10°   dziś 14°   jutro
Czwartek, 25 kwietnia Marek, Jarosław
1205

Hyde Park

Przedłużona gwarancja - co o tym myślicie.

konto usunięte 2013-12-19 13:13:34
Czy ktoś z was korzystał z ubezpieczenia przedłużonej gwarancji ? Ostatnio byłem w N.Sączu i sprzedawca zaproponował mi przedłużoną gwarancję na telewizor, strasznie mi ją zachwalał. W ostateczności zrezygnowałem z zakupu tego telewizora z przedłużoną gwarancją do 5 lat. Nie znam się na tym, czy warto ? Czy ktoś z tego korzystał i czy warto zapłacić te parę stówek więcej. Sprzedawca obliczył że trzeba dać co najmniej 600 zł więcej do ceny telewizora. Wydaje mi się to kolejną ściemą ubezpieczycieli aby od naiwnych wyciągnąć kasę a przecież producenci sprzętu biorą pod uwagę, że klienci mogą brać przedłużoną gwarancję i celowo produkują swój sprzęt żeby zepsuł się właśnie kiedy skończy się nam przedłużona gwarancja. Co o tym myślicie ?
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Przedłużona gwarancja - co o tym myślicie.
konto usunięte 2013-12-19 14:37:51
Jeżeli kosztuje nie więcej niż 10% wartości sprzętu za rok to można się nad tym zastanowić, ale najpierw trzeba dokładnie przeczytać warunki gwarancji i ubezpieczenia.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Przedłużona gwarancja - co o tym myślicie.
konto usunięte 2013-12-19 15:39:22
Zależy jak trafisz, jeden sprzęt pochodzi Ci 20 lat inny po miesiącu się zepsuje. Po 2-3 latach nawet jakby Ci się zepsuł to dokładając kilka stówek(do tych 600zaoszczędzonych na gwarancji) kupisz taki sam ale nowy. Bo przy dzisiejszej technologi doskonale widać jak ceny lecą w dół(wystarczy obczaić komputery, tv itp). 3/4 lata temu led to był szał pał bo nowość, 32 kosztował 3999 dziś taki sam z bajerami za 700-800zł :-)
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Przedłużona gwarancja - co o tym myślicie.
konto usunięte 2013-12-19 16:08:15
Też uważam że nie warto, takie sprzęty psują się od razu albo wcale (przynajmniej długo nie)
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie