12°   dziś 16°   jutro
Piątek, 26 kwietnia Marzena, Klaudiusz, Maria, Marcelina, Ryszard

Śmierć 45-latka na szpitalnym oddziale

Opublikowano 10.01.2011 14:30:40 Zaktualizowano 05.09.2018 12:03:17 top
133 26097

Limanowa. 45-letni mężczyzna zmarł w szpitalu po niespełna 20 godzinach od przyjęcia. Sprawę bada prokurator.

Wczoraj rano w swoim domu 45-letni Andrzej z Limanowej stracił przytomność. – Wezwane zostało pogotowie, przed jego przyjazdem już ją odzyskał – mówią członkowie rodziny, proszący o zachowanie anonimowości. – Andrzej został zabrany do szpitala. Z tego co wiemy, to podano mu tylko tlen, nie robiono badań. Dziś rano około godziny 8:30 jego żona, która w najbliższych dniach będzie rodzić otrzymała telefon ze szpitala o śmierci męża. Do takiej sytuacji nie miało prawa dojść.

 O komentarz w tej sprawie poprosiliśmy dyrekcję Szpitala Powiatowego w Limanowej.

- Mężczyzna był już wcześniej diagnozowany neurologicznie z powodu dwukrotnego wystąpienia podobnych epizodów – mówi Ryszard Dominik, zastępca dyrektora ds. medycznych Szpitala Powiatowego w Limanowej. – Wczoraj faktycznie został przyjęty na oddział po utracie przytomności. W momencie przyjęcia był przytomny i świadomy. Wykonano rutynowe badania i zaplanowano na poniedziałek dalszą diagnostykę w tym tomografię komputerową głowy z kontrastem. W obserwacji szpitalnej nie stwierdzono żadnych odchyleń od stanu prawidłowego ani niepokojących objawów. Nie było więc wskazań do wykonania tego badania w trybie pilnym. Co więcej około godziny 4 nad ranem pacjent oddał mocz do badania i osobiście zaniósł go do dyżurki pielęgniarskiej. Około godziny 5:20 został znaleziony martwy.

Dyrektor szpitala nie komentuje przyczyny śmierci mężczyzny. – Wykaże ją badanie sekcyjne – mówi.

Sprawą nagłej śmierci mężczyzny zajął się prokurator. - Jeden z członków rodziny zgłosił się również do nas z tą informacją, ale wszelkie nasze dalsze czynności są uwarunkowane wynikami prokuratorskiej sekcji zwłok, którą wykona Zakład Medycyny Sądowej w Krakowie – mówi Stanisław Piegza, p.o. rzecznika KPP w Limanowej.

Zobacz również:

Komentarze (133)

ianmahoney
2011-01-10 14:36:18
0 0
Wyrazy współczucia dla Rodziny Zmarłego.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 14:44:01
0 0
Bardzo współczuje Rodzinie Pana Andrzeja ... tym bardziej , że znam doskonale Jego żonę :)
Odpowiedz
Margaretka23
2011-01-10 14:52:44
0 0
Czyżby został przyjęty na SOR przyjął Go dr. Sikoń ?
Odpowiedz
Margaretka23
2011-01-10 14:53:29
0 0
Masakra trochę to nieskładne to moje zdanie....no cóż...
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 14:56:00
0 0
Margaretka23 dr. Sikoń kiedyś miał złą opinię .. jednak teraz bardzo się zmienił ..:) I gdybym ( nie daj Boże) znalazłabym się w szpitalu .. chciałabym aby w/w dr mnie przyjmował :)
Odpowiedz
toma
2011-01-10 15:00:05
0 0
Kto Sikoń ? Ludzie powariowaliście! Najmniej poważny lekarz! Pomyłka a nie lekarz!
Odpowiedz
Bimbas
2011-01-10 15:08:17
0 0
Nie mnie oceniać fachowość tego gościa i na pewno to nie miejsce na to tutaj ...ale podejście do pacjenta to lepsze jest u weterynarza ...(jak właściciel nie patrzy) wyobrażam sobie jak było kiedyś .. jeśli nastąpiła poprawa ... ale ogólnie to większość (zaznaczam nie wszyscy!!) zbytnio nie odbiega od tej normy.
Odpowiedz
JAN
2011-01-10 15:10:20
0 0
No niestety ale limanowski SOR nie należy do najsympatycznejszych oddziałów tego szpitala.Buta i arogancja góruje nad fachowością.Nie mówiąc już o wielogodzinnych wyczekiwaniach na łaskawe przyjecie nawet ze złamaniami!
Odpowiedz
elwi221
2011-01-10 15:11:35
0 0
Dyrektor szpitala nie komentuje przyczyny śmierci zwłok?????A myślałam , że na ogół chodzi o śmierć pacjenta....Wyrazy współczucia dla rodziny
Odpowiedz
mon
2011-01-10 15:13:56
0 0
Z LIMANOWSKIM SOREM TYLKO P. SZCZERBY DOBRZE SOBIE RADZĄ. WŁASNIE Z BUTEM I AROGANCJĄ - TO JEST METODA.
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-10 15:18:15
0 0
Śp. Andrzej bo dzwoni bardzo dużo jego znajomych , potwierdzam tak chodzi o Andrzeja mechanika który naprawiał samochody na 19 stycznia a pózniej w Mordarce byłego pracownika RSZiZ zmówcie modlitwę za jego duszę .
Odpowiedz
smo
2011-01-10 15:22:36
0 0
'... tym bardziej , że znam doskonale Jego żonę :)' - ty jesteś jakaś pop.... robaczku :|
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 15:29:23
0 0
Mojemu tacie tez nie potrzeba było badań gdy czuł się dobrze po powaznej operacjji, gdy zglaszalismy ze cos jest nie tak - dalej zero reakcji, nawet gdy trafil na intensywna (dzięki temu że pobieglismy po lekarza który po kilku minutach ruszyl sie zza komputera i nie umarl na oddziale) nie potrzeba było badan...dopiero jak było tragicznie usg chciał robić dr ale już nie zdążył...
Odpowiedz
mery721
2011-01-10 15:43:08
0 0
Robaczek rzeczywiście jest suuper!
Odpowiedz
PaniSmith
2011-01-10 15:49:16
0 0
Szpital w Limanowej to umieralnia, niestety taka jest prawda...
Odpowiedz
odessaxxx
2011-01-10 15:52:35
0 0
TO PO CO TEN TOMOGRAM w tym szpitalu jest!!!!pacjentowi powinno sie wykonac w pierwszej kolejnosci po przywiezieniu do SORU takie badanie!KOMU SIE NIE CHCIALO....BO NIEDZIELA!!!
Odpowiedz
maxijazz
2011-01-10 15:54:47
0 0
'Mężczyzna był już wcześniej diagnozowany neurologicznie z powodu dwukrotnego wystąpienia podobnych epizodów' - i co ?. Badań tj tomografia nie miał zrobionych przy dwukrotnym powtórzeniu się objawów ?. A po ilu się takie badania robi ?. Po 10 ?.
Odpowiedz
AwM
2011-01-10 15:59:28
0 0
W limanowskim szpitalu od dawna dzieję się coś niedobrego.
Odpowiedz
Alfa
2011-01-10 16:10:39
0 0
Zgadzam się z poprzednikami,w tym szpitalu nie jest dobrze.Czy zawsze musi dojść do tragedii,żeby coś się zmieniło???tez mam bardzo niemiłe doświadczenia z SOR-em,lekarzami i pielęgniarkami,pełniącymi tam dyżur.Wyrazy współczucia dla rodziny[*]
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 16:12:48
0 0
Najlepiej mieć tauaz w widocznym miejscu o treści ' w razie konieczności wszędzie tylko nie do szpitala w Limanowej'
Odpowiedz
gueene
2011-01-10 16:22:49
0 0
no nie jest nie jest dobrze. to tragedia...dzisiejsze czasy i taka śmierć młodego człowieka ,ja myślę, że dojdą do przyczyny, ale zmarłemu nic to już nie da, on jest już szczęśliwy,ale wyrazy współczucia dla jego żony,rodziny.a tak na akapicie do pisarza tego artykułu; zwłoki nie umierają, umiera człowiek...
Odpowiedz
Janek64
2011-01-10 16:25:54
0 0
gimrin fajnie to ująłeś tylko powiedz gdzie, nie do Limanowej w Rabce likwidują w Nowym Targu pożal się Boże zostaje Kraków albo Nowy Sącz jedno ale: czy zdążą nas dowieść.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 16:26:58
0 0
Mam bardzo niemiłe wspomnienia z SOR-u, a dokładniej z kontaktu z lekarzem Sikoniem, który dwukrotnie nie przyjął na oddział mojego krewnego, pomimo skierowania Go na oddział przez lekarza rodzinnego z bardzo silnymi bólami brzucha i wzdęciami. Po awanturze na SOR, kiedy zażądaliśmy wpisu przez p. Sikonia na skierowaniu do szpitala, że nasz krewny jest zdrowy i nie wymaga hospitalizacji, został przyjęty na oddział. Jednak na oddziale chirurgicznym nie wykonano Mu podstawowych badań, m.in. badania jelita grubego i wypisano Go do domu. Po 3 tygodniach nasz krewny zmarł na stole operacyjnym, kiedy to został zawieziony karetką pogotowia ( guz jelita grubego ). Nie zdążyli go zdiagnozowac, a gdzie leczenie??? Przykra prawda.......
Odpowiedz
gueene
2011-01-10 16:31:20
0 0
ja też mam złe wspomnienia z kontaktów z tym lekarzem na SOR on powinien być salowym
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 16:41:21
0 0
moim zdaniem beznadziejne przepisy w szpitalach są powodem takich tragedii, a nie bezpośrednio lekarze. Nie wiem dlaczego badania typu tomografia itp. wykonywane są tylko w dni powszednie (z wyłączeniem weekendu) skoro niejednokrotnie takie badanie może uratować komuś życie!
Odpowiedz
andy11
2011-01-10 16:42:57
0 0
sowa Pana Dyrektora wołają o pomstę do nieba!tym bardziej że przyjęliście Państwo pacjenta z niewyjaśnionymi stanami utraty przytomności a to już stan mogący doprowadzić do zgonu,każdy podręcznik pierwszej pomocy to mówi!zamiast wprowadzić diagnostykę-pilnie bo widać że dotychczasowe postępowanie lekarzy nie przyniosło odpowiedzi-co się dzieje to Państwo czekali?!!a jeśli to był krwiak, tętniak, początek zatorowości?to poza badaniem krwi, bilansem temperatury,pomiarem ciśnienia oraz moczem...co zrobiono,to jest diagnostyka???
Odpowiedz
stach3
2011-01-10 16:49:40
0 0
Wyrazy wspolczucia i pamiec w modlitwie za s.p. Andrzeja. Zas co sie tyczy szpitala i przyjec na Izbie przyjec to jest masakra. W/w lekarz rzeczywiscie dziwne ma metody przyjmowania pacjentow, a to ze nie chce skierowac na badania albo nie przyjmuje na oddzial to juz nie tylko jego sprawa, To jest poprostu brak srodkow na lecznie Polakow. Poprostu sluzba zdrowia i kontrakty nie wystarczaja na pokrycie podstawowych badan i leczenia. To jest sprawa politykow i Pani minister KOPACZ (Platforma Obywatelska)ktora za wszelka cene obcina kontrakty na wszelkie lecznie. A konkrtne skutki tej polityki juz widzimy. Lekarze nie maja pieniedzy by leczyc a pacjentow nie stac na lecznie prywatne. Ale ' jest dobrze ' w Polsce bo PO rzadzi a ludzie umieraja. Kto bedzie nastepny ...? Obys POlaku nigdy nie chorowal, bo z naszym rzadem i sluzba zdrowia szybko bedziesz ogladal kwiatuszki od korzeni.
Odpowiedz
kluska
2011-01-10 16:50:15
0 0
Ludzie!Strach się bać!
Odpowiedz
Bimbas
2011-01-10 16:52:50
0 0
Ja proponuje wytoczyć proces .. pojedynczym osobnikom .. może jest ktoś kto jest bardziej kompetentny i wypowie się na ten temat... nie instytucji .. bo wtedy płacimy my ..tylko poszczególnym 'konowałom' ... pomijam co trzeba by zrobić z NFZ ..
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 16:56:37
0 0
Czy może ktoś wie o której będzie różaniec i gdzie
Odpowiedz
isiek
2011-01-10 17:03:03
0 0
ja jak go widze na izbie przyjec to odrazu mi sie poprawia !!
Odpowiedz
jacek272
2011-01-10 17:41:51
0 0
Ja też chcę Robaczku zeby Cie przyjmwoał Sikoń. A propo według mnie to weterynarz a nie lekarz.
Odpowiedz
hacel
2011-01-10 17:42:56
0 0
Przecież miał mieć zrobiony tomograf. Pewnie zakontraktowany za pół roku
Odpowiedz
romcio1985
2011-01-10 17:44:34
0 0
od lat słyszę negatywne opinie na temat lekarza S. Dalej sobie pracuje na SOR. Osobiście go nie miałem okazji się z nim nigdy spotkać. Ale ciekawi mnie ten gość, bo sporo o nim słyszałem.
Odpowiedz
chlop
2011-01-10 17:55:52
0 0
Z wypowiedzi dyrektora wynika,że pacjent był zdrowy 'Co więcej około godziny 4 nad ranem pacjent oddał mocz do badania i osobiście zaniósł go do dyżurki pielęgniarskiej.' ja się pytam: dlaczego pacjent musi sam o 4 rano zanosić mocz do badania..??Odp.bo pobudka jest o 6
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 18:08:10
0 0
Jak wielu z moich poprzedników mam bardzo niemiłe doświadczenia z tzw. lekarzem Sikoniem i z personelem SOR-u. Totalna porażka, czekałam na izbie 3 godziny i ten tzw. lekarz nikogo w tym czasie nie przyjął, a były osoby które potrzebowały natychmiastowej pomocy, ja zostawiłam w domu maleńkie dziecko i nie mogłam czekać dłużej, musiałam jechać nakarmić dziecko, poinformowała o tym pielęgniarkę, a ona do mnie z krzykiem, żebym sobie tylko nie myślała, że jak wrócę, to będę krócej czekać niż teraz. A Sikoń spacerował sobie ciągle na papieroska i z powrotem i drwiąco śmiał się z czekających ludzi. A gdy zbliżała się godzina o której miał skończyć pracę to gotowy do wyjścia czekał na korytarzu i wydzwaniał do góry dlaczego jeszcze nie ma lekarza, który ma go zastąpić.
Odpowiedz
odessaxxx
2011-01-10 18:26:41
0 0
Tak.. gabka masz racje ,on tylko przyjmie 2-3 pacjentow i rusza do dyzurki kolo rtg ,i tam przebywa czasami pol godziny i zas wraca i tak w kolo .Raz go tropilam i rozszyfrowalam ....
Odpowiedz
jana
2011-01-10 18:36:33
0 0
w szoku jestem, że dyrektor szpitala zezwala na takie praktyki... i w ogóle co to znaczy, że lekarz czekał na zrobienie badań do poniedziałku, czyli dzisiaj???nikt mnie nie powiadamiał i nie wiem czy jest taki przepis prawny, żeby nie chorować w weekendy. I popieram pomysł, zeby mieć tatuaż z informacją, żeby mnie nie przyjmować do limanowskiego szpitala. Na szczęście nie byłam w nim jeszcze, no i nadzieja, że nie będę. I odnośnie komentarza, ze lekarze nie wysyłają pacjentów na badania przez PO... to mam rozumieć, ze Andrzej zmarł przez PO??? A może to jednak zadanie dyrektora szpitala, żeby tenże szpital dobrze prosperował, a lekarzy, zeby leczyć??? Nie wiem, może się mylę...
Odpowiedz
Dagi
2011-01-10 18:45:15
0 0
Dlaczego wszyscy rozpisujecie sie na temat lekarza Sikonia, przecież ten pacjent został przyjęty na oddział, więc lekarz pełniący dyżur na tym oddziale ponosi odpowiedzialność, myślę, iż rodzina odda sprawę do sądu i szpital musi ponieść konsekwencje.
Odpowiedz
werwa100
2011-01-10 18:48:32
0 0
praepraszam że się wtracam ale zdanie o panu S ze szpitala w limanowej mam takie gdyby nie pani doktor K ogladal bym kwiatki z tej drugiej strony więc go niebrońcie
Odpowiedz
hacel
2011-01-10 18:48:52
0 0
Co tu nażekać , przecież lekaż był zdrowy a pacjent umarł. Taki zawód.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 18:53:02
0 0
jacek272 dr. Sikoń zajmował się moim synem na izbie przyjęc :) Był dla Nas bardzo miły , sympatyczny ... na wszystkie zadane pytania odpowiadał grzecznie ...:) Nie zamierzam Go przedstawiac w złym świetle .. .. tylko dlatego , że inni to robią !!!
Odpowiedz
hawkeye
2011-01-10 19:13:45
0 0
MYSLICIE ZE JAK KTOS JEST W SZPITALU TO NIE MOZE UMRZEC? MAM ZŁĄ WIADOMOŚĆ - SA CHOROBY KTORE NAWET POMIMO LECZENIA W MAYO CLINIC MOGĄ ZABIĆ MŁODZIEŃCA W JEDNA NOC /np. tętniak aorty czy tętniak wewnatrzczaczkowy/ - I ZADEN LEKARZ ANI TECHNOLOGIA TEGO NIE ZMIENI WIEC PRZESTANCIE SIE GORACZKOWAC I POCZEKAJCIE NA WYNIKI SEKCJI ZWŁOK. a co do pracy SOR - powinien byc w mojej opinii jednoczescie chirurg i ortopeda, zwlaszcza w sezonie narciarskim i w wakacje - z taka iloscia urazow i zachorowan jaka obecnie trafia na SOR nawet Marcin Urbaś sobie nie poradzi na bieżąco
Odpowiedz
jana
2011-01-10 19:24:00
0 0
oczywiście, że każdy może umrzeć, ale jeśli już naprawdę nie da się pomóc... ale najpierw trzeba pomóc... liczę na to, że lekarze staną na wysokości zadania i pomogą żonie Andrzeja...
Odpowiedz
hacel
2011-01-10 19:30:40
0 0
Tej Pani to teraz jest pomoc najważniejsza.Myślę , że o tym w szpitalu nie zapomniano. O zgrozo
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 19:30:54
0 0
widać w szpitalu można jeszcze bardziej się rozchorować i umrzeć no ale to normalne jak same warunki pobytu w szpitalu są gorsze niż w wiezieniu . Jaki z tego wniosek lepiej nie isc do lekarza trzeba liczyć , że ''SAMO PRZEJDZIE''
Odpowiedz
stach3
2011-01-10 19:30:55
0 0
Droga Jano czytaj tekst z uwaga i zrozumieniem. Tego ucza juz w szkole podstawowej. Przeciez to rzad PO ogranicza srodki na leczenie, nie podpisuje kontraktow na poradnie specjalistyczne, a ja sie pytam czemu w weekendy nie mozna zrobic zadnych badan specjalistycznych,bo nie ma ich kto zrobic bo nie ma pieniedzy by zaplacic specjalistow, bo NFZ na czele z Pania minister Kopacz nie podpisuja stosownych kontraktow ktoreby zapewnily godne przyjmowanie i leczenie chorych pacjentow. Istnieje zaleznosc miedzy PO i bardzo slaba kondycja publicznej sluzby zdrowia. I odpowiedzialnosc za to ponosi Platforma Obywatelska i rzad Pana Tuska
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 19:43:10
0 0
tylko ile razy trzeba stracic przytomnosc by miec nawet w niedziele zrobione badania? a moze tylko portfel umie to pospieszyc?
Odpowiedz
jana
2011-01-10 19:46:49
0 0
drogi stach3, zawsze miałam problemy ze zrozumieniem zasad panujących na ziemii, a więc zapewne tym bardziej nie rozumiem tego co piszesz. Jakikolwiek by nie był rząd, czy to prawica, czy lewica, czy liberalizm, to człowiek jest człowiekiem... a ja nie rozumiem (jak widać moja edukacja jest mizerna), że dzisiaj pacjent mógłby mieć tomografię, a wczoraj nie mógł??? bo niedziela??? czy może weekendy nie obejmują leczenia... i nie mieszałabym tu polityki... bo jesli lekarz pełniący wczoraj dyżur chciałby zrobić tomografię, to by znalazł sposób.
Odpowiedz
ian
2011-01-10 19:55:26
0 0
Ludzie nie dopuszczają do świadomosci, ze jest cos takiego jak śmierć. nie poradzi PO zaden turbodoktor ani nalepszy szpital. Trzeba sie skanowac co tydzien w calości RTG, CT itp. to bedziemy umierac zdiagnozowani
Odpowiedz
Dagi
2011-01-10 19:57:44
0 0
stach3- nie pisz głupot, w takich przypadkach każdy szpital niezwłocznie powinien wykonać niezbędne badania, celem postawienia diagnozy i nie ma na to żadnego usprawiedliwienia, to są nagłe przypadki i tego NFZ nie ogranicza.
Odpowiedz
kubrik
2011-01-10 20:09:53
0 0
w małych miasteczkach jest raj dla konowałów, w takim Krakowie jest konkurencja i realna odpowiedzialność - i wcale nie jest drożej
Odpowiedz
mistrzyni
2011-01-10 20:18:42
0 0
Oj idzie sie tu naczytac takich glupot, az swiat nie widzial! Nikt z was tam nie byl, nikt z was nie zna szczegolow, ale wszyscy madrzy... Od razu wine zwalic na lekarzy, niektorzy z reszta juz o konkretnym lekarzy mowia, a nawet nie wiadomo jeszcze co tak dokladnie bylo przyczyna zgonu! Wiem, ze o zmarlych zle sie nie mowi i nie mam zamiaru stawiac zadnych zarzutow nikomu, ale tak jak moglo byc to zaniedbanie ze strony lekarza, tak i ze strony samego pacjenta, prawda?! Wiec czemu wy ludzie tak latwo osadzacie, bycmoze niewinnych ludzi?!
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 20:29:39
0 0
mistrzyni, a co tu pacjet jest winien?
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 20:30:50
0 0
czy moze powiesz mi ze nie leczył sie sam to umarł?
Odpowiedz
juditha
2011-01-10 20:33:41
0 0
Mam znajomego lekarza i oni naprawdę często są bezradni bo limity na badania się szybko wyczerpują. Jednak będąc pacjenetm jestem oburzona i trudno jest mi się pogodzić z faktem, że co miesiąc płacę składki a nie mogę zostać przyjęta u dr bo limit się wyczerpał!!! Teraz kolejna ustawa (która weszła w życie bądź ma być przegłosowana - nie orientuję się w tej chwili) kwota która należała się z tytułu śmierci nalbliższej osoby, która miała pokrywać koszty pogrzebu ma być zmniejszona o połowę co ma łatać naszą dziurę budżetową - i znowu ustawy naszego fantastycznego RZĄDU trafiaja w najbiedniejszych... No ale o tym nasze 'niezależne' media nie informują - katastrofa co się dzieje z Naszym Państwem!!!
Odpowiedz
stach3
2011-01-10 20:37:36
0 0
Moi drodzy teoria jest piekna, niestety w praktyce to wyglada inaczej z braku srodkow nie pzwala na robienie specjalistycznych badan w wekendy dlatego lekarze odkladaja je na nastepny tydzien. Znam to z wlasnego doswiadczenia. Zgadzam sie z toba Dagi ze szpital powinien wykonac niezbedne badania , ale niestety ich nie wykonuje nie tylko w przypadku Andrzeja ale w bardzo wielu innych miedzy innymi moim. Musialem czekac od soboty popludniu do poniedzialku do poludnia az zrobiono konieczne badania. Jak nie wierzysz to sprawdz. Wiec jest to powszechna praktyka w szpitlu limanowskim. W weekendy nie ma lekarzy specjalistow jest jeden czy drugi mlody lekarz na dyzurze a reszta ma wolne. Taka jest polityka. Niestety sluzba zdrowia potrzebuje reanimacji, wlasciwej polityki zdrowotnej potrzebuje Polska, niestety rzad (PO)ogranicza dostep przecietnego Kowalskiego do podstawowych swiadczen, poprzez redukcje kontraktow na leczenie profilaktyczne, prosze sbie wyobrazic iz w Limanowskim szpitalu do kardiologa trzeba czekac 4 miesiace wiec co to jest za polityka zdrowotna panstwa?
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 20:38:48
0 0
czyli morał z tego taki: jak chorować to nie w weekend, najlepiej na choroby na które, badania są refundowane, w szpitalu z dobrymi specjalistami ... a jak umierać to przed wejściem w życie ustawy o obniżeniu zasiłku pogrzebowego. Ehhh ...
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 20:39:46
0 0
za chwile nie dadza zadnych zasiłkow pogrzebowych , tylko skarb panstwa pokryje pogrzeby i lidzi bedą chowac w puszkach po rybach bo bedzie jeszcze taniej
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 20:42:45
0 0
niech zlikwiduja nfz sprzedadza budynki i ile pieniedzy z tego bedzie na słuzbe zdrowia
Odpowiedz
mistrzyni
2011-01-10 20:47:03
0 0
@misiek czytaj uwazniej! Ja nie napisalam, ze pacjent winien, ale moze jakies zaniedbanie z jego strony tez ku temu sie przyczynilo... Bo moze mial sie zglosic na jakies dodatkowe badania, ale tego nie zrobil z braku czasu lub checi, albo moze nie przyjmowal lekarstw (z braku checi, z oszczednosci lub poprostu braku pieniedzy)! Nie oceniam, nie mowie, ze jest to wina pacjenta czy lekarza! Mowie poprostu, ze mozliwosci jest wiele i jest to wielka niesprawiedliwoscia mowic o czyjejs winie nie majac konkretnych dowodow! A takie oczerniajace oceny moga zaszkodzic wielu niewinnym ludziom! wiec moze przyhamujcie troche, co?
Odpowiedz
princesa
2011-01-10 20:49:56
0 0
[*] rodzinie współczuje:((( Jeśli chodzi o lekarza S. to kiedyś wyrządził mi wielką krzywdę [moją krzywa ręke:/] miałam poważne złamanie a stwierdził stłuczenie....cóż było minęło i powiem szczerze,że po latach mu wybaczyłam bo wiele razy bardzo mi pomógł i stosował naprawdę skuteczne leczenie:) a przede wszystkim jedyny fachowo zajął się moim synem, gdy inni lekarze- pediatrzy z 4 piętra twierdzili,że nic mu nie jest. Poszłam, poprosiłam i załatwił nawet usg na cito. znalazł przyczynę i dziś bardzo mu za to dziękuje, bo gdyby nie on, mój syn mógłby nie chodzić:(((( A co do sytuacji zmarłego nawet jeśli na SOR został przyjęty przez pana S. to on właściwie skierował go na oddział a tam fachowców....po co go od razu sądzić.
Odpowiedz
bubu2134
2011-01-10 20:55:05
0 0
Taki fajny chlopak.Jak zespol szpitala moze byc taki nieodpowiedzialny.Nie chorowac dbac o zdrowie(tak jak Andrzej dbał)i umrzeć w szpitalu ,to jest niepojente.Złość i straszny żal...szkoda słów.
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 20:56:23
0 0
mistrzyni, chciałbym z tobą pogadac kiedys osobiscie bo mam w takim stawianiu sprawy duzo własnych przykładów z zycia i wymienic je wspólnie.
Odpowiedz
mistrzyni
2011-01-10 21:00:49
0 0
wiesz ja tez znam wiele roznych histori z zycia wzietych... Zarowno tych, w ktorych winni byli lekarze, jak i tych, w ktorych zawinili pacjenci... Dlatego tez ostrozna jesatem w wydawaniu jakichkolwiek sadow, nie znajac zadnych faktow, poniewaz wiem jak wiele krzywdy ludzkie slowa moga wyrzadzic!
Odpowiedz
Dagi
2011-01-10 21:03:26
0 0
Jezeli każdy lekarz zrobi wszystko co do niego należy, by ratować życie pacjenta, to nikt nie będzie bezpodstawnie oczerniał, niestety lekarz dyżurujący na oddziale nie dopełnił swoich obowiazków.
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 21:03:28
0 0
trudno mi tu ustosunkowac sie do tego o czym piszemy , moze piszac inaczej sie rozumiemy poprostu
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 21:07:41
0 0
owszem nie oczerniam konkretnej osoby ale jest takie dziwne uprzywilejowanie pewnej grupy społeczenstwa, tutaj konkretnie chodzi mi o nasz rejon małopolski
Odpowiedz
mistrzyni
2011-01-10 21:08:57
0 0
Dagi a skad wiesz? Bylas tam? Widzialas? Ktos wiarygodny ci o tym powiedzial? Czy moze w sklepiku osiedlowym uslyszalas? Jest to napewno straszna tragedia dla rodziny! A kto winny i czy wogole jest ktos winny to sie okaze po sekcji zwlok... Powtorze sie po raz kolejny: nie oceniajcie, nie sadzcie jak nie macie ku temu podstaw, a jesli macie to podajcie zrodlo waszych informacji, sprawdze napewno i wtedy ewentualnie moge sie zgodzic z waszym sadem!
Odpowiedz
hacel
2011-01-10 21:10:12
0 0
Rozliczyć lekarza z pracy przecież za to brał pieniądze. Jeżeli było wszystko w porządku to przykro pacjent zmarł. Tylko proszę niech samo przyjęcie będzie normalne . Lekaż to nie jest niewiadomo kto. To człowiek może lepiej wykształcony
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 21:15:12
0 0
a czy powie mi ktos jaki jest maxymalny czas oczekiwania na izbie przyjec? bo osobiscie przezyłem to na własnej skórze czekałem 8 godzin
Odpowiedz
forfiter
2011-01-10 21:21:20
0 0
Maksymalny czas oczekiwania nie jest ograniczony, zgodnie z przyjętym hasłem'szpital bez ograniczeń'.
Odpowiedz
mistrzyni
2011-01-10 21:22:22
0 0
Narzekacie tak na ten nasz limanowski szpital, a przejedzcie sie do innych, rowniez tych za granica... Tam nie jest inaczej, a czasem nawet gorzej... Czekajmy na wyniki sekcji i jakies ustalenia prokuratury... Prozba to TOPa - prosimy o informacje jak tylko sie jakas pojawi :)
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-10 21:26:38
0 0
Mistrzyni o jakiej zagranicy piszesz Ukraina czy Białoruś ?
Odpowiedz
mistrzyni
2011-01-10 21:28:53
0 0
@Markos: USA w moim przypadku, ale z opowiadan znam podobne zdarzenia na zachodzie Europy!
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-10 21:32:49
0 0
Opowiadań czy autopsji taki konkret proszę nazwa szpitala i konkretny przypadek
Odpowiedz
bubu2134
2011-01-10 21:33:23
0 0
Chłopak poszedł do szpitala po pomc .a otrzymał śmierć.ZA wcześnie Andrzeju żeby umierać.
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 21:33:28
0 0
to co robic by to zmienic ? nie w swiecie czy w kraju tylko tu w limanowej?
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-10 21:38:31
0 0
Co do TOP-a działa a wynikiem działania jest ten dzisiejszy tekst. Jeżeli będzie miał problemy bo to przecież Limanowa to myśle że są inni którzy tym się zainteresują wspomagając naszego redaktora Hm czuje ze polecą głowy ale to za jakiś czas , tak na zimno na spokojnie
Odpowiedz
forfiter
2011-01-10 21:41:42
0 0
Należałoby -idąc do szpitala -za każdym razem zabierać z sobą ekipę 'Sprawy dla reportera'.
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 21:43:24
0 0
a ja niestety uważam ze nic nikomu nie zrobia. tak jak nie zbadali śp. zmarłego ANDRZEJA.
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-10 21:44:31
0 0
Nie odpuszczać po prostu nie odpuszczać i pamiętać i wspomagać się w walce ze znieczulica osób którym powierzamy zdrowie naszych dzieci żon rodziców oni nie są bogami i nie są niesmiertelni są tylko ludźmi o wykształceniu które powinni wykorzystywać do pomagania nam a nie uśmiercaniu lub nabijaniu sobie kabzy
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 21:44:36
0 0
ALBO PRYWATNEGO LEKARZA, tylko ile z nas na to stać? nmie nie napewno
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-10 21:47:44
0 0
Kończę bo szkoda zdrowia a kto pomoże ? Dobranoc
Odpowiedz
forfiter
2011-01-10 21:48:08
0 0
Markos, zgoda, tylko gorzej jeśli to wykształcenie jest niekompletne.
Odpowiedz
misiek33
2011-01-10 21:52:21
0 0
szkoda ze nie dla szystkich to bedzie dobra-noc.
Odpowiedz
bubu2134
2011-01-10 21:52:23
0 0
Znieczulica,masakra umrzeć pod opieką fachowców.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 22:05:15
0 0
wyrazy współczucia dla tego pana, ale oskarżanie od razu kogoś bezpodstawnie to raczej nie na miejscu. Nic nie wiadomo, a każdy mądrzejszy od drugiego. Co do poziomu opieki to akurat mistrzyni ma rację - na tym osławionym zachodzie szpitale wcale nie mają leczenia na wyższym poziomie ogólnym. Są jedynie zarówno w Pl jak i w innych państwach pojedyńcze lepsze szpitale/kliniki, do których się zwykle trudniej dostać.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 22:10:33
0 0
Jeżeli mogę coś jeszcze na temat naszych lekarzy w szpitalu limanowskim to : jest jedno wielkie bagno. Otóż mój syn złamał rękę i w przychodni chirurgicznej przyjmował nas ( i nie tylko )pijany ( czytaj napierdolony ) chirurg Ja....ski.Było mi wstyd przed własnym dzieckiem gdy mi powiedział : mamo ale od niego śmierdziało: a czym to wszyscy wiemy.
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 22:42:22
0 0
Jednego z czlonkow mojej rodziny zrobili niepelnosprawna kaleka do konca zycia !!! Zawsze jak ide do tego szpitala bierze mnie obrzydzenie. Widok tych MIZERNYCH PASOZYTOW w bialych fartuszkach jest przerazajacy!!!! Ludzie w tym szpitalu to Wam pomoga umrzec, a nie wyleczyc sie. Moze sp. Andrzej nie zdarzyl dac w lape, dlatego nie otrzymal fachowej pomocy. Wyrazy wspolczucia dla rodziny zmarlego. Nie zycze Wam abyscie sie kiedykolwiek znalezli pod opieka tych nieudacznikow, chyba ze sie Wam spieszy do sw. Piotra.
Odpowiedz
bubu2134
2011-01-10 22:42:31
0 0
Taki mnie strach obleciał,był moim kolegą.Nie mogę tego zrozumieć,że można tak szybko umrzeć i wszystko zostawić(takie niedokończone)To jest niesprawiedliwe.
Odpowiedz
kingston
2011-01-10 22:47:00
0 0
hmmm Około godziny 5:20 został znaleziony martwy. CIEKAWE. TO NAWET W LIMANOWSKIM SZPITALU NIE MOGĄ ZNALEŚĆ ZMARŁYCH. POWRACAJAC DO SAMEGO SZPITALA MIALEM OPERACJE PRZEPUKLINY PACHWINOWEJ ... ZNIECZULALI MNIE OD PASA W DÓŁ. (zastrzyk w kręgosłup) Jak wiadomo po takim znieczuleniu pacjent powinien leżeć jeszcze kilka godzin, aby wszystko powróciło do normy. Zaraz po operacji obudziłem się, oczywiscie wszystko mnie bolało, więc nie miałem sił nawet się poruszać.... aż tu nagle pielęgniarka karze mi wstawać i nie narzekać. Rzekomo ruch mi uśmierzy ból...Niewiele się zastanawiając posłuchałem jej.... pochodziłem ok 1 godziny, po czym położyłem się spać. Gdy się już obudziłem nie mogłem przez prawie 2 tygodnie wstać z łóżka. Odczuwałem straszny ból głowy, przy jakimkolwiek ruchu. Z prostej operacji/zabiegu ktory powinien trwac max 4 dni.. Pobyt w szpitalu przedłużył się do 2 tygodni. Razem ze strasznym bólem głowy ... Hmmm niby prosta operacja a tak nie wiele brakowało do nieszczęścia.. Ostatnio Miałem zabieg w Suchej Beskidzkiej, jakoś w żartach przy usypianiu mnie wspomniałem o sytuacji w Limanowej.... Jaka ich reakcja >???? Na początku nie wierzyli.. ponieważ nie dopuszczali do myśli nawet takiego incydentu..
Odpowiedz
ian
2011-01-10 22:50:39
0 0
trzeba zrobić osobną rubrykę na stronie pt. Zgony. niech matołectwo i lokalni detektywi się wypowiadają gdzie..po co?.. pod czyją opieką...na co? i dlaczego? Co na to lekarze rodzinni? oni tak dbają o swoich pacjentów. Regularnie badają, niepokojące objawy zgłaszają i odsyłają za wczasu do specjalistów...nie chętnie bo przeciez sami by sobie poradzili ale to kosztuje , a tu tłumy pacjentów
Odpowiedz
ian
2011-01-10 22:54:18
0 0
kingston gratuluje! słuchaj piguł. jak by ci kazała zaraz po wybudzeniu skoczyc po fajki na Piłsudskiego to tez bys poleciał
Odpowiedz
ian
2011-01-10 22:55:42
0 0

jakbys jej nie posluchal to by ci wpuscila **** i poskarzyla ordynatorowi

Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-10 23:51:18
0 0
Rodzinie Andrzeja wyrazy współczucia… Ale dla was skierowanie na leczenie… A w czym to zawalił SOR no powiedzcie… Nie zajęli się pacjentem, nie przyjęli go do szpitala… A niech odpowiada oddział na którym pacjent leżał czemu prowadzicie pranie flaków SOR-owi bo co bo nie umiecie nikomu innemu przypisać winy…Bo boicie się wymienić innych po imieniu bo wymieniany lekarz nie wytoczył wam jeszcze sprawy sądowej….I prowokujecie go do tego…A gdzie ten pacjent zmarł na SORZE –nie… A to ja zaproponuję pomóżmy Żonie Andrzeja niech TOP załatwi konto w Akcji Charytatywnej w Limanowej z dopiskiem dla Żony Andrzeja i pomóżmy Jej…To będzie dla Niej wsparcie… I wszyscy jak tu jesteśmy wpłaćmy po parę złotych… To będzie pomoc prawdziwa…A tak to potęgujemy ból bo wcześniej czy później ktoś jej opowie o wpisach na limanowa.in i będzie Jej jeszcze bardziej ciężko… Stać nas na słowa niech będzie nas stać na gest w stronę pozostawionej Żony Andrzeja... Żeby było jasne nie znam przyczyny zgonu Andrzeja i nie znam tej rodziny... Jestem człowiekiem z bagażem doświadczeń życiowych i chcę pomóc anonimowo tak po ludzku...
Odpowiedz
kubaaa
2011-01-11 00:32:35
0 0
Mnie operowal dr Sikon,bardzo dobrze mnie pozszywal i zal mi was jak piszecie te swoje komentarze bo nawet nie wiecie jaki dr wtedy przyjmowal. A taki doktor np Sikon nosem by was wciagnal jezeli chodzi o wiedze i przypuszczam ze wiecej ksiazek przeczytal na jednym roku studiow niz wy wszyscy 'madrzy' razem wzieci przez cale swoje zycie. A skoro jestescie tacy zajebisci to skonczcie medycyne popracujcie w zawodzie 30 lat i potem piszcie te swoje zalosne komentarze. Pozdrawiam
Odpowiedz
BOSS7X
2011-01-11 01:14:40
0 0
TERAZ BĘDĄ CHCIELI ZWALIC WINE NA WSZYSTKICH DO OKOŁA. sTŁO SIE NIE ODSTANIE SIE MUSICIE SIE POGODZIC. ŚPIESZMY SIĘ KOCHAĆ LUDZIE TAK SZYBKO ODCHODZĄ ;)
Odpowiedz
bankier
2011-01-11 08:37:31
0 0
dr Sikon powinien przyczytac podręcznik o kulturze osobistej i traktowaniu pacjentów, a lekarskie powinien sobie przypomjiec, studia byly dawno temu
Odpowiedz
bankier
2011-01-11 08:39:12
0 0
Robaczku po Twoich wpisach mialem obraz maloletniej idiotki, a tu prosze syna sie dochowala, mam nadzieje, ze nie czyta Twoich glupich wpisów...
Odpowiedz
ghostface
2011-01-11 08:50:16
0 0
Nie pozostaje mi nic innego, jak tylko złożyć szczere wyrazy współczucia dla rodziny zmarłego p.Andrzeja, a Wam drodzy komentatorzy życzyć: abyście zostali równie pochopnie i sprawiedliwie osądzeni, jak sami osądzacie.
Odpowiedz
boleslaw
2011-01-11 09:04:59
0 0
'Widok tych MIZERNYCH PASOZYTOW w bialych fartuszkach jest przerazajacy!!!! Ludzie w tym szpitalu to Wam pomoga umrzec, a nie wyleczyc sie.' cóż za budujące, tryskające szacunkiem stwierdzenie. Jak można oczekiwać od lekarzy i personelu godziwego traktowania jak się ma odgórnie do WSZYSTKICH tego typu pogardliwy stosunek,??? I po co ta dyskusja, zwłaszcza na temat dr. S.?? Opamiętajcie się ludzie, cóż to ten człowiek zrobił złego w tym przypadku? Czy to pomoże rodzinie?? nikt nie pomyślał, że żona ś.p. p. Andrzeja zapewne z radością będzie czytać cały ten bełkot? [*] za duszę biednego człowieka, zmówmy modlitwę i zacznijmy myśleć trochę głową a nie innymi częsciami ciała..... TOPku, chyba rzeczywiście trzeba założyć dział 'ochydny SOR i te niedobre doktory i pielęgniarki z SORa, oraz gorzkie żale z tym związane wszelakie', a to po to by nie zaśmiecać tak smutnych i poważnych tematów czyimiś frustracjami życiowymi.
Odpowiedz
boleslaw
2011-01-11 09:28:42
0 0
szanowny Bankierze, 'dr Sikon powinien przyczytac podręcznik o kulturze osobistej i traktowaniu pacjentów, a lekarskie powinien sobie przypomjiec, studia byly dawno temu' a chwilę po tym 'Robaczku po Twoich wpisach mialem obraz maloletniej idiotki, a tu prosze syna sie dochowala, mam nadzieje, ze nie czyta Twoich glupich wpisów...'.... Powiedz mi, czy oby napewno ty tą książkę wogóle kiedykolwiek widziałeś? bo braki chyba są istotne... gratuluję ;)
Odpowiedz
poplo
2011-01-11 10:30:36
0 0
a może się okazać po zakończeniu dochodzenia,że wszystko było zgodne z procedurami,że dokumentacja medyczna jest obszerna,tylko zawinił pacjent ,bo nie poczekał do poniedziałku
Odpowiedz
111ksiadz
2011-01-11 10:31:47
0 0
Szkoda,że dopiero w tak smutnej i tragicznej sytuacji pada tyle pytań i krytyki.Po suchej informacji TOP-a,można i tak odważnie postawić kilka stwierdzeń.Nawet gdyby śp.p.Andrzej miał takie powikłania,że musiał zejść,to wina lekarza i tak jest bezdyskusyjna.ZŁE ROZPOZNANIE,lekarz nie zalecił badań typu,nie wiem-tomograf,rezonans,bo widocznie uznał,że nie zachodzi możliwość utraty życia pacjenta-i tu jego wina.Każdy lekarz ma swój cmentarz,co jest bardzo trafnym stwierdzeniem.Stach3-nie pisz pierdoł i nie wqurwiaj ludzi.Przecież nie leczy nas Kopaczowa,Tusk oni inny PO-wiec.Wcześniej leczył nas Religa inny PIS-or lub czerwony?Na temat dr.S.nie będę się wypowiadał.Sprawa ogólnie znana a ja nie znam się na medycynie.To że w ciężkich przypadkach,trzeba czekać miesiącami do specjalisty to bzdura!Jutro pójdę bez kolejki do kardiologa skarżąc się na bóle w klatce piersiowej i zostanę przyjęty od ręki.A to kto mnie przyjmie-na to już nie mam wpływu,może mój portfel.Są znakomici lekarze-mistrzowie,ale to garstka.Większość młodzi niedouczeni,bez praktyki lub starsi nie dokształcający się-jednym słowem czeladnicy.A wiadomo,czeladnik zawsze coś musi spieprzyć-szkoda że w tym wypadku na żywym organie.Padają zarzuty,że lekarz był nawalony,że łykał w pracy-ja się pytam gdzie i kto?Nie słyszałem o takim przypadku żeby lekarz lub pielęgniarka w Limanowej zostali za ryj wyrzuceni z pracy z art.52 za picie w pracy,przychodzenie nawalonym do pracy,palenie papierosów i trawki na terenie szpitala.Może jestem w błędzie to proszę mnie uświadomić.Współczuję rodzinie zmarłego,ale nie daję jej nawet 1%szans wygrania z białą mafią.Wiadomo raz myli się saper i lekarz,oj przepraszam-raz myli się brudasy.
Odpowiedz
kruszyna11
2011-01-11 10:33:04
0 0
Bardzo współczuję rodzinie zmarłego ś.p. pana Andrzeja. Tym bardziej, że znam dobrze żonę Jego. To jest okropna tragedia tak młody człowiek ,który mógł by żyć i być z rodziną. Wieczny odpoczynek.
Odpowiedz
1958
2011-01-11 11:13:31
0 0
Znałem dobrze Andrzeja , byłem jego sąsiadem z naprzeciwka gdy mieszkał z rodzicami . Był bardzo uprzejmu i uczynny dla wszystkich też dla mojej byłej żony Doroty. Bardzo szkoda chłopaka.
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-11 11:21:16
0 0
@111 ksiądz nie bądź taki daj 50 na 50 % . Śp. Andrzej miał zbyt wielu znajomych i to nie tylko w Limanowej żeby ta sprawa została zatuszowana . Zresztą teraz modlitwa a czas pokaże.
Odpowiedz
gwizdala
2011-01-11 11:48:44
0 0
Co do leczenia to sami wiecie jak mamy z NFZ i szkoda dyskutować na ten temat. A co dalszych waszych uwag to proszę poczekać na sekcje i wtedy wydajcie wyroki na koko kol wiek. Mamy taki czas i nic na to nie poradzimy kto z nas będzie następny,a może któryś z was cwaniaki?.
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-11 11:52:56
0 0
z tego co się dowiedziałem to dzisiaj o godzinie 18:00 odbędzie się w Kaplicy Cmentarnej w Limanowej różaniec za duszę Śp. Andrzeja
Odpowiedz
konto usunięte
2011-01-11 12:06:39
0 0
Przykra sprawa z tym Panem Andrzejem...
Odpowiedz
111ksiadz
2011-01-11 12:10:15
0 0
MARKOS-prawda z modlitwą i czasem.Z resztą nie mogę się zgodzić.Musimy wierzyć w prawdę,sprawiedliwość i godność człowieka,a nie jak piszesz w wielu znajomych.
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-11 12:19:50
0 0
tak tylko niestety mamy takie czasy ze brat bratu wilkiem i jak nie masz znajomych czy rodziny którzy przypilnują żebyś będąc w stanie choroby czy innego nieszczęścia miał zachowaną godność to cię za przeproszeniem pierd... pod płotem zamiast pomóc i zdychaj człowieku
Odpowiedz
zly
2011-01-11 13:03:23
0 0
Jak czytam te wasz nędzne komentarze, to bnierze mnie na ... Mam dla Was propozycję - mianowicie idzie popracować do szpitala, a wtedy zobaczycie jak to jest. Jak się nie podoba moja propozycja, to zabierać się do roboty!!!!
Odpowiedz
forfiter
2011-01-11 13:16:54
0 0
Primum non nocere ! po pierwsze nie szkodzić; gdyby lekarze wzięli sobie do serc powyższą zasadę, to duża część z nich musiałaby zdjąć białe kitle i zrezygnować z zawodu. Tylko z czego wtedy żyć, jak się nic nie umie...
Odpowiedz
terorist
2011-01-11 13:21:31
0 0
Aście som gupiiiii...
Odpowiedz
andy11
2011-01-11 13:31:12
0 0
Tak jak pisałem powyżej,ktoś kto miał lub ma do czynienia ze szpitalem, diagnostyką, leczeniem lub procedurami medycznymi już w samym postępowaniu lekarza dyżurującego powinien widzieć błędy,oczywiście każdą winę w bardziej skomplikowanym przypadku można skutecznie zamydlić i rozmyć dlatego nie spodziewałbym się rewolucji, mimo że sam mam bardzo wiele wspólnego z lecznictwem w limanowskim szpitalu nigdy się nie położę z własnej woli, placówka ta poza kilkoma oddziałami na dobrym poziomie niestety mnie przeraża a słowa o tym że pacjent pozostaje wiele razy sam sobie jeśli brakuje znajomych jest prawdziwe,sam tego doświadczyłem na bardzo bliskiej osobie,oby ten przypadek jednak doprowadził do jakichś zmian szczególnie w myśleniu lekarzy oddziału wewnętrznego bo tam dzieją się cuda a sądzę że Pan Andrzej tam właśnie trafił.
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-11 13:40:47
0 0
nikt nikomu nie nakazuje pracować w szpitalu to nie obóz pracy zawsze można zrezygnować a jak cie bierze na wymioty to idź się chłopie zbadaj bo jak pójdziesz spać to się możesz biedaku zachłysnąć i nie obudzić w naszym szpitalu ci pomogą i przypilnują
Odpowiedz
tomash
2011-01-11 13:51:36
0 0
Szczere wyrazy współczucia, trzymajcie się.
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-11 13:52:06
0 0
tak na wewnętrzny
Odpowiedz
roxy
2011-01-11 14:35:16
0 0
w takiej sytuacji, zawsze najbardziej mnie denerwuje, że ludze zamiast złożyć kasę i po pogrzebie dać zonie (rodzinie) zmarłego napychają kieszenie proboszcza żeby msze odprawił! a jak się 50 zł nie wrzuci do koperty to cię nawet nie wyczytają bo za mało!
Odpowiedz
JAN
2011-01-11 15:29:28
0 0
Bardzo dziwna sprawa z tymi fachowcami.Najczęściej nas w Limanowej uszczęsliwiają takimi z Nowego Sącza. Komendant Policji ,Dyr. Szpitala d/s lecznictwa itd. Skoro tacy wspaniali to dlaczego tam w N.Saczu ich nie chcą ? Zdolni ludzie z Limanowej robią kariery w Polsce i na świecia, a w samej Limanowej dla nich miejsca nie ma.A potem są tego efekty.
Odpowiedz
gazda
2011-01-11 15:33:00
0 0
roxy - bardzo dobry pomysł, tylko trudny do wprowadzenia .Ludzi dewotnych ci u nas dostatek
Odpowiedz
PISZCZEK
2011-01-11 16:29:49
0 0
Lekarze pracujący w szpitalu w Limanowej powinni zostac prześwietleni pod wzgledem leczenia PORTWELI !!! pacjentów
Odpowiedz
kominiarz
2011-01-11 17:27:07
0 0
oo masakra toż to prawdziwa tragedia! niesamowicie współczuje rodzinie czy ktos teraz pomyśli co oni czuja?!
Odpowiedz
ulcia04
2011-01-11 18:11:27
0 0
Współczuję rodzinie... Moim zdaniem powinni zrobić od razu tomograf skoro to nie był pierwszy raz. Wiem, że bez znajomości lub kasy za bardzo nikt się z lekarzy nie wychyli bo po co. Strach się bać...
Odpowiedz
gonia13
2011-01-11 19:05:34
0 0
wyrazy wspolczucia dla bliskich
Odpowiedz
obiektus
2011-01-11 20:04:01
0 0
Temat SOR-u jest tu nie na miejscu. Przekazali pacjenta na oddział i to on odpowiada za dalsze leczenie.Powszechnie wiadomo, że nie warto w razie choroby udać się na oddział w weekend.Bo wtedy są podstawowe badania i nic bardziej szczegółowego.Wniosek-nie wolno chorować w weekendy,tylko w dni powszednie.KTOŚ powinien pomyśleć nad tym, żeby chorzy byli objęci pełną opieką przez cały tydzień- bo choroba nie wybiera. A w dodatku słyszałem, że dyżury za weekend są dużo więcej płatne niż te w dni powszednie. To jak to się ma do aktywności. Wyrazy współczucia dla rodziny.
Odpowiedz
forfiter
2011-01-11 20:17:36
0 0
I cóż więc z tego, że 600 solarów na dachu szpitala będzie grzało wodę,skoro poziom opieki medycznej pozostawia tak wiele do życzenia...
Odpowiedz
terorist
2011-01-11 22:00:04
0 0
To skoro wszyscy tacy swietni jestescie i swiedczycie tak zajebiste uslugi medyczne to sie zatrudnijcie w szpitalu i po klopocie. Znawcy sie znalezli. Pewno nawet swojego fachu solidnie nie wykonujecie, a sie innych czepiacie co wieksza wiedze posiedli i wieksza odpowiedzialnosc spoczywa na ich ramionach.
Odpowiedz
111ksiadz
2011-01-11 22:45:54
0 0
terorist-chyba lekko przesadzasz?a może właśnie leczyłeś się w tym szpitalu.Lekarzy należy szanować,ale Oni sami się nie szanują.Cała służba zdrowia jest chora,ale Limanowska-zadżumiona.Przykładami można sypać jak z rogu obfitości.
Odpowiedz
jarkowww
2011-01-12 09:03:34
0 0
oj ludzie ludzie!!! naprawde co Wy piszecie to jest nieprawdopodobne... nikt nie był nikt nie widział a tutaj już gotowe wyroki stawiacie:( to przykre. Dr Sikoń to jeden z najlepszych lekarzy w limanowskim SOR. Co prawda wygląd i osobowość ma taką że nikt nie postrzega go jako pięknego miłego ,,aktora' z Leśnej Góry... Ale to naprawde świetny fachowiec i wbrew pozorom miły człowiek...Zdarzyło mi się 4 razy że mi pomógł i nigdy nie narzekałem...choć czekałem raz ok 5 godz...miałem tylko pęknięcie kości...trudno byli tacy co potrzebowali pilniejszej pomocy...Z tego co wiem jest teraz w trakcie kolejnej specjalizacji a mianowicie z Medycyny Ratunkowej... Tzn że wiedzę musi mieć potężną bo ta specjalizacja tego wymaga. Więc dajcie proszę spokój temu człowiekowi bo nic nie świadczy o jego jakiejkolwiek winie. I z tego co można się domyślić Pan Andrzej trafił na oddział po skierowaniu go tam przez obrażany i oczerniany SOR... i tam zmarł...bardzo mi przykro...wyrazy współczucia dla rodziny...ktoś musi za niektóre rzeczy odpowiedzieć...ale nie nam oceniać kto...w takich sprawach jest tak że przyczyny mogą się zaczynać począwszy od pacjenta(np. małe zaniedbania)nfz, rząd, służba zdrowia, przez lekarzy pierwszego kontaktu, karetka, SOR, poszczególne oddziały........ ale tak jak mówie! nie nam to oceniać...
Odpowiedz
MARKOS
2011-01-12 13:24:33
0 0
Pogrzeb Śp. Andrzeja odbędzie się w dniu jutrzejszym tj. 13-01-2011 o godzinie 13:30 wyprowadzenie z Kaplicy a o godzinie 14:00 Msza Żałobna w Bazylice .
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Śmierć 45-latka na szpitalnym oddziale"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in