Sobota, 04 lipca
Odon, Malwina, Teodor, Elżbieta, Zygfryd, Aurelia
4135

Porady

KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI

Witam chciałabym podzielić sie nowymi uwagami na temat tej kebabowni natomiast mój maź jest tam a raczej był częstym klientem , ze jest żarłokiem zawsze zamawiał kebaba z podwójnym mięsem wiec ostatnio też tak zamówił ku jego i moim zaskoczeniu kebab był prawie bez mięsa wyglądał jak mały kebab za większe pieniądze ;)zwróciłam uwagę pracownikowi ale on stwierdził ze kebab jest taki jak ma być !! Myślałam ze ok , raz możne się zdazyc najlepszemu ale gdy dzisiaj z koleżanka z pracy poszłyśmy po sałatki z mięsem zaznaczam z mięsem ku naszemu zdziwieniu okazało sie ze mięsa to tam prawie nie ma a zawsze było :)za to sałaty ooooo to nie oszczędzają tylko jak bym chciała sałatkę wegetariańska to bym o nią poprosiła. Hmmm i tak myślę sobie czy juz szef Doner King tak sie nachapał pieniążków ze nie zalezy mu juz na stałych i nie tylko stałych klientach ze sobie z nich zarty robi...ps nie jestem konkurencja....zawsze mi tam jedzenie smakowało i mam nadzieje ze ktoś te słowa sobie wezmie do serca bo klienta szybko sie zyska ale jeszcze szybciej sie go taraci...a Limanowa to małe zadupie i wszystko sie szybko rozchodzi ...
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
DOBRZE ZE TEMAT ZOSTAŁ PORUSZONY.... KIEDYŚ MIAŁEM PODOBNA SYTUACJĘ... NIE SZTUKĄ JEST DOBRZE ZACZĄĆ... ALE DALEJ TO DOBRZE PROWADZIĆ
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
ojj niestety musze sie zgodzic z tymi opiniami :/ Doner to juz nie to co keidys a szkoda:/
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
I ja też się zgadzam.Dobrze byłoby gdyby kebab znów był taki jak kiedyś.
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Również się zgodzę z opiniami powyżej ;/ Zawsze do wszusytkich mówiłam że najlepsze kebaby w Doner Kingu są. Będąc ostatnio zauważyliśmy podniesienie cen co tłumaczyliśmy podwyżkami w nowym roku. Najgorsze jest to, że w kebabie było pełno warzyw a miesa tak sporadycznie, a wydaje mi się, że podwyżke cen tym chociaż powinni zrekompensować a tu wielkie zdziwienie. :|
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
TO FORUM TO JEDNO WIELKIE ZŁO ! PRZYKRO MI TO PISAĆ ALE JESZCZE NIC DOBREGO NIE PRZYNIOSŁO TYLKO CZASEM MOŻNA PRZECZYTAĆ INFO, KTÓRE JESZCZE BARDZIEJ POKAZUJE JACY JESTEŚMY PARSZYWI !
WIĘKSZOŚĆ Z FORUMOWICZÓW ZACHOWUJE SIĘ JAK SĘPY ŻEBY TYLKO WBIĆ ZĘBY W KOGOŚ. JAK ZOMBIE ;/
NIELUDZKIEE I TYLE !
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Nigdy kebaby w doner king mi nie smakowały. Ilość ochydnych sosów mnie przerażała i zamiast sałatki jakas surowka z marchewką. Najbardziej za to lubie zjeść pod biedronką i na rogu. Przynajmniej obsługa jest miła, usmiecha się a nie byle żeby wziąć kase dać jedzenie i spadaj.
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Nieludzkie to jest to ze sie oszukuje na jedzeniu...skoro na początku sie dało wkładać mięso w bułe...to dlaczego teraz oszczędzaja...:D
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
MY tam już nie jadamy, po awanturze jaką zrobił mąż właściecielowei z powodu kolejnj małej ilosci mięsa /też miał być podwójny/. Teraz chodzimy do BISTRO do TIP TOPU, polecam ich i faktycznie tak spojrzeć, jeszcze ani raz sie na nich nie zawiedliśmy, to nie jest reklama, tylko pisze to co myślę, by mi nikt czasem nie zarzucał. Fajny lokal, obsługa miła, a jak mi coś nie pasuje too zwracam uwagę, i oni to przyjmują z godnością, a nie wyskakują z mordą.
Pozdrawiam
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
kiedyś był dobry , ale teraz jak zamówiłem to praktyczne sama sałatka albo sałato podobny wyrób wiec zaczynają oszczedzać chyba... :( ps. Marsel zęby to można wbić w kebaba z mięsem....
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
WŁAŚNIE, DZIĘKI TAKIM LUDZIOM JAK WY TA WASZA MAŁA MIEŚCINA NIGDY SIĘ NIE ROZWINIE... LUDZIE Z INNYCH MIAST SIĘ Z WAS ŚMIEJĄ ŻE TUTAJ NIGDY NIC NIE BĘDZIE I MAJĄ RACJĘ. STWÓRZCIE MIEJSCA PRACY I JE UTRZYMAJCIE, ZOBACZYCIE CZY WAS BĘDĄ KLEPAĆ PO RAMIENIU CZY KOPAĆ W DUPE I WTEDY POGADAMY. ZAROBILIŚCIE PARE GROSZY NA CZARNO W IRLANDII I MYŚLICIE ŻE JESTEŚCIE W INNYM KRAJU ? TU JEST POLSKA. TU SIĘ CIĘŻKO ODDYCHA ;/
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
WŁAŚNIE, DZIĘKI TAKIM LUDZIOM JAK WY TA WASZA MAŁA MIEŚCINA NIGDY SIĘ NIE ROZWINIE... LUDZIE Z INNYCH MIAST SIĘ Z WAS ŚMIEJĄ ŻE TUTAJ NIGDY NIC NIE BĘDZIE I MAJĄ RACJĘ. STWÓRZCIE MIEJSCA PRACY I JE UTRZYMAJCIE, ZOBACZYCIE CZY WAS BĘDĄ KLEPAĆ PO RAMIENIU CZY KOPAĆ W DUPE I WTEDY POGADAMY. ZAROBILIŚCIE PARE GROSZY NA CZARNO W IRLANDII I MYŚLICIE ŻE JESTEŚCIE W INNYM KRAJU ? TU JEST POLSKA. TU SIĘ CIĘŻKO ODDYCHA ;/
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
WŁAŚNIE, DZIĘKI TAKIM LUDZIOM JAK WY TA WASZA MAŁA MIEŚCINA NIGDY SIĘ NIE ROZWINIE... LUDZIE Z INNYCH MIAST SIĘ Z WAS ŚMIEJĄ ŻE TUTAJ NIGDY NIC NIE BĘDZIE I MAJĄ RACJĘ. STWÓRZCIE MIEJSCA PRACY I JE UTRZYMAJCIE, ZOBACZYCIE CZY WAS BĘDĄ KLEPAĆ PO RAMIENIU CZY KOPAĆ W DUPE I WTEDY POGADAMY. ZAROBILIŚCIE PARE GROSZY NA CZARNO W IRLANDII I MYŚLICIE ŻE JESTEŚCIE W INNYM KRAJU ? TU JEST POLSKA. TU SIĘ CIĘŻKO ODDYCHA ;/
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Marsel, nie żartuj z zombie. Znajomy widział kiedyś zombie grzebiącego w koszu i na drugi dzień okazało się że zniknął.
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Niestety nie ma co ukrywać że już nie jest tam tak dobrze jak było... Choć słyszałem że właściciel tego lokalu ma jeszcze dwa inne i wprowadzenie zasady "mniej za więcej" to pewnie odgórne zarządzenie do którego pracownicy po prostu muszą się dostosować:| A muszę dodać że obsługa moim zdaniem jest tam bardzo miła
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
@djdeejay: zniknął znajomy czy zombie?? :D
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
@djdeejay-czy kosz??
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Znajomy. Okazało się że niknął, więc nie było go tu i teraz, tylko gdzie indziej. niemożna z Zombie żartować, bo może okazać się że też znikniemy :)
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
2013-01-10 18:52:54 WŁAŚNIE, DZIĘKI TAKIM LUDZIOM JAK WY TA WASZA MAŁA MIEŚCINA NIGDY SIĘ NIE ROZWINIE... LUDZIE Z INNYCH MIAST SIĘ Z WAS ŚMIEJĄ ŻE TUTAJ NIGDY NIC NIE BĘDZIE I MAJĄ RACJĘ. STWÓRZCIE MIEJSCA PRACY I JE UTRZYMAJCIE, ZOBACZYCIE CZY WAS BĘDĄ KLEPAĆ PO RAMIENIU CZY KOPAĆ W DUPE I WTEDY POGADAMY. ZAROBILIŚCIE PARE GROSZY NA CZARNO W IRLANDII I MYŚLICIE ŻE JESTEŚCIE W INNYM KRAJU ? TU JEST POLSKA. TU SIĘ CIĘŻKO ODDYCHA ;/

Dlaczego my z "malych miescin" nie mozemy wyrazac swoich opini to ze Limanowa jest małym miastem nie znaczy ze jestesmy zahukani i bedziemy brac to co nam podaja.Widze ze własciciel bardzo sie przejął opiniami tylko szkoda ze obraza mieszkancow Limanowej zamiast po prostu przemilczec lub sie prezyznac do błedu,a zamiast pisac wziac sie do pracy...aha i chyba jakas trauma po Irlandii Marselku..My jestesmy tutaj ,tutaj mieszkamy i tutaj zarabiamy...i tutaj jemy , spimy i wcale sie tak ciezko nie oddycha...
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Co prawda w Irlandii nie byłam ale wiem jak smakuje dobry kebab :P choć co prawda mieszkam w tej "mieścinie". A D.King zamiast jechać po ludziach .... mógłby zrobić dobrą reklamę pt " ok przyznaje się do błędu i OD DZIŚ zapraszam na kebab taki jak na otwarciu" Przypuszczam, że więcej na tym skorzysta niż straci. Aha skoro my "młodzi Limanowianie" potrafimy prowadzić swoje firmy od kilku bądz kilkunastu lat w w tym samym miejscu i jesteśmy w stanie się z tego utrzymać to chyba warto nam zaufać.... :_)
Pozdrawiam;)
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
MACIE RACJE KEBABY NA KOŚCIUSZKI TO SAMA SAŁATA I BUŁKA DALEKO IM DO PRAWDZIWEGO KEBABU .

NIEMA TO JAK ZJEŚĆ KEBABA U CZARNYCH W KRAKOWIE KIEDYŚ ZAHACZYŁEM O NICH PRZYPADKIEM SUPER .

KEBAB Z KOŚCIUSZKI UCZCIE SIĘ OD LEPSZYCH DUŻO LEPSZYCH.
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Trauma z pracy za granicą rzuciła sie na głowe właścicielowi:))))) Wiec marsel nie pisz, że to nam, tylko jemu to powiedz:)
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
AKURAT MACIE PECHA, BO JESTEM NAJZWYKLEJSZYM KLIENTEM W TYM KEBABIE... I WŁAŚNIE TO JEST ŻAŁOSNE ŻE ZAMIAST PRZYZNAĆ SIĘ ŻE WY TUTAJ CO TAK ODPISUJECIE I KOMENTUJECIE JESTEŚCIE NAJWIĘKSZYMI WSIURAMI NA TYM FORUM. TYLKO PSUJECIE MU REPUTACJE, BO FORUM POWINNO POMAGAĆ A NIE GORSZYĆ. TYLKO ŻE WSIURY TEGO NIE ZROZUMIEJĄ BO TO PEWNIE KONKURENCJA NA KILKU KONTACH :)) KAŻDĄ USŁUGĘ W LIMANOWEJ TAK KOMENTUJECIE WIĘC WYCIĄGAM WNIOSKI... I MÓJA PUENTA NA DZISIAJ DRODZY FORUMOWICZE JEST TAKA ! ZRÓB SOBIE TEGO J***NEGO KEBABA W DOMU A NIE ZATRUWAJ ŻYCIA INNYM NA TYM PORTALU. JA JUŻ TU WIĘCEJ NIE WCHODZE BO STARE POWIEDZENIE MÓWI:
NIE DYSKUTUJ Z GŁUPSZYM OD SIEBIE BO ZNIŻYSZ SIĘ DO JEGO POZIOMU I ZNISZCZY CIE DOŚWIADCZENIEM. SORRY ;/
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Marsel wyłącz tego Caps Locka do jasnej ciasnej! Pierwszy raz na forach się udzielasz?

I Napisze tylko jedno.

Nie ma to jak Polski Bigos! >:-D
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
nie ma czegos takiego jak naj wazniejszy klijent wszyscy powini byc na rowno traktowani nie wiem z kad sie urwales z jakiego zadupia co nie ma czym odychac bo tu ludziom gurskie powietrze nie przeszkadza i im sie dobrze pracuje a jak sie tu nie podoba to spakuj sie i dowidzenia
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Marsel Ty sie tak nie denerwuj bo Ci żyłka w oku pęknie 8)
Jakoś nie mogę uwierzyć ze nie jesteś związany z ta firmą bo jak już zauważyłeś tylko ty ich bronisz..Jak we wszystkim jesteś taki ostry to chętnie się z Tobą umówię , jestem w stanie Cie wyluzować..:P
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
nie mam z nimi nic wspólnego, sam mnie tam wkurza taki jeden koleś cwaniakowaty w brudnych podartych butach i dresikach. ale kebaby mają bardzo dobre. niech wam będzie pisze małymi ale jednego znieść nie moge... lukas270788, na litość Boską, podstawówka sie kłania.... jak masz tak pisac to lepiej nic nie pisz... gurskie ? spokuj? dowidzenia? klijent?>:-D
a jeśli chodzi o elixirkę podaj swoje propozycje :D ale może już na priv żeby inni nie zazdrościli bo zaraz założą nowy temat pt. Marsel i jego przygody na forum :D
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Dla mnie najsmaczniejsze kebaby są w łososinej. Koło apteki jest bar a w nim kupisz smaczne kebaby. Polecam ostre, naprawdę dobre a cena też przystępna. Polecam
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Śmieszy mnie jak to coś nazywacie kebabem >:-D
niestety ale w naszym rejonie niema takiego dania, które można by nazwać DONER KEBAB a nie obrażając jego nazwy.
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Ale ja zaopaczam się w kebab pod Biedronką i mi smakuje, szczególnie ostry - niebo w gębie, piekło w... ekhm.. no :) nawet zombie się w te kebaby zaopatrzają :) Więc jak dla mnie dobre :)
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
A czy nie lepiej byłoby samemu coś w domu ugotować zamiast napychać się tym świństwem?
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
ha ha nie ma to jak poczytac komentarze zracych sie "kebabowcow" Czy Wy na prawde nie macie nic innego do roboty??
Jak wlasciciel bedzie wkladal po calym baranie miedzy bulki, zadowoleni bedziecie wtedy? Ha ha.. Pozdrawiam :P:P:D
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
do niedawna było w porządku, naprawdę mieli dobre kebaby, niestety to się zmieniło, niedawno byłam ze znajomymi i już nie jest to samo co kiedyś, mięsa bardzo mało dają...no cóż,oszczędności, szkoda...
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Ciacho, ale w domu to umiem tylko drobiowego :)
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Po tym temacie do nakładania mięsa zaczęli używać miarek.Jedzenie bardzo dobre tam maja ludzi dużo i trochę zbłądzili. No i obsługa świetna, a szczególnie Pani w blond włosach... :)
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
no tak ta pani w blond jest ładna. ciekawe jak ma na imie hmm. apropo terski z Siekierczyny ładna jest :D
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
dokładnie to nie to co kiedys, Ja teraz polecam pizzerie "veroni" na ul.marii konopnickiej. jest smacznie i bardzo tanio.
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
jak można nazwać to coś kebabem...masakra w Limanowej nie ma kebabów!
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
A ja lubie jadac w kebabie na Jana Pawła :) i polecam
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
jadalem tam po otwarciu - czesto maly kebab na "smaczek" jak podniesiono cene o 1 zł i zmniejszono ilość wkładu miesnego przestałem - i teraz bywam w veroni na smaczek za 4 zł - polecam
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
W Doner Kingu nie byłam już od dłuższego czasu za to często bywam w Veroni. Mają tam genialne kebaby i hamburgery w sam raz na małego i dużego "głoda";)A ostatnio miałam okazję spróbować tam kebaba cielęco- baraniego i byłam bardzo miło zaskoczona smakiem ;)
RE: KEBAB - DONER KING - KOŚCIUSZKI
Bo jezeli kebab, to tylko z wołowiną (cielęciną) lub baraniną.
Komentarze
Nowe
Popularne
Masz do nas sprawę? Skontaktuj sie z nami mailowo kontakt@limanowa.in