczego OSP w Łukowicy. W swoim okręgu zdobył 147 głosów i zdobył miejsce w radzie. Zrzekł się swojego mandatu w listopadzie 2015 roku. W 2018 roku wygrał wybory na stanowisko wójta, pokonując w drugiej turze Leszka Lisa.

Czy zamierzasz poprzeć w wyborach wójta Bogdana Łuczkowskiego?

TAK NIE
Dziękujemy za oddanie głosu !
TAK: 229 NIE: 1316

Komentarze (62)

scigany01
2024-02-27 06:54:50
10 1
Czy kołtuny ze Stronia zaatakują w komentarzach Łuczkowskiego jako pierwsi?
long77
2024-02-27 08:16:13
0 6
Przykład na zaniechanie podjęcia zadań, będących w zakresie obowiązków. Po powodzi został uszkodzony most w miejscowości Owieczka. Wójt Bogdan Łuczkowski nie podjął działań w celu pozyskania środków na naprawę, bądź budowę nowego mostu, mieszkańcy zostali bez dojazdu. Zaraz po powodzi, można było uzyskać duże środki finansowe, na rozwiązanie problemu.
Odpowiedz
scigany01
2024-02-27 06:55:52
6 2
A może to będzie sam namiestnik Kaczyńskiego?
powazny7005
2024-02-27 08:29:41
0 6
W byłym budynku Gimnazjum w Łukowicy, mieszkańcy chcieli by powstała tam branżowa szkoła zawodowa, w tym budynku była kiedyś szkoła zawodowa. Wielu oczekiwało ze powstaną tam licea z klasami pożarniczą, wojskową, policyjna. Budynek był bardzo dobrze przygotowany, do celów dydaktycznych. W gminie jest dużo nauczycieli świetnie przygotowanych, wspaniałych pedagogów którzy po reformie, znaleźli pracę w liceach w Limanowej i Nowym Sączu. Łuczkowski osadził tam Zakładu Aktywizacji Niepełnosprawnych. Dla nas mieszkańców Łukowicy, takie rozwiązanie to dowód, na to że wójt nie ma dobrych wizji rozwojowych, dla Gminy.
Odpowiedz
scigany01
2024-02-27 07:01:22
6 2
Czy Dariusz Tokarski będzie tylko marionetką w czyichś rękach?
prudens
2024-02-27 08:35:57
0 6
Stołówka gminna to przykład, na nie gospodarność i marnotrawienie pieniędzy publicznych przez Wójta Bogdana Łuczkowskiego. Szacuje, ze w ciągu pięciu lat przejedzono około 3,5 mil zł. Za tą kwotę można by zrealizować kawałek ważnej inwestycji, która służyłaby długie lata mieszkańcom Naszej Gminy. Bezsensem jest utrzymywanie gminnej stołówki gdy w zasięgu kilkunastu kilometrów mamy firmy cateringowe. Wiem byłby to problem dla wójta i urzędasów, bo trzeba by zapłacić normalną cenę za obiad.
Odpowiedz
karampuk
2024-02-27 07:13:56
0 2
Już za sam krawat powinien mieć zakaz kandydowania.
konto usunięte
2024-02-27 08:44:56
0 7
W kilku miejscowości, wójt nie podjął żadnych starań w kierunku budowy kanalizacji przykłady:
Jastrzębie, Jadamwola, Młyńczyska. Minęło pięć lat włodarzenia i nić nie zrobiono, pomimo licznych sygnałów. Ogólnie w temacie kanalizacji i oczyszczalni niewiele by się nie wydarzyło, gdyby nie upór radnych w tym Krzysztofa Oleksego.
Odpowiedz
jaz
2024-02-27 07:18:28
1 2
Jakimś dziwnym trafem pojawiły się u mnie koty. Pewno uciekły z Roztoki. Pewno znają szczerość co niektórych
Odpowiedz
jaz
2024-02-27 07:20:45
0 1
A Lucynka iTadzio z Łącka dalej pomaga?
Odpowiedz
malarz
2024-02-27 07:46:07
1 2
pewno wybuduje Biedronkę na gór szczycie
Odpowiedz
jazok
2024-02-27 07:59:12
0 4
Merytorycznakampania. Koń by się uśmiał.
Odpowiedz
odpowiedzialna
2024-02-27 08:53:36
1 7
Nie wiem czy Łuczkowski ma czas na pracę w urzędzie, bo ciągle robi fotki albo z dziećmi po szkołach, dyrektorkami , albo zawody , RDN . Wójt to urzędnik który ma służyć mieszkańcom .
Odpowiedz
long77
2024-02-27 09:01:04
0 6
Inwestycje oderwane od potrzeb mieszkańców gminy Przykład. Wieża widokowa na Skiełku Koszt inwestycji wyniósł łącznie 1 512 900 zł Obywatele gminy Łukowica, oczekują poprawy bezpieczeństwa na drogach modernizacji dróg, gminnych powiatowych, budowy chodników, przejść dla pieszych. Wieża jak twierdzi wiele osób, Gminy Łukowica wzmogła zagrożenia z uwagi na wzmożony ruch na drogach dojazdowych.
bonifacy2021
2024-02-27 09:16:42
1 0
Z tego co mi wiadomo wieża była sfinansowana z zewnętrznych funduszy, a nie gminy. Tak więc kasa - bonus. Drogi gminne cały czas są w remoncie, natomiast powiatowe w głównej mierze zależne od Rady Powiatu. Chodniki owszem każda ilość potrzebna, ale czasem trzeba mieszkańców przeszkolić z ich korzystania, głównie Przyszowa - chodnik po jednej stronie pieszy po drugiej. Zamiast cieszyć się że gmina zyskuje na turystyce, co daje potencjalny rozwój w przyszłości to lepiej siedzieć za komputerem i narzekać. Trochę ruchu sio na Skiełek przewietrzyć umysł. Byłem kilka razy, żaden samochód mnie jeszcze nie rozjechał. Myśleć perspektywicznie i przyszłościowo. Czasy kiedy przez 35 lat mieszkańców zadawalało się tylko asfaltami gdzie popadnie (na gruntach prywatnych) minęły.
long77
2024-02-27 09:58:25
0 0
bonifacy2021 Tak inwestycja była realizowana w głównej mierze z funduszy zewnętrznych, ale z tych środków można było wykonać inwestycję bardziej przydatną społecznie. Tego oczekiwało wielu rozsądnych ludzi.
OstryWał
2024-02-27 17:08:44
0 0
Tylko jak pieniądze były przypisane pod budowę wieży to nie można było za te pieniądze coś innego zrobić. Tak jak jest już częściowa dotacja na budowę stadionu w Przyszowej to nie może za te pieniądze zrobić kanalizacji np. W Mlynczyskach jak to myślą wybitni radni.
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
scigany01
2024-02-27 09:06:52
0 0
Zdumiewające,aby tyle komentarzy napisać i każdy z innego konta. Jak się nie pogubi?
Odpowiedz
kaczruk
2024-02-27 09:09:13
0 0
Nie ma lepszego od Bogdana Łuczkowskiego. Tego się trzymajmy. Jest dobry w tenisa stołowego, w szachy, ciągle jest w terenie. i co z tego, że robi sobie tysiące zdjęć (a może już miliony? Nie wiem, bo nie liczę). Przynajmniej mamy dowód, że nie siedzi w siedzibie urzędu i nie trzyma się stołka. Jest w ciągłym ruchu i lubi przebywać na świeżym powietrzu, a to wszystko z korzyścią dla zdrowia fizycznego i psychicznego. Problem jest z tym kontrkandydatem Tokarskim, bo to też wielki sportowiec. To bardziej sportowiec wodny i namiętny strażak. Podobnie jak Pan Bogdan lubi ładnie się ubierać i fotografować. Ech! Kobiety będą miały problem, na którego przystojniaka zagłosować.
Zamieszkaniec
2024-03-11 19:40:52
0 0
Wie pan co może i wodny ale najważniejsze że bez ukladzikow bo tego o panu Luczkowskim powiedzieć nie można zatrudnienie po znajomosciach w placówkach kierowanych przez wójta ogromne lekceważenie petentów też sie panu podoba to gratuluję w programie sprawy które sam blokował bo miał gdzieś ludzi to też super droga w Świdniku robiona ewidentnie pod pewien zaklad też super no to powiem że standardy rzadko spotykane ja opowiadam się za rozwojem i dialogiem społecznym a nie szopką jak do tej pory
Odpowiedz
jazok
2024-02-27 09:11:26
1 4
0 pomysłów na rozwoj Gmminy. Wydaje kase ktora nie przekłada się na rozwój. Prosze popatrzyc na sąsiednie gminy Podegrodzie czy Łącko i sbie porównać. 5 lat zmarnowane. Nie stać nas na kolejne 5.
Odpowiedz
odpowiedzialna
2024-02-27 09:18:07
1 0
Masz rację karczuk. Biedna Lidzia z Podegrodzia. W ostatniej kampanii Łuczkowskiego była jego ręką od pisania. Co teraz ma zrobić : z jednej strony Łuczkowski, z drugiej Tokarczuk. Jeden piękny drugi…….
Odpowiedz
spodmodyni
2024-02-27 09:25:53
1 7
Bogdan Łuczkowski, Młyńczyska pamiętają jak przez pięć lat blokowałeś, bardzo ważne dla nas inwestycję: rozbudowę Szkoły Podstawowej, modernizację drobi powiatowej, budowę chodników, naprawę niektórych odcinków dróg gminnych podziękujemy ci za to 7 kwietnia br.
OstryWał
2024-02-27 17:19:22
2 0
Tak tak a ciekawej jak było z wozem dla tamtejszej OSP? Takie zaangażowanie że nie potrafili przedstawić specyfikacji samochodu jaki chcą mieć. Dodatkowo gdyby nie inne jednostki w gminie zrzekając się ekwiwalentu by uzbierać brakujące 70tys zł
colo
2024-02-27 17:29:59
1 2
Bzdury piszesz. Od początku Łuczkowski był przeciwny zakupowi nowego wozu dla OSP Młyńczyska, dlatego wcisnął im tego złoma Stara. Gdyby sami strażacy nie zaczęli załatwiać dofinansowania to tego wozu by nie było. Druga sprawa to że w powiecie też zakupywano ostatnio nowe wozy dla OSP i też z napędem 4x4 i one kosztowały w granicach 300 tyś zł a skąd tu wzięła się ta kwota 570 tyś zł? Czy to nie jakiś przekręt bo to za duża różnica w kwotach
OstryWał
2024-02-27 17:45:09
2 0
Nie znasz się widzę i nie wiesz ile co kosztuje w obecnych czasach. 4 lata temu za samochód średni który jest np. w Mecinie czy Przyszowej kosztował mniej więcej 800 tys a teraz za taki samochód trzeba dać 1.2 mln. A samochód co zakupiony został dla Mlynczysk to nie ta sama specyfikacja co np. Lekki w Kasince.
OstryWał
2024-02-27 17:51:35
2 0
A skąd się wzięła kwota 570 tys? Marka robi swoje i specyfikacja i napędy. Za ponad 300 tys mógłbyś kupić ale jakiego Forda czy Iveco a nie mercedesa i to bez napędów i na pewno z inną specyfikacją
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
bho
2024-02-27 09:36:21
4 1
Wygra Łuczkowski bo na ten moment lepszego kandydata na wójta nie ma. Nie jest idealny bo takowych nie ma, nie mniej jednak jest stamtąd. I to nie jakieś obiecanki będą tu decydować a głosy mieszkańców na człowieka z ich rejonu. Takie są niestety realia małych miejscowości, swój to swój, obcy to obcy. Mieszanie się dużej polityki do spraw gminy, powiatu zawsze śmierdzi nepotyzmem, kolesiostwem i odbija się zawsze czkawką po przegranej. Taka jest prawda że chociaż PiS miał tu dużą przewagę to akurat jak chodzi o te wybory to duże partie nie są pierwszym wyborem wśród mieszkańców.
long77
2024-02-27 09:49:39
0 5
bho Piszesz o nepotyzmie, dobrze przyglądnij się wg jakiego „klucza” wójt Łuczkowski zatrudniał pracowników, na nowe stanowiska. Kryterium zasadniczym nie były wiedza i kompetencję, liczyły się układy i powiązania rodzinne, dlatego bardzo dobrze się złożyło, ze drugi kandydat jest spoza gminy. Osobiście życzę Panu Darkowi aby wygrał i przeciął tą pajęczynę.
Leg55
2024-02-27 10:16:35
0 0
Teraz wywiadziki bo widzisz, co ludzie myślą o tobie.A gdzie ludzie wcześniej i teraz , nie tylko wybrani.
bho
2024-02-27 10:43:00
0 0
Nie siedzę tak dobrze jak ty w sprawach kadrowych w tej gminie. Ale nie mniej jednak do tej pory pamiętam z podstawówki jednego gościa który na swoich laczkach miał wypisane wszystkie możliwe przekleństwa ...i tak paradował sobie wtedy po szkole...
Pokaż wiecej (2)
Odpowiedz
wang30
2024-02-27 09:46:03
0 1
Merytoryczna komunikacja to umiejętność w różnych dziedzinach codziennego życia, pozwalającą na efektywne przekazywanie informacji. Musi Pan wójt jeszcze długo ćwiczyć, bo problem jest z wypowiedzeniem płynnie jednego zdania pojedynczego .
Odpowiedz
mark60
2024-02-27 09:57:36
1 2
Gdzie wójcie byłeś przez 5 lat ? Chowałeś się za biurkiem a przyjmowałeś tylko wybranych.
Odpowiedz
bho
2024-02-27 10:51:16
2 0
Oj, ale tutaj namnożyło się adwersarzy. Rosną jak grzyby po deszczu. Właśnie tacy ludzie, ciągną PiS na doł. Bo w tej gminie już teraz nie chodzi o to żeby było lepiej, tam chodzi o zwykłą zemstę . Hello, witamy w Polsce.
Odpowiedz
jazok
2024-02-27 10:56:27
0 1
Trzeba Bogdanowi pomóc, niech się chłopina dalej nie męczy.
Odpowiedz
kaczruk
2024-02-27 11:05:39
0 0
Ależ sobie zapomniałem! Nie wyobrażacie sobie, jak piłkarze z Przyszowej cieszą się z nowego stadionu piłkarskiego. Nawet im nie przeszkadza, że nie jest kryty. Bo Wójt jak coś obieca, to zrobi, choćby pioruny grzmiały. A gdyby wójtem został Tokarski, to nie wiadomo czy boiska sportowe nie zostaną zalane wodą i powstaną toryi trasy kajakowe. On woli kajaki. To już chyba lepiej pokopać piłkę na nowym stadionie piłkarskim w Przyszowej. Nie kojarzę tylko czy jest tam oświetlenie, jakby się chciało charatnąć w gałę po pracy wieczorem?
OstryWał
2024-02-27 17:12:29
1 0
Tylko nie zależy to zawsze od wójta. Radni na jednej sesji się zgadzają na budowę a za miesiąc jednak się im odwidziało. A najbardziej tą inwestycje blokuje radny że Swidnika…
Odpowiedz
Zara
2024-02-27 13:07:21
0 2
Ale wicewójt z Łącka zatrudniony przez Bogusia był ok, nie przeszkadzało obecnie szczekający na Tokarskiego. Tego już nie pamiętacie.
Odpowiedz
vojteh80
2024-02-27 13:33:52
2 1
Kiedyś niejaki Mazowiecki Konrad na pomoc sprowadził do Polski krzyżaków... Nie tak dawno co mniej rozgarnięci polscy politycy,,robili we własne gniazdo ", donosząc i prosząc o pomoc unię europejską niby w ramach ratowania demokracji. Teraz podpatrzyli to w gminie Łukowica, czemu i u nas by tego nie spróbować. Sprowadzić takiego drugiego Tymińskiego lub jak kto woli Santosa...
mark60
2024-02-27 13:55:16
0 1
ciekawe hehe.. czyli dotacje z zewnątrz na inwestycje w Łukowicy to samo zło , bo są z UE.
vojteh80
2024-02-27 14:25:51
0 0
mark60, w unii europejskiej nie ma nic za darmo, to nie jest instytucja charytatywna, ani tym bardziej Nasz Janosik, który bierze bogatym a daje biednym za darmo. Biedni ci nasi politycy którzy tego nie zauważyli i sprzedają nasz kraj nie mając nic honoru.
Pokaż wiecej (1)
Odpowiedz
jazok
2024-02-27 15:02:24
0 0
Poseł Urszula to śpi czy się czai z kandydatem. Chyba że po cichu któregoś wspiera.
Odpowiedz
mieszkaniecgm
2024-02-27 15:28:44
0 0
szukając informacji na temat kandydata na wójta napotkałam ciekawy artykuł jak i komentarze pod nim https://24tp.pl/n/114326 poczytojcie warto !!!
Odpowiedz
magda82
2024-02-27 16:43:44
0 5
Najbardziej zabawne są starania osób, które panicznie obawiają się o to, że gdyby zmienił się wójt mogliby nie dostawać już opłacalnych zleceń od gminy lub mogliby utracić pracę. Gdyby nie udzielali się tak, teoretycznie nowy wójt nawet nie wiedziałby kto jest jego wrogiem. Jestem pod wrażeniem tego, jakie my mieszkańcy mamy szczęście do wójtów sportowców. Już chyba wszystkie dyscypliny zaliczyli we dwóch. Obecny Wójt też sobie sprowadził kandydata na posła z Podhala, zamiast wspierać lokalną posłankę Panią Ulę. Teraz bardzo zdziwiony, że pojawił się kandydat z tamtych rejonów. Co do wykształcenia obu kandydatów - gdyby jeden i drugi mieli lepsze wykształcenie, to pewnie mieliby takie stanowiska, że nie warto byłoby brać udziału w tych igrzyskach. To będzie ciekawy miesiąc. Jedno jest pewne - wygra jeden czy drugi - sportu to będzie u nas dostatek.
Odpowiedz
Antykaczysta
2024-02-27 17:09:38
1 7
Bogdan Łuczkowski wg mnie nie zasługuje na drugą kadencję m.in za swoją arogancję wobec ludzi którzy nie są z jego opcji, zadłużenie gminy, zrobienie z gimnazjum urzędu gminy zamiast przekształcenia w szkołę średnią, próba wywłaszczenia mieszkańców z działek pod budowę drogi zamiast naprawy mostu, posty na fb nie zawsze pokrywają się z prawdą, niedotrzymanie obietnic wyborczych, podwyżka ceny śmieci, spadek gminy Łukowica w rankingach, przyjmowanie podwyżek pensji mimo iż narzekał że pani Rzadkosz miała wysokie wynagrodzenie, opieszałość w sprawie mostu w Jadamwoli, niesprawiedliwy rozdział funduszy względem wsi w gminie, niewyjaśnione afery i jeszcze wiele więcej rzeczy ale zaraz mi miejsca w komentarzu zabraknie
Odpowiedz
colo
2024-02-27 17:24:45
0 4
Przypomnijcie sobie jak było za czasów poprzedniej pani Wójt, mimo iż Gmina Łukowica była najbiedniejszą gminą w Polsce to ile zrobiono za tamtych czasów, praktycznie wszystkie drogi nawet czasem do jednego domu były wyasfaltowane, były remontowane na czas w całych odcinkach, budowano orliki, hale sportowe, remizy, świetlice, przebudowano rynek w Łukowicy, pod koniec uruchomiono odśnieżanie. Zawsze można było przyjść do urzędu, pani Wójt przyjęła bez problemu a nie jak teraz że nie ma czasu bo musi w ping ponga pograć, nie miała Facebooka a widać było działanie. Ten zaś dodaje milion postów, czasem po dwa, trzy na ten sam temat a nie zawsze widać te działania. Teraz po pięciu latach nagle ofensywa remontowa a poprzednie lata zmarnowane, niektóre wsi np. Młyńczyska zostały najbardziej pokrzywdzone gdzie niemalże nie ma żadnych inwestycji a ludzie też pamiętają jak zostali potraktowani podczas załatwiania busów do Sącza i Limanowej
OstryWał
2024-02-27 17:31:21
4 0
A na ile z tych dróg jest legalnie zrobiona. Bo dopiero teraz wychodzi że gdzie jest droga i potrzeba remontu to trzeba przekształcać drogę pod gminę i wykonać projekty by można było coś działać.
colo
2024-02-27 17:49:09
1 1
OstryWał
Widzisz nawet w dobrych rzeczach widzisz zło. Ludzie przychodzili i prosili o drogę a ona nie odmawiała pomocy, nawet jeśli droga w papierach nie stała na gminę bo zależało jej na mieszkańcach gminy, teraz trzeba się prosić o remont mimo iż droga jest gminna to i tak drogi są dziurawe bo wójt ma to gdzieś i remontów nie robi
OstryWał
2024-02-27 18:18:44
2 0
Zło to Ty widzisz. Jej zależało ile z pieniędzy przytulić do swojej kieszeni za nie wykonanie projektów itd.
colo
2024-02-27 19:26:38
0 1
OstryWał
To są poważne oskarżenia, pokaż dowody ile i kto przytulił pieniądze a jeśli nie masz dowodów to zamilcz
Pokaż wiecej (3)
Odpowiedz
gmx
2024-02-27 19:05:12
7 1
Gmina Łukowica potrzebuje stabilnej władzy. Łuczkowski gwarantuje kontynuację więc powinniśmy go poprzeć
colo
2024-02-27 19:24:28
0 2
Czy stabilna władza to zadłużona gmina? Za poprzedniczki może gmina była uznawana za najbiedniejszą ale przynajmniej nie było deficytu
peres
2024-02-27 19:40:01
0 0
Jak tu głosować na tego gościa, jak pod tym artykułem licznik pokazuje, że prawie połowa głosujących jest przeciwko niemu. O czymś to świadczy. Prześlizgał się przez pięć i pół roku trzymając się kilku posłów PiS i jakoś to się udawało. Teraz kogo się chwyci? Posłów od Tuska?
gmx
2024-02-27 20:12:28
2 0
Colo Ty nie rozumiesz pojęcia " rolowania długów" . Deficyt to norma - a nie nadużycie. Wszyscy tak robią. A stabilność to stabilność. Pozdr
wiking2024
2024-02-27 20:17:25
0 1
@gmx Jaka stabilna władza? O czym ty bredzisz człowieku.
Zamieszkaniec
2024-03-11 19:46:15
0 0
Stabilna wladza oparta na strachu to standardy obecnego wójta nie ma pomysłu na gminę . Gmina bez układów to gwarancja drugiego kandydata Darka Tokarskiego
Pokaż wiecej (4)
Odpowiedz
colo
2024-02-27 19:34:07
1 5
@spodmodyni
Dokładnie, ludzie na Młyńczyskach pamiętają obietnice budowy nadajnika, chodników, kanalizacji, remontów dróg, rozbudowy szkoły i jeszcze paru deklaracji które nie zostały spełnione. Późniejszy czas pokazał że wieś nadal była omijana przy inwestycjach a jeśli już coś było to ochłapy. Za to chętnie Wójt przyjeżdża na kawę do świetlicy, jak mu nie wstyd spojrzeć ludziom w oczy
Odpowiedz
szaradaa
2024-02-27 23:15:14
0 0
Zdecydowanie Łukowica na pierwszym miejscu w powiecie w przedwyborczej walce.
Na razie stacja II przedwyborczej drogi krzyżowej.
Odpowiedz
jaz
2024-02-28 07:03:15
0 1
Widzę że wyborcy przejrzeli na oczy, widzą kim jest Łuczkowski. Teraz wysyp nowych obiecanek, nowe drogi m, mosty, kłady dla straży no i 100 nowych etatów, tylko kto za to płaci, MY. Skargi i uwagi zamiatane pod dywan. Cieszę się, że to już rychły koniec tej persony. Dzisiaj sesja to znowu nudny monolog wójta.
Odpowiedz
konto usunięte
2024-02-28 12:39:15
0 1
"Przynależność partyjna nie jest tak ważna, jak mogłoby się wydawać" nie do końca tak jest, ponieważ jeden kandydat może mieć poglądy lewicowe a drugi prawicowe nawet w takiej małej społeczności. Dziwny jest fakt, że w tych wyborach obecny Pan Wójt nie otrzymał kolejnego poparcia od Prawa i Sprawiedliwości. Co takiego złego wydarzyło się przez te ponad 5 lat ? Skoro na Fb są same zasługi i podziękowania. Oficjalny profil Wójta liczy ok. 5,7 tys. obserwujących z czego pod ostatnim postem wszystkich pozytywnych reakcji było ok. 684 w tym wielu osób z poza gminy, którzy i tak nie mają prawa do głosowania u nas, a w ostatnich wyborach w 2018 liczba uprawnionych wyborców wynosiła 7 486. Co do nowego kontrkandydata ma prawo do startu w tych wyborach. Wiele było przypadków w Polsce gdzie Prezydentem, Burmistrzem czy Wójtem została osoba z poza swojego miejsca zamieszkania.
Odpowiedz
konto usunięte
2024-02-28 12:40:30
0 0
Takim bliskim przypadkiem była sytuacja w Podegrodziu, gdzie Pani Małgorzata Gromala była Wójtem od 2010r. do 2018r. mimo ,że pochodziła z innej gminy. Prawda jest taka, że dla wielu mieszkańców nie ma znaczenia skąd pochodzi kandydat tylko jakie ma doświadczenie, wykształcenie i pomysły na rozwój danego miasta czy gminy. Obydwaj kandydanci powinni przedstawić swój program wyborczy dla każdej miejscowości, a nie faworyzować ciągle Przyszową i Roztokę.
wiking2024
2024-02-28 14:20:16
0 2
@królik34 Masz rację, Wiele osób zauważyło faworyzowanie Przyszowej i Roztoki i dyskryminowanie innych miejscowości. Problemem jest też fakt, że wytworzyły się różnego rodzaju powiązania rodzinno klanowe, wywierano presję, do tego stopnia, ze pojawiły się teksty „uciszcie tę babę” Niektórzy wydzwaniali, próbują wywierać nacisk na radnych, którzy mieli odwagę mówić prawdę. Udało się im zaszczuć kilku radnych, niektórzy bali się odezwać w czasie sesji RG głosowali pod dyktando, żeby się nie narażać. Myślę ze suweren Gminy Łukowica podziękuję Łuczkowskiemu za jego włodarzenie.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Wójt chce ubiegać się o reelekcję"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in