joseph9

Dołączyl do portalu:2010-02-24 19:16:50
Ostatnia aktywność:

Komentarze do artykułów:

"Uniosceptycy" z Konfederacji spotkali się z wyborcami na Limanowszczyźnie

Starsze w jest to że ludziom nie zależy na Polsce... To dowód tylko na to że propaganda działa doskonale. Obserwuje Pana Grzegorza Brauna nie od dziś i sądzę, że to osoba naprawdę godna zaufania (z resztą jak cała reszta konfederatów). Mając dzieci naprawdę martwię się o przyszłość i nie przesadzam. To co dziś rozgrywa się w eurokołchozie to czysta patologia... Trzeba tylko chcieć to zobaczyć. Pozdrawiam i... Z Panem Bogiem

2019-05-09- 20:48:53
Bloger odwiedzi Limanową i Nowy Sącz

W takim wypadku jak najbardziej zapraszam na spotkanie. Tam w cztery oczy przedstawić mu argumentami to, że nie ma racji.

2015-01-09- 11:04:11
Ranking zadłużenia. Kto tonie?

Co znaczy ze w Słopnicach są najwyższe podatki bo nie rozumie?

2014-09-26- 14:47:53
Kolejki po zaświadczenia - wydali ich już 11 tys.

- Fisus jest od udupiania małych przedsiębiorstw, bo wielkie koncery nie płacą podatków.
- Od zaswiadczeń niestesty też jest bo tak funkcjonuje nasz chory stystem

Dla fiskuksa przestępca podatkowy to taki kltóry, ma kiepskiego ksiegowego i nie potrafił odpowiednio przekręcić pieniedzy. Ty ADA11 naprawde twierdzisz ze US jest OK???

2014-09-26- 11:49:20
Kolejki po zaświadczenia - wydali ich już 11 tys.

kinia434 - są takie mozliwości co nie zmienia faktu że urzednik to nie 'Nadczłowiek' i powinien sumienni swoje obowiazki wykonywac. Łaski nie robi bo na jego miesce jest tysiące innych. Dostaje wynagrodzeni z moich pieniedzy za Pracę a nie za fochy ze musi mnie obsłużyć. Ma być od, do danej godz na stanowisku pracy i koniec.

A te 2 kolejki w US to faktycznie nieporozumienie.

Wiecie co ludziska. Naprawde najlepszą opcją byłoby wpakowanie sie tam w 100 osób do Naczelnika i zrobinie małego buntu. Zacząć w takich miescach i NAPRAWIAĆ TĄ CHOLERNĄ LIMANOWĄ, a może nawet nasz kraj, a nie siedziec tylko przy komputerach i pisac na forum bo wyżalanie się przed ekranem to do niczego nie prowadzi.

2014-09-26- 10:58:44
Kolejki po zaświadczenia - wydali ich już 11 tys.

'Według naszego Czytelnika, urzędniczka odparła, że dokumenty przyjmują do 14:55, chociaż urząd pracuje do 15:15. Powodem miał być czas na uporządkowanie dokumentów i wyłączenie komputerów.'

K**wa 8 godz to siedzi sie na stanowisku pracy. Komputer wyłącza sie dopiero o 15:15 bo do tej pory płacimy za ich prace. Rano też 0d 8:30 na stonowisku powinno sie siedziec juz po wypiciu kawki a nie dopiero wode gotowac. <wrrrrrrr>

Na budowie jak pracuje od 7:00 to z młotkiem jest o tej godz na stanowisku pracy, a koncze tez o 17:00 a nie o 16:30 z pretekstem ze musze narzedzia pozbierac.

Litości widomo że biurokracja to nie ich wina no ale co to za tłumaczenie.

2014-09-26- 08:48:18
Tłumy wiernych na centralnej uroczystości

Oj ludzie ludzie... Co to ma wspólnego z zacofaniem. Dziś jest ogromna MODA na napiętnowanie Kościoła i narzekanie.

Dużo osób narzeka i źle mówi o kościele ale gdy przychodzi tylko jakaś okrutnie trudna sytuacja w życiu to wtedy każdy odruchowo woła 'Boże niech sie to jakoś dobrze skończy'. KAŻDY gdy tylko bedzie miał np. nie daj Boże nieuleczalnie chore dziecko pierwsze poleci do kościoła się modlić i nie zaprzeczajacie.

2014-09-21- 22:17:56
Pijani opiekowali się dwójką dzieci

serko - zaprzeczyłes sam sobie. Nie mów ze zyjemy w wolnym kraju gdy dochodzi do takich sytuacji. Nasz kraj nie jest wolny, zrozumcie!

Popieram przdmówców. Głupota... Wkrótce po romantycznej kolcji z okazji rocznicy ślubu, po lampce wina tez zabiorą dzieci - świetny prezent z okazji rocznicy.

2014-09-14- 15:27:20
Na kogo zagłosują Korwinowcy w następnych wyborach?

A ja tam dalej będę głosował na KNP.

O tym, że w społeczeństwie jest większość głupich świadczy chociażby frekwencja na tych wyborach. Ludzie myślą że nie pójdą i pokażą że ich to nie obchodzi. No ciekawe co i komu udowodnili. Nie idąc do wyborów i tak zagłosowali bo dali poprostu komuś innemu mocniejszy głos. Nie idą bo twierdzą że PE ich nie obchodzi anie wiedzą że około 70% polskiego prawa pochodzi z PE. Tak więc śmiem stwierdzic, że wiekszość jest naprawde 'głupia'.

Jak ktoś wyżej wspomniał spór pomiędzy PiS i PO to jest tylko w mediach. Do tego PSL, SLD itd. Wszyscy który obecnie są w sejmie to dobrze kumple. No nie ma się co oszukiwać. A spory i inne afery potrzebne są po to żeby ukryć różne polityczne przekręty i wązne ustawy o których nawet nie wiemy że przeszły.... bo w mediach ważniejszy jest spór. Tu własnie przykład tego jak mówi sią jednym a na wiejskiej robi się drugie:

http://www.serwerzdjec.pl/?page=image&name=1401723162-1800458_810468772303768_576997272_n.jpg

Wiedział ktoś o tym??????

Co do wyniku Korwina z wszystkich poprzednich lat - może nie mam racji ale jestem święcie przekonany że to wina tylko i wyłącznie nie pokazywania go medialnie. Każdy kto chociaż troche wie o marketingu, reklamie, manipulacji wypowiedzi wie jak dziala to na podswiadomość. Nasze wójki, szfagry i ciotki na imieninach dyskutuja jak to źle w Polsce... Ale jak przez 2 miesiące przed wyborami patrzą w telewizji na 'morde' Kaczyńskiego albo Tuska 10-20 razy dziennie to ida i głosują na nich... Jakaś Masakra. Gdyby Korwin miał nasze pieniązki z podatków tak jak ma np. Tusk i Kaczyński to tez potrafilby sobie dobry wizerunek w mediach wykreować (wystarczyło by dac np. Panu P.Kraśko w łape i już byłby za KNP)

Dobijające jest jak sie szczycą tym że dzieki UE otwarły się granice i można wyjeżdzać do pracy. LUDZIE TO TRAGEDIA ZE TRZEBA JECHAC ZA GRANICE BO U NAS JEST TAKI BURDEL. OBSERWÓJE JAK DOOKOŁA RODZINY SIE ROZSYPUJĄ PRZEZ ROZŁĄKĘ. Mówią że Krowin chce zrobić burdel w Brukseli a oni juz dawno zrobili go w Polsce.

Tak działa nasz kochany premier
https://www.youtube.com/watch?v=apNdODoWX2I

a taki pan Tusk jest odważny i gra fair:
https://www.youtube.com/watch?v=PO0UjmGUp50

2014-06-02- 17:40:08
Przewoźnik złamał ciszę wyborczą

hehe litosci... Powinni tez wyburzyc wiekszość przystanków i usunąć słupy na których wisiały i wiszą do dzis plakaty i to nie tylko Jana Puchały... Nie wiem jak was... mnie to śmieszy.

2014-06-02- 16:59:14
Miał marihuanę, przyznał się do uprawy

!!! PARODIA !!!

2014-05-30- 18:22:36
W niedzielę polskie wybory do PE

Ważne też, żeby sie zastanowić czy twoje zdanie jest tak naprawde twoje a nie wynikajace z długoletniej manipulacji mediów.

Warto tym pamiętać i sie zastanowic

edi6o - niestety ale wkształecenie i inteligencja nie zawsze ida w parze. To dwie różne rzyczy:) pozdrawiam

2014-05-23- 12:33:31
W niedzielę polskie wybory do PE

edi60 - mądre słowa, 100% racji... Szacuneczek:)

2014-05-23- 11:03:52
W niedzielę polskie wybory do PE

Tu taż całkiem fajny materiał.

https://www.youtube.com/watch?v=2qZZU2YHvO4

Jak pójdziecie do wyborów to 2 razy zastanówcie się czy to wasz wybrór ... czy może dziennikarzy którzy 'kazali' wam tak zagłosować.

2014-05-23- 10:34:39
W niedzielę polskie wybory do PE

http://www.youtube.com/watch?v=mAzzHARvV8I

I nie chodzi mi o KNP. Wszyscy oprócz PO, PiS, PSL, SLD, Twój Ruch.... ratujmy sie przed nimi.

2014-05-23- 09:31:56
Masz do nas sprawę? Skontaktuj sie z nami mailowo kontakt@limanowa.in