Baner
23°   dziś 20°   jutro
Niedziela, 05 maja Irena, Waldemar, Iryda, Tamara

Nie ustąpił pierwszeństwa, motocyklistka śmigłowcem zabrana do szpitala

Opublikowano 05.04.2016 07:12:28 Zaktualizowano 04.09.2018 19:05:28 top
15 14459

Rogoźnik. W niedzielę mieszkaniec Słopnic nie ustąpił pierwszeństwa i zderzył się z motocyklem, którym kierowała kobieta. 24-latka śmigłowcem została zabrana do szpitala w Krakowie.

Do zdarzenia doszło w miejscowości Rogoźnik (gmina Nowy Targ).

- Kierujący samochodem osobowym marki Skoda, 49-letni mieszkaniec Słopnic, wykonując manewr skrętu w lewo, nie ustąpił pierwszeństwa przejazdu motocyklowi marki Kawasaki, kierowanemu przez 24-letnią mieszkankę Piekielnika - poinformowała Komenda Powiatowa Policji w Nowym Targu.

W wyniku zderzenia motocyklistka doznała wielonarządowych obrażeń ciała i została przetransportowana śmigłowcem do szpitala w Krakowie.

Komentarze (15)

konto usunięte
2016-04-05 08:02:23
9 6
@limanowa1
@LUMPEX
@AdamKnight

Głupio wam teraz ? Jak widać bezmòzgi nie większe od was nie tylko na motorach. A może znów jest świadek co widział jak dziewczyna jechała 100 przez rynek na jednym kole ?
Odpowiedz
34607szczawa
2016-04-05 08:25:35
1 6
Jest coraz wiecej motocyklistow na drogach i bedzie coraz więcej wypadkow. Wczoraj wracajac z Łacka wyprzedzilo mnie 4 motocyklistow, nawet nie wiedzialem ze jadą za mna (tak zapierdzielali). Ostatni otarl sie prawie o moje lusterko. Wystarczy zebym delikatnie zjechal w lewo ( bedac dalej na swoim pasie) i mozna by go zbierac z drogi. Luk drogi, podwojna ciagła i predkosc wieksza niz dopuszczaja przepisy.
Mozecie przerzucac sie argumentami ale motocykle sa wszedzie i idioci tez tak samo jak samochody i ich kierowcy.
Odpowiedz
AdamKnight
2016-04-05 08:38:39
6 4
A co ty, KURI, głupi jesteś?
Odpowiedz
FMX650
2016-04-05 08:40:34
2 6
Motocyklistce życzę szybkiego powrotu do zdrowia.
Odpowiedz
maro
2016-04-05 09:21:18
3 4
No i gdzie te komentarze, że kierowca samochodu to: 'bezmózgi dawca', 'mongoł', 'że trzeba się z tego cieszyć', że 'trep co kupił se składaka' i inne? Nie doszło do piszącego artykuł, że kierowca samochodu chciał się popisać? Czyżby zabrakło 'świadków', że zamiast na czterech to jechał na dwóch kołach?
Jak sami widzicie bardzo łatwo jest wieszać na kimś psy i wyzywać od nie wiadomo jakich a nikt się nie zastanowił tak samo jak w przypadku motocyklisty w Limanowej, że oprócz złej oceny wykonania danego manewru w tym przypadku coś innego mogło wpłynąć na podjecie takiej a nie innej decyzji kierowcy samochodu. Nie można napisać po prostu notki, że to czy to się stało, że doszło do takiego a takiego zdarzenia jak się nie było świadkiem sytuacji tylko trzeba walnąć temat 'jazdy na jednym kole', trzeba dopisywać, że 'chciał się popisać'. Co innego gdy jest oficjalne stanowisko biegłego, policji to ok sprawa jest wtedy jasna i klarowna.
Szybkiego powrotu do zdrowia dla motocyklistki.
Odpowiedz
wikijuda
2016-04-05 10:43:18
7 5
Strach mijać się z kimś kto ma KLI na tablicach.
Niezależnie czy jedzie na dwóch, czy na czterech kołach.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-05 10:49:21
9 2
No piękne, artykuł o tragedii na drodze stał się polem do popisów do bronienia majtka z poprzedniego artykułu przez trolli, którzy nie mogą przeżyć, że ich kolega kozak został tam zbesztany. Tylko ja tutaj nie widzę żadnego związku. Tylko co tragedia tej dziewczyny ma wspólnego z tamtym Jareczkiem? Bo oboje jeżdżą na motocyklach? To faktycznie jest powalająca wasza logika.
1. Tam była wina Jareczka bezsprzeczna. Tu nie ma winy dziewczyny.
2. Tutaj wypadek stał się z powodu dwóch pojazdów. Jareczkowi nikt nie wjechał - sam się wywalił.
3. Wymuszenie - wina kierującego samochodem, a popisy Jareczka - jest różnica?

Moglibyście sobie darować wasze pretensje i żale, naprawdę, bo tutaj naprawdę stała się tragedia. I to nie zmieni tego, jak zachował się Jareczek.

Skoro wy wykorzystujecie tragedie dziewczyny do bronienia Jareczka, to naprawdę jest mi was żal, że jesteście tak podłymi ludźmi.

Niewiadomo, ile dziewczyna jechała, czy 40km/h, czy 100km/h. Wszak jeśli jest wymuszenie to prędkość ofiary nie ma znaczenia, bo ten wjeżdżający na drogę z pierwszeństwem jest zobowiązany ustąpić każdemu na tej drodze, nawet jeśli porusza się pod prąd. Tak kiedyś orzekli biegli.
Gdyby jechała wolno, to mogłaby się raczej zatrzymać i nie byłoby raczej takich uszkodzeń ciała, ale oczywiście mogła jechać wolno i też mógł się zdarzyć taki wypadek. Tego na razie nie wiemy. Jeśli np. przekroczyła prędkość o 20km/h, to na pewno inaczej będziemy postrzegać sytuację, a wina i tak nadal będzie po stronie kierującego samochodem.

Nie wykorzystujcie tej tragedii do bronienia Jareczka.

@Kuri, jeśli dla ciebie nazwanie Jareczka bezmózgiem było jednoznaczne z twierdzeniem, że wszyscy kierujący samochodami są święci - to współczuje logiki, bo masz po prostu za mało zwojów nerwowych. A raczej nie, masz ich dużo, ale wszystkie przepalone.
Twoje demagogiczne argumenty trafią jedynie do ludzi, którzy uważają Jareczka za kozaka.

Najczęściej na tym portalu są wypadki z udziałem samochodów osobowych i nikt nigdy nie zostawia suchej winy na winnych takich wypadków. Wasze żale i pretensje są dziecinne i żenujące.
Jeśli chcecie bronić Jareczka, to w tamtym temacie. To wy wybielaliście go tam, a tutaj nikt tego kierowcy nie wybiela, więc tym gorzej się ośmieszacie.
Odpowiedz
konto usunięte
2016-04-05 11:34:02
3 7
@Cooba000 wytłumaczył bym Ci co wspólnego maja te dwa artykuły ,jednak twoj poziom inteligencji jest na poziomie wysepki przy starostwie a z pewnością nie większy niż suma trzech ostatnich cyfr twojego nicku więc odpuszczam.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-05 11:47:00
9 2
Tu się mylisz:
1. Wytłumaczyłbyś, ale nie jesteś w stanie, bo:
a) bo jesteś za głupi,
b) bo nie masz, czego tłumaczyć.
2. Po moich komentarzach i twoich widać, kto jaki reprezentuje ze sobą poziom inteligencji - zostałeś zaorany.
3. Ośmieszasz się tymi dziecinnymi komentarzami - zresztą niepierwszy raz. A twoje słabe sarkazmy pokazują twój niski poziom.

Mam nadzieję, że taka forma odpowiedzi w punktach i podpunktach sprawi, że zakapujesz, co odpisałem.

Na koniec: twój poziom inteligencji ma taką wartość, co sens twojego nicku.
Odpowiedz
toretto10
2016-04-05 16:11:57
1 0
do 'wikijuda' albo jestes z KBC jasnie idealnych kierowców ze zal d***e sciska juz ja widzialem ich kulture i przepisowe jazdy. a po drogie nie komentuj jak nie masz nic madrzejszego do powiedzenia kazdemu nieszczescie sie przytrafic moze. A motocyklistce szybkiego powrotu do zdrowia ;)
Odpowiedz
AdamKnight
2016-04-05 21:37:32
2 0
Maro. Miałem nie odpisywać, ale jakoś tak sobie pomyślałem, że pozwolę Ci zmądrzeć. Tobie, a także podobnym Tobie nierozgarniętym typom. Na pewno tu zaglądają, więc przejdźmy do rzeczy. Pytasz czemu teraz nie piszę, że się trzeba cieszyć, czemu nie jadę po kierowcy samochodu i dziwujesz się straszliwie. Tam pisałem, a tu nie. No jak to? Otóż podstawowa różnica to okoliczności. A właśnie. Okoliczności. Powoli coś się klaruje? Nie? To na spokojnie: tam, w poprzednim artykule mieliśmy kolesia, który chciał się popisać. Stwarzał zagrożenie, świadomie i dobrowolnie ryzykował. Takiego dokonał wyboru i nie działał pod żadną presją. W konsekwencji nie udało mu się popisać, a wręcz przeciwnie - na pewno mu teraz wstyd (a przynajmniej taką mam nadzieję). Chodzi mi o to, że jeżdżą takie pajace, myślą że są tacy fajni, bo staną na jednym kółku, ruszają z piskami, wchodzą w zakręty na ręcznym (bo to samo się tyczy buraków w samochodach) i żaden nawet nie pomyśli, że coś może pójść nie tak. A później zdziwienie - ojej, co się to stało? Ano stało się, co się mogło stać. I nadal nie mieści się w małych główkach. I przyjdzie jeden z drugim i jeszcze będzie go bronił, że błędy każdy popełnia. Ale co innego popełnić błąd, a co innego samemu się o niego prosić w przeświadczeniu, że błędy to tylko inni popełniają. W tym artykule nie znamy okoliczności, więc nie komentuję.
Odpowiedz
maro
2016-04-06 01:23:10
2 2
@AdamKinght
Też miałem nie odpisywać, ale też pozwolę Ci się mądrzyć. Debile podobni do Ciebie jak widać sieja się sami i niestety trzeba nad tym ubolewać. Mózg jest po to żeby go używać, ale żeby go używać to niestety trzeba go mieć !
Oczywiście Ty i osoba która napisała ten i poprzedni artykuł byliście naocznymi świadkami zdarzenia i można powiedzieć, że była to relacja niemal, że na żywo i tutaj w tym artykule nie masz pożywki, której nie dał Ci autor. W poprzednim przypomniał sobie, że dzień wcześniej miało coś takiego miejsce to sobie popisał i puścił wodze fantazji wierząc bezgranicznie swoim informatorom pisząc o jeździe na jednym kole o popisach. Gdyby tutaj napisał, że kierowca samochodu 'chcąc się popisać swoimi umiejętnościami i nieudolnym driftem doprowadził do wypadku' to miałbyś już pole do popisu i wzbogacenie swoich wypocin o kolejne wyzwiska.
Klaruje się sytuacja czy jeszcze nie? No to zrób krok dalej. Tutaj mamy tylko notatkę policji co się stało i sam przyznałeś, że 'W tym artykule nie znamy okoliczności, więc nie komentuję' a w Limanowej redaktor oczywiście był świadkiem wiec nie było sensu pofatygować się po informację od Policji żeby poznać zdanie profesjonalistów. Gdyby ze strony Policji wyszedł komunikat, że zrobił to czy to, że zachował się tak a nie inaczej, że brawura była przyczyną tego zdarzenia to nawet bym się słowem nie odezwał, ale niestety rzetelność autora pozostawia wiele do życzenia. Bardzo łatwo jest kogoś oczernić i dawać pożywienie hienom takim jak Ty do zwyzywania kogoś.
Trzeb trochę pomyśleć logicznie, no ale do tego jest potrzebny mózg i to tyle bo nie chcę za bardzo obciążać Twoich zwojów mózgowych bo byś musiał się ustawić w kolejce po rentę na głowę no chyba, że ją już masz.
Odpowiedz
Cooba000
2016-04-06 01:32:22
2 1
Ech, zniesmaczony jestem...komentarzem powyżej.
Odpowiedz
AdamKnight
2016-04-06 08:39:29
1 0
Tak, maro, zgadzam się z Tobą. Dałem Ci plusika nawet. O to właśnie chodzi.
Odpowiedz
lisek30111
2016-04-07 10:23:36
0 0
,,KURI' popieram każdy twój komentarz a szczególnie pierwszy jest dobry!!! ;) pozdrawiam
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Nie ustąpił pierwszeństwa, motocyklistka śmigłowcem zabrana do szpitala"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in