20°   dziś 23°   jutro
Niedziela, 28 kwietnia Paweł, Waleria, Ludwik, Piotr, Bogna, Witalis

Ten remont kosztował 114 tys. zł

Opublikowano 22.08.2012 07:33:01 Zaktualizowano 05.09.2018 10:50:04 top
63 11288

Limanowa. Remont placu przed Limanowskim Domem Kultury, gdzie zaraz po wyborach samorządowych burmistrz otworzył parking kosztował 114 tys. zł brutto.

Na ostatniej sesji Rady Miasta Limanowa Irena Grosicka – przewodnicząca zapytała burmistrza ile kosztował remont placu przed Limanowskim Domem Kultury.

- Remont placu kosztował 114 tys. zł brutto, środki te zostały przeznaczone z bieżącego utrzymania dróg – odpowiedział Władysław Bieda, burmistrz miasta Limanowa. – Myślę, że nie ma wątpliwości, że remont był konieczny. Mieszkańcy zwracali uwagę, że należy plac uporządkować. Płyty, które się tam znajdowały zostały zebrane i złożone na paletach. Będą wykorzystane przy modernizacji – odbudowy muszli w Parku Miejskim.

Do sprawy na sesji już nie powrócono.

W kampanii wyborczej Władysław Bieda zapowiedział, że gdy zostanie burmistrzem jego pierwszą decyzją będzie usunięcie łańcucha z placu przed Limanowskim Domem Kultury i tak się stało – zaraz po zaprzysiężeniu burmistrz nakazał ściągnięcie łańcuchów zagradzających plac. Po tej decyzji przybyło około 30 miejsc parkingowych. Plac jednak szybko zaczął pękać, gdyż płyty nie wytrzymywały ciężaru pojazdów – początkowo parkowały tam nawet autobusy (później wprowadzono zakaz). Od lipca obowiązuje tam strefa parkowania i parking jest już płatny.

Komentarze (63)

now
2012-08-22 08:35:39
0 0
no to teraz albo niech pan burmistrz
zapłaci z własnej kieszeni, albo
sprawą powinna się zająć prokuratura.
Za decyzje powinno się ponosić
odpowiedzialność. Chyba, że nie ?????
Odpowiedz
znany
2012-08-22 08:36:48
0 0
Doradco, to Ty tutaj pisałeś, że Pan Burmistrz nie przyszedł na to stanowisko dla pieniędzy, tylko dla dobra Miasta. To może teraz łaskawie wyrazisz swoją opinię o sprawie, bo co do skutków takiej decyzji wątpliwości teraz nie ma. Mam nadzieję, że napiszesz jak teraz powinien zachować się Pan Burmistrz.
Co do samego placu, to ta kostka i taki zestaw kolorów w tym miejscu, przy tym obiekcie, zupełnie nie pasuje, po prostu razi!!! Tamte płytki były dobrane bardzo gustownie, przez dobrego architekta! Takie roboty powinny być uzgadniane jednak z fachowcami z tej branży. A tak w ogóle, to za te pieniądze mógł być wybudowany dodatkowy parking w Mieście, a tak to mamy zeszpecony istniejący przez wiele lat, piękny kiedyś plac. Przypomnę, że był tam kiedyś plac targowy i do zniszczenia płytek nie doszło, a teraz jedna nieprzemyślana, pod publiczkę wyborczą, decyzja i..., no Doradco czekamy.
Odpowiedz
hajduk41
2012-08-22 08:49:57
0 0
A mnie nic nie razi.
Odpowiedz
Lumpex
2012-08-22 09:15:08
0 0
Ludzie ale się czepiacie remont był konieczny więc został wykonany.Mieszkańcy Limanowej sami nie wiedzą czego chcą są remonty jest im źle a jak nie ma to już tragedia.
Odpowiedz
WasabiHubert
2012-08-22 09:24:20
0 0
Ludzie, pieprzycie niemiłosiernie... Naprawdę. ' za te pieniądze mógł być wybudowany dodatkowy parking w Mieście' chyba kpisz? :D Co Ty w szafie śpisz? A ten parking gdzie jest, w Słopnicach? (bez urazy).

'no to teraz albo niech pan burmistrz
zapłaci z własnej kieszeni, albo
sprawą powinna się zająć prokuratura.
Za decyzje powinno się ponosić '

Cooooooo? :D

Matko Boska Limanowa wciąż jest ciemnogrodem. Nie dogodzi Wam. Dobrze, że nie mieszkam tu na stałe bo zawsze uważałem, że największym problemem tego miasta są wiecznie niezadowoleni mieszkańcy i Kongregacja Kupiecka.
Odpowiedz
joga
2012-08-22 09:34:20
0 0
Pytanie, kto ma zapłacić za remont jest jak najbardziej zasadne. To po decyzji burmistrza plac przed LDK zamienił się w parking i płytki przewidziane na ruch pieszy zaczęły się łamać. To po tej /jednej z pierwszych/decyzji plunąłem sobie w brodę:po co na niego głosowałem. Drugi raz tego błędu nie popełnię.
Odpowiedz
WasabiHubert
2012-08-22 09:45:07
0 0
Czy te płytki nie wołały o wymianę dużo wcześniej? Odkąd pamiętam były połamana i chwiejące się.
Odpowiedz
Szyderca
2012-08-22 10:08:35
0 0
Jak poszła informacja, że Burmistrz zrobi w omawianym miejscu parking to jakoś wszyscy byli zachwyceni i do parkowania pierwsi.

Nagle, jak okazało się, że trzeba było wyłożyć kasę na remont tego parkingu to każecie Burmistrzowi płacić za tą robotę z własnej kieszeni.

Ale z was pajace.
Odpowiedz
jacex28
2012-08-22 10:26:44
0 0
Zdjęcia to robią a pozamiatać to ni ma komu.
Odpowiedz
KaKropka
2012-08-22 10:35:33
0 0
@WasabiHubert płytki były w większości popękane (parking tylko dopełnił dzieła zniszczenia) i wymiana była jak najbardziej wskazana
szkoda, że zajmując tą miejscówkę na parking deskorolkarze stracili jedno z niewielu miejsc gdzie mogli spokojnie pojeździć (chociaż podobno przeszkadzali pani dyrektor LDK bo 'hałasowali' przed hotelem)
a sprawa skateparku coś ucichła (chociaż burmistrz obiecał im pomoc w budowie)
@znany ten parking za 110tyś to gdzie w limanowej byś postawił, jakieś konkrety (tylko nie takie jak kilka lat temu w sprawie podwyżek cen wody, bo zapytany, do dzisiaj nie napisałeś jak głosowałeś, a po przegranych wyborach obraziłeś się i uciekłeś ze swoimi mądrościami na limanowa.in)
Odpowiedz
limanek
2012-08-22 11:08:24
0 0
dyrektorce LDK zawsze coś przeszkadza, ale to inny temat :)
Odpowiedz
znany
2012-08-22 11:26:57
0 0
No to tyle klakierzy, wbrew faktom:)) A ja tyle nasłuchałem się o honorze.
Poznałem natomiast Burmistrza i to przez wiele lat, może nawet nie pałaliśmy do siebie specjalnie sympatią, ale teraz muszę oświadczyć, że to jest naprawdę człowiek HONORU, człowiek któremu, jak pełnił ten urząd, na Limanowej zależało, jak mało komu!
Odpowiedz
znany
2012-08-22 11:39:31
0 0
Pani Przewodnicząca zapytała w sposób nad wyraz zasadny. Przewodniczący Rady jest równocześnie pracodawcą wójta, burmistrza, czy prezydenta i decyduje co miesiąc o 'ruchomej' części wynagrodzenia, którą może na przykład obniżyć, lub nie przyznać w ogóle.
Odpowiedz
jerzykiller
2012-08-22 12:28:16
0 0
znany, skąd ty bierzesz informacje o obowiązkach radnych? z bajek? jaka ruchoma część wynagrodzenia, którą przewodnicząca może zatrzymać? przewodnicząca tyle ma do wynagrodzenia burmistrza, co ja do Ciebie
Odpowiedz
Doradca
2012-08-22 13:03:59
0 0
'Płyty, które się tam znajdowały zostały zebrane i złożone na paletach. Będą wykorzystane przy modernizacji – odbudowy muszli w Parku Miejskim”

Czy zostały zmarnowane? Nie zmieniono plac na bardziej funkcjonalny.
A miejsc na tym parkingu w tej chwili jest ile jak można zapytać?. Kolor jest nieodpowiedni- no tak za chwilę okaże się, że tamte płyty były najlepsze na świecie. I jak ktoś śmiał je ruszyć?.

Dziwne Panie znany, piękne płyty miały ozdabiać budynek i nie ważne jest to, że tam jest pewno ze 100 miejsc parkingowych albo i więcej a płyty będą wykorzystane, ważne jest to, że ktoś śmiał je ruszyć.

Koniecznie trzeba przywrócić pierwotną nazwę temu budynkowi i odbudować pomnik na Z.A, bo tak było i jak ktoś śmiał to zmienić. Niech Janek powróci na piedestał przecież też są tacy co za tym tęsknią. A czemu nie, mamy się wstydzić że kiedyś szczycono się tym faktem i „ozdabiano” ten „budynek pomnik” marmurami?. Przypomnieć należy, że Dom Młodzieży im. Janka Krasickiego został otwarty w 1983 roku. Po 1989 roku popiersie Janka Krasickiego zostało umieszczone w zaroślach parku za murami Muzeum Ziemi Limanowskiej.

Teraz Pan Burmistrz zrobił tam parking koniecznie trzeba po nim pojechać, jak On śmiał kalać to 'święte' miejsce, tę enklawę. Co niektórzy przypisani są do tego miejsca jak do kościoła.
Odpowiedz
znany
2012-08-22 13:18:22
0 0
A tak bardziej w temacie?:))
Odpowiedz
teraJA
2012-08-22 14:08:05
0 0
@znany dla Ciebie to cokolwiek by nie zrobiono w mieście i tak za Twojej kadencji byłoby lepiej tylko że Tobie ludzie już podziękowali. Faktem jest że może ta decyzja nie była do końca przemyślana ale parkingów u nas za dużo nie ma więc nie ma co narzekać.
Odpowiedz
Miczi
2012-08-22 14:09:44
0 0
A może Pan burmistrz pomyślałby o posprzątaniu parkingu pod Domem Kultury po 'udanych' dniach Limanowej gdyż jest tam pełno szkła. Za tyle mandatów co już się tam przewinęło to dawno ktoś powinien przez dzień to pozamiatać. Następnym razem przyjadę z miotłą i tam gdzie będę chciał zaparkować to wcześniej sobie pozamiatam.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-08-22 16:23:32
0 0
przybyło 30 miejsc parkingowych, tylko po co skoro parking pusty bo trzeba płacić... w takiej sytuacji gdyby ubyło 30 miejsc postojowych nikt by tego nawet nie odczuł... niezły interes...
Odpowiedz
Middelburg
2012-08-22 17:38:08
0 0
Jeżeli burmistrz jest człowiekiem honoru to zapłaci z własnych pieniążków ,bo przez jego głupią decyzję musiano wykonać ten remont i jest za to całkowicie odpowiedzialny,każdy jest odpowiedzialny za swoje decyzje(te głupie też).
Odpowiedz
exkalibur
2012-08-22 17:51:29
0 0
jak zwykle sprawa ulegnie przedawnieniu a burmistrzowi sie upiecze a radni niezrobia NIC ha ha
Odpowiedz
namoR
2012-08-22 18:15:53
0 0
@znany
Bardzo Pana prosze o napisanie np. tylko 5 (piec lub wiecej) wedlug Pana tych dobrych DECYZJI lub INWESTYCJI wykonanych przez OBECNE wladze miasta na czele z Panem Burmistrzem z ktorych Pan osobiscie jest w 100 procentach zadowolony, ktore Pan w 100 procentach popiera i do ktorych nie ma Pan zadnych zastrzezen czy watpliwosci i na ktore Pan by glosowal majac taka mozliwosc.
Z gory dziekuje za odpowiedz.
Odpowiedz
marlehill
2012-08-22 18:30:18
0 0
Jestem zasmucony brakiem ;kurpiowskiego ornamentu,fontanny czy miejsca pamieci wybitnego rodaka
Odpowiedz
jendreczek
2012-08-22 19:03:43
0 0
A mi się w końcu zaczyna podobać w tym mieście. Panie znany g....o pan zrobiłeś i teraz żal d...e ściska.
Odpowiedz
terorist
2012-08-22 19:40:58
0 0
Panie były super radny opowie nam Pan kiedyś jak to Pan zagłosował kiedy uchwalano podwyżkę za wodę? A teraz do meritum. Panie @znany chciałem zauważyć za bodaj @KaKropką, że płyty na placu przed ldk były już mocno sfatygowane zanim utworzono tam parking. Remont tamtego miejsca był potrzebny już lata temu ale teraz gdy go zrobiono trzeba zaatakować burmistrza. Panie znany teraz powiedz nam Pan gdzie za 114 tys wybudowałby Pan nowy parking? Następnie poprosiłbym o powiedzenie nam wszystkim ile przybyło miejsc parkingowych za Pana kadencji. I jeszcze jedno Panie znany, skończ Pan uprawiać pie*** dla pie*** bo to już dawno nudne się stało.

P.S. Panie paBlooo ja rozumiem, że zacofanie w naszym regionie jest istnieje ale zdaj sobie sprawę, że opłata za parking w całym świecie jest czymś normalnym, a samochody pod ldk parkują i to w dość dużej liczbie.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-08-22 20:05:14
0 0
Panie terorist, proszę tylko bez obrazy, nie będę się odwzajemniał kto jest głupszy, proszę zauważyć, że tu nie Ameryka ani nie Niemcy ani chociażby Warszawa czy Kraków aby ludzie wydawali codziennie po dyszcze na parkingi na samochody, kto myślał, że parkingi z parkomatami będą zapełnione w takiej sytuacji jest co najmniej naiwny, a czy samochody parkują w dość dużej liczbie to proszę się przejść i popatrzyć a nie wróżyć z fusów..
Odpowiedz
forfiter
2012-08-22 20:16:11
0 0
Ja nie wierzę w to co czytam !
Jakieś gostki co sami nigdy palcem nie kiwnęli teraz psioczą że się im kolorystyka kostki nie zgrywa ?
Oż w mordę jeża,esteci za piątkę.
Odpowiedz
HiKrush
2012-08-22 22:35:59
0 0
A jak mówiłem przy wyborach, że samochody zrobią z tych płyt Grunwald, to mnie nikt nie słuchał. Ale co tam, my, podatnicy, smarkamy pieniędzmi i stoczternaście klocków to jest dla nas jak zamaszyste kichnięcie.
Odpowiedz
teraJA
2012-08-22 22:59:00
0 0
Ja może nie tyle bym przykładał uwagi do tego remontu który i tak był konieczny, lecz do parkometrów które nam nasza władza zafundowała na największym i najważniejszym bezpłatnym dotychczas parkingu w mieście. No ale cóż, pewnie burmistrz doszedł do wniosku że remont szybko się wróci.
Odpowiedz
znany
2012-08-22 22:59:09
0 0
Namor, a było w ogóle wszystkich inwestycji więcej, lub co najmniej 5? :))
A tak wspaniałej, drogie moje klakierki, kadencji jak poprzednia daawno w Limanowej nie było i dłuugo nie będzie. A ta póki co, to porażka!!!
Odpowiedz
bearchen
2012-08-22 23:08:39
0 1
Uwazam, ze dobrze sie stalo, iz samochody zniszczyly poprzednia nawierzchnie z plyt. Teraz to miejsce ma przynajmniej jakis wyglad. Mi sie podoba.
Natomiast dziwi mnie negatywna reakcja mieszkancow, zwlaszcza pana @znanego, ktory niczym nie zablysnal, a najwiecej krytyki wychodzi spod jego palcow. Nie mam nic do Pana, ale prosze sie zastanowic troszke nad soba i poprostu dac spokojnie pracowac obecnej wladzy.
Przykre to bardzo, ze w tym pieknym miescie, mieszka tyle niezadowolonych, wiecznie zrzedzacych ludzi. Pozdrawiam.
Odpowiedz
namoR
2012-08-22 23:12:41
0 1
@znany
Ponawiam pytanie zawarte w moim poscie numer 22.Prosze o powtorne dokladne przeczytanie i zapoznanie sie z nim, a nastepnie prosze o szczera odpowiedz. Pragne zaznaczyc iz nie lubie dlugo czekac na odpowiedzi do pytan na ktore tylko Pan moze odpowiedziec, ale za to mam wiele cierpliwosci...
Odpowiedz
namoR
2012-08-22 23:19:56
0 1
@bearchen
Masz racje, dla wielu jest to po prostu bardzo przykre.
Odpowiedz
znany
2012-08-22 23:22:30
0 0
Jak wytrzeźwiejesz, to napisz jeszcze raz:)))
Odpowiedz
teraJA
2012-08-22 23:27:00
0 0
To akurat Twoje zdanie. Moje zdanie jest takie że szału nie ma ale tragedii też nie. Szczególnie że to poprzednia kadencja trochę kredytów nabrała, które teraz trzeba spłacać, ale to jest moje zdanie:) A wszystko ocenią ludzie podczas wyborów.
Odpowiedz
Doradca
2012-08-22 23:38:17
0 0
Dyskusja z Panem znanym sprowadza się do jednego. Pan znany ma tylko rację. Obecny Pan Burmistrz jest najgorszym z możliwych a poprzedni był najlepszym na świecie. I nic z tego Roman że przypomnisz jaki to zły był poprzedni Pan Burmistrz w wypowiedziach nie kogo innego tylko samego Pana znanego. To jest nie ważne. Ważne jest to że tylko krowa nie zmienia zdania.
Panie znany pańska dygresja do Romana jest delikatnie powiedziawszy nie na miejscu.
Odpowiedz
znany
2012-08-22 23:44:35
0 0
Bo widzisz Namorowi, czy jak wolisz Romanowi, pomyliły się obiecanki z rzeczywiście oddanymi do użytku inwestycjami.:))
Odpowiedz
Doradca
2012-08-23 00:17:19
0 0
Mam wewnętrzne przekonanie że cokolwiek nie będzie zrobione to „WY” zrobilibyście to lepiej.
Pan zawsze będzie miał rację. I szkoda nawet myśleć o tym że może Pan zmienić zdanie.
Pan i Pańskie Ego jest nie do pokonania.
Zastanawiam się kto tak naprawdę bardziej cierpi- Pan czy Pańskie EGO.
Odpowiedz
Doradca
2012-08-23 00:20:28
0 0
Dobrej Nocy.
Odpowiedz
namoR
2012-08-23 00:30:05
0 0
@znany
Juz wytrzezwialem:) i nadal prosze o odpowiedz na moje pytanie. Jest mi cholernie ciezko uwierzyc ze nie moze Pan znalezc chociaz kilku decyzji,sprawozdan czy uchwal, inwestycji, zadan, argumentow lub jakiejkolwiek sprawy dotyczacej miasta itd itd z ktorych jest Pan w 100 procentach zadowolony,z ktorymi Pan sie zgadza, ktore moze Pan pochwalic i na podstawie ktorych moglby Pan stwierdzic iz obecni wlodarze miasta nie sa tacy zli jak Pan to przedstawia w swoich prawie wszystkich komentarzach.

Pozwolilem sobie skopiowac z oficjalnej strony internetowej Urzedu Miasta Limanowa i wkleic ponizej tylko dla Pana w celu przypomnienia ile spraw roznego rodzaju jest codziennie robionych dla dobra spoleczenstwa i mieszkancow pieknego miasta jakim jest Limanowa.
Odpowiedz
12lp
2012-08-23 00:30:34
0 0
ej hej ho! dajcie temu mikołajowi(juz bede wiedził komu dzien dobry nie mowiec :) ) juz spokoj ,znaczy sie zygmuntowi :) nie wiadmo ktora to juz klawiture przez nas wymienia ,naparzajac bezlitosnie na ,,mieszczaństwo'...tak sie biedny wstydzi ze NAWET pol z tego ,ON ,i jego klakierzy nie zroibili...i musi pokazac swoje ,,ego'',znany z malej bo i ego małe masz:)biedny jestes czlowieku ale niech ci ziemia limanowska lekka bedzie:)milej nocki panie byly i bez,,radny''...










e
Odpowiedz
namoR
2012-08-23 00:31:47
0 0
@znany
'Miasto wykonuje zadania za pośrednictwem swoich organów, tj. Rady Miasta i Burmistrza Miasta.
Burmistrz Miasta jest organem wykonawczym. Rada Miasta kontroluje działalność Burmistrza Miasta, miejskich jednostek organizacyjnych oraz jednostek pomocniczych Miasta i w tym celu powołuje Komisję Rewizyjną. Działalność organów Miasta jest jawna.

Burmistrz Miasta
Organem wykonawczym Miasta jest Burmistrz Miasta.
Do zadań Burmistrza Miasta należy w szczególności
1) przygotowanie projektów uchwał Rady Miasta,
2) określanie sposobu wykonywania uchwał Rady Miasta,
3) realizacja zadań wynikających z uchwał Rady Miasta,
4) wykonywanie zadań i podejmowanie Zarządzeń w sprawach wynikających z obowiązującego prawa, dotyczących zadań Miasta,
5) składanie Radzie Miasta sprawozdań ze swojej działalności,
6) kierowanie bieżącymi sprawami Miasta i reprezentowanie go na zewnątrz,
7) gospodarowanie mieniem komunalnym,
8) wykonywanie budżetu,
9) zatrudnianie i zwalnianie kierowników i dyrektorów gminnych jednostek organizacyjnych.
Burmistrz w drodze zarządzenia powołuje oraz odwołuje swojego Zastępcę.Burmistrz wykonuje zadania przy pomocy Urzędu Miasta. Organizację i zasady funkcjonowania Urzędu określa Regulamin Organizacyjny nadany przez Burmistrza w drodze Zarządzenia.

Objęcie obowiązków przez Burmistrza następuje z chwilą złożenia wobec Rady Miasta ślubowania o następującej treści: „Obejmując Urząd Burmistrza Miasta, uroczyście ślubuję, że dochowam wierności prawu, a powierzony mi Urząd sprawować będę tylko dla dobra publicznego i pomyślności mieszkańców miasta.” Ślubowanie może być złożone z dodaniem zdania: „tak mi dopomóż Bóg” .

Tryb pracy Burmistrza
1. Burmistrz Miasta wykonuje zadania przy pomocy Urzędu Miasta.
2. Organizację i zasady funkcjonowania Urzędu Miasta określa Regulamin Organizacyjny, nadany przez Burmistrza w drodze Zarządzenia.
3. Kierownikiem Urzędu jest Burmistrz.
4. Burmistrz może powierzyć prowadzenie określonych spraw Miasta w swoim imieniu Zastępcy Burmistrza lub Sekretarzowi Miasta.
5.Kierownik Urzędu wykonuje uprawnienia zwierzchnika służbowego w stosunku do pracowników Urzędu oraz kierowników miejskich jednostek organizacyjnych.
6. Status prawny pracowników samorządowych określa odrębna ustawa.
7. Burmistrz jest obowiązany co roku dokonywać oceny wszystkich jednostek organizacyjnych Miasta pod kątem finansowym, realizacji uchwał Rady Miasta, wypełniania swoich zadań statutowych. Sprawozdanie Burmistrza w tej sprawie jest przedkładane Radzie Miasta.

Podział zadań pomiędzy Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Sekretarzem i Skarbnikiem Miasta
Burmistrz wykonuje zadania wynikające z ustawy o samorządzie gminnym, oraz z innych ustaw określających status Burmistrza. Do zadań i kompetencji Burmistrza należą następujące sprawy:
1) kierowanie bieżącymi sprawami Miasta,
2) reprezentowanie Miasta na zewnątrz oraz prowadzenie negocjacji w sprawach dotyczących Miasta,
3) kierowanie Urzędem w rozumieniu Kodeksu pracy,
4) przygotowywanie sprawozdań ze swojej działalności,
5) ogłaszanie budżetu Miasta oraz nadzór nad jego realizacją,
6) ogłaszanie sprawozdań z wykonania budżetu,
7) wydawanie decyzji administracyjnych w sprawach indywidualnych oraz w sprawach z zakresu administracji publicznej,
8) udzielanie pełnomocnictw w sprawach należących do jego wyłącznej kompetencji.
9) wydawanie zarządzeń wprowadzających w życie regulaminy wewnętrzne dotyczące działalności Urzędu np.: instrukcję obiegu dokumentów, regulaminy funduszu nagród, socjalnego, mieszkaniowego, itp.

Burmistrz jest terenowym szefem obrony cywilnej.
Burmistrz opracowuje plan operacyjny obrony przed powodzią oraz ogłasza i odwołuje pogotowie i alarm przeciwpowodziowy.
Sposób bezpośredniej podległości wydziałów i pracowników określa Regulamin Organizacyjny.

Do zadań i kompetencji Zastępcy Burmistrza należy:
1) wykonywanie obowiązków powierzonych przez Burmistrza,
2) pełnienie obowiązków Burmistrza w razie jego nieobecności,
3) z upoważnienia Burmistrza współpraca z jednostkami organizacyjnymi,
4) współdziałanie z Radą oraz z komisjami Rady w zakresie swoich kompetencji.

Sekretarz Miasta prowadzi sprawy Miasta powierzone przez Burmistrza w zakresie ustalonym, a w szczególności:
1) zapewnia sprawne funkcjonowanie Urzędu oraz organizuje jego pracę zgodnie ze wskazówkami i poleceniami Burmistrza,
2) prowadzi sprawy Miasta powierzone mu przez Burmistrza, zastępuje Burmistrza i jego Zastępcę w razie ich nieobecności we wszystkich sprawach związanych z funkcjonowaniem Urzędu.

Skarbnik Miasta kieruje gospodarką finansową i czuwa nad wykonaniem budżetu w imieniu Burmistrza oraz wykonuje zadania określone przepisami prawa jak również odpowiada za skuteczne egzekwowanie wierzytelności Miasta.'

http://www.miasto.limanowa.pl/pl/51691/0/WLADZE_MIASTA.html
Odpowiedz
Janek64
2012-08-23 00:50:35
0 0
@namoR to mnie zaskoczyles Ty spokojnie mozesz byc burmistrzem:)
A co do artykulu to najlepiej zwinac ta kostke i wstawic stare plyty betonowe. Wszak przeciez przyzwyczajenia ciezko zmienic a nowe nam obce . Pozdrawiam
Odpowiedz
ABS0LLUT
2012-08-23 01:12:27
0 0
@namoR:
Oleńka Billewiczówna wysłała mi właście telegram o treści:
*Jędruś, ran @znanego niegodnam całować.*
Li znowu dziewczę zdrowo przyćpało
Odpowiedz
Janek64
2012-08-23 01:27:59
0 0
Wiem ze Roman dalej czeka na odpowiedz Pana znanego Jest w drodze do domu . Szanowny panie znany mysle ze to wlasnie Roman ulatwia panu zycie nie warto ciagle byc zestresowny niegatywnie podchozdic do otaczajacego swiata krytykowac wszystko Troche optymizmu usmiechu wszak przeciez wszyscy pana znaja z dobrej strony.Pewnie nie jedna wodeczke pan wypil z Panem Burmistrzem .
@ABSOLLUT przeciez to tylko pogadanki A one ran nie pozostawiaja wrecz odwrotnie potrafimy szeroko spojrzec na rzeczywistosc otaczajacego nas swiata Pozdrawiam
Odpowiedz
namoR
2012-08-23 02:09:35
0 0
@ABS0LLUT
Co za zbieg okolicznosci, bo do mnie wlasnie przed chwileczka Izabela Łęcka wyslala telegram o tresci:
'Romus, daj se spokoj, juz dobrze jest ,znany nam wszystkim egoista ma duza szanse na osiagniecie szczescia i zadowolenia'
Li znowu dziewcze za duzo wzielo srodkow nasennych :)

Ale ja ciagle wierze,ze dobro zawsze zwycieza!
Dobranoc wszystkim
Odpowiedz
Janek64
2012-08-23 03:22:33
0 0
Panie znany to dedykuje panu na nowy lepszy mily sloneczny dzien z usmiechem:)

http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=bwW8Ty_CX6k#t=5s
Odpowiedz
namoR
2012-08-23 05:47:55
0 0
@Janek64
Posluchalem tego starego kawalka Lombardu ktory zadedykowales Panu @znanemu i swierdzilem ze musze jeszcze cos napisac.

@znany
Glowa do gory, pozytywne myslenie to klucz do sukcesu!
Zapraszam Pana do otworzenia sie chociaz troszeczke na opinie i dzialania innych a szczegolnie wladz miasta Limanowa i uzytkownikow portalu limanowa.in. Brak otwartosci jest pieta achillesowa w wielu sferach naszego zycia, dzialania, obcowania i wspolpracy z innymi. Ten brak wyraznie blokuje kreatywnosc, szybkosc dzialania i ludzki potencjal.Wlasne Ego musi Pan czesto zostawiac na boku, czegos zawsze mozemy sie jeszcze nauczyc od innych, cos osiagnac lub w czyms zwyciezyc...
Zapraszam Pana do traktowania innych tak, jak sam Pan chcialby byc traktowany. Niech Pan chociaz raz na tydzien doceni to co robia inni dla dobra wszystkich...
Zycze duzo usmiechu na codzien,zadowolenia z zycia i owocnej wspolpracy z wieloma...

'Na życie patrzysz bez emocji
Na przekór czasom i ludziom wbrew
Gdziekolwiek jesteś w dzień czy w nocy
Oczyma widza oglądasz grę
Ktoś inny zmienia świat za Ciebie
Nadstawia głowę, podnosi krzyk
A Ty z daleka, bo tak lepiej
I w razie czego nie tracisz nic

Przeżyj to sam, przeżyj to sam
Nie zamieniaj serca w twardy głaz
Póki jeszcze serce masz

Widziałeś wczoraj znów w dzienniku
Zmęczonych ludzi wzburzony tłum
I jeden szczegół wzrok Twój przykuł
Ogromne morze ludzkich głów
A spiker cedził ostre słowa
Od których nagła wzbierała złość
I począł w Tobie gniew kiełkować
Aż pomyślałeś: milczenia dość

Przeżyj to sam... '
Odpowiedz
Doradca
2012-08-23 09:27:19
0 0
Stefan Wyszyński

Gdy znajdę w sobie choć jeden akt miłości, już nie jestem nędzą.
Odpowiedz
znany
2012-08-23 12:20:40
0 0
Taż zamiast wypisywać głupoty i wybielać szkodliwe decyzje, zróbcie przecież przynajmniej dwie podobne co do wielkości inwestycje: Taką jaką była budowa pływalni i budowa oczyszczalni ścieków. No bo jeżeli sukcesem ma być nic nierobienie, lub robienie byle czego, byle inaczej niż poprzednicy, to mieszkańcom niestety to nie służy i łatwo mogą rozliczyć, oj bardzo łatwo. Już dzisiaj wrze na Działach, ludzie są skrajnie oburzeni, zamiarem puszczenia ruchu tranzytowego przed samymi oknami bardzo licznych domów i przed blokami przy Berlinga.
Odpowiedz
Janek64
2012-08-23 12:40:59
0 0
No to ci masz!! to nas pan znany podsumowal:)
Odpowiedz
exkalibur
2012-08-23 16:37:28
0 0
widze ze dupo wlazow niebrakuje haha jeszcze troche wazelinki i bedzie cacy
Odpowiedz
teraJA
2012-08-23 20:50:19
0 0
@exkalibur- kogo masz na myśli?
@znany- a czy Wy jako poprzednicy nie wzięliście przypadkiem na te inwestycje dużych kredytów które to obecne władze i przyszłe będą spłacać?
Nie jestem jakimś wielkim zwolennikiem obecnych władz ale rozumiem że przez takie kredyty miasto ma poniekąd uwiązane ręce. Nie zrozum mnie też źle w tej kwestii, ja Cię nie krytykuje ale Ty też jako inteligentny człowiek nie wysuwaj argumentów które nie do końca mają pokrycie.
Możemy tu dużo mówić co władza robi dobrze a co źle, ale nie można powiedzieć że wszystko jest be. Trochę pokory Panie znany:)
Odpowiedz
namoR
2012-08-23 21:25:09
0 0
@king115
Czy Ty lub moze ktos inny moze mnie poinformowac 'jakiego kalibru' byly te wczesniej zaciagniete zobowiazania i ile jeszcze zostalo do splacenia ? Probowalem znalezc cos na ten temat w biuletynie informacji publicznej,ale sie nie doszukalem.

@exkalibur
Mimo iz chcesz walczyc legendarnym mieczem to jednak nie nalezysz do osob wolnych od nienawisci i zla tego swiata.
Wielka szkoda, ale nie martw sie, czytajac Twoj powyzszy komentarz swierdzilem ze nie jest jeszcze tak bardzo zle...:)Kazdy czlowiek pragnie miec mozliwosc wywierania wplywu na otaczajacy go swiat i samego siebie. Sprobuj znalezc 'w sobie chociaz jeden akt milosci' i juz bedzie lepiej...Pozdrawiam
Odpowiedz
Dagi
2012-08-23 21:33:44
0 0
znany- pochwal się ile ile za Twojej kadencji wzięto kredytów i na jaką kwotę sprzedano nieruchomości.
Odpowiedz
namoR
2012-08-23 21:38:10
0 0
@teraJa
Powyzszy moj komentarz mial byc do Ciebie a nie do @king115
(dla mnie to juz czas zejsc z kompa bo zaczynam mieszac ha ha ha ha :)
Pozdrawiam wszystkich. Dobranoc
Odpowiedz
ABS0LLUT
2012-08-24 00:30:50
0 0
Romku, przecież u Ciebie biały dzień, więc dlaczego miałbyś schodzić z kompa?
Odpowiedz
Janek64
2012-08-24 00:34:09
0 0
Tak go wciagnela Limanowa in ze juz mu sie pory dnia pomylily :) ha ha ha
Odpowiedz
ABS0LLUT
2012-08-24 00:41:41
0 0
Janku, ja mam poważniejszy problem... Ponad 2 godziny temu zniknęła mi z oczu B. i nadal nie mam wieści...
Odpowiedz
Janek64
2012-08-24 00:45:24
0 0
OOOO to faktycznie i pozwoliles na TO ? napisz na pw to Ci podpowiem jak mozesz uzyskac polaczenie he he ;)
Odpowiedz
12lp
2012-08-24 00:53:26
0 0
sam bylem swiadkiem jak jeden pan radny(szkoda ze nie przyparzylem sie mu dokladniej ,jakos nie mam w zwyczaju przeswietac ludzi) poprzedniej kadencjii chwalil sie pewnej pani w jednej ksiegarni limanowskiej ,bardzo niedalko UM:)a byl tak wniebowziety i zadwolony i rzekl do pani z ksiegarni(chyba bardzo dobry znajomy) tak ,mniej wiecej...,,no przeszlo,wzielismy ten kredyt niech sie teraz inni martwią...' fakt autentyczny ,kto nie wierzy jego sprawa ,dobrej nocki
Odpowiedz
12lp
2012-08-24 01:01:38
0 0
poprzeniej kadecjii wywnioskowalem z tego iz opowidal jakby juz mial tego zaszyczytu duzego popracia wyborczego nie ddoswiaczyc:)narobili dziadostwa a teraz krytykuja ,pis w calej okazalosci ,prawda panie znany ??:)
Odpowiedz
namoR
2012-08-24 01:48:33
0 0
@ABS0LLUT
Masz racje, u nas piekne sloneczko zachodzi wlasnie w tej chwili. W momencie gdy zaczynaja mi sie mieszac komentarze i na dodatek zaczynam 'smiecic' to jest to znak dla mnie, ze czas na moja popoludniowa drzemke ha ha ha...:)
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Ten remont kosztował 114 tys. zł"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in