Baner
16°   dziś 15°   jutro
Wtorek, 07 maja Benedykt, Gizela, Elżbieta, Ludomira, August

Policja potwierdza zatrzymanie mężczyzny podejrzanego o pedofilię

Opublikowano 19.12.2021 00:20:00 Zaktualizowano 22.12.2021 17:36:05 pan
42 12237

Limanowska policja potwierdza zatrzymanie mężczyzny podejrzanego o czyn pedofilski. Funkcjonariusze analizują teraz przekazany im materiał dowodowy, a ze względu na dobro postępowania na tym etapie nie udzielają szczegółowych informacji

W piątek podczas internetowej transmisji na żywo organizacja Strażnicy Dziecięcych Marzeń przedstawiła Józefa z Kaniny w gminie Limanowa, który przyznał się do korespondowania z wirtualną 13-letnią dziewczynką. Mężczyzna miał m.in. wysyłać swoje pornograficzne zdjęcia. 

Organizacja poinformowała, iż przekazała mężczyznę miejscowym organom ścigania. Wczoraj potwierdziła to limanowska policja. - 17 grudnia został zatrzymany 39-letni mieszkaniec powiatu limanowskiego po ujęciu przez osoby twierdzące, iż dopuścił się czynu pedofilskiego - mówi asp. Jolanta Batko, rzecznik prasowy Komendy Powiatowej Policji w Limanowej. 

Funkcjonariusze policji analizują teraz przekazany im materiał dowodowy. - Ze względu na dobro postępowania na tym etapie nie udzielamy szczegółowych informacji - zaznacza asp. Jolanta Batko. 

Zobacz również:

Jak sprawę przedstawia organizacja Strażnicy Dziecięcych Marzeń? - Józef podający się za 20-letniego mężczyznę, korespondował z 13-letnim wirtualnym dzieckiem. Mężczyzna wysyłał pornografię, własne nagie zdjęcia, proponował pieniądze za używaną bieliznę dziecka oraz namawiał do masturbacji. Z wielką satysfakcją informujemy, że udało nam się wspólnie z Cgu, Stpd, Sdm i Ukryte anioły namierzyć podejrzanego o pedofilię i przekazać odpowiednim służbom państwowym - poinformowano. 

Komentarze (42)

mikos
2021-12-19 08:58:47
8 12
Od ścigania i łamania takich przestępców powinna być tylko i wyłącznie Policja a nie jacyś tam strażnicy dziecięcych marzeń!
Odpowiedz
mikos
2021-12-19 09:09:15
4 13
Nagrywają filmiki pokazując wizerunek podejrzanego zapewne bez jego zgody i prowadząc z nim intymną rozmowę na którą podejrzany nie powinien wogóle zgodzić!Taką rozmowę może przeprowadzić tylko i wyłącznie Policjant śledczy lub kryminalny i to na komisariacie a nie w aucie!
Odpowiedz
bigi18
2021-12-19 09:31:14
4 11
Porażka systemu. A Ci niby strażnicy celowo podszywaja się pod takie nieletnie, proponują stare majtki do wachania a potem są dumni z siebie że niby pedofila złapali. A prawdziwi pedofile co się pilnują i kont byle gdzie nie zakładają to dalej robią co chcą. Nie wiem czemu ten Pan się zgodził na upublicznienie wizerunku i rozmowy skoro nawet nie jest o nic oskarżony. No chyba że to za kasę wszystko jest. A z drugiej strony dlaczego policja nie blokuje takich kont nieletnim? Dlaczego prawo pozwala nieletnim zakładać konta na tachich czatach? Dlaczego podczas rejestracji nie wymaga się dowodów osobistych i numeru telefonu do potwierdzenia wieku? Gdzie są rodzice tych nieletnich że nie wiedzą że dziecko godzinami siedzi na czatach? Cali Ci strażnicy czy łowcy to powinni się brać za łapanie prawdziwych pedofilii, a nie wachaczy starych majtek!
Odpowiedz
bigi18
2021-12-19 09:36:36
4 8
I jeszcze są z siebie dumni! A czy złapali choć jednego prawdziwego pedofila, czy tylko masturbatorow i wachaczy starych majtek?
Odpowiedz
Hiena
2021-12-19 10:07:43
1 3
Czemu wirtualna dziewczynka? Wirtualny ministrant to lepsza przynęta...
Odpowiedz
zabawny
2021-12-19 10:12:26
0 6
Zrobić z niego eunucha oraz uciąć mu to by do sikania musiał kucać i puścić wolno .
Oczywiście nie namawiam do samosądu , ponieważ to robota chirurga po prawomocnym wyroku wydziału karnego .
Odpowiedz
thenever1
2021-12-19 10:38:19
0 6
służby państwowe spacyfikowane przez świrów wszelkiej maści , więc kosynierzy amatorzy w żywiole
Odpowiedz
CUDNA
2021-12-19 10:40:00
2 4
Zboczeńców na szubienicę łamiących RODO do lochów.
By było sprawiedliwie. hi,hi
Odpowiedz
konto usunięte
2021-12-19 10:42:39
6 7
Wy pseudo łowcy odebraliście chłopakowi honor odbierzcie mu jeszcze życie . Słowem można zranić człowieka , ale i też słowem można zabić człowieka. Wy pseudo łowcy podlegacie pod 5 Przykazanie Boze .
Zapewne nie jesteście święci . A drugiemu bliźniemu zgotowaliście piekło na ziemi
Odpowiedz
ojciec
2021-12-19 10:45:24
0 7
Współczuję wszystkim rodzicom w okolicy którzy mają córki w wieku 12,13 lat. Miejmy nadzieję że on nikogo nie skrzywdził i to był jego wymysł. "Wylizałem młodsze" "jej mama o tym nie wie". Rozszarpał bym bydlaka
Odpowiedz
ojciec
2021-12-19 10:50:50
2 6
Widzę że tu mam więcej takich ludzi i jeszcze udzielają się - bigi 18 / lotos93 . A co jak taki józef znajdzie się na pół dnia sam na sam z 13 latką?? Na pewno by prowadził polemikę o pogodzie.
Odpowiedz
peres
2021-12-19 11:09:52
3 12
Według mnie, to ten Józef żaden pedofil, tylko zakompleksiony gość, który pewnie czuje się w sieci.Gdyby przyszło co do czego, to nie odważyłby się niczego zrobić. Kręci go wirtualny świat. A gdyby przy okazji udało się mu zdobyć jakieś fotki małolat, to miałby satysfakcję w zaspokajaniu własnych potrzeb, realizowanych w zaciszu.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-12-19 11:10:23
4 5
(Ojciec) a powiedz mi co się stanie z Tobą jeśli zabłądzisz w swoim życiu??? Nie być taki pewny siebie , bo nie znasz dnia ani godziny . Czego Ci nie życzę z całego serca
Odpowiedz
konto usunięte
2021-12-19 11:31:51
0 2
Nie da się tego słuchać , co to się dzieje z człowiekiem , skąd ma czas na takie głupoty . Może to jest uleczalne ; głowa i tylko głowa.
Odpowiedz
nieufny
2021-12-19 12:13:45
3 6
Ho, ho, ilu tu wyrozumiałych dla pedofilów, no patrzcie ludzie! Jaki on biedny ten pedofil, chory, bezbronny, zraniony, pozbawiony czci i honoru i piekło mu zgotowali na ziemi. Normalne powinno być zapewne, według niektórych, np. lotosa93, że to pedofil powinien innym zgotować piekło na ziemi i oczywiście pozostać bezkarnym, anonimowym i "honorowym". Oj, ludzie broniący pedofila, coś z wami jest nie tak! Każda organizacja i każdy człowiek ma nie tylko prawo ,ale obowiązek walczyć z pedofilią i współpracować w tym względzie z organami ścigania.
Odpowiedz
sydney
2021-12-19 12:13:51
3 7
Ci którzy krytykują tą organizacje boją się o swoje dooopska ze mogą wpaść ???
Czyżby było więcej takich zwyrodnialców??
Popieram tą organizacje, działajcie dalej, bo trzeba tępić takich zwyrodnialców.
Odpowiedz
nieufny
2021-12-19 12:23:08
2 6
@lotos 93, czy pedofilię nazywasz błądzeniem? Oryginalne usprawiedliwianie zbrodni na dzieciach i perfidna manipulacja! Za takie błądzenie sprawcy powinni na długie lata trafiać za kratki, aby się nauczyć orientacji w terenie prawa i więcej nie błądzić!
Odpowiedz
ciekawy
2021-12-19 12:40:43
2 7
ciekawe jest tym wszystkim że cała ta akcja z punktu prawnego to fuszerka prawna.
1. upublicznienie wizerunku bez przedstawienia zarzutów
2. wymuszania na gościu który zresztą nie jest za bystry aby się przyznał do pedofilii
3. wymuszenie złożenia zeznań tzw. mówienie prawdy na jaką chciał usłyszeć przesłuchujący w zamian puszczenie go wolno.
4. taka propozycja to łamanie prawa przez przesłuchującego bo to jest ukrywanie przestępstwa z jednej strony a z drugiej do wykorzystania niezgodnie z prawem innej osoby w celu osiągnięcia korzyści materialnej (np. nagroda dla łowcy)
5.gostek przyznał się tylko do wysyłania gołych fotek na profile które podstawiali mu łowcy pedofilów(nagród).
6. przesłuchujący nie potrafił ani udowodnić mu pedofilii w realu ani wymusić na nim takiego oświadczenia, pomimo wywieranego na niego nacisku psychicznego.(brak profesjonalizmu).
7. oferowanie przez przesłuchującego swoich brudnych majtek na sprzedaż co oznacza że ma tez nieźle zryty beret.

Jeżeli gostek w realu nic nie zrobił i weźmie dobrego prawnika to nie tylko się wybroni sie ale może od tych łowców otrzymać spore odszkodowanie.(w Limanowej była już taka sprawa, gdzie gość wygrał z TVN ok 100.000zł za pomówienie publiczne o pedofilię)
Odpowiedz
wasylis
2021-12-19 12:41:22
0 6
@nieufny, niektórzy nazywają to błądzeniem, inni "pokusą, bo któż nie ma pokus", lub "tylko ciumkaniem", a pokrzywdzone dzieci prowokatorami i współwinnymi. W takim chorym kraju żyjemy...
Odpowiedz
bigi18
2021-12-19 13:05:05
4 4
Nieudany, ojciec
Czytaliście co znaczy słowo pedofil? Widać że nie! Osadzacie gościa na podstawie jego głupiego gadania? Masz jakieś dowody na jego winę? Ja nie wiem czy on jest pedofile czy nie. Ale ma podstawie tego nagrania nie da sie tego stwierdzić! To tak jakbym ja Ci sprzedał radio, a potem nagrał rozmowę z Tobą w której bym Ci wmawial że mi nie zaplaciles i poszedłbym na policję że mi je ukradles. Ci goście nic dobrego nie zrobili bo nie mają żadnych dowodów na jakikolwiek kontakt tego gościa! A kupowanie starych majtek, czy logowanie się na forach gdzie każdy moze być kim chce i mieć tyle lat ile chce to żadne przestępstwo!
Odpowiedz
bigi18
2021-12-19 13:10:00
3 3
Nieufny
Ja na miejscu tego Pana skopiowalbym te komentarze i po wygranej sprawie z pseudo aniołami Ciebie również pociągnął do odpowiedzialności. Bo nazywasz osobe której wizerunek jest widoczny na nagraniu o coś co moze okazać się nie prawda. No chyba że jezdziles z nim na jakieś spotkania z nieletnimi, że jesteś taki pewny jego winy, to co innego.
Odpowiedz
nieufny
2021-12-19 13:17:32
2 4
@ciekawy, a jakie miejsce w tym Twoim prawie zajmują ofiary? Coś nic nie wspominasz o ich prawach? Ponadto organizacja o której mowa to profesjonaliści, mają też w swoich szeregach prawników i rozumiem, że skoro publicznie stawiają zarzuty, to zdają sobie sprawę z konsekwencji, a zatem zarzuty nie są bezpodstawne. Organizacja działa na zasadzie "Non profit", więc nikt im nie płaci za dekonspirowanie pedofilów.
@wasylis, dziękuję za rzetelne, obiektywne, celne, wnikliwe komentarze. Wszystkie! Podnoszą mnie na duchu.
Odpowiedz
bigi18
2021-12-19 13:28:54
2 4
Nieufny
Ich nazywasz poważnymi? Przecież tego gościa oszukują i manipulują jego zeznaniami, ciekawe czy mają zgodę chociaż na udostępnienie jego wizerunku! Znaleźli jakiego gościa, który widać że nie do końca jest oczytany i robią z niego prdofila! Nieufny tak na chlopski rozum. Czy gdybyś był pedofilem, złodziejem, morderca czy innym przestepcom, to siedzialbys w aucie z jakimiś typami i opowiadalbys im pierdoly ze swojej roboty ? Wątpię. Z resztą miejmy nadzieję że policja to w miarę szybko rozstrzygnie, i że winni zostaną pociągnięcie do odpowiedzialności. Choć obawiam się że ten Pan Józek bez odpowiedniej pomocy nie jest na tyle rozgarniety żeby wykorzystać ta sprawę w odpowiedni sposób.
Odpowiedz
nieufny
2021-12-19 14:08:31
1 4
@bigi18, czy wyobrażasz sobie, że organizacja zwalczająca pedofilię oskarża niewinnego człowieka, upublicznia jego wizerunek i naraża się na proces? Powinieneś też wysunąć zarzuty pod adresem portalu limanowa.in, że ośmielili się opublikować artykuł, którego treść, jak widzę, bardzo ci nie pasuje. Na podstawie zamieszczonego materiału można napisać tylko takie komentarze, jakie napisałem, jeśli się chce być obiektywnym. Wolno mi pisać, co uważam za wskazane i tobie nic do tego. Straszyć możesz swojego kota. Rozumiem, że tylko twoja prawda powinna być najprawdziwsza i jako taka powinna obowiązywać wszystkich. Niektórzy w tym kraju tak mają. I jeszcze jedno bigi18: nie możesz się logować na forach w dowolnym celu. To ci się tylko tak wydaje "prawniku"! Niektórzy zalogowani w "dowolnym celu" mieli, mają lub mogą mieć niebawem duże problemy z prawem.
Odpowiedz
wasylis
2021-12-19 14:28:48
3 1
@big18 widzę, że proponujesz iście pisie metody: do odpowiedzialności powinno się pociągać człowieka, który wyraził swoje zdanie i nie ma nic wspólnego z winą czy niewinnością gościa z filmiku. Zresztą nic już nie dziwi w tym pisim grajdole, patrz Szydło, wypadek i związany z tym cyrk...
Odpowiedz
Limka28
2021-12-19 15:43:38
1 5
to że pedofilia jest zwyrodnieniem jest oczywiste i powinna być z całą surowością karana. natomiast nie przez samozwańczych "szeryfów" a przez odpowiednie organy. kto zagwarantuje głową, że któryś z tych pseudo "strażników" nie jest pedofilem? być może właśnie pod przykrywką zbierania dowodów sam gromadzi "legalnie" treści pedofilskie? podpalacze też często sami biegną do gaszenia pożaru... skoro mają wiarygodne info o zboku i umawiają się z nim na spotkanie to dlaczego wcześniej o tym "służb" nie powiadamiają?
Odpowiedz
ojciec
2021-12-19 15:49:57
0 0
Co tu się dzieje ?!
Facet wysyła zdjęcia do 13 letniego dziecka jak "klepie niemca po kasku". Chcę od niej używana bieliznę
Odpowiedz
ojciec
2021-12-19 16:02:10
1 2
Co tu się dzieje ?!
Facet wysyła zdjęcia do 13 letniego dziecka jak "klepie niemca po kasku". Chcę od niej używana bieliznę. I to się nazywa zabłądzenie? Jeśli uważacie że to prowokacja że Józek się zagalopował w tych internetach. To znajdzie się chociaż jedna osoba z Kaniny albo z rodziny od Józefa, co zosatwi 13 letnie dziecko pod opieką Józka na całą noc ??
Odpowiedz
ciekawy
2021-12-19 16:23:59
0 7
ale łowca też chciał sprzedać swoje brudne majtki czy to tez nie jest patologia?
Odpowiedz
ciekawy
2021-12-19 16:25:20
1 4
ojciec
nie doczytałeś artykułu było do wirtualnego dziecka a to różnica.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-12-19 16:44:53
1 1
Dajcie już spokój z tymi komentarzami. Do tych co są wrogo nastawieni na drugiego bliźniego!!!!
Odpowiedz
scigany01
2021-12-19 19:02:14
2 6
Pedofilię oczywiście należy tępić z całą surowością. Ale oglądając tych samozwańczych szeryfów przychodzą mi na myśl sceny z filmu "Raport mniejszości". Kto oglądał ten wie.Działania tych szeryfów oferujących swoje majtki oparte są chyba na prekognicji.Oglądając filmiki z ich pracy,które tak ochoczo zamieszczają w sieci wydaje się,jakby pracowali na zlecenie jakiejś organizacji,która za wszelką cenę chce udowodnić "patrzcie,nie tylko w naszych szeregach są zboczeńcy". Za wszelką cenę chcą coś udowodnić upubliczniając wizerunki średnio rozgarniętych ludzi.
Ciekaw też jestem,czy facet notorycznie podszywający się pod nastoletnią dziewczynkę w sieci nie odczuwa podniecenia z tego powodu,wszak różne są zboczenia?
Odpowiedz
peres
2021-12-19 20:24:33
2 1
Szkoda, że w tym wątku nie wypowiedział się @powrotdzedaja. Ten niekwestionowany autorytet w każdej dziedzinie życia mógłby nam wytłumaczyć, kto tutaj jest pokrzywdzonym, a kto przestępcą. Póki co musimy kombinować jak koń pod górę. A tak na marginesie martwię się o stan jego zdrowia. Od trzech tygodni słuch po nim zaginął...
Odpowiedz
peres
2021-12-19 20:48:51
1 1
@pawel31 pozdrów kolegę dzedaja, a może siebie samego?...
Odpowiedz
konto usunięte
2021-12-19 21:24:39
2 2
peres obrońca pedofilów i pewnie wielbiciel cudzych dzieci
Odpowiedz
ojciec
2021-12-19 21:26:11
4 1
@ciekawy Ty się z c h u ## na rozumy pozamieniałeś? Wirtualne dziecko ? Dla niego to było dziecko, z którym chciał odbyć stosunek. Oglądnij sobie to nagranie 10 razy jak w końcu zrozumiesz że facet wiedział co robi i wypisywał do dzieci. Nie wybielajcie go bo się sami pogrążacie
Odpowiedz
ciekawy
2021-12-19 22:02:45
1 4
ojciec
nie tylko rozumem ale też kulturą nie grzeszysz.
Odpowiedz
konto usunięte
2021-12-19 22:20:49
1 1
Obciąć mu farfucla!
Odpowiedz
bigi18
2021-12-19 23:31:31
0 2
Wasylis.
Nawet za piwem nie jestem bo to właśnie oni oskarżają kogo im pasuje o wszystko. Jak np. kierowce fiata czy Tuska o wszystko co zle. Po prostu obiektywnie oglądając ten film nie ma tam żadnych dowodów! To że Ty wrociwszy się z imprezy pochwalisz się koledze że przeleciales 10 lasek to nie jest dowód do rozwodu! Rozumiesz? Poza tym oni wymuszali na nim zeznania szantażem! Wiem że myślenie boli co niektórych, ale spróbuj.
Odpowiedz
bigi18
2021-12-19 23:45:05
0 2
Nieufny
Głupiego się nie straszy bo jest zakupu żeby się bać. Portal opublikował nagranie, owszem, ale nikogo bezkarnie nie wzywał od pedofilii! Rozumiesz różnicę? Ja nie znam prawdy i dlatego nie wyciągam pochodnych wniosków! Stwierdziłem tylko że jeśli ja bym był na miejscu tego Pana, to bym Ci nie odpuścił gdyby się okazało że jestem niewinny. I owszem że mogę się logować na różnych forach, bo do puki nie dopuszcze się żadnego czynu karalnego to jestem nie winny, a siedząc po drugiej stronie komputera czy smartfona nie jestem w stanie stwierdzić czy osoba po drugiej stronie jest tym za kogo się podaje czy nie. Prawda? A samo kupowanie starych majtek czy opowiadanie świństwa to nie przestępstwo! Ta sprawę musi wyjaśnić policja. Ale jeśli ten Józek będzie chodz trochę rozgarniety, to tym gościom moze narobić problemów.
Odpowiedz
dex
2021-12-20 00:36:36
0 2
@bigi18 Ja na miejscu Józka wyjebał bym w ryj temu "przesłuchującemu":) Oczywiście zgadzam się z większością, że pedofilie należy tępić tylko, że od tego jest sąd. I nie mam też nic przeciwko "łowcą pedofilii", o ile wszystko się odbywa w granicach prawa, ale ten cwaniaczek wyjątkowo działa mi na nerwy. Jak bym tego chuja rozjechał za sam głos.
Odpowiedz
Oserwator
2021-12-20 09:41:07
2 2
Jakże ochoczo niektórzy ferują wyroki i rzucają w Józka kamieniami. Za chwilę pewnie pobiegną do kościoła i będą się żarliwie modlić. Katolicy czy zakłamani faryzeusze. Gdyby skazywano za myśli i zamierzenia, to większość z nas siedziałaby w więzieniu.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Policja potwierdza zatrzymanie mężczyzny podejrzanego o pedofilię"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in