Baner
23°   dziś 20°   jutro
Niedziela, 05 maja Irena, Waldemar, Iryda, Tamara
4272

Porady

Chrystler Voyager 2.5 TD WAŻNE!!!!!

konto usunięte 2013-02-02 10:06:50
Witam!!! Po przejechaniu kilku dziesięciu kilometrów odcina pedał gazu i wchodzi w tryb awaryjny !!! Dopiero Gdy go zgasze i zapale od nowa to działa!!! W trasie jest to do niedozniesienia !!! Bardzo proszę o pomoc !!! Z góry dziękuje za wszelką pomoc !!! Proszę pisać co to może być https://img.limanowa.in/img/emotikony/idea.png">
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Chrystler Voyager 2.5 TD WAŻNE!!!!!
djdeejay 2013-02-02 11:59:41
Skrzynia automat, czy manual?
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Chrystler Voyager 2.5 TD WAŻNE!!!!!
forfiter 2013-02-02 12:17:59
Nie ma takiego auta jak Chrystler.
Jest Chrysler i on może mieć np. niesprawny przepływomierz.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Chrystler Voyager 2.5 TD WAŻNE!!!!!
Przemek217 2013-02-02 12:58:02
Trzeba podpiąć autko i sczytać błędy, który rok tego auta?? jeśli jest to silnik TD to masz kilka opcji ale jeśli odbywa sie to przy przyspieszaniu może być to spowodowane turbiną która może powodować przeładowanie i tu nie obędzie sie bez czyszczenia turbiny lub w najgorszym przypadku regeneracja turbiny, ale dla pewności jedź na kompa sczytaj błędy sprawdź parametry pracy silnika <masa powietrza zasysanego, wtryski, ciśnienie doładowania>, w razie czego służe pomocą tel 513 975 232.
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Chrystler Voyager 2.5 TD WAŻNE!!!!!
bajer 2013-02-02 17:07:53
sprawdz rozrzad byc moze że źle wtryski pylą
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Chrystler Voyager 2.5 TD WAŻNE!!!!!
konto usunięte 2013-02-04 21:29:30
Ma on szkrzynie manualną ... jest on 2000r. Był podpinany pod komputer i nie pokazuje błędów ;(
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Chrystler Voyager 2.5 TD WAŻNE!!!!!
konto usunięte 2013-02-04 22:54:32
to jest zaraza a nie auto...
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Re: Chrystler Voyager 2.5 TD WAŻNE!!!!!
Przemek217 2013-02-05 08:32:21
Coś kiepskim sprzętem to auto było diagnozowane bo jeśli auto wchodzi w tryb awaryjny to 100% jakiś błąd jest, a druga sprawa samo wpięcie i sprawdzenie błędów to nie jest koniec diagnozy a gdzie wartości pomiarowe?? jak wyżej pisałem??
Odpowiedz Wyślij PW Zgłoś naruszenie
Zaloguj się żeby dodać odpowiedź
Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in