10°   dziś 14°   jutro
Czwartek, 25 kwietnia Marek, Jarosław
1205

Hyde Park

Kultura jazdy w Limanowej

mikimous 2011-10-28 16:28:07
Jestem kierowcą od kilkunastu lat,jeżdże troszkę po świecie i zauważyłam że w Limanowej jest coraz więcej bydła za kierownicą. Niestety każdy kto jeżdzi po Limanowej to wie że ruch jest b duży a co po niektórzy pseudo kierowcy uważają ,że droga należy do nich.Można to zauważyć jak ktoś chce wyjechać z pod porządkowanej np. od szpitala albo w Sowlinach od bulwar- jak się trafi jakiś człowiek , który wpuści lub wypuści tych nieszczęśników.To jadący za nim wnet by go staranowali ale strąbić to muszą bo przecież IM SIĘ SPIESZY. Następnym przykładem "kultury" jes wyjechanie takiemu ze 100 m przed nim- masakra jak ktoś mógł wyjechać przed niego, przecież droga należy tylko do niego................. DRODZY PSEUDO KIEROWCY AGRESJA NA DRODZE JEST PRZEJAWEM CHOROBY PSYCHICZNEJ A BRAK KULTURY NA DRODZE BRAKIEM KULTURY OSOBISTEJ. Myślę że jeżeli nie wpuścisz bidaka który chce wjechać z podporządkowanej to uprzejmość do np. dziewczyny też jest udawana- bo w końcu to charakter człowieka.... POZRAWIAM....:D:-)
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Kultura jazdy w Limanowej
chlop 2011-10-28 17:09:56
Święto prowda.HEJ
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Kultura jazdy w Limanowej
konto usunięte 2011-10-28 17:25:15
dodam że jadąc wewnętrznym pasem rynku i chcąc wyjechać z ronda też trzeba czekać na jednego wspaniałomyślnego lub na koniec tej kolejki :-) dziwota że większość w tym ruchu okrężnym jeździ zewnętrznym i tworzą się dzięki temu piękne kolejki.
Uroki Limanowej do tego trzeba się przyzwyczaić i mieć czasem mocne nerwy.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Kultura jazdy w Limanowej
DXi12 2011-10-29 14:04:38
Niestety to prawda... Brak kultury w Limanowej widać wszędzie, nie tylko na drodze :(

Posłuchajcie tego:

http://www.youtube.com/watch?v=Nw2KqhTXHbg&feature=feedlik

od 2:12 do 2:47:(:(
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie