12°   dziś 16°   jutro
Piątek, 26 kwietnia Marzena, Klaudiusz, Maria, Marcelina, Ryszard

Poseł Dutka komentuje

Opublikowano 09.03.2011 17:35:38 Zaktualizowano 05.09.2018 12:00:11 top
55 9690

Limanowa. Poseł Bronisław Dutka komentuje pomysł swojego kolegi z ławy poselskiej Wiesława Janczyka dotyczący zmniejszenia długu publicznego. Dlaczego po takim czasie? Poseł tłumaczy, że nie mógł powstrzymać się od śmiechu.

Dziś poseł Bronisław Dutka (PSL) przesłał do naszej redakcji komentarz w sprawie pomysłu posła Janczyka (PiS). Komentarz prezentujemy w całości.

Przepraszam Państwa, że mimo wielu próśb, tak długo nie komentowałem pomysłu Pana Posła Wiesława Janczyka, który znalazł „sposób” na likwidację długu publicznego poprzez zbieranie pieniędzy od Polaków. Przyczyną tej zwłoki było to, że ile razy siadałem by napisać komentarz, nie mogłem powstrzymać się od śmiechu….., a tak poważna sprawa jak dług publiczny, nie może być komentowana w byle jakiej atmosferze.

Sprawa jest jak najbardziej poważna, bo rosnący dług publiczny obciąża budżet państwa i jest on przez to mniejszy, mniej jest na różne ważne cele społecznie istotne. Zdumienie moje jest jeszcze większe, gdy propozycje składa Poseł członek Komisji Finansów. Nie mogę uwierzyć, że trzy lata pracy w tej komisji mojego młodszego kolegi nie zaowocowały nabyciem wiedzy, która pozwoliłaby mu na bardziej poważne pomysły, na rozwiązanie bardzo poważnego problemu.

Niewiele lat temu ogłoszona została zbiórka na ratowanie Stoczni Gdańskiej, ewentualność sukcesu tego pomysłu była kilkakrotnie bardziej realna, niż pomysł Pana Posła Wiesława Janczyka, gdyż potrzeba było znacznie mniej pieniędzy, by osiągnąć cel i ogłaszający zbiórkę autorytet (przynajmniej dla części społeczeństwa) był znacznie większy. Wielu ludzi wpłaciło; stoczni nie ma i pieniędzy też!

Zobacz również:

Nie sądzę, by mój młodszy kolega miał jakieś inne zamiary niż oświadczył, jednak zmniejszenie długu publicznego jest problemem, a jego zmniejszenie bardzo wskazane, choć nie za wszelka cenę i nie z kieszenie Polaków.
Polska może wyjść z finansowych problemów tylko przez wzrost gospodarczy, a w tym może pomóc Sejm i jego Komisja Finansów w szczególności. Tworząc sprzyjające rozwojowi warunki, gdy rynkowej, ograniczając bariery w prowadzeniu działalności gospodarczej, wspierając polski eksport, upraszczając system podatkowy i zachęcając Polaków do kumulacji kapitału własnego i jego inwestowania.

Polskie Stronnictwo Ludowe ma mały udział w koalicji, ale w ramach tej koalicji staramy się w tym kierunku pracować poprzez propozycje- Ministra Gospodarki Waldemara Pawlaka, zmniejszenia barier biurokratycznych, czy Minister Pracy I Polityki Społecznej Jolanty Fedak powstrzymania wzrostu zadłużenia przez system OFE, który w ciągu 10 lat wygenerował prawie 200 mld długu.

Teraz potrzeba poparcia tych projektów i znalezienia nowych pomysłów, poważnych, których efektem będzie wzrost gospodarczy, a przez to: zwiększenie zatrudnienia, wzrost płac pracowników, a w efekcie wzrost podatków i wpływów do budżetu państwa. Takie rozwiązania mogą powstać w państwie, w którym nie robimy wrzasku zastępczego o „Smoleńsk” jakieś „ułaskawienie” czy inne nie przynoszące korzyści Polsce tematy zastępcze. Dziś mimo wyborów wszyscy, a zwłaszcza my Posłowie powinniśmy się skupić na szukaniu rozwiązań rozwojowych w gospodarce, czy innych tworzących dobre warunki rozwoju.

Za parę miesięcy Polska Prezydencja w Unii Europejskiej i szansa na zbudowanie dobrych podstaw Wieloletniej Perspektywy Finansowej 2014-2020, takich podstaw, które Polsce stworzą dobre warunki rozwoju i możliwie najlepsze warunki jego finansowania.

Pracy jest wiele, starczy dla wielu, proponuję byśmy w tych działaniach zostawili w spokoju, zwykle mało zasobne kieszenie Polaków i poszukali w naszych głowach innych rozwiązań, bo po to nas ludzie wybrali.

 

Komentarze (55)

janko
2011-03-09 17:41:20
0 0
bronus a widziles kiedys kartofla na prochach? to bys sie dopiero usmial
Odpowiedz
blizniak
2011-03-09 18:23:42
0 0
Z całą pewnością obaj Panowie zasługują na reelekcję.
Odpowiedz
twardy3xx
2011-03-09 18:28:28
0 0
też sie usmiałem ja przeczytałem wypowiedz Bronka...'jednak zmniejszenie długu publicznego jest problemem, a jego zmniejszenie bardzo wskazane, choć nie za wszelka cenę i nie z kieszenie Polaków.

To ciekawe z czjej kieszeni!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
1234567
2011-03-09 18:33:35
0 0
co tu pisać,kiedy poprzednio już wszystko napisano!!!
Odpowiedz
forfiter
2011-03-09 18:46:28
0 0
No to jeszcze jakieś pół roku z okładem i obydwaj panowie przestaną rechotać, spakują manele z sejmowego hotelu i ze spuszczonymi główkami wsiądą do pociągu na Centralnym. Spoglądając w czasie podróży przez szyby wagonu stwierdzą, że im bliżej L-wej tym większe dziadostwo widać, także dzięki ich niemocy.
Odpowiedz
peterson
2011-03-09 18:48:15
0 0
Poseł nie zrozumiał propozycji Posła Janczyka
Za wszelką cenę chce ją ośmieszyć.
Raczej niech podziękuje,że może się ogrzać przy tym pomyśle.
Propozycja dobrowolnej wpłaty symbolicznej kwoty na kasowanie długu, może pokazać komu zależy na Państwie.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-09 18:49:20
0 0
Bronek Jesienią nie będzie Ci do śmiechu.Twój czas w sejmie mija.
Odpowiedz
capitanprice
2011-03-09 19:02:08
0 0
Bronek nie pie****ol tylko bierz się do roboty! Chociaż to i tak ci nie pomoże, bo mój głos straciłeś dawno i nie nabiorę się jeszcze raz! Wolę Janczyka z durnymi pomysłami niż ciebie nieroba.
Odpowiedz
DolceVita
2011-03-09 19:02:40
0 0
Nadeszła pora na zmianę przedstawicieli ziemi limanowskiej w ławach poselskich na ul. Wiejskiej w Warszawie. W czym nam pomogliście wielcy panowie? Owszem pomogliście, ale tylko sobie.....niestety. Szary człowiek nigdy nie mógł liczyć na wasze wsparcie!!! Nieraz tak bardzo potrzebne!!!
Odpowiedz
Janek64
2011-03-09 19:41:10
0 0
O o zaczynają mówic tylko czy na temat. Panie pośle jak jeden pan poseł mawiał Robota a nie polityka i tylko to może wyprowadzić nas z zadłużenia .
Odpowiedz
niski
2011-03-09 19:52:57
0 0
tak Pani Minister Fedak wzięła nam pieniądze, które składaliśmy sobie w OFE, wrzuciła nas wszystkich do ZUS-u i jeszcze się tym chwali. A wie ktoś może po co jest Ministerstwo Gospodarki i potrafi wymienić jakiekolwiek jego osiągnięcie??? proszę nie wpisywać ilości załatwionych posad dla członków PSL-u
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-09 20:02:23
0 0
'Polska może wyjść z finansowych problemów tylko przez wzrost gospodarczy, a w tym może pomóc Sejm i jego Komisja Finansów w szczególności. Tworząc sprzyjające rozwojowi warunki, gdy rynkowej, ograniczając bariery w prowadzeniu działalności gospodarczej, wspierając polski eksport, upraszczając system podatkowy i zachęcając Polaków do kumulacji kapitału własnego i jego inwestowania.' Panowie Posłowie powiem tak były cztery lata i teraz dopiero to widzicie... jeden chce zbierać na dług publiczny jak się dowiadujemy pracując w Komisji Finansów…ja temu Panu podziękuję bo jak mamy patrzeć na takie rozwiązania to strach pomyśleć co będzie za kolejne 4 lata…Pan Poseł Dutka mówi dobrze tylko pytanie dlaczego tego dotychczas nie zrobiono… nie ma czasu na odciąganie w nieskończoność wprowadzenie w życie bo za jakiś czas nie będzie po co… W Powiecie bezrobocie jest ponad 20% i znając rynek pracy nie wróżę aby w najbliższych miesiącach mogło drastycznie spadać a i na dług publiczny Panie Pośle Janczyk nie będzie miał kto wpłacać bo z czego??? Z zasiłków dla bezrobotnych nie zostaje nic miesięcznie… Pana trapi przekrycie spichlerza a ludzi że do garnka nie będą mieli co włożyć…Panie Pośle Dutka szybkie rozwiązania albo straci Pan moje zaufanie…Wóz albo przewóz…
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-09 20:21:51
0 0
Juz wystarczajaca duzo biora z naszej kieszeni, wiec czego jeszcze chcecie!Ludzie ledwo wiaza koniec z koncem i jeszcze dlug mamy splacac???? Jak sie oslow dopuszcza do wladzy, ktorzy poza aferami i osmieszaniem jeden drugiego nic nie potrafia to nic dziwnego, ze toniemy w dlugach! Do wladzy potrzeba prawdziwych UCZCIWYCH politykow. Mowcie co chcecie, ale tez sie usmialam. I jakby nie bylo to nie jest dlug publiczny wszystkich Polakow!!! Najpierw niech szanowna wladza zacznie szukac oszczednosci w sejmie, bo skoro nasza wyspa tonie, to moze jednak nie trzeba bylo podnosic wynagrodzen m.in na utrzymanie biur poselskich. O reszcie juz nie wspomne.... I nie dam ani zlamanego grosza!!!!!!!!
Odpowiedz
forfiter
2011-03-09 20:29:42
0 0
Poseł trochę pojechał po bandzie mówiąc,że zbiórkę pieniędzy na ratowanie Stoczni Gdańskiej podjął 'autorytet'.Ten sam 'autorytet' mówił o ś.p.Prezydentowej jeszcze za jej życia 'ty czarownico !sama się poddaj eutanazji...'. Tak czy owak finał zbiórki jest mniej więcej taki, jak zbiórka limanowska prowadzona przez M.B.-B., tzn. pieniędzy nie ma.
Odpowiedz
kluska
2011-03-09 20:35:30
0 0
No proszę co za refleks!Na populistyczny tekst kolegi Janczyka- takiż sam naszego DROGIEGO KRUSOWCA podwójnie żyjącego na nasz koszt(1-bo poseł, 2-bo krusowiec)!Nie wstyd to Posłowi używać takich komunałów! Siedzac tyle lat w sejmie mógłby Pan postarać się o konkretniejszą analizę zjawiska.Kogo Pan promuje-Pawlaka? Faceta, który 'wynegocjował' takie warunki dostaw gazu dla naszego kraju, że aż UE musiała nas przed jego pomysłami bronić! Fedak -to oklęte babsko,które chce nam zafundować głodowe emerytury w tym waszym wypasionym ZUS-ie!Panie Dutka- miejże trochę samokrytyki i razem z kumplem Janczykiem nie denerwujcie wyborców !Radzę nie startować w kolejnych wyborach.
Odpowiedz
mireks
2011-03-09 20:52:53
0 0
Jeden drugiego krytykuje a obydwaj strzału nie jesteście warci.Teraz dostaliście natchnienia jak uzdrowić finanse publiczne?.Panowie jest to już pużno,cztery lata a Pan Bronek prawie 15 lat nic nie zrobiliście dla powiatu limanowskiego.Teraz produkujecie się chcecie przychylność wyborców aby głosowali na Was, może się uda i następne cztery lata przeleci Wam na robieniu interesów dla siebie,bo jeszcze mało się dorobiliście.Wasz czas już przeminął,wyborcy Wam już nie zaufają,należy wybrać innych posłów młodych energicznych,którzy by wspólnie walczyli poza podziałami dla naszego powiatu,czego nie uczynili obecni posłowie ,bo im nie zależy na wyborcach.
Odpowiedz
olo1613
2011-03-09 20:55:32
0 0
Witam.mam lepszy pomysł,może by przeznaczyc ofiare z tacy np. z jednej niedzieli w miesiacu,zajał by się tym specjalista od akcji i zbiórek przykościelnych ,a jednoczesnie 'nadworny nierób 'Pana Wiesława Janczyka- Wojciech W. znany z akcji zbierania podpisów i rozlepiania plakatów wyborczych na placu przykościelnym w Męcinie...
Odpowiedz
mireks
2011-03-09 21:07:06
0 0
Olo 1630 popieram cię całkowicie,bo jak napisałeś' nadworny nierób' do dnia dzisiejszego nie pozbierał sobie swoich plakatów,które wiszą na słupach elektrycznych. Wybory dawno się skończyły,chyba ,ze ma zamiar startować na posła.
Odpowiedz
limonovion
2011-03-09 21:10:56
0 0
olo 1613 popieram w tym układzie co proponujesz popieram, chociaż mnie też wcześniej rozśmieszyła propozycja posła Janczyka , to jednak w takim ukadzie czyli 'odciążenia' ich z trudu jaki muszą ponosić przez 52 niedziele przy zbieraniu ...mozna by było nwet kilka niedziel przeznaczyć na realizację pomysłu posła Janczyka ...wtedy pomysł przyjmuję z pokorą jako rzeczowy...w innym przypadku to nadal śmiech na sali...
Odpowiedz
limonovion
2011-03-09 21:31:11
0 0
Ze stwierdzeniem posła Dutki całkowicie się zgadzam odnośnie niejakiego 'autorytetu' czyli ojca dyrektora, ponieważ faktycznie stoczni nie ma i pieniędzy też! chociaż ja panie pośle akurat wierzyłem że tak się stanie i ta wiara okazała się prawdziwa...tzn że pieniedzy nie będzie... może Bozia je zabrała na drugi świat... a my nadal na tym padole łez jesteśmy...czyli nie ten przedział...Może kiedyś zrobią ogółnopolską ankietę dla ilu procent on jest autorytetem bo w/g mnie to dla kilkuprocentowej mniejszości znajdującej się poza chyba poza sejmem... wdzięczny jestem panu Dutce że przytoczł tutaj ojca...ojca składek bo poseł Janczyk kroczy podobną drogą...
Odpowiedz
asterix
2011-03-09 22:22:14
0 0
Problem poważny, a od smiechu przez tyle dni sie nie mógł powstrzymać. Szukaj Panie pośle pomysłu w swojej głowie szukaj, jak narazie to znalazłeś błyskotliwy pomysł na próbę odebrania głosów Janczykowi poprzez krytykę i kpinę. O głosy to Wy walczyć potraficie, a reszte to macie głeboko gdzieś...
Odpowiedz
krzys
2011-03-09 22:46:29
0 0
olo1613 ty chyba jesteś przewodniczący rady gminy Limanowa Józef O. Bo nikt z taką nienawiścią nie atakuje bardzo rozsądnego i ambitnego człowieka jakim jest Wojciech Włodarczyk. Ty na każdym kroku dajesz tego dowody, dlatego łatwo sie domyśleć. Po za tym zdajesz relacje z Męciny. Lepiej by było gdybyś chociaż raz pokazał że zrobiłeś coś za swoje pieniądze jak Pan Wojciech W, Jak narazie trwonisz społeczne pieniądze swoimi bzdurnymi pomyłami.
Odpowiedz
krzys
2011-03-09 22:57:49
0 0
zapomniałem dodać Józef O to nierób Bronka Hichota
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-10 06:36:43
0 0
asterix - Janczyk sam sobie głosy odebrał swoim głupawym pomysłem. Jadąc tramwajem krzyknął 'EUREKA' mam pomysł na dług publiczny.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-10 07:08:29
0 0
krzys czy Ty na prawdę jesteś taki niepoważny czy tylko tak mi się wydaje… proszę podaj chociaż jeden przykład co Pan Janczyk i Pan Włodarczyk zrobił za swoje własne pieniądze…pamiętaj własne…dołóż to tego innych członków powiatowego Zarządu PIS i przedstaw nam to tutaj bo my żyjemy w nieświadomości….
Odpowiedz
JAN
2011-03-10 08:38:08
0 0
No nie powiem wypowiedź jak przystało na koalicjanta rządu frywolna i raczej szydząca z całego narodu. A tak swoją drogą to między innymi przez takich posłów, którzy przez trzy kolejne kadencje biorą kasę podatników i nic -kompletnie NIC nie robią nasz kraj dziś tak wygląda. Reasumując wypowiedż kompromitująca chociaż miała być śmieszna.
Odpowiedz
rzeka
2011-03-10 09:31:53
0 0
Pan Poseł Dudka ma również biuro poselskie w Suchej Beskidzkiej, czyżby bardziej zależało mu na powiecie suskim?
Odpowiedz
xxl56
2011-03-10 09:35:14
0 0
czyzby sroda popielcowa przerwala trans i jest w stanie nawet zartowac .a tak nawiasem mowiac to nierobstwoi walkonienie sie przez trzy kadencje godne koalicjanta jak i donalda tuska
Odpowiedz
abranet2
2011-03-10 10:00:37
0 0
A kto to jest ten Pan Wojciech W.Czy on czasem nie występował w tym programie /MAMY CIĘ/
Odpowiedz
absolwentka
2011-03-10 10:30:32
0 0
Szanowny poseł apeluje o zostawienie w spokoju portfeli ludzi?A podnoszenie podatków na wszystko oczywiście nie uderza w te mało zasobne portfele...To jest po p4rostu śmieszne!Moim zdaniem politycy powinni ująć sobie!
Odpowiedz
amiqa
2011-03-10 11:20:44
0 0
PANIE BRONISŁAWIE!
TROCHĘ SZACUNKU DLA SPRAWOWANEGO PRZEZ PANA URZĘDU I DLA NAS - WYBORCÓW!!!SMIAĆ SIĘ DO UPADŁEGO TO BĘDZIEMY PO PANA PRZEGRANYCH WYBORACH! ŚMIECH TO ZDROWIE, ALE ROBIĆ TEZ COŚ TRZEBA, A NIE TYLKO ROZDAWAĆ ŚRODKI CZYSTOSCI OD FIRMY GOLD DROP PRZED WYBORAMI NA WYWIADÓWKACH!!!
TO DOPIERO SHAME!!!
Odpowiedz
norbert22
2011-03-10 11:29:46
0 0
Pośle Dutka!Zostawić w spokoju tematu długu nie można!I bardzo dobrze, że Poseł Janczyk podjął temat!Pana gruuuba kieszeń zapewne nie odczuje nigdy skandalicznego podnoszenia cen wszystkiego w celu rzekomego spłacania długu, ale NAS dotyka i to w bardzo duzym stopniu!
Odpowiedz
bankier
2011-03-10 11:31:35
0 0
GRA PRZEDWYBORCZA JEDNEGO I DRUGIEGO, PANOWIE PROSZE WAS REPREZENTUJCIE NAS GODNIE, BO OPRÓCZ SZCZĘKI TO MI JESZCZE RĘCE OPADAJĄ, I NA TYM KOŃCZĘ
Odpowiedz
jarek1981
2011-03-10 11:33:42
0 0
Ohoho! Widzę, że Pan Dutka bardzo pewnie czuje się w roli piętnastoletnego parlamentarnego nieroba! Co gorsza, upodobnił się już do swoich kolegów koalicjantów z Peło! Hasło, jakie mu przyświeca: 'Jak zriobic, żeby sie nie narobic, a duuuuużo zarobić' No i oczywiście czasem jezcze posmiać!
Odpowiedz
dagmara9
2011-03-10 11:39:42
0 0
Panie Dutka! Nie podważaj czyichś kompetencji, skoro ubolewasz, że pan Janczyk nie nauczył się niczego przez 3 lata w Komisji Finansów (co jest totalną bzdurą, to DAJŻE NAM WRESZCIE WYMIERNY PRZYKŁAD SWEJ PRACY NA LIMANOWSZCYŹNIE LUB W OGÓLE GDZIEKOLWIEK! |Jak na razie zobaczylismy tylko Pana PRZYSYPIAJĄCEGO W SEJMIE I KUPUJACEGO FLASZKĘ W MONOPOLOWYM KOŁO SEJMU!
Odpowiedz
bestofthebest
2011-03-10 11:40:52
0 0
Zgadzam się z Bronkiem:)Panie Bronku Pan się nie boi 2/3 sejmu za panem stoi:)
Pan Wiesław niech sam na początku pokaże wpłatę na konto . Ja na jego spichlerz nie będę się składał:)
Odpowiedz
martyna67
2011-03-10 11:44:14
0 0
Do bestofthebest: jesteś takim samym optymistą jak poseł Dutka, a problem długu nie rozwiąże się sam, a skoro Dutka uważa samo podejmowanie tematu za niepotrzebne, bo uważa, iż są powazniejsze sprawy, to może niech sam da przykład pracy dla KRAJU I REGIONU!!!
Odpowiedz
puz
2011-03-10 12:45:11
0 0
Oczywiście i jeden i drugi zaczyna sobie robić kampanie wyborczą ale Pan Dutka troszkę przesadził , obydwaj nie zrobili nic znaczącego dla regionu ,tylko Pan Bronisław miał na to 5 razy więcej czasu!!! Drodzy Panowie jak zwykle oświeciło Was 6 miesięcy przed wyborami i macie tysiące pomysłów jak naprawić zdruzgotany Kraj ,niestety 'ciemny lud' juz Wam dziękuje ,a szczytem bezczelności byłoby kandydowanie w najbliższych wyborach.
Odpowiedz
1234567
2011-03-10 14:51:34
0 0
puz:- sądzę, że ten szczyt nastąpi, bo tu KASA się liczy a nie praca dla ludzi!!!
Odpowiedz
1234567
2011-03-10 14:55:28
0 0
Straznik Texas:- GRATULACJE i ŻYCZENIA 100 LAT W ZDROWIU!!!
Odpowiedz
mirek6681
2011-03-10 15:20:42
0 0
Był sobie kiedyś Bronek...
Bronek - nierobek
Miast parać się pracą posła
Nie lubił tego rzemiosła
Chwalił się tylko na lokalnym portaliku
Ze pracy w sejmie ma bez liku
Krytykował kolegów po fachu
Nie czując przy tym najmniejszego strachu
A że efektów pracy B. nie zauważano
Wnet szybko go wyśmiano...
I morał z tego taki
że...
skończyła mi się wena...please dopiszcie coś...
Odpowiedz
mirek6681
2011-03-10 15:21:56
0 0
P. S. Sto lat w zdrowiu Cordell Walker:)
Odpowiedz
konopia
2011-03-10 15:34:30
0 0
i morał z tego taki
jak PiS zacznie rządzić
wszystkich wsadzi do paki:]
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-10 15:38:47
0 0
Przed wyborami politycy
zaczynają tak intensywnie kochać Ojczyznę, że zaczyna to wyglądać na zbiorowy gwałt...
Odpowiedz
krzys
2011-03-10 15:54:38
0 0
Złośliwiec - Jesteś prawdziwy złośliwiec i widać że jesteś nieobiektywny. Ja wymieniłem tylko nazwisko Włodarczyk a ty mi od razu jedziesz z zarządem PiS. Mnie naprawdę nie interesuje PiS ale ten konkretny człowiek Włodarczk W którego znam od najlepszej strony, a ktoś go nazywa nierobem co jest bardzo niesprawiedliwe. Zapytaj ludzi z Męciny a dowiesz się że to prawdziwy i twardy społecznik, nieodmawiający nikomu pomocy nawet wrogowi jeżeli jest w potrzebie. Jak popytam dokładniej to wymienię ci prace które wykonał naprawdę za darmo. Na dziś pamiętam zcinkę drzewa na cmentarzu, gdzie strach było chodzić bo w takim stanie był drzewostan.
Odpowiedz
krzys
2011-03-10 16:07:56
0 0
konopia tyś się pomylił.
i morał z tego taki jak PiS zacznie rządzić to wszystkich przestępców wsadzi do paki.
Ponieważ nie słyszałem żeby za rządów PiS zamknęli jakiegoś zwykłego człowieka.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-03-10 17:32:22
0 0
krzys - 'Lepiej by było gdybyś chociaż raz pokazał że zrobiłeś coś za swoje pieniądze jak Pan Wojciech W” no odważ się i napisz ile zapłacił z własnej kieszeni Ty nie jesteś złośliwy tylko ja to przeczytaj jeszcze raz co napisałeś wcześniej do osoby która śmiem twierdzić… nie jest obecna na tym portalu „Bo nikt z taką nienawiścią nie atakuje bardzo rozsądnego i ambitnego człowieka jakim jest Wojciech Włodarczyk.” gdzie Ty widzisz że ja jestem złośliwy ja tylko zapytałem żebyś podał przykłady a ty co napisałeś… o ścince drzewa na cmentarzu parafialnym…u nas takie rzeczy robią parafianie i dziękuje im za to ksiądz z ambony…czekam na następne przykłady ile gdzie dla kogo…Ty masz złe zdanie na temat Pana Posła Dutki ja mogę mieć na temat innych… Ja pytam nie atakuję…Sam napisałeś „coś za swoje pieniądze jak Pan Wojciech W” czekam na odpowiedź Ja napisałem” przedstaw nam to tutaj bo my żyjemy w nieświadomości” czy ja byłem złośliwy…
Odpowiedz
Daro
2011-03-10 20:31:52
0 0
kto się smieje ten się smieje ostatni oby do jesieni a wtedy Panie pośle też się bedziemy śmiac ale czas pokaże z kogo :)
Odpowiedz
bubu2134
2011-03-10 22:01:35
0 0
Ciekaw jestem czy bedziemy miec z czego wybrac przy nastepnych wyborach,oprocz tych od dawna zasiedzialych i niekompetentnych gosci.
Odpowiedz
olo1613
2011-03-10 22:35:23
0 0
witam ponownie,widze że temat sie rozwija a do tego ktoś bierze mnie za pana Józka ,czy naprawde myślisz że ktos takinie ma nic do roboty tylko siedzi i pisze komentarze ,a tak poważnie to mieszkałem w Męcinie i troche znam temat
Odpowiedz
isabel116
2011-03-11 10:26:15
0 0
Ten się śmieje , kto się śmieje ostatni!
Odpowiedz
eldorado1
2011-03-11 10:29:22
0 0
Czyżby Poseł Dutka zazdrościł swojemu koledze po fachu - Panu Janczykowi, że on jak widać coś robi, poruszył kwestię długu publicznego. A Pan Dudka potrafi się tylko śmiać, po co??? No chyba żeby było tylko o nim głośno. Bo On nic nie robi! Przepraszam nie chyba tylko NAPEWNO!!!
Odpowiedz
muchomor
2011-03-11 10:44:11
0 0
Pan Poseł Dutka musi mieć naprawdę specyficzne poczucie humoru, skoro potrafi się śmiać w tak dramatycznej sytuacji w jakiej Polska się teraz znalazła. Wobec szalejącego długu publicznego nawet z pozoru absurdalne pomysły są lepsze niż nie robienie kompletnie niczego i idiotyczne wyśmiewanie każdej inicjatywy!
Odpowiedz
eldorado1
2011-03-11 11:05:03
0 0
A jesli o Pana Włodarczyka to naprawde dobry człowiek, slużący pomocą!!! Ale zawsze znajda się tacy, którzy skrytykuja, bo im nic nie pasuje!!Nie sądzę, że Pan Włodarczyk jest nierobem! Raczej coś ROBI! tylko, że dużo ludzi tego nie widzi, bo nie chce widzieć!Lepiej siedzieć, i b... zbijać!
Odpowiedz
ciekawy
2011-03-13 00:19:47
0 0
Pomysł Janczyka nie jest głupi bo przed II wojną swiatową tak było bo było inne społeczeństwo i były elity polityczne których teraz nie ma !!! i były takie ośrodki polskości jak Lwów,Wilno czy Grodno które obecnie są pod przymusowa administracja obcych!!! Czyz nie mam racji??
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Poseł Dutka komentuje"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in