Baner
7°   dziś 10°   jutro
Czwartek, 18 kwietnia Alicja, Bogusława, Apoloniusz, Gościsława
4270

Porady

Ubezpieczenie OC

Soap2110 2014-12-22 15:41:27
Witam :) Jestem młodym kierowcą (20 lat) i płacę dość duże ubezpieczenie samochodu. Problem w tym że nie mam kogo wziąć za współwłaściciela. W jakiej firmie najtaniej ubezpieczyć samochód i czy jest jeszcze sposób na tańsze oc ? Z góry dziękuje i pozdrawiam :)
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Ubezpieczenie OC
konto usunięte 2014-12-22 16:04:20
Dla młodych AXA.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Ubezpieczenie OC
djdeejay 2014-12-22 16:36:27
Axa fajne ceny miała, ale ostatnio podrożeli i robią mi problem ze szkodą, której nie miałem nigdy! tak to chyba YouCanDrive najtaniej wyjdzie dla Ciebie na obecną chwilę. Miałem 22 lata i Forda Scorpio 2.9 95r. i płaciłem koło 800zł, obecnie z tą "pseudoszkodą" której nie potrafią usunąć mi z historii z dokumentami potwierdzającymi kradzież w okresie szkody, płacę 700zł za Mondeo 2.5 z 99r.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Ubezpieczenie OC
djdeejay 2014-12-22 16:36:58
jaki samochód i rocznik?
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Ubezpieczenie OC
konto usunięte 2014-12-22 17:06:09
Wejdz na rankomat.pl i sprawdź.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Ubezpieczenie OC
Soap2110 2014-12-22 17:09:29
Ja ubezpieczam w MTU za 1.4 i wychodzi mi 1300 zł !
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Ubezpieczenie OC
Soap2110 2014-12-22 17:20:42
djdeejay ubezpieczałeś przez internet ?
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Ubezpieczenie OC
djdeejay 2014-12-22 17:36:58
W MTU wyliczyli mi bardzo drogo, nawet na Forda z 1.6. Właśnie - rankomat pomoże Ci ogarnąć ceny. ja ubezpieczałem przez telefon, ponieważ konsultant pomoże Ci w kwestii zniżek - zawsze jakąś zniżkę Ci doliczy, a mi róznica między zakupem przez Internet a telefonicznie wyszło około 100zł.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Ubezpieczenie OC
konto usunięte 2014-12-22 17:41:33