12°   dziś 16°   jutro
Piątek, 26 kwietnia Marzena, Klaudiusz, Maria, Marcelina, Ryszard

Prokuratura odmawia Zarządowi Powiatu

Opublikowano 23.02.2012 07:56:29 Zaktualizowano 05.09.2018 11:10:32 top
78 13435

Nowy Sącz/Limanowa. Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie Dariusza Sochy z uwagi na brak znamion czynu zabronionego.

- Postanowieniem z dnia 21 lutego 2012 roku Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu odmówiła wszczęcia śledztwa  z zawiadomienia Zarządu Powiatu Limanowskiego o przestępstwie przekroczenia uprawnień i niedopełnienia obowiązków przez Dyrektora Szpitala Powiatowego w Limanowej i inne (art. 231§1 kk i inne) z uwagi na brak znamion czynu zabronionego - informuje Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu.

Przypomnijmy, że w styczniu na Radzie Społecznej Szpitala Jan Puchała - starosta powiatu enigmatycznie powiedział, że w związku z pismem Komisji Rewizyjnej, Zarząd Powiatu złożył zawiadomienie „o podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez dyrektora szpitala. Z uwagi na prowadzone postępowanie w tej sprawie ograniczam się do poinformowania państwa o tym fakcie”. Później do zawiadomienia starosta często odnosił się na sesjach rad.

Zawiadomienie dotyczyło naruszeń ustawy o zakładach opieki zdrowotnej, nieprawidłowości i niezgodności w zatrudnianiu pracowników i zleceniobiorców szpitala, nieprawidłowości w zakresie przyjętej i stosowanej procedury leczenia specjalistycznego, a także nieprawidłowości w zakresie naruszenia dyscypliny finansów publicznych, a wszystko to pod kątem niedopełnienia obowiązków w zakresie artykułu 231 kodeksu karnego.

Zobacz również:

Prokuratura informuje również, iż zarządzeniem z dnia 20 lutego 2012 roku Prokurator Okręgowy w Nowym Sączu – uwzględniając wniosek Prokuratora Rejonowego w Limanowej – wyznaczył Prokuraturę Rejonową w Nowym Targu do prowadzenia postępowania z zawiadomienia Dariusza Sochy o przestępstwie przekroczenia uprawnień przez członków Zarządu Powiatu Limanowskiego (art. 231§1 kk).

 

Na zdjęciach: (1) Zarząd Powiatu Limanowskiego Jan Puchała - starosta, Franciszek Dziedzina - wicestarosta, Jan Więcek oraz Mieczysław Uryga - członkowie Zarządu Powiatu. (2) Dariusz Socha - odwołany ze stanowiska w styczniu dyrektor Szpitala Powiatowego w Limanowej.

Komentarze (78)

jerzykiller
2012-02-23 08:00:05
0 0
I co teraz, Panowie???? łyso???
Odpowiedz
konto usunięte
2012-02-23 08:06:51
0 0
BEZOLIM NAPISAŁ TRZY DNI TEMU: 'zacytuj wypowedź drogi doradco,gdzie pisze że jest winny?winny sytuacji w szpitalu-tak-bo cyfry mówią same za siebie:)zresztą to były opinie jasno wypowiedziane na sesji Rady Powiatu Limanowskiego.Prokurator,sąd,wojewoda-jeśli nie wystarczą Tobie fakty wynikające z kontroli w jednostce:)'
Pisałem Bezolim, że jestem za prawdą i dopóki kogoś nie skażą nie można uznać za winnego.
Co teraz napiszesz Panie Bezolim - że może Prokuratura nie - ale Wojewoda to już na pewno ?
Dobrze, że tak się stało trzeba wierzyć że w Polsce są organy, które pilnują sprawiedliwości.
Odpowiedz
rzeka
2012-02-23 08:09:05
0 0
Oj panowie jak można byc tak bezdusznym człowiekiem, oby Was spotkał taki sam los.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-02-23 08:12:46
0 0
BEZOLIM napisał:
( 3 dni temu)
'Krótko:Pracodawcą Pana Sochy był Zarząd Powiatu,stracili zaufanie to go porzegnali a WY staracie się zrobić z tego koniec świata.Są argumety dla takiej decyzji,są!Ma Pan Socha wątpliwości to niech się odwołuje,zarząd sądzi że popełniono przestępstwa,poszedł do prokuratury.'

----------------------

Panie Bezolim o komentarz proszę. Na marginesie 'Pożegnanie' przez ż z kropką ale rozumiem emocje :-).
Odpowiedz
romcio1985
2012-02-23 08:13:31
0 0
no faktycznie... staroście zapewne jest łyso...
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-23 08:48:03
0 0
Niesłuszne posądezenie,podważanie autorytetu radnego w oczach społeczeństwa-aż się prosi o ...powrót do korzeni .CZAS na zmiany.TO skutek braku kontroli i samokontroli władzy.
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-23 08:52:50
0 0
ZACZYNA SIĘ wszystko sypać.Czas na zmiany.CZy wyborcy Limanowscy się obudzili,czy będą popierać komitety typu'zróbmy to razem'-tak robią razem-tylko za czyje pieniądze ta robota.
Odpowiedz
Doradca
2012-02-23 09:29:25
0 0
Nie potrzeba żadnego komentarza to tej informacji.
Pytanie mam jedno czy temu wszystkiemu też winne jest PO?
Odpowiedz
biezolim
2012-02-23 09:52:23
0 0
@doradca: a ja skomentuję bo jeśli odmówiono wszczęcia postępowania to Zarząd 'może wnieść zażalenie do prokuratora nadrzędnego. Gdy ten nie przychyli się do zażalenia, ma obowiązek skierowania zażalenia do rozpatrzenia przez sąd. Jeśli sąd uzna słuszność zażalenia, wówczas uchyli postanowienie prokuratora o odmowie wszczęcia lub umorzeniu postępowania.

Jeżeli prokurator rejonowy po raz drugi stwierdzi, że brak jest podstaw do wniesienia aktu oskarżenia, pokrzywdzony powinien znowu wnieść zażalenie do prokuratora nadrzędnego. Jeśli ten utrzyma zaskarżone postanowienie w mocy, pokrzywdzony może w ciągu jednego miesiąca od doręczenia mu zawiadomienia o postanowieniu prokuratora nadrzędnego, wnieść do sądu akt oskarżenia. Jednak taki akt oskarżenia musi być sporządzony przez adwokata, a jego zasadność podlega ocenie sądu. Do sprawy wszczętej w takim trybie może przyłączyć się prokurator.'

Więc bez gorączkowania sie i zbędnego tryumfowania PANOWIE :)
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-23 09:53:31
0 0
A ile to PO ma władzy w powiecie?jakie funkcje pełnią JEJ członkowie w Radzie i Zarządzie?
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-23 09:59:06
0 0
oczywiście bezolimie tak będziecie czynili -zabawa za nasze Podatników pieniądze.Ilu prawników za duże pieniądze bęzie to czyniło?Za czyje piniądze?
Wiwat:komitety :'Razem',Zróbmy To Razem'i ich polityczna podpora
Odpowiedz
111ksiadz
2012-02-23 09:59:09
0 0
Ośmieszyli się po raz nie wiadomo który w ostatnim czasie.Teraz tęgie głowy z fotografii plus Pan Doktor K.będą dalej główkować jak tu dop....Panu Sosze.@biezolim-masz trochę honoru,to przestań się błaźnić,bo zeszmacisz się do końca.
Odpowiedz
biezolim
2012-02-23 10:04:07
0 0
@tuskkaczor@ za dużo nie mają to chyba bardzo dobrze:) bo jak widze te intrygi to byłby Sodoma i Gomora :)
Odpowiedz
biezolim
2012-02-23 10:05:22
0 0
@111ksiadz: przeczytaj mój wpis,bo dotychczas sam się błaźnisz:)pokazuję że droga daleka do zakończenia sprawy:)
Odpowiedz
freedom
2012-02-23 10:10:41
0 0
Einstein kiedyś dobrze powiedział: Tylko dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat oraz ludzka głupota, choć nie jestem pewien co do tej pierwszej.
Odpowiedz
limanowianin
2012-02-23 10:11:12
0 0
Proszę sobie przypomnieć,że jeden z członków zarządu to z PO startował w wyborach do parlamentu a Pan Starosta to oficjalnie kogo popierał w ostatnich wyborach do Sejmu RP
Odpowiedz
limanowianin
2012-02-23 10:18:45
0 0
Przecież w-ce Starosta tez nabijał listę w ostatnich wyborach koalicyjnemu PSL i teraz mamy całą odpowiedz kto zarządza powiatem .
Odpowiedz
wyborca77
2012-02-23 10:26:48
0 0
limianowianin. masz rację wszystkiemu jest winne PO i Ci wszyscy którzy nie rozumieją długofalowych planów Pana Starosty związanych z rozwojem Naszej Pięknej Ziemi.
Ludzie maluczcy nigdy niezrozumieją ludzi wielkich.
Przecież Pan Starosta wszystko to robi dla nas! Zrozumcie to! On chce tylko Naszego dobra. Czy to naprawdę tak trudno zrozumieć?
Odpowiedz
limanowianin
2012-02-23 10:37:28
0 0
Został nam czwarty Członek Zarządu ale jak to obserwuje to nie bardzo wiem kogo reprezentuje chociaż w tytule ma PiS można przypuszczać ,że pewno własne interesy bo to jest każdemu politykowi najbliższe .
Odpowiedz
UngaBunga
2012-02-23 10:48:51
0 0
Nadchodzi rychły koniec urzędowania
Panów Starostów.Tyle błedów popełnić '
w sprawie P.Sochy .Ale dobrze pan Socha
napewno ugra spore odszkodowanie za bezpodstawne zwolnienie z pracy.
Odpowiedz
Doradca
2012-02-23 10:58:59
0 0
@ biezolim błaźnisz się, o jakim Ty piszesz prokuratorze rejonowym?.
To że piszesz głupoty to też wina PO?.
Odpowiedz
konto usunięte
2012-02-23 11:03:05
0 0
Kiedy w końcu PiSowska Rada Powiatu przestanie błaznować! Weźcie sie w końcu za robote!
Odpowiedz
anilec
2012-02-23 11:22:44
0 0
Od początku dziwnie 'pachniało'
Prokuratura Sądecka jest ponad układami, za co należy się Jej pełny szacunek.
Odpowiedz
biezolim
2012-02-23 11:28:32
0 0
@doradca: zacytowałem procedurę jaka obowiązuje w trybie odwołania się od decyzji prokuratora, pokazałem mechanizm jaki w tym trybie obowiązuje, czyżbyś był tak dobrze obeznany z tematyką i zawartością korespondecji że zauważyłeś zamiast rejonowego powinien być może okręgowy? :)oświeć nas:) doradź :)co do PO, z taki twarzami jakie ostatnio mają ich reprezentować to mizernie widzę ich wyniki:)szczególnie w tym regionie:)
Odpowiedz
zibim
2012-02-23 12:02:40
0 0
w tym roku sądy do likwidacji na przyszły rok powiaty i skończy się wojenka!
Odpowiedz
obserwator1
2012-02-23 12:08:07
0 0
biezolin, przestań już 'pajacować' popisując się swoją elokwencją. Jak by na to nie patrzeć i tak za wszystko płaci i zapłaci społeczeństwo naszego powiatu. Szczególnie pracownicy szpitala, którzy taką atmosferę pracy jaką obecnie stworzył Im Zarząd Powiatu na czele ze Starostą, pamiętają z lat 2000/2002, kiedy to też starostwo wtrącało się do zarządzania szpitalem po przez robienie czystek, ponieważ innego pomysłu na szpital nie mieli. Ale mam nadzieję, że pracownicy szpitala nie zapomnieli jak bronić się przed takimi 'pseudo zarządcami' i odpowiedni sprzęt posiadają...
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-23 12:32:10
0 0
Liczą się ludzie a nie partie,na radnych winni startować kompetentni a zarazem tacy,którzy nie sprzedadzą swoich wartości za przewodniczącego komisji rady powiatu,czy też nawet za wiceprzewodniczącego.A tak niestety jest.Jak widzimy, jest niemal jednomyślność w naszym powiecie.Byt kształtuje świadomość-kto to powiedział .,miał rację-na podstawie obserwacji naszych samorządów
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-23 12:39:46
0 0
Radni Limanowscy nie podlegają żądnej weryfikacji politycznej.Ma być cicho i spokojnie i jednomyślnie.Nad takim klimatem czuwają ojcowie chrzestni tego marnego układu.Kto to taki?
Odpowiedz
Doradca
2012-02-23 14:02:45
0 0
@ biezolim prosisz o doradę oto moja: 'Pycha przynosi zgubę, skromność i umiarkowanie korzyści'
Odpowiedz
biezolim
2012-02-23 14:15:33
0 0
@doradca: a moja dla Ciebie:

Bądź wierny sobie, a nie będziesz niewierny innym.
Francis Bacon
Odpowiedz
konto usunięte
2012-02-23 14:16:24
0 0
Tyle problemów w tym Starostwie że zapewne Staroście włosy na głowie 'dęba stawiają'?
Odpowiedz
Doradca
2012-02-23 15:01:53
0 0
@ biezolim błądzić jest rzeczą ludzką, a że nic co ludzkie nie jest mi obce pozostanę przy własnej drodze.
Swoje rady pozostaw dla siebie. Jestem wierny sobie i własnym przekonaniom, przyjaciół nie sprzedaję, za żadną cenę.
„ - Postanowieniem z dnia 21 lutego 2012 roku Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu odmówiła wszczęcia śledztwa”- co tym razem próbujesz insynuować?

„czyżbyś był tak dobrze obeznany z tematyką i zawartością korespondecji że zauważyłeś zamiast rejonowego powinien być może okręgowy?”

Napisane jest jak” byk” a Ty błysnąłeś mądrościami o prokuratorze rejonowym trzeba było zaznaczyć, że nie doczytałeś a nie iść w zaparte, bo Ty wiesz wszystko lepiej.
Kim niby teraz jestem już wymyślałeś, czy dalej intensywnie nad tym pracujesz?.

Pycha przynosi zgubę, życzę umiarkowania.
Odpowiedz
biezolim
2012-02-23 15:19:34
0 0
@doradca: Doradczyku a zauważyłeś przy mojej wypowiedzi na temat prokuratury taki znaczek ' ? to jest cudzysłów,często stosowany w pisemnej wypowiedzi gdy coś cytujemy, tak :'błądzić jest rzeczą ludzką' - widzisz?to jest cytowanie, więc ja zacytowałem fragment pewnego artykułu w którym wyjaśnono procedurę odwoławczą w kwestii umożenia lub odmowy wszczęcia postepowania.Wasze grono-PANÓW-jest tak małe że nie muszę się domyślać nawet kim jesteś lub kogo reprezentujesz :)W dobrej wierze doradziłem i doradzę, złą drogę obrałeś a pilotowanie z tylnego siedzenia może się zakończyc bolesnym lądowaniem dla Ciebie:)
Bądź wierny sobie, a nie będziesz niewierny innym.
Sprzedawanie przyjacół?Kilku sie na Tobie ostro przejechało w ostatnim czasie, nauczyli się szybko komu mogą ufać.
Odpowiedz
namoR
2012-02-23 15:21:28
0 0
Bardzo prosze aby ktos z Panstwa mi to wytlumaczyl bo moj chlopski rozum sie troche pogubil ze zrozumieniem pewnych decyzji...

1)Dyrektor zostaje zwolniony z dobrze funkcjonujacego szpitala

2)Po zapoznaniu sie z pismem Komisji Rewizyjnej, Zarzad Powiatu złozył zawiadomienie „o podejrzeniu popełnienia przestepstwa przez dyrektora szpitala'

3)Prokuratura Okręgowa w Nowym Sączu informuje o 'braku znamion czynu zabronionego'.

To ja sie pytam dlaczego dyrektor zostal zwolniony?

Czy moze mi ktos podac chociaz 3 (TRZY) konkretne powody lub argumenty ktore przemowia do mnie iz byla to sluszna decyzja ?
Odpowiedz
biezolim
2012-02-23 15:42:56
0 0
- były dyrektor był powołany przez zarząd, więc zarząd w każdym momencie mógł go odwołać - zasada jak wszędzie - były Dyrektor to nie Święta Krowa, zarzad stracił do Niego zaufanie i tyle
- ostatni rok działaności szpitala pozostawiał wiele dozyczenia, wykazały to kontrole, zyski szpitala diametralnei spadły a w pewnych sektorach zaczęły przynosić straty
- były dyrektor nie wypełniał swoich obowiązków, unikał spotkań,ignorował swojego pracodawce,nie pojawiał się na spotkaniach...moznaby wymieniać bez końca...
- popełnił wiele błędnych decyzji(czytaj formy zatrudnienia, koszty osobowe)

juz mamy cztery - miał Antoni1 rację, Pan były dyrektor poczuł się po wyborach zbyt pewnie, myślał że jako radny będzie nie do ruszenia, zaczęło się dziać źle wiec Go zwolniono i tyle...
Miał swoich kolegów i doradców,widać gdzie Go doprowadzili.
Myślicie że takie decyzje jak odwołanie Dyrektora są łatwe?przecież ktos na Niego liczył, ktoś na Niego postawił, ktoś mu ufał i postawil na Jego osobę, weźcie pod uwagę czynnik czysto ludzki - chyba ktoś sie na Nim tez zawiódł.
Odpowiedz
namoR
2012-02-23 16:03:15
0 0
@biezolim

Cytuje Pana slowa:

1) '...były dyrektor był powołany przez zarzad, wiec zarzad w każdym momencie mogł go odwołac - zasada jak wszedzie...'

2) '...były Dyrektor to nie Swieta Krowa...'

3) '...ostatni rok działalnosci szpitala pozostawiał wiele dozyczenia...'

4)'...były dyrektor nie wypełniał swoich obowiazkow, unikał spotkan,ignorował swojego pracodawce,nie pojawiał sie na spotkaniach...'

5) '...wezcie pod uwagę czynnik czysto ludzki - chyba ktos sie na Nim tez zawiodł....'


Z przykroscia stwierdzam iz wyzej wymienionego przez Pana powody czy argumenty nie przemawiaja do mnie i nie zasluguja na potwierdzenie slusznosci o decyzji zwolnienia.
Odpowiedz
misiagordon
2012-02-23 16:54:22
0 0
Bezolim Twoje tłumaczenie kupy się nie trzyma.
Wkleję meritum sprawy jeszcze raz bo dobre:

'@biezolim

Cytuje Pana slowa:

1) '...były dyrektor był powołany przez zarzad, wiec zarzad w każdym momencie mogł go odwołac - zasada jak wszedzie...'

2) '...były Dyrektor to nie Swieta Krowa...'

3) '...ostatni rok działalnosci szpitala pozostawiał wiele dozyczenia...'

4)'...były dyrektor nie wypełniał swoich obowiazkow, unikał spotkan,ignorował swojego pracodawce,nie pojawiał sie na spotkaniach...'

5) '...wezcie pod uwagę czynnik czysto ludzki - chyba ktos sie na Nim tez zawiodł....'

Z przykroscia stwierdzam iz wyzej wymienionego przez Pana powody czy argumenty nie przemawiaja do mnie i nie zasluguja na potwierdzenie slusznosci o decyzji zwolnienia.'
( autor namoR)

powalił mnie argument numer 5 'ktoś się na nim zawiódł' buahahahahahaha
mnie zawiódł Starosta Jan Puchała swoją postawą polityczną i brakiem szacunku dla Wyborców - megalomanią oraz tym, że obrósł w piórka zamiast zrobić coś pożytecznego dla Powiatu - tymczasem bezrobocie ostro rośnie - czy z tego tytułu może przestać być Starostą - czy Rada Powiatu weźmie to pod uwagę ???

I z całym szacunkiem Starosta to też cytuję ' Nie Święta Krowa'.
nie no dobre nawet - gdybym nie mieszkała w tym Powiecie to bym się uśmiała ale do STRASZNE w gruncie rzeczy.
Odpowiedz
obserwatorka
2012-02-23 16:57:49
0 0
Brawo! Obawiałam się, że sprawiedliwości na tym świecie nie ma ale jednak JEST. Super wiadomość.
Odpowiedz
ROBUR
2012-02-23 17:00:03
0 0
widzę że pan URYGA dosyć często się udziela w tej sprawie ciekawe jaką nieoficjalną ma funkcję w starostwie ;-)
Odpowiedz
niski
2012-02-23 17:11:50
0 0
przeczytałem budżet powiatu - na inwestycje jest 12 mln w tym roku. W takim razie skoro w roku poprzednim przerobiono 50 mln to powinno nastąpić zmniejszenie w starostwie zatrudnienia. dlaczego zatem coraz więcej osób w starostwie pracuje skoro Powiat coraz mniej inwestuje???? Panie @biezolim to pytanie jest do Pana
Odpowiedz
maj
2012-02-23 17:54:46
0 0
PAN URYGA czeka na awans ponieważ jest bardzo zgodny co mu karzą to robi a łos się liczy PARANOJA
Odpowiedz
konto usunięte
2012-02-23 17:56:39
0 0
Strona główna / użytkownik:

@biezolim

Dołączył do portalu 2012-02-10
Ostatnia aktywność 2012-02-23, 17:27:18

Komentarze do artykułów: 119

Hmmm........... pod jakimi tematami?
Odpowiedz
biezolim
2012-02-23 18:11:02
0 0
@skorpion: oczywiście pod tymi które mnie najbardziej interesują :)PANOWIE mają kolejny pomysl do lansowania, tym razem wpadli na to żeby proponować kolejny krok swojej intrygi, czyli będa odwoływać Starostę - ha ha ha!Pewnie przy okazji będa starali się skłócić członków Zarządu, mamy tego przykład powyżej, pojawią się w komentarzach pojedyncze zdania, domysły i ulubione na tym portalu:KTOŚ COŚ KIEDYŚ GDZIEŚ POWIEDZIAŁ :) Bawicie mnie PANOWIE!Jak łatwo rozszyfrować WASZE dalsze kroki.Co Wy PANOWIE myślicie że świat się kończy i zaczyna na portalu limanowa.in? Zacznijcie lepiej małą operację plastyczną swoich politycznych wizerunków - bo partia będzie oczekiwała wyniku!A Wy chcecie wypłynąć na tej małej intrydze:)Ale jakoś temat stygnie, ludzie się nim nudzą już a na mieście słychać że były Dyrektor powinien już odejść jak go zwolnili i dać ludziom spokój:)Bo cały czas tylko o jednym tutaj piszą:)No i macie PANOWIE efekt intrygi, odwrotny do zamierzonego:)
Odpowiedz
czuszkaszwurnik
2012-02-23 18:18:25
0 0
Biezolim proszę więcej logiki i konsekwencji w wypowiedzi: cytuję 'pojawią się w komentarzach pojedyncze zdania, domysły i ulubione na tym portalu:KTOŚ COŚ KIEDYŚ GDZIEŚ POWIEDZIAŁ ' i dalej 'a na mieście słychać że'.

Ergo, sam stosujesz metodę, którą krytykujesz
Odpowiedz
Antoni1
2012-02-23 18:36:03
0 0
Nie miałem 1,5 dnia dostępu do internetu a tu tyla się wydarzyło. Myślę podobnie jak biezolim w wyp 9 na pewno Zarząd złoży odwołanie od decyzji Prokuratury.Co do wpisów jakoby przynależność p. Sochy do PO nie miała znaczenia to jestem innego zdania. Przecież Ministrem Sprawiedliwości NIE jest poseł np. PiSu czy SLD tylko PO. Na tym portalu wyczytałem jak to na naszym terenie wygrał wybory PiS to możemy pożegnać się z dotacjami itp. bo rządzi PO, a teraz twierdzicie{oczywiście nie wszyscy} że przynależność do partii PO p.Sochy nie ma znaczenia. Powiem tak; w poprzedniej kadencji żywo interesowała mnie sprawa jednego z wójtow. Miała p. Wójt prawomocny wyrok skazujący sądowy, Wojewoda wygasił mandat, Wójtowa ze swoim radcą wymyślali różne sztuczki aby sprawę przeciągać {takie było ich prawo} Radni również nie zgodzili się na wygaśnięcie mandatu tak bardzo wtedy 'umizgiwała' się do Posłów z PISu taka wtedy była PiSowska bo Prezydentem RP był Lech Kaczyński dostała od Niego skrócenie kary i dzisiaj może być dalej Wójtem. Teraz jest również 'twarzą' PO, myślę że też dlatego, bo chce 'ugrać' coś dla Gminy może to i dobrze nie mnie oceniać. Zapytajcie wójtów, burmistrzów, starostów, jeżeli przynajmniej nie pokażą że są powiedzmy sympatykami partii rządzącej, to jakie mają szanse na dofinansowanie? {wtedy czasami przeszkadza zle postawiony przecinek} Tak było, jest i jeszcze długo będzie mimo że to się nam NIE PODOBA. Byłem jedną kadencję Radnym Gminy tak się złożyło że byłem w opozycji, ja mam czyste sumienie ale wioska straciła bo nie można się było 'doprosić' o inwestycje- więc następny przykład że tak nie powinno być ale tak jest. Więc nie mówcie że nie ma znaczenia przynależność do partii rządzącej. Co do bezrobocia to dzisiaj GUS podał że CO CZWARTY POWIAT ma bezrobocie przekraczające 20%- czy to też wina Starosty Jana Puchały????? Czy to czasem nie jest zadanie NASZEGO KOCHANEGO RZĄDU RP z PO na czele???
Odpowiedz
pwiniewski11
2012-02-23 19:34:50
0 0
Popieram Antoniego 1, Pan Smaga to radca prawny w szpitalu powiatowym, pan Socha to były dyrektor, teraz zapisali się do PO,RAZEM!To jest przypadek?!?Zanim wpisali się oficjalnie w szeregi parti musieli kogoś tam znać, trzymać z kim trzeba,chyba żę to nagłe oświecenie!Jak zwolnili byłego dyrektora,to od razu zaatakowali pewnie Starostę,że to jest bezprawne!Nie uwierzę że pan Socha nie korzysta z pomocy pana radcy wcześniej i obecnie.Jak się to ma do bycia radcą obecnego dyrektora szpitala Pana Surowiaka?To jest moralne?Takie zachowania są dopuszczalne?!Skoro panowie zapisali się do PO w tym samym czasie, wcześniej ze sobą pracowali,jeśli Pan Smaga powitał dyrektora Surowiaka słowani-że jest tutaj bezprawnie i powinien się zbierać, to ja się pytam to jest normalne?!?Normalne jeśli wita tak nowego szefa a jest przy okazji jego pracownikiem,pracownikiem i radcą w powiecie?!? Nie widać tutaj polityki!?Ja się o to pytam!Bo wszyscy piszą ze Starosta taki zły, ja tutaj widzę zupełnie inny obraz tej sytuacji.Cała nagonka na Starostę jest teraz widoczna!Bo to jest nagonka!Człowiek poświęcił kupe czasu żeby ten powiat wyglądał jakoś,drogi,remonty,inwestycje!Teraz nagle to znika i się smaruje człóowieka jaki w Polsce jest nagradzany za operatywność!Powiat doceniają!nie dajmy się ludzie zwaryjować!
Odpowiedz
Dagi
2012-02-23 19:42:41
0 0
Antoni1- a prokuratura, to sprawdza, kto do jakiej partii należy? i pod tym kątem rozpatruje doniesienia?

Doniesienie podobno zawierało kilkanaście stron, ależ się napracowali, nagłówkowali , a tu prokuratura nie dopatrzyła się ani przekroczenia uprawnień przez dyrektora, ani niedopełnienia obowiązków i inne/ art.231&1 kk i inne/ i odmówiła wszczęcia śledztwa. I warto było?
Pozostał chyba powód odwołania, że dyrektor nie święta krowa, tego pewnie w doniesieniu nie ujęli.
Odpowiedz
Doradca
2012-02-23 19:59:49
0 0
@ biezolim większego błazna jak Ty to nie widziałem.
Knuj dalej, dopisuj mojemu Nickowi kolejne funkcje i stanowiska bo w głowie nie chce Wam się pomieścić, że może ktoś mieć inne zdanie.
Gdzie Twoja pewność co do winy i kary?.
Ostatni raz powtórzę nie pracuję w żadnym z Urzędów, nie mam kancelarii prawnej nie jestem związany żadną umową cywilno prawną z którąkolwiek z jednostek organizacyjnych Starostwa ani też Miasta Limanowa.
Nie jestem Burmistrzem, Zastępcą Burmistrza, Radcą Prawnym który pracuje dla kogokolwiek i nie pracuję w Limanowa.in nie korzystam z wynagrodzeń w żadnej podległej jednostce organizacyjnej.

'Wasze grono-PANÓW-jest tak małe że nie muszę się domyślać nawet kim jesteś lub kogo reprezentujesz :)W dobrej wierze doradziłem i doradzę, złą drogę obrałeś a pilotowanie z tylnego siedzenia może się zakończyc bolesnym lądowaniem dla Ciebie:'

Nie wiem o jakim gronie mówisz przypuszczam tylko, że chodzi o spreparowaną na potrzebę zabłyśnięcia przed Panem Starostą bajkę „O 6 takich co chcą obalić Starostę.”
Powiem Ci tak 'chłopczyku' wymyśliliście tę bajkę i sami uwierzyliście w to na tyle mocno iż spędza Wam to sen z oczu. Zrobiliście to przemyślnie i dodajecie kolejne historyjki .
Teraz dołożyliście do tego jeszcze PO, po to by to upolitycznić i pokazać wszystkim jakie to PO jest do kitu. Mnie też nie podobają się pewne działania Rządu czy też PO w terenie, ale dla Was to punkt honoru przecież wiecie, że u nas PIS miał wielkie poparcie a PO co tam PO pogwizdać sobie mogą.

W razie wpadki zawsze będziecie mogli złożyć wszystko na Pana Starostę i zrobić z Niego „kozła ofiarnego”.
Widzisz nie należę ani do 6 ani do 10 ani do 100 którym by miało zależeć na odwołaniu Pana Starosty.

Antoni1 przypominam Prokuratura i Sądy są apolityczne.
A to, że chcecie dopisać PO do tej bajki to już Wasza gra.
Odpowiedz
Doradca
2012-02-23 20:04:09
0 0
Antoni1 czy to oznacza, że bezrobocie w Powiecie znowu drastycznie wzrosło?.
Odpowiedz
czarnejest123
2012-02-23 20:23:10
0 0
pwiniewski11, to co napisałeś ma nawet sens,
były dyrektor p.Socha - nowy czlonek PO,
p.Smaga -radca prawny starostwa i szpitala-nowy czlonek PO - wzywał nowego dyrektora do odejścia!!!
kto jeszcze?
Odpowiedz
teraJA
2012-02-23 21:01:58
0 0
Ja już nie wiem czy niektórzy są aż tak głupi czy po prostu mają jakiś niedorozwój że nie widzą oczywistych faktów. bawią się naszym kosztem naszymi pieniędzmi byle tylko pokazać że to oni mają racje, a tu zonk znów lipa nie wyszło i kolejny argument poszedł się paś. I co teraz kolejna intryga czy ciągniemy na siłę stare metody??? teraz mogę przytoczyć Ci bezolim dlaczego starosta powinien być odwołany wg Twojej zasady;

1)starosta został powołany przez społeczeństwo i przez społeczeństwo może zostać odwołany

2)starosta to nie Święta Krowa

3)ostatnie miesiące działalności starosty pozostawiają wiele do życzenia

4)starosta nie wypełnia należycie swoich obowiązków wiele razy unikał odpowiedzi na niektóre pytania ignoruje swojego pracodawce(jakim jest społeczeństwo)

5) '...wezcie pod uwagę czynnik czysto ludzki - chyba ktos sie na Nim tez zawiodł....'

PS
Piąty punkt tu chyba nadaje się najlepiej.
Odpowiedz
pwiniewski11
2012-02-23 21:19:28
0 0
Kpieniem z poważnego człowieka moge nazwać to co piszesz @teraJA.
Napisz nam,podpisując sie swoim imieniem i nazwiskiem a nie chowaj się za nickiem,co takiego TY zrobiłes dla ludzi w tym powiacie!Przedstaw nam swoje osiągnięcia i nagrody.Ja się bardzo dziwię Panu Janowi Puchale że jeszcze większości z WAS procesów nie wytoczył za te kłamstwa.Chroni go prawo.To jest pracowity i szczery człowiek, przypomnij sobie pana Duchnika.Pamiętasz co się działo w urzędzie i jakie plotki panowały w mieście?Zastanów się człwoeiku 10 razy zanim napiszesz coś co obraża uczciwego człowieka i dobrego człowieka.Wiesz ja nie jestem człowiekiem majetnym, raczej prostym i nie mam ogromnej wiedzy.Kiedys potrzebowałem pilnie z Powiatu dokumenty i zaświadczenie.Spotkałem Pana jana przed wejściem do Urzędu.Mówie mu że przepraszam ale mam taki i taki problem.Poszedl,za prowadził mnie do odpowiedniego urzędnika,wyjasnił czego potrzebuje, kazał zadzwonic potem i powiedzieć jak sprawe załatwili.Spotkałeś się kiedys z taka rzyczliwością?Ten powiat i ludzie wśród jakich ja mieszkam to nie są politycy, mają swoje codzienne problemy i umieją docenić dobrego człowieka.Ja się tylko tak zastanawiam po co tak kogoś obrażać i szkalować.To już sprawa Waszego sumienia o ile je macie.
Odpowiedz
teraJA
2012-02-23 21:36:38
0 0
No przepraszam ale ja się z taką sytuacją nie spotkałem wręcz przeciwnie więc mówię za siebie i Ty może też tak zrób , bo ile razy idę do tego urzędu prawie zawsze wychodzę z kwitkiem i to po jakich mękach:(
Odpowiedz
pwiniewski11
2012-02-23 21:46:48
0 0
terazJA, to podejdz moze do Starosty, pewnie gdzies tam pracuje w jakims pokoju i zwroc uwage.ja napisalem co mysle,szkaluje sie czlowieka, napisalem zebys napisal co sam zrobiles dla tej ziemi i dla tych ludzi,podobnie niech zrobia inni i niech sie podpisza nazwiskami,bo starosta znany jest z imienia i nazwiska,wiec jak sa jakies zarzuty,oskarzenia,lzenia z czlowieka to sie podpisujcie a nie jak tchórze chowajcie sie za nickami,taka wasza jest odwaga?!mnie nauczyli ze jak chce cos powiedziec to ide i mowie prosto w oczy,jak nie to sie zamykam i siedze cicho bo nie mam nic do powiedzenia...jak WAM krzywde Puchała zrobił to napiscie kiedy i jaką, bo z mordy cholewy robicie jak narazie!taki macie honor i taką odwagę?umiecie wyzywać i poniewierać czlowiekiem?to sie podpiszcie a jak odwagi nie macie to mordy zamknąć bo honoru i odwagi brakuje!jesteście meżczyznami czy bandą zniewieściałych gogusiów?no kto ma odwage się podpisać!kto!
Odpowiedz
Antoni1
2012-02-23 22:06:34
0 0
@Doradco, widzę że Ci nerwy puszczają nie gorączkuj się tak bardzo na piekarni jest wystarczająco gorąco, nie musisz nikogo obrażać, bo to nie przystoi KULTURALNEMU człowiekowi, czytałem wiele Twoich wpisów pod różnymi art. i niejednokrotnie szczelałeś paragrafami a teraz to jakby inny człowiek pisał-czyżby? Jeśli chodzi o bezrobocie to podałem tylko dane jakie podał GUS dzisiaj - nie rozumiem czego nie zrozumiałeś? I proszę nie udaj że nie wiesz że zwłaszcza w polityce nie dzieje się nic PRZYPADKIEM. Jeśli chodzi o apolityczność sądów i tego typu służb to wybacz ale mam inne zdanie {wolno mi je mieć- nieprawdaż?}Całkowita zgoda że takie POWINNY być ale moje przykre doświadczenie pozwala mi na to abym mógł sądzić że jest inaczej.
Odpowiedz
Antoni1
2012-02-23 22:36:57
0 0
'wyjaśniają sprawę domniemanego gwałtu' wpis 35 thomzo pisze:'ukręcą tak jak moją ukręcili bo pewnego kolesia mamusia Pracuje w policji i po sprawie było... Mimo iż było włamanie i zniszczenie mienia... A sprawa została zgłoszona na Policję to tak jak by jej nie było... Bo co koleżance z pracy się pomoże...' Widzisz Doradco następny dowód na tę APOLITYCZNOŚĆ naszych tego typu słózb. Jest to przykre ale prawdziwe. KOLOROWYCH SNÓW! {MCKP}
Odpowiedz
Doradca
2012-02-23 22:51:56
0 0
@ pwiniewski11 ktokolwiek próbowałby umniejszać zasługi Pana Starosty co do jego pracy na rzecz rozwoju Powiatu Limanowskiego nazwałbym go kłamcą.
Szacunek i uznanie z mojej strony za wszystkie inicjatywy a zwłaszcza za pływalnię/ basen/ którego Miasto przez 30 lat nie wybudowało.
Co tyczy się artykułu który przedstawiony jest powyżej to nie dziw się komentarzom co niektórzy komentujący forowali wyroki i oskarżenia przed ich zapadnięciem i to jest efekt takiego obrotu sprawy.
Antoni1 mnie nerwy nie puszczają jestem bardzo spokojnym człowiekiem.
To Ty po niby 1,5 dniu przerwy wpadłeś na portal i stwierdziłeś „na pewno Zarząd złoży odwołanie od decyzji Prokuratury. Co do wpisów jakoby przynależność p. Sochy do PO nie miała znaczenia to jestem innego zdania.”
Pytam jakie to ma znaczenie? Czy Pan Socha należał do PO w 2010, 2011 roku?.
Przecież podobno już wtedy Waszym zdaniem był złym Dyrektorem . Kiedy Zarząd złożył zawiadomienie? Od kiedy sprawa się wałkuje?
Sami upolityczniacie tę sprawę. Czy ktoś z PO oficjalnie się na ten temat wypowiadał.
Nie spotkałem się z tym, a staram się czytać wszystkie informacje na ten temat.
Zrobiliście sprawę polityczną, a chcę Ci przypomnieć, że sprawa nie trwa od stycznia tego roku. Staram się nie „szczelać” strzelać paragrafami wystarczy jak biezolim przypomina o istniejących zapisach prawnych, sam tego nie przestrzegając.
Odpowiedz
Doradca
2012-02-23 22:59:44
0 0
Antoni1 jeszcze jedno zapraszasz mnie na bułki?
Odpowiedz
jacek272
2012-02-23 23:29:01
0 0
@doradca: a ja skomentuję bo jeśli odmówiono wszczęcia postępowania to Zarząd 'może wnieść zażalenie do prokuratora nadrzędnego. Gdy ten nie przychyli się do zażalenia, ma obowiązek skierowania zażalenia do rozpatrzenia przez sąd. Jeśli sąd uzna słuszność zażalenia, wówczas uchyli postanowienie prokuratora o odmowie wszczęcia lub umorzeniu postępowania.

Jeżeli prokurator rejonowy po raz drugi stwierdzi, że brak jest podstaw do wniesienia aktu oskarżenia, pokrzywdzony powinien znowu wnieść zażalenie do prokuratora nadrzędnego. Jeśli ten utrzyma zaskarżone postanowienie w mocy, pokrzywdzony może w ciągu jednego miesiąca od doręczenia mu zawiadomienia o postanowieniu prokuratora nadrzędnego, wnieść do sądu akt oskarżenia. Jednak taki akt oskarżenia musi być sporządzony przez adwokata, a jego zasadność podlega ocenie sądu. Do sprawy wszczętej w takim trybie może przyłączyć się prokurator.'

Więc bez gorączkowania sie i zbędnego tryumfowania PANOWIE :)'
BEZOLIM. Powiem tyle. przeczytałem to i nic z tego nie da się zrozumieć. Chlopie napisałeś parę 'mądrych' zdan i myslisz ze blyszczysz. Ja Ci powiem tak. Jaki akt oskarżenia gdy śledztwa nie wszczęto jeszcze? Jaki pokrzywdzony. Kto tu jest pokrzywdzonym? Chłopie mylisz podstawowe pojęcia. Nie błaznuj i nie pajacuj. A jak o czymś nie masz zielonego pojęcia to się nie odzywaj. Przeczytaj dobrze dyspozycję 231 z komentarzem 10 razy i nie pisz glupot.
Odpowiedz
Doradca
2012-02-24 08:08:23
0 0
Przepis art. 231 par. 1 k.k. stanowi, że funkcjonariusz publiczny, który przekracza swoje uprawnienia lub nie dopełnia obowiązków, a w konsekwencji działa na szkodę interesu publicznego lub prywatnego, podlega karze pozbawienia wolności.

Sprawcą czynu zabronionego może być tylko i wyłącznie funkcjonariusz publiczny. Definicję kto jest
funkcjonariuszem publicznym zawiera art. 115 par. 13 k.k. Między innymi są nim: poseł, radny czy sędzia.

Nadużycie władzy polega na przekroczeniu uprawnień lub niedopełnieniu obowiązków i działaniu przez to na szkodę interesu publicznego lub prywatnego.
Przestępstwo nadużycia władzy może być popełnione tylko z winy umyślnej.

Sąd Apelacyjny w Krakowie, w swoim orzeczeniu wskazał m.in., iż

…„przypisanie funkcjonariuszowi publicznemu odpowiedzialności za niedopełnienie obowiązków wymaga ustalenia wpierw treści i źródła obowiązków funkcjonariusza, a następnie oceny, czy zarzucone zachowanie naruszyło któryś z tych nakazów. Nawet posiłkowe odwołanie się do wzorca „dobrego gospodarza”, rzetelnego urzędnika (...), wymaga wykazania, że funkcjonariusz publiczny nie podjął działań zapobiegających zagrożeniu dobra publicznego lub jednostkowego, choć wiedział, że zagrożenie istnieje… (orzeczenie SA w Krakowie z 09.02.2000 r., II Aka 252/99, KZS 2000/4/04).



Źródło : http://www.google.pl/url?sa=t&rct=j&q=art.%20231%C2%A71%20kk&source=web&cd=8&sqi=2&ved=0CFwQFjAH&url=http%3A%2F%2Fwww.obi.org.pl%2Findex.php%3Foption%3Dcom_content%26view%3Darticle%26id%3D77%3Agdy-urzdnik-przekracza-swoje-uprawnienia%26catid%3D38%3Aporady-prawne%26Itemid%3D54&ei=GjJHT8u_N4qh4gS50uS7Dg&usg=AFQjCNFXOmh9dozbKGduiwxq7jH7Nj2lHw
Odpowiedz
Antoni1
2012-02-24 08:51:02
0 0
A ja polecam Wam wczorajszą 'Sprawę dla reportera' tam pięknie przedstawiono tzwn APOLITYCZNOŚĆ prokuratury
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-24 09:16:12
0 0
PANOWIE,nikt nikogo nie zabił,nic się takiego nie dzieje.Poczekajmy na rozstrzygnięcie Wojewody.Afery w powiecie można szukać np.w bardzo dużym zatrudnieniu,fakcie kształcenia funkcjonariuszy za publiczne pieniądze-nepotyzmie i innych.Pan dyrektor Socha zarobił tyle pieniędzy,że stać go na dobrych pełnomocników.Mówmy o biedzie w powiecie,o fatalnym stanie środowiska-służby odpowiedzialne tylko pozorują działania,braku wspólnej koncepcji powiatu i Kochających go Gmin-Wójtów w procesie stwarzania nowych miejsc pracy.Na razie jest to smutne samouwielbienie,Widać to na zebraniach wiejskich.
Odpowiedz
czarnejest123
2012-02-24 09:30:07
0 0
Pan Socha, Pan Smaga,Pan Zoń,Pan Toporkiewicz, Pan Patalita

Proszę o dalsze uzupełnienie naszej listy.

Czarne jest czarne a białe jest białe!

To chyba Pan Doradca ostatnio telewizję oglądał!
Odpowiedz
jw11
2012-02-24 09:38:45
0 0
Sprawa z donosem jest śmieszna, bo dyrektor szpitala nie jest funkcjonariuszem publicznym - i nie może odpowiadać z art. 231 k.k.
Odpowiedz
pwiniewski11
2012-02-24 09:42:51
0 0
Przeczytalem to co napisał wam biezolim i dobrze ze to napisal,TY jacek272 piszesz ze to glupoty?! zobaczymy czy sie nie odwolaja i sie wtedy okaze ze biezolim ma racje!

ja tam nikogo nie bornie!

ale jak pisałem wczoraj, jak macie prawdziwe zarzuty, jak wiecie ze WAM cos Starosta zlego zrobil, to napiszcie kiedy i się pod tym podpiszcie!

Bo tak być nie może że sie uczciwego człowieka szkaluje, wyśmiewa i szmaci a wszyscy pochowani za nickami!

Jak jesteście takie chojraki i honor posiadacie, to pszcie i dawać tu swoje imiona i nazwiska!

Ciekawe kto wylazłby na swiatło dzienne!
Ja nie wierze że uczciwi ludzie tutaj takie rzeczy na Staroste pisali!
Bo nikt głosu nie zabiera kto konkretnego słowa przeciwko nie posiada!
To jest uczciwe? Ja sie zastanawiam dlaczego jeszcze Pan Puchała tego dziennikarza co takie domysły tu wypisuje do sądu nie podał!
Jakby prokurator się tym zajął to może wreszcie ktoś za swoje słowa odpowiedzialność weźmie!
Starosta uczciwie pracuje, ile już zrobil, ludziom pomaga a Wy jak psa traktujecie!

To pisać z imieniem i nazwiskiem swoim, co innego to traktować trzeba jak nieprawde.Bo honoru nie macie zeby sie podpisac!
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-24 10:36:59
0 0
dalej,a może na początku jest Pan Więcek-dyplomata czeka końca,dalej wójt co dostał 3 mln, powodziówki,a na samym początku-Don Corleone tak panowie-niestety.Interesy robi się z władzą a nie z pospólstwem
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-24 10:49:50
0 0
Zobaczcie jak stoi jego firma ,jakie zawiera kontrakty!czy to przypadek?cze jego nadludzkie zdolności menadżerskie
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-24 11:06:10
0 0
Problem w tym,że ten Pan nie potrzebuje w/w do robienia interesu.Oni są w parterze.To wszystko dzieje się poza naszym GRAJDOŁKIEM-POWIATEM
Odpowiedz
111ksiadz
2012-02-24 11:06:33
0 0
@pwiniewski11 i @Antoni1-piejecie takie peany pod adresem Pana Starosty,że mogę przypuszczać ze niedługo złożycie dokumenty o beatyfikację za życia.Od tego jest Pan Starosta żeby to robić co piszecie,za to mu płacimy.Został wybrany,zgodził się na służenie wybrańcom.Nigdy nie pisałem że nic nie robi.Natomiast ostatnie pociągnięcia Pana Starosty i jego dworu to raczej same porażki.Że chociaż wymienię:-ściągnięcie spółki krzak'cudownego dziecka' z jakimś Lehmanem,sposób zwolnienia Pana Sochy(bo że miał prawo nie mam złudzeń},walka z bezrobociem.Więc nie piszcie o rzeczach normalnych,które należą nam się od rządzących jak psu micha.Przy okazji obok jest artykuł o milionerach,szkoda ze już tylko znanych z Limanowej.Odpowiedzcie mnie dlaczego wielu Limanowian nie mogło ruszyć swych interesów właśnie u nas,u nas zostawić podatki,u nas likwidować bezrobocie.Że mogą świadczą ich interesy chociażby w Podkarpackim.Wielkopolskim czy Łódzkim.Dlaczego u nas nie mogli(kiedyś pisałem)? @Antoni1-zapytaj o to Pana Puchałę,wyjdzie przed Starostwo i wszystko Ci wyjaśni-szkoda że po swojemu.Na koniec,chcesz mieć demokrację-patrz władzy na ręce.
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-24 11:13:18
0 0
Radni z pisu są wizytówką władzy powiatowej w terenie,wsród elektoratu PIS.Do tego tylko potrzebny jest Limanowski PIS Staroście i reszcie.No i poseł mówi,że Pis współrządzi powiatem.Dobre?.Naród to kupuje.
Odpowiedz
mczarna
2012-02-24 12:03:52
0 0
Czy to się kiedyś zakończy?
Jestem jedną z istot czasami potrzebujących pomocy
medycznej.
Starosta, Dyrektor Szpitala, Wojewoda.
To jest Ich sprawa. Ich podstawowym obowiązkiem (psim) - po staropolsku jest zapewnienie nam bezpieczeństwa.
I nic nas nie obchodzi. czy Starosta lubi Dyrektora,
czy bardziej kocha kogoś innego? Są Tacy w Obiegowym biznesie politycznym.
DOŚĆ TEGO
Odpowiedz
czarnejest123
2012-02-24 13:41:08
0 0
Pana byłego Sochę odwołali, to Pan radca pewnie bał się straty pracy i wpływów.Na ratunek ruszył Pan Toporkiewicz, kolega pana Smagi.Z pana byłego zrobili biedną owieczkę, pokrzywdzonego przez Pana złego Starostę.Przy okazji pan radca i pan były zapisali się do PO, od dawna już lubili się z tym środowiskiem i panem byłym Patalitą,postanowili zacząć kampanie i dzieki panu Toporkiewiczowi obsmarować Zarząd i Starostę.Każdy miał jakis interesik w tym żeby już Statrosta zaczął tracić poparcie.Dużo tych były w klubie PO.Niebawem pozostali też będą już byłymi.Bo chyba nikt nie będzie tolerował takich zachowań ja tych panów.
Odpowiedz
czarnejest123
2012-02-24 13:50:21
0 0
uzypełniamy listę byłych a sympatycznych intrygantów! pwiniewski, masz racje niech się podpisują a jeśli nie to MY ICH podpiszemy! z imienia i nazwiska i pokażemy kto z kim i dlaczego!
Odpowiedz
Ratownik
2012-02-24 13:55:49
0 0
spiskowa teoria dziejów......:)))
Odpowiedz
tuskkaczor
2012-02-24 14:06:20
0 0
Do pniewskiego i czarnego'Panie Boże chroń mnie od przyjaciół,bo z wrogami sobie poradzę.Pasuje jak ulał do tej sytuacji.Panie Starosto ,dokładnie to 2 razy przeczytaj!!
Odpowiedz
111ksiadz
2012-02-24 14:18:34
0 0
No,i można się coś dowiedzieć na tym portalu.Pan Toporkiewicz-PO-wiec,no nie? Dałbym całą kasę że klerykalny PIS-or.
Odpowiedz
czarnejest123
2012-02-24 14:31:36
0 0
Tak,teoria spiskowa:)Panu T. to chyba bez różnicy jak oni się nazywają, to przyjaciele!!! tylko intryga nie wyszła, listę obecnych członków towarzystwa wzajemnej intryganckiej ignorancji będziemy uzupełniać dalej! ciekawe czy dołączy do nich ktoś z władz naszego jaśnie rozwujającego się prężnie miasta! premiery już niebawem!
Odpowiedz
urzednik
2012-02-24 15:05:42
0 0
Przyszedł czas i mury runą skruszy się stary beton.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Prokuratura odmawia Zarządowi Powiatu"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in