Baner
14°   dziś 18°   jutro
Czwartek, 28 marca Aniela, Sykstus, Joanna, Antoni, Sonia

Problem z odśnieżaniem dróg na najbardziej odległych przysiółkach

Opublikowano 04.01.2019 16:49:00 Zaktualizowano 05.01.2019 11:07:35 pan
52 14099

Szczawa. Mieszkańcy najbardziej odległych przysiółków w Szczawie twierdzą, że są odcięci od świata – po intensywnych opadach śniegu wciąż czekają na odśnieżenie dróg, prowadzących do ich domów. Obawiają się, że w razie potrzeby nie będą mogły dotrzeć do nich służby.

- Na drodze gminnej miejscami śniegu jest po pas - mówi jedna z Czytelniczek, które dzwoniły dziś w tej sprawie do redakcji. - Niestety, na osiedlu nie mamy lekarza czy prokuratora, wtedy pewnie droga byłaby odśnieżona - mówi inna.

W rozmowie z nami wójt gminy Kamienica potwierdził, że w przypadku kilku osiedli, m.in. w Szczawie, operatorzy dziś nie zdążyli odśnieżyć, ale mają to zrobić jutro. Władysław Sadowski zaznaczył przy tym, że nie jest to winą gminy - wczoraj również drogi były odśnieżone, ale po kilku godzinach znów nasypało na nie śniegu.

- Wydaje mi się że oczekiwania mieszkańców są duże. Gmina posiada regulamin odśnieżania, drogi są podzielone na kategorie, według których mają być odśnieżone po ustaniu opadów do 6 lub 8 godzinach. Niektórzy by chcieli, żeby gmina odśnieżała pod sam dom, tymczasem w wielu miejscach ostatnie odcinki dróg przebiegają po prywatnych gruntach i tam gmina odśnieżać nie może – powiedział nam wójt.

Zobacz również:

Przyznał przy tym, że problem rzeczywiście mogą mieć mieszkańcy z najbardziej odległych przysiółków. - Ale były też takie przypadki, że operatorzy odmówili dalszej pracy tam, gdzie warunki stwarzały zagrożenie - stwierdził Władysław Sadowski.

Na terenie gminy Kamienica opady śniegu były bardziej intensywne, niż w niżej położonych miejscowoścach.

Komentarze (52)

34607szczawa
2019-01-04 17:42:14
5 5
Gdzie są posłowie, radni i inni obrońcy gm. Kamienica oraz głosujacy na wójta? W "centrum" nie lepiej ludzie chodzą po dw968 w tym dzieci ze szkoły. Po drogach osiedlowych tak samo.
Odpowiedz
julku79
2019-01-04 17:56:17
1 0
KRZYSIU!!TY JESTEŚ EKSPERTEM ODŚNIEŻANIA Z KAMIENICY,MOŻE POZNAMY OPINIE CO O TYM WSZYSTKIM SĄDZISZ?
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-04 18:24:50
2 2
Jest taka ciekawostka że odśnieżają w pierwszej kolejności drogi gdzie są radni . Dlatego ludzie powinni mieć pretensje do radnych których wybrali . Ludziom w Kamienicy też to się nie podoba
Odpowiedz
szczawa
2019-01-04 19:01:58
3 3
Wójt w jednym z wywiadów mówił jak to mu żal mieszkańców Szczawy , którzy po podziale gminy będą borykać się z wieloma niedogodnościami z powodu braku pieniędzy w Gminie Szczawa na podstawowe zadania takie jak : drogi, szkolnictwo, odśnieżanie itp. Dobrobyt i luksus jaki zapewnia mieszkańcom Szczawy obecna władza widać na każdym kroku. Może tych czterystu mieszkańców Szczawy, którzy głosowali na obecnego Wójta coś sobie przemyślą? Najgorsze jest to , że jeśli chodzi o ogólne oszczędności jakie zaserwuje nam gmina Kamienica dopiero są przed nami.
Odpowiedz
TSilver
2019-01-04 19:44:34
0 4
problem z odśnieżaniem to nie tylko kłopot szczawy, ale też innych przysiółków powiatu limanowskiego...
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-04 19:46:22
3 2
Gmina kamienica sadzi że sobie udeptamy i bedzie na halę tysiąclecia.
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-04 20:23:25
3 1
Dzczawiok proponuje sie pogimnastykować i ustalic ile Szczawa "wpłaca" do budżetu a ile otrzymuje pieniedzy na inwestycje ;)
I wymien też te inwestycje ktore są ukonczone.
Odpowiedz
dzidek84
2019-01-04 20:36:52
0 2
Widzę że maja terenowki nie wyjadą ?
Odpowiedz
1obywatel
2019-01-04 20:40:45
1 3
Taka aura, niestety i problem ze śniegiem jest. Ale nie można w związku z tym czekać i narzekać. Należałoby natychmiast uruchomić sztab kryzysowy- nie wiem, w gminie czy na w poszczególnych sołectwach. Sołtysi czy radni w takich sytuacjach, powinni zmobilizować wiejskie siły, wywozić śnieg nad rzekę - przecież są na wsiach traktory. Może jakaś gratyfikacja z funduszu sołeckiego, chociaż na paliwo. Jeżdżę codziennie do Limanowej i widzę co się dzieje na parkingach, chodnikach itp. Wczoraj strażacy ze Zbludzy wywozili śnieg, ładowali łopatami, potrafili się zorganizować. Niestety jeden nie nadąży za opadami śniegu, potrzebna wspólna mobilizacja, taka nazwijmy to kryzysowa, nawet bez pieniadzy
Odpowiedz
alim
2019-01-04 20:47:37
1 10
Bidule od biadolenia jedni i ci sami
I potrafią tak w koło jedno i to samo.
A za ten czas co się tu produkujesz jeden z drugim łopatę do ręki i cheja
na prawo i lewo ., ale łopatą a nie językiem..
Ku..a ja w mieście mieszkam i też sam jadę że śniegiem, bo zdaje sobie sprawę że nie jestem najważniejszy.
I nie narzekam,
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-04 20:49:00
1 4
Łatwo jest krytykować i nic nie robić --- proponuję z łopatą gimnastykę a nie liczyć komuś pieniądze.... A tak przy okazji mam pytanie dlaczego mieszkańcy Szczawy nie wystawili swojego kandydata na Wójta ???
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-04 21:54:21
3 1
Alim ja z łopatą zap.....m codziennie po opadach śniegu tak dla twojej informacji.
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-05 00:00:12
2 1
Szanowni Państwo czytajacy na tym portalu.

Wójt Sadowski jest od kilku kadencji i co?
Od ponad 20 lat ten sam problem? Jakieś prywatne grunty? To może Pan Szanowny Wójt poda nr działek które tak wadzą? Dlaczego nie wspomniano o centrum Szczawy gdzie dopiero po tym artykule zaczęto odśnieżać? Dlaczego dziś do banku i pijalni przeskakiwano prześ snieg gdzie powinno być czysciutko ewentualnie posypane "piaskiem"?
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-05 00:04:34
1 1
Przepraszam za błedy chcialem w dniu wczorajszym skonczyć ;)
Od lat ten sam problem, nawet jak pług przejedzie to i tak nic się nie zmienia. Upłynęło 20 lat a dalej jest to samo.
Mało tego obietnice narastają a po wyborach cisza. Który z radnych odważy się opublikować ile dieta poszla do góry????
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-05 00:17:57
1 1
I od razu pojawiają się jakieś nicki minusujące moje komentarze ale w większości nie napisali swojej opinii.

Hahah baranh skonczone na multikontach.
Odpowiedz
konto usunięte
2019-01-05 02:06:15
1 5
34607szczawa w Kamienicy przykładowo pana M. mieszkającego koło Saturnu powinni wywalić z roboty odśnieżania na zbity pysk . Czemu tak piszę ? Dlatego że przykładowo odśnieżając oś . Kuligi pomija pół osiedla podczas odśnieżania i to nie pierwszy rok . Odśnieża Klinki po Czerwieńskich bo tam mieszka dyrektor szkoły itp a drugą część na prawo pomija kompletnie . Jak jest leniwy i nie chce mu się pracować uczciwie to znajdzie się inny na jego miejsce co będzie to wykonywał prawidłowo a jego dyscyplinarnie zwolnić . Niema ludzi niezastąpionych
Odpowiedz
lucja87
2019-01-05 05:46:53
3 2
Gdzie jest sprawiedliwość?? Dlaczego nie opodatkowuje się ludzi którym odśnieża się drogi ??! Ktoś postawi dom na Gorcu, Mogielicy a potem lament. Nie zgadzam się !! Żeby z moich podatków pieniądze szły na odgarnianie dróg do przysiółków . Każdy obywatel jest równy!! (konstytucja nam to gwarantuje) . Jeśli wydaje się pieniądze na odśnieżanie i nie pobiera się opłat za to . To ja poproszę bon na zakupy od gminy.
Odpowiedz
kamienica34608
2019-01-05 08:54:11
2 6
Kiedyś termin "odcięty od świata" oznaczał bycie nad przepaścią, na wyspie wokół wielkich wód lub sytuację po tsunami bądź trzęsieniu ziemi. Dziś to już wystarczy kilkadziesiąt cm śniegu żeby użyć tego określenia. Dokąd zmierza ten świat? Przecież jak przyjdzie jakaś bieda na nas to któż sobie poradzi w czasach kiedy jedyną nabytą umiejętnością jest posługiwanie się smartfonem? Czy to jest już brak charakteru czy może poziom wygody społeczeństwa sięga niebezpiecznej granicy?
W naszym powiecie jest 171 miejscowości, obstawiam że 3/4 z nich przy tak intensywnych opadach nie jest w pełni odśnieżone, ale mieszkańcy tylko jednej z nich zadzwonili do redakcji, czy to może oznaczać jakiś brak zaradności? Nie mam pojęcia. :)
Ja rozumiem, że można wymagać. Rozumiem, że w wielu przysiółkach jest źle, ale mówić że się jest odciętym od świata to chyba honoru za grosz nie posiadać trzeba. Dziękujcie Bogu, za to w jakich warunkach mieszkacie, uwierzcie mi: nie każdy miał tyle szczęścia.
Odpowiedz
nowy_20
2019-01-05 09:26:59
1 7
do łopaty i odsniezac tylko wszyscy wygodnie siedzą i czekają aż im ktoś odsniezy najlepiej to nawet podwórko idioci
Odpowiedz
Boboojaga
2019-01-05 09:42:24
1 4
nowy popieram kazdy tylko czeka az ktos za kogos zrobi masz racje do łopaty i po krzyku jakos inni sobie radza nikt nie czeka nz cud
Odpowiedz
szczawa
2019-01-05 10:01:14
3 2
Panie Kamienica.a czy nie zastanawiający jest dla Ciebie fakt,że media to podstawowy sposób na komunikację mieszkańców Szczawy z Wójtem,Przewodniczącym i całą Szanowną Radą Gminy? Dla Ciebie widać w Kamienicy są sami zaradni mieszkańcy,sami budują sobie drogi,chodniki,sami je odśnieżają.Empatia do ludzi,aż emanuje od Ciebie. Pogratulować
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-05 10:31:47
0 2
Szanowny Panie Kamienica... jak widzisz nawet akko zauważa problem no ale jakbyś ty mógł zauważyć. Czy siedzisz w urzędzie i wszystko robią za ciebie?
Czy ty kiedykolwiek pracowałeś?

Jest proste wyjscie z sytuacji tam gdzie gmina nie odsnieża tam ludzi zwolnić z podatkow.
Odpowiedz
woj215
2019-01-05 10:45:25
0 2
Łopata i kidać ten śnieg a nie zaśmiecać portalu!!!
Odpowiedz
1obywatel
2019-01-05 11:36:33
0 2
Gdyby teraz ludzie wyszli z domów, z łopatami, zrobiliby dużo dobrego dla wspólnego interesu i dla własnego zdrowia. Patrzę, przejeżdzając po ulicach gminy - nikt nie kwapi sie do ręcznego odśnieżania. Ludzi wystawiają nos w oknie i czekają na pług z gminy, który choćby nie wiem jak się starał to sam nie nadąży na dzisiejsze opady. Bierzcie się wszyscy razem do roboty do chodników, do publicznych parkingów, a nie narzekać. Jest cudowna, wymarzona pogoda na taki relaks.
Odpowiedz
Sido105
2019-01-05 11:37:49
0 0
Trzeba było domy stawiać w jeszcze wiekszych i gorszych zakamarkach.... A nie teraz marudzić że dojazdu nie ma.
Odpowiedz
BRZEGI
2019-01-05 11:48:23
0 2
...zima cieszmy się ..kupić łopaty śnieżne i do ..ruchu...
...nauczyliśmy się tylko narzekać ,,,a ruch wskazany..
...piękna zima .....a na lato problem że gminy nie zakładają..klimatyzatorów...
...uroki zimy ....jutro już będzie ..spokojnie...
Odpowiedz
kamienica34608
2019-01-05 11:56:55
0 2
34607, zauważam. Przeczytaj sobie ze zrozumieniem co pisałem to zobaczysz, że zauważam. Tylko musiałbyś się zmobilizować, ale myślę że mimo wszystko dałbyś radę.
A odnośnie tego, że nic nie robię to oświadczam Ci, że nie jestem urzędnikiem, nie jestem z wyboru ludzi, jestem pracującym obywatelem. Ty natomiast niekoniecznie, bo czas jaki tu spędzasz na tym portalu może sugerować (oczywiście nie musi, ale jeśli pracujesz to nieźle ściemniasz w pracy organizując tyle czasu na wypowiedzi tutaj i to o każdej porze dnia), że właśnie Ty nie pracujesz. Dlatego moje pytanie, jakim prawem wypowiadasz się na temat wydawania publicznych pieniędzy skoro ich nie produkujesz? Nie da się ich produkować siedząc ciągle w czterech ścianach przed komputerem i marudząc jak to jest źle na świecie.
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-05 12:16:32
0 1
Płace podatki i to mi wystarcza , komputer to też narzędzie pracy. Co do oświadczenia to mnie nie interesuje były to pytania na ktore nie oczekuję odpowiedzi. Zastanawiajace jak można tak bronic czegos co z gory jest skazane na potażkę. Jest zima pada snieg a drogi gminne nie sa należycie odśnieżane. Za to odpowiedzialna jest gmina. Jeżeli podniesli sobie diety to niech podniosa standard odsnieżania w końcu placimy podatki. Mam prawo do komentowania i Ty mi nie zabronisz ;)
Odpowiedz
stokroteczka
2019-01-05 13:10:35
1 2
Drogi powiatowe i gminne w gminie Jodłownik również nie są odpowiednio odśnieżone. Pytam się, kiedy władze zadbają o bezpieczeństwo obywateli?!
Odpowiedz
kamienica34608
2019-01-05 13:30:37
1 3
Mówisz, że jest to zastanawiające? To dlaczego bronisz pomysłu o nowej gminie skoro to jest totalna porażka?
Powiedz mi jak ewentualnie nowo powstała gmina Szczawa poradziłaby sobie lepiej w kwestii odśnieżania? Czy zagwarantujesz, że do każdego domu 24 na dobę byłby dojazd? Czy zagwarantujesz, że nikt by nie krytykował? Każda opcja ma swoich zwolenników i przeciwników. Ostatnie wybory samorządowe pokazały, że macie więcej tych drugich.
Najbardziej żałosne jest to, że Tobie tak na prawdę ten śnieg nie przeszkadza. Ty wykorzystujesz ten argument tylko aby kogoś zaatakować, nie ważne co się dzieje - zawsze na przekór.
Nie bronię gminy do upadłego, też potrafię krytykować, ale mówienie, że jest się odciętym od świata to skandal.
Odpowiedz
lucja87
2019-01-05 13:34:54
2 0
Jodłownik juz dawno powinnien podzielic losy gminy Ostrowice
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-05 13:42:57
0 1
Porażka dla was :)
Odpowiedz
szczawa
2019-01-05 14:25:14
1 1
Kamienica dałbyś sobie już spokój z ciągłą dywagacją , jak by to było źle jak by była Gmina Szczawa. Prosiłbym Cię, abyś zajął się swoim okręgiem, pilnował chodnika przed swoim domem, aby był systematycznie odśnieżany, a mieszkańcom Szczawy dał święty spokój, bo po pierwsze nikt Cię o to nie prosił , a po drugie nie masz zielonego pojęcia o problemach z jakimi się borykają nie tylko teraz zimą, ale również w ciągu całego roku. Twoja psełdo troska jest tak podszyta fałszem i obłudą, że aż razi, więc daruj sobie. Po ostatnich wyborach szczególnie widać hierarchię miejscowości i dróg jakie są odśnieżane w pierwszej kolejności i nie zawsze są to drogi główne. Mieszkańcy Szczawy czy to zimą, czy latem są traktowani jako mieszkańcy strefy B Naszej Wspólnej Gminy i nie zanosi się , że to się szybko zmieni.
Odpowiedz
kamienica34608
2019-01-05 14:27:30
1 2
Dla Nas? Są dwa oblicza. Ja osobiście to bym się ucieszył, bo święty spokój w końcu i na pewno bym nie płakał za Wami. Ale biorąc pod uwagę dobro mieszkańców Szczawy i Zasadnego to byłaby to porażka. Tak mała gmina miałaby marne szanse na utrzymanie się (mowa o jakimkolwiek przyzwoitym poziomie), bo ciułać grosz do grosza to jakoś pewnie by się dało, i na pewno nie z osobami które teraz walczą o gminę. Ludzie nie dadzą się nabrać na mówienie o dobru mieszkańców skoro działaczom z butów wystaje chora ambicja o byciu liderem i chęć władzy.
Także obiektywnie patrząc - podział to dla Was nic dobrego.
Odpowiedz
kamienica34608
2019-01-05 14:35:48
1 2
Szczawa, już mówiłem, że nie jestem osobą decyzyjną ani funkcyjną i na prawdę nie mam powodu żeby kłamać. Nie mam swojego okręgu, bo nie jestem radnym jak Wam się wydaje. Jestem zwykłym mieszkańcem. Jestem tu chłopaki z Wami po to, aby Was uświadamiać. Daje mi to radość i dużo śmiechu rozmawiając sobie tu z Wami koledzy. Powiedzmy, że to moja pasja. :)
Odpowiedz
szczawa
2019-01-05 15:21:54
0 0
Nawet nie znasz tych ludzi,posiłkujesz się tum co wpoili Ci twoi mentorzy więc o czym my mówimy. Podsumowując nasz gmina ma się dobrze,a mieszkańcy Szczawy patrzą z podziwem na władze gminy jaki trud wkładają w rozwój Naszej miejscowości. Kamienica -tak może być,czy jeszcze posłodzić?
Odpowiedz
szczawa
2019-01-05 15:27:13
0 1
I jeszcze jedno nie pisz o dobru mieszkańców,bo nie masz pojęcie co jest dla Nas dobre. Zresztą,jak piszesz Ty nic nie możesz,to daj znać jak Ci pozwolą o czymś zadecydować. Trzymaj się Kamienica i pilnuj chodnika:)
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-05 15:27:26
0 0
Teraz mamy do czynienia z sytuacją że Szczawa "zarabia" a pieniadze dostaje Kamienica i praktycznie nic w Szczawie nie robi. Nawet z odśnieżaniem jest problem co cyklicznie w roku problem się pojawia i gmina jak zwykle sobie nie radzi.
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-05 15:27:31
0 0
Teraz mamy do czynienia z sytuacją że Szczawa "zarabia" a pieniadze dostaje Kamienica i praktycznie nic w Szczawie nie robi. Nawet z odśnieżaniem jest problem co cyklicznie w roku problem się pojawia i gmina jak zwykle sobie nie radzi.
Odpowiedz
kamienica34608
2019-01-05 15:50:33
0 0
Chłopaki mam dla Was propozycję godną zastanowienia. Może by tak 34607 ustąpił tutaj pola użytkownikowi Szczawa lub coś w stylu połączenia sił. Bo widać, że do jakiejś szkoły uczęszczane było i jakieś książki czytane również były, ortografia na dobrym poziomie i styl wypowiedzi też dość sympatyczny - na prawdę spoko. Kultura również niczego sobie, aż miło pogadać. Tylko pytanie czy będziesz miał tyle czasu co 34607, żeby się udzielać tak aktywnie? Przemyślcie Panowie sprawę, ja już lecę. Może odezwę się po weekendzie. Pozdrawiam ciepło. Trzymajcie się. :)
Odpowiedz
elf1
2019-01-05 16:08:20
0 2
W latach sześćdziesiątych tamtego stulecia był obowiązkowy tzw ,,szalwark",brało się łopatę i spotykało na drogach sąsiadów i znajomych. Często przy tym można było posilić się bimbrem. Nikt nie narzekał,nie szczekał i pluł na drugiego .Miejcie umiar ,bo zatrujecie się własnym jadem.
Odpowiedz
34607szczawa
2019-01-05 19:04:39
0 0
Elf1 tęsknisz za tymi latami czy za bimbrem? Czasy się zmieniają, możliwosci coraz więcej. Podatki też rosną ale standard życia od ponad 20 lat w Kamienicy ten sam.
Odpowiedz
dziadowski
2019-01-05 20:09:37
0 0
Sama natura próbuje bezskutecznie oderwać Szczawę od Kamienicy
Odpowiedz
kamienicok
2019-01-06 14:10:11
1 1
34-607 szczawa i inni tego typu ludzie. Wystarczy troche pomyśleć ze snieg nie sypie tylko w szczawie ale w calej Polsce. Dlaczego wszyscy narzekajacy nie startowali w wyborach to moze by zmienili sytuację i nie byloby śniegu. Najlatwiej jest anonimowo narzekac ze gmina nie odsnieza i siedziec przed klawiatura zamiast wziasc lopate i odsniezyc wjazd do posesji. Moja droga dojazdowa tez jest gminna ale jakos potrafie ja odsniezyc i zadbac aby byla przejezdna. A jesli chodzi o droge 968 i chodnik przylegajacy to obsluguje ja Park M, ale to i tak wg szczawa34607 jest winny wojt i gmina. 34607szczawa gdzie byles jak byla powodz?? Gdzie byles jak byly wybory?? Napewno narzekales anonimowo. Taki jestes odwaz
Odpowiedz
szczawa
2019-01-06 14:29:11
0 0
Winny za obecny stan dróg jest:
1. Zima.
2.Śnieg.
3.Firmy odśnieżające.
4.Awaryjny sprzęt.
5. Mieszkańcy,którzy nie chcą łopatami odśnieżać dróg gminnych.
6. Mieszkańcy,którzy nie sąsiadują z obecnymi radnymi i urzędnikami naszej gminy.

Jedynie władzom gminy nie można nic zarzucić i niech tak pozostanie do wiosny.
Następnym razem wszyscy startujmy na radnych i wójta gminy,a nie narzekajmy:)
Odpowiedz
kamienicok
2019-01-06 15:02:12
0 1
No i tu po czesci masz racje. Skoro masz taka wiedze to mieszkancy szczawy powinni poprzec twoja kandydature. Tylko skoro cala szczawa jest przeciw wojtowi to dlaczego bylo takie poparcie??
Skoro wojt jest zly to miales szanse zostac gospodarzem gminy.
Odpowiedz
alu78783
2019-01-06 15:25:36
0 0
Coś mogę powiedzieć na temat odśnieżania dróg gminnych. Mieszkam w Pisarzowej i tylko raz nas "odśnieżyli" od początku zimy i to w taki sposób, że samochód nie był w stanie przejechać, gdyż było za wąsko. Po interwencjach jest tak jak i przed. Przetarg wygrany, pieniążki zabrane i skazani jesteśmy na siebie. Przy czym pan odpowiedzialny za tą drogę powiedział, że kierowca boi się zjechać na dół a zwykły sąsiad odśnieżył nas wczoraj zwykła 30. W chwili obecnej nie dojedzie do nas nikt, na samym osiedlu jest ok 15 dzieci i osoby starsze. Prośby nie pomagają, ale jak mówię to jest temat "rzeka ". I jak czytam, że regularne są puszczane odśnieżarki to troszkę mnie skręca. Pozdrawiam.
Odpowiedz
szczawa
2019-01-06 15:36:03
0 1
Kamienicok nie możemy wszyscy startować na radnych i wójta ,bo ktoś musi pracować na produkt krajowy i na podatki z których między innymi budowane są w Szczawie drogi widmo,które później trzeba odśnieżać:)
Odpowiedz
szczawa123
2019-01-06 18:34:22
0 2
Zapraszam wszystkie mądrale które śmieją się z tego ze mieszkamy w takich trudno dostępnych miejscach w Szczawie aby sami przekonali jak to wygląda na żywo i niech zabiorą ze sobą łopaty to razem poodgarniamy czyż nie trzeba sobie pomagać!! A z drugiej strony to nasz szanowny Wójt zamiast budować halę w kamienicy takim kosztem powinien najpierw dofinansować zakład gospodarki komunalnej i dokupić troszkę sprzętu bo jedna koparka to troszkę za mało na gminę i jeszcze przeszkolić pracowników bo skoro wszyscy boją się jechać w góry aby zrobić porządek z drogami to o czymś świadczy starsze pokolenia mieszkają tu od dziesięcioleci to dlaczego my nie możemy !!!!
Odpowiedz
szczawa
2019-01-06 19:26:48
0 1
Szczawa123 w pełni Cię popieram. Nie ma co się przejmować ludźmi z Kamienicy,którzy tu zarzucają nam,że mamy n nadmierne wymagania wobec władz gminy. Trzeba mieć ma uwadze,że osoby te nie mają takich problemów mieszkając w Kamienicy,a można się domyślać,że są to osoby pracujące w UG,zasiadające w Radzie Gminy ,albo rodzinnie powiązani z jednymi i drugimi.
Odpowiedz
szczawa
2019-01-06 19:26:50
0 1
Szczawa123 w pełni Cię popieram. Nie ma co się przejmować ludźmi z Kamienicy,którzy tu zarzucają nam,że mamy n nadmierne wymagania wobec władz gminy. Trzeba mieć ma uwadze,że osoby te nie mają takich problemów mieszkając w Kamienicy,a można się domyślać,że są to osoby pracujące w UG,zasiadające w Radzie Gminy ,albo rodzinnie powiązani z jednymi i drugimi.
Odpowiedz
kawakawa
2019-01-09 15:40:13
0 0
Zgadzam się , sformułowanie ,,odcięci od świata'' to lekka przesada. Niestety mieszkanie w wysoko i trudno dostępnych miejscach niesie za sobą pewne konsekwencje. Jeden komentarz jest bardzo trafny dotyczy tego, że skoro Szczawiakom tak źle to mogli wystawić kandydata na wójta. Dodam, że sama jestem mieszkanką Szczawy, ale widzę ,że niektórzy na siłę szukają problemu. Jak nie problem z księdzem to z wójtem .....Słyniemy tylko z afer.
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Problem z odśnieżaniem dróg na najbardziej odległych przysiółkach"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in