8°   dziś 3°   jutro
Sobota, 20 kwietnia Czesław, Agnieszka, Marian, Czech

Tak się skończyła jazda na 'jednym kole'

Opublikowano 03.04.2016 11:29:50 Zaktualizowano 04.09.2018 19:05:48 top
57 18875

Limanowa. Uszkodzony motocyklem i potłuczeniami skończyła się wczoraj jazda na jednym kole motocyklisty.

Do zdarzenia doszło w godzinach popołudniowych na ulicy Józefa Marka w Limanowej. Mężczyzna jadący motocyklem marki Suzuki w kierunku rynku w pewnym chciał pokazać jak jeździ na 'jednym kole'. Jazda ta jednak mu nie wyszła i uderzył w wysepkę zlokalizowaną przy skręcie do Starostwa Powiatowego w Limanowej.

Na miejsce przybyło pogotowie ratunkowe oraz policja. Motocykliście na szczęście nic poważnego się nie stało - doznał ogólnych potłuczeń. Został ukarany mandatem. Motocykl uległ uszkodzeniu.

Zobacz również:

Komentarze (57)

Lumpex
2016-04-03 11:41:10
14 10
Hahahaha co za mongoł ;-)
Odpowiedz
RAGTIME
2016-04-03 11:56:14
10 12
Chciał sie popisac i pokazac jaki' kozak' z niego, zaliczył glebe i dobrze mu. takich sie nie załuje.stwarzaja zagrozenie dla innych uzytkownikow drog.
Odpowiedz
M44
2016-04-03 12:24:24
6 4
To je lyter hehe wystarczy odkrecic manetke i samo na kołoo idzie xD wiec raczej odkrecił manetke podniosło na koło i ot efekty
Odpowiedz
lisek30111
2016-04-03 12:37:01
12 9
Ciekawy jestem czy możecie sb chociaż raz darować jakich kolwiek komentarzy i nie dodawać nic tylko porostu kliknąć krzyżyk i wyść. Bo kiedyś może was spotkać tez jakiś pech... Tyle w temacie..
Odpowiedz
limanowa1
2016-04-03 12:46:08
8 14
Jakiś kolejny bezmózgi dawca, szkoda, że tylko tyle się stało, bo pewnie dalej nie zmądrzeje, a później zrobi z kogoś warzywo, bo jakby sam się rozwalił to żadna strata, ale jak komuś zrobi krzywdę to będzie smutno.
Odpowiedz
Magda1116
2016-04-03 13:16:29
13 8
Oj ludzie ludzie. Moglibyście trochę zastopować ;) Niektóre komentarze lepiej sobie schowajcie do kieszeni ;) Cytuje ' Haha co za mongoł ' Nie przesadzajcie... Drugi komentarz. ' Jakby sam się rozwalił to żadna strata ale jak komuś zrobi krzywdę to będzie smutno ' Aha... To już lekka przesada... Czyli co jak Jemu by się coś groźnego stało to żadna strata... Ludzie błagam Was... JA NIE MÓWIE JEST TU JEGO WINA ALE BEZ PRZESADY... Popieram jeden komentarz moglibyście sobie darować kliknąć krzyżyk i wyjść... Popieram Cię lisek30111 taka prawda. Niestety. MAM JESZCZE JEDNO PYTANIE CZY JAKBYŚCIE BYLI NA JEGO MIEJSCU CZY MIŁO BY WAM BYŁO GDYBY KTOŚ PISAŁ TAKIE KOMENTARZE? To moje zdanie. Mówię że rozumiem że to Jego wina... Ni ale nie przesadzajcie... :( Pozdrawiam. :)
Odpowiedz
lisek30111
2016-04-03 13:20:48
5 6
Może kiedyś Tb,, limanowa1' będziemy tak życzyc jak krzywda ci się stanie .... wtedy się każdy wypowie życzę milion komentarzy pod twoim nieszczęściem jak się przydarzy ......nie lubię życzyć komuś złych przygód ale w tym wprzypadku nie mogę się powstrzymać ...
Odpowiedz
Magda1116
2016-04-03 13:29:16
9 6
Ja mam takie samo zdanie lisek30111... Błagam Was ogarnijcie się... Jak możecie tak pisać? To NIE jest miłe...
Odpowiedz
AdamKnight
2016-04-03 13:41:13
9 9
Lisek, o jakim pechu opowiadasz? Gościu chciał się popisać, coś poszło nie tak, zabrakło umiejętności i dostał to, na co sobie zasłużył. I bardzo dobrze. Trzeba się z tego po prostu cieszyć.

A Ty, Madziu, przestań biadolić, bo normalny człowiek nie znajdzie się na jego miejscu, więc Twoje 'jeszcze jedno pytanie' nie ma sensu.
Odpowiedz
endriu
2016-04-03 13:44:47
5 8
jakoś przed świętami był wypadek motocyklisty i samochodu pisałem komentarz i zostałem zbluzgany co po nie których ale znowu napisze 'Idzie wiosna będą warzywa'
Odpowiedz
Julek
2016-04-03 13:56:24
3 6
A kto przesunął w ostatniej chwili tę wysepkę i to dokładnie pod motocykl?
Odpowiedz
Magda1116
2016-04-03 13:58:00
2 5
Oj Kolego... Pisałam że TO MOJE ZDANIE więc radziłabym czytać ze zrozumieniem... ;) Każdy ma swoje prawo do
...;)
Odpowiedz
Magda1116
2016-04-03 14:01:13
2 9
Każdy ma prawo do komentowania ;)
Odpowiedz
Kuba55
2016-04-03 14:27:00
0 2
I po co się kłócicie? Jak napisała Magda każdy ma prawo do komentowania. Chyba po to są żeby komentować. No więc Magda i Lisek wyrażają swoje zdania. Ja się w pewnym sensie zgodzę ponieważ niektóre słowa są bezczelne. No ale to jego wina.
Odpowiedz
AdamKnight
2016-04-03 14:27:41
4 0
Nie kłam mi tutaj, bo to jest zdanie Myszki Miki, a nie Twoje. Myszka Miki nie ma prawa do komentowania. Zapamiętaj to sobie, sobie.
Odpowiedz
AdamKnight
2016-04-03 14:30:46
4 0
Kuba, nie kłóć się!
Odpowiedz
Damian91
2016-04-03 14:36:52
5 6
Gratuluję tym wszystkim dla których kolejny 'mongął' miał wypadek i którzy żałują że 'tylko' tyle się mu stało. Gratuluję rzekomemu świadkowi który spadł z nieba po wypadku i wykrzykiwał że wszystko widział. Gratuluję tym wszystkim przechodniom którzy zamiast zainteresować się poszkodowanym woleli robić zdjęcia telefonami i wymądrzać się. Byłem świadkiem tego wypadku, i rzeczywiście był spowodowany błędem motocyklisty. Jednak nikt nie jechał na tylnym kole,ani z kosmiczną prędkością. Ale niestety w naszym mieście wszyscy są tacy świeci, a każdy cieszy się z cudzych błędów i wypadków. Nie życzę nikomu źle, jednak czytając niektóre komentarze robi mi się żal ich autorów. Na koniec chciałbym podziękować policjantom którzy przybyli na miejsce wypadku za bardzo miłe podejście i pomoc. Oby więcej takich funkcjonariuszy w Limanowej.
Jarek życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia.
Odpowiedz
Kuba55
2016-04-03 14:37:01
0 0
Czy ja się kłócę?
Odpowiedz
Magda1116
2016-04-03 14:44:46
1 3
Ja byłam miła... Przesadzasz... Pokazałeś jaki jesteś ' miły ' Niby ja jestem ' Myszka Mini ' i nie mam prawa komentować?
Odpowiedz
Magda1116
2016-04-03 14:47:37
1 3
Myszka Miki* pisałam na telefonie
Odpowiedz
Lumpex
2016-04-03 15:47:55
3 10
A ja tam nadal podtrzymuję opinię że to mongoł i to bez mózgi!!! Do wszystkich tych którzy go bronią mam pytanie.Co by było gdyby motor trafił nie w wysepke a np. W wasze dziecko czy członka rodziny.Wtedy też mówili byście o jaki biedak chciał się popisać i przypadkiem zabił mi członka rodziny?! Macie tyle samo mózgu co kierowca tego motoru.
Odpowiedz
natiii13221
2016-04-03 16:02:03
2 3
Łatwo oceniać kogoś obcego. Na co dzień wielu z nas stwarza zagrożenie. Każdego dnia widzimy jak ktoś prowadząc samochód rozmawia przez telefon, pisze wiadomości czy nawet spożywa posiłki. Kobiety jeżdżące na wysokich obcasach czy nawet piesi przebiegający przez ruchliwą ulicę. Wszyscy popełnimy błędy, na szczęście tylko część ponosi konsekwencje. Naprawdę uważacie że za popełnione wykroczenie można życzyć komuś śmierci? Dla kierowcy oraz jego bliskich już jest to 'trudna lekcja' od życia. Macie racje że każdy ma prawo do własnego zdania ale może warto też zadbać o kulturę osobistą i odrobinę taktu.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-03 16:02:54
7 5
Lumpex, mnie się wydaje, że ty po prostu powtarzasz, co nauczyciele i koledzy mówili do ciebie w szkole lub nawet co rodzice mówili w domu.

@Magda1116
'MAM JESZCZE JEDNO PYTANIE CZY JAKBYŚCIE BYLI NA JEGO MIEJSCU CZY MIŁO BY WAM BYŁO GDYBY KTOŚ PISAŁ TAKIE KOMENTARZE?'
Typowe zachowanie dzisiejszych rodziców - bronić za wszelką ceną - jeśli ktoś jest idiotą, to musi liczyć się z tym, że tak zostanie nazwany.
Taki rodzic, jeśli już z wielkim bólem przyzna, że jednak wina jego dziecka, to i tak będzie obruszał się na kilka cierpkich słów. A potem rosną takie rozpuszczone bachory, który wiedzą, że i tak zawsze znajdą obrońcę.

@endriu,
zgadza się. Nieważne co się stanie, zaraz przyjdą fani motoryzacji i napiszą, że przecież każdemu się może zdarzyć. Ludzie w dzisiejszych czasach lubią posługiwać się demagogicznymi argumentami.

@Damian91,
a z ciebie co za świadek? To idź na policję zeznawać. Mandat przyjął więc o co halo.
Szczególnie, że na końcu pokazujesz, że to twój kolega, a więc twoje wypowiedzi można z góry pominąć.

Zgadzam się z RAGTIME. Zasługuje na wyzwiska, bo stworzył zagrożenie dla innych. Jego życie to jeszcze nic - sam jest jego panem, ale o życiu innych nie ma prawa decydować.
Szczególnie, że widząc po zdjęciach działo się to w środku miasta. Zasłużył na wszystkie wyzwiska.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-03 16:03:21
5 3
Aha, konto damian91 założone dzisiaj specjalnie dla tego tematu. Śmiech na sali.
Odpowiedz
onaion
2016-04-03 17:50:53
1 5
Cooba000 czyli Twoim zdaniem prawo do komentowania mają tylko osoby posiadające już konta ? To chyba normalne że skoro kogoś zainteresował temat to może założyć konto i się wypowiedzieć.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-03 19:00:48
3 0
@onaion,
nigdzie tak nie napisałem, ale trzeba zachować ostrożność przy takich nowych użytkownikach, którzy zakładają konto tylko, żeby odnieść się do jednego tematu, no i ten facet przyznał, że zna osobiście motocyklistę.
Odpowiedz
DXi12
2016-04-03 19:14:10
2 8
Jego życie, niech jeździ na zamkniętym terenie (torze itp.) na jednym kole, z prędkością nawet 300km/h ale na drogach publicznych MA SIĘ STOSOWAĆ DO PRZEPISÓW i to nie podlega dyskusji!

Pisałem już kiedyś o niepełnoletnich braciach (16-17 lat) i jego kolegach z Podłopienia. Gówniarze po prostej w Podłopieniu jeżdżą z prędkością 250km/h, kręcą filmiki i mają wielką uciechę, ale tłumaczą się że są pasjonatami, że to ich pasja i nikt tego nie rozumie… Żenada przez wielkie „Ż”. Policja zatrzyma jednego czy drugiego to nie łaska wykonać swojej roboty, bo nie chce się pisać protokołu, tylko „zrób kilka pompek za karę i jedź”! Taka jest prawda, a wiem to od samych „braci R” i jego kolegi. Może Limanowska policja będzie bardziej konsekwentna i zakończy tę patologię!
Odpowiedz
wikijuda
2016-04-03 19:57:00
3 4
Niech se założy boczne kółka, jak w dziecinnym rowerku.
Odpowiedz
maro
2016-04-03 20:49:58
4 5
Gdyby osobie, która pisała ten artykuł chciało się pofatygować i dowiedzieć naprawdę co się stało z pewnością inaczej by to było napisane, ale po co? Najlepiej 'walnąć' poczytny, chwytliwy, sensacyjny temat i licznik odwiedzin bije.
Nie zastanowił się nikt co mogło być przyczyną tego co się stało? Mogło na to wpłynąć kilka czynników od awarii motocykla poprzez piasek, olej na jezdni, studzienka, która tam jest i inne ale znowu pytam po co się zastanawiać? Najlepiej zmieszać kogoś z błotem.
Proponował bym się zapytać tych co jeżdżą na motocyklach czy jest wykonalne w tamtym miejscu przy tak dużym ruchu i takim motocyklem, tak ciężkim, o takiej pojemności pokusić się o popisywanie się przed kimkolwiek bo moim zdaniem to musiał by być chyba ktoś niespełna rozumu.
W każdej grupie trafi się 'czarna owca', ale czy to oznacza, że trzeba wszystkich wsypywać do jednego worka? Rozumiem - jechał by pijany, po narkotykach to fakt dla takich osób nie powinno być żadnej taryfy ulgowej. Każdy z nas załóżmy może jechać rowerem i coś się stanie. Rozwali rower, kolano, głowę i co też napiszecie, że 'dobrze mu tak', że 'mongoł', że 'bezmózgi dawca', że 'kozak'?
Jest chyba tylko jedno wytłumaczenie takich komentarzy, ale zostawię je dla siebie.
Odpowiedz
Damian91
2016-04-03 20:58:54
2 6
Tak - założyłem konto dzisiaj tylko po to aby opisać to czego byłem świadkiem. Na miejscu rozmawiałem o tym co zaszło z policją, funkcjonariusze ocenili zeznania świadków, uszkodzenia oraz ślady na drodze i nałożyli stosowny mandat. Dobrze znam poszkodowanego i nie będę się z tym krył. Napisałem to co chciałem napisać i nie zamierzam 'wycinać' się więcej z ludźmi którym sprawia to przyjemność. To tyle z mojej strony.
Odpowiedz
limanowa1
2016-04-03 21:14:41
5 4
Zwykły trep co kupił jakiegoś składaka i próbował się popisać. Zrobił z siebie wielkie pośmiewisko, jakiś kolejny żałosny łepek z okolicy. Im mniej takich tym lepiej, więc nie ma co żałować.
Odpowiedz
Magda1116
2016-04-03 21:22:37
3 3
Nie zrobił z siebie pośmiewiska ;)
Odpowiedz
miro1313
2016-04-03 21:33:41
1 4
Dziś on jutro ty. Nikt nie wie co go spotka. Sprawca wypadku zazwyczaj zostaje sam. A mógł tak szybko nie jechać. Jesteśmy tylko ludźmi którzy się czasami mylą. A ciekawe czy ktoś by pisał że to mongol gdyby akurat np.serce czy inny narząd tego mongoła właśnie uratował życie komuś z jego rodziny czego nikomu nie życzę. Trochę życzliwości. Pozdrawiam tych za i przeciw. Dobranoc.
Odpowiedz
wikijuda
2016-04-03 22:21:31
1 1
@miro1313 nie przesadzaj. Motocykliści niezwykle rzadko stają się dawcami organów. Po prostu ze względu na poważne uszkodzenia, organy nie nadają się do przeszczepów.
Odpowiedz
wikijuda
2016-04-03 22:23:47
1 2
@wieśniak uważaj, bo to są groźby karalne.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-03 22:46:41
2 0
'ale tłumaczą się że są pasjonatami, że to ich pasja i nikt tego nie rozumie'

Kwintesencja. To dokładnie jak z tym zlotem.
Czy naprawdę trzeba się pasjonować rykiem silnika? Co jest w tym podniecającego?
Odpowiedz
34607szczawa
2016-04-04 00:03:16
2 2
Magda1116 2016-04-03 21:22:37
Nie zrobił z siebie pośmiewiska ;)

... to wyszedł na bohatera?
Odpowiedz
limanowa1
2016-04-04 00:18:05
2 2
Dla mnie ten bezmózg to zwykły wieśniak, typowy dawca co to daje po garach i chce się popisać przed kimkolwiek jak tylko jest okazja. Zrobił z siebie barana, bo nie umie nawet jeździć więc cóż, żałosny człowiek i wcale mi takich nie szkoda. Potem mówią 'patrz w lusterka - debile są wszędzie', no tak, bo skoro trzeba przejechać przez rynek na jednym kole z prędkością 100km/h to nie dziwota. Nie ma co więcej się rozczulać nad tym tłukiem i jego motorynką, cieszę się, że nikomu krzywdy nie zrobił.
Odpowiedz
onaion
2016-04-04 07:28:25
2 2
@Limanowa1 dobrze że z Ciebie taki rozsądny, odpowiedzialny, idealny człowiek. Dobrze że tacy ludzie jak ty nie popelniają błędów.Straszny byłby świat bez Ciebie ;)
Odpowiedz
Magda1116
2016-04-04 08:42:11
4 3
Limanowa1 widziałeś że jechał przez rynek na jednym kole z prędkością 100km/h? Proszę licz się trochę ze słowami. Niektóre są bezczelne. Wiem tu jest wina motocyklisty. Ale liczcie się trochę ze słowami. Pozdrawiam! :)
Odpowiedz
kingkong
2016-04-04 09:16:07
0 3
Przyszła wiosna i niestety pojawiły się tłumy motocyklistów na drodze. Nie rozumiem ludzi, którzy akceptują znaczne przekraczanie prędkości przez nich. Wczoraj wracając od strony Mszany i jadąc z maks dozwoloną prędkością, a nawet troszke więcej, byłem wyprzedzany na podwójnej ciągłej przez kilkunastu motocyklistów, którzy gnali jak szaleni a jeden ledwie zmieścił się w zakręcie. A potem płacze i lamenty, że są wypadki...
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-04 09:38:30
3 2
onaion,
Też się cieszę, że są ludzie, którzy błędów nie popełniają. Dzięki temu nie ma tak wiele wypadków.

Może nie wiesz, ale kierowca nie ma prawa popełnić błędów. Wtedy dostaje prawo jazdy. Droga nie jest od tego, aby popełniać tam błędy. Kierowca ma być całkowicie skoncentrowany. A jak ktoś celowo nie skupia uwagi, to zasługuje na najgorsze słowa.

I nie pisz tych głupich komentarzy w stylu: a wy nigdy nie popełniacie błędów?

Nie o nas jest artykuł i nie my jesteśmy winni. Jak będzie o nas artykuł, to wtedy możesz do nas z mordą skakać.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-04 09:54:04
4 1
A ty Damian91, sam się ośmieszyłeś.

Nam zarzucasz jątrzenie, ale to ty zaprzeczasz wszystkiemu, co jest napisane w artykule i podajesz swoją wersję, na którą nie masz dowodów. Szczególnie jej przeczy mandat. Poza tym wypadek na tej ulicy? Kiedy tam ostatnio był wypadek? Popołudniu jak już nie ma ludzi? Z rodziców możesz debili robić.

Napisałem, że jesteś prawdopodobnie jego kolegą, a ty przyznałeś, że jesteś jego dobrym kolegą. I akurat byłeś świadkiem wypadku.

Wg mnie, to razem z nim tam byłeś i pewnie jeszcze z kilkoma osobami znajomymi i właśnie w takiej grupce testowaliście ten motocykl.

I na koniec - nie, my się nie wycinamy. To ty tutaj przyszedłeś i specjalnie założyłeś konto, żeby wybielić swojego dobrego kolegę.
My tylko komentujemy zdarzenie i tu cię boli. Bo jesteś właśnie takim rozpieszczonym dzieciakiem, który albo będzie zaprzeczał, albo tłumaczył się - każdemu się może zdarzyć. To jak się zdarzy, to też musi ponieść konsekwencje. Nie jesteście świętymi krowami.

Przypominam jedynie, że niedawno była sprawa, gdzie w okolicznej wiosce młodziak szalał po ulicy i potrącił wtedy jedną osobą, kiedy 'popełnił błąd'.
Wtedy ludzie chcieli go zlinczować - widzę, że ludzie reaguję dopiero dojrzale, jak coś komuś się stanie, a dopóki nie - to jeszcze znajduje się tłum obrońców. Zresztą kodeks działa dokładnie to samo. Nie ocenia zajścia, a skutki. I tu jest problem.
Odpowiedz
limanowa1
2016-04-04 10:07:43
3 4
Moim zdaniem szkoda już więcej czasu na przygłupa. Chciał się pokazać, zrobił z siebie pośmiewisko i teraz są lamenty. Jak dla mnie jednego cwaniaczka-wieśniaczka mniej, chociażby przez chwilę, więc na plus. Pozdrawiam
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-04 10:28:04
3 2
Dokładnie - żyjemy w czasach, gdzie głupota jest cnotą, a nie powodem do wstydu.
Odpowiedz
FMX650
2016-04-04 11:39:13
5 4
Na początek kilka słów do Pana Redaktora. I tak jak maro pisał że gdyby się Pan pofatygował i dowiedział naprawdę co się stało z pewnością inaczej by to było napisane, ale po co? Najlepiej 'walnąć' poczytny, chwytliwy, sensacyjny temat i licznik odwiedzin bije.

Lumpex, limanowa1 i Cooba000. Widać jak Was ludzie traktują i nazywają. Sami jesteście tak nazywani to teraz gdy macie okazje być poniekąd anonimowi to od razu jedziecie po ludziach żeby odreagować. Po prostu smutno wiedzieć, że Limanowa ma takich lokatorów.

I tak jak Damian pisze. Gość który przyleciał nie wiadomo skąd składał zeznania, ze widział wszystko. Szok. Typowa osoba która chce zabłysnąć nie wiadomo czym.

Po prostu wypadek jak każdy inny. Wypadki były są i będą.

A motocykliście życzę szybkiego powrotu do zdrowia :)
Odpowiedz
Magda1116
2016-04-04 14:06:49
4 5
Fmx650 masz racje :)
Odpowiedz
AdamKnight
2016-04-04 17:13:53
4 1
FMX650, wypadki były są i będą, ponieważ idioci byli są i będą. Przestań zachowywać się jak idiota.
Odpowiedz
FMX650
2016-04-04 19:46:08
5 3
AdamKnight. To przestań jeździć po drogach czymkolwiek to jednego będzie mniej.
Odpowiedz
magdaj
2016-04-04 23:33:27
2 2
Dla hejterow powyzej ulatwie sprawe-konton zalozylam tylko na potrzeby tego artykułu który wobec mnie wwbudza niesmak i obrzydzenie autem jak i komentujacymi. Wstyd mi,ze są takie osoby ktore życzą śmierć drugiej osobie..
Zdarza siętyle wwypadkow każdego dnia i każdej sekundy a ludzie którzy nie znają wgl sprawy wypowiadają się i oczerniaja innych. Podlowc ludzka nie zna granic. W naszym pięknym mieście występuje tyle patologii wśród ludzi,tyle ludzi popada w alkoholizm a Wy oceniacie biednego motocykliste jakby conjmniej specjalnie to zrobić(według pana redaktora -tak).. Ten tekst pokazuje tak latwo jest wami manipulowac ijak nie wiarygodne sa artykuly na tym portalu.
Panie Toporkiewicz skoro tak według Pana powinien wwyglądać reportac to mi brak slow-Wstyd!!!
Odpowiedz
magdaj
2016-04-04 23:37:33
2 1
Przepraszam za błędy
I proszę o sprostowanie artykułu, może w końcu dowiemy się prawdy
Odpowiedz
magdaj
2016-04-04 23:50:02
1 1
Zadn sport nie jest zdrowy, i każdy lekarz Wam to powie. Czy Roberta Kubicie tez nazywacie mongolem? Tez przecież miał wypadek, czy wtedy tez tak mu źle zyczyliscie. Każda sytuacja jest dla nas zagrożeniem życia, nie da się wszystkiego przewidzieć. Wiadomo wszystko ma swoje granicę,nie do końca bronie motocyklistów,ale to tak samo jak nie należy skreslac każdego Roma.
Należy skrytykował ale również umieć okazać współczucie,niestety wśród nas panuje zawieść. Wiele osób tu piszącychnawet nie stac na taka pasje-na żadna czy to ze wzgledu finansowych czy tez może jakiś wynikacych ze zdrowia .
Zazdrość to tez cecha charakteru
Odpowiedz
magdaj
2016-04-04 23:56:25
1 0
Która w Limanowej jest cecha dominującą. Proponuje może cos zacząć robić ze swoim życiem,wtedy może poznacie znaczenie słowa pasja i spojrzycie na to inaczej.
Dużo zdrowia dla motocyklisty
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-05 11:06:28
1 1
@FMX650
Zawsze możesz złożyć pozew przeciwko redakcji. Ale nie, wolisz gadać, gadać, odbijesz, że przecież nie masz na to czasu. No to wybacz - ale komentarzem bez dowodów nie udowodnisz swojej racji. Twoje słowa się liczą, bo jesteś panem świata? Oczywiście w swoim mniemaniu.

Nie, mnie tak nikt nie nazywa, a jeśli już, to ktoś pokroju ciebie. Mnie tak nikt nie ma prawa nazwać, bo ja takich rzeczy nie robię, jak twój kolega Jareczek. A jeśli bym tak zrobił, to sam jako pierwszy nazwałbym się idiotą. Ja nie problemu z tym, bo nie czuję się świętą krową i nie obrażam się na uzasadnioną krytykę.

'AdamKnight. To przestań jeździć po drogach czymkolwiek to jednego będzie mniej.'
Wyjątkowo żenujący komentarz, pokazujący jakim chamem jesteś. Zresztą czytając twoje komentarze można złapać się za głową nad głupotą, która się z niego wylewa. Trzeba cię ignorować, bo normalny na pewno nie jesteś.

Ja też na pewno motocykliście śmierci nie życzyłem, ale jestem za surowszą karą.

'Po prostu wypadek jak każdy inny. Wypadki były są i będą.' A ich sprawcy idiotami są i będą. Jeszcze jakiś ból dupy?
No tak - co to tam jakiś wypadek. Co to tam, jak ktoś umrze. Przecież to się zdarza. I właśnie wyszło z ciebie, co najgorsze.

'to od razu jedziecie po ludziach żeby odreagować. ' Tak to sobie tłumacz. Może ci lepiej.

'Po prostu smutno wiedzieć, że Limanowa ma takich lokatorów.'
Bo sprzeciwiamy się takim praktykom? Weź coś na głowę.

'I tak jak Damian pisze. Gość który przyleciał nie wiadomo skąd składał zeznania, ze widział wszystko. Szok. Typowa osoba która chce zabłysnąć nie wiadomo czym.'

Ważne, że ty byłeś tam z Jarkiem od początku. A skąd wiesz, że nie widział? Skoro zeznawał, znaczy widział. Takie besztanie człowieka, bo powiedział wersję policjantom inną od waszej. Żenujące.
Odpowiedz
top
2016-04-05 11:27:24
0 2
Tak jak ktoś pisał powyżej: policjanci byli na miejscu, poznali i ocenili zeznania świadków, nałożyli na motocyklistę mandat. Gdyby zdarzenie nie wynikało z winy motocyklisty lub miało inny przebieg, mógł on nie przyjąć mandatu. Co tu należy prostować, skoro on sam nie miał - jak widać - zastrzeżeń do ustaleń policji?

@magdaj
To nie jest reportaż.
Odpowiedz
Jarus12
2016-04-06 12:52:04
1 6
Witam Wszystkich.Na początku Dziękuje Wszystkim Znajomym i Nieznajomym którzy się wypowiadali na ten temat, którzy to widzieli i mnie w jakiś sposób bronili . A co do drugiej części społeczności która mnie tak gnoiła to ok rozumiem was. Poniekąd bo ja spowodowałem ta kolizje ale nie przez probe pokazania ,,,jak jeżdżę na kole,, JAK W NAGŁÓWKU ARTYKUŁU bo tego nie umiem i się za to nie biorę wiec nie wiem kto udzielił takich zeznań. Nawet mandatu za to nie otrzymałem tylko za ,,wywrócenie motocykla oraz niedostosowanie prędkości do warunków otoczenia,, A przy jolem ten mandat dlatego ze to była moja wina bo nie opanowałem mocy motocykla który przy wyjeździe z ronda po dodaniu lekko gazu mi wyrwało a reszta się potoczyła jak co poniektórzy widzieli. Ciesze się bardzo ze nikomu nic się nie stało bo wiem ze stworzyłem bardzo realne i wielkie zagrożenie na drodze dla innych uczestników.I mogło to mieć dużo gorsze zakończenie niż rozwalenie motocykla moje złamanie barku czy potłuczenia bo to sam sobie zgotowałem ten los przez chwile nieuwagi .A dołączyłem do tej wymiany komentarzy nie żeby się jakoś usprawiedliwić tylko żeby zakończyć kłótnie jaka widzę wynikła z dwóch stron. Co do mnie to mimo ze popełniłem wielki błąd chyba nie należny mi się wyzywanie mnie od tego czy takiego i życzenie czegoś gorszego tyle mam do powiedzenia bo cale zdarzenie opisałem. Pozdrawiam Wszystkich i nikomu takich nie przyjemności nie życzę.
Odpowiedz
wikijuda
2016-04-06 13:39:38
4 1
@Jarus12 to żeś się popisał. Nie dosyć, że nie umiesz jeździć, to jeszcze masz problem z poprawną polszczyzną.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Tak się skończyła jazda na 'jednym kole'"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in