17°   dziś 23°   jutro
Piątek, 29 marca Wiktoryn, Wiktoryna, Helmut, Eustachy, Zenon
1204

Hyde Park

Warsztaty mechaniczne w Liamnowej-cała prawda

synchro 2012-08-19 23:52:49
Witam wszystkich.
Kilka lat temu sytuacja w gminie Limanowa zmusiła mnie do wyjazdu za granicę. Pracuję jako mechanik samochodowy na swój rozrachunek. Ostatnio co raz bardziej rodzina i znajomi namawiają mnie żebym wrócił. Dysponuje kilkoma pomieszczeniami na Lipowym(1.5 km od centrum) gdzie spokojnie mogę przyjmować po przystosowaniu 2-3 samochody na raz. Sam uważam się za profesjonaliste, mam własny sprzęt, kupę wiedzy i doświadczenia. Na pewno chcąc działąć na 100% musiał bym z 2 ludzi zatrudnić, a życie nauczyło mnie, że od 10 pseudo mechaników lepszy jest jeden człowik z jakimkolwiek pojęciem o pracy w warsztacie, który chce się uczyć i garnie się do roboty. O jakości mojej pracy nie ma co dyskutować bo jestem człowiekim sumiennym i uczciwym, i tu gdzie teraz pracuję zyskuję na tym i mam praktycznie stałych klientów, których znam po imieniu.
Powiedzcie mi prosze jak to jest z warsztatami w Limanowej. Czy faktycznie jakośc usług jest tak zła jak wszyscy mówią, że za sam wjazd do Pana W. czy S. (z uprzejmosci nazwisk nie podam) kosztuje już kilkadziesiąt zł ? Czy faktycznie terminy są po 2 tyg ? Ja naprawiam wszystko. Głownie osprzet silnika, elektryka/elektronika, klimatyzacje z regeneracją sprężarek w wolnych chwilach, LPG, car audio dużo ostatnio. Ale i wymianą klocków czy tłumika nie pogardzę.
Od razu chcę zanaczyć, że nie zależy mi na jakiś kokosach, byle siebie i rodzinę utrzymać. Ogólnie rzecz ujmując czy to co mówią znajomi o jakości usług to prawda czy tylko polskie narzekanie.

Pozdrawiam serdecznie.
Konrad.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Warsztaty mechaniczne w Liamnowej-cała prawda
MalaMi33 2012-08-20 10:06:06