Piątek, 01 lipca
Halina, Marian, Otton, Marcin, Juliusz, Bogusz
1994

Tematy archiwalne

Klub piłki ręcznej

Czemu miasto Limanowa nie utworzy klubu piłki ręcznej?! Przecież w naszym okręgu jest dużo hal które się marnują. Postarajmy się o taki klub w naszym mieście!!
RE: Klub piłki ręcznej
Zawsze wraca ten temat przy okazji różnych mistrzostw.:) Już kilka razy pisałem, że fajnie byłoby przyjść na mecz piłki ręcznej. Bardzo widowisko sport. Jak dla mnie dużo ciekawszy jak piłka nożna. Jest hala przy ekonomie spełniająca warunki więc jest szansa bo wcześniej nie było hali o odpowiednich wymiarach, może z wyjątkiem hali na Zygmunta. Więc chłopaki do dzieła, może tym razem nie skończy się na pisaniu. Największy problem może być z osobą, która chciałaby podjąć się trenowania drużyny, ale trzeba szukać.:P
RE: Klub piłki ręcznej
ja tez osobiscie uwazam ze kklub piłki recznej w limanowej by sie sprzydał chetnie by pograł co chodzi o trenera mozna by było poprosic jakiego wefiste uczacego w jakies szkole który sie troche na tym sporcie znał zróbmy cos z tym załozmy klub!
RE: Klub piłki ręcznej
z tego co wiem to instruktorka pływania Asia, grała w ekstraklasie w piłkę ręczną i myślę,że ma trenera:)
RE: Klub piłki ręcznej
ppr no to git, a jak nie ma to niech zrobi :) więc do dzieła panowie, pokażcie, że potraficie nie tylko narzekać:P
RE: Klub piłki ręcznej
myślę,że można byłoby z tą dziewczyną pogadać ,bo zna się w temacie i ruszyć z tym, może i u nas zaistnieje piłka ręczna
RE: Klub piłki ręcznej
myślę,że można byłoby z tą dziewczyną pogadać ,bo zna się w temacie i ruszyć z tym, może i u nas zaistnieje piłka ręczna
RE: Klub piłki ręcznej
Jakbyście się odważyli ruszyć z tematem koniecznie tutaj napiszcie. I nie ma znaczenia czy wam się uda czy nie.
RE: Klub piłki ręcznej
hej a ma ktos kontakt z ta kobieta by sie jej zapytac i obczaic co ona by na ten temat by powiedziła bo jakbysmy mieli trenera to mozna by było cos kombinowac dalej hale wynajac czy cos umawiac sie
RE: Klub piłki ręcznej
hej a ma ktos kontakt z ta kobieta by sie jej zapytac i obczaic co ona by na ten temat by powiedziła bo jakbysmy mieli trenera to mozna by było cos kombinowac dalej hale wynajac czy cos umawiac sie
RE: Klub piłki ręcznej
hej a ma ktos kontakt z ta kobieta by sie jej zapytac i obczaic co ona by na ten temat by powiedziła bo jakbysmy mieli trenera to mozna by było cos kombinowac dalej hale wynajac czy cos umawiac sie
RE: Klub piłki ręcznej
hej a ma ktos kontakt z ta kobieta by sie jej zapytac i obczaic co ona by na ten temat by powiedziła bo jakbysmy mieli trenera to mozna by było cos kombinowac dalej hale wynajac czy cos umawiac sie
RE: Klub piłki ręcznej
hej a ma ktos kontakt z ta kobieta by sie jej zapytac i obczaic co ona by na ten temat by powiedziła bo jakbysmy mieli trenera to mozna by było cos kombinowac dalej hale wynajac czy cos umawiac sie
RE: Klub piłki ręcznej
ostatnio byłem na basenie, ale jej nie było. Wiem ,że tam pracowała, prowadziła zajęcia z dziećmi. Nazywa się Asia i prowadzi tam firmę ale nie widać jej teraz. Ale popytam się
RE: Klub piłki ręcznej
ostatnio byłem na basenie, ale jej nie było. Wiem ,że tam pracowała, prowadziła zajęcia z dziećmi. Nazywa się Asia i prowadzi tam firmę ale nie widać jej teraz. Ale popytam się
RE: Klub piłki ręcznej
panowie poszukajmy kogos kto nam moze pomoc
RE: Klub piłki ręcznej
to jest numer do dziewczyny co trenowała w extraklasie 663-760-688
RE: Klub piłki ręcznej
Jak sprawa stoi? Ruszyło coś z miejsca?
RE: Klub piłki ręcznej
hej kontaktował sie ktos z ta pania pasuje do niej zadzwonic i ustalic czy by sie tego podjeła.Ja jakis rok temu grałem w reczna broniłem i brałem udział w licznych zawodach w reczna ale spowodu nauki nie mogłem dalej tego kontynuowac poniewaz w poblizu nie ma zadnego klubu.Jezeli ta kobiecina by sie zgodziła to pasowało by sie spotkac i omówic o jaka hale bysmy sie starali itp
RE: Klub piłki ręcznej
jak coś organizujecie to ja sie pisze:D
RE: Klub piłki ręcznej
panowie musimy ruszyc ta sprawe z miejsca
RE: Klub piłki ręcznej
No właśnie, może najlepiej po porostu wynająć jakąś halę, zebrać się i zagrać kilka meczów żeby zobaczyć jak sie będziemy zgrywać.
RE: Klub piłki ręcznej
hej swietny pomysł z wynajeciem hali gdzie i kiedy moze w tygodniu? co chodzi o zgrywanie no to potrzeba czasu i treningów zeby cos zaczeł sie dziac ale to bedzie jeden krok blizej złozenia zespołu panowie ruszmy z tym cos wtedy bysmy wszystko obgadali co jak pasuje tez zebysmy si kiedy na tym forum zeszli i popisali o ty konkretnie bo narazie to raz na akis czas piszemy a zapał jest by w to grac:Ppozdro
RE: Klub piłki ręcznej
Ktoś musi się nas zgodzić trenować!

Ten klub musi powstać !!!B)
RE: Klub piłki ręcznej
Jak tam sprawa ?
Jestem chętny do pomocy w tym temacie.
Może spotkanie ?
RE: Klub piłki ręcznej
Jestem za:).Miałem epizod w grze w piłkę ręczną(szkoła średnia, reprezentacja krakowa, azs). Grałem na pozycji bramkarza.
RE: Klub piłki ręcznej
Tak temat poruszany co kilka lat :) czy coś może ruszyło w tej sprawie?
Masz do nas sprawę? Skontaktuj sie z nami mailowo kontakt@limanowa.in