Niedziela, 31 maja
Aniela, Petronelia, Kamila, Feliks
428

Motocykle

Enduro, drogi szutrowe

Cześć, mógłby ktoś polecić jakieś fajne drogi/tereny do jazdy motocyklem ENDURO, nie chodzi o jakiś hard teren, ale jakieś szutry/lasy/góry . Z jazdy rowerem znam np. trasę Półrzeczki-Szczawa ale tam jest szlaban, mniej więcej tego pokroju drogi chciałbym znaleźć. Pozdrawiam
RE: Enduro, drogi szutrowe
Siema,
Nie wiem czy jeździsz po limanowej ale jedź tutaj:

49°4347.0"N 20°2730.1"E

I stamtąd jest mnóstwo tras
RE: Enduro, drogi szutrowe
Polecam podjechać tutaj:
49°4155.8"N 20°2501.1"E
Chłopaki znają tam najlepsze trasy!
RE: Enduro, drogi szutrowe
@Spiderr
napisałem, że chodzi mi tylko o legalne miejsca :) Jeżdżę motocyklem Adventure a nie 100% cross/enduro więc nawet uciekać nie ma jak :P

@synszefa
a jeszcze nie byłem w okolicach wyciągu, kiedyś spróbuje, dzięki :)
RE: Enduro, drogi szutrowe
@Misiek93 To tak tylko w formie żartu było, nie miałem zamiaru nikogo urazić ;)
RE: Enduro, drogi szutrowe
może ktoś sie pochwali jakimiś miejscówkami ? :)
Komentarze
Nowe
Popularne
Masz do nas sprawę? Skontaktuj sie z nami mailowo kontakt@limanowa.in