17°   dziś 23°   jutro
Piątek, 29 marca Wiktoryn, Wiktoryna, Helmut, Eustachy, Zenon

Jan Puchała zostanie doktorem?

Opublikowano 25.09.2015 14:07:36 Zaktualizowano 04.09.2018 20:15:28 pan
60 19599

Limanowa. Jan Puchała zamierza zdobyć tytuł doktora. Informacje na ten temat krążyły od maja ub. roku, gdy starosta bez powodzenia startował w wyborach do Europarlamentu. Z nami nie chciał o tym rozmawiać, natomiast mówi o tym oficjalnie w dzisiejszej „Gazecie Krakowskiej”. 

W dzisiejszym wydaniu „Gazety Krakowskiej” można przeczytać o wykształceniu lokalnych samorządowców. Z artykułu dowiadujemy się, że starosta Jan Puchała jest w trakcie pisania rozprawy doktorskiej, a także że jako jedyny spośród „limanowskich VIP-ów” dzieli się swoją wiedzą, prowadząc wykłady dla studentów Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Biznesu w Ostrowcu Świętokrzyskim - tej samej, na której parę lat temu starosta sam zdobywał dyplomy.

W oficjalnym życiorysie Jana Puchały znajdują się szczegółowe informacje na ten temat. Starosta - „autor i współautor kilku publikacji naukowych” - zdobył tytuł licencjata w Wyższej Szkole Biznesu i Przedsiębiorczości w Ostrowcu Świętokrzyskim (Wydział Pedagogiki i Nauk o Zdrowiu, kierunek resocjalizacja), studiował też na Wyższej Szkole Ekonomii, Turystyki i Nauk Społecznych w Kielcach (Wydział Ekonomiczny, kierunek ekonomia, specjalność; gospodarka i administracja publiczna), ponadto ukończył studia podyplomowe (ekonomia menadżerska, finanse i rachunkowość w zarządzaniu przedsiębiorstwem) na WSBiP w Ostrowcu Świętokrzyskim, a także dodatkowo wychowanie fizyczne na tej samej uczelni.

Jak informowaliśmy we wcześniejszych publikacjach, wykształcenie samorządowca z Podłopienia sporo kosztowało podatników - na studia magisterskie i podyplomowe starosta otrzymał z budżetu powiatu łącznie blisko 15 tys. złotych.

Gdy jakiś czas temu chcieliśmy porozmawiać ze starostą na temat doktoratu, odmówił jakiegokolwiek komentarza, stwierdzając że jest to jego „prywatna sprawa”. Niedawno chcieliśmy się umówić z Janem Puchałą na wywiad - wysłaliśmy zagadnienia, by starosta mógł się przygotować, a wśród nich znalazła się m. in. kwestia jego wykształcenia. Niestety, Jan Puchała nie zechciał z nami porozmawiać.

Dziś czytamy w „Gazecie Krakowskiej”, że starosta pisze swoją rozprawę, jednak o jej szczegółach póki co nie chce mówić. - Praca powstaje na wydziale zarządzania jednej z najbardziej prestiżowych uczelni technicznych w Polsce. Nauką zajmuję się w czasie wolnym. Jak się obronię, dowiecie się pierwsi - starosta mówi z uśmiechem dziennikarzowi „GK” - skądinąd osobie, która jeszcze niedawno pracowała w Starostwie Powiatowym w Limanowej na stanowisku odpowiedzialnym m. in. za kontakt z mediami i opracowywanie materiałów na stronę internetową urzędu, a więc „nieformalnego” rzecznika prasowego, którego do Limanowej ściągnięto aż z Tarnowa.

My nieoficjalnie dowiedzieliśmy się - ze źródła w samej uczelni - iż starosta otwarł przewód doktorski na Akademii Górniczo-Hutniczej im. Stanisława Staszica w Krakowie. Rzecznik AGH nie zechciał jednak przekazać nam oficjalnych informacji w tej sprawie, powołując się na ochronę danych osobowych.

Z uczelnią od lat związany jest prof. dr hab. inż. Antoni Tajduś, pochodzący z Tymbarku. Wcześniej (w latach 2005/06 i 2011/12) pełnił funkcję rektora AGH, a obecnie jest kierownikiem Katedry Geomechaniki, Budownictwa i Geotechniki na Wydziale Górnictwa i Geoinżynierii. Jednocześnie pełni funkcje Przewodniczącego Centralnej Komisji do Spraw Stopni i Tytułów (w kadencji 2013-2016).

Obecnie jedynym samorządowcem z Limanowszczyzny z tytułem doktora jest Władysław Sadowski, wójt gminy Kamienica. Z kolei wójt gminy Tymbark, Paweł Ptaszek czeka na obronę swojej pracy doktorskiej.

Komentarze (60)

kpiarz
2015-09-25 15:06:41
5 14
Przypomniała mi się stara polska komedia pt. 'E=mc²' :)
Odpowiedz
radna1964
2015-09-25 15:13:37
3 7
hahahahahahah ale jajca 'Kariera Nikosia Dyzmy'NA ŻYWO . Ciotka z ameryki niedoszły polityk,europoseł teraz doktorem, potem może profesor....a u Spyrki jak pracował to zakrapiane imprezki i WYGŁUPY CALE ZYCIE. Co za koleś.......
Odpowiedz
Hiena
2015-09-25 15:18:46
3 9
No cóż, 25 lat demokracji poluzowało dostęp do edukacji bardziej niż socjalizm, dzięki temu mamy w kraju na kopy magistrów, doktorów itp.niestety jest to kadra z poziomem wiedzy rozwielitki.
Odpowiedz
radna1964
2015-09-25 15:20:41
3 7
BY NIE WYJŚĆ NA NIEUKA magistra 'dorabiał 'gdy zaczynał prace w Starostwie. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA CO ZA KOLO....DO KOŃCA KADENCJI STAROSTY WYJDZIE PROFESOREM ..ECH TEN JAN 'DYZMA'
Odpowiedz
roofWoow
2015-09-25 15:23:43
1 3
A może to chodzi o to jak w piosence LIROY:
'...mam do ciebie małą sprawę
nie będę ściemniał chodzi o zabawę
na kawę chcę zaprosić ciebie dziś wieczorem
będę doktorem, będę doktorem
będę cię badał z tyłu i z przodu
pokażę ci tylnie siedzenie samochodu ...' :)
Odpowiedz
peres
2015-09-25 15:33:03
2 2
Ale jaja, ale jaja.... Jakby się tak przyjrzeć, to może? Nie! następne pytanie proszę....
Odpowiedz
peres
2015-09-25 15:34:25
2 1
Kurczę, co będzi0e, jak jeszcze zacznie ludzi leczyć...? Z tymi doktorami, to nigdy nie wiadomo,hihihi....
Odpowiedz
konto usunięte
2015-09-25 15:39:31
1 1
Nie wierzę w tę informację.
Zdobycie tytułu doktora wymaga nie lada poświęceń i czasu.....Żeby w ogóle się dostać na 'doktorat 'to trzeba mieć wspaniałe wyniki już na studiach magisterskich.Niestety nie każdy może to osiągnąć pomimo chęci.
Może chodzi o tytuł 'Doctor honoris causa'....za wybitne osiągnięcia Pana Jana na polu zawodowym.
Odpowiedz
konto usunięte
2015-09-25 15:46:59
2 3
Podejrzana jest też ta Uczelnia w Ostrowcu Świętokrzyskim.
Pan Starosta bardzo propaguje ją w Limanowej...Może władze tej uczelni same zaproponowały Panu Janowi dalszą edukację ,by swoją karierą i twarzą ją promował:)
Odpowiedz
konto usunięte
2015-09-25 15:51:57
1 2
Przepraszam....teraz udało mi się doczytać ,że DOKTORAT robi na AGH-U :):)
No cóż......pewnie na innych uczelniach nie byłoby szans :)
Odpowiedz
Doradca
2015-09-25 15:53:47
1 6
To nie było żadną tajemnicą.

Pan Starosta zdobywa kolejne szczeble kariery naukowej w zatrważająco szybkim czasie.

Zdolnego mamy Starostę .
Odpowiedz
kpiarz
2015-09-25 16:14:02
3 6
W Ostrowcu Świętokrzyskim nie ma studiów III stopnia. W przeciwnym wypadku Pan Starosta już by miał doktoratów co najmniej tyle samo, ile tytułów magistra. Papier wszystko przyjmie za odpowiednia stawkę...

Pochwalić się tytułem doktora - bezcenne. Za wszystko inne zapłacą wierni podatnicy.

A mawiał dziadek - nie pomogą doktoraty, kiedy człowiek durnowaty. I miał chłop rację :)

Czekam teraz kiedy kolejne tytuły (oczywiście za nasze pieniądze) będzie zdobywał Pan Uryga, który wstępował w progi starostwa jako technik. Swoją drogą ciekawe jak to jest, że do bycia członkiem zarządu Starostwa Powiatowego wystarczy wykształcenie średnie, natomiast do piastowania jakiegokolwiek innego w wydziałach starostwa wymagane jest wyższe. No cóż...
Odpowiedz
konto usunięte
2015-09-25 16:14:09
3 7
Doradco ,wlaśnie to szybkie tempo jest niepokojące :)
Ludzie latami uczą się i męczą,żeby taki tytuł zdobyć,a tu szybko i chyba dość łatwo ,skoro potrafi pogodzić to z wymagającą pracą Starosty.


Pewne jest jedno:władza i kasa przyśpiesza tryb zdobywania tytułów naukowych:)
Ci szarzy i przeciętni obywatele muszą dochodzić do tego krętą, długą i pełną wyrzeczeń drogą.
Tylko czekać ,aż Pan Jan będzie wykładowcą na AGH-u:)
Odpowiedz
sweetfocia
2015-09-25 16:34:47
1 6
Czy można gdzieś poczytać te dzieła starosty, interesuje mnie zwłaszcza to z wuefu?
Odpowiedz
Doradca
2015-09-25 16:52:22
1 6
@ sweetfocia :

Publikacja: ADMINISTRACJA, PRZEDSIĘBIORCZOŚĆ, FINANSE,
JAKO ELEMENTY PROCESU ROZWOJU REGIONU

Paweł Dziekański, Jan Puchała

Tytuł: „Menedżerskie podejście do procesu rozwoju regionu
z wykorzystaniem dostępnych kapitałów finansowych”

„GOSPODARKA LOKALNA DROGĄ
ROZWOJU REGIONU”

Paweł Dziekański, Jan Puchała

„Polityka informacyjna jako element
działań marketingowych na przykładzie
Starostwa Powiatowego w Limanowej”


„SPOŁECZNO- KULTUROWE STUDIA
Z KULTURY FIZYCZNEJ”

Jan Puchała

„Rola turystyki w rozwoju gospodarczym
regionu na przykładzie powiatu limanowskiego”
Wyzwania współczesnego Państwa


Jan Puchała

„Współpraca samorządu
ze szkolnictwem wyższym”
Polityka rozwoju regionalnego w
warunkach integracji europejskiej'

Jan Puchała

„Fundusze unijne na rzecz rozwoju
lokalnego na przykładzie
Powiatu Limanowskiego ”

Jest tego trochę Pan Starosta musi po nocach nie spać, żeby temu podołać dlatego jest jednym z najbardziej podziwianych Starostów w Polsce.
Odpowiedz
juzek
2015-09-25 17:00:56
1 4
Obrona pracy doktorskiej jest zawsze publiczna, więc zachęcam dziennikarzy, żeby się przyjrzeli dokładniej sprawie i śledzili kiedy taka obrona będzie miała miejsce.

Potem utworzyć wydarzenie i niech ludzie się wybiorą z pytaniami. Sama praca też powinna byc dostępna.
Odpowiedz
aviator
2015-09-25 17:02:31
1 3
Władza w Polsce robi sobie z nas jawne jaja... Nie ważne jaki szczebel tego niedowładu umysłowego , od baby z przychodni do ciotki z ameryki, jest tylko jedna zasada : 'mogę wszystko, a nawet jeśli nie mogę to i tak mogę'. Rzesza ludzi kończąc studia na UCZELNIACH WYŻSZYCH, a nie na kursach licencjacko-magisterskich, zaslie głównie mopsy a tu co mamy ? Dajcie nam człowieka a karierę się mu dorobi !!! Nie bój się władzo idzie NOWE !
Odpowiedz
edi60
2015-09-25 17:03:12
2 2
no coz drodzy nic dodac nic ująć zgadzam się z tymi wszystkimi komentarzami ,dadam tylko jedno zwykly smiertelnik niema takich przywilejow i niemoze w tak szybkim tempie zdobywac tytuly naukowe bo komisje inaczej patrza na zwykłego człowieka a inaczej na znane postacie i na wiele bledow w pracy naukowej przymykają oczy ,ale coz tak jest i tak będzie tego niezmiennie ja ani wy tez
Pozdrawiam was
Odpowiedz
gumis
2015-09-25 17:20:15
3 3
ale sa nietorzy zazdrosni .
Odpowiedz
kpiarz
2015-09-25 17:27:14
2 5
Panie @edi60, z jednym się nie zgodzę - komisja nie przymyka oczu na żadne błędy w pracy naukowej, bo żadnych błędów nie ma. Nie da się 'skarcić' samego siebie i nikt nie będzie sam sobie błędów wytykał (pomijam przypadki schizofrenii) . Za to można samemu sobie przyznać dofinansowanie na 'podnoszenie kwalifikacji poprzez dokształcanie' :)
Odpowiedz
gumis
2015-09-25 17:39:14
2 2
niekttuzy sa zazdrosni bo nie maja checi do nauki .
Odpowiedz
zabawny
2015-09-25 17:40:01
1 2
To ja, jak będę zmuszony iść do 'najwyższego' w urzędzie, to jak mam się zwracać,
Wasza Ekscelencjo? czy jakoś tak podobnie. :)))
Odpowiedz
konto usunięte
2015-09-25 17:45:38
1 1
Wasza Magnificencjo :P
Odpowiedz
kluska
2015-09-25 17:57:53
0 4
Koniec świata! Czas iść do spowiedzi!!!
Odpowiedz
takjest
2015-09-25 18:01:06
5 2
Szkoda tylko ze nie patrzycie na to z innej strony. Zamiast sie cieszyc ze mamy staroste ktory sie systematycznie doksztalca a to w dzisiejszych czasach jest niezwykle cenione, to lepiej goscia odrazu obrazic i doszukiwac sie niewiadomo czego.
Odpowiedz
erik
2015-09-25 18:06:13
3 6
doktor parodii i oszustwa czy to oblicze podobne do rosjii oligarcha co mu wszystko wolno i zwykly obywatel co placi za jego zachcianki nie daj Boze wojny wewnetrznych wrogow na pierwszym miejcu zgladzic a co mnie obchodzi czy che byc doktorem czy pacjentem co mysli ze kupi tytul doktora to mu fujara stanie czy lewica poleci na niego jak na casanowe a moze wystarczy isc mu do psychiatry
Odpowiedz
gumis
2015-09-25 18:07:52
1 3
popierm komentarz takjest w tych czasach wyksztalcenie jest wazne .
Odpowiedz
konto usunięte
2015-09-25 18:17:25
0 1
..każdy się rozwija ..jedni naukowo inni samochodowa jeden dr będzie ..a drugi z władców Lexusem zajeżdża aby pełnić zaszczytną dla społeczeństwa funkcję....a tylko 25 lat minęło a co będzie za następne 25 lat..... super bogaci i slamsy ..zgodnie z prawem uchwalanym przez tych pierwszych...
Odpowiedz
GabinetDiet
2015-09-25 18:18:27
2 6
Doktorat u kolegi na AGH dzisiaj wszystko da się załatwić,ale po co załatwiony tytuł który niczemu nie służy.
Odpowiedz
takjest
2015-09-25 18:20:22
4 2
Nie ma potrzeby robic sensacji z zycia prywatnego czlowieka, niech sie szkoli i chwala mu za to bo nie jeden smarkacz popierniczyl edukacje juz w gimnazjum. Ale widze ze tu bardziej dziala zazdrosc, chcesz cos pokazac jeden z drugim to zapraszam na uczelnie kto komu broni.
Odpowiedz
gumis
2015-09-25 18:37:02
1 2
dodbze napisal takjest jak ktos chce to sie szkoli .
Odpowiedz
KaKropka
2015-09-25 18:50:01
0 7
Ale nikt nikomu nie zabrania się szkolić. Jest jedna mała różnica - powinno się to robić za własne pieniądze. Rozumiem, że w czasach młodości Pana starosty nie przykładano takiego znaczenia do studiów. Jednak jeśli odczuwał potrzebę uzupełnienia braków w edukacji, powinien to zrobić za własne pieniądze, a nie nasze - podatników. Jestem w stanie zrozumieć dopłaty do studiów podyplomowych, powinny one rozwijać możliwości i umiejętności pracownika, ale dopłacanie do magisterium (jak to było opisane w artykule) to już po prostu przesada. Sprawa z doktoratem to już nawet nie wymaga komentarza :) Wszystko co trzeba w temacie napisał kpiarz. Zdecydowanie limanowa.in powinna wybrać się na obronę, zdać relację czytelnikom i pogratulować, z pewnością udanej, dysertacji Panu Staroście.
Odpowiedz
drewniany
2015-09-25 19:11:48
0 7
'tak jest' - co dzisiaj jest cenione zdobyte wykształcenie?, usilnie próbujesz bronić i kiepsko ci to wychodzi. Przy dzisiejszym dostępie i sposobie edukacji wykształcenie znaczy bardzo niewiele, jedynie jest potrzebne żeby spełnić wymóg wykształcenia wyższego przy ubieganiu się np. o pracę. Dzisiaj realnie znaczenie mają UMIEJĘTNOŚCI, a zdobyty dyplom ich wcale nie potwierdza.
Odpowiedz
skorpion17
2015-09-25 20:44:06
3 2
Dajcie spokój i powiedzcie od razu że wam nie chodzi o wykształcenie, tylko o osobę starosty. Czekacie tylko jak coś na tym inteligentnym portalu tylko o nim napiszą i od razu się zaczyna wylewanie pomyi. Nie ważne co by o nim pisali dobrze czy źle to i tak jest szansa aby sobie ulżyć i zrobić nagonkę. Jesteście żałośni.
Odpowiedz
mysiula
2015-09-25 20:47:59
3 2
skorpion17 dobrze napisał. Jak ktoś jest niewykształcony i ma wysokie stanowisko to źle. Jak wykształcony i ubiega się o tytuł doktora to jeszcze gorzej. Ludzie wam to nie dogodzi.
Odpowiedz
szymek22
2015-09-25 20:58:27
0 3
Szanowni Państwo. Podobne informacje o działaniach tego pana były znane już dawno, i co. Ktoś jednak głosował na niego w ostatnich wyborach na radnego, więc co? Najwyraźniej wielu osobom to po prostu pasuje. Wszyscy wiemy jak mają się dzisiejsze doktoraty do dalszej pracy zawodowej tych osób. Za przykład podano tu wójta Gminy Kamienica, który jest doktorem od jakiegoś tam nakładania warstw i na wójta się absolutnie nadaje.
Odpowiedz
takjest
2015-09-25 21:01:34
1 2
'drewniany' zgadzam sie z toba umiejetnosci to podstawa, ale niestety zyjemy w kraju gdzie bez odpowiednich papierow w reku nic nie osiagniesz nie benda traktowac cie powarznie, wiec moim zdaniem dobrze ze chlopina sie rozwija bedzie mial wieksza sile przebicia w niektorych kwestiach.
Odpowiedz
takjest
2015-09-25 21:06:24
4 2
a niektorych to poprostu zazdrosc zjada i niewazne na jakiej uczelni i gdzie papier zrobiony bo i tak napewno po ukladach. ZAZDROSC i tyle
Odpowiedz
drewniany
2015-09-25 22:05:22
3 3
jest możliwość komentowania to można sobie 'pojechać' z tekstem i do tego wolność słowa. Studenci walczą o stypendia naukowe, niektórzy o socjalne, jeszcze inni pożyczają, dorabiają żeby uzyskać tytuł zawodowy, a tu masz 15 tysięcy dla gościa, który dostaje taką kasę miesięcznie, to nie jest w porządku i w związku z tym można sobie 'zrobić nagonkę' nie dla samej satysfakcji ale ku przestrodze dla innych bo nowi radni, niedouczeni tez może maja plany dalszej edukacji - ZA SWOJE PROSZĘ!
Odpowiedz
TuronGorski
2015-09-25 22:11:49
2 4
oglosic go blogoslawionym..............................

jak sie bawic to sie bawic...
Odpowiedz
eintracht
2015-09-25 22:37:43
1 3
a ja mam pytanie!!!!! gdzie nasza wspaniala @beachren???

poleruje szampanowki na oblewanie doktoratu????
Odpowiedz
Rys
2015-09-25 22:50:50
0 0
„Austriacki parlament uchwalił w piątek reformę konstytucyjną, która zezwala władzom centralnym na narzucenie gminom przyjęcia migrantów w liczbie sięgającej 1,5 proc. ich ludności.”

Jak by ktoś chciał podobnie u nas ?. To tylko wystarczy zagłosować w tych wyborach na tych co rządzą obecnie.

A tutaj o jakimś dopiero otwartym przewodzie doktorskim. Do tytułu chyba jeszcze daleko.
Odpowiedz
czuszkaszwurnik
2015-09-25 22:56:34
2 4
doktorem? A czemu nie od razu świętym> Santo Subito Janie Puchała
Odpowiedz
radna1964
2015-09-26 01:43:14
2 5
Wiecie jaki będzie temat pracy doktorskiej:

'Od weselnego błazna do sławnego naukowca'.Kariera,życie, twórczość w kontekście magicznej przemiany ciotki z Ameryki na przestrzeni lat.
Praca naukowa Jana Puchały na podstawie autobiografii:)PWN 2015

'Ciotka z Ameryki podbija swiat' PWN 2016

'Ciotka z Ameryki podbija kosmos' PWN 2017

a....
2020 Ciotka z Ameryki obaliła teorie względności A.Eisteina i zdobyła NOBLA:p
Odpowiedz
stak
2015-09-26 07:15:12
0 0
radna 1964, dlaczego od weselnego błazna
Odpowiedz
brzoza1
2015-09-26 08:04:19
1 5
A może tematem pracy doktorskiej będzie pokazanie sposobów unikania spłacania należnych długów?
Odpowiedz
zabawny
2015-09-26 09:17:29
0 3
Życzę szybkiej drogi do, doktora habilitowanego.
A. co? niewolno jest życzyć. :)))
Odpowiedz
skorpion17
2015-09-26 09:46:56
1 0
W ogóle to sam tytuł tego artykułu jest śmieszny 'Jan Puchała zostanie doktorem?' To tak jakby dyskutować na temat' czy za miesiąc będzie padać'? Bezsens. Jaszcze nic się nie wydarzyło a już się robi kocioł. Naprawdę nie rozumiem koncepcji redaktora o co mu w ogóle chodzi? Gdyby było już po to rozumiem informację, że Jan Puchała został doktorem ale w tym przypadku to chodzi chyba tylko o podjudzenie społeczeństwa lokalnego i liczbę wejść na stronkę, a niema to nic wspólnego z rzetelną informacją. Na co poniektórzy liczyli na tym portalu.
Odpowiedz
czuszkaszwurnik
2015-09-26 10:18:30
0 0
Skorpionie - warto by społeczeństwo wiedziało, że osoba publiczna zarabiająca ( z pieniędzy podatników) więcej niż 90% tychże podatników funduje sobie studia za pieniądze podatników.
Odpowiedz
Mr4
2015-09-26 11:25:24
2 0
No racja, doleciało do mnie, że podobno dogadał się już z jakimś pracującym na AGH znajomkiem pochodzącym z Tymbarku, który ma mu w tym pomóc.
Odpowiedz
takjest
2015-09-26 12:08:05
0 0
Tylko madrzy ludzie wiedza ze nauka to klucz do potegi . Ej zazdrosnicy dawac na uczelnie i dorownac panu staroscie.
Odpowiedz
CUDNA
2015-09-26 12:26:42
0 0
Ludzi z chorym sercem i słabymi nerwami prosi się o niewchodzenie w link. hi,hi
http://img5.demotywatoryfb.pl//uploads/201509/1443209019_ykycon_600.jpg
Odpowiedz
skorpion17
2015-09-26 12:37:44
1 1
czuszkaszwurnik - a niech sobie robił z pieniędzy jakich chciał, swoich czy podatników polskie prawo na to zezwala to co wam do tego. Prawa nie zmienimy Jan Puchała też prawa nie ustalał, ale z pewnością go przestrzega. Gdybyś ty miał szansę studiować i część środków ktoś by ci pokrył bo jest taka możliwość to co nie skorzystałbyś?? Jesteście zawistni i tyle, dobrze że się szkoli może my wszyscy na tym pośrednio skorzystamy.
Odpowiedz
brzoza1
2015-09-26 13:32:36
0 0
A może by tak od razu przyznać Panu Puchale tytuł profesora belwederskiego,było by szybko i taniej i jak pisze skorpion 17 my wszyscy pośrednio być może byśmy na tym skorzystali.
Odpowiedz
stak
2015-09-26 13:35:26
1 0
Z tego co wiem to obecny Rektor AGH w Krakowie ma lub miał najprawdopodobniej dom letniskowy na terenie gminy Tymbark
Odpowiedz
mysiula
2015-09-26 13:46:46
0 0
stak - no co ty opowiadasz co za nowina. To trzeba zrobić o tym nowy artykuł na limanowa.in bo to na pewno Puchała mu wybudował, ale wy jesteście śmieszni.
Odpowiedz
mysiula
2015-09-26 13:52:17
1 1
'z tego co wiem' , 'najprawdopodobniej' , żadnych konkretów na tym portalu tylko same ploty i bojcenie nie wiadomo o czym jak baby na jarmarku. Ale czego się tu spodziewać jak sam tytuł i autor tekstu opiera się na pytajnikach??????? a nie na konkretach.
Odpowiedz
drdosia
2015-09-26 15:38:44
0 0
Proponuje przenieść dyskusje na fb, ciekawe ile komentarzy będzie...
Odpowiedz
drdosia
2015-09-26 15:43:00
0 0
Skoro najwyższą władza w powiecie ma tyle poświęconej uwagi to ja proszę jeszcze o ścieżki edukacji i zawodowe członków zarządu powiatu, może być równie ciekawie
Odpowiedz
ebi
2015-09-28 13:31:28
0 0
minęły już czasy kiedy mgr był tytułem o dużej randze - teraz nadchodzą czasy upadku rangi stopnia doktora.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Jan Puchała zostanie doktorem?"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in