15°   dziś 20°   jutro
Niedziela, 28 kwietnia Paweł, Waleria, Ludwik, Piotr, Bogna, Witalis

Zaskoczyła frekwencja, wykład w korytarzu

Opublikowano 13.04.2014 07:52:17 Zaktualizowano 05.09.2018 08:14:12 top
75 12393

Limanowa. Nawet organizatorów zaskoczyła frekwencja podczas piątkowego spotkania z Januszem Korwin-Mikke w LDK. Zainteresowani nie pomieścili się w sali kameralnej, więc wykład na temat różnic między UE a cywilizacją europejską odbył się w korytarzu.

Dużym zainteresowaniem wśród szczególnie młodych mieszkańców Limanowszczyzny cieszyło się piątkowe spotkanie z liderem Kongresu Nowej Prawicy, Januszem Korwin-Mikke. Polityk w Limanowej gościł po raz pierwszy – przyjechał, by wygłosić wykład pt. „Wartości europejskie a wartości unijne' oraz zaprezentować kandydata ugrupowania w wyborach do Parlamentu Europejskiego, Szymona Jamro.

Dla osób, które chciały wysłuchać polityka udostępniono salę kameralną Limanowskiego Domu Kultury. Szybko jednak okazało się, że wszyscy przybyli się w niej nie pomieszczą. Spotkanie zorganizowano więc w korytarzu, który szczelnie wypełnił się sympatykami JKM.

- Podobnie jak w Nowym Sączu i Gorlicach, mieszkańcy dopisali. Jesteśmy bardzo zadowoleni z frekwencji. Korwin-Mikke zawsze przyciąga dużo zainteresowanych, ale szczerze nie spodziewaliśmy się że na spotkaniu w Limanowej zjawi się tyle osób - mówi Piotr Sułkowski, limanowski działacz KNP. - Byliśmy zaskoczeni, oczywiście pozytywnie.

Wśród zgromadzonych osób przeważali młodzi ludzie, nie zabrakło jednak i tych starszych mieszkańców Limanowej i okolic. - Cieszy nas to, że w tym wydarzeniu wzięło udział tylu młodych. Na spotkania z politykami PiS czy PO przychodzą w zasadzie sami emeryci, a u nas większość stanowiła młodzież, nawet licealiści - twierdzi Piotr Sułkowski.

Korwin-Mikke najwięcej mówił o Unii Europejskiej - wymieniał różnice między wartościami lansowanymi przez UE, a wartościami na których opierała swoje powstanie cywilizacja europejska. Wszystko w odniesieniu do nadchodzących wyborów do Parlamentu Europejskiego, w których partia startuje by Unię... ośmieszyć.

Po wykładzie uczestnicy zadawali pytania, m.in. o podatki, sądownictwo, ocenę emigracji zarobkowej Polaków oraz o to, w jaki sposób państwo członkowskie może opuścić UE.

- Janusz Korwin-Mikke jest moim faworytem w nadchodzących wyborach, na pewno na niego zagłosuję. Choć poglądy są radykalne, to jest w nich stały, nie boi się też mówić prawdy jak inni politycy - powiedział jeden z młodych uczestników spotkania.

- Kongres Nowej Prawicy cechuje absolutny brak populizmu - twierdzi z kolei działacz ugrupowania Piotr Sułkowski. - Nasze poglądy są niepopularne dla większości społeczeństwa, konserwatywne w sferze obyczajowej i bardzo liberalne w sferze gospodarczej. JKM to polityk niezwykle kontrowersyjny, wyrazisty, stały w swych poglądach, co jest bardzo rzadką cechą dla naszej klasy politycznej - zauważa.

JKM odbył cały cykl spotkań w regionie. Największą liczbę sympatyków zgromadził w Nowym Sączu – w „Sądeckiej Agorze” WSB-NLU zebrało się kilkaset osób. Z wizytą był również w Rabce i Gorlicach.

Janusz Korwin-Mikke to jedna z najbardziej kontrowersyjnych postaci polskiej sceny politycznej - publicysta i polityk, poseł na Sejm I kadencji, były prezes Unii Polityki Realnej oraz Wolności i Praworządności, obecnie prezes Kongresu Nowej Prawicy.

Od lat jest stały w swoich poglądach, a do najgłośniejszych z nich należą m.in. obniżenie podatków i zlikwidowanie zasiłków, legalizacja narkotyków, przywrócenie kary śmierci i prawo do posiadania broni.

Korwin-Mikke już cztery razy bezskutecznie kandydował na urząd Prezydenta RP w latach: 1995, 2000, 2005 i 2010.


Zobacz również:

Komentarze (75)

1234567
2014-04-13 09:05:01
0 0
Hasła JKM są dla młodzieży bardzo chwytliwe, stąd taka frekwencja!
Odpowiedz
szogun
2014-04-13 09:21:25
0 0
No i korona z głowy nie spadła.Można próbować być obiektywnym,można.
Odpowiedz
czesiek5
2014-04-13 10:01:51
0 0
Cieszy wysoka frekwencja. Młodzi nie są podatni na manipulacje w TV stąd tylu ich tutaj. Naród się budzi, nawet w Limanowej :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 10:06:58
0 0
legalizacja narkotyków i prawo do posiadania broni,jakie szczytne cele.
Odpowiedz
pinokio12
2014-04-13 10:08:12
0 0
Wygląda na to, że młodzi załatwią sprawę przy kolejnych wyborach w latach 2014-15.
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-13 10:17:58
0 0
Panie/i @niewiem tylko tyle dotarło do Pana z programy KNP? To bardzo niewiele, no ale zazwyczaj ludzie zwracają uwagę tylko na to, co ich najbardziej interesuje ;)

To nie broń zabija tylko ludzie :) A jeśli chcesz się odurzać i zabijać, to jeśli nie zrobisz tego narkotykami, to osiągniesz swój cel alkoholem, chemikaliami (kleje) i kilkoma innymi ogólnodostępnymi środkami. Na głupotę nie ma lekarstwa, dlatego trzeba przestać prowadzać głupich za rączkę - jak się sami pozabijają to się geny wyczyszczą :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 10:41:41
0 0
@kpiarz umiem czytać do najgłośniejszych z nich należą m.in. obniżenie podatków i zlikwidowanie zasiłków, legalizacja narkotyków, przywrócenie kary śmierci i prawo do posiadania broni.

Chyba nie muszę się ze wszystkim zgadzać,jeżeli Tobie to odpowiada to Twoja sprawa.Mnie do tego nie przekona a zapobiegać zawsze trzeba.Kara śmierci? PIĄTE-NIE ZABIJAJ !!!
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-13 10:47:35
0 0
Piąte - nie zabijaj, tylko czy bandyci przestrzegają dekalogu? Bo jeśli nie, to należy stworzyć skuteczniejszą 'motywację' do praworządnego życia, a zagrożenie karą śmierci niewątpliwie taką 'zachętą' jest :)

Panie/i @niewiem, jak będą Pana/ią chcieli zamordować (czego nie życzę) proszę od oprawców zażądać przestrzegania piątego przykazania - zobaczymy czy zadziała ;)
Odpowiedz
czesiek5
2014-04-13 10:48:24
0 0
Nie zabijaj, nie zabijaj, a jednak kościół dopuszcza karę śmierci w niektórych przypadkach. Poza tym to nie państwo zabija, tylko morderca sam na siebie podpisuje wyrok w momencie popełnienia przestępstwa.
Odpowiedz
PasazerLinii7
2014-04-13 10:49:47
0 0
A tu, dla porównania, frekwencja jaką w LDK generują działacze przodującej partii rządzącej:
http://www.limanowa.in/wydarzenia,15793.html
Chwała Słońcu Peru!
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 10:55:39
0 0
Nie trzeba broni, ludzi można wykończyć wysokimi podatkami, 'dożywotnim' wiekiem emerytalnym, chorym prawem, które zabiera uczciwym a daje kombinatorom pod szyldami 'swobody działalności gospodarczej' i wszechobecnej korupcji.
W takiej sytuacji hasła rewolucji francuskiej znajdują coraz większe poparcie.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 11:06:47
0 0
@ kpiarz Zabijając nawet mordercę stajemy się mordercami.Nikt nie jest idealny.Ja jestem katolikiem i staram się nie podważać dekalogu usprawiedliwiając się wyższym dobrem bo wyższego dobra nie ma od prawa ustanowionego przez Boga.'Kto jest bez grzechu niech pierwszy rzuci kamień'.Nikt nie jest mądrzejszy od Boga.
Odpowiedz
artko7
2014-04-13 11:30:34
0 0
@niewiem '„A gdyby ktoś bliźniego swego umyślnie zasadziwszy się podstępem zabił, i od ołtarza Mego weźmiesz go - i zabijesz!'. (Księga Wyjścia, XXI, 14)' - tak mówił Bóg - żeby być katolikiem nie wystarczy chodzić do kościoła...
Odpowiedz
Dunior
2014-04-13 11:51:55
0 0
niewiem: a co Ci sie nie podoba w prawie do posiadania broni? w uk zabronili posiadania broni krotkiej i noszenia nozy przy sobie a i tak maja pelno zabojstw wlasnie z broni krotkiej (ktorej nie wolno posiadac) i za pomoca np: srubokretow (bo noze sa zabronione)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 13:12:56
0 0
Co do kary śmierci, to może zdania zabierać nie będę, natomiast uważam, że powinny zostać wprowadzona obozy pracy dla więźniów, a nie 'spa' w których siedzą sobie wygodnie za nasze podatki ( zdarzają się sytuację, że sami chętnie wracają, ponieważ życie na wolności jest dla nich zbyt drogie i niewygodne ). Więzienia powinny być rozdzielone na resocjalizacyjne - praca lekka, nauka i karne, gdzie najgorsi więniowie w najlepszym przypadu będą dożywotnio ciężko pracować fizycznie.
Dodam tylko, że za rozkradanie majątku Narodowego powinno być dożywotnie więzienie z konfiskatą całego prywatnego majątku ( całej najbliższej rodziny ) - to by skutecznie oduczyło polityków lobbingu, korupcji i zwykego, chamskiego podnoszenia łapy na nasz wspólny majątek.
Co do broni, to absolutnie na dzień dzisiejszy nie powinna być dla wszystkich dostępna - nie chciałabym kiedyś spodkać osoby chorej psychicznie z karabinem maszynowym na ulicy ( dla mnie ogólnie to nie jest zły pomysł, ale dopiero po zmianie prawa i zakazie dalszej odsprzedaży).
Upowszechnianie narkotyków jest nienormalnym pomysłem - już jest olbrzymi problem z legalnym alkoholem.
Tutaj nie jest kwestia co można, czego nie - chodzi o dobro i życie ludzi.
Polecam poczytac chociażby o Marihuanie:
http://kkrzychk.republika.pl/narkotyki/halucynogeny.html
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-13 13:59:16
0 0
Pani @kolorowymotyl, witam serdecznie :)

Co do obozów pracy dla więźniów - popieram w całej rozciągłości. Powinni co najmniej odpracować swoje utrzymanie. Również co do kradnących lub biorących łapówki urzędników. Poszedłbym nawet dalej i przywrócił ustawę z 1921 r (dziękuje za podesłanie linka):

http://rzeczpospolita2.blogspot.com/2011/08/kara-smierci-dla-urzednikow-od-1921.html

Co do reszty polemizowałbym. Strzelała Pani kiedyś z karabinu? Możemy zrobić eksperyment - dam Pani do ręki AK 74 w trybie serii i postawię kukłę 20 m od Pani w która każe oddać strzał. W najlepszym razie pociski polecą wszędzie dookoła, w najgorszym wybije sobie Pani przy okazji bark lub zęby;) A chory psychicznie jeśli ma skłonności mordercze i chodzi na wolności to może np 'koktajlem mołotowa' podpalić kilka osób w tłumie - większa szkodę uczyni bo poparzenia trudniej się goją od czystego postrzału :)
Co do narkotyków - zabranianie (zakazywanie) nie wpływa na dostępność ani nie odstrasza. Jedynie powoduje podniesienie ceny rynkowej (czarno-) dzięki czemu 'odpowiedni' ludzie czerpią zyski. Poza tym dochodzi efekt 'zakazanego owocu' - zawsze ludzi, zwłaszcza młodych, bardziej pociąga to co niedozwolone. Aby zwalczać problem nie należy zabraniać tylko edukować. Gwarantuje że jedna wycieczka do ośrodka dla uzależnionych i pokazanie tych egzemplarzy 'u kresu' wpłynie lepiej niż wszelkie ustawowe zakazy :)

Pozdrawiam :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 15:18:36
0 0
Witam Panie Kpiarz:).
Poglądy mamy podobne, różnią się szczegóły naszych opinii.
Co do broni, to nie jestem przeciwnikiem jej posiadania i wiem również, że zabić można praktycznie wszystkim, ale, jak już wyżej napisałam musi być do tego odpowiednie prawo. Polska wprowadzając legalną broń bez odpowiednich ograniczeń i ewidencji, stałaby się czarnym rynkiem handlu bronią dla całej Europy. Jeżeli chodzi o narkotyki, to zgadzam się z Panem i jestem świadoma jak działają zakazy, lecz swoje zdanie mam przemyślane - nie jest to na zasadzie 'nie, bo nie', ale obserwacji jak wygląda dziedziczenie uzaleźnień. Olbrzymią rolę również odgrywa wpływ środowiska, więc czasami naprawdę dobre i wartościowe osoby wpadają w śmiertelną pułapkę uzależnienia i oczywiścnie nie mam tu na myśli Marihuany, ale praktycznie wszyskiego co następuje po niej. Uważam, że walczyć należy nie z udostępnieniem, ale wprowadzić odpowiednie, mocno restrykcyjne kary - proszę zobaczyć Holandię/Amsterdam ( tzw. burdel Europy ), gdzie narkotyki są legalne. Czy to w czymś pomogło - niestety nie. Są państwa w Europie, które dążą do samozagłady, ktore dzieje się w imię 'wolności' i 'demokracji'. Proszę o to co nadejdzie po Europie, którą teraz znamy:

https://www.youtube.com/watch?v=rIC-2yi_JeA
https://www.youtube.com/watch?v=v0RJYZ0_q8g
https://www.youtube.com/watch?v=92Ksn8joTDA ( prosze przecytac opis ).
https://www.youtube.com/watch?v=br5uvz9BoCk

( te filmy, to kropla w morzu - wystarczy poszukać ).

To jest konsekwencja liberalnych rządów i polityki 'miłosci', którą u nas się tak beztrosko lansuje.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 15:54:55
0 0
@artko7Księga Wyjścia XXI,14 to prawo Mojrzeszowe ustanowione przez człowieka.@Dunior to jest moje zdanie na ten temat . Z tego co widzę to poglądy Pana JKM bardzo zbliżają się do Palikota ,po prostu gorzej jak małpy,podążanie za modą europejską.Nie ważne jakie będą konsekwencje,byle ludzie głosowali.@kpiarz dla czego miał by mnie ktoś zamordować?
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-13 16:23:35
0 0
Pani/e @niewiem - jak JKM 'podąża za modą europejską' to Pan Prezydent Obama jest biały :) A z tym ruchem co to kota pali to mają tyle wspólnego, że obaj są w opozycji.
A zginąć można wszędzie i to bez powodu, wystarczy znaleźć się w nieodpowiednim miejscu i czasie. I co wtedy? Nawoływanie do przestrzegania 5 przykazania uratuje Panu/i życie? Nie sądzę. Ale jeśli sprawca będzie miał świadomość, iż odbierając Panu/i życie straci swoje na szafocie, to już będzie większa szansa :)

'Księga Wyjścia XXI,14 to prawo Mojrzeszowe ustanowione przez człowieka'. To Mojżesz (nie 'mojrzesz';)nie przemawiał w imieniu Boga? Jakieś novum w nauce kościoła :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 16:34:37
0 0
@kpiarz czy jest różnica zginąć od broni posiadanej legalnie niż od broni posiadanej nielegalnie?Nie zapomnijmy że po zakończeniu tegoż krótkiego życia czeka nas życie wieczne to które nam może uratować owe 5 przykazanie jak i również pozostałe 9 i najważniejsze 2.
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-13 16:35:58
0 0
Jeszcze jedno, Panie/i @niewiem, mienisz się katolikiem a nie znasz własnego katechizmu :)

'Kiedy tożsamość i odpowiedzialność winowajcy są w pełni udowodnione, tradycyjne nauczanie Kościoła nie wyklucza zastosowania kary śmierci, jeśli jest ona jedynym dostępnym sposobem skutecznej ochrony ludzkiego życia przed niesprawiedliwym napastnikiem.'

Katechizm Kościoła Katolickiego 2267
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-13 16:43:00
0 0
Co do reszty - jeśli napastnik będzie z jednej strony zagrożony utratą życia na skutek kary za czyn, który chce popełnić, a z drugiej nie wie czy nie straci go jeszcze szybciej, bo ofiara może posiadać broń w celach samoobrony i z niej skorzystać, to się już nie 2 ale 4 razy zastanowi nim zaatakuje :)

A jak się Panu/i spieszy tak do 'życia wiecznego', to polecam zapisać się do jakiejś misji katolickiej w krajach Afryki. Najlepiej tych z dużą ilością muzułmanów wojujących. Tam katolików wyrzynają i trafi Pan/i z nimbem męczeństwa szybciutko do upragnionego raju.

Ps. poszukiwanie i doprowadzenie do własnej śmierci to grzech śmiertelny, proszę uważać ;)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 16:49:15
0 0
Niewiem - To co Pan poruszył jest bardzo ważne i dla wielu osób ( chociażby dla mnie ) jest to również trudne rozważanie, ale nie można spokojnie patrzeć na ludzką krzywdę i bezprawie.
Normalnie byłabym za obcinaniem publicznie łap złodziejom, ale uważam, że pracą powinni wszystko oddać i naprawić krzywdy, które uczynli. Co do śmierci, to nie jest sprawiedliwe, aby wielokrotny morderca ( chociażby Trynkiewicz ) żył sobie godnie za nasze pieniądze ( również tych, których dzieci zgwałcił i zamordował ) do śmierci i to przypuszczam, że w lepszych warunkach, niż niejeden emeryt.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 16:50:45
0 0
@kpiarz jeżeli jest ona jedynym dostępnym sposobem a nie konieczna.Kim jest człowiek aby mógł decydować o życiu innego człowieka?każde życie pochodzi od Boga i to On powinien decydować o jego końcu.Nie sądźcie abyście nie byli sądzeni.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 17:09:16
0 0
Urzędnicy powinni zrozumieć, że nie sprawują władzy tylko służbę społeczeństwu, które ich utrzymuje i za wszelkie nadużycia być surowo karani. Nie widzę powodu by zakazywać broni - jak trafi się jakiś psychopata, to będzie możliwość powstrzymania go, proszę zauważyć że do wszystkich masakr dochodziło w miejscach, gdzie nie było dostępu do broni. Zamiast prewencji lepiej surowo karać czyny. W wypadku wojny, nie mamy nawet czym bronić własnego mienia. Posiadając broń oprawca traci znacząco przewagę, lepsze to niż liczenie na pomoc policji, która w może przyjedzie za pół godziny, a może później, zajęta karaniem za przejście nie po pasach, albo picie piwa na ławce w parku. Jeśli chodzi o narkotyki, to od zajmowania się dziećmi są rodzice a nie państwo, w wypadku dorosłych ludzi, to nie widzę powodów, dla których ktoś może rościć sobie prawo decydowania o losie innych. Liczne badania pokazują że jeśli chodzi o wyrządzane szkody, to laury zbiera legalny alkohol. Zresztą najlepiej zobaczyć jak na ten temat wypowiada się emerytowany policjant:
https://www.youtube.com/watch?v=e--wJnzUV8Q
https://www.youtube.com/watch?v=e0lK4h6VEBo
Co do kary śmierci, to jak ktoś powołuje się na religie, to znaczy, że nie ma pojęcia o czym mówi. Nie została ona nigdzie zakazana, poza tym własne przekonania religijne nie uprawniają do narzucania praw z nich wynikających innym.
http://www.karasmierci.info.pl
Polecam zapoznać się ze stroną.
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-13 17:12:13
0 0
Tutaj możemy zakończyć nasze dywagacje, bo widzę że nie dojdziemy do konsensusu. Ja też nie mówię, żeby wszystkich złoczyńców karać śmiercią, czasem sama świadomość możliwości wystąpienia takiej kary wystarcza do odżegnania od pełnienia przestępstwa.
Tak na koniec Pani/i @niewiem - po Pana/i wypowiedziach widzę, że mało Pan/i w życiu jeszcze widział. Zwłaszcza 'potworów' w ludzkiej skórze. I życzę Panu/i aby ten błogostan utrzymał się do końca Pana/i ziemskiej wędrówki. Być może będzie to za sprawą przywrócenia kary śmierci :)

Życzę wszystkim miłego popołudnia i wieczoru :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 17:41:44
0 0
@kpiarz.' poszukiwanie i doprowadzenie do własnej śmierci to grzech śmiertelny, proszę uważać ;)' nie rozumiem do czego ido kogo to jest napisane.Ja akurat mam bardzo dobrze rozwinięty instynkt samozachowawczy.@kolorowymotyl właśnie o tym mówię narkotyki i broń nie dały jeszcze nikomu nic dobrego,trzeba zapobiegać tragediom i chronić życie nasze i naszych dzieci.Jeżeli ktoś ma poglądy w części chroniące życie a w drugiej niszczące tak jak narkotyki to jest chyba niepoważny albo nieodpowiedzialny.Nie chciałbym aby mnie ktoś taki reprezentował.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 17:50:15
0 0
@kpiarz Kulturalnie podyskutować zawsze można .Każdy ma inne zdanie na różne tematy.Ja mam swoje poglądy i nikomu ich nie narzucam a innych ludzi też mnie interesują,stąd ta dyskusja.Szacunek i miłego tygodnia dla wszystkich
Odpowiedz
Dunior
2014-04-13 18:08:59
0 0
niewiem: narkotyki są w polsce zabronione: ale jakoś dziwnym trafem nawet w limanowej mozna je dostac

bron w polsce jest mocno reglamentowana: ale zabojstwa sa caly czas, nawet z wykorzystaniem nielegalnie posiadanej broni

ile kasy polska policja wydaje na walke z narkotykami i poszukiwaniem nielegalnej broni?

czy ktos siegnie po narkotyki tylko dlatego ze mozna je kupic legalnie?
Przeciez kupic je mozna caly czas

chcesz chronic dzieci? jak to zrobisz jak zaatakuje cie lub twoje dzieci ktos wiekszy i silniejszy?
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 18:22:38
0 0
@Dunior w jakim Ty się poruszasz światku nie mam pojęcia.Jeżeli żyjesz i zachowujesz się normalnie to raczej nic bardzo groźnego Ci nie grozi.Nie można popadać w paranoję i od razu broń kupować bo jeżeli ktoś jest ciamajdowaty to mu nawet granat nie pomoże i co wtedy?Narkotyki z apteki? Paranoja.Bez urazy.
Odpowiedz
Janek64
2014-04-13 18:50:03
0 0
To co najbardziej zabronione to kusi ! Dzisiaj narkotyki sa ogolnie dostepne najwazmiejsze jest to zeby uchronic mlodych ludzi przd nimi . Wychowanie ktore wynosi sie z domu jest najlepsza bronia przed zlymi zakusami tego pieknego swiata.Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 19:08:05
0 0
niewiem ale teraz dostęp do broni mają grupy przestępcze a nie społeczeństwo. Takie poglądy niszczą życie, a nie chronią, bo co pokazują statystki w krajach z dostępem do broni spada a nie rośnie przestępczość.
http://nczas.com/wazne/dostep-do-broni-gwarantem-bezpieczenstwa/
Co do narkotyków to największą szkodę wyrządza prohibicja - rosną grupy przestępcze, niszczy się ludziom życie poprzez wyroki w więzieniach, policja jest mniej sprawna - zamiast walczyć z prawdziwymi przestępcami zajmuje się ludźmi, którzy szkodzą jedynie samym sobie. Uważana za narkotyk marihuana ma zastosowanie medyczne, ale lepiej siedzieć na limanowa.in i się wymądrzać, niż się doedukować. Może zakażmy gałkę muszkatalową, bo odurza? Aktualnie w aptekach są też dostępne odurzające leki, jednak nikt normalny tego nie bierze. Co mają oznaczać słowa 'nasze dzieci', nasze czyli kogo? Dzieci należą do rodziców i tylko na nich spada odpowiedzialność za ich wychowanie. Jak ktoś nie jest tego w stanie samemu zapewnić i chce zwalać odpowiedzialność na państwo, to widocznie nie powinien mieć dzieci. Powiedz mi co robisz by chronić jak to piszesz dzieci, skoro używasz słowa trzeba?
niewiem ja znam przypadki przemocy i to w Limanowej, poza tym jeżeli kara śmierci to zabójstwo to więzienie to porwanie z przetrzymywaniem.
Jednak o czym dyskutujemy, najważniejszy jest powrót do gospodarki wolnorynkowej, by kraj się znowu rozwijał, tego nikt z partii zasiadających w parlamencie nie oferują, za to mamy podwyższenie podatku VAT, wieku emerytalnego, bezrobocie, żenujące programy w telewizji.
Odpowiedz
vet0
2014-04-13 19:17:03
0 0
'Narkotyki z apteki? Paranoja.Bez urazy.'

Użytkownik 'niewiem' widocznie jest tak głupi że boi się by były dostępne bo od razu by je kupił i mógł przedawkować. W takim przypadku: 'Jednego idioty mniej na świecie'.
Odpowiedz
vet0
2014-04-13 19:20:25
0 0
Idąc tropem użytkownika 'niewiem' paranoją jest że można na raz kupić 10 opakowań leku nasennego czy uspakajającego ! Przecież ktoś moze to wszystko na raz połknąć i umrzeć albo co najmniej pogorszyć swój stan zdrowia ! Powinni zabronić sprzedaży takich leków powyżej 2 opakowań na raz !

'Paranoja.Bez urazy.'
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 19:27:35
0 0
Vet0 - Nazywasz Kogoś głupim i idiotą tylko dlatego, że wyraża własną opinię ( i to w sposób spokojny i wyważony )? W takim razie jak Ciebie nazwać?

g969203 - Co do edukacji, to weź przeczytaj pierwszy link, który podałam i sam się troszkę rozeznaj w temacie, chociażby 'niewinnych' skrętów.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 19:39:41
0 0
@vet0 Nie znasz mnie. Ja Tobie nie ubliżam.jeżeli ktoś mówi o drugim że jest głupi to sam jest głupszy.Ja nie ubliżam nikomu.@g969203 Nie zwalam odpowiedzialności za moje dzieci na państwo,przecież żyjemy w Polsce i mamy możliwość wyboru osób odpowiedzialnych którzy będą dążyli do poprawy warunków życia takich jak zwalczanie bezrobocia czy poprawę służby zdrowia i innych.jeżeli chcecie postrzelać to jedźcie na Ukrainę
Odpowiedz
Dunior
2014-04-13 21:00:18
0 0
niewiem: u nas z bezrobociem przeciez walczy od dawna pan starosta: zaprasza przedsiebiorcow do inwestowania w serbi

ty naprawde wiezysz ze wladza zadba o ciebie?

o siebie i swoje dzieci trzeba zadbac samemu a nie liczyc ze ktos za raczke poprowadzi
Odpowiedz
zabawny
2014-04-13 21:10:08
0 0
http://img7.demotywatoryfb.pl//uploads/201404/1396978579_wgusas_600.jpg
Odpowiedz
zabawny
2014-04-13 22:29:32
0 0
http://www.youtube.com/watch?v=yk6HRHfbE9c

http://www.youtube.com/watch?v=O6oKzHQG3tY
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 23:11:57
0 0
Populizmem jest głoszenie hasła przywrócenia kary śmierci. Gdyby Polska przywróciła karę śmierci to od razu by nas wyrzucili z Rady Europy ( do informacji podaję że Rada Europy nie ma nic wspólnego z Unią Europejską, tak samo jak strefa Schengen nie ma nic wspólnego- ostatnio JKM w TV się kłócił o to z posłem z SLD ).
Przywrócić kary śmierci się nie da chyba, że Polska chce być izolowana na arenie międzynarodwej jak Białoruś.

JKM głosi pare chwytliwych haseł które sprowadzaja się do tego że każdy sobie rzepkę skrobie. Chce naroktyki to bierz, innym nie zawracaj głosy. Chcesz jeżdzić bez pasów to jeżdzij, państwo nie powinno ci tego zabraniać.
Tymczasem natura ludzka jest taka, że bezpieczniej czuje sie we wspólnocie. A częśćludzi jest tak głupia ( Korwin sam podkreśla że większość ludzi jest głupia), że nie można im dacć pełnej wolności, bo oni nie wiedza co z nia zorbić. I po to są nakazy i zakazy.
I dlatego jest zakaz brania narkotyków, bo ja nie mam zamiaru płacić za twoje leczenie. A Korwin odpowie, że kazdy sam powinien oszczedzacćna leczenie. Tylko który narkoman odkłada na swoje leczenie?
Inna sprawa, że Korwin szkodzi Polsce bo opowiada, że Putin jest naszym przyjacielem i nic nam nie zrobił. Faktycznie Putin zajął Krym, Bóg jeden wie co dalej mu odbije, a Korwin mówi, że Putin eliminuje niemieckie wpływy na Ukrainie. Co akurat jest prawdą ale Korwin dodaje, że Polska powinna Putinowi pomagać, bo inaczej zostanie okrążona przez Niemcy. Wolę jednak być okrążony przez wpływy niemeickie niż pozostawać pod wpływami rosyjskimi.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-13 23:33:58
0 0
MartinoffSalon - Bardzo chętnie poznam powody dla których obawia się Pan Rosji.
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-14 00:09:31
0 0
Pan Prezydent Putin nie zajął Krymu. To parlament Krymu jednomyślnie podjął uchwałę o przyłączeniu się do Rosji. To spora różnica. Trzeba zacząć korzystać ze źródeł niezależnych i myśleć samodzielnie Pani/e @martinoffSalon, a nie powtarzać jak kataryna za d..ilami z 'tefałenu' itp narzędziami propagandy POglądowej :)
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 00:28:44
0 0
Dokładnie Panie Kpiarz.
Na 'Zachodzie' jest nie do pomyślenia, że ktoś 'normalny' odrzuciłby Unię. Przecież Unia daje wolność .. Legalna aborcja, wolność seksualna - dzieci dla 'małżeństw homoseksualnych', w krótkiej perspektywie wprowadzenie ideologi gender, dostęp do europejskich zmywaków, zniesienie religii, która powoduje nietolerancję i jest no taka... no nie na 'topie', ponadto wielomiliardowe kredyty na dostosowanie zacofanego Krymu do ucywilizowanej Europy - tylko idioci odrzuciliby taką szansę.
Na szczęście Polacy do idiotów nie należą i tak, jak my mamy dobrze, tak też życzymy sąsiadom...
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 01:43:13
0 0
@kpiarz - Mechanizm działania jest ten sam. W 1939 r ZSRR też udzielil pomocy Ukraińcom, Białorusionom i Rosjanom zamieszkałym w Polsce, zaatakowanej przez Niemcy. Dlatego ZSRR nie 'napadł' na Polskę w 17 wreśnia 39 r tylko 'udzielil pomocy'. Tak głosi komunistyczna propaganda.
Nawet jak parlament Krymu chciał iść do Rosji to Rosja nie ma prawa przyjąć terytorium innego kraju do swojego terytorium - radzę zaznajomić się z prawem międzynarodowym.
@kolorowymotyl - taka natura ruska. Ludzie na Zachodzie żyją po to żeby się cieszyć życiem. Rusek może jeść ziemniaki byle tylko jego państwo miało bombe atomową i mogło nim straszyć innych ludzi. A jak w Rosji bieda to aby utrzymac kraj car zawsze organizowal wojny. Wtedy biedny naród rosyjski się jednoczył
Odpowiedz
czesiek5
2014-04-14 02:25:05
0 0
martinoffSalon -> Przecież JKM nie wielbi Rosji. On tylko stwierdził, że polityk w polityce zagranicznej powinien kierować się interesem kraju, a nie osobistymi sympatiami. Sam JKM mówił ostatnio, ze tym bardziej lubi Rosję im dalej ona jest od Polski. Nie wiem dlaczego przykleiłeś mu łatkę polityka pro-rosyjskiego.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 02:40:44
0 0
MartinoffSalon - Czy uważa Pan, że w Rosji jest bieda? Może zapytam inaczej - czy ma Pan pojęcie, jak wygląda Rosja dziś, a chociażby 15 lat temu? Wie Pan co myślą sami Rosjanie o jak to się u nas ładnie określa diable-Putinie, dyktatorze-Putinie?
Ja się chętnie zaznajomię z prawem międzynarodowym o którym Pan pisze - proszę podać źródło.

Czy myśli Pan, że potrzeby ludzkie są różne w zależności od długości geograficznej? Ludzie chcą żyć, pracować, rozmnażać się, czuć się bezpiecznie i mieć świadomość, że jest w tym 'jakiś' 'wyższy' 'CEL' - cała reszta to ciężka praca ludzi od PR i odgórna polityka o której zwykłe, znające tylko 'tu i teraz' niewykształcone, nieuduchowione pospólstwo nie ma pojęcia.
Powoli wymiera pierwsze pokolenie, które żyło bez wojny. Wychowani przy rodzicach, którzy ciągle oszczędzali, przestrzegali i uczyli samowystarczalności mając na względzie swoje, bolesne doświadczenia z czasów wojny. Ci ludzie żyli zgoła odmiennie i również chcieli dla swoich dzieci więcej 'luzu', swobody, wpoili swoje zachowania i swoje wartości, które stworzyła popkultura. Kolejne pokolenia nie wiedzą co im zagraża. Wydaje im się, że wszystko każdemu wolno, bo przecież wolność jest w konstytucji. Wojen nigdy nie będzie, bo przecież jesteśmy tacy 'cool' tolerancyjni i w ogóle, że nikt na nas ręki nie podniesie, bo przecież my nie podnosimy. Europa udaje, że nie nie widzi problemu, iż za kilka lat dorośnie pokolenie imigrantów, którzy będą zasiadać w rządach Europy ( z olbrzymim poparciem swoich 'braci', którzy ciężko pracowali rozmnażając się na potęgę i żyjąc z socjalu Europejczyków przeznaczonym przede wszystkim na ich dzieci ) i przekazywać wartości, które tak pielęgnuje Islam ( znacznie ostrzejsze od naszych ). Europejczycy są tak zblazowani i rozwiąźli, że koniec może być tylko jeden ( przykład Cesarstwa Rzymskiego ). Odchodzi się od Dekalogu na którym są oparte wszystkie prawa, które znamy. Ludziom można wmówić wszystko, że 'płód', to nie człowiek, że homoseksualista to podstawowa komórka społeczna i, że zwierzę to prawie człowiek, tylko ma mniejszy mózg.
Dlaczego jestem za Putinem?
Bo jako jedyny obecnie potrafi jeszcze bronić pozycji i 'czystości' swojego kraju. Nie ma akceptacji dla homoseksualizmu, nie ma poparcia dla feminizmu i nie ma przywilejów dla Muzułmanów - to są postawy z których należy brać przykład, gdyż tylko tak można budować potęgę i zabezpieczyć byt przyszłych pokoleń.

Pozdrawiam i dobrej nocy życzę.
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-14 09:25:40
0 0
Panie @martinoffSalon proszę mi wskazać kiedy parlament Polski w 1939 r uchwalił (jednomyślnie) przyłączenie się do Związku Sowieckiego bądź innego państwa? A Parlament Krymu to zrobił. A wie Pan czemu? Bo na Krymie ponad 60% ludności (szacując delikatnie) to Rosjanie. Wie Pan ile było tych Ukraińców, Białorusinów i Rosjan w Polsce w 1939 r? Około 15 % - z 32,1 mln ludności 3,2 mln deklarowało jako ojczysty język ukraiński, 1,2 mln staroruski, ok 1 mln białoruski i tylko 138 tyś rosyjski (źródło - Mały Rocznik Statystyczny 1939). Zatem skończ Pan opowiadać farmazony przyrównując przyłączenie się Krymu do Rosji z agresją Związku Sowieckiego na Polskę w 1939. Nie powtarzaj Pan bzdur za propaganda sianą w mediach. Pisałem - trzeba korzystać z niezależnych źródeł i włączyć myślenie.

Pani @kolorowymotyl - dzień dobry i szacunek za powyższe słowa. A serce rośnie:)
Odpowiedz
Dunior
2014-04-14 10:07:12
0 0
martinoffSalon: w Polsce nie ma zakazu zażywania narkotyków

jest zakaz posiadania
Odpowiedz
artko7
2014-04-14 11:06:57
0 0
To jest właśnie problem lewych ludzi - brak szerszej perspektywy. Widzicie tylko najbliższe problemy i skutki.I tak 'dla naszego dobra' zakazują nam wożenia większej ilości osób w samochodzie, niż jest 'wbite w dowodzie', nakazują jazdy w pasach (jakbym sam nie wiedział, że raczej jest to bezpieczne), wprowadzenie lekarstw na receptę (bo przecież inaczej zaćpałbym się na śmierć - jak gdyby nie dało się tego zrobić tymi lekami, które na receptę nie są), 'dbają' o emeryturę (wyłączając podstawową i chyba najważniejszą wypracowaną cechę ludzkości czyli dbanie o przyszłość własną oraz swojego potomstwa), wprowadzają 'darmową' służbę zdrowia (przez co nie muszę dbać o własne zdrowie na bieżąco, bo w razie czego można się za darmo leczyć), zakazują brania i picia czego chcę i w jakich ilościach chcę, obniża się (oczywiście nie sam i nie przypadkowo) poziom edukacji (zapytajcie jakiegokolwiek nauczyciela), muszę zdobyć nakaz z gminy żeby ściąć WŁASNE DRZEWO, na WŁASNEJ ZIEMI(!!!!!), muszę mieć pozwolenie na zbudowanie domu czy garażu na własnej ziemi, nie mogę wysłać dziecka kiedy będę chciał, a szkoła musi je uczyć tego co państwo chce (oczywiście dzięki MENowi jej nauczanie jest bardzo naeutralne) i tak można lecieć w nieskończoność! Oczywiście nasi drodzy intelektualiści będą nam wmawiać, że to dla naszego dobra, a tak na prawdę chodzi o nowoczesną formę niewolnictwa, bo nasi panowie nie muszą nas utrzymywać, a orzą nami tak samo dobrze jak niegdyś orało się zwykłymi chłopami. Co zresztą się udaje świetnie, bo nikt(!) nie rusza tyłka od telewizora żeby protestować przeciwko podnoszeniu kolejnych podatków (których płacimy średnio koło 80%), jedyne ruchy tworzą się kiedy nasi właściciele nie chcą nam rzucić jakichś ochłapów - zasiłków wszelkiej maści, emerytur, rent, zapomóg... Tak mniej więcej wygląda całość, w której i tak pewnie pominąłem wiele ważnych aspektów, ale najważniejsze jest to, że jesteśmy traktowani jak bydło na łańcuchu, coraz bardziej skracanym, w imię oczywiście BEZPIECZEŃSTWA! Dlatego apeluję, czytajcie, czytajcie, czytajcie, szczególnie rzeczy, które są niezgodne z waszymi przekonaniami, otwórzcie umysł i MYŚLCIE, sami zacznijcie wyciągać wnioski i pozbądźcie się łańcucha, bo jeśli ktoś przez 25 lat rządzenia tych samych ludzi w naszym kraju nie zauważył, że nie ma faktycznej różnicy między PO PIS SLD i PSL (oraz wszystkimi przekształceniami tych partii) i że cały czas lecimy po równi pochyłej na dno, to może być ostatni moment...
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 11:16:04
0 0
@czesiek5 - JKM tak powiedział, ale jednocześnie bywał na przyjęciach organizowanych przez Ałganowa dawno dawno temu. I skoro teraz twierdzi, ze Putin jest ok, bo nic nam nie grozi, w czasach kiedy kraje nawet zachodniej europy zastanawiają sie nad sankcjami dla Rosji, to taki głos z Polski w obronie Putina, że nic nam nie zrobi, jest dla Putina korzystny.

@kolorowymotyl - jedna sprawa to jest co zwykły Rosjanin czuje a druga to jaka polityke uprawia jeggo przywódca. W Rsoji tez sa protesty przeciw Putinowi ale sa one w miejszości. W Moskwie Putin nie cieszy się tak dużym poparciem, za to na prowincji ogromnym. My mówimy o polityce zagranicznej a nie o uczuciach poszczególnych Rosjan.
Putina można podziwiać za skuteczną politykę. A najśmiesznijejsze jest to, że te sprawy o których piszesz ze Putin broni u siebie ( przeciw homoseksualistom narkotykom, przeciw islamowi) to jednocześnie wspiera u innych. To się nazywa prowadzenie wojny bez wojny albo miekkie metody prowadzenia wojny. Wspiera sie homosiów, islam zeby osłabić inne kraje. Wszak rewolucja dzieci kwiatów na Zachodzie Europy w 68 r była wspierana przez ZSRR. Po co? Po to żeby rozłożyc kraje NATOwskie i w przypadku wojny szybciej je pokonać. Putin jednoczęsnie wie że te miekkie metody nie może przyjąc u siebie , bo to rozłoży jego kraj. I dlatego broni kraj przed islamem, homosiami itp.

@kpiarz- a zebyś wiedział, ze byli wtedy tacy Polacy co sie zwrócili o pomoc do ZSRR w obronie przed Niemcami i Hitlerem. Nazwiska można sobie poszukać w internecie. Mniej istotne jest czy byli w sejmie czy gdzie indziej,to zależy od tego gdzie Rosjanom uda sie zainstalowac agentów. Na Krymie im sie udało ich wysoko uplasować. A jak pisze farmazony to po co dyskutujesz?
A jak rada powiatu prudnickiego na opolszczyźnie jednogłośnie opowie sie za przyłączeniem do Niemiec bo tam Niemcy stanowią większośc to znaczy że Niemcy mogą przyjąc polskie miasto, bo tak chca mieszkańcy?
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 12:32:16
0 0
MartinoffSalon - Nie pisze Pan rzeczowo. Po pierwsze prosiłam Pana o źródło ustawy międzynarodowej.
Po drugie za wspieranie Islamu i jak Pan to nazwał 'homosiów' przez Prezydenta Putina, daje Pan za przykład rewolucję w 68 wspieranej przez ZSRR - nie sądzę, aby w wieku lat 16-stu miał Prezydent Putin jakąkolwiek styczność z polityką. Jeżeli ma Pan jakieś aktualne wiadomości na temat polityki wspierania jednych, albo drugich, to chętnie poczytam. Co do tego prawa, do dalej będę czekała na źródło.

Artko7 - Ciekawy komentarz - spodobał mi się, i z większością tego, co Pan napisał w pełni się zgadzam.

Panie Kpiarz dziękuję ( bardzo się cieszę ) i pozdrawiam serdecznie.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 13:03:05
0 0
@kolorowymotyl - a ja sie do dziś nie doczekałem źródła ze 20 stanów chciało sie w 2012 r odlączyc od USA.
Argumetn że Putin miał 16 lat, więc nie odpowiada za to co sie działo w 68r to jest na poziomie dziec z przedszkola. Nie w tym rzecz że Putin miał 16 lat, rzecz w tym, że Putin realizuje polityke mocarstwową taką samą jak realizowali je przywódcy ZSRR. A jakie to są metody, czyli wojna bez prowadzenia działań wojennych, to wiedział je 2,5 tysiąca lat temu Sun Tzu.
Wiedza o tym, że ZSRR wpsierał rewolucje w 68, dzieci kwiatów pochodzi z książek min Archiwum Mitrochina.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 13:24:16
0 0
Oczywiście Panie MartinoffSalon - służę.

http://news.yahoo.com/blogs/the-lookout/secission-petitions-filed-20-states-190210006.html

http://www.cbsnews.com/news/states-petition-to-secede-from-union/

http://www.truthdig.com/eartotheground/item/20_states_petition_to_secede_from_us_following_obama_victory_20121112

i wiele, wiele innych.
Nie podsyłałam, gdyż myślałam, że zrozumiał Pan, że dla mnie źródło GW nie istnieje jako poważne i rzetelne dziennikarstwo i sam Pan znalazł.

Co do polityki, to jest Pan w wielkim błędzie. Absolutnie nie jest kontynuacja polityki ZSRR. Bardziej powiedziałabym, że obecna polityka jest wzorowana Caratem, a jeżeli tak faktycznie jest, to można tylko pozazdrościć takiej drogi Rosjanom. Co to dla nas oznacza? Nic absolutnie nic, gdyż przy obecnej władzy za kilka/kilkanaście lat sami będziemy prosić albo Niemcy, albo Rosję o 'opiekę' i zarządzanie naszymi pieniędzmi.


*** Co do protestów przeciwko Prezydentowi Putinowi, to proszę zobaczyć, jak protestują przedstawicielki 'kobiet' ukraińskich.

https://www.youtube.com/watch?v=vjEZJjWbS0U


P.S - Na link dalej czekam...
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 13:41:08
0 0
Archiwum Mitrochina to ksiazke trzeba kupić i przeczytać. Podobnie jak wiele innych ksiażek o pracy rosyjskiego wywiadu.

Co do USA, to fajnie, ze ludzie sie podpisali ale co za tym poszło? W USA 5 milionów ludzi wierzy że Elvis wciąż zycje i iles milionow wierzy w UFO. Oni pewnie tez by sie pod tym podpisało? Czy w tych stanach toczyła sie jakakolwiek dyskusja o separacji i odłączeniu się od USA w loklanych parlamentach? I wyraznie w tych tekstach było podane, że wśród tych stanów są stany tak zwanego głębokiego południa czyli konserwatywne i te postępowe jak Nowy Jork. Oznacza to że powody mieszkańców każdego z tych stanów o chęci odłączenia sie od USA mogą być inne.

Prawda wyszla na jaw. Kto ceni niepodległośc Polski a kto jej rzyczy źle. To że u nas jest syf to nie znaczy że najlepszym lekarstwem jest Putin. Gratuluje. Dla mnie najcenniejsze jest niezależnośc Polski a nie podległość nawet w zamian za porządek.
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-14 14:00:33
0 0
Panie @martinoffSalon - nie porównujmy kilku Polaków, którzy zwrócili się po pomoc do Związku Sowieckiego czy Rzeszy z JEDNOMYŚLNIE uchwaloną decyzją krymskiego parlamentu. 'Łapiesz' Pan różnicę czy nie bardzo? To, że ostatnio kilku dziwnych i śmiesznych ludzi zażądało rejestracji związku wyznaniowego 'latającego potwora spagetti' nie znaczy, że wiodącą religią w Polsce stał się tzw 'pastafarianizm' :)

Też jestem za wolną i niepodległą Polską, ale 'wymachiwanie szabelką' przeciw silniejszym sąsiadom zamiast nawiązywania współpracy tylko spowoduje utratę wspomnianej niepodległości. A na pewno niczym pozytywnym nie jest wspieranie wywrotowców, którzy jawnie działają pod szyldem Bandery. Kto to był Stepan Bandera i co robił z Polakami to Pan wiesz, czy trzeba Pana doedukować?
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 14:35:38
0 0
Pan widze wciąż nie łapie o co chodzi. Putinowi i każdemu kto prowadzi politykę mocarstwową chodzi o pretekst. Niewazne czy o pomoc zwróci sie loklany parlament czy stowarzyszenie spagetti,bo może sie i o taka pomoć zwrócic te stowarzyszenia jak innych agentów nie będzie pod ręką. Chodzi o to ze Putin ma w ręku dowód, że Polacy zwracają się do niego o pomoc. I on oczywiście chętnie tej pomocy udzieli. A o taką pomoc zwracają sie agenci.
W uzupełnieniu sporych luk w wiedzy historucznej dodam, że w 39 r ZSRR nie zajał całej Polski tylko zajął częśc, tak samo jak teraz Rosja nie zajęła całej Ukrainy tylko część. Podobnie jak w 39 o brtnia pomoc zwrócili sie ludzie z zajętych terenów, tak samo teraz na Krymie o pomoc zwrócili się z tych terenó a nie np z Lwowa. Na tej podstawie możemy porównywac sytuacje Polski w 39 z Krymem obecnie.
Jak sie pan boisz to od razu się schowaj w stodole albo na strychu. Punktem wyjścia do jakiejkolwiek rozmowy musi być dogmat że Polska jest najważniejsza i zawsze jej będziemy bronić. Ktoś kto ma w portkach strach to lepiej żeby się nie zabierał do polityki, bo tylko szkodzi Polsce.
Czas pokoju służy do tego, żeby się przegrupować i zająć dogodne pozycje do wojny. Polacy nie będą stać bezczynnie jak Ruski sie przegrupowują, tylko dlatego, że mają strach w portkach jak ty.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 14:39:30
0 0
MartinoffSalon - Proszę podać mi choć jedno zdanie na podstawie którego śmie Pan sugerować, że nie cenię niepodległości i źle życzę Polsce.

To, że piszę prawdę o tym, jak jest i z czego powinniśmy brać przykład i do jakich wartości dążyć nie oznacza, że chcę, aby Polska należała do Rosji, czy jakiegokolwiek innego państwa - ostrzegam tylko przed tym, co może się zdarzyć.
Napisałam, że 'jestem za Putinem' - jestem za jego kanonem wartości, postępowaniem, obroną swoich obywateli i polityką dobrobytu państwowego, którą prowadzi. Dlaczego Rosjan ma obchodzić, że nasi sprzedajni politycy sr*ją na słowo PUTIN i lecą chować się pod fartuch Niemiec i Stanów. PO robi kampanie wyborczą na zasadzie 'jeżeli nas nie wybierzecie, to będziecie mieć wojnę, dzieci 1.09 znowu nie pójdą do szkoły' no ja pi... cyrk na kółkach...
Naprawdę nie chce mi się z Panem toczyć jałowych dyskusji, bo marnuje Pan tylko mój czas, ale proszę chociaż spróbować zrozumieć, że dzisiejsza Rosja, a Rosja za czasów ZSRR, to jak porównanie wyprostowanej i dumnej Rzeczpospolitej w XVII do dzisiejszego 'stwora' czołgającego się na brzuchu...

Kończę nasze wzajemne rozważania, co nie oznacza, że dalej nie oczekuje na linka - proszę nie robić z buzi d*p*...

P.S - Proszę pamiętać o nie obrażaniu i ośmieszaniu Amerykanów, gdyż ubliżanie tym, którzy nie chcą płacić na łachudry nie pracujące i utrzymywać wiecznie bezrobotnych jest po prostu nie w porządku i zrobił Pan to tylko po to, aby znów forsować swoją chorą bajeczkę o przejęciu siłowym/podstępem/magicznym? Krymu.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 15:00:55
0 0
Jeśli ktoś popiera Putina to Polsce dobrze nie zyczy, proste. Nie trzeba doszukiwać się zdań źle życzących Polsce, przecież diabeł tez nie powie ze jest diabłem. Polityka Rosji Putina jest polityka mocarstwową w przeciwieństwie do Jelcyna. Polityka mocarstwowa dopowadzi w końcu do zderzenia się z Polską. To są podstawy geopolityki jak 2+2=4.
To że ktoś nie lubi muzułmanów i homosiow i nierobów to nie znaczy że dobrze życzy Polsce. Świat nie jest czarno-biały. Kanony Putina mnie nie interesują, bo on może głosić najlepse hasła. Mnie interesuje co on robi, a robi polityke mocarstwową, która w końcu musi zderzyć się z nami. To że w Poslce elity są tak słabe i bezsilne wobec róznego rodzaju progagandy płynącej z Brukselii to nie znaczy, że oparcie znajdziemy w Putinie.

Jeśli już o o islamie mowa, to można pogadać o nim w tych samych kategoriach co o homosiach, zgodnie z zasadani wojny bez wojny, ale nie sądzisz ze jestem teraz skłonny do rzeczowej dyskusji skoro widze że rośnie w tobie agresja i język obraźliwy wobec mnie.

Podaje linka gdzie można kupić ksiazkę http://www.ceneo.pl/2300099.
Jeśli marnujesz czas pisząc ze mną, to możesz więcej nie odpisywać, nie obrażę się. Na zaczepki dotyczące kampanii PO, tak samo jak PiS, SLD i Palikotów nie odpowiadam, bo żadnej z tych partii nie poparam.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 15:38:24
0 0
Dziękuję za linka - myślę, że skorzystam.
Oczywiście dalej to nie jest ten o który prosiłam ( LINK DO KOMENTARZA 44 ).

'To że ktoś nie lubi muzułmanów i homosiow i nierobów to nie znaczy że dobrze życzy Polsce' - rozumiem, że trzeba nie lubić Rosji, aby dobrze życzyć Polsce i być prawdziwym Patriotą, a cała reszta jest w porządku?

Jakiż to użyłam obraźliwy język wobec Pana, gdzie jestem wobec Pana agresywna? Nie zaczepiam również Pana żadnym stwierdzeniami o PO ( nie przypuszczam, aby miał Pan takie preferencje wyborcze ) - zasłyszane i działające na podświadomość, dlatego dałam za przykład.

Naprawdę nie ma sensu się spierać, ale do momentu, aż Pan nie spróbuje uwierzyć, że Ukraina jest ofiarą 'Zachodu' i zabrania legalnej władzy ( jakakolwiek ona by nie była ), to nie będzie Pan w stanie pojąć FAKTÓW.
Proszę wejść na fora Ukraińskie, proszę zerknąć na RT - na końcu proszę spróbować porozmawiać z samymi mieszkańcami Ukrainy - Zachodniej i Wschodniej.

Pozdrawiam i miłego dnia.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 17:05:39
0 0
To jaki ty chcesz link? Jak jest natura Rosjan?
O tym zeRT to narzędzie propagandowe Putina to wszyscy wiedzą. Ostatnio dwie reporterki zrezygnowały tam z pracy bo miały dość tej obrzydliwej propagandy. Ale oczywiście oglądam RT ale głównie po to żeby wiedzieć jaki jest interes aputina. Lepiej wtedy można się przygotować do konyrakcji.
W naszych warunkach lubinie Rosji która prowadzi agresywną politykę jest rownoznaczne ze szkodzeniem Polsce. Oni chcą nas wykiwac ale my się nie możemy dac. Tu nie ma miejsc a na uczucia
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 18:10:09
0 0
Komentarz 44
'Nawet jak parlament Krymu chciał iść do Rosji to Rosja nie ma prawa przyjąć terytorium innego kraju do swojego terytorium - radzę zaznajomić się z prawem międzynarodowym.'

Komentarz 46
'Ja się chętnie zaznajomię z prawem międzynarodowym o którym Pan pisze - proszę podać źródło.'

Cały czas czekam na źródło/linka do tego prawa międzynarodowego - ja tego znaleźć nie mogę i chętnie zerknę na źródło, bądź odpowiedni odnośnik.

Panie MartinoffSalon - Tylko nieroztropna polityka naszego rządu może dla nas 'szarych' obywateli spowodować realne zagrożenie ze strony Rosji ( i nie tylko Rosji ).
Moim zdaniem Rosja nie potrzebuje ziemi ( prędzej mieszkańców ). To co się dzieje obecnie jest oczywiście wykorzystywane i zachowałoby się tak każde państwo, które znalazłoby się w podobnej sytuacji. Przecież taka jest prawda, że gdyby Ukraina czy Litwa zapałały do nas braterską miłością i nagle chciały należeć do Polski/stworzyć Unię, to nikt takiej szansy by nie odrzucił - ja się Rosji nie dziwię, ale dziwię się tym, którzy uważają, że należy rozdzielić dwa całkowicie połączone kraje, gdzie rodziny są wymieszane, język i kultura podobne/jednakie?. Wszystko jest konsekwencją obalenia władzy na które cały Zachód i Stany spoglądały z 'uśmiechem' i krzyczały 'Chwała Ukrainie' nawołując do 'wolności'.
Rozumiem, że jak w Niemczech wyjdą na ulice Zieloni, to goniąc Merkel, nasi politycy będą krzyczeć 'Deutschland, Deutschland uber alles'. Solidaryzując się z uwolnionym Narodem niemieckim:):):)
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-14 18:42:56
0 0
Panie @martinoffSalon, ja widzę że z Pana to taki rzeczywiście sejmikowy szlachciura - pokrzykiwacz. Zero siły przebicia ale wszystkim dookoła będzie groził, bo on jest 'Pon':)
Po 1 - nadal twierdzę, że prośba grupy obywateli a legalna uchwała większości parlamentarnej to diametralnie różne rzeczy. Wie Pan, waga obu przytoczonych znacząco się różni.
Po 2 - to, że nie życzę źle Panu Putinowi, nie znaczy że go popieram, ani że jestem 'agentem'. Niechże Pan trochę ochłonie. Rosja to jest nasz niedaleki sąsiad, znacznie od nas potężniejszy tak militarnie jak gospodarczo, w dodatku jest głównym dostawcą gazu - no trzeba jakoś z nim żyć i się dogadywać.
Po 3 - nie zamierzam się nigdzie chować. Wiem jedno - Polska nie jest pępkiem europy i niestety może Pana rozczaruje, ale nie jesteśmy najważniejsi. Rożnica między nami polega na tym, że ja chce współpracować z sąsiadami jak dyplomata pilnując przy tym interesów kraju, a Pan się chce ze wszystkimi bić :) Przypomina mi Pan takiego wiejskiego 'bitnika', co to wpada na 'potańcówkę' i wszystkich zaczepia, a potem ląduje w szpitalu obitą mordą. Nie zamierzam dać mojemu krajowi 'obić mordy' bo się do władzy dorwą takie 'kozaki' jak Pan i będą do wszystkich wokoło zygać...
Na koniec jeszcze jedno - proszę nie próbować mnie obrażać i insynuować tchórzostwa, bo nie dość że nie osiąga Pan tymi przytykami zamierzonego skutku, jedynie budzi moje politowanie, to dodatkowo brzmi Pan śmiesznie (kompletnie mnie nie znając), co widzą czytelnicy:)

Ps. My na prawdę nie jesteśmy żadną potęgą, jak to się niektórym wydaje. Jesteśmy małym kundelkiem, który musi jakoś w zaistniałych warunkach geopolitycznych istnieć wśród innych psów

http://paczaizm.pl/polska-pies-sankcje-sankcje-usa-rosja/

Pozdrawiam
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 20:24:33
0 0
@kpiarz- chcesz być kundlem to sobie bądź. Ja niebchce nawet jak miałbym umrzeć wcześniej niż ty.
@kolorowymotyl- nie ma jednej ustawy prawo miedzynarodowe. Nazwa prawo miedzynarodowe to popularna nazwa dla umów miedzynarodowych i konwencji onztowskich. Jestem pewien że szybko znajdziesz to w internecia ja niestety teraz w pracy jestem.
Odpowiedz
kpiarz
2014-04-14 20:45:57
0 0
To była taka przenośnia. Jeśli państwa porównać do psów, to my jesteśmy niestety jedynie małym kundelkiem - ani groźnym, ani rasowym :)

http://remekdabrowski.pl/2013/12/jest-tego-potad.html#comments
Odpowiedz
zabawny
2014-04-14 21:37:21
0 0
:)))

http://paczaizm.pl/content/wp-content/uploads/putinopiryna.jpg
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-14 21:37:36
0 0
Przenośnie zrozumiałem. Sun Tzu mówi że jak jesteś słaby to udawaj silnego, czyli jak jesteś kundlem to udawaj tygrysa. Sztuka kamuflaż u i odstraszania przeciwnika.
Odpowiedz
Dunior
2014-04-14 21:39:35
0 0
co do ukrainy i rosji oraz zachodu:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Memorandum_budapeszte%C5%84skie

natomiast zgadzam się z Korwinem, że Polska będzie miała dobrze dopóki Rosji i Niemcom nie będzie po drodze
Odpowiedz
zabawny
2014-04-14 21:50:18
0 0
Memorandum budapeszteńskie

To pomoc zachodu w pozbyciu się broni jądrowej przez naszego wschodniego sąsiada, co za tym idzie, pozbawienie możliwości skutecznej obrony przed napastnikiem. :)
Jeżeli źle to zrozumiałem, proszę o wyjaśnienie.
Odpowiedz
Dunior
2014-04-14 22:17:58
0 0
Dokładnie: Ukraina w zamian za gwarancje zachowania spójności terytorialnej gwarantowanej przez ROsję, UK i USA oddała Rosji lub zutylizowała przy pomocy USA i UK cały arsenał nuklearny któy znajdował się na ich terytorium

w '39 tez mieliśmy zagwarantowane wspracie Francji i UK
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-15 02:10:27
0 0
Z dzisiejszej perspektywy wydaje sie że Ukraina zrobiła żle oddając atomówki. Ale Memorandum Budapesztańskie też trzeba rozpatrywać w konteksćie lat w jakich je podpisywano. Wtedy wydawało się że jak ZSRR upadł to juz nic światowi nie zagraża, bo skończyla się zimna wojna. Powstała nawet książka 'Koniec historii' - amerykańskiego intelektualisty która stała się symbolem takiego życzeniowego myślenia. Według takiego myślenia po upadku zimnej wojny nastanie teraz czas pokoju i robienia interesów między Wschodem i Zachodem. Jak błędne to było myślenie to pokazała wojna w Jugosławi, potem w Somalii i w końcu ataki w 2001.
W tym czasie Rosja sie odbudowała, dzieki wpływom z gazu i chce wrócić do polityki międzynarodowej jak główny gracz.
Po wstapieniu Polski do Unii I NATO u nas też pojawiły się takie głosy, że nam juz nic sie nie stanie. Tymczasem nawet amerykańscy generałowie przyznają, że moga nam przyjść z pomocą po ok dwóch miesiącach bo tyle potrzebują czasu na przegrupowania i przemieszczenie swoich wojsk na terytorium Polski.
Po dwóch miesiacach od ataku to Polski może już nie być i nawet jak będą nam chcieli pomóc to już nie będzie do czego.
Dlatego więc tym barzdiej powinnismy krzyczeć ( udawać i warczeć jak tygrys), nie tylko że jestesmy gotowi, ale przede wszystkim żeby inni nas usłyszeli i zrozumieli w co gra Rosja. Za Zachodzie, może poza pewnymi kręgami w USA,to niewiele krajów rozumie dlaczego Putin zajął Krym. W europie trwa proces odwrotny państwa same sie rozkładają ( Szkocja chce się oderwac od Anglii, Katalonia od Hiszpanii a Belgii to praktycznie nie ma bo są dwa regiony). A tymczasem Putin próbuje zagarnąć nowe terytoria. Ludzie na zachodzie tego nie rozumieja bo jest inne myślenie. A myślenie jest takie, że tam gdzie są koszta i wydaje się ze jest taniej to trzeba się podzielić. To samo jest w firmach. Firma się dzieli i przenosi część zadań do outsorsingu.
A tymczasem Putin dokonuje łączenia. A dlczaego? a dlatego, że on mysli w starych kategiriach. On i jemu podobni KGB-dziści wychowali się gdy ZSRR był mocarstwem i nie mogą się pogodzić z tym, że ZSR upadł a Rosja niewiele znaczy ( PKB w Rosji to tle co PKB Holandii).
Dlatego chca Rosi przywrócić miejsce takie jak miało kiedyś ZSRR. I robia to przy pomocy starych metod. Tymczasem świat się zmienił i dziś co innego decyduje o tym czy kraj jest mocarstwem. Dziś o tym czy kraj jest silny decyduje jakie ma nadwyzki w handlu, ile banków kontroluje itp

Dla dużych krajow małe kraje na mapie to są pionki, ktore można przestawiać jak w szachach. Jeśli Ruscy zrobili ruch na Krymie to oczywiste jest że Zachod też musi zrobić jakis ruch, bo inaczej Rosja potraktuje to że Zachod się boi. A naszą rolą jest wymusić na Zachodzie taki ruch. A Korwin mówiże nic się nie dzieje.
Jasne narazie u nas sie nic nic dzieje, ale mądry naród prowadzi wojnę zawsze poza swoim terytorium ( znowu Sun Tzu). Sobieski to wiedział i pojechał pod WIeden i nie czekał na Turków w Krakowie.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-15 12:33:59
0 0
MartinoffSalon - To co Pan tutaj wyprawia przechodzi już ludzkie pojęcie :).
Przeczytał Pan jakiegoś Sun Tzu i opowiada pierdoły - weź Pan się zajmij kulturą swojego kraju, a nie Dalekiego Wschodu, bo nie zrozumiesz jej prawidłowo w życiu, chyba, że się tam urodzisz i dorośniesz.

To co Pan pisze jest czystą demagogią, która jest zła i szkodliwa.

Niech Pan pisze prawdę.

Dlaczego prosiłam Pana w pięciu komentarzach o link do prawa międzynarodowego w którym kazał się Pan, Panu Kpiarz rozeznać? Ponieważ nie ma takiego prawa wg którego Rosja nie mogłaby przyjąć oddającego się w jej ręce terytorium autonomicznego i obawiam się, że albo celowo zmienia Pan fakty ( jak w przypadku podania przyczyny wybuchu Powstań Śląskich przy innym temacie ), albo pisze Pan na podstawie swoich wyobrażeń - nie wiem co gorsze...
Państwo to ludzie. Czy Krym chciał przyłączyć na siłę Ukrainę do Rosji (?) Nie - po prostu pomyśleli o sobie, swojej przyszłości i wybrali najlepsze rozwiązanie ( i proszę mi nie sugerować o pistoletach przy głowach, gdyż wysłano 23 obserwatorów - co było najbardziej paradoksalne w całej tej sytuacji ).

Czego chce cały czas Rosja? Rosja chce mieć gwarancję Unii, że jej obywatele będą bezpieczni i tylko tyle ( dla niektórych 'aż' tyle ) cała reszta to wyobrażenia o tym co się za tym kryje i strach 'świata'.
Rosja na razie jest bardzo pokojowa, ale przyjdzie czas, gdy zacznie się bronić, a tej 'obrony' uważam, że należy się obawiać. Gdyby rozleniwione lamusy z Brukseli ruszyły d*py, aby wybrać się na prowincje Ukrainy i zapytać czego chcą WSZYSCY ( czyli Ci, którzy chociażby pracowali i nie mieli czasu na zabawę w anarchię ) mieszkańcy, to mogliby się dowiedzieć ciekawych rzeczy - ale przecież nie chodzi o to, aby Ukraińcy sami o sobie decydowali ( przecież to Unia jest od decydowania ). Łaziły po Kijowie jakieś studenciaki i ich rodziny oraz reszta, która miała więcej wolnego czasu i bawiły się w protesty nie wiedząc, że zostanie to wykorzystane przeciwko całej Ukrainie.
Nie chodzi absolutnie o to, aby Ukraina przyłączyła się do Rosji w naszym interesie również ( geograficznie ) bezpiecznie nie jest, abyśmy mieli jeszcze dłuższą granicę z Rosją.
Jeżeli jest problem ze skrajnymi rządami, to należy podzielić państwo wewnętrznie i utworzyć niezależne rządy, które będą bronić praw jednych i drugich, ale naród musi być jednością i trwać/funkcjonować, jako całość. Takie sytuacje nie dzieją się bez powodu. Nikt nie będzie odwracać się przeciwko swojej ojczyźnie, czy pobratymcom jeżeli rządy działają w imię narodu, a nie przeciwko niemu.

To co Pan pisze o Tygrysie, to nic innego niż pycha - pycha prowadzi do marazmu i degradacji, gdyż skoro jesteśmy idealni, to nie musimy nic robić, nic zmieniać wystarczy po prostu, że 'jesteśmy' - porównanie do małego pieska, choć może nie kundla:), jest dobre.

Pycha prowadzi do zguby. Ja wiem, że Sikorski jest gotowy powiedzieć wszystko, czy straszyć wszystkim, ale to nie jest osoba, która działa w interesie Polski.
W naszym interesie jest uważnie obserwować rozwój sytuacji na Ukrainie i być gotowym nie do obrony przed Rosją, ale do pomocy Polakom na Ukrainie, bo to jest jedyny aspekt tego konfliktu, który powinien nas interesować. Polska nie ma na tyle honoru, aby bronić swojej pamięci narodowej o Wołyniu, a chce stawiać o ładzie w Europie.

Żeby Polska była Tygrysem Europy Polacy muszą się zjednoczyć, a nasze 'polskie' media i 'polski' rząd robią wszystko, aby do tego nigdy nie dopuścić, bo inaczej nie byliby do niczego potrzebni.

Kończąc z tematem pozdrawiam i więcej otwartości życzę, gdyż przez swoją Dalekowschodnią pychę nie dopuszcza Pan możliwość, że ktoś na równi z Panem dobrze życzy Polsce i rozmowa z Panem jest jednokierunkowa.

'Polsko! lecz ciebie błyskotkami łudzą!
Pawiem narodów byłaś i papugą
A teraz jesteś służebnicą cudzą —
Serce Choć wiem, że słowa te nie zadrżą długo
W sercu — gdzie nie trwa myśl nawet godziny
Wyrzuty sumienia Mówię — bom smutny — i sam pełen winy!'
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-15 18:12:27
0 0
@kolorowymotyl- jak na osobę która stwierdziła że marnuje czas rozmawiając ze mna zadziwiająco dużo czasu poświęciła pani swojej wypowiedzi.
Myślałem że pani trochę bardziej ogarnięta jest. Jeśli napisałem że prawo miedzynarodowe to między innymi umowy podpisane a później kolega wspomniał omemorandum budapesztanskim to stwierdziłem z już jest sprawa zamknięta. Wszak tommemorandum gwarantowało Ukrainie zachowanie integralności terytorium i było podpisane przez Rosję. Pani oczywiście stwoerdz że Putin tego nie podpisywał bo był wtedy młody i nie rządził. Niestety w poważnych środowiskach jest coś takiego jak ciągłość państwa. Jeden prezydent podpisuje to następny musi to akceptować.

S co ja tu wyprawiam? A piszę sobie z nudów. Powyzszy tekst trochę przerobiłem i wstawilem na portal salon24. I przez kilka godzin wisiał na samej gorze na pierwszym miejscu. Więc cóż jednym może się wydawać że przechodzę ludzkie pojecie inni doceniają i promują. Jak rozumiem pani jest mądrzejsza niż redaktorzy z salonu24. To tak na marginesie bo wspominała coś pani o pysze.
Sun Tzu to podstawa elementarz pracy wywiadów
W USA to nawet ją studiują ja uczelniach biznesowych bo podobno pomaga w biznesie.
Kończąc rowniez pozdrawiam i zycze otwartosci nie tylko na kulture dalekiego wschodu
Odpowiedz
Dunior
2014-04-15 19:53:46
0 0
kolorowymotyl: dałem linka do konkretnego dokumentu (należącego do szerokiego pojęcia prawo międzynarodowe) regulujące terytorium Ukrainy - podpisane też przez Rosję i nie respektowane w chwili obecnej.

Ignorujesz to?

Ukraina nie miała możliwości nie oddać/zniszczyć broni jądrowej - inaczej byłaby objęta embargiem gospodarczym i przez Rosję i przez Zachód a na to była za słaba gospodarczo
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-17 19:28:20
0 0
Dunior - Co ma ignorować? Ani nie napiszesz, że to do mnie, ani ze mną nie dyskutujesz, więc skąd mam wiedzieć, że ten link był specjalnie mi dedykowany:).

'Memorandum Budapesztańskie − porozumienie międzynarodowe niemające statusu traktatu podpisane w grudniu 1994 roku w Budapeszcie, na mocy którego Stany Zjednoczone, Rosja i Wielka Brytania zobowiązały się do respektowania suwerenności i integralności terytorialnej Ukrainy oraz powstrzymania się od wszelkich gróźb użycia siły przeciwko jej niepodległości i integralności terytorialnej, a Ukraina zobowiązała się do przekazania strategicznej broni nuklearnej Rosji i przystąpienia do układu o nierozprzestrzenianiu broni jądrowej.'

I co ten traktat ma niby udowodnić? Zacznijmy przede wszystkim od tego, że obalenie legalnie wybranego prezydenta jest już ZAGROŻENIEM NIEPODLEGŁOŚCI I SUWERENNOŚCI. Miesiąc temu napisałam, że Ukraina stoi na granicy wojny domowej - czyli to, co się właśnie dzieje. Wysłano żołnierzy, aby zabijali swój naród ( który u nas tak szumnie określono terrorystami, przebranymi Rosjanami, opcją prorosyjską ) - na szczęście żołnierze, nie chcą zabijać swoich i tylko z tego powodu jest jeszcze spokojnie. Dlaczego nasze media nie przekrzykują się tak, jak było na Majdanie? Ile już osób zginęło po Majdanie na Wschodniej Ukrainie?
Czy nikogo nie dziwi, że Unia układa się z nielegalnym rządem? Czy naprawdę nie widzicie zagrożenia, że Polska stanie się zaraz 'polem' do manewrów i że obce wojska wejdą na nasze ziemie, aby rzekomo nas 'ochraniać'?
Czy naprawdę można być aż tak nieprzewidującym, aby nie widzieć tego, że robi się z nas prowodyra i głównego sojusznika nowego rządu Ukrainy? Czy Ci sprzedajni politycy wezmą odpowiedzialność za wszystkie przedsiębiorstwa, które upadną z powodu restrykcji na nasz eksport?
Myślicie, że Unia będzie skupowała nasze produkty? Ostatnio skończyło się na skupie interwencyjnym wieprzowiny, zobaczymy ile tak Polska pociągnie - ale co to kogo obchodzi, jak koryto w Brukseli czeka.
Odpowiedz
konto usunięte
2014-04-17 19:49:04
0 0
* I co to porozumienie.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Zaskoczyła frekwencja, wykład w korytarzu"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in