10°   dziś 9°   jutro
Piątek, 19 kwietnia Adolf, Tymon, Włodzimierz, Konrad, Leon, Leonia, Tytus

Objazdem tylko mieszkańcy?

Opublikowano 12.01.2010 18:10:51 Zaktualizowano 05.09.2018 12:18:23 top
55 10443

Młynne. Po piśmie mieszkańców, urzędnicy zastanawiają się nad wprowadzeniem zakazu ruchu na najkrótszym objeździe (koło firmy Midrew) mostu w Młynnem.

Objazd zamkniętego mostu w Młynnem wyznaczono dla samochodów osobowych przez Pasierbiec. Kierowcy w większości korzystają jednak z jeszcze krótszej drogi, która wiedzie obok firmy Midrew.

- Wpłynęło do nas pismo – protest mieszkańców z okolic tej drogi, którzy wskazują na uciążliwości, które mają tam miejsce, czyli nieprzystosowanie drogi do funkcji tego nieformalnego objazdu oraz korki – mówi Władysław Pazdan, wójt gminy Limanowa. – W rachubę wchodzi postawienie tam zakazu ruchu z tabliczką nie dotyczy mieszkańców oraz komunikacji busowej. Wysłałem już w tej sprawie zapytanie do władz miasta Limanowa, które są właścicielem drugiej części tej drogi. Jeśli dojdziemy z nimi do porozumienia w tej sprawie, to wystąpimy do starosty o zgodę na postawienie tego znaku. Zdaje sobie jednak sprawę, że zakaz ten niewiele da, bo policji ciężko będzie go egzekwować, ale każde rozwiązanie, które ograniczyłoby ruch na tej drodze jest godne rozważenia. Problem tam jest i trzeba się nad nim pochylić.

W ostatnich dniach UG Limanowa wysłał kolejne pismo do Zarządu Dróg Wojewódzkich, by ten nakazał wykonawcy remontu mostu w Młynnem uzupełnić pobocza na objeździe, które ciągle się… zapadają.

Dziś rano na „nieformalnym objeździe” ruchu pilnowała policja, która kierowcy samochodu ciężarowego dała mandat za złamanie zakazu ruchu pojazdów o masie powyżej 3,5 tony. – Jeżdżę z Łososiny Dolnej z drewnem do Dobrej, gdybym miał jeździć przez Sącz, to dodatkowo robiłbym 80 km więcej – mówił kierowca. – Moja i moich 10 ludzi praca przy drewnie byłaby po prostu nieopłacalna. Chciałem jechać przez Pasierbiec, też złamać zakaz, ale i tak jest bliżej, ale tam nie wyjadę, bo tak ślisko i wróciłem.

Później właściciel jednego z pól obok „objazdu”, na granicy z drogą wbił metalowe rury. Objazd na tym odcinku się zwęził. Na miejsce przyjechała znów policja, tyle, że tym razem kierować ruchem w czasie powrotów ludzi z pracy. – Niech mi ktoś k***** ruszy tego pala to… Pół pola jest zajeżdżone, to jest objazd? Dziś tu była jakaś komisja i co? I kładą lagę na wszystko, nikogo nic nie obchodzi – powiedział zdenerwowany właściciel pola.

***
Będzie spotkanie

W sprawie remontu mostu w Młynnem i objazdów w najbliższy poniedziałek odbędzie się spotkanie, tym razem zwołał je starosta powiatu Jan Puchała. – Dziś wraz z naczelnikiem wydziału ruchu drogowego KPP w Limanowej Jerzym Bukowcem byliśmy na spotkaniu w ZDW – mówił Jan Puchała. – Zapoznałem się z dokumentacją całego remontu, z której jasno wynika, że doszło tam do wielu nieprawidłowości, m.in. tego, że inne były rozmowy i uzgodnienia, a inne rozwiązania.

Starosta jako przykład podaje, że droga koło zakładu Midrew miała być przygotowana do większego ruchu przed remontem, a tak naprawdę nie jest do dziś. Miała też powstać kładka dla pieszych, a jej nie ma. - Najważniejsze jest to, że remont miał się rozpocząć w tym roku w lutym/marcu, a nie przed zimą – mówi Jan Puchała. - Dlatego też zaproponowałem spotkanie dyrekcji ZDW, na które także zostaną zaproszeni radni wojewódzcy, wykonawca, wójt, burmistrz oraz sołtys wsi Młynne, tak by sprawę tą w końcu wyjaśnić do końca i by nie miało już miejsca zwalanie winy z jednych na drugich. Mam nadzieje, że po tym spotkaniu dojdzie do konsensusu i w końcu powstanie tam dobry objazd dla dobra mieszkańców i kierowców.

Zobacz również:

Komentarze (55)

smo
2010-01-12 18:23:50
0 0
O! w końcu ktoś poszedł po rozum do głowy :) Proszę o sprostowanie, kładka funkcjonuje obok mostu od ponad miesiąca....
Odpowiedz
tobi
2010-01-12 18:24:36
0 0
żałosny ten gość co wbija te rury...
Odpowiedz
Jastrzab
2010-01-12 18:32:50
0 0
Brawo! Niech Pani Nowogórska bedzie na tym spotkaniu i wyjaśni to całe zamieszanie
Odpowiedz
maja1
2010-01-12 18:36:57
0 0
Taaak widziałam dzisiaj tę komisję. Jeden gość z zewnątrz i chyba z pięcioro mieszkańców, za to policji wcale nie widziałam. Teraz niech nam jeszcze zamkną objazd koło midrewu to będzie rewelacja szczególnie kiedy zima ani myśli odpuścić:(.A na spotkania to już chyba za późno, no bo cóż mogą nowego wymyślić?
Odpowiedz
piotrekwwww
2010-01-12 18:45:17
0 0
Komedia cały ten remont i objazd i kolejne jakże inteligentne posunięcia ludzi i władzy nic tylko im nagrodę Nobla dać w dziedzinie paranoje...
Odpowiedz
bez
2010-01-12 18:45:19
0 0
Zgadzam się tobi mieszkam tam ale jakoś rur nie wbijam bo jaki to ma sens ?
Odpowiedz
piotrekwwww
2010-01-12 18:50:02
0 0
A w którym momencie te rury zostały wbity jadać od Midrewu to po prawej czy lewej stronie ??
Odpowiedz
patii
2010-01-12 18:51:32
0 0
No tak jechałam przed 17 od szkoły w młynnem i co? policja zastawiła drogę osiedlową i kierowali wszystkich przez pasierbiec!Pan policjant mi mówi chwilowo droga jest zamknięta!!!w tym roku i tak zima jest dla nas łaskawa,ale jazda przez pasierbiec to chyba tylko na łańcuchach.
Odpowiedz
Rav
2010-01-12 18:52:58
0 0
Owszem, kładka obok mostu jest ale tylko dla robotników.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-01-12 18:58:42
0 0
Owszem Nowogórska będzie na zebraniu i zacytuje jak zwykle słowa największego Polaka JPII, wszystko w imię boże, odstawia medialną szopkę ciekawe dokąd - jeszcze do jesieni.
Odpowiedz
jaludz
2010-01-12 19:02:50
0 0
czy żałosny jest ten gość co w bija te rury no nie wiem.. trzeba spróbować zrozumieć wszystkich droga tam jest fatalna jeździć się nie da ale dlaczego ten gość ma mieć zniszczone pole przez WIELKIE zaniedbania urzędnicze, łatwo jest napisać ze jest żałosny a ciekawe co by było gdyby nam z dnia nadzień ludzie zaczęli jeździć po polu, ludzie tam po prostu walczą żeby w końcu coś się zmieniło i mimo że czasem jeżdżę tamtędy i sprawia to dużo trudności jednak ich rozumiem
Odpowiedz
Krajan
2010-01-12 19:06:36
0 0
Jesli chodzi o mnie to żałością ogarnąc mozna nasze inteligentne wladze,ktore w tak precyzyjny sposób zorganizowały ten zalosny objazd. natomiast ów gosc poprostu dba o swoją posesje za ktorą napewno placi Podatek bo to chyba oczywiste,
Odpowiedz
smo
2010-01-12 19:06:41
0 0
Kładka jest od co najmniej 6 grudnia, bo wtedy pierwszy raz przez nią przechodziłem. jaludz: zgadzam się z Tobą :)
Odpowiedz
bez
2010-01-12 19:06:44
0 0
To bicie głową w mur i tyle niech każdy wbije rury co to da zmniejszy się ruch? kroków nie będzie? Trzeba to przecierpieć i tyle inna sprawa władza to co zgotowała mieszkańcą raczej w następnych wyborach na popracie liczyć nie może;)
Odpowiedz
Angelo
2010-01-12 19:17:36
0 0
Organizować spotkania i obiecywać to oni lubią i potrafią. I na tym koniec.
Odpowiedz
Krajan
2010-01-12 19:21:40
0 0
Dziwi mnie Bardzo wasze rozpamiętywanie dotyczące w bicia rur ktore są chyba obroną w tych glupich decyzjach władz. dlaczego niepotraficie znalesc sie w sytuacji ludzi ktorzy znajdują sie w tej nienajlepszej sytuacji. chyba nikt z nas nie chciał by byc w ich sytuacji, kiedy niszczy im sie pole.
Odpowiedz
patii
2010-01-12 19:22:33
0 0
Tak ja też rozumiem tych ludzi, bo nam most w koncu zrobią i bedzie wszystko ok,a co im z tej drogi zostanie???Ale nie rozumiem dlaczego my mamy narażac sie na takie niebezpieczenstwo jak jazda przez pasierbiec.PAN wójt niczego nowego nie wymyślił...postawic znak zakazu i po problemie! Tylko czy to jest rozwiązanie???
Odpowiedz
bez
2010-01-12 19:29:30
0 0
Polska krajem absurdów
Odpowiedz
qwertyu
2010-01-12 19:31:19
0 0
Mieszkam na tym osiedlu, sam nie wbijam rur bo i po co ale nie zamierzam krytykowac osob ktore rury wbijaja... kilkanascie lat temu oddalismy czesc swoich dzialek na droge, a teraz wladze nam ta droge niszcza i probuja poszerzac o kolejne metry... droga nie mozna przejsc kilkudziesieciu metrow bo z naprzeciwka nawet pobocze blokuja nadjezdzajace samochody i kierowcy jeszcze pretensje maja ze sie w zablocone pole sasiada nie ucieka... szkoda ze czesc osob zamiast nazywac zalosnymi tutejszych mieszkancow nie przyjada zobaczyc porannej pielgrzymki dzieci do szkoly polami... szkoda ze nie widzieliscie ich podczas ostatniej odwilzy, ubloconych po kolana... sam jestem kierowca i nie krytykuje osob ktore skracaja sobie objazd, tez bym tak robil, ale odrobina uprzejmosci i suwania sie na mijanki nikomu nie zaszkodzi, zamiast tego czesto widac sciskanie sie w waskich przejazdach i pukanie po glowach kierowcy z naprzeciwka... zreszta most na Lososince za dlugo nie wytrzyma... zobaczymy co wladze wtedy wymysla...
Odpowiedz
dzaromin
2010-01-12 19:55:08
0 0
jeżeli chodzi o tego gościa z tej ciezarowki co jest na zdjeciu to go codziennie widze jak jezdzi ta droga z drzewem i jeszce buc jeden sie na hama pcha!! !! wjechalby mi w auto i jeszcze sie sadzil!! takim to walic mandaty bo sa bezmuzgowcami jak chce jezdzi to niech jezdzi prez Pasierbiec zawsze to ma blizej niz przez Sacz a niech nie cwaniakuje na tej waskiej drodze !!!
Odpowiedz
on1
2010-01-12 20:38:48
0 0
Bawią mnie wasze teksty o żałości tych ludzi, którzy wbijają owe rury. Pole jest teraz bardzo wartościowe, a jeżdżące samochody mogą je zniszczyć. Mamy prawo własności! Dlaczego obywatel ma pozwalać niszczyć swoje mienie? To tak jakbyście pozwolili niszczyć innym swój samochód bo Wójt jest niekompetentny i na to zezwala. Ogólnie wielka porażka Wójta Gminy Limanowa!
Odpowiedz
limonovion
2010-01-12 20:51:30
0 0
Latem zeszłego roku wiadome było co będzie robione z mostem , że bedzie zamkniety. I nadal w tym błocie i przekleństwach tkwicie? ja żadnego postępu do dziś nie widzę... ale władza Wam spotkanie zrobi.... a jakże cały czas jak widac dużo dużo coraz wiecej robi, widać to po wysokości błota...haha.
Odpowiedz
Michel
2010-01-12 20:52:57
0 0
Nie łudzcie się ,że wybory na wójta coś zmienią ,wójt gm.Limanowa ma elektorat u siebie tj.tam gdzie się mu nie sprzeciwiają i liżą po rękach i parę głosów z Młynnego ,to on olewa, a i tak jego wierni poddani z Młynnego uzależnieni od gminy będą na niego głosowali i będzie jak zwykle.Nie wiem po co nawet ten most remontują ,jak z tego co wiem z takim zapałem robi się wszystko z wójtem na czele ,(oraz jego zwierzchnikiem w sejmie) , aby Młynne wreszcie można było zalać, mieli by z nim spokój i lepszą statystykę w głosach. Jakby wójt miał trochę honoru i ambicji to by zrezygnował z kandydowania w następnej kadencji,ale z jego honorem jest tak ,że potwierdził kandydaturę.Do spotkania na ulepszonym objezdzie koło Midrewu, miały być pobocza utwardzane destruktem asfaltowym ,są słupkami metalowymi ,(może Jarecki miał obniżkę posezonową stali i tą technologią wychodzi taniej).Jeszcze ostatnie pytanie ,może do Pana Starosty ,jak był w ZDW ,czy na najwyższych stołkach siedzą tam jeszcze te same dupki.Pozdrawiam wszystkich poszkodowanych ,przez władzę nas reprezentującą.
Odpowiedz
limonovion
2010-01-12 21:12:42
0 0
ten objazd to jest na miarę bieszczad PANOWIE a nie na miarę ziemi limanowskiej która co nóż to jakieś nagrody i wyróżnienia najwyższe odbiera... a mam na myśli urzędujących wszelakiego szczebla, co zabrakło Wam koordynacji i spychacie jeden na drugiego. Jak z obwodnicą się uporacie PANOWIE też takiego błota narobicie? Obwodniocę już mają Gorlice a nawet Biecz i to ta sama 28-ka ósemka co leci przez Limanową , a tu jeszcze ptaszki nie śpiewają o przetargu na roboty i co PANOWIE na to ....nagrody Wam ciągle w głowie i wyróżnienia...ale za co za te błota !!
Odpowiedz
Ketman
2010-01-12 21:28:01
0 0
Gdyby się Powiat i gmina nie zgodziły na taki objazd to Zarząd Dróg w Krakowie musiałby zbudować most zastępczy. W Dobrej był taki i jakoś nie zrujnowało to bardzo biednej zazwyczaj dyrekcji dróg krajowych.
Odpowiedz
Michel
2010-01-12 21:35:19
0 0
Może mamy jakiegoś prawnika w Powiecie ,aby można było złożyć pozew do Sądu ,o narażenie przez władze (którą ,to by się może okazało),o straty materialne ,zdrowia ,a może i nawet życia użytkowników ,feralnych objazdów przez Pasierbiec i koło Midrewu.
Odpowiedz
albeo172
2010-01-12 21:56:30
0 0
byle do wyborów... pogonimy te pseudowładze limanowskie
Odpowiedz
zeniu
2010-01-12 23:36:20
0 0
to sa tylko 'pola' tych mieszkanców.przyjdzie wiosna kazdy wlasciciel 'zaora' sobie swoje pole po sama krawedz drogi i tyle.widze tylko wyolbrzymianie problemu.nie my kierowcy jestesmy za ten bur...el odpowiedzialni.tymi rurkami nie zmniejszycie ruchu,tylko sie osmieszacie.kazdy klnie na was codziennie jadac tamtedy.mi by to nie przeszkadzalo bo wiem ze to sytuacja wyjatkowa i za pól roku,czy rok bedzie po wszystkim.gdybyscie nie oddali czesci waszych dzialek pod ta droge to teraz te cenne pola nie bylyby nic warte bez drogi dojazdowej wiec nie placzcie bo laski nikomu nie robiliscie.sam tez tak zrobilem bo mialem w tym wlasny interes.
Odpowiedz
niski
2010-01-12 23:38:50
0 0
starosta dał rady pojechać do krakowa, choć przecież most nie jest powiatowy, ani droga (czy to koło midrewu czy przez pasierbiec) nie jest powiatowy. Może by tak ktoś zapytał Wójta Pazdana czy on wybrał się z wizytą do ZDW żeby uzyskać cokolwiek? chociaż, głupie pytanie, przecież Wójt napisał, że wykonawca się ze zobowiązań (m.in. należytego utrzymania objazdu koło midrewu) wywiązuje.
Odpowiedz
kasik
2010-01-13 01:01:39
0 0
A prawda jest taka,ze wszyscy są pokrzywdzeni>jak widzę jak wyglądają pola tych ludzi to mnie szlag trafia,a jak pomyślę ile nerwów codziennie to kosztuje to szkoda gadać...Już nie mówiąc o tym jak będą wyglądały nasze samochody po roku jeżdżenia po tych dziurach...
Odpowiedz
StarostaWeselny
2010-01-13 05:43:06
0 0
Pazdan na taczki i SRRRU!
Odpowiedz
jimbo
2010-01-13 07:03:57
0 0
No i czy te spotkania w ZDW coś dają? Czy coś się zmieniło? Niestety nic. Zostało zawalone jeszcze przed remontem i nie usprawiedliwiam tu nikogo. Droga z Młynnego do Limanowej leży na terenie Gminy Limanowa, na terenie Powiatu Limanowskiego, Województwa Małpolskiego.
Odpowiedz
Rasputin
2010-01-13 09:55:34
0 0
Panie i Panowie...powiem wprost - remont mostu był potrzebny, a objazd przez Pasierbiec i 'michurówkę' to jedyne dwa rozwiązania, które wchodzą w gre. Nie wiem w czym jest problem ?. Że niby mają samochody przefrunąć nad drogą osiedlową ?. A to mieszkańcy tą drogę i mostki wybudowali ?. Że 40-60 cm pola rozjeżdżone ?. Jakoś tam wielkich upraw w lecie nie widziałem. Wbijanie palików jest zajebiście prospołeczne. Jedynym minusem był start budowy w zimie, bo od wiosny do jesieni ludzie by się najnormalniej przyzwyczaili do objazdów, a tak od razu dostali z grubej rury śnieg i lód na drogach. O jakich pozwach do sądu piszecie ?. Pienicie się o objazdy - ja codziennie tamtędy przejeżdżam i żyje-czasem stoje dłużej, czasem jadę przez Pasierbiec, a czasem wjeżdżam w zabłocone pobocze-i co z tego???...za rok most będzie gotowy i po problemie. Dziwna jest natura Polaka-wszędzie widzi problem i teorię spiskową.
Odpowiedz
gloves
2010-01-13 10:03:39
0 0
Wszędzie gdzie robią remont mostu potrafią postawić obok zastępczy most ostatnio most w Dobrej , koło nowego targu na słynnej Zakopiance ,a w Limanowej tylko władze autka zmieniają to jest polityka .Że po oranym już gospodazom jeździć to tylko w polsce możliwe , a policja w ciepłych autkach się grzeje po krzakach zamiast pilnować tego objazdu ! ahhh szkoda gadać tylko współczuć.
Odpowiedz
Daro
2010-01-13 11:23:40
0 0
a ja się wcale nie dziwię że mieszkańcy zabijają swoje pola palami bo nie oszukujmy się gdyby komukolwiek z nas tak robiono to pewno tez tak byśmy postąpili, a co do kładki to owszem jest ale tylko dla robotników i przejście przez nią czasami jest zabronione dla mieszkańców. Wracając do mieszkańców czy nie warto by tym ludziom zaproponować jakieś rekompensaty finansowej za zniszczenia na ich polach , przecież nie wierze że nie można by się z nimi jakoś porozumieć !!!!
Odpowiedz
smutny2010
2010-01-13 12:00:55
0 0
A mnie ciekawi czemu na znakach jest informacja że objazd ma długość 3 km gdy jadąc przez Pasierbiec dokładamy znacznie więcej ok. 7 km
Odpowiedz
andzia287
2010-01-13 14:38:54
0 0
StarostaWeselny:zgadzam się z Tobą :) tylko do Pana Wójta dołączyć jeszcze Starostę i Panią Nowogórską :) wbijanie palików nic ludziom nie da, tak samo jak znak zakazu, bo i tak nikt go nie będzie respektował, co do ciężarówek to rzeczywiście przesada,takim to niech wlepiają grube mandaty, patii: zgadzam się z Tobą co do tego, że objazd przez Pasierbiec zimą jest niebezpieczny i ja nie zamierzam ponosić konsekwencji tej błędnej decyzji urzędników
Odpowiedz
harnas
2010-01-13 18:15:19
0 0
smutny chyba musiałeś buksować że tyle kilometrów naliczyłeś. Zeniu dobrze piszesz za rok będzie po sprawie droga ma swój pas drogowy i te rurki są nie w porządku, żal tylko tych dzieci ale odwilże są nie uniknione najgorzej będzie na wiosnę, jeździć przez Pasierbiec i nie narzekać bo z tego co czytam tu to tylko to wam dobrze wychodzi
Odpowiedz
Rasputin
2010-01-14 07:57:11
0 0
Bardzo długo mówiono o planowanym remoncie mostu. Zastanawia mnie dlaczego nikt nie wpadł na taki pomysł aby np umieścić rok wcześniej informację w mediach, że 'od - do' most będzie zamknięty i w związku z tym prosi się wszystkich mieszkających od strony Bochni i Łososiny Dolnej,a pracujących po stronie Limanowej i dojeżdżających samochodami osobowymi o zgłaszanie się do np szkoły w Młynnem gdzie mogliby uzyskać np za 50 zeta jednorazowo, identyfikator uprawniający do przejazdu przez 'michurówkę'. Reszta przypadkowych kierowców osobówek, busów i ciężarówek jazda przez Pasierbiec albo mandat jak się któryś 'wychyli'. Dlaczego tak?. Po pierwsze za te 50 zeta od łba można wynająć kogoś do pilnowania objazdu, po drugie 'busiarze' kasują za bilety, więc niech jeżdża przez Pasierbiec bo nie jeżdżą za 'swoje', a po trzecie co do ciężarówek to w każdej firmie tak się planuje jazdy, że są one opłacalne i te parę kilosów nikogo nie zbawi. Sam jeżdże 'muchurówką' codziennie i dałbym nawet 100 zeta, żeby mijać się z osobówkami, a nie małymi 'dostawczakami' i busami-jeden z nich dzisiaj zaliczył rów i się zrobił niezły korek. Mieszkańcy osiedla mieliby lżej i nie mieli by uczucia totalnego olania przez 'włodarzy', a kierowcy nie rzucaliby mięsem podczas mijanek. Pojawi sie pewnie pytanie - dlaczego miałbym płacić 50 zeta z powodu czyjegoś remontu. Niby tak...ale...50 zeta na rok to jest dużo za wygodniejszą jazdę ?. Nie sądzę.
Odpowiedz
kaja88
2010-01-14 08:32:40
0 0
Najlepiej będzie jak zamkną ten objazd! A Rasputin to pisze jakby sie wczoraj urodzil, nie rozumiem co masz na myśli ze busiarze nie jeżdzą za swoje. Owszem kasują za bilety bo taka ich rola, po to są! Jadąc przez Pasierbiec straci 10-15 minut a przecież obowiązuje jakiś rozkład jazdy! Najlepszym rozwiazaniem było by wprowadzenie zakazu ruchu z tabliczką nie dotyczy mieszkańców oraz komunikacji busowej!
Odpowiedz
Rasputin
2010-01-14 08:38:27
0 0
Nie jeżdżą za swoje tylko za kase z biletów, a co do rozkładów jazdy to bez przesady z tą punktualnością ;). Poza tym właśnie busów powinien dotyczyć zakaz wjazdu na 'michurówkę', bo jeszcze nie widziałem, żeby przez osobówki się zator zrobił tak jak dzisiaj rano.
Odpowiedz
kaja88
2010-01-14 08:57:57
0 0
Jakby cieżarówki nie jeździły tamtędy to żaden bus nie zaliczył by rowu. Kierowca busa ktory chciał sie minąć z małą cieżarówką zjechał trochę więcej na pobocze i gotowe .Nie trzeba ciezarowek bo kierowcy osobowek ktorzy jezdza tamtedy nie potrafia zjechac troche wiecej bo sami mogli by skończyć jak ten bus!!! Rasputin a Ty myślisz ze busiarze leja wode do baków??? Objazd powinien być zamknięty. Tylko mieszkańcy i busy KTÓRE I TAK MAJA POZWOLENIE NA JAZDĘ TAMTĘDY!
Odpowiedz
limonovion
2010-01-14 09:12:00
0 0
kaja88 gdyby babcia miała wąsy to byłaby dziadkiem.....a władza gdyby była gospodzarzem z prawdziwego zdarzenia to nie byłoby tego co jest napewno , no ale może władza też ze wsi zabłoconej pochodzi... więc nic nie razi tutaj wszystko jest okey!!
Odpowiedz
nieznany
2010-01-14 09:21:51
0 0
wladzy trzeba pogratulowac. gdyby ktos z nich musial codziennie tamtedy jezdzic to moze inaczej by to wygladalo
Odpowiedz
patii
2010-01-14 10:46:18
0 0
Kaja88-nikt z nas na wodzie nie jezdzi,więc albo wszyscy przez pasierbiec ,albo wszyscy przez osiedle!!!
Odpowiedz
harnas
2010-01-14 11:36:51
0 0
Od jakiegoś czasu pisze żeby wszyscy jeździli przez Pasierbiec, spalisz troche więcej a tym objazdej i tak się korkuje, więc to samo wychodzi a ile mniej nerwów.
Odpowiedz
pinokio
2010-01-14 12:20:33
0 0
Wiesz co 'Rasputin'? Podziwiam cię. Masz wyobraźnię. Powinieneś bajki pisać. Chciałbyś pewno sam jeździć przez 'michurówkę' Sam na drodze. Co za rozkosz. Pan i władca. Smieszne. Wszyscy przez Pasierbiec a 'Rasputin' prez 'michurówkę' Może niedługo też będziesz 'smigał' przez Pasierbiec i też się nie wychylisz.
Odpowiedz
Rasputin
2010-01-14 12:58:23
0 0
pinokio...nie chcę tamtędy jeździć za darmo i nie sam. Polecam ćwiczenia na zrozumienie tekstu czytanego.
Odpowiedz
Julek
2010-01-14 20:45:13
0 0
Rasputin masz rację. Kto chce jechać skrótem powinien zapłacić. Jedna uwaga, jak będziesz przejeżdżał skrótem koło mojego domu też musisz zapłacić. Za wszystkie drogi osiedlowe płacić, a jak kogoś nie stać to niech nie jeżdzi. Dalej ciągnąc niech jeżdżą tylko bogaci? A przyszło Ci do głowy, że my kierowcy już podatkiem w paliwie zapłaciliśmy za dojazd do Limanowej najkrótszą drogą, a ten co nam ją zamknął za te pieniądze powinien uruchomić najkrótszy objazd. A pieniądze na to ma, dostał na wykonanie objazdu i zrekompensowanie szkód w polach. A ze woli te pieniądze zostawić sobie to powinny się tym zająć organy ścigania.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-01-14 21:12:58
0 0
Ta sprawa powinna się pojawić w prokuraturze jak można nakazać i dać zgodę ludziom jeździć po trawie, wo gule podpisać przejazd na rok czasu droga wąska dwustronnie gdzie bezpieczeństwo mieszkańców co maja powiedzieć mieszkańcy ze przez ich działki nieruchomości przejeżdżają pojazdy. Okazało się ze ludzie wbili paliki bo nie pozwolą żeby przez ich działki ktoś przejeżdżał. Inne były uzgodnienia. Starosta jako włodarz powinien przywołać do porządku tych co bez przygotowania konkretnego i uzgodnień podpisali przejazd przez Młynne. Czy tak można bezkarnie działać.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-01-14 21:17:57
0 0
Na osoby które nie respektują prawa jest immunitet w limanowej..........
Odpowiedz
konto usunięte
2010-01-14 21:20:33
0 0
Proszę wytłumaczcie mi bezpieczeństwo na tej drodze, nawbijanych palików ale rozumiem tych ludzi oni nie pozwolili na przymusowe rozjeżdżenie drogi. Czy wzięto ich siła jak za..........
Odpowiedz
MIKI123
2010-01-14 21:41:27
0 0
LECZ SIE tobi,jesli wedlug Ciebie bronienie swojej wlasnosci jest zalosne...
Odpowiedz
Aska71
2010-01-18 21:13:37
0 0
Czy ktoś wie jakie są wyniki dzisiejszego spotkania w powyższej sprawie?
Odpowiedz
szyszka
2010-01-18 23:21:04
0 0
Jak zwykle zawalili urzędnicy. Za źle podpisany i wynegocjowany przetarg winę jak zwykle ponoszą szarzy ludzie. Błędy jakie bym im wytknął to: 1. Zgoda dla GDD w Krakowie na objazdy przez Pasierbiec i to nieszczęsne osiedle przez gminę Limanowa - gdyby zgody nie było byłby tymczasowy most. .... a obecnie remontowany most musiał być natychmiastowo rozebrany bo dalsze użytkowanie groziło katastrofą budowlano-komunikacyjną!! 2. Niejasności w utrzymywaniu przejazdu przez osiedle - po czyjej stronie gminy czy Generalnego Wykonawcy? Jakie są aspekty prawne? 3. ... a wystarczyłoby parę ciężarówek do umocnienia poboczy (koszt kilku tys zł) - droga byłaby szersza, zyskaliby i kierowcy i mieszkańcy. 4. Urzędnicy chcąc ratować stołki wymyślają zakazy wjazdu - które i tak i tak nie byłyby respektowane, a ich łamanie ciężkie do udowodnienia, lub objazdy przez śliską drogę przez Pasierbiec - żenada... a kierowcom nikt nie zabroni przejazdu osiedlową drogą gminną... 5. Wg mnie wystarczyło by trochę życzliwości, chęci pomocy ze strony gminy jak i mieszkańców, wydania paru tysięcy złotych z gminnej kasy na umocnienie poboczy i problemu by nie było - tylko, że każdy upatruje w tym jakiś interes, co przyoszczędzimy pójdzie na ekstra dodatki do pensji urzędniczej, a za rok ludzie i tak zapomną o problemie...
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Objazdem tylko mieszkańcy?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in