17°   dziś 23°   jutro
Piątek, 29 marca Wiktoryn, Wiktoryna, Helmut, Eustachy, Zenon
1203

Hyde Park

Sklep muzyczny MEG w limanowej

mapex 2013-08-04 23:31:00
witam, chciałbym sie zapytqac o opinie o tym sklepie, poniewaz była taka sytuacja ze pytałem sie o zestawy perkusyjne takie starszego pana w tym sklpei i podał mi oferte lecz oferta była dla profesjonalistów a ja jestem zwykłym amatorem i takie zestawy po 5 tysiecy były dla za drogie , wiec odmówiłem i kupiłem perkusje w nowym sączu. i od tej pory gdy wchodze po jakas rzecz do sklepu to odrazu do mnie mówi ze on tego niema i zebym jechał sobie do sacza bo tam kupilem perkusje. Moim zdaniem to jest nie profesjonalne . Wiec prosze o jakies opinie na ten temat .
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Sklep muzyczny MEG w limanowej
bearchen 2013-08-04 23:43:47
A rozmawiales z owym Panem w 4 oczy, ze nie zyczysz sobie aby w ten sposob Cie traktowal, bo jestes klientem jak kazdy inny, czy tez zalisz sie na forum, bo tak wygodniej?
:)
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Sklep muzyczny MEG w limanowej
konto usunięte 2013-08-05 01:44:00
Niesamowite 8o Koleś na własne życzenie traci klienta na rzecz sądeckiej konkurencji. Trzeba to rozgłosić. Pewnie napiszą o tym w gazetach B)
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Sklep muzyczny MEG w limanowej
malopolanin 2013-08-05 09:44:58
Jestem klientem tego sklepu już jakiś czas. Dla mnie ten starszy pan to profesjonalista, zna się na rzeczy jak mało kto, a że oferta sklepu jest nie tak bogata jak w Nowym Sączu czy gdzie indziej to nie jest jego wina. Gram w orkiestrze kilka lat na tubie i wiem że jestem w tym dobry, bo mam oferty przejścia do innych orkiestr, ale gdy rozmawiam z tym panem to wiem że spokojnie poleci mi idealne narzędzia, olejki i sprzęt do instrumentów. On ma ofertę podporządkowaną głównie pod zespoły muzyczne oraz orkiestry. To tutaj jest tego najwięcej. Pozdro :p a wysyła Cię do Sącza bo tam mają jakiś sprzymierzony sklep :p