20°   dziś 21°   jutro
Niedziela, 19 maja Iwo, Piotr, Mikołaj, Celestyna, Urban, Iwona

'Sezon na młodych 'fryzjerów'

Opublikowano 31.03.2012 08:36:59 Zaktualizowano 05.09.2018 11:05:49 top
55 8389

Mszana Dolna. Krytycznie do komunikatu szefa MOS’u w sprawie meczu piłki ręcznej podczas gimnazjady podchodzi burmistrz Mszany Dolnej Tadeusz Filipiak, a całą sytuację określa jako otwarcie sezonu na młodych 'fryzjerów'. Tymczasem Zarząd Powiatu w krótkiej informacji podtrzymuje decyzję MOS’u.

15 marca na hali sportowej przy ZSM w Mszanie Dolnej odbyła się Powiatowa Gimnazjada w piłce ręcznej. Wątpliwości wzbudziła końcówka rywalizacji grupowej z udziałem trzech drużyn o której pisaliśmy m.in. w ostatnim artykule "Zobacz kontrowersyjne zagranie". Międzyszkolny Ośrodek Sportu, jako organizator, nieprawidłowości nie stwierdził i wynik podtrzymał wydając przy tym stosowne oświadczenie.

Nie zgadza się z nim i ostro krytykuje burmistrz Mszany Dolnej Tadeusz Filipiak. - Niepokojące informacje o przebiegu ostatniego meczu powiatowej gimnazjady w piłce ręcznej chłopców, dotarły do mnie jeszcze podczas Sesji RM Mszana Dolna odbywającej się tamtego popołudnia. O tym, że mecz, używając żargonu sportowego, został "ustawiony" nabrałem pewności po obejrzeniu następnego dnia zapisu z kamer monitoringu zamontowanych w hali - mówi Tadeusz Filipiak. - Gdyba ta kuriozalna bramka została zdobyta przy wyniku np. 18:5 lub każdym różnym od 10:3, z pewnością sprawy by nie było. Ale stało się to przy stanie meczu 10:3 dla drużyny gimnazjalistów z Rupniowa. Wszyscy doskonale wiedzieli, że tylko zwycięstwo 11:3 daje awans do rozgrywek na szczeblu rejonowym. I tak się właśnie stało - jeśli ktoś twierdzi, że ostatnie kilkadziesiąt sekund tego meczu rozgrywano w duchu "fair-play" to znaczy, że był w innej hali i na innym meczu.  W całej sprawie zastanawia najbardziej zachowanie dorosłych - kuriozalny komunikat MOS-u o ponownym dokładnym przeanalizowaniu przepisów gry w piłkę ręczną i rozmowie ze wszystkimi stronami zainteresowanymi zawodami, zakończony stwierdzeniem, że wszystko co w tym meczu się stało, było prawidłowe i w duchu "fair-play", więc nie ma powodów, by weryfikować wyniki z boiska. Po takim werdykcie sezon na młodych "fryzjerów" można uznać za otwarty. A tym, którzy podczas kilku ostatnich minut tego meczu, widzieli  ducha "fair-play" w mszańskiej hali, dedykuję słowa kanclerza Jana Zamoyskiego;  "takie będą Rzeczypospolite, jakie ich młodzieży chowanie".

- Przeczytałem też na stronie powiatu informację o mistrzostwach powiatu w piłce ręcznej w kategorii dziewcząt i pod nim "skromniutko" o chłopcach, ale na koniec z przytupem “zwycięzcom gratulujemy!" - dodaje burmistrz. -  Myślę sobie, że te gratulacje najbardziej należą się gimnazjalistom Rupniowa i Tymbarku! Zapomniałem dodać w moim komentarzu jednego zdania dot. jeszcze tej sprawy, a mianowicie; czy ktoś z dorosłych, nauczycieli i wychowawców, a także organizatorów pomyślał o skrzywdzonych decyzją "przy zielonym stoliku" młodych gimnazjalistach z Mszany Dolnej? Oni w tej sprawie nie zabierają głosu, ich rodzice nie byli w szkole ze skargą, że dorośli ich oszukali, że jak tak dalej pójdzie to nie zezwolą im na udział w nieuczciwych zawodach, a ponoć w Rupniowie tak właśnie było? Tym młodym chłopcom ktoś ukradł zwycięstwo na szczeblu powiatowym, a teraz ma odwagę gratulować "zwycięzcom"!


O komentarz w sprawie meczu zwróciliśmy się także do Powiatu Limanowskiego, który jest organem założycielskim organizatora zawodów Międzyszkolnego Ośrodka Sportowego.

- Zarząd Powiatu Limanowskiego podtrzymuje stanowisko jakie w oświadczeniu z dnia 20.03.2012 zaprezentował Międzyszkolny Ośrodek Sportowy Powiatu Limanowskiego – napisał Waldek Wojtas, asystent ds. kontaktów z mediami.

Przypomnijmy, iż Paweł Pięta dyrektor ZPO MOS PL  po ponownym przeanalizowaniu przepisów gry w piłkę ręczna, oraz wysłuchaniu wszystkich zainteresowanych stron podtrzymał wyniki końcowe turnieju. - Nie ma dowodów - podstaw na jednoznaczne stwierdzenie, że wyniki poszczególnych meczy w rundzie finałowej były w jakiś sposób „ustawiane”. Jako organizator wielu imprez dla dzieci i młodzieży powołani jesteśmy do prowadzenia zawodów zgodnie przepisami i zgodnie z zasadami ducha „FAIR PLAY” i tak też te zawody zostały przeprowadzone - brzmiał komunikat dyrektora.

Komentarze (55)

forfiter
2012-03-31 09:31:07
0 0
Wypowiedź MOS w stylu PZPN...
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 09:31:50
0 0
Pan Burmistrz do swoich celów jest nawet w stanie wykorzystać mecz podczas Gimnaziady?
Posługując się logiką Pana Burmistrza, powinniśmy przyjżeć się konkursom recytatorskim, konkursom w przedszkolach, wynikom konkursów plastycznych.

'... dotarły do mnie jeszcze podczas Sesji RM Mszana Dolna odbywającej się tamtego popołudnia. '

Podziwiam zainteresowanie Pana Burmistrza wynikami sportowymi reprezentacji gimnazjum z Mszany Dolnej.
Wynika z tego że obserwuje Pan wszystkie rozgrywki gimnazjum, zapisuje wyniki, statystyki, analizuje czerwone kartki, upomnienia, kary!
Informacja dotarła do Pana Burmistrza niczym wiadomość o wygranej Reprezentacji Polski w meczu z Niemcami podczas Euro 2012!
Strach się bać jak będzie Pan reagował gdy zacznie się Euro. Wtedy Pańskie komentarze będą musiały mówić o ustawionych meczach międzynarodowych. Może pozna Pan dzięki temu Pana Ministra Sikorskiego? Wtedy to on będzie musiał się tłumaczyć z Pana złotych zgłosek.
Tym czas zapomina Pan o czymś co nazywamy DOBREM DZIECKA, WYCHOWANIEM i pokzuje Pan Burmistrz jak prowadzić gierki polityczne nawet na garbie zawodów GIMNAZJUM!!!
Jest Pan Burmistrz ewenementem w skali kraju.
Kibice Arki Gdynia wbiegający na mecz trampkarzy 6+ i okładający rodziców są chyba na podobnym poziomie logiki.
Liczę że czytelnicy podejdą do Pana słów jako do wyniku GORSZEGO DNIA w pracy.
Odpowiedz
romcio1985
2012-03-31 09:37:25
0 0
mineralnewzg... czyli przyjąłeś, że w tym meczu było wszystko ok? Czyli jeśli mamy jakieś wątpliwości w sprawie prawidłowości zawodów, konkursów to powinniśmy milczeć?
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 09:39:36
0 0
'Po takim werdykcie sezon na młodych 'fryzjerów' można uznać za otwarty.'

Obraża Pan wszystkie dzieci biorące udział w tym turnieju.
Tylko czekać jak rodzice zaczą bronić ich dobrego imienia przed sądem.
Odpowiedz
romcio1985
2012-03-31 09:40:03
0 0
wątpliwości nie zamiata się pod dywan, tylko się o nich dyskutuje i rozwiązuje.
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 09:45:25
0 0
romcio, jestem przeciwny wykorzystywaniu dzieci i ich rywalizacji sportowej do celów politycznych, próby nieudolnego wypływania na powierzchnię przez takie komentarze, rozumiem że Pan Burmistrz jako rodzić jednego z GIMNAZJALISTÓW jest żywo zainteresowany wychowaniem swojego dziecka i dlatego tak ochoczo zabiera głos!?TAK?

Jeśli Romcjio popierasz wyzywanie 14-15 latków i mlodszych dzieci od 'fryzjerów'
to ja gratuluję.
Każdy rodzić może zabierać glos, zawsze!
Jednak zaangażowanie Pana Burmistrza od dzisiaj powinno skupić się na każdym konkursie w każdej ze szkół miasta Mszana Dolna!
Prymitywne, ochodne i pozbawione wszelkich norm zachowanie tak oceniam to co mówi Pan Burmistrz.
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 09:47:46
0 0
'tylko się o nich dyskutuje i rozwiązuje'
a masz pewność że nie rozmawiano?
kto i co zamiata pod dywan?
uważasz nazywanie zawodów Gimnajzalistów 'sezonem na młodych fryzjerów' jako dyskusję i rozmowę?!?
Chcesz piowiedzieć że to jest wzorcowa reakcja Pana Burmistrza Mszany Dolnej, mają z niej czerpać przykład dzieci?
Odpowiedz
romcio1985
2012-03-31 09:54:41
0 0

mnie polityka nie interesuje, zwłaszcza ta regionalna. Co się dzieje w Mszanie Dolnej niewiele wiem, nie znam Filipiaka ani jego politki. I mało mnie to interesuje. Wiem jedno. Jestem zadowolony, że o tej dziwnej sprawie wreszcie ktoś głośno i zdecydowanie mówi. Filmik jak dla mnie jest bardzo wymowny. Nie wiem kto zawinił. Może system rozgrywek przyjęty przez MOS. Dobrze, że burmistrz interweniuje, a jego język w kilku miejscach rzeczywiście zbyt ostry. 'Zamiatać pod dwyan' - odnosiło się do Twojego komentarza, bo jesteś zbulwersowany że ktoś porusza ten temat.

Odpowiedz
Rudy102
2012-03-31 09:55:01
0 0
Panie Burmistrzu są słowa w Ewangeli 'Kto jest bez winy niechaj pierwszy rzuci kamień'.
Rozumiem że krytykując powyższy wynik meczu nie ma Pan sobie nic do zarzucenia w swojej publicznej działalności.
Może odpowie nam Pan na kwestie które interesują mieszkańców Miasta, a mianowicie:
- czy był przetarg na lokal który dzierżawi od Miasta Pana żona do działalności gospodarczej-Zakład Fotograficzny?,
- dlaczego nie utworzono stanowiska głównego księgowego w Ośrodku Zdrowia który przecież jest jednostką sektora finansów publicznych?,
- dlaczego chce Pan sprzedać nieruchomość obok głównego skrzyżowania w Mieście?,
- dlaczego zatrudnił pan osobę na stanowisku pełniocą obowiązki głównej księgowej w Urzędzie Miasta, kiedy Ustawa o Finansach Publicznych nie przewiduje tej formy zatrudnienia?.
Więc Panie Burmistrzu najpierw trzeba zrobić porządek u siebie,a później szukać u innych.
Odpowiedz
subiekt
2012-03-31 10:02:21
0 0
Rudy102 do Twojej wypowiedzi pasuje wypisz wymaluj polskie powiedzenie:
' Cudze pod lasem,swego z metra nie widać '
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 10:06:02
0 0
Romcio, nie zaprzeczam że rozmawiać można, nie odpiowiedziałeś na moje zapytanie.
Powtórzę, skąd masz pewność że nie prowadzono w tej sprawie rozmów?
Myślisz że nie analizowano tej sytuacji?
Stanowisko MOS napisał sobie z powietrza?
Pomyśł Romcio. Na temat tego meczu było już bardzo dużo informacji i dyskusji. Pan Filipiak budzi się tydzień później i nagle chce odkryć Amerykę.
Może powód jest inny?
Nie pomogło informowanie mediów o meczu, media nie załapały filozofi pana Burmistrza dlatego teraz sam zabrał głos.
Już wiemy komu zawdzięczamy promocję Gimnazjady w mediach regionu!
Życzę Panu Burmistrzowi żeby zawsze tak dbał o promocję młodzieży i jej osiągnięć sportowych!
Liczę od dzisiaj na wielkie zaangażowanie pana Filipiaka w sport, konkursy!
Drodzy nauczyciele! Zyskaliście wielkie wsparcie promocyjne i reklamowe dla WASZYCH wysiłków i inicjatyw!
Rozumiem że Pan Fi;lipiak będzie także finansowo i z urzędu wspierał wszelkie inicjatywy edukacyjne!
Może ktoś ze szkoły w Mszanie opowie jak dotychczas wyglądało zaangażowanie Pana Burmistrza i Jego zainteresowanie zawodami podstawówek lub przedszkola?!
Od dzisiaj Pan BURMISTRZ będzie obecny na kązdych zawodach, konkursie!
DZIĘKUJEMY PANU!
Odpowiedz
romcio1985
2012-03-31 10:09:16
0 0
'Powtórzę, skąd masz pewność że nie prowadzono w tej sprawie rozmów?' - trochę rozwala mnie lakoniczny komentarz MOS-u. I zdenerwowanie MOS-u kiedy media zaczęły o sprawie pisać.
Odpowiedz
kinei
2012-03-31 10:15:54
0 0
MOS do likwidacji w trybie natychmiastowym. To jest ukryte bezrobocie!
Odpowiedz
Doradca
2012-03-31 10:23:35
0 0
„Ja w przeciwieństwie do Pana rzekomej anomimowości, podpisuję się pod swoimi słowami” z naciskiem na „anomimowość” :)uznałem to za żart.:) :) :)
W czyim imieniu dziękujesz Panu Burmistrzowi?. Jak oczywiście możesz to napisać bez 'anomimowości':).
Dobrego Dnia:)
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 10:27:31
0 0
Pan Burmistrz Filipiak swoim sugerowaniem, wyzywaniem młodych ludzi od Fryzjerów pokazuje jak należy kombinować. Jako Funkconariusz Publiczny uczy PAN młodych ludzi jak kombinować, oszukiwać i grać?
TO PAN w swojej wypowiedzi sugeruje że tak było!
Pan Burmistrz chyba powoli przestaje kontrolować to co Pan MÓWI!
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 10:28:49
0 0
Burmistrz Filipiak zdaniem Doradcy zasługuje na pochwałę?
Odpowiedz
Doradca
2012-03-31 10:34:20
0 0
Chętnie stanę po stronie Pana Burmistrza Filipiaka.
Proszę o konkretny zarzut w moją stronę.
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 10:42:36
0 0
Pytam o opinię. Chyba że jesteś Panem Filipiakiem ;)Podtrzymam swoje zdanie. Wykorzystuje pan Burmistrz mecz gimnazajlistów do swoich własnych celów.
Odpowiedz
Doradca
2012-03-31 10:53:08
0 0
Ja podtrzymuję swoje pytanie w czyim imieniu dziękujesz Panu Burmistrzowi?.

'DZIĘKUJEMY PANU!'
'
'Prymitywne, ochodne i pozbawione wszelkich norm zachowanie tak oceniam to co mówi Pan Burmistrz' Ostra ocena.
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 10:58:45
0 0
Ocena adekwatna do słów:

'...młodych 'fryzjerów' można uznać za otwarty...'
Przypomnę, wypowiedzianych przez BURMISTRZA.
Odpowiedz
Doradca
2012-03-31 11:14:04
0 0
Niech adekwatność ocenią czytelnicy.

Przypomnę tylko że w paru innych przypadkach zarzucałeś innym brak netykiety.
Odpowiedz
dobek87
2012-03-31 11:15:18
0 0
powiem tak jedną z opcji byłoby rozegranie meczu pomiędzy drużynami które widzą konflikt i miały szanse wejść do rejonów mógł MOS zaproponować takie dodatkowe spotkanie i wyszłoby kto zasługuję na rejony.


Druga rzeczą którą nie rozumiem to jest to dlaczego ten temat jest taki głośny.. Ok może są jakieś nieścisłości ale to się załatwia dokumentami, skargami itp. a w następnym roku się tego pilnuję i przypuszczam że podobnej sytuacji nie będzie... Ostre słowa temat nie jest wart... po 2 tygodniach emocję opadną i tyle po co tyle nerwów?? 'to nie ekstraklasa' :)
Odpowiedz
blizniak
2012-03-31 11:29:21
0 0
Bez względu na wszystko efekt edukacyjny doskonały. Ale zaskoczonym trudno być.
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 11:31:48
0 0
czytelnik:
rzeczownik, rodzaj męski
(1.1) osoba, która czyta książki, gazety, itp.
(1.2) osoba, która wypożycza książki z biblioteki i następnie je czyta

Doradco, chyba się kwalifikujemy do definicji Słownika Języka Polskiego.
Sugestywnie.
Odpowiedz
pololim
2012-03-31 11:36:32
0 0
przykład idzie z góry, jaki pan taki kram, ryba psuje się od głowy. Młodzież uczy się od dorosłych więc czemu się dziwić!.
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 11:47:50
0 0
Popieram Pololim, w swoim stanowisku Pan Filipiak jasno określil swoją wersję i ocene meczu.Dał znakomity przykład młodym ludziom jak widzi ich sportowe zmagania!Ocenił nauczycieli, ich przytotowanie i wysiłek w kształtowaniu młodych ludzi.Ryba psuję sie od głowy.
Odpowiedz
Doradca
2012-03-31 11:54:25
0 0
„Zarząd Powiatu Limanowskiego podtrzymuje stanowisko jakie w oświadczeniu z dnia 20.03.2012 zaprezentował Międzyszkolny Ośrodek Sportowy Powiatu Limanowskiego – napisał Waldek Wojtas, asystent ds. kontaktów z mediami.”
Chcesz iść tą drogą służę uprzejmie.
Ciekawi mnie zdanie obsługi prawnej UM Mszana Dolna.
'Prymitywne, ochodne i pozbawione wszelkich norm zachowanie tak oceniam to co mówi Pan Burmistrz' moim zdaniem nie pozostawia żadnych wątpliwości.
Pozostaje jeszcze jedno pytanie w czyim imieniu dziękujesz Panu Burmistrzowi?.
Wiem, że chętnie umniejszyłbyś rolę portalu limanowa.in z tego co ja wiem, jest On traktowany jako prasa.
Odpowiedz
tw1979
2012-03-31 12:02:04
0 0
Pan Burmistrz jest wielce oburzony niecnymi praktykami... Szkoda że Władca Miasta Mszana Dolna nie chodzi na mecze piłkarskie. Zapewne po obejrzeniu 'repertuaru' co niektórych sędziów (w szczególności w niższych klasach), musiałby co poniedziałek udawać się po poradę do Szpitala im. Babińskiego w Krakowie. Moim zdaniem Pan Burmistrz wywlekając ten temat, próbuje odwrócić uwagę od faktycznych problemów nurtujących mieszkańców Miasta Mszana Dolna.
Odpowiedz
mszanianin
2012-03-31 12:04:57
0 0
Nauczyciele i rodzice zawodników odezwiecie się?
Filipiak może swoje dzieci od fryzjerów wyzywać!
Odpowiedz
dobek87
2012-03-31 12:10:12
0 0
jeszcze raz przeczytałem wypowiedź burmistrza i wydaje mi się że słownie jak najbardziej jest ok ale teraz pytanie czy za tym pójdą czyny wyciągnięcie wniosków czy pozostanie na publicznym wystąpieniu i ubraniu w piękne słowa wyrzutu....

Co do wypowiedzi o zasadach w piłkę ręczną to tutaj trzeba oddać sędziom że nie mogli w tej sytuacji popełnić błedu nawet jakby bardzo chcieli i tu dyrektor MOSu ma rację i wtej sytuacji jedynie mogą być winne osoby grające w tym meczu....
Odpowiedz
blizniak
2012-03-31 12:11:10
0 0
A co na to Kuratorium?
Odpowiedz
Doradca
2012-03-31 12:13:09
0 0
Jak jeszcze coś dociera do Twojej nieomylnej głowy to opanuj się.
Potraktuj to za przyjacielską radę.
Odpowiedz
fan10255
2012-03-31 12:13:17
0 0
Mszana Dolna dalej rozdmuchuje 'aferę',a gdyby nie to 'że mecz został sprzedany(w co nie wierze)nikt by nie wiedział że takie zawody są organizowane. Zaczyna robić się to żałosne. Zastanawia mnie fakt czemu Mszanie zależy na takim dużym rozgłosie tej sprawy? Co się stało to się nie odstanie. Czy aby w Mszanie nie mają innych problemów, niż zawody GIMNAZJALISTÓW w piłkę ręczną? Przez to ucierpią tylko chłopcy grający w tych typu zawodach.
Odpowiedz
jeden1
2012-03-31 12:24:05
0 0
Dlaczego mineralne tak bardzo boli Cię ta dyskusja i pogłos o sprawie?Tylko dlatego że jesteś nauczycielem i ktoś odważył się włożyć kij w to arcyinteligentne i hermetyczne środowisko czy może z bezsilności przy wychowywaniu tego typu młodzieży.Wy też popełniacie błędy,co w ocenie nauczycieli jest nie do przyjęcia.Dlaczego tak głośno?Więc mając na uwadze jak piszesz Dobro Dziecka trzeba to przemilczeć?A co z dziećmi oszukanymi?Wiesz co czują?Nie,nie chcesz wiedzieć. Powinna być cisza a nietykalne grono pedagogiczne uzna wszystko za niebyłe.Z Tomaszewskiego też zrobiono idiotę bo głośno mówi o bagnie w pzpn i światowej piłce.Nie można,przecież są mistrzostwa-największe święto narodowe w Polsce!Żałosne.Gdzie Ty widzisz dobro Dzieci???????????
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 12:30:37
0 0
@jeden

Publiczne nazywanie uczestników turnieju FRYZJERAMI uważasz za bronienie drużyny Mszany Dolnej?
Dbanie o ich dobro?
Poprawianie ich nastroju?
Sugerowanie że mecz został sprzedany i podpisywanie sie pod takimi sugestiami uważasz za odpowiedzialne?

szkoda komentować takiego interpretowania faktów :(
Odpowiedz
mineralnewzg
2012-03-31 12:43:06
0 0
'A co z dziećmi oszukanymi?Wiesz co czują?'
Kto je oszukał, kiedy i gdzie są na to dowody?
Kto wyraził opinię że kogoś oszukano?
Kto oficjalnie orzekł że nastąpiło oszustwo?
Kto oszukiwal i kto zostal oszukany?
Na jakiej podstawiesz to napisałeś?
Odpowiedz
blizniak
2012-03-31 12:50:36
0 0
Pomażyć dobra rzecz. Gdyby spowiedź w sytuacjach drażliwych społecznie była jawna.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-03-31 13:04:13
0 0
Bzdury z tym meczem .
Jest rzeczą wiadomą ,że Tymbarkowi bliżej do Rupniowa niż do Mszany Dolnej - dlatego się cieszyli. A Felek niech się przekona do Pana z Mszany . bo Wy razem nieraz denerwowaliście opiekunów drużyn no i teraz ' kto z czym narabia to z tego ginie '.....
Odpowiedz
pit11
2012-03-31 13:10:13
0 0
Popieram romcio1985 gdzie wy do cholery widzicie zagranie polityczne? to że burmistrz zareagował na tak niesportowe i szczeniackie zachowanie ?! Ja uważam, że skoro zrobił sie z tego taki szum medialny i stało się to sprawą publiczną miasta Mszana Dolna to był wręcz jego obowiązek wypowiedzieć się na ten temat! I sądze, że jakby to dotyczyło jakiejś innej dyscypliny czy danego konkursu i zrobiłoby się o tym głośno, to na pewno też usłyszelibyśmy jakieś stanowisko co jest normalne a wręcz pożądane!
Odpowiedz
blizniak
2012-03-31 13:15:28
0 0
Po spacerze z wnukiem dodam bezpiecznym spacerze/ nic z chaszczy nie zaatakowało/ doszedłem do wniosku, że: mniej słów mniej błędów to znaczy - bez przesady z tym porównaniem do fryzjera. Bez przesady.
Odpowiedz
Janek64
2012-03-31 14:38:04
0 0
fryzjer nie fryzjer jest wszedzie w lokalnym sporcie w lokalnych mediach no w zyciu spolecznym. Zawsze jest tak jezeli stajesz w obronie wartosci fair play bedziesz atakowany.
Odpowiedz
urzednik
2012-03-31 15:25:56
0 0
Janek 64 czy myślisz, że niektórzy wiedzą co to jest fair play? Chyba się grubo mylisz!Ci co dążą do prawdy muszą walczyć z wiatrakami. Ale nieraz się udaje i wtedy warto.
Odpowiedz
blizniak
2012-03-31 15:33:13
0 0
Urzędnik bingo!!!
Odpowiedz
Janek64
2012-03-31 15:33:42
0 0
@urzednik jedna jaskolka wiosny nie czyni ale dwie juz tak .Milo pozdrawiam
Odpowiedz
blizniak
2012-03-31 15:38:50
0 0
E tam. 2 bociany to niekiedy 4 bociany młode plus 2 stare to razem 6 bocianów przed odlotem. Jedna jaskółka wiosnę czyni.
Odpowiedz
Janek64
2012-03-31 15:40:48
0 0
@ blizniak a ja zostaje przy swoim hehhe. Pozdrawiam
Odpowiedz
blizniak
2012-03-31 15:49:18
0 0
Janek ja też przy swoim ale, ale jak jest suche lato to bociany niestety wyrzucają młode. Sam to widziałem. Pzykre to jest. Czy czasem nie zbaczamy pod wpływem tych bocianów. Przed EURO - BEZ ZMIAN.
Odpowiedz
Janek64
2012-03-31 16:05:07
0 0
@blizniak napisze tak natura sobie sama poradzi gorzej z czlowiekiem bo z natury jest slabszy Pewnych rzeczy nie zmienisz ale zawsze mozesz miec jakis wplyw .Pilnuj i szanuj te nasze bociany bo co bedzie jak wygina co beda podziwiac i ogladac nasze wnuki.Ile jeszce tego sniegu macie? czy palme juz zrobiles?.Pozdr.....
Odpowiedz
blizniak
2012-03-31 16:23:43
0 0
Zrobiłem Janek Palmę. Ale 1 bociana widziałem' stojącege'
Odpowiedz
tezet
2012-03-31 16:28:29
0 0
Dla mnie to co wyprawiają pseudodziałacze sportowi to żenada. MOS Limanowa to jak wszystko w limanowej -wiocha. Takie działania w odniesieniu do tak młodych ludzi na całe życie wichrują ich psychike. Młode Kręciny rosną. Ktoś jakieś 2000 lat temu powiedział że ten co miałby dziecie zwichrować lepiej niech sobie kamień młyński u szyji...a mos do likwidacji !!! TOP a to pierwsze zdanie bez sensu 'ustosunkował ' dodaj albo cuś?
Odpowiedz
Janek64
2012-03-31 17:17:49
0 0
I jeszcze jedno zdanie na temat artykulu. Sam przekonalem sie co przezywa mlodziez po niesprawiedliwych werdyktach sedziow co pozostaje w ich psychice. My dorosli nie jestesmy sobie tego nawet wyobrazic lepiej przegrac 20 bramkowa roznica niz jedym niesprawiedliwym wedyktem. Pozniej mlodzi ludzie nie chca i nie potrafia pojechac na zadne zawody wiec my dorosli naprawde zastanowmy sie czasem co robimy bo nigdy nie jest zapozno. Pozdrawiam
Odpowiedz
cywil20
2012-03-31 18:26:23
0 0
Wynik meczu Mszana Rupniów 4:4, czyli zespól z Mszany nie był lepszy bo nie wygrał.Mszana strzeliła 10 bramek Tymbarkowi a Rupniów 11. O wygranym meczu nie zadecydowała bramka strzelona przez Tymbark tylko bramki nie strzelone przez Mszanę Tymbarkowi.Mogli przecież strzelić nie 10 tylko 13 lub 14. Rozumiem ,że skoro Rupniów strzelił 11 goli to nie jedna bramka decydowała tylko te 10 ,czyli o jedną mniej które strzeliła Mszana Tymbarkowi. To oznacza,że cały mecz od początku musiał być ustawiony?. Kpiny sobie robicie.Toć to nie jest możliwe do ustawienia jeszcze wśród takich młodych chłopców.Mecz trwa 2 x 12 minut.Tyle bramek strzelili jedni i drudzy i co sędziowie nie widzieli.Jak można ustawić 11 goli.A jeżeli jest taka sytuacja, ze decyduje jedna bramka to trudno się dziwić ze drużyna z Tymbarku ,która już nie liczy się w walce w grupie będzie aż tak zaangażowana do końcowego gwizdka sędziego. Podał bez przekonania być może, bo grali o przysłowiowa pietruszkę.Wypowiedz pana burmistrza Mszany Dolnej nie zamierzam nawet komentować.Porównanie do fryzjerów nie na miejscu,obrażające gimnazjalistów oraz ich nauczycieli,opiekunów.Na mistrzostwach świata zdarzają się podobne sytuacje.Sprawa tego chłopaka i jego sumienia to tyle.Ludzie gorsze rzeczy robią to są tylko dzieci i po to są takie zawody, by mogli się uczyć być może na własnych.
Odpowiedz
Rudy102
2012-03-31 20:30:01
0 0
Ja uważam że jest to temat zastępczy,żeby odwrócić uwagę mieszkańców miasta od prawdziwych problemów.
Najważniejszy to próba sprzedazy najbardziej atrakcyjnej działki w Mszanie. Gdy zostanie ona sprzedana musimy zapomnieć o rozwiązaniu problemu komunikacyjnego w Naszym Miescie.
Przechodziłem dzisiaj przez Rynek, wygląda on katastrofalnie.Najbardziej zastanawia mnie co się będzie działo gdy przyjdą duże ulewy.
Odpowiedz
shakira
2012-04-01 10:37:00
0 0
Dokładnie MOS do likwidacji tam są same machlojki i przekręty a najgorsze jest to ,że wszyscy o tym wiedza ale wolą siedzieć cichooooo....
Odpowiedz
Rudy102
2012-04-01 22:39:33
0 0
A tak w ogóle to nie lepiej powtórzyć cały turniej i było by po krzyku.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"'Sezon na młodych 'fryzjerów'"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in