Baner Baner
12°   dziś 16°   jutro
Piątek, 26 kwietnia Marzena, Klaudiusz, Maria, Marcelina, Ryszard

Premia - tak, najpierw jednak podwyżki

Opublikowano 09.11.2013 07:33:49 Zaktualizowano 05.09.2018 08:30:52 top
63 7398

Limanowa. Zarząd Powiatu Limanowskiego nie podjął jeszcze decyzji o przyznaniu premii dla dyrektora szpitala, Marcina Radzięty. Wniosek Rady Społecznej jest argumentowany m. in. dobrym wynikiem finansowym szpitala, pozyskiwaniem środków zewnętrznych na inwestycje oraz reorganizacją funkcjonowania placówki. Związki odpowiadają: premia - tak, najpierw jednak podwyżki.

Przypomnijmy, w minionym tygodniu podczas posiedzenia Rady Społecznej Szpitala członek Zarządu Powiatu Jan Więcek wystąpił o przyznanie premii dla dyrektora placówki, Marcina Radzięty.

Ostry sprzeciw wyraziły dwie z pięciu działających w szpitalu organizacje związkowe - Międzyzakładowa Komisja NSZZ 'Solidarność' oraz MK NSZZ Pracowników Ochrony Zdrowia przy Szpitalu Powiatowym im. Miłosierdzia Bożego w Limanowej. Jak jednak podkreślają związkowcy, nie są przeciwni nagradzaniu dyrektora, chcą jednak by wcześniej pracownicy szpitala otrzymali obiecane podwyżki.

- Zapewniamy, że nie chcemy ani dawać, ani obierać premii dyrektorowi, bo nie jesteśmy od tego. Ustaliliśmy jednak wspólnie z dyrektorem, że w pierwszej kolejności podwyżki otrzymają pracownicy, tym bardziej że przypuszczalnie nie będą to duże pieniądze - mówi Grażyna Mizgała, przewodnicząca szpitalnej 'Solidarności'. - Podwyżki są niezbędne dla zachowania spokoju w zakładzie i dyrektor o tym wie - dodaje.

W sprawie nagrody dla dyrektora Marcina Radzięty stanowisko zajął Zarząd Powiatu Limanowskiego.

- Prawdą jest, że podczas ostatniego posiedzenia Rady Społecznej Szpitala padła propozycja przyznania dyrektorowi nagrody rocznej, która uzyskała poparcie wszystkich obecnych członków Rady Społecznej - potwierdza Starostwo Powiatowe w Limanowej. - Argumentowana była ona m.in. pozyskaniem zewnętrznych środków finansowych z Narodowego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej oraz z Małopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na termomodernizację budynków Szpitala Powiatowego w Limanowej wraz z przebudową kotłowni jako ekologicznego źródła ciepła dla całego szpitala, o łącznej wartości 3 mln 200 tys. zł. (w tym jedynie 10 % wkładu własnego szpitala). Zakłada się, że po realizacji zadania koszty utrzymania szpitala tj. ogrzewania budynków i wytwarzania ciepłej wody użytkowej zmniejszą się min. o 400 tys. zł /rok. Zrealizowano też inwestycje ze środków z Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, z myślą głównie o pacjentach niepełnosprawnych - tłumaczą władze powiatu. - W ostatnim roku dyrektor podjął się także reorganizacji trybu pracy i zatrudnienia mającej wpływ na efektywność funkcjonowania szpitala.

- Co jest rzeczą niezmiernie ważną, dyrektor wypracował również stabilną sytuację finansową jednostki. Między innymi to właśnie te działania spotkały się nie tylko z aprobatą Rady Społecznej Szpitala, ale także całego Zarządu Powiatu Limanowskiego - informuje Starostwo. - Zgodnie z procedurą teraz decyzja w tej sprawie należy do Zarządu Powiatu, który obecnie nie podjął jeszcze dyskusji w tym temacie.

Jak mówi Grażyna Mizgała, reorganizacja pracy szpitala, a co za tym idzie zmniejszenie kosztów funkcjonowania placówki, odbywa się m. in. kosztem pracowników, którzy nie otrzymali podwyżek.

- Powtarzam, nie jesteśmy przeciwko nagradzaniu dyrektora. Jesteśmy za zachowaniem szacunku wobec nas wszystkich. Wkład pracowników w funkcjonowanie szpitala jest ogromy. Zwiększają się powierzone nam zadania, musimy więc stale podnosić kwalifikacje, na własny koszt. Nie zasłużyliśmy na to, by spychać nas na margines - mówi przewodnicząca 'Solidarności'. - Radę Społeczną tworzą przedstawiciele wytypowani przez poszczególne gminy, jej członkowie nie wydają więc własnych pieniędzy, tylko środki szpitala. Tym bardziej więc jesteśmy zaniepokojeni, zwłaszcza że na posiedzeniu nikt nie zapytał co z pracownikami? - dodaje.

- Moim zdaniem Rada Społeczna Szpitala zrobiła dyrektorowi krzywdę, proponując mu tę nagrodę - stwierdza Grażyna Mizgała.





Komentarze (63)

marlehill
2013-11-09 07:45:44
0 0
nie jestem wyznawcą związków zawodowych ,jednak ....

ktoś powinien przynajmniej starać się kontrolować ;kolesiostwo oraz wszelkie medyczne kliki

w sumie dla dobra wszystkich......
Odpowiedz
marlehill
2013-11-09 07:49:03
0 0
a swoją drogą zgnilizna w naszym kraju jest tak daleko posunięta iż .......

prawie nie reagujemy na smród.....
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 08:10:33
0 0
Można zapytać, za który rok miałaby być ta premia?.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-09 08:23:09
0 0
Nagroda roczna potocznie nazywana „trzynastką” jest dodatkowym trzynastym wynagrodzeniem.

Na trzynastą pensję może liczyć każdy pracownik sfery budżetowej. Są to m.in. pracownicy urzędów państwowych, urzędów gmin i miast, starostw powiatowych i urzędów marszałkowskich, pracownicy oświaty, a także zatrudnieni w biurach poselskich i senatorskich. Jeżeli tak punktujemy na portalu i wałkujemy co zrobił Pan Dyrektor to może dla sprawiedliwości niech wytłumaczą nam pozostali pracownicy urzędów np miasta, starostwa i gminy jak zasłużyli na swoją nagrodę roczną...
Odpowiedz
robotnik
2013-11-09 08:24:10
0 0
'Powtarzam, nie jesteśmy przeciwko nagradzaniu dyrektora' a jeszcze parę dni temu Pani Grażyna była OBURZONA, co się więc stało? Czyżby przemyślała sprawę, para zeszła, a może zrozumiała że tak naprawdę szkodzi pracownikom a nie pomaga?? Przecież dyrektor od samego początku mówi, że koniec roku to jest czas na dyskusje o podwyżkach.
Odpowiedz
tezet
2013-11-09 08:39:50
0 0
Ciekawe dla czego z uporem maniaka jakiś koleś ukrywający się pod PA po raz kolejny pisze o premii i nagrodzie skoro jedyne co może dostać dyr szpitala to nagroda roczna czyli 13nastka? Ciekawe ilu z tu komentujących rzeczonrj nagrody nie dostanie?
Odpowiedz
robotnik
2013-11-09 08:56:02
0 0
tezet@ zgadzam się - jest tyle ważniejszych tematów, a tu znowu na weekend raczy się kolejnymi odcinkami o szpitalu. mam wrażenie że szpital to jedyna instytucja pod totalnym nadzorem. A gdzie miasta i gminy, inne instytucje w powiecie? czy komendant jeden czy drugi dostał nagrody i za co? czy sekretarze i inni urzędnicy dostali nagrody i za co?
Panie dyrektorze za niech się pan trzyma bo tylko pan jest cały czas na świeczniku!!!!!!!!!!!
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-09 09:06:23
0 0
Trzynastki w szpitalu nie ma już od chyba właśnie trzynastu lat.Jeżeli chodzi o podwyżki to ciekawe czy będą przyznawane według miłosierdzia czy też według tego,która grupa zawodowa wywrze większą presję na dyrektora.To jest właśnie ciekawy sprawdzian czy dżungla ? czy miłosierdzie?
Odpowiedz
kpiarz
2013-11-09 09:14:35
0 0
Nad czym tu się rozwodzić, jak ta 'nagroda roczna' już jest dawno przyznana? Teraz pozostaje tylko znaleźć uzasadnienie i wręczyć przy wtórze fanfar :)

A tak na marginesie to się zastanawiam - Ktoś piastując stanowisko dyrektora szpitala dostaje nagrodę roczną, to czy jak ktoś piastuje trzy stanowiska w tej samej placówce, to dostaje trzy nagrody roczne? A może jedną odpowiednia zwiększoną? Oto jest pytanie... :)
Odpowiedz
Ted1
2013-11-09 09:24:51
0 0
Pani Mizgała zachowuje się jak rasowy polityk. Przez ostatni czas nie zrobiła nic dla pracowników Szpitala. Podobno w najbliższym czasie mają się odbyć wybory. Czyżby perspektywa utraty darmowej kasy jako szefa związku nagle uaktywniła Panią Mizgałę do działania?
Odpowiedz
Ted1
2013-11-09 09:32:48
0 0
@Kpiarz ważniejszym pytaniem dla wielu osób jest pytanie dlaczego nie słyszymy nic na temat nagród i premii w Waszym Urzędzie bo nikt nie uwierzy, że dostajecie tylko wynagrodzenia zasadnicze i tyle.
Odpowiedz
kinia434
2013-11-09 09:38:51
0 0
@Ted1...czyżbyś tobie zależało na tej posadce..? Grażyna jest wiele lat i bardo dużo zrobiła dla pracowników Szpitala tego już nik nie pamięta prawda?...zwłaszcza że sama była pielegniarką na ciężkim oddziale i wie jaka to ciężka praca...więc nie masz powodu abś kpił/a z Jej osoby..
Odpowiedz
Ted1
2013-11-09 09:51:54
0 0
@kinia434 To Pani Grażyna zakpiła sobie z kilku osób ostatnimi czasy, prowadząc medialną walkę ze Starostwem i Dyrektorem. A pamięć mimo wieku na szczęście jeszcze mnie nie zawodzi.
Odpowiedz
bearchen
2013-11-09 10:09:09
0 0
Artykul ukazal sie tylko po to, zeby podac do wiadomosci iz Zarzad Powiatu decyzji jeszcze nie podjal?

A co mnie to interesuje?
Oczekuje konkretow, bedzie premia albo jej nie bedzie.

Nie wystarczy poczekac na decyzje Zarzadu i na uzasadnienie dlaczego tak a nie inaczej?

Szukanie taniej sensacji.
Przywyklam do tego.
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 10:12:01
0 0
Tak tylko pytam bo jeżeli '13' to proporcjonalnie do przepracowanych w danym roku miesięcy. Chyba, że ja się nie znam to od razu przepraszam.
Odpowiedz
kpiarz
2013-11-09 10:20:23
0 0
Panie @Ted1, a któryż to jest ten 'Nasz Urząd'? I dlaczego tytułuje mnie Pan w liczbie mnogiej? Nie jestem aż takim majestatem, żeby się do mnie w liczbie mnogiej zwracać, wystarczy zwykły szacunek - jak człowiek do człowieka, PANIE @Ted1 :)
Odpowiedz
kinia434
2013-11-09 10:28:05
0 0
@Ted1..czy można jednym niepowodzeniem przekreślić kilkanaście lat starań o dobro dla innych..myślę że nie.
Odpowiedz
kpiarz
2013-11-09 10:42:51
0 0
Panie @Doradco może to nie jest 13-tka, tylko 'nagroda roczna'. Tylko wówczas należałoby ją przyznać w przyszłym roku. Zazwyczaj nagroda roczna jest przyznawana za osiągnięcia wypracowane w poprzednim roku. W innym wypadku to tak, jakby wystawić uczniowi ocenę za sprawdzian, który on jeszcze pisze :)
Odpowiedz
robotnik
2013-11-09 11:25:49
0 0
Panie Marcinie - Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin,
niech pan pieprznie tym bajzlem bo szkoda Pana
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-09 12:27:01
0 0
Ludzie ! W SZPITALU NIE MA TRZYNASTEK OD KILKUNASTU LAT !
rozumiecie ? czy nie ?
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-09 13:02:18
0 0
12 lat na dzisiaj to rzeczywiście kilkanaście lat... artykuł z 2001 roku ...

http://www.dziennikpolski24.pl/pl/region/nowy-sacz/807071-trzynastki-w-sad zie.html
Odpowiedz
ian
2013-11-09 13:40:09
0 0
Znaczna część pracowników od 6 lat nie miała podwyżek pensji, a wynagrodzenie zostało obniżone o 20 -30%
( personel SOR; Poradnie;Pogotowie)I to nie jest żadna tajemnica, że umowy o pracę dla średniego personelu szpitala wahają się od 1520 do 1720 zł brutto.Mamy się czym chwalić.
Wszak Szpital to wizytówka naszego Powiatu.
Odpowiedz
kingkong
2013-11-09 13:53:00
0 0
Tak, nagroda się należy, bo o szpitalu było głośno w tym roku. Co prawda pewnie nie tak jak chciałby p. dyrektor ale zawsze coś :-)
Odpowiedz
limonka
2013-11-09 13:54:10
0 0
Niektórym i tak trzeba będzie podnieść pensje do wysokości płacy minimalnej - w 2014 będzie to 1680 zł brutto. Nikt łaski nie robi.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-09 13:57:29
0 0
Rada społeczna, a cóż to za nowość ? Chyba po to powstała aby jej uczestnicy mogli pobierać jakieś pieniążki, bo chyba za darmo nie pracują ? Jak są tacy mądrzy to niech z własnych kieszeni dadzą premię derektorowi szpitala, bo najlepiej to rządzić się pieniędzmi innych.
Odpowiedz
robotnik
2013-11-09 13:58:10
0 0
ian@ vel ratownik - to są poprostu jaja... pracownikom zostały obniżone pensje i wtedy nie było żadnego protestu, nie było związków, p. Grażyny, pism do portalu i innne??? o czyje prawa walczą w takim razie związki bo ja się pogubiłem?? Chyba że chodzi o coś innego? jest jakaś druga twarz?? ktoś wie??
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-09 14:00:00
0 0
robotnik, czyżby to oznaczało dwulicowść pani Grażyny , a może coś jeszcze gorszego ???
Odpowiedz
robotnik
2013-11-09 14:23:12
0 0
'Moim zdaniem Rada Społeczna Szpitala zrobiła dyrektorowi krzywdę'...to już wiadomo o czyje prawa walczy p. Grażyna ha ha ha
Odpowiedz
mia
2013-11-09 15:32:50
0 0
wypowiadają się ci co nie znają faktów...
Moja prośba do pana/pani PA - autora artykułu - Proszę napisać kiedy ostatnio pracownicy szpitala dostali podwyżkę lub premię! Znam sytuację i zgadzam się z Panią Grażyną - obecna sytuacja szpitala to nie tylko zasługa dyrektora, ale przede wszystkim pracowników, którzy nie tylko ciężko pracują, ale za swoją pracę nie dostali w baaardzo długim czasie ani podwyżki, ani tzw. 13-tki. Może warto by się nad tym zastanowić zanim zacznie się dyskusję nad tym czy dyrektorowi premia się należy czy nie!!!
Odpowiedz
anilec
2013-11-09 15:38:49
0 0
Czy Zarząd Powiatu i Rada Społeczna ma miłosierdzie tylko wobec dyrektora?
Czy nagradzanie tylko najlepiej zarabiającego ma coś wspólnego z miłosierdziem?
Czy premia nie powoduje większej dysproporcji, co pogorszy narastające napięcia pomiędzy naczelnym a pracownikami?

Mam wrażenie, iż uwielbiany będzie uwielbiany tylko przez jednostki, a społeczeństwo 'doceni' te działania podczas najbliższych wyborów do CAŁEJ rady powiatu.

Patrząc jednak z innej strony to dobrze, że niema wniosku o premię dla lekarzy którzy przyczynili się do zgonów tych znanych z mediów i tych o których wie tylko najbliższa rodzina.

Nie próbuję urazić lekarzy z powołaniem, jakich jest wielu.
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 15:46:51
0 0
Wyrwało się Panu Członkowi Jaśkowi jak księdzu z portek całkiem niepotrzebnie.

Niby człek światły z Niego, ekonomista z doświadczeniem, 'manager', ale żeby takie kukułcze jajko podłożyć swojemu koledze?.:)

W zeszłym roku Pan Dyrektor został powołany, nie przepracował pełnego 12 miesięcy ten rok jeszcze się nie zakończył inne premiowanie na tym stanowisku nie jest przewidziane, więc myślę, że to były zwykłe żarty Pana Członka nieetatowego.

Żartował jak to Pan Jasiek Więcek, wszyscy wiedzą, że żartować lubi i potrafi kiedyś żartując to nawet udawał, że jest w PO, ba wygrał wybory w swoim okręgu pod sztandarem PO, taki z Niego żartowniś -:)

Sprawdza, czy Pan Dyrektor zna się na żartach.

Co tyczy się tak zwanej „13” to jeszcze za wcześnie jeszcze nie teraz trzeba zaczekać z 60 dni.
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 15:55:49
0 0
Lub nagrody rocznej.
Odpowiedz
namoR
2013-11-09 17:33:24
0 0
Tak sobie teraz mysle o tym wszystkim, co tutaj piszecie i prawde mowiac to szkoda mi troche Pana Dyrektora, ktory nie wiem czy jest czegos winien...

Jeszcze rok nawet nie minal, z tego co slyszalem i czytalem tutaj, wiele sie wydarzylo w szpitalu przez ten krotki czas, wiele dobrego i duzo zlego. Wiem wiele na temat bardzo smutnych i tragicznych wydarzen, ktorych nie da rady w zaden sposob odwrocic czy naprawic...

Czytalem tutaj o parkingach, roznych innych remontach , reorganizacji trybu pracy, roznych sposobow na lepszy dochod, czytalem o nowym bloku, ladowisku, niedawno doszly do mnie wiesci o termomodernizacji itd...

Patrzac na sytucje NFZ w naszej Ojczyznie, wydaje mi sie, ze nie jest za wesolo w zadnym szpitalu.

Rozumiem tez doskonale wszystkich pracownikow, poniewaz kazdy z nas chce wiecej zarabiac, szczegolnie wtedy, gdy wykonuje ta prace sumiennie, nalezycie i z usmiechem do kazdego pacjenta.

Wielu z nas oczekuje bonusow, premii, podwyzek itd., ktore w pewnym sensie kazdego z nas mobilizuja do jeszcze lepszej i efektowniejszej pracy. Tak to prawda, sukces szpitala to z pewnoscia zasluga calej zalogi.

No ale niestety, ktos musi byc tym 'bossem', ktory podejmuje te rozne decyzje, takie a nie inne, do ktorych zostal powolany.

Jesli juz tak wszyscy dyskutuja o zarobkach, premiach itd, czy ktos wie o jakich sumach jest tutaj mowa? Czy to Larum prze duze L jest spowodowane przez propozycje 500 czy 2 lub 5 tys. zlotych premii?

Jakie podwyzki dla pracownikow Zwiazki proponuja lub zadaja, czy to 500 zlotych dla kazdego pracownika szpitala?

Czy to moze jest jakos procentowo obliczone? 5% lub 10% podwyzki od podstawowej wyplaty?

Ile wynosi suma gdy pomnozymy ta podwyzke przez ilosc pracownikow?

Czy sa juz na to przeznaczone pieniazki w budzecie?

Jak wyglada sprawa z kontraktami i rozliczeniami z NFZ?

Tych pytan jest wiele o ktorych nic nie wiem, a w ogole to czy ja, jako czytelnik powiniem o tym wiedziec?

Nie wiem...jak zapewne juz wiecie, czesto jest mi zarzucane, iz zyje w oderwanym swiecie. Tak, jest to prawda i dlatego zadaje tyle pytan, aby zrozumiec obydwie strony roznych glosnych i 'medialnych konfliktow' z moich rodzinnych stron...:))

Prosze Was, aby ktos nie wpadl na pomysl jakis strajkow i protestow, dogadajcie sie jeszcze przed koncem roku, tak aby wszyscy byli zadowoleni, tego Wam zycze z calego serca.

Milego weekendu wszystkim zycze.
Odpowiedz
Janek64
2013-11-09 17:42:03
0 0
Panie dyrektorze nawet jak nie dadza podwyzki to zdrowia Panu zycze wczesniej czy pozniej podwyzka przyjdzie to jest Pan dobrze wykonuje swoje obowiazki . Pozdrawiam

Wszystkiego Najlepszego z okazji imienin :) Pozdrawiam
Odpowiedz
Janek64
2013-11-09 17:46:09
0 0
Panie Doradco jezeli chodzi o zarty to zapytam ?

Jest siedmiu krasnoludkow i jest siedem szklanek mleka i szesc ogorkow .
Czego nie dostanie jeden krasnoludek ? ......
Odpowiedz
forfiter
2013-11-09 17:51:40
0 0
To co ,teraz dają premie na siłę ???
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 18:46:05
0 0
@ Janek64 ten jeden nie dostanie biegunki :)
Odpowiedz
Janek64
2013-11-09 18:50:46
0 0
@ Doradco trafiony zatopiony. Milego wieczorka zycze :)
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 18:55:58
0 0
To jak to @ Janek64 będzie z tą premią należy się czy się nie należy ?.
Odpowiedz
bearchen
2013-11-09 19:00:33
0 0
@mia
Pracownicy SOR otrzymali premie :).

http://www.limanowa.in/wydarzenia/news,14112.html
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-11-09 19:39:36
0 0
Jest jakaś nowsza uchwała Zarządu Powiatu Limanowskiego *w sprawie szczegółowych zasad i trybu przyznawania nagrody rocznej kierownikowi samodzielnego publicznego zakładu opieki zdrowotnej oraz wzoru wniosku o przyznanie nagrody rocznej* od tej?

http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_limanowski/podmiotowe/Zarzad/Uchwaly/2005/527.htm
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 19:56:04
0 0
Dostępnej żadnej innej dotyczącej tej kwestii nie ma.

Szukałem rano i nie znalazłem.
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-09 19:58:21
0 0
Nie znalazłem Panie Absolut ale uchwała jest z dnia 7 czerwca 2005 a ROZPORZĄDZENIE
MINISTRA ZDROWIA z dnia 29 czerwca 2005 r.

http://www.mz.gov.pl/wwwmz/index?mr=m111111&ms=686&ml=pl&mi=14&mx=0&mt=&my=145&ma=04546

Rozporządzenie określa:
1) szczegółowe zasady i tryb przyznawania nagrody rocznej osobom, o których mowa w art. 2 pkt 1, 2, 4 i 10 ustawy z dnia 3 marca 2000 r. o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi, zwanej dalej „ustawą”
USTAWA
z dnia 3 marca 2000 r.
o wynagradzaniu osób kierujących niektórymi podmiotami prawnymi
Art. 2.
pkt
10) kierowników samodzielnych publicznych zakładów opieki zdrowotnej
Wydaje mi się, że dobrze to odszukałem troszkę roboty z tym było... ;-)
Odpowiedz
hawk
2013-11-09 19:59:04
0 0
Czy dyrektor wyróżnia się czymś poza tym co leży w zakresie jego z...ch obowiązków???
Odpowiedz
Nadia18
2013-11-09 20:00:01
0 0
Ja może zapytam ..gdzie szacunek do pacjentów../?
Na lekarza soby poważnie chore oczekują po 3h....
ma być na 9.00 przychodzi o 12.10
to jest normalne..?
Poczekalne pełne .. wszędzie brak miejsc....
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-11-09 20:10:43
0 0
@sticker: Przeczytaj uważnie punkty a i b cytowanego § 1.
Odpowiedz
robotnik
2013-11-09 20:13:22
0 0
panowie Absollut i Doradco, skoro Zarząd Powiatu uchwalił zasady w 2005 r. to może je zostawić lub zmienić. Nie rozumiem tych podnieceń.....i żeby jeszcze od rana szukać?
Odpowiedz
konto usunięte
2013-11-09 20:31:47
0 0
'Nadzór nad Szpitalem sprawuje podmiot tworzący ' to ze statusu szpitala... może masz racje Panie Absolut trochę to wszystko skomplikowane się zrobiło jak pootwierałem 15 ustaw i rozporządzeń ... Jak napisałem ,, wydaje mi się ' tak, że nie twierdziłem, że jest to pewniak ;-)
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 20:36:58
0 0
@ robotnik art był zamieszczony rano przeczytałem i pomyślałem - Pan Członek zrobił Panu Dyrektorowi kuku- jest 'żartownisiem”, co wielokrotnie udowodnił, więc poszperałem i doszedłem do wniosku, że pierwsze skojarzenie było trafione -Pan nieetatowy członek sobie najnormalniej w życiu brzydko żartował:).
Odpowiedz
zabawny
2013-11-09 20:55:02
0 0
Stare powiedzenie mówi:
Dobry mi żart, jak pół członka w środku. :)))
Odpowiedz
blizniak
2013-11-09 21:45:09
0 0
Czasy Fryzjera minęły. Co do tego nie ma watpliwosci.Dzieki Bogu. Bo taki spalony wczoraj w Zabrzu. Oczywista bramka Cracovii w dzisiejszym meczu i jakieś cięcie się bramkarza Piasta. No i dzisiejszy spalony w Legionowie. Są to tylko pomyłki sedziowskie. Dzieki Bogu.
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 21:47:12
0 0
Panowie się dogadają znają się nie od dziś jak trzeba będzie to zmienią ustawę uchwałą i wszystko będzie grało.

„Kominami” przejmował się nikt nie będzie .

Lepiej żartować, niż chorować, bo śmiech to zdrowie.

Człowiek śmiejąc się lepiej dotlenia swój organizm, a więcej tlenu to lepsza praca mózgu i serca, lepsze krążenie krwi i funkcjonowanie systemu odpornościowego, co w efekcie znacznie poprawia koncentrację, refleks, redukuje stres. Ludzie stają się pogodniejsi, chętniej podejmują wyzwania i lepiej znoszą porażki – twierdzi Dominika Wójtowicz, lekarz z Warszawy.

Z początkiem lat 90-tych, doktor Madan Kataria otwarł w Indiach Kluby Śmiechu.
Codziennie rano, przed pracą, spotykają się i się śmieją.
Na całym świecie jest już takich klubów ponad 300.

Prawdopodobnie myśli się o powstaniu takiego klubu w Warszawie może z czasem i u nas taki klub powstanie, kto to wie?.
Odpowiedz
blizniak
2013-11-09 21:54:59
0 0
Bóg raczy wiedzieć..
Odpowiedz
blizniak
2013-11-09 22:02:00
0 0
Oczywiście 51 nie w tym miejscu-przepraszam.
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 22:08:44
0 0
Jak tam wiatry Bracie w którą stronę świata Cię poniosło ?.
Odpowiedz
ABS0LLUT
2013-11-09 22:12:52
0 0
Czytał ktoś z komentujących (oprócz Doradcy i stickera) tzw. ustawę kominową? Tam jest wszystko w tym temacie.

http://isip.sejm.gov.pl/Download?id=WDU20000260306&type=3
Odpowiedz
blizniak
2013-11-09 22:22:10
0 0
Blisko, blisko jestem w Gorcach Canal+Sport 24 godz. Bracie w lutym niestety do roboty Ameryka Środkowa. ŚWIĘTA NA GORCU!!
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 22:45:42
0 0
'4.21)
Ocena ta powinna dotyczyć roku badanego i roku poprzedzającego rok badany i zostać sporządzona w oparciu o podstawowe wskaźniki ekonomiczne, a w szczególności: zysk lub stratę netto, wskaźnik poziomu kosztów, rentowności obrotu netto'

A to z Uchwały Rady Powiatu :
1. Nagroda roczna może być przyznana uprawnionemu jeżeli podmiot:
a) uzyskał dodatni wynik finansowy,
b) uzyskał zatwierdzenie sprawozdania finansowego,
c) osiągnął poprawę wskaźników ekonomicznych,
d) realizował zadania i cele podmiotu określone w statucie,
e)efektywnie wdrażał plany restrukturyzacji lub rozwoju,


2. Nagroda roczna może być przyznana uprawnionemu, który pełnił swoją funkcję przez cały rok obrotowy i w tym okresie z uprawnionym nie rozwiązano umowy o pracę z jego winy lub nie rozwiązano umowy o zarządzanie albo nie odwołano go ze stanowiska z przyczyn stanowiących podstawę do rozwiązania umowy o pracę bez wypowiedzenia.
Odpowiedz
Doradca
2013-11-09 22:52:42
0 0
Trzeba to zmieniać .
Odpowiedz
blizniak
2013-11-09 23:47:55
0 0
My nie odejdziem choć odejść możem. Nasze my drzewo na naszym torze ładujemy na nasze wagony. No i jakoś tam dalej
Odpowiedz
Doradca
2013-11-10 07:27:57
0 0
Lub zaczekać do przyszłego roku.
Odpowiedz
robotnik
2013-11-10 08:05:03
0 0
te przepisy są popierdzielone!!!
skoro cała sfera budżetowa (instytucje państwowe, urzędy samorządowe skarbowe i Bóg wie raczyć co jeszcze)otrzymują dodatkowe wynagrodzenie tzw. 13 za pół roku pracy to dlaczego tu jest inaczej????

Zarząd powiatu powinien to zmienić tym bardziej, że 'nagroda roczna' z ustawy kominowej daje pełną dowolność organowi założycielskiemu. A poza tym w ministerstwie infrastruktury czy ministerst. spraw zagranicznych i wielu innych instytucjach ta sama 'nagroda roczna' przysługuje za co najmniej pół roku pracy.

To jest polska rzeczywistość!!!
Odpowiedz
kpiarz
2013-11-10 10:22:51
0 0
Dać mu, nawet podwójnie. A co, niech się cieszy :) I Powiat powinien zmienić uchwałę, tak żeby nagrodę roczną można było przyznawać co kwartał. Wówczas 'przy dobrych wiatrach' taki Dyrektor mógłby wyciągnąć ze cztery nagrody roczne w jednym roku :)
Odpowiedz
Zgłoszenie komentarza
Komentarz który zgłaszasz:
"Premia - tak, najpierw jednak podwyżki"
Komentarz który zgłaszasz:
Adres
Pole nie możę być puste
Powód zgłoszenia
Pole nie możę być puste
Anuluj
Dodaj odpowiedź do komentarza:
Anuluj

Może Cię zaciekawić

Sport

Pozostałe

Twój news: przyślij do nas zdjęcia lub film na kontakt@limanowa.in