Piątek, 07 sierpnia
Kajetan, Klaudia, Donata, Dorota, Konrad, Sykstus, Olechna
4139

Porady

Założenie gazu do audi a4 b6 1.8 turbo 150km

Witam, jaki może być koszt założenia owej instalacji do tego autka?? Za 2 tys da radę czy nie?
RE: Założenie gazu do audi a4 b6 1.8 turbo 150km
Musiałbyś podzwonić po zakładach i zapytać, bo każdy zakład będzie miał trochę inną cenę. Ale za 2 tys nie licz na dobrą instalację, a nawet na jakąkolwiek instalację, która będzie działała, szczegółnie przy turbo.
RE: Założenie gazu do audi a4 b6 1.8 turbo 150km
Czyli zbytnio sie nie bedzie mi oplacało ;/ Musze zadzwonic i gdzies sie spytac tygodniowo robie okolo 200 km.
RE: Założenie gazu do audi a4 b6 1.8 turbo 150km
Witaj kolego. Aktualnie 3 miesiace temu zakladalem instalacje lpg. Do audi a4b6 1.8 turbo o mocy 163km. I jezeli chodzi o gaz to za 2000zl owszem założysz ale jeseli myslisz jezdzic dlygo autem to nie pchaj sie w takie tanie rzeczy mnie gaz wyniosl 3200zl. Ale jestem bardzo zadowolony auto pracuje nawet lepiej niz na benzynie a jazda bardzo tania :)
RE: Założenie gazu do audi a4 b6 1.8 turbo 150km
Też robię mniej więcej tyle tygodniowo i mi gaz jednak się opłaca, jest różnica, kiedy zrobisz około 150km zamiast 90km na 50zł jak w przypadku mojej Vałki. Przy Turbo pewnie będzie podobna zależność. może nie zwróci się szybko, ale jednak warto, jeśli zamierzasz jeździć tym samochodem długo. Tylko podstawa - nie robisz bardzo krótkich dystansów w stylu np około 5km na zimnym silniku do pracy i drugie 5 po pracy?
RE: Założenie gazu do audi a4 b6 1.8 turbo 150km
W zasadzie to kilka kursow w tygodniu po 3 km kilka troszke mniejszych i do limanowej lub do szacza raz czy 2 razy w tygodniu
RE: Założenie gazu do audi a4 b6 1.8 turbo 150km
To tak sprawa wygląda, że w zimie dobry gaz nie zdąży Ci się przełączyć z benzyny jak będzie bardzo niska temperatura, a szczególnie przy większych mrozach. A szkoda męczyć silnika na wymuszonej jeżdzie na LPG kiedy silnik się jeszcze nie rozgrzał. Dużo osób tak robi i zazwyczaj nie dzieje się nic strasznego, ale jednak żywotność instalacji i silnika się skraca na dłuższą metę. Jednak jeśli nie bierzesz pod uwagę tylko zimy, to naprawdę warto, bo po jakimś czasie (w zależności ile będziesz jeździł) instalacja się zwróci.

Ja przy dość lipnej instalacji mam czasami muła, przełącza się przy 25stopniach. S starym, na dość dobrej sekwencji nie było czuć jakiejś różnicy w mocy, przełączał sie przy około 45 stopni, ale był to wariat, bezawaryjna instalacja
Polecam dołożyć więcej za dobry montaż i dobre podzespoły i nawet nie zauważysz kiedy samochód jest nagrzany i kiedy się przełączy na LPG podczas jazdy.
Koszty benzyny i tak trzeba do jazdy doliczać, no bo odpalanie i grzanie na benzynie, ale to akurat normalna kolej rzeczy, benzyna musi też być I NIE NA REZERWIE! Bo ciągnie syf z baku. Ktoś powie, że więcej mu nie potrzeba, bo i tak na gazie jeździ i tylko odpala na PB, a tu jednak nie jest tak i mnie też nauczyło, jak zasyfiłem sobie układ, bo PB ciągle na rezerwie było :)

Namieszałem trochę chaotyczną odpowiedzią, ale starałem się zawrzeć w tym wszystko, co kluczowe i to co ja osobiście wiem na ten temat :) Teraz dzwoń i pytaj o DOBRĄ instalację, nie o tanią, bo wiem jakie są odpowiedzi kiedy pyta się o dobrą, a jakie, kiedy o tanią ;)
Komentarze
Nowe
Popularne
Masz do nas sprawę? Skontaktuj sie z nami mailowo kontakt@limanowa.in