Baner Baner
10°   dziś 9°   jutro
Sobota, 20 kwietnia Czesław, Agnieszka, Marian, Czech

Zderzenie motocykla z samochodem dostawczym

Opublikowano 21.08.2010 11:45:29 Zaktualizowano 05.09.2018 12:09:09 top
29 9982

Tymbark. Dziś około godziny 10 w Tymbarku doszło do zderzenia motocykla z samochodem dostawczym. Kierujący motocyklem trafił do szpitala.

Do zdarzenia doszło na skrzyżowaniu drogi krajowej nr 28 z drogą powiatową prowadzącą do centrum Tymbarku. Kierujący motocyklem jechał od strony Limanowej, natomiast kierowca samochodu dostawczego od strony centrum.

W wyniku zderzenia ranny został kierujący motocyklem, którego pogotowie zabrało do szpitala. Doznał  on m.in. urazu nogi. Na szczęście jego życiu nic nie zagraża.

Przyczyna wypadku na chwilę obecną nie jest znana - ustala ją policja.

Zobacz również:

Komentarze (29)

konto usunięte
2010-08-21 13:37:54
0 0
powiem krótko motocyklista jechał jak pojebany ,na Sowliny Sucha mnie wyprzedził na trzeciego,powiedziałem do kolegi który jechał ze mną że jedzie dawca.Na marginesie jakieś czerwone auto z ogonem na dupie też sobie nie folgowało i jak się okazało to jakiś fotograf,bo zjechał na przystanku w Tymbarku i robił jakieś fotki
Odpowiedz
iks
2010-08-21 14:13:26
0 0
hehe... lol!! :D
Odpowiedz
iks
2010-08-21 14:24:35
0 0
też go widziałem.. :P ja to myślałem ze to strażak bo takie czerwony samochód. ;]
Odpowiedz
konto usunięte
2010-08-21 14:27:40
0 0
czerwone auto z aparatem w środku czy z kierowcą??? Fajne ehe też takie widziałem czerwone i szybko jeżdżące z wyśmienitym kierowcą w środku...king115!
Odpowiedz
gumi
2010-08-21 14:30:27
0 0
Masz rację king115 To jest 'dawca' a dokładniej to' honorowy dawca organów'
Odpowiedz
hawkeye
2010-08-21 17:18:45
0 0
motocyklista jechal jak debil a beknie pewnie gosc z dostawczaka bo nie ustapil pierszenstwa. tylko ze pewnie jak wjezdzal na skrzyzowanie to motorka jeszcze nie bylo widac...
Odpowiedz
urodzonyoszust
2010-08-21 20:46:26
0 0
Takim motocyklem nie da się jechać 50 km/h. To zniewaga :D:D.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-08-21 21:09:47
0 0
takie są skutki gdy ma się w głowie nasrane !!!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2010-08-21 21:15:06
0 0
king115: co do Twej wypowiedzi 'jakieś czerwone auto z ogonem na dupie też sobie nie folgowało i jak się okazało to jakiś fotograf' - mam takie swoje własne podejrzenia, kto to mógł, podkreślam słowo mógł, być ...
Odpowiedz
adzik
2010-08-21 21:20:57
0 0
Widzę, że czerwony lancer zawsze wie, gdzie powinien być. :):):)
Odpowiedz
SignumLupus
2010-08-21 21:23:15
0 0
Jaki czerwony lancer adzik? Może chodzi Ci o Subaru Impreza TOPa?
Odpowiedz
anilec
2010-08-21 21:59:54
0 0
@Robaczek111 - Nie znamy okoliczności, więc kto tu ma 'nas.ane'
Odpowiedz
Szyderca
2010-08-21 22:45:11
0 0
@adzik widzę, że się skompromitowałeś.
Odpowiedz
Hatfield
2010-08-21 22:57:09
0 0
' Bo TOP jest wszędzie... a gdzie nie ma TOPa tam NeMo pośle ' :p Kuba nie przejmuj się dobrą robotę robisz :) Tak to przynajmniej drugą kolejno otwieraną stroną po NK jest Limanowa.in :)
Odpowiedz
konto usunięte
2010-08-21 23:48:14
0 0
Hatfield jest odwrotnie limanowa.in a potem upadająca nk. skorpion ty przestań myśleć, bo jeszcze wymyślisz coś głupiego i sam sobie zaczniesz odpowiadać 'Przyczyna wypadku na chwilę obecną nie jest znana - ustala ją policja.' Jest, nad czym się zastanawiać kierowca sam dostawczego wymusił pierwszeństwo, ale wy oczywiście mówicie, że winien motocyklista, bo tak na prawdę, po co siadał na motocykl.... Kowal zawinił, Cygana powiesili.
Odpowiedz
harnas
2010-08-21 23:54:44
0 0
Motorem nie jechał więcej jak 60 na godzine, ale huk był okropny jak uderzył z dostawczaka, wcześniej może ciął ale w Tymbarku to wina dostawczaka, a king 115 jak jeździsz 5 na godzine to ci się wydaje że ktoś jedzie jak pojebany, dostawczak winny...
Odpowiedz
konto usunięte
2010-08-22 00:26:45
0 0
a tak trochę nie w temacie na festynku w Ujanowicach pewien latający 'dziennikarz' 'podobno'!!! poczytnego limanowskiego portalu głosił wszem i wobec szybki upadek limanowa.in i oferował szybkie uzupełnienie luki portalowej nie umiałem wytłumaczyć panu prezesowi klubu, że to nie prawda gość robił furorę wśród panienek, które podtrzymywały tablicę z nazwą portalu tak dobrze TOP-a nie znam, ale wydało mi się to nie możliwe to tak jak z tym wypadkiem żeby się usprawiedliwić, że się nie jest winnym trzeba oskarżyć niewinnego a żeby wejść na rynek trzeba siać plotki na konkurencję a to to my umiemy jak żaden inny naród z niewinnego motocyklisty zrobimy przestępcę a limanową.in zamkniemy, bo tak sobie konkurencja życzy.
Odpowiedz
Jastrzab
2010-08-22 01:10:25
0 0
TOP dziekujemy Ci za to co robisz! nie przejmuj sie niektórymi komentarzami! Przeciez TOP wyraźnie napisał 'Przyczyna wypadku na chwilę obecną nie jest znana - ustala ją policja.' Pewnie przyjechali na miejsce z ruchu drogowego z Limanowej i ustalali co gdzie i jak było!
Odpowiedz
konto usunięte
2010-08-22 06:20:01
0 0
Nie rozumiem, dlaczego właściciel działki po lewej stronie od wyjazdu z Tymbarku nasadził mnóstwo drzew, ograniczając widoczność na drogę od strony Limanowej, i kompletnie nikt z nadzoru drogowego mu w tym nie przeszkodził. Ile jeszcze ma tam być wypadków, żeby ktoś się tym zajął? Może czekają aż ktoś w końcu zginie?
Odpowiedz
konto usunięte
2010-08-22 10:18:17
0 0
Perelka-tam jestteren zabudowany, wiec nie trzeba nic wiecej wyjasniac ani tlumaczyc. Gdyby ten motocyklista jechal juz nawet nie 50 a 70 kmh to nic by sie nie stalo. moja opinia: szkoda , ze ten pajac na motocyklu sie nie zabil, bo znow bedzie zagrozeniem dla normalnie jezdzacych ludzi.
Odpowiedz
konto usunięte
2010-08-22 10:29:57
0 0
Didda, wiem że to teren zabudowany, ale mało kto tego przestrzega, strach jest wyjeżdżać z Tymbarku, bo wiekszość i ze strony Limanowej i ze strony Dobrej dają ognia nie patrząc na przepisy
Odpowiedz
Jastrzab
2010-08-22 12:06:28
0 0
Perelka mam pytanie czy Ty codziennie tam wyjezdzasz ?
Odpowiedz
Koro
2010-08-22 12:32:46
0 0
Didda napisałeś, że ten motocyklista może być znów zagrożeniem dla ludzi normalnie jezdzących?! widze, że masz bardzo małe pojęcie tak najlepiej zwalić wine na motocykliste tak się składa, że większość wypadków z udziałem motocyklistów jest z winy kierowców w samochodach którzy na siłe wpychają się olewając zupełnie tych na 2 kółkach tak jak by ich wcale nie dotyczyły przepisy sam mam motocykl i mogę ci opowiedzieć o nie jednym takim przypadku gdy brałem się za wymijanie pojazdu samochód jadący przede mną też na ostatnią chwile to robił gdy ja już byłem prawie koło niego w takiej sytuacji jestem bez szans i tylko umiejętności i doświadczenie uratowało mnie od zderzenia więc przestańcie w końcu zwalać winę tylko na motocyklistów
Odpowiedz
konto usunięte
2010-08-22 13:03:59
0 0
Jastrzab, jestem tam codziennie w drodze do pracy. To nie jest bezpieczne skrzyżowanie. Koro, piszesz najpierw o większości przypadków a potem przytaczasz jeden. Sorry ale motocykliści jeżdżą jak szaleni, widać to na każdym kroku, więc nie usprawiedliwiaj się tak, jakbyś jeździł zawsze przepisowo.
Odpowiedz
Jastrzab
2010-08-22 13:41:04
0 0
Perelka, ale Twój samochód jest znaczny wiec nie ma problemy by Cie ktos nie dostrzegł . . .
Odpowiedz
bula3
2010-08-22 18:00:58
0 0
,,Didda' człowieku jeżeli nie jeździsz na motorze to nie pisz takich głupstw!!! Bo motocyklisty w porównaniu do puszki nie ma co równać, wiadomo kto jest narażony na większe niebezpieczeństwo.Prędkość 50km/h jest w stanie zabić motocyklistę. Na szczęście człowiek przeżył, ale konsekwencje tego wypadku będzie długo odczuwał, a uraz nogi to jest ogólnym określeniem, wszystkie brudy wyjdą w szpitalu.
Odpowiedz
GuerreroCanario
2010-08-22 20:41:41
0 0
Motocykliści jak i kierowcy samochodów czasem lubią sobią sobie pozwolić... Miałem kiedys sytuacje gdy kierowca skody fabii wymusił pierwszeństwo wyjeżdzając z parkintu wolimexu,nawet nie popatrzył czy ma wolne. Musiałem zjechać na lewy pas żeby w niego nie stuknąć. Zatrzymałem sie kilkadziesiąt metrów dalej zeby go opierdzielić a ten mnie wyminął i pojechał dalej. Jeszcze wiekszy kawał chamstwa jest za okragłą kierownicą...
Odpowiedz
konto usunięte
2010-08-22 21:16:38
0 0
Zgadzam się z Perelką, te drzewa faktycznie ofraniczają widoczność wyjeżdzającym od strony centrum. Jeśli ktoś jedzie od strony Limanowj szybko to wyjeżdżający od Tymbarku moze nie zdażyć, a podejrzewam że ten motocykl przepisowej prędkości nie miał i pewnie zaraz mnie tu zlinczujecie ale fakt jest taki, że motocykliści (prawie wszyscy)jeżdżą jak szaleni.
Odpowiedz
GuerreroCanario
2010-08-24 23:12:12
0 0
Oj nie bo jak ktos dba o własne zdrowie i życie na dwóch kółkach to nie szaleje a wiadomo ze motocyklista jest bardziej narażony
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Zderzenie motocykla z samochodem dostawczym"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in